ΠΑΤΡΙΔΑ (ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ)

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Το νέο τραγούδι του Αλκίνοου Ιωαννίδη σοκάρει. Αλλά τα λέει έξω από τα δόντια, για το δράμα του λαού μας και την κατάντια μας.

Αφιερωμένο στα άθλια υποκείμενα που περνούν τη γραμμή για ένα καζίνο και ένα πούρο φτηνό, αφιερωμένο σε αυτούς τους μικρούς που επιθυμούν τη νεολαία μας, αντί από Σολωμούς και από αγωνιστές των οδοφραγμάτων , να αποτελείται από κακομαθημένα εγωϊστόπαιδα που οι αξίες τους θα είναι οι LOUIS VUITTON και τα ARMANI.


Ευτυχώς όμως η Κύπρος δεν παράγει μόνο ανάγωγους και παρτάκηδες. Παράγει και Αλκίνοους και Λάζαρους και Σέρτηδες. Ανθρώπους που τα λένε έξω από τα δόντια. Χωρίς να υπολογίζουν το προσωπικό και το οικονομικό κόστος, χωρίς να ποντάρουν στην εύνοια του συστήματος.


ΡΙΜΑΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ CHRISTOFIAS-WATCH









ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
"
Πατρίδα"
(CD: ΝΕΡΟΠΟΝΤΗ, 2009)

Λοιπóν, αγρίεψε ο κóσμος σαν καζάνι που βράζει
σαν το αίμα που στάζει, σαν ιδρώτας θολóς
Πóτε πóτε γελάμε, πóτε κάνουμε χάζι
και στα γέλια μας μοιάζει να γλυκαίνει ο καιρóς.

Μα óταν κοιτάζω τις νύχτες τις ειδήσεις να τρέχουν
ξέρω óτι δεν έχουν νέα για να μου πουν
Ήμουν εγώ στη φωτιά, ήμουν εγώ η φωτιά
είδα το τέλος με τα μάτια ανοικτά.

Είδα τον πóλεμο φάτσα, τη «φυλή» και τη «ράτσα»
προδομένη απó μέσα, απ' τους πιο πατριώτες
Να χουν τη μάνα μου αιχμάλωτη με τ' óπλο στο στóμα
Τα παιδιά τους στολίζουν σήμερα τη Βουλή.

Κάτω απó ένα τραπέζι, το θυμάμαι σαν τώρα,
με μια κούπα σταφύλι στου βομβαρδισμού την ώρα
είδα αλεξίπτωτα χίλια στον ουρανó σαν λεκέδες
Μου μιλούσε ο πατέρας μου να μη φοβηθώ.

«Κοίταξε τι ωραία που πέφτουν!
Τι ωραία που πέφτουν...»

Είδα γονείς ορφανούς, ο ένας παππούς απ' τη Σμύρνη
στη Δράμα πρóσφυγας πήγε να βρει βουλγάρικη σφαίρα
κι ο άλλος, Κύπριος φυγάς στο μαύρο τóτε Λονδίνο
στα είκοσι επτά του στα δύο τον κóψανε οι Ναζί.

Είδα μισή Λευκωσία, βουλιαγμένη Σερβία
στο Βελιγράδι ένα φάντασμα σ' άδειο ξενοδοχείο
Αμερικάνικες βóμβες και εγώ να κοιμάμαι
αύριο θα τραγουδάμε στης πλατείας τη γιορτή.

Είδα κομμάτια το κρέας μες στα μπάζα μιας πóλης
είδα τα χέρια, τα πóδια πεταμένα στη γη
είδα να τρέχουν στο δρóμο με τα παιδιά τους στον ώμο
κι εγώ τουρίστας με βίντεο και φωτογραφική.

Εδώ στην άσχημη πóλη που απ' την ανάγκη κρατιέται
ένας λαóς ρημαγμένος μετάλλια ντóπας ζητάει
Ολυμπιάδες κι η χώρα ένα γραφείο τελετών
θα σου ζητήσω συγνώμη που σε μεγάλωσα εδώ.

Τους είχα δει να γελάνε οι μπάτσοι κι απ' την Ομóνοια
να πετάν δακρυγóνα στο πυροσβεστικó
Στο παράθυρο εικóνισμα, άνθρωποι σαν λαμπάδες
και τα κανάλια αλλού να γυρνούν το φακó.

Και είδα ξεριζωμένους να περνούν τη Γραμμή
για μια πóρνη φτηνή ή για καζίνο και πούρα
Έτσι κι αλλιώς μπερδεμένη η πίστη μας η καημένη
ο Σολωμóς με Armani και την καρδιά ανοιχτή.

Δε θέλω ο εαυτóς μου να 'ναι τóπος δικóς μου
ξέρω πως óλα αν μου μοιάζαν θα ταν αγέννητη η γη
Δε με τρομάζει το τέρας, ούτε κι ο άγγελóς μου
ούτε το τέλος του κóσμου, με τρομάζεις εσύ.

Με τρομάζεις ακóμα, οπαδέ της ομάδας
του κóμματος σκύλε, της οργάνωσης μάγκα
διερμηνέα του Θεού, ρασοφóρε γκουρού
τσολιαδάκι φτιαγμένο, προσκοπάκι χαμένο

Προσεύχεσαι και σκοτώνεις, τραυλίζεις ύμνους οργής
έχεις πατρίδα το φóβο, γυρεύεις να βρεις γονείς
μισείς τον μέσα σου ξένο κι óχι, δεν καταλαβαίνω
δεν ξέρω πού πατώ και πού πηγαίνω

45 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαμενα ταχετε 100% διαβασατε καλα τι λεει το τραγουδι; διαβασατε τους στιχους; τι σχεση εχουν με την εθνικιστικη υστερια που σας δερνει; αν σας δει ο αλκινοοσ θα σας απαγορεψει τη χρηση!

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα χα! Είσαστεν πολλά ωραίοι. Συμφωνώ απόλυτα με τους στίχους του Αλκίνοου. Ο Λάζαρος τζαι ο Σέρτης τι σχέση έχουν όμως; Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά! Όσοι πολεμούν για να διώξουν την κατοχή και να επανενώσουν τον τόπο κάνουν την πραγματική επανάσταση. Και ξέρουν ότι μια λύση σίγουρα θα έχει οικονομικό κόστος για τις τζέπες τους γιατί θέλει πολλά λεφτά και πολλές θυσίες η ανοικοδόμηση. Όσοι φωνασκούν χωρίς να προτείνουν τίποτε είναι οι πραγματικά βολεμένοι, οι οποίοι θέλουν να συνεχίσουν να ανεβαίνουν οι τιμές στα χωραφούθκια τους. Με πρ΄΄ωτο και καλύτερο τον μεγαλύτερο επιχειρηματία του τόπου μας, τον Αρχιεπίσκοπο. O Αλκίνοος καλά τα λέει. Μακάρι να μπορούσαν όλοι, όμως, να διαβάζουν πίσω από τους στίχους.

Ανώνυμος είπε...

Ω αισχροί, βάρβαροι, βέβηλοι,
μην προσπαθείτε να κόψετε και να ράψετε τον Αλκίνοο στα φιλοανανιστικιστίκα μέτρα σας

ο Αλκίνοος είναι ξεκάθαρος:

"Είδα τον πóλεμο φάτσα, τη «φυλή» και τη «ράτσα»
προδομένη απó μέσα, απ' τους πιο πατριώτες
Να χουν τη μάνα μου αιχμάλωτη με τ' óπλο στο στóμα
Τα παιδιά τους στολίζουν σήμερα τη Βουλή."

μιλά για τον Κληρίδη, τον Αναστασιάδη, τον Καρά, τον Σαμψών, τον Πουργουρίδη, για τους φασίστες δηλαδή που υποστηρίζουν ΑΚΕΛ

Ω αισχροί, βάρβαροι, βέβηλοι,
μην προσπαθείτε να κόψετε και να ράψετε τον Αλκίνοο στα φιλοφασιστικά μέτρα σας

"Και είδα ξεριζωμένους να περνούν τη Γραμμή
για μια πóρνη φτηνή ή για καζίνο και πούρα
Έτσι κι αλλιώς μπερδεμένη η πίστη μας η καημένη
ο Σολωμóς με Armani και την καρδιά ανοιχτή."

μιλά για τα ξυντρόφια του ΑΚΕΛ, για τον Χριστόφια τον υβριστή του Σολωμού

πότε πήγε ο Χριστόφιας, ο Α. Κυπριανού, ο Ηλικιακός Ρατσιστής, ο Κατσουρίδης σε μνημόσυνο του Σολωμού;

αίσχος βέβηλοι, αίσχος φασίστες, αίσχος Ακελορατσιστές

*Ιοσίλιος*

Ανώνυμος είπε...

Re axapare RIMAXE gamo to IQ sou!!! Telika thoreite tzeina pou thelete na deite. Epiasete pato.

Ανώνυμος είπε...

Πάτο εν λέει τίποτε ρε φίλε! Δαμέ "είδαν" Σέρτη και Λάζαρο!!!!!!! Για όνομα του Θεού! Εγώ Ιερόσυλε (ή πώς σε λένε) θέλω λύση! Δεν είμαι σαν εσάς που είμαι βαποράκια κομματικά. Θα στηρίζω και θα φωνάζω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου μαζί με όσους πολεμούν για λύση. Είτε είναι ΑΚΕΛ είτε ΔΗΣΥ είτε ΕΔΗ είτε Κουμουνιστικό Κόμμα Ουγκάντας! Δεν πάω 35 χρόνια πίσω γιατί ήμουν αγέννητος κι είμαι ο τελευταίος που έχω ευθύνη για ότι έγινε. Θα πολεμώ και θα στέκομαι απέναντι σε όλους τους βολεμένους. Και δεν μιλώ για εσάς γιατί εσείς είστε ανάξιοι λόγου. Κάνετε απλά αυτό που σας έχουν πει να κάνετε. Εξυπηρετείτε τους πολιτικούς σας πάτρονες και είστε πειθήνια όργανα.
Athkeiaseros

Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο είπε...

Η λύση πρέπει να είναι σωστή και δίκαιη. Να εξουδετερώνει τον κίνδυνο του τουρκικού επεκτατισμού. Λύση που θα νομιμοποιήσει παράγωγα της κατοχής, θα θρέψει περισσότερο τον τουρκικό επεκτατισμό.

Ο Αλκίνοος, ο Λάζαρος, ο Σέρτης και εμείς οι "εθνικιστές" αγωνιζόμαστε για σωστή λύση. Το τραγούδι μιλά για τη λήθη που οδηγεί κάποιους στην αδιαφορία και την απελπισία και τους κάνει έτοιμους να δεχτούν τη νομιμοποίηση της κατοχής.

Όσο για τον Αλκίνοο, είναι γνωστές οι ιδέες του και κανένας δεν τον ερμηνεύει ή παρερμηνεύει. Ακούσατε το "Βόσπορο" ή το "Για την Κύπρο" που τραγουδά με το Σαββόπουλο;

Δε συνηθίζουμε να συμμετέχουμε στις συζητήσεις στο blog, αλλά έχει και η παρερμηνεία (στην οποία καποιοι συχνά προσφεύγουν) τα όριά της.

ΡΙΜΑΧΟΣ

antiomospondiakos είπε...

Όχι στην περίπτωση των ανανάκηδων δεν έχει όρια.

Ανώνυμος είπε...

"Το τραγούδι μιλά για τη λήθη που οδηγεί κάποιους στην αδιαφορία και την απελπισία και τους κάνει έτοιμους να δεχτούν τη νομιμοποίηση της κατοχής. " Εγώ συμφωνώ απόλυτα φίλε ΡΙΜΑΧΕ. Αυτοί, όμως είστε εσείς. Εκτός αν κάνετε κάτι για να διώξετε την κατοχή και εμείς δεν το πήραμε είδηση! Διότι, αν δεν το καταλάβετε, το μόνο που κάνετε είναι να φωνασκείτε, να απαξιώνετε προσωπικότητες και να λοιδωρείτε αυτούς που εργάζονται για να φύγει η κατοχή. Εκτός αν υπάρχει άλλος τρόπος για να φύγει η κατοχή. Αν υπάρχει ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ. Διαφορετικά, λυπούμαι να παρατηρήσω ότι εργάζεστε για την Τουρκία και εξυπηρετείτε τους στόχους της. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ (ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ) ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ;
Athkeiaseros

Ανώνυμος είπε...

Φίλε εσύ που θέλεις λύση, λύση, λύση, λες και ακούς μωρό παιδί που θέλει καραμέλλα,
έχεις ποτέ ακούσει για στρατηγικά συμφέροντα και αλλά συναφή των ΗΠΑ ας πούμε στην περιοχή;
Αυτά τα συμφέροντα προώθουνται με την "λύση" που μας προσφέρουν οι "φίλοι" μας!!
Αλλά εσείς θελετέ λύση,λύση,λύση γιατί είσαστε προόδευτικοι και θέλετε να ζήσετε με τους αδελφούς σας σε μια επανενωμένη Κύπρο!!!
Όλοι μα όλοι σας αυτού του επιπέδου αυτό λέτε ΜΟΝΟ τίποτε αλλό, θα μας βάλετε όμηρους σε ένα κράτος προτεκτοράτο για να ικανοποιήθουν οι ψευτοκουλτουρίαρικες, ψευτοπροοδευτικές τάσεις σας,
Αμ δεν, ειμαστέ ακόμα ζωντανοί!!!
Αρχίστε τώρα το άλλο σκέλος του ποιήματος, ότι είμαι φασίστας-εθνικιστής κτλπ...
Τίποτε άλλο δεν ξέρετε να κάνετε!!!

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Κάποιοι αθκιασεροί, παριστάνουν ότι δεν άκουσαν ποτέ το Βάσο Λυσσαρίδη.

Τους είπαμε πολλές φορές για το πόσο λάθος είναι οι ακολουθούμενες διαδικασίες και το τι προτείνουμε.

Αξιοποίηση της ενταξιακής προοπτικής της Τουρκίας, μέσω άσκησης πιέσεων για υποχωρήσεις στο Κυπριακό. Με το άλλοθι των δικοινοτικών συνομιλιών, που διεξάγονται χωρίς προόδο στις ομάδες εργασίας, όπως προέβλεπε η συμφωνία της 8ης Ιουλίου, δύσκολα θα προβεί η Τουρκία σε παραχωρήσεις.

Μάλλον εμείς οδηγούμαστε σε παραχωρήσεις και επαναφορά του Σχεδίου Ανάν. Ο Χριστόφιας δεν τήρησε τις δεσμεύσεις του. Γι' αυτό και ετοιμαζόμαστε για την έξοδο από την κυβέρνηση.

Ανώνυμος είπε...

1) Φίλε Ανώνυμε 8:28 είναι για σένα που μιλά ο ΡΙΜΑΧΟΣ. Απλά βοηθάς στη νομιμοποίηση της κατοχής και δεν προτείνεις τίποτα. Εγώ δεν κολλώ σε ιδεολογίες και δεν χαρακτηρίζω κανένα ούτε φασίστα ούτε κουμουνιστή. Αυτά βρείτε τα μόνοι σας.
@) Φίλε ΕΔΕΚίτη να πάτε στο καλό. Δεν είμαι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος για να εκφράσω λύση. Για να πω την αλήθεια αυτό ανάμενα να κάνετε κι εσείς και το ΔΗΚΟ εδώ και καιρό, αλλά η καρέκλα έχει περισσότερη γλύκα από όση νόμιζα. Τώρα μάλιστα μετά που λουφάξατε και πήρατε και την ευρωπαϊκή καρέκλα ποιοος σας πιάνει!
Athkeiaseros

Ανώνυμος είπε...

Καλά ρε αθκιασερέ, εν αντρέπεσαι να βρίζεις τα κοπέλια της Επιτροπής ότι "εργάζονται για την Τουρκία"; Επειδή εν δέχονται το Σχέδιον Ανάν δηλαδή και μιαν κακήν λύσην;

Τι λες ρε φίλε; Πόσες φορές δεν έγραψαν για τη χρήση του βέτο ή για στρατηγική απελευθέρωσης; Πόσες φορές δεν αναφέρθηκαν στο Βάσο Λυσσαρίδη και στη σωστή γραμμή; Ντροπή!

Κοπέλια μεν διανοηθείτε να του απαντήσετε. Εν σωστή η γραμμή σας να μη λογοδοτείτε σε ηλίθιους. Κακώς του απαντήσατε πιο πάνω.

Σωστός ο ΕΔΕΚ Η.Β.. Επαυξάνω! Νομίζω κατάλαβα και ποιος είσαι. Είσαι ο νεαρός μόνιμος κάτοικος γιατί ο άλλος νεαρός (φοιτητής) της Αγγλίας είναι ιδεολογικός κολαούζος του ΔΗΣΑΚΕΛ! (μας εκατάστεψε στις φοιτητικές ο ηλίθιος). Εν μου γελάς εμένα! Κατάλαβα ποιος είσαι.

Φ

ΠΑΛΙΟΣ ΕΔΕΚΚΙΤΗΣ είπε...

Ο ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΕΝ ΠΑΙΔΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΡΕ ΑΧΑΠΑΡΟΙ.

ΕΓΙΩ ΘΥΜΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΜΙΤΣΗ ΣΤΙΣ ΑΡΚΕΣ ΤΟΥ 1990, ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΘΗΝΑ. ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΣΙΕΖΟΥΝΤΑΝ ΤΟΝ ΟΥΛΛΟΙ.

Ο ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΕΝ ΕΔΕΚΙΤΗΣ. Ο ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΕΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΣΙΕΡΚΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΛΚΙΝΟΟ.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 8:45 συγχαρητήρια για το ήθος και τα δημοκρατικά ιδεώδη που σου μετάδωσε ο Λυσσαρίδης. Όποιος διαφωνεί μαζί μας είναι ηλίθιος! Ευχαριστώ πολύ!
Athkeiaseros

Ανώνυμος είπε...

Egw pale a8ymoume ton stis buat ths proodeytikhs..

Unknown είπε...

Με όλο το σέβας "παλαιέ εδεκίτη" ο Αλκίνοος Ιωαννίδης ανήκει στην τέχνη του και αυτή με τη σειρά της σε όλους όσους την αγαπούν και μιλάει στην ψυχή τους, ακόμα και αν ο κάθε ένας μπορεί να ερμηνεύει ένα στίχο αλλιώς. Στο κάτω κάτω, αυτός είναι ο ρόλος της τέχνης, να ανήκει σε όλους και να απελευθερώνει ότι έχει ο κάθε ένας εντός του. Το συγκεκριμένο τραγούδι, είναι -κατά τη γνώμη μου- μια συγκλονιστική κραγή αγωνίας για τον Ελληνισμό και τον εκφυλισμό του, για την Κύπρο και την ιστορία. Και επειδή η κραυγή του Αλκίνοου είναι βαθύτατη και αληθινή πέρα για πέρα, μπορεί να μιλήσει και να δονήσει οποιονδήποτε άνθρωπο αγωνιά για τον τόπο και το μέλλον. Όποιος προσπαθεί να μικράνει τις αγωνίες των ανθρώπων στα μέτρα κομμάτων, δεν έχει καταλάβει τίποτα. Την ίδια αγωνία έχουν οι άνθρωποι που ψηφίζουν το ΑΚΕΛ με αυτούς που ψηφίζουν ή στηρίζουν την ΕΔΕΚ ή το ΔΗΣΥ. Μιλάω για απλούς πολίτες και όχι για ανθρώπους που μετέχουν σε μηχανισμούς.

Και δεν μπορώ να καταλάβω, ποιός ανόητος, ποιός ρηχός και στραβός, μπορεί να διαφωνήσει με την αφιέρωση που κάνει ο "Ρίμαχος" και ειδικά με τα παρακάτω:

Το νέο τραγούδι του Αλκίνοου Ιωαννίδη σοκάρει. Αλλά τα λέει έξω από τα δόντια, για το δράμα του λαού μας και την κατάντια μας.
Αφιερωμένο στα άθλια υποκείμενα που περνούν τη γραμμή για ένα καζίνο και ένα πούρο φτηνό, αφιερωμένο σε αυτούς τους μικρούς που επιθυμούν τη νεολαία μας, αντί από Σολωμούς και από αγωνιστές των οδοφραγμάτων , να αποτελείται από κακομαθημένα εγωϊστόπαιδα που οι αξίες τους θα είναι οι LOUIS VUITTON και τα ARMANI


Διαφωνεί κανείς με τα παραπάνω;;;

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε Φ να μάθετε άλλη φορά να προσέχετε ποιους βάλλετε μέσα στο κόμμα σας τζαι μάλιστα να φαίνουνται. Ο πιο ακελικός τζαι που τους ακελικούς στον οποίο αναφέρεσαι, εν για κάτι χρόνια που εγύριζεν ανενόχλητος τζαι στα νότια παράλια της Αγγλίας τζαι στην Κύπρο τζαι έσυρνε κουβέντες που εν σας τιμούν (και για τον Γιατρό). Αλλά ήταν με την ανοχή σας τζαι αρκήσετε πολλά να τον πάρετε χαπάρι. Εν κρίμα οι αγώνες καμιά φορά.

ψ

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Συγνώμη αγαπητέ politispittas, αλλά, η απάντηση του συναγωνιστή του Παλαιού Εδεκκίτη, ήταν πολύ εύστοχη. Ήταν απάντηση σε αυτούς που έλεγαν τι σχέση έχει με το Σέρτη και το Λάζαρο ο Αλκίνοος. Ήθελε να πει ο Π.Ε. ότι ο Αλκίνοος, ως από τα σπλάχνα της ΕΔΕΚ, έχει την αντικατοχική ιδεολογία.

Τι σε έπιασε να του επιτεθείς απρόκλητα; Με απογοήτευσες.

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Φ,

έχεις δίκαιο. Είναι ηλίθιος ο τύπος. Και Ψ κι εσύ έχεις δίκαιο. Δυστυχώς κάθε κόμμα έχει και τέτοιους.

Για τον συγκεκριμένο το φοιτητή που λέτε, σύντομα θα στείλουμε καταγγελία κάτω στην Κύπρο.

Πάντως εκείνος ο athkiaseros μυρίζει aneforiwn. Το πως θύμωσε για τα όσα είπατε για εκείνο το φοιτητή που πρακτορεύει στο ΑΚΕΛ, τον προδίδει.

ΠΑΛΙΟΣ ΕΔΕΚΚΙΤΗΣ είπε...

ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΠΙΤΤΑ, ΔΙΟΤΙ ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΜΠΟΣΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ, ΕΞΗΟΥΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΝ ΠΑΡΕΞΗΟΥΜΑΙ:

ΕΝ ΛΑΛΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΠΩΣ Ο ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΕΝ ΚΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΔΕΚ. ΓΙ' ΑΥΤΟΝ ΤΖΙΑΙ ΕΤΡΑΟΥΔΑΝ ΤΖΙΑΙ ΣΕ ΜΠΟΥΑΤ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ. ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΖΙΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΟΠΩΣ Ο ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΕΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑΝ ΚΤΗΜΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣ. ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΔΕΚΚΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΤΟΥΤΟ ΟΜΩΣ, ΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ "ΚΚΟΤΣΙΑΝΙ" ΠΑΣ ΤΟ ΚΟΠΕΛΛΟΥΙ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ "ΑΡΙΣΤΕΡΑ" ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΡΚΟΥΝΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΩΣ ΤΖΙΑΙ ΠΑΣ ΤΑ ΤΡΙΣΕΓΓΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ.

Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΤΖΙΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΤΙ ΠΕΤΑΣΣΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΤΖΙΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ "ΔΚΙΕΒΑΣΟΥΝ" ΑΛΛΟΣΠΩΣ ΤΑ ΤΡΑΟΥΘΚΙΑ-ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΚΙΝΟΟΥ. ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΛΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΤΡΑΟΥΘΚΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.

ΝΑΙ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΤΖΙΑΙ ΕΓΙΩ ΜΕ ΤΟΝ ΡΙΜΑΧΟ 100%.

Ανώνυμος είπε...

Ακόμη λίγο θα μας πείτε ότι ο Αλκίνοος είναι και στην Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Τασσοκρατίας στην Κύπρο. Ότι ανήκει σε εκείνα τα ελεεινά φασιστοειδή, που έχουν ως γιάφκα το blog των Απο(κατα)στατών της Δημοκρατίας με τους τελευταίους να τους οργανώνουν και να τους συμπουρκούν (υποδαυλίζουν) και που έχουν εισαγάγει νέα ήθη (ανήθικα και χυδαία) στη κυπριακή blogόσφαιρα! Αυτούς, που δεν σέβονται ούτε τους στοιχειώδεις κανόνες του blogοπαιχνιδιού.ΕΙΝΑΙ ΚΑΘ’ ΟΛΑ ΑΝΕΝΤΙΜΟΙ και ΑΝΗΘΙΚΟΙ! Αλλά τι περιμένουμε από δαύτους! Ως φασιστοειδή που είναι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΣΙΠΑ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ!!! Χάρισμά σας κύριοι ο Αλκινοός σας και σας και των Παλιοεδεκιτών σας!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ κύριοι, θέλω να πάω πίσω στο σπίτι μου. Είναι στις περιοχές ου οι Τούρκοι θα επιστρέψουν. Να'ναι καλά οι μεγαλόψυχοι αυτοί στρατιωτικοί που θα δώσουν και κάτι πίσω οι άνθρωποι.
Και εσείς μου στερείτε αυτό το δικαίωμα, επειδή οι περισσότεροι πρόσφυγες δε θα παν πίσω στα σπίτια τους.
Τι με νοιάζει κύριοι εμένα; Επειδή υπάρχουν δήθεν κάποιοι Κερυνειώτες, Καρπασίτες και άλλοι που δε θα παν στα σπίτια τους. Τι με νοιάζει εμένα κύριοι; Είμαι συνέταιρος με τους υπόλοιπους;

Λέτε θα διαλυθεί το κράτος. Τι με νοιάζει κύριοι εμένα το κράτος; Είμαι τίποτε συνέταιρος με το δημόσιο; Θέλω το σπίτι μου πίσω, τώρα που πήραν και αξία τα ακίνητα και δε με νοιάζει αν κάποιοι άλλοι δε θα το πάρουν.

Τι σημαίνει κύριοι ελευθερία και ανθρώπινα δικαιώματα; Επειδή η λύση δε θα τα έχει αυτά και επειδή θα εξυπηρετεί την Τουρκία, εμένα πρέπει να με ενδιαφέρει ιδιαίτερα; Αφού θα πάρω περιουσία.Εγώ κύριοι είμαι ιδεολόγος. Δεν είμαι απορριπτικός σαν εσάς. Να μου δίνουν πίσω τη δική μου περιουσία και να αρνηθώ γιατί θα διαλυθεί το κράτος το δικό σας και γιατί θα χάσουν οι άλλοι πρόσφυγες τα σπίτια τους. Εμένα ΣΤ'ΑΡΤΖΙΘΚΙΑ ΜΟΥ.
Athkeiaseros

Ανώνυμος είπε...

Μεγαλείο ψυχής, αν και τα είπες με δόση ειρωνείας, ας σε χαίρεται η οικογένεια σου, πρέπει να είναι περήφανοι για σένα!!!

Άνευ_Ζωηρότητας είπε...

Ο Αλκί(παρα)νοος, το βλαστάρι των λυσσαριδικών φυτωρίων της Σοσιαλιστικής (δήθεν) ΕΔΕΚ, μόνο ύμνους μίσους μπορεί να τραγουδά.

Τυχαίο δεν είναι που η Επιτροπή Αποκαθήλωσης της ΑΚΕΛοκρατίας έχει ενθουσιαστεί μαζί του.

Και καλά κοννιάκκια!

Anef_Zoirotitas
Παρασκευή - 19 Ιουνίου 2009, 11:59 μμ

Μάριος είπε...

Τουλάχιστον τα παιδιά του blog λαλούν κάποια πράματα με το όνομα τους, ξεκάθαρα και σταράτα.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΕΜΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ.

Προφανώς χάνουν από τον ελεύθερο τους χρόνο για να μπορούν να διατηρούν το blog και μπράβο τους!

Εμείς παιδιά είμαστε μαζί σας!
Συνεχίστε!

Avevaios είπε...

Νομίζω την πιο νούσιμην ανάρτησην έκαμεν την ο politispittas.
Ναι ας το καταλάβουμεν διαφορετικά. Ας μεν καλουπώνουμε ένα τραούδι τζαι έναν άνθρωπο. Ας μεν καλουπώνουμε την τέχνη. Εν ελεύθερη η τέχνη γι' αυτό τζαι έσιει αξίαν.
Διαφωνώ με την τελευταία παράγραφο του Ρίμαχου γιατί τοποθετεί τον Αλκίνοο, δίπλα στο Λάζαρο και το Σέρτη. Τούτο ας επιτραπεί στον καθένα να το κρίνει ξεχωριστά. Ήταν λάθος η καταγραφή των τριών τούτων ανθρώπων στην ίδιαν πρόταση. Εν πρέπει καν να συγκριθούν. Εν διαφορετικός ο χώρος τους κατ' αρχάς. Αλλά διαφωνώ τζαι γιατί έτσι επιδιώχθηκε να δηλωθεί μια ιδεολογική τους ταύτιση. Αφήστε τον Αλκίνοο ελεύθερο να εκφραστεί τζαι να προβληματίσει.

Ανώνυμος είπε...

αχά! λαμπρά! καταπληκτικά!

βρε Avevevee (που μόλις πρόσφατα βραβεύθηκες με το βραβείο του Χρυσού Δον Κιχώτου) μην προσπαθείς να παρουσιάσεις τον Αλκίνοο ως απολιτίκ, για να μπορείς να κάμνεις τον έξυπνο και τον ψαγμένο σε αχάμπαρα τσουλιδικάκια τα οποία έχεις την εντύπωση ότι θα σου κάτσουν

διότι Χρυσέ Avevevee Δον Κιχώτη, ο Αλκίνοος είναι ξεκάθαρος και παίρνει ξεκάθαρη πολιτική θέση:

"Είδα τον πóλεμο φάτσα, τη «φυλή» και τη «ράτσα»
προδομένη απó μέσα, απ' τους πιο πατριώτες
Να χουν τη μάνα μου αιχμάλωτη με τ' óπλο στο στóμα
Τα παιδιά τους στολίζουν σήμερα τη Βουλή."

Ο Αλκίνοος μιλά για τον Κληρίδη, τον Αναστασιάδη, τον Καρά, τον Σαμψών, τον Πουργουρίδη, για τους φασίστες δηλαδή που υποστηρίζουν ΑΚΕΛ

Χρυσέ μου Avevevee Δον Κιχώτη, ο Αλκίνοος είναι πεντακάθαρος και παίρνει πεντακάθαρη πολιτική θέση:

"Και είδα ξεριζωμένους να περνούν τη Γραμμή
για μια πóρνη φτηνή ή για καζίνο και πούρα
Έτσι κι αλλιώς μπερδεμένη η πίστη μας η καημένη
ο Σολωμóς με Armani και την καρδιά ανοιχτή."

μιλά για τα ξυντρόφια του ΑΚΕΛ, για τον Χριστόφια, τον υβριστή του Σολωμού (τον έλεγε "πελλόν" που κατέβασε την σημαία, ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ "ΠΕΛΛΟΝ";?;?;?)

πότε πήγε ο Χριστόφιας, ο Α. Κυπριανού, ο Ηλικιακός Ρατσιστής, ο Το Gaybashing Ασλάνι, ο Κατσουρίδης σε μνημόσυνο του Σολωμού;

αίσχος Avevevee, εκτός από φαντασιοπληκτομενισμένος Δον Κιχώτης, σιγοντάρεις και τους δεξιούς Ακελορατσιστές

*Ιοσίλιος*

Πλαστήρας είπε...

Άλλο λύση και άλλο διάλυση ρε ΔΗΣΑΚΕΛΙΚΟΙ επαναπροσεγγιστές! Πάω στοίχημα ότι αν η επαγρύπνηση μπορούσε θα εξαφάνιζε όλα τα CD με το "Βόσπορο" γιατί θα ενοχλούνταν οι Τούρκοι οι αδελφοί σας.

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΕΚ Η.Β.,
α) καμιά σχέση δεν έχω με τον άνευ ορίων. Σταματήστε να βλέπετε φαντάσμαυα και να έχετα μανία καταδίωξης από παντού (Ταλά, Ανάν, Αμερικάνους, άνευ ορίων, Φερχόιγκεν, εξωγήινους , Ράουφμαν!)
β)ο Θεός να σε ελεήσει! Πού είδες να θυμώσω εγώ για φοιτητές που πρακτορεύουν και για 007! ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ?
γ) Ανικατοχική ιδεολογία έχουμε εμείς που παλεύουμε για να διώξουμε την κατοχή. Εσείς βολευτήκετε και φωνασκείτε μόνο για τί σας συμφέρει αυτή η κατάσταση. Οικονομικά και άλλως πως. Αν λυθεί το Κυπριακό δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης Συλλούρηδες, Όμηροι, Νικολοπαπαδόπουλοι και όλα τα κακά της μοίρας μας!

Φίλε 11:22 που ειρωνεύεσαι και χρησιμοποιείς και το δικό μου ψευδώνυμο, μάθε να σέβεσαι και την άλλη άποψη χωρίς να παρεκτρέπεσαι. Δεν ξέρω αν μονιμοποιηθεί η διχοτόμηση (που αν συνεχίζαμε τη δική σας γραμμή για ακόμα μια πενταετία αυτό θα ήταν σίγουρο!) πόσοι πρόσφυγες θα επέστρεφαν στα σπίτια τους, πόσοι έποικοι θα έφευγαν κλπ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ? ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΗΝ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙΣ ΣΕ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ. ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΣ ΜΗΝ ΣΒΗΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΣΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ. ΑΣ ΣΒΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΩΝ.



Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ Athkeiaseros

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είμαι ο Athkeiaseros. Ο πιο πάνω είναι imitation Athkeiaseros, γιατί πληρώνει τον η Επαγρύπνηση για να γράφει και όσα γράφει ΔΕΝ τα εννοεί. Οπότε κάμνει το που δουλειάν ενώ εγώ που χόμπυ! Εγώ σέβομαι την άλλη άποψη, αλλά πάνω από όλα σέβομαι το τομάρι μου και την πούγκα μου.

Επαναλαμβάνω:

Εγώ κύριοι, θέλω να πάω πίσω στο σπίτι μου. Είναι στις περιοχές ου οι Τούρκοι θα επιστρέψουν. Να'ναι καλά οι μεγαλόψυχοι αυτοί στρατιωτικοί που θα δώσουν και κάτι πίσω οι άνθρωποι.
Και εσείς μου στερείτε αυτό το δικαίωμα, επειδή οι περισσότεροι πρόσφυγες δε θα παν πίσω στα σπίτια τους.
Τι με νοιάζει κύριοι εμένα; Επειδή υπάρχουν δήθεν κάποιοι Κερυνειώτες, Καρπασίτες και άλλοι που δε θα παν στα σπίτια τους. Τι με νοιάζει εμένα κύριοι; Είμαι συνέταιρος με τους υπόλοιπους;

Λέτε θα διαλυθεί το κράτος. Τι με νοιάζει κύριοι εμένα το κράτος; Είμαι τίποτε συνέταιρος με το δημόσιο; Θέλω το σπίτι μου πίσω, τώρα που πήραν και αξία τα ακίνητα και δε με νοιάζει αν κάποιοι άλλοι δε θα το πάρουν.

Τι σημαίνει κύριοι ελευθερία και ανθρώπινα δικαιώματα; Επειδή η λύση δε θα τα έχει αυτά και επειδή θα εξυπηρετεί την Τουρκία, εμένα πρέπει να με ενδιαφέρει ιδιαίτερα; Αφού θα πάρω περιουσία.Εγώ κύριοι είμαι ιδεολόγος. Δεν είμαι απορριπτικός σαν εσάς. Να μου δίνουν πίσω τη δική μου περιουσία και να αρνηθώ γιατί θα διαλυθεί το κράτος το δικό σας και γιατί θα χάσουν οι άλλοι πρόσφυγες τα σπίτια τους. Εμένα ΣΤ'ΑΡΤΖΙΘΚΙΑ ΜΟΥ.
Athkeiaseros

Επόμενος Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας είπε...

Ποια τέχνη είναι ελεύθερη;; Η τέχνη του ΘΟΚ που εκατάντησε συνιστώσα του ΑΚΕΛ;;;

Η "ευέλικτη" πολιτική του Ανανόφκια οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε ένα σχέδιο τύπου Ανάν. Γιατί ο "δημοκράτης" πρόεδρος δεν σέβεται τη λαϊκή βούληση;

Ανώνυμος είπε...

Μια απορία...
Τα νενέκια από 26% πως έγιναν ξαφνικά πλειοψήφία και απαίτουν να τους σέβονται γιατί λέει είναι πλειοψηφία, ας ζήσουν πιλοτικά 1-2 χρόνια με τις πρόνοιες του ευαγγελίου τους, εννοώ το σχέδιο Ανάν, να δούμε πότε θα έχει δίκαιο η πλειοψηφία και πότε θα υπάρχουν οι λεγόμενες επικοδομητικές ασάφειες, ε athkiasere;;;;

Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο είπε...

Όπως ορθά προέβλεψε ο λεγόμενος "Πραγματικός Αθκιασερός", η ανάρτησή του διαγράφηκε.

Από την ενδοτική συναπαρτζιά όλα τα ακόυσαμε, οπότε το να πουν και τον Τ.Παπαδόπουλο "πραξικοπηματία" δε μας προκαλεί έκπληξη.

Προκαλεί βέβαια το εν λόγω σχόλιο, αυτόματα τη διαγραφή του, αφού προειδοποιήσαμε πολλές φορές ότι δε δεχόμαστε εξύβριση προσώπων συμβόλων του Ελληνισμού.

Ε.Α.Δ.Κ.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Πλαστήρας είπε...

Το πιο ηλίθιο και γελοίο της όλης υπόθεσης είναι που αυτοπαρουσιάζονται οι ναινέκοι σαν οι ... πατριώτες που πολεμούν την κατοχή και τη διχοτόμηση. Το να πολεμήσεις την κατοχή με τα Σχέδια Ανάν είναι τόσο οξύμωρο όσο το να προσπαθείς να το παίξεις καλόγρια φορώντας ζαρτιέρες.

bestman είπε...

Αγαπητή σύνταξη,

Προσεύχεσαι και σκοτώνεις, τραυλίζεις ύμνους οργής
έχεις πατρίδα το φóβο, γυρεύεις να βρεις γονείς
μισείς τον μέσα σου ξένο κι óχι, δεν καταλαβαίνω
δεν ξέρω πού πατώ και πού πηγαίνω

Ανώνυμος είπε...

Πολλά ωραίο το τραγούδι... ο καθένας μέσα που ένα τραγούδι μπορεί να λάβει διαφορετικά μηνύματα.

Εγώ ας πούμε νοιώθω να βγαίνει μια κραυγή αγωνίας που τον καλλιτέχνη για το πού βαδίζουμε ως λαός έχοντας τον τούρκο κατακτητή μες στα σπίτια μας και έχοντας ζήσει ως λαός τόσο τραγικά γεγονότα.

Συμφωνώ ότι ήταν κάπως άκυρος ο συνδιασμός Σέρτη, Μαύρου και Αλκίνοου. Ο καθένας έχει την αξία του αλλά εν συνδιάζονται ούτε σχετίζονται οι χώροι που κινείται ο Αλκίνοος με τους άλλους 2.

Έχω και κάποιες απορίες.

1. Κατηγορείτε το μπλοκ αυτό για φασισταριό. Γιατί; Επιτέλους τι σημαίνει η λέξη φασίστας στην Κύπρο;

2. Κατηγορείτε όποιον διαφωνεί με τους χειρισμούς του Χριστόφια στο κυπριακό ότι δεν θέλει λύση (άρα εξυπηρετεί και την τουρκία) διότι αυτοί που διαφωνούν δεν κάνουν κάτι την κατοχή στον τόπο μας.

Εσείς που συμφωνείτε τι κάμνετε δηλαδή; (απλά συμφωνούμε σε ότι μας πει η πολυαγαπημένη μας Αγγλία και Αμερική;; εν μου ακούεται τζαι για μεγάλος αγώνας τούτος!)

Πάντως εν κρίμα που ένα τόσο όμορφο τραγούδι έδωσε έναυσμα για να δούμε σχόλια του τύπου "ο Αλκίνοος εν εδεκκίτης" ή "τι σχέση έχει ο Αλκίνοος μαζί σας ρε φασιστάκια" ή "ενά σας απαγορεύσει ο Αλκίνοος να παίζετε το τραγούδι του". Δηλαδή έλεος. Νάκκουριν σεβασμός στον καλλιτέχνη εν έβλαψε κανένα.

Εθυμίσετε μου και τον Τόκα τον μακαρίτη. Ο άνθρωπος επέθανε μαρτυρικά και το μόνο που είχαμε να πούμε ήταν αν ήταν ακελικός ή όι.

Το επίπεδο μας ως λαός εκτύπησε κόκκινο.

Avevaios είπε...

Ιοσίλιε, αναφέρθηκες στο όνομά μου με πολλά προκλητικό ύφος, αλλά θα σου απαντήσω με δυο λόγια. Δεν ισχυρίστηκα ότι ο Αλκίνοος είναι απολιτίκ. Απλώς αρνήθηκα να τον βάλω μέσα σε αυστηρά κομματικά πλαίσια. Ακούσαμε πάντως τη δική σου προσέγγιση για το πραγματικό νόημα του τραγουδιού και το για ποιους αναφέρεται. Ας μου επιτραπεί να έχω τη δική μου άποψη. Αναμένω την απάντησή σου και στην ανάρτηση για την Καρπασία. Ή μήπως τζιαμέ εν απαντάς γιατί εν έσιεις τί να πεις;;;

Όσον αφορά τον athkeiaseros, θεωρώ ότι το να κάμνετε αναρτήσεις σχολίων και να βάλλετε το όνομά του πουκάτω, ούτε σας τιμά ούτε πετυχαίνετε κάτι. Το μόνο που καταφέρνετε είναι να δκιώχνετε κόσμο που δαμέ, που θέλει να συζητήσει τζαι να σχολιάσει. Τούτο που εκάμετε με τον α8κιασερό, αποδεικνύει απλά πόσο αντιδημοκράτες τζαι κομπλεξικοί είσαστεν. Ακόμα τζαι τζείνους που διαφωνούν μαζίν του, ο αθκειασερός εκέρδισεν την συμπάθεια τζαι τον σεβασμόν τους.

Δημοκράτης εν τζείνος που δέχεται τζαι πιστεύκει τούτο που είπεν ο Βολταίρος: Διαφωνώ μαζί σου, όμως πάντα θα παλέφκω για να μπορείς να λαλείς την άποψή σου. Εσείς εκάμετε το ανάποδο. Παλεύκετε για να μεν λαλεί την άποψήν του ο οποιοσδήποτε διαφωνούντας. Ώσπου στο τέλος να μείνετε δαμέ 10-20 πλάσματα που συμφωνάτε μεταξύ σας τζαι να λαλεί ο ένας του άλλου "έσιεις δίκαιο ρε φίλε μου". Η διαφωνία τρέφει το διάλογο κοπέλια. Ας σεβούμαστε τη διαφωνία τζαι ας κρατούμεν έναν επίπεδο άμα συζητούμεν. Ο ελληνικός πολιτισμός (που μιαν την άλλην εν μες το στόμαν σας) εμίλησεν για δημοκρατία τζαι για σεβασμό της αντίθετης άποψης πολλά πριν που άλλους. Γιατί εν το κάμνετε πράξην τούντο πράμαν; Οξά είσαστεν έλληνες μόνον άμα πουλάτε ψευτοπατριωτισμόν;

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου το δικαιώμα σου να λαλείς την άποψη σου χωρίς βρίζεις και χωρίς να γίνεσαι τρολλ.

Εσύ (εν αναφέρομαι σε σένα αλλά γενικά) εν μπορείς να διαφωνήσεις χωρίς να ξιτιμάσεις; Είπαν ότι εν θέλουν να βρίζονται σύμβολα του ελληνισμού και που την μέρα εκείνη ούλλο βρίζουν ή περιπαίζουν τον Παπαδόπουλλο που στο τέλος της ημέρας εν νεκρός ο άνθρωπος. Λίος σεβασμός εν πειράζει.

Εσύ ας πούμε διαφωνείς αλλά εν σου το σβήνουν άρα το επιχείρρημα σου ότι εν αφήνουν τους διαφωνούντες να μιλήσουν πάει στράφι.

Δηλαδή μουρμουρούμε μόνο για να μουρμουρούμε.

Ανώνυμος είπε...

Επίσης avevaie τις τελευταίες μέρες έριξα μια ματιά σε αρκετά blogs,που είτε πρόσκυντε στο Χριστόφια, είτε είναι υπέρ του ΝΑΙ και ζουν ακόμα εν έτη 2004,
Και σε πληροφορώ αγαπητέ ότι τα αντίθετα σχόλια ήταν το πολύ 5% και αυτό με επιείκεια, πως το εξηγείς αυτό;;;

Avevaios είπε...

Η προσωπική επίθεση προς τζείνον που διαφωνεί εν δημοκρατία ή σεβασμός της αντίθετης άποψης;

Τζαι γιατί παρακαλώ εσείς που απαντάτε, κάμνετε ανώνυμα σχόλια; Επώνυμα σχόλια που ούλλους.

Εν θα σου εξηγήσω εγώ γιατί εν 5%. Αν γίνεται λογοκρισία καταδικάζω την την ίδια στιγμή. Πε μου τα μπλογκ τούτα που λαλείς τζαι να σου απαντήσω.
Πάντως εν είμαι ο ειδικός ούτε ο αρμόδιος να σου απαντήσω. Εγώ ξέρω τί γίνεται δαμέ. Τζαι αν το επίπεδον της συζήτησης στα σχόλια εσάς αρέσκει σας, τότε πάω πάσον. Εν για το καλό του μπλογκ πάντως τζείνα που λαλώ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

παρακαλείται ο βραβευθείς με τον Χρυσόν Δον Κιχώτη κύριος Aveveevos να απαντήσει στο ζήτημα της ανάλυσης των στίχων του τραγουδιού του Αλκίνοου Ιωαννίδη και να κόψει την μουρμούρα

για μουρμούρα και ανοητολογίες μπορούμε να πάμε και στο ιστολόγιο του έποικ-lover ή και του ηλικιακού ρατσιστού. εσύ aveveeve είσαι σοβαρός άνθρωπος, μην παρασύρεσαι από αυτούς τους ακελορατσιστές

*Ιοσίλιος*

Ανώνυμos 17/6 10:52 είπε...

Διακατέχεστε από πραγματικό μίσος και εμμονές ενάντια στο ΑΚΕΛ και όσους ψήφισαν ΝΑΙ στο δημοψήφισμα το μόνο που καταφέρνετε είναι να διχάζετε και να φανατίζετε τον κόσμο..
Στη πραγματικότητα είστε φτιαγμένοι απο το χειρότερο ελληνικό κράμα που υπήρξε ποτέ ιστορικά , έστω και αν νομίζετε ότι ζείτε στο Πάνθεον.. Οτι αγγίζετε καταστρέφεται απο διχόνοια , ακόμα και το ΔΗΚΟ..

Ο Αλκίνοος ούτε καν θα σας έφτυνε..

Ανώνυμος είπε...

Συνεχίστε να κατηγορείτε οποιοδήποτε διαφωνεί μαζί σας ότι είναι βαλτός και ότι ανήκει στην Επαγρύπνηση (ενώ ό,τι γράφετε εσείς προέρχεται από Θεία Φώτιση!). Συνεχίστε να απαξιώνετε και να λοιδωρείτε προσωπικότητες που προσφέρουν σε αυτό τον τόπο. Συνεχίστε να αυτοαποκαλείστε "Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο". Συνεχίστε να βάζετε τη φωτογραφία του Προέδρου της Δημοκρατίας και άλλων Κύπριων πολιτικών δίπλα από εκείνη του πραξικοπηματία Παπαδόπουλου! Συνεχίστε να μη σέβεστε δημοκρατικές διαδικασίες, όπως είναι οι εκλογές! Γιατί αυτό κάνετε όταν λέτε ότι παλεύετε για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας! Συνεχίστε να λοιδωρείτε πολιτειακούς αξιωματούχους με γελοιές και αισχρές λεζάντες σε φωτογραφίες, αφήνοντας να νοηθεί (κάποτε και με σαφήνεια!) ότι εξυπηρετούν τα συμφέροντα των Τούρκων. Απλά και μόνο επειδή αυτή η Επιτροπή, όπως αυτοαποκαλείται, έχει διαφορετική θεώρηση του εθνικού ζητήματος από αυτούς τους πολιτικούς! Και τη στιγμή που οι ομοϊδεάτες σας κατηγορούσαν όποιον, απλά και μόνο διαφωνούσε με τους χειρισμούς του τέως Προέδρου, ως ανθέλληνα κι εχθρό της Κύπρου. Συνεχίστε να χαρακτηρίζετε με απαξιωτικά επίθετα όλους όσους απαντούν με επιχειρήματα σε αυτά που γράφει η Επιτροπή και στο τέλος να τους λέτε ότι ανήκουν και στην Ομάδα Επαγρύπνησης (ή κάτι τέτοιο!). Απίστευτη μανία καταδιώξης! Συνεχίστε να μην απαντάτε στο πιο βασικό ερώτημα ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ (ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ) ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ;

Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ Athkeiaseros
Υ.Γ. Ήταν η τελευταία φορά που ασχολήθηκα με αυτό το μπλογκ. Ήλπιζα ότι εδώ μέσα μπορούσε να γίνει ένας γόνιμος διάλογος. Με λύπη παρατήρησα ότι οι άνθρωποι που αυτοαποκαλούνται "Επιτροπή Αποκατάστασης της Δημοκρατίας" δε σέβονται τις πιο βασικές αρχές της Δημοκρατίας. Ελπίζω τουλάχιστον ότι αυτό το τελευταίο μου μήνυμα δε θα διαγραφεί... δημοκρατικά!

Ανώνυμος είπε...

Εχω βαρεθει να σας ακουω να ισχυριζεστε παντου σε ολη τη μπλοκοσφαιρα πως κοπτεσθαι για την κατοχη κ προσπαθειτε δηθεν δημοκρατικα με σχεδια που αποδεδειγμενα καταψηφιστικαν απο την πλειοψηφια,να μας κανετε να νιωθουμε λεει φασιστες.Ερωτω αγαπητε που υβριζετε με τοσο παθος πεθαμενο ανθρωπο,που ειναι τα δημοκρατικα-και οχι "φασιστικα" σας αισθηματα στον τροπο που μιλατε για επιστροφη μονο καποιων προσφυγων στα σπιτια τους π.χ? απο ποτε θεωρειται φασισμος η αγωνια για τη διατηρηση ενος κρατους η συντριπτικη πλειοψηφια του οποιου ανηκει σε ομοιγενη εθνοτητα?σημαινει αυτο πως δεν μπορουμε να συμβιωσουμε με τουσ Τ/Τ? Βεβαιως κ μπορουμε οπως συμβιωνουμε με τους μαρωνιτες κ με τους λατινους κ με ολο τον κοσμο.αυτο δεν σημαινει οτι υποκειμειθα αυτοματα σε αποδοχη των ξενοφερτων σχεδιων ή σε αλλοτριωση της κουλτουρας μας.Ο πεφιλημενος σας αμερικανος μηπως ειναι ρατσιτσης που εορταζει την 4η ιουλιου καθε χρονο στα σχολεια?καταπιεζονται ισως τα αλλοδαπα παιδακια στα σχολεια της αγγλιας που μαθαινουν σεβασμο στη βασιλισσα?
ε οχι αγαπητοι ουτε φασιστας ειμαι ουτε χρυσαυγιτης επειδη με νοιαζει το μελλον της πατριδας μου.Επειδη αρνουμαι να δεκτω ενα σχεδιο που η μειοψηφια θελει.Εσεις να μας σεβαστειτε!εμεις ειμαστε το 76% και αρνουμαι να υποχωρησω στις ορεξεις σας.Επιτελους αφου κοπτεσθε τοσο για τη δημοκρατια δοκιμαστε να τη σεβαστειτε κιολας.
ΥΓ :και κατι αλλο.επειδη βλεπω σχολια σε πολλα Blogs για δηθεν λογοκρισια ο καθενας στο blog του οτι θελει γραφει.ειναι λογοκρισια να θελει να αφαιρεσει κατι που θεωρει προσβλητικο?αν δεν σας αρεσει πολυ απλα μην το διαβαζετε!