Στη βάση ποιας αρχής;

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Τι να σας πω ρε κοπέλια; Βάλλετε μου δύσκολα!

Ο Γ.Γ. του ΑΚΕΛ και τα άλλα αντηχεία του προέδρου μας τονίζουν με κάθε ευκαιρία ότι ο πρόεδρος Χριστόφιας διαπραγματεύεται στη βάση αρχών, για μια δίκαιη λύση του Κυπριακού.

Θέλουμε λοιπόν να ρωτήσουμε;

Στη βάση ποιας αρχής πρότεινε την εκ περιτροπής προεδρία;

Στη βάση ποιας αρχής πρότεινε την σταθμισμένη ψήφο;

Στη βάση ποιας αρχής πρότεινε την παραμονή των εποίκων;

Στη βάση ποιας αρχής δηλώνει, δεν ανακοινώνει, απλώς δηλώνει ότι έχει σημειωθεί αξιοσημείωτη πρόοδος;

Στη βάση ποιας αρχής αναμείχθηκε στην προεκλογική εκστρατεία του Ταλάτ στις παράνομες «προεδρικές εκλογές»;

Στη βάση ποιας αρχής υποβίβασε τον εαυτό του σε ισότιμο του κ. Ταλάτ, πριν ακόμα πετύχει την επανένωση και το «συνεταιρισμό των δυο ισοτίμων κρατών;

Στη βάση ποιας αρχής συζητά πρόνοιες του απορριφθέντος σχεδίου Ανάν και προσπαθεί, δήθεν, να τις βελτιώσει;

Στη βάση ποιας αρχής αποδέχεται κατηγοριοποίηση των περιουσιών;

Στη βάση ποιας αρχής αποδέχεται καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των πολιτών της Κυπριακής Δημοκρατίας;

Στη βάση ποιας αρχής ξεκινά τη διαπραγμάτευση με παραχωρήσεις χωρίς ανταλλάγματα;

Στη βάση ποιας αρχής προσπαθεί να πείσει το λαό ότι είναι ένοχος για την ανταρσία των Τουρκοκυπρίων το 1963 και για την τουρκική εισβολή του 1974;

Στη βάση ποιας αρχής κατηγορεί όσους διαφωνούμε με τις παραχωρήσεις του ότι δεν θέλουμε λύση και προτιμούμε τη διχοτόμηση;

Στη βάση ποιας αρχής διδυμοποιεί το Πάσχα των Ελλήνων με το μουσουλμανικό ραμαζάνι;

Θεόφιλος για το christofias-watch

6 Σχόλια:

Πλαστήρας είπε...

Το Καθεστώς δοκίμασε να βάλει χέρι στον σατυρικό τύπο τραβολογώντας στα δικαστήρια τον σύγχρονο Αριστοφάνη Βάσο Φτωχόπουλλο, εκδότη της εφημερίδας Ένωσις τζι ας γινεί το γαίμαν μας αυλάτζιν.

Ευτυχώς που τα δικαστήρια είναι ακόμη ανεπηρέαστα και έβαλαν τους Καθεστωτικούς κομισάριους στη θέση τοςυ αθωώνοντας τον Βάσο.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ΑΠΟ ΤΟ http://trupokarudos.blogspot.com

Γυναίκα υπουργού πέταξε σκυλί στα σκουπίδια! Στην Κύπρο.


http://trupokarudos.blogspot.com/2010/05/blog-post_9026.html

Η γυναίκα του Χαρίλαου Σταυράκη, του υπουργού οικονομικών της Κύπρου, εθεάθη να πετά στα σκουπίδια το σκύλο της με δεμένο το βιβλιάριο υγείας στο λαιμό του.

Φιλόζωος της τηλεφώνησε αρκετές φορές, αρχικά εκείνη αρνήθηκε πως το ζώο είναι δικό της, έπειτα είπε πως δεν είναι σε θέση να αποφασίσει αν το θέλει μια και βρίσκεται στο εξωτερικό και στη συνέχεια, αποφάσισε μια για πάντα πως θέλει να τον ξεφορτωθεί!...


ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...


Υ.Γ- Κύριε υπουργέ να τη χαίρεστε... Αλλά τι λέω... Για να είναι σύζυγος σας τέτοιο κουμάσι θα είστε και εσείς...
Αναρτήθηκε από TRUPOKARUDOS στις 9:55 PM

arxiepiskopos είπε...

Αν και η ανάρτησή σας,επιτροπάκια,είναι ανάξια σχολιασμού,να πω μόνον ότι αυτή στηρίζεται στην αρχή της διαπορούσης ηλιθιότητας,ο δε Χριστόφιας στην αρχή της αποφυγής πτήσεων!

arxiepiskopos είπε...

ΤΣΙΕΛΕΠΕ,το τι θέλεις να διαμηνύσεις με την ανάρτησή σου δεν το κατάλαβα,όμως αυτό δεν είναι παράξενο για κείμενά σου.Πάντως καλωσόρισες μετά από απουσία μιας ημέρας.Η ζωή μου χωρίς εσένα και τον Πενταρόγιωρκο ήταν ανούσια.Ήταν σαν να βλέπεις Αίγιαν Φούξια και να λείπουν ο Φουσιέκκας και η Πελλομαλού!Τους ρόλους μοιραστείτε τους μεταξύ σας!!!

Πενταρόγιωρκος είπε...

Anefiskope!!! ΘΑΥΜΑ!!!

Βρέθηκε πιο ηλίθιος από σένα!!! Ο "ιστορικός" (ΧΑΧΑΧΑΧΑ) "ερευνητής" (ΑΧΑΧΑΧΑ) "δημοσιογράφος" (ΟΥΧΑΧΑΧΑ) της ΓΝΩΜΗΣ.

Άντε λοιπόν!! Καλά μπανάκι με βραστή ΚΕΑΝ και σαπούνια Clerides!!

ΣΠΕΡΘΙΑΣ είπε...

Ξέρουμε όλοι τις "αρχές" του ΑΚΕΛ και του Χριστόφια. Με τέτοιες "αρχές" η Κύπρος επιστρέφεις στην Τουρκοκρατία. Γιατί είναι αρχές τουρκοκρατίας. Ακούσατε τι είπε στην εκπομπή της Χαραλαμπίδου ο "μεγάλος" Γλαύκος Κληρίδης; «Πρώτος μίλησα για Ομοσπονδία γιατί δεν υπήρχε άλλη διέξοδος.» Γιατί... «δεν μπορεί να υπάρξει Ομοσπονδία αν δεν υπάρχουν καντόνια και διαχωρισμός.» Μπράβο σου μεγάλε ηγέτη και εθνικόφρονα. Το πρόβλημα είναι ότι συνεχίζουν να τον τιμούν και ο τελικός του Κυπέλλου μεταξύ ΑΠΟΕΛ και ΑΠΟΛΛΩΝΑ θα είναι υπό την αιγίδα του "μεγάλου" αύτού ηγέτη.

Είναι τυχαίο που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε;