ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ Η ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ

Κυριακή 30 Μαΐου 2010




Ο ηρωικός αγώνας του παλαιστινιακού λαού ενάντια σε ένα από τα πιο ιμπεριαλιστικά κράτη του κόσμου, το σιωνιστικό κράτος του Ισραήλ, είναι αγώνας για λευτεριά και ανεξαρτησία. Είναι ένας αγώνας δίκαιος που μπαίνει φραγμός στα ιμπεριαλιστικά σχέδια για την ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής. Είναι ένας αγώνας σύμβολο για τους λαούς της περιοχής.



Η φωνή του παλαιστινιακού λαού ενώνεται με όλα τα κινήματα αντίστασης , φτάνοντας ακόμα και στο σημείο να ενεργοποιήσει φωνές που διαφοροποιούνται και κινήσεις αντιρρησιών στην κατοχή, στο συνεχή αποκλεισμό, καθώς και πρωτοβουλίες ενάντια στο Τείχος μέσα στο ίδιο το Ισραήλ. Οι τελευταίες προσπάθειες να «κλείσει» η υπόθεση της Παλαιστίνης κάνουν σήμερα πιο επίκαιρη από ποτέ τη στήριξη και την έκφραση μαζικής αλληλεγγύης.
  • 3.000.000 περίπου Παλαιστίνιοι/ες ζουν υπό καθεστώς πολιορκίας, απαγόρευσης της κυκλοφορίας, συνεχούς απειλής επίθεσης
  • 3.334 Παλαιστίνιοι/ες δολοφονήθηκαν τα τελευταία τέσσερα χρόνια
  • πάνω από 53.000 τραυματίστηκαν από τις οποίες 10.000 ήταν παιδιά, 1 στους 5 Παλαιστίνιους/ες που δολοφονείται είναι παιδί και 1 στα 4 παιδιά είναι ηλικίας κάτω από 12 χρόνων
  • 28.000 Παλαιστίνιοι/ες έχουν συλληφθεί από τον Σεπτέμβρη του 2000
  • 8.000 είναι σήμερα φυλακισμένοι από τους οποίους οι 1.000 περίπου κρατούνται χωρίς καμία κατηγορία και 3.700 δεν έχουν περάσει από δίκη
  • το 20% του πληθυσμού έχει κρατηθεί ή φυλακιστεί αυθαίρετα τουλάχιστον μία φορά,μόνο το έτος 2002
  • 12.737 Παλαιστίνιοι/ες, στη Γάζα και στη Δυτική Όχθη, είδαν τα σπίτια τους να γκρεμίζονται, ενώ πλέον ο μέσος όρος κατεδάφισης σπιτιών φτάνει τα 74 ανά μήνα, με επιπτώσεις για περίπου 2.273 ανθρώπους
  • η ανεργία φτάνει το 65% του πληθυσμού, με τις γυναίκες να πλήττονται περισσότερο
  • το 75% του πληθυσμού ζει κάτω από το όριο της φτώχειας (2 δολάρια τη μέρα)
  • το 50% των νοικοκυριών εξαρτάται από την καθημερινή συνδρομή τροφής
  • το 30% των παιδιών κάτω των 5 χρόνων πάσχει από χρόνιο υποσιτισμό


Εδώ και 61 χρόνια που υπάρχει το κράτος του Ισραήλ, η Παλαιστίνη αποτελεί το κατεξοχήν σύμβολο της σιωνιστικής βαρβαρότητας και θηριωδίας από τη μια, της ελπίδας, της αντίσταση και των ηρωικών αγώνων από την άλλη. Η αιματοβαμένη, πολυκύμαντη και βασανιστική πορεία του παλαιστινιακού λαού συνοψίζεται στους πιο κάτω σταθμούς:

  • 1882: Πρώτη «αλιγιά», δηλαδή το πρώτο κύμα των σιωνιστών εβραίων που μετανάστευσαν στην Παλαιστίνη. Τότε κατοικούσαν στην περιοχή αυτή 25.000 εβραίοι και 500.000 Παλαιστίνιοι Αραβες.
  • 1914: Ολοκληρώνεται η δεύτερη «αλιγιά». Σύμφωνα με τα οθωμανικά αρχεία, οι εβραίοι, τότε, ήταν μόνο 60.000, σε σύνολο 690.000.
  • 1917: Διακήρυξη του Μπάλφουρ, με την οποία η Βρετανία υπόσχεται να δημιουργηθεί «εθνική εστία» στους εβραίους.
  • 1920-21: Βρετανική «εντολή» στην Παλαιστίνη. Πρώτες συγκρούσεις Παλαιστινίων και εβραίων. Στην απογραφή του 1922 οι κάτοικοι είναι 664.000 Παλαιστίνιοι και 84.000 εβραίοι.
  • 1936-39: Η τριετής αραβική εξέγερση.
  • 1947: Η απόφαση 181 του ΟΗΕ προτείνει διαμελισμό της Παλαιστίνης ώστε να δημιουργηθεί ένα εβραϊκό κράτος (57% του εδάφους) και ένα αραβικό κράτος (43% του εδάφους). Τότε η Παλαιστίνη είχε συνολικά 1,9 εκατ. κατοίκους (1,3 Αραβες και 600.000 εβραίοι).
  • 1948: Ανακηρύσσσεται το κράτος του Ισραήλ. Οι αραβικοί στρατοί μπαίνουν στην Παλαιστίνη και οι εβραίοι διώχνουν τη συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού. Η απόφαση 194 του ΟΗΕ ζητά τον επαναπατρισμό των προσφύγων.
  • 1956: Βρετανο-γαλλο-ισραηλινή εκστρατεία κατά της Αιγύπτου.
  • 1964-65: Ιδρύεται η Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης και η Φάταχ του Γιάσερ Αραφάτ.
  • 1967: Πόλεμος των έξι ημερών. Το Ισραήλ καταλαμβάνει τη Δυτική Οχθη του Ιορδάνη, τη Λωρίδα της Γάζας, το Σινά και τα Υψώματα του Γκολάν. Με την απόφαση 242 ο ΟΗΕ ζητά την αποχώρηση του Ισραήλ από τα παλαιστινιακά εδάφη στα οποία έχει προωθηθεί.
  • 1973: Πόλεμος του Οκτωβρίου με την Αίγυπτο και τη Συρία κατά του Ισραήλ.
  • 1974-75: Η Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης γίνεται δεκτή ως παρατηρητής στα Ηνωμένα Εθνη. Ο Αραφάτ εκφωνεί την ιστορική ομιλία του στη Γενική Συνέλευση.
  • 1978: Συμφωνία ειρήνης Αιγύπτου-Ισραήλ.
  • 1982: Το Ισραήλ εισβάλλει στον Λίβανο.
  • 1987: Πρώτη «ιντιφάντα», η ειρηνική εξέγερση των Παλαιστινίων.
  • 1988: Ιδρύεται το «Ισλαμικό κίνημα αντίστασης», η Χαμάς. Η ΟΑΠ ανακηρύσσει την ανεξαρτησία της Παλαιστίνης.
  • 1993: Αναγνωρίζονται αμοιβαίως Ισραήλ και ΟΑΠ και υπογράφεται η Διακήρυξη Αρχών του Οσλο μεταξύ των δύο πλευρών.
  • 1994: Συνθήκη ειρήνης Ιορδανίας-Ισραήλ. Ο Αραφάτ επιστρέφει στα κατεχόμενα ως πρόεδρος της Παλαιστινιακής Αρχής.
  • 1995: Δολοφονείται ο Γιτζάκ Ράμπιν από ακραίο εβραίο στην Ιερουσαλήμ.
  • 1998: Ο Μπιλ Κλίντον δηλώνει στη Γάζα ότι ο παλαιστινιακός λαός έχει «τη δυνατότητα να οικοδομήσει το μέλλον του στη δική του γη».
  • 2000: Ο Αριέλ Σαρόν προκαλεί με την επίσκεψή του στο προαύλιο των τζαμιών στην Ιερουσαλήμ. Δεύτερη «ιντιφάντα».
  • 2002: Η Αραβική Διάσκεψη Κορυφής προτείνει στο Ισραήλ πλήρη αναγνώριση με αντάλλαγμα την αποχώρηση από τα παλαιστινιακά εδάφη. Επειτα από πολύνεκρες επιθέσεις αυτοκτονίας, το Ισραήλ ανακαταλαμβάνει τη Δυτική Οχθη και αρχίζει να χτίζει το τείχος.
  • 2003: Εξαγγέλλεται ο Οδικός Χάρτης, ενώ η Πρωτοβουλία της Γενεύης προτείνει συνολικό σχέδιο ειρηνικής διευθέτησης.
  • 2004: Πεθαίνει ο Γιάσερ Αραφάτ.
  • 2005: Ο Σαρόν εκκενώνει από εποίκους του Ισραή τη Λωρίδα της Γάζας.
  • 2006: Η Χαμάς κερδίζει τις εκλογές. Μνημόνιο «εθνικής συνεννόησης» με τη Φάταχ. Το Ισραήλ βομβαρδίζει και εισβάλλει στον Λίβανο.
  • 2007: Η Χαμάς διώχνει τη Φάταχ από τη Γάζα.
  • Στη Διάσκεψη της Ανάπολης ο Μπους υπόσχεται λύση του Μεσανατολικού.

**Οι Παλαιστίνιοι θεωρούν την ημέρα που αποφασίστηκε ο διαμελισμός της Παλαιστίνης, το 1947, ως αποφράδα. Εκείνη η απόφαση, όμως, κρύβει τη μόνη βιώσιμη προοπτική: δύο ανεξάρτητα και κυρίαρχα κράτη, τα οποία συνυπάρχουν ειρηνικά.




Στόχος των ΗΠΑ και του Ισραήλ είναι να αφανίσουν το λαό της Παλαιστίνης, που παλεύει να αποκτήσει πατρίδα σε εδάφη που παίζονται χοντρά συμφέροντα για τις πολυεθνικές.


Μια είναι η αλήθεια:


Δεν χωρούν μαζί στην περιοχή τα κέρδη των πολυεθνικών και την ίδια ώρα δικαιώματα και ειρήνη για τους λαούς.


Οι ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ, είναι συνένοχοι και συνεργοί του Ισραήλ. Στηρίζουν και τροφοδοτούν την ιμπεριαλιστική πολιτική του στη Μέση Ανατολή. Στηρίζουν τη σφαγή , την οργανώνουν, την χρηματοδοτούν.



Δε φτάνει να αγανακτούμε με το έγκλημα. Η αγανάκτηση είναι αυτονόητη.


Οφείλουμε να παλέψουμε οργανωμένα γιατί ο ιμπεριαλισμός είναι θανάσιμος κίνδυνος και τον βρίσκουμε συνέχεια μπροστά μας. Στον Πενταδάχτυλο, στις διαπραγματεύσεις, στα φιλοτουρκικά λόμπυ, στην Παλαιστίνη.


Ότι γίνεται στην Παλαιστίνη δεν αφορά μόνο τους Παλαιστίνιους.


Αφορά κάθε λαό, που θέλει να κάνει κουμάντο στον τόπο του.



Κλείνουμε τα αυτιά μας σε όσους προωθούν τη μοιρολατρία και την ηττοπάθεια, σε όσους προωθούν το συμβιβασμό των θυμάτων με τους θύτες, σε όσους εξωραϊζουν τους κατακτητές, τους δολοφόνους και τους βιαστές.


Εκφράζουμε με κάθε τρόπο την αλληλεγγύη μας.


Με διαδηλώσεις, μηνύματα καταδίκης, μάζεμα τροφίμων και φαρμάκων, συλλογή υπογραφών.



Τα αιτήματα μας ξεκάθαρα:
  • Να αποσυρθούν τα Τουρκικά στρατεύματα κατοχής και οι έποικοι από την Κύπρο
  • Να αποσυρθούν τα Ισραηλινά στρατεύματα κατοχής και οι έποικοι από τα παλαιστινιακά εδάφη
  • Να δημιουργηθεί Παλαιστινιακό κράτος ελεύθερο και ανεξάρτητο με πρωτεύουσα την Ανατολική Ιερουσαλήμ
  • Να Απελευθερωθούν όλοι οι Παλαιστίνιοι κρατούμενοι από τις ισραηλινές φυλακές, χωρίς όρους
  • Να επιστρέψουν όλοι οι πρόσφυγες στα σπίτια τους, χωρίς όρους



Όλοι γνωρίζετε τη συμπεριφορά της δήθεν αριστερής κυβέρνησης στα πλοία που μεταφέρουν ανθρωπιστική βοήθεια στους Παλαιστινίους. Με πρόφαση τα ζωτικά συμφέροντα της Κυπριακής Δημοκρατίας, η κυβέρνηση αποφάσισε να απαγορεύσει τον απόπλου πλοίων από την Κύπρο προς τη Γάζα, αλλά και τον κατάπλου στην Κύπρο πλοίων, που έχουν ως τελικό προορισμό τη Γάζα.


Σύμφωνα με πληροφορίες η απόφαση αυτή οφείλεται σε γεωστρατηγικούς λόγους. Η κυβέρνηση εκτιμά ότι θα ήταν λάθος μία σύγκρουση σε διπλωματικό επίπεδο με το Ισραήλ επειδή πολύ σύντομα η Κύπρος θα μπεί στο χάρτη των χωρών που εκμεταλεύονται κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου και το Ισραήλ στη συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί στρατηγικό σύμμαχο στην εξόρυξη εκμετάλλευση αλλά και προστασία τών κοιτασμάτων. Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι η κυβέρνηση θεωρεί ότι το Ισραήλ αποτελεί μια στρατιωτική περιφερειακή δύναμη και δεδομένου του ρίγματος που υπάρχει στις σχέσεις Τουρκίας και Ισραήλ θέλει να το εκμεταλευτεί.


Την ίδια ώρα το ψευδοκράτος έθεσε τα κατεχόμενα λιμάνια στη διάθεση των ανθρωπιστικών αποστολών. Σύμφωνα με την τ/κ εφημερίδα «Κίπρις», πλοίο υπό σημαία των ΗΠΑ και ιρλανδικό πλήρωμα, στους επιβάτες του οποίου συγκαταλέγονταν δύο Γερμανοί βουλευτές και ένας Σουηδός ευρωβουλευτής, παρουσίασε βλάβη στις μηχανές του ενώ βρισκόταν στα χωρικά ύδατα της Κύπρου και ζήτησε να ελλιμενιστεί. Λόγω της απαγόρευσης, δεν του επιτράπηκε από τις Αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας να φτάσει στη Λεμεσό, με αποτέλεσμα να αναζητήσει βοήθεια από τις κατοχικές «Αρχές» και να βρεθεί στην Αμμόχωστο. Το ψευδοκράτος φρόντισε να εφοδιάσει με φαγητό τους επιβαίνοντες, ενώ η ομάδα ακτιβιστών, κατέλυσε σε ξενοδοχείο των κατεχομένων. Υπό τον τίτλο «ανθρωπιστική βοήθεια», η Κίπρις γράφει ότι οι επιβαίνοντες του πλοίου ευχαρίστησαν τις «Αρχές» του ψευδοκράτους, επικρίνοντας παράλληλα τις νόμιμες Αρχές για τη στάση τους.



Ένα πλοίο, που παρουσίασε μηχανικά προβλήματα, κατέπλευσε τελικά στη Λεμεσό και βρισκόταν στο καρνάγιο, μετά από πολλές «φουρτούνες». Ο καπετάνιος του, Γιώργος Κλόντζας, περιέργαψε στους δημοσιογράφους το περιστατικό με το χαλασμένο πλοίο, διατυπώνοντας σοβαρές καταγγελίες.


«Είχε έρθει η λιμενική Αρχή της Κύπρου, μας συνόδευαν να μπούμε μέσα. Ήθελαν να ελέγξουν το σκάφος. Εγώ νομίζω δεν πιστεύανε, διότι γίνανε κάποια επεισόδια, φαντάζομαι, εδώ στην Κύπρο. Δεν το ήξερα εγώ τι ακριβώς είχε γίνει και στείλανε κάποιον επιθεωρητή να ελέγξει το σκάφος. Δηλαδή νόμιζαν ότι εγώ έλεγα ψέματα και ότι δεν είχα πρόβλημα και ότι μάλλον εγώ ήθελα να φορτώσω κόσμο, δεν ξέρω τι. Αυτό αντιλαμβάνομαι», τόνισε. «Ήρθε ο επιθεωρητής, μπαίνει μέσα στο σκάφος, του δείχνουμε τη ζημιά και λέει ότι δεν έχουμε τίποτα, δεν έχουμε κάποια ζημιά. Εγώ, λοιπόν, λέω στον επιθεωρητή σαν καπετάνιος του σκάφους, ''άμα νομίζεις ότι το σκάφος πρέπει να φύγει, να έρθεις μαζί να πάμε πίσω στην Κρήτη''».


Την εξιστόρηση συνεχίζει ο Ιάσονας Ντάβλας, δημοσιογράφος που συνοδεύει την αποστολή: «Προσπαθούσαμε να τον πείσουμε, γιατί αντιλήφθηκα εγώ ότι δεν ήθελε βασικά να μπει στο καρνάγιο και του εξήγησα και εγώ ότι ανά δέκα μίλια βάζει έναν τόνο περίπου νερό μέσα. Κάποια στιγμή φεύγοντας, μας είπε ''ας πηγαίνατε στην Αμμόχωστο'' και του είπα εγώ ότι είμαστε Έλληνες και ως Έλληνες δεν μπορούμε να πάμε σε ένα μέρος όπου είναι κατεχόμενο».


Καταγγελίες διατύπωσε και η Κυπριακή Πρωτοβουλία για τη Γάζα, στο πλαίσιο διάσκεψης. Σύμφωνα με το συντονιστή, σκηνοθέτη Λάμπρο Παπαδημητράκη, η απόφαση των υπουργών μάς προσέφερε «πολύ κακές υπηρεσίες στη δημοκρατία και τον κυπριακό λαό». Τη χαρακτήρισε, μάλιστα, «ανόητη, διπλωματικά απαράδεκτη και πολιτικά καταστροφική». Ο κ. Παπαδημητράκης κατήγγειλε ότι στείλαμε στην κατεχόμενη Αμμόχωστο βουλευτές ευρωπαϊκών χωρών, οι οποίοι και ανοίχτηκαν στη θάλασσα και έφθασαν σε ένα από τα πλοία που πηγαίνουν στη Γάζα.


Τόνισε, μάλιστα, ότι η συμπεριφορά των κυπριακών Αρχών ήταν «ως να ήταν υπηρεσία του Ισραήλ», καθώς τους παρακολουθούσαν από αέρος, θαλάσσης και ξηράς, ενώ επιστρατεύτηκε και η ΚΥΠ. «Δημιούργησαν αρνητικές αντιδράσεις και αλγεινή εντύπωση στον αραβικό κόσμο, του οποίου την υποστήριξη έχουμε ανάγκη σε μελλοντική, πιθανή προσπάθεια της Τουρκίας για αναγνώριση του ψευδοκράτους», σημείωσε, λέγοντας ότι οι συμμετέχοντες είχαν την εντύπωση ότι βρίσκονταν στο έδαφος του Ισραήλ.
Κατήγγειλε δε ότι ο Έλληνας βουλευτής του ΣΥΝ Τάσος Κουράκης απειλήθηκε με σύλληψη όταν δοκίμασε να ανέβει σε σκάφος στο λιμανάκι της Αλαμινού.


Ο Τάσος Κουράκης πρωτού αναχωρήσει από το αεροδρόμιο Λάρνακας για τη Θεσσαλονίκη, σε δηλώσεις του, εξέφρασε απογοήτευση για τη στάση της κυπριακής κυβέρνησης να αποτρέψει την επιβίβασή στα σκάφη, η οποία είπε, «ήταν στα όρια της νομιμότητας». Είπε, επίσης, ότι Έλληνες και Κύπριοι ακτιβιστές αρνήθηκαν να μεταβούν στο κατεχόμενο λιμάνι της Αμμοχώστου, όπως έπραξαν ξένοι ακτιβιστές, επισημαίνοντας ότι δεν μπορούσαν να προσδώσουν με τον τρόπο αυτό νομιμότητα σε λιμάνια, τα οποία τελούν υπό κατοχή.


Στο μεταξύ ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στέφανος Στεφάνου, μιλώντας στις Τομές Στα Γεγονότα, τόνισε ότι οι ακτιβιστές δεν μπορούν να υπερασπιστούν τα δικαιώματα ενός λαού βλάπτωντας τα δικαιώματα ενός άλλου, τονίζοντας ότι η Κυβέρνηση συνυπολόγισε όλους τους παράγοντες πριν εκδώσει το απαγορευτικό διάταγμα. Σημείωσε μάλιστα ότι ο τρόπος με τον οποίο οι ακτιβιστές κατηγορούν την Κυβέρνηση είναι προκλητικός και ότι οι ίδιοι προκαλούν προβλήματα στις σχέσεις της Κύπρου με το Ισραήλ. Απαντώντας σε κατηγορίες ακτιβιστών, υποστήριξε ότι «δε δέχεται μαθήματα αλληλεγγύης από τους όποιους όψιμους αγωνιστές για τα δικαιώματα των Παλαιστινίων». Επίσης, χαρακτήρισε προκλητικές και απαράδεκτες τις δηλώσεις του συντονιστή της πρωτοβουλίας για τη Γάζα, Λάμπρου Παπαδημητράκη, τονίζοντας ότι «δεν μπορεί αυθαίρετα και ανεύθυνα να τοποθετείται, να κρίνει και να επικρίνει για ευαίσθητα θέματα που φορούν ζωτικά συμφέροντα της Κυπριακής Δημοκρατίας».



Η στάση αυτή της κυβέρνησης, αρχικά η απαγόρευση, εν συνεχεία η παρακολούθηση και εν τέλει η ειρωνεία και η εξύβριση των ακτιβιστών, μας προβληματίζει.


  • Πως μπορεί ένα κράτος να ζητά από τη διεθνή κοινότητα να παραμείνει πιστή στις αρχές του Διεθνούς Δικαίου και στην προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και να παραμερίσει τα όποια γεωστρατηγικά και οικονομικά συμφέροντα, όταν αυτό το κράτος ιεραρχεί τα δικά του συμφέροντα πάνω από αυτές τις Αρχές και Αξίες;


  • Πως μπορούν οι οπαδοί του κυβερνητικού κόμματος να διοργανώνουν συνάξεις σε αίθουσες και σε πλατείες για να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στον παλιστινιακό λαό, όταν την ίδια ώρα η κυβέρνηση που στηρίζουν(;) δυσχεραίνει τη μεταφορά ανθρωπιστικής βοήθειας από όλο τον κόσμο;


  • Πόσο μπορεί να έχουν ζαλιστεί οι κυβερνώντες από την εξουσία;


  • Γιατί ο Δημήτρης Χριστόφιας δεν αποσύρει τις απαράδεκτες μονομερείς υποχωρήσεις που έκανε και με τις οποίες διαφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία του κυπριακού λαού, με την πρόφαση της προστασίας των ζωτικών συμφερόντων της Κυπριακής Δημοκρατίας;




Υ.Γ. Απολογούμαστε στους ακτιβιστές για τα εμπόδια που πρόσθεσε στην ήδη δύσκολη αποστολή τους αλλά και για την ειρωνεία με την οποία απάντησε στις καταγγελίες τους, η κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας, για τη στάση της οποίας ντρεπόμαστε.


Υ.Γ. κ.Γιώργο Κλόντζα και κ.Ιάσωνα Ντάβλα, οι ελληνοκύπριοι δεν συμπεριφέρονται όπως τον επιθεωρητή που συναντήσατε. Κάποιοι σε αυτό τον τόπο είναι θύματα της μοιρολατρίας και του ενδοτισμού.


Υ.Γ. κΛάμπρο Παπαδημητράκη ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δεν έχει κάτι προσωπικό μαζί σας. Έτσι έμαθε να αντιμετωπίζει την αντίθετη άποψη. Εμάς μας λέει ακόμα βαρύτερους χαρακτηρισμούς.


Υ.Γ. κ.Τάσο Κουράκη είναι αυτή αριστερή κυβέρνηση;

Σε ένα λαό που αγωνίζεται για την ελευθερία του...
κι έρχεται αντιμέτωπος με το θάνατο καθημερινά...
θα εκφράζουμε, πάντα και με κάθε μέσο, την αλληλεγγύη μας.


ΠΗΓΕΣ:

Φιλελεύθερος
Σημερινή
Ελευθεροτυπία 18/1/2009 - Κείμενο του Ν.Βουλέλη
Ελληνική Πρωτοβουλία Ενημέρωσης για τον Αγώνα του Παλαιστινιακού Λαού
Ένα Καράβι για τη Γάζα


ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ

51 Σχόλια:

arxiepiskopos είπε...

Από ό,τι είδα στις αναρτήσεις της Επιτροπής και στις παρεμβάσεις των διαφόρων "συζητητών",η δική μου παρέμβαση πια περιττεύει.Το μπλογκ περιήλθε στην ανυποληψία που του αρμόζει! Μεγάλοι Ussu Olan και Πελασγέ,να 'στε καλά!

Ανώνυμος είπε...

Τέκνον μου Αθανάσιε
με τη μεγάλην βίλλαν
που ήρτες που τα μακρινά
των καλοήρων τα βουνά
τζιαί τον θεόν πιππίλλαν

Η στράτα που κρατείς ποδά
εν άσσιημον κακκάτιν
κάμνεις τους νέους μοναχούς
για να τους έσιεις μισταρκούς
μαν να σε πιά τ’ αμμάτιν

Τζιεί πούσουν εκαλόμαθες
μιτσιούς για να βιάζεις
ακούσαμεν τον κομμωτήν
τον κακορίζικον μιτσήν
που σ άρεσκεν να σάζεις

Τζι αντί που για καλόηρον
έκαμες τον χαφτέλλαν
τζιαί λάλεν το πάτερ ημών
με στουππωμένον πισινόν
τζιαί μ ανοικτήν μασέλλαν

Πιας τα σκατά σου γλήορα
ρε κοτσιροσσιυλιάρη
τζιαί πήαιννε στ ανάθθεμαν
δκιαόλου ανακάτεμαν
πριν έρτει να σε πάρει

Άμπα τζιαί βάλουν στοίσιημαν
για σέναν για να παίξουν
βαθκιά μέσα στα στήθκια σου
αν ημπορούν τ’ αρτσιήθκια σου
που τον λαιμόν να ρέξουν

Τζι εν να πκιερώσεις μονομιάς
την πάσαν αμαρτίαν
που βίασες κάθεν μιτσήν
τζιαί πήρες του τζιαί την τιμήν
τζιαί την περιουσίαν.

Κερυνεια είπε...

Καιρός ήταν να μαθουν και οι Ευρωπαίοι αριστεροί τι πραγματικά σημαίνει akel...

Έχουν επιδείξει τα συρικνωμένα τους όρια αγωνιστικότητας και τους έχουν πάρει πρέφα πλέον πως είναι μασκαράδες που βάλανε την μασκούα του αριστερού. Ρε ξεμασκαρευτή αυτούς πρέπει να ξεμασκαρέψεις.

Ελευθερια στην Κύπρο μας σημάινει καταρχήν αγώνας για να σπάσουν τα δεσμά της αριστερής κοινώτητας της Κύπρου απο το akel. Πρέπει ο κόσμος να απαδκιστρωθει απο το κόμμα των παροχυμένων ιδεολογιων και ολοκληρωτικών τακτικών και έτσι επιτέλους να αποκτήσει η Κύπρος μας αριστερά που θα ξέρει να αγωνίζεται και όχι να αυνανίζεται

Κερυνεια είπε...

Στις 25.3.2010 ιδρύθηκε ένας νέος πολιτικός φορέας που πραγματικά έλλειπε από τον πολιτικό χάρτη του E Republik.

Η ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ:

Email:
patriotiki.aristera@mail.gr
Website:
http://patriotikiaristera.blogspot.com/

http://www.facebook.com/group.php?gid=107224032646294&v=wall#!/group.php?gid=107224032646294&v=info

Κερυνεια είπε...

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ:

News:
Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ!

Έλα στην πραγματική, την γνήσια, την καθαρή ΑΡΙΣΤΕΡΑ.


Την ΑΡΙΣΤΕΡΑ που αγαπάει το ΕΘΝΟΣ και σέβεται την ΙΣΤΟΡΙΑ και τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ των ΕΛΛΗΝΩΝ.


Την ΑΡΙΣΤΕΡΑ που πρώτα βάζει την παράδοση και τις ΑΞΙΕΣ των προγόνων μας και μέσα από αυτά φιλτράρει τον αριστερό της ιδεολογισμό.


ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ με την δύναμή σας την ΑΡΙΣΤΕΡΑ από ότι σάπιο και νωθρό έχει παρεισφρήσει στον ΠΟΛΙΤΙΚΟ της λόγο.


ΠΡΩΤΑ είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και κατά τα λοιπά είμαστε ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ. Και ΕΤΣΙ είμαστε υπερήφανοι που είμαστε Αριστεροί!


ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ την αριστερά του "όλα για την πάρτυ μας και δεν βαριέσαι εγώ θα σώσω την Ελλάδα"

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ την αριστερά του "δεν πιστεύω σε αξίες που ίσως περιορίζουν τις διεκδικήσεις μου ακόμα και εάν οι αξίες αυτές είναι για το καλό του κοινωνικού συνόλου"

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ την αριστερά του "είμαι πολίτης του κόσμου - δεν υπάρχει πατρίδα - δεν υπάρχει Θεός"

---------------

ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ - ΜΟΥΤΖΩΣΕ ΤΗΝ ΣΑΠΙΛΑ - ΕΛΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Aντρέας Αντρέου είπε...

Λόγος στην αγορά της ανεργίας
Γκιχάντ Αλί

Ίσως να στερηθώ και το ψωμί μου.
Ίσως δουλέψω σκουπιδιάρης, πετροκόπος και χαμάλης.
Ίσως να σωριαστώ γυμνός και πεινασμένος εχθρέ του ήλιου αλλά δεν παζαρεύω
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου θ' αντιστέκομαι!
Ίσως αρπάξεις απ' τη γη μου και την τελευταία σπιθαμή.
Ίσως ταΐσεις στις φυλακές τη νιότη μου
Ίσως μου κλέψεις την κληρονομιά του παππού μου- πιθάρια, έπιπλα και σκεύη-.
Ίσως καθίσεις παν' απ' το χωριό μας σαν εφιάλτης τρόμου εχθρέ του ήλιου αλλά δεν παζαρεύω
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου θα αντιστέκομαι!
Ίσως από τις νύχτες μου να σβήσεις κάθε φως.
Ίσως να στερηθώ της μάνας το φιλί.v Ίσως κι ένα παιδί να βρίσει το λαό μου, τον πατέρα μου.
Ίσως να κλέψεις μια στιγμή απροσεξίας από τον φύλακα των πόνων μου.
Ίσως πλαστογραφήσει την Ιστορία μου ένας δειλός, μυθομανής, θρησκόληπτος.v Ίσως στερήσεις στα παιδιά μου καινούριο ρούχο στη γιορτή.
Ίσως με δανεισμένο πρόσωπο τους φίλους μου πλανέψεις.
Ίσως υψώσεις γύρω μου τείχη ...τείχη...τείχη ...
Ίσως τις μέρες μου καρφώσεις στο σταυρό του εξευτελισμού εχθρέ του ήλιου αλλά δεν παζαρεύω
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου θ' αντιστέκομαι!
Εχθρέ του ήλιου
στο λιμάνι στολίσματα, χαιρετισμοί, φωνές χαράς και αχολόι
και τα πολεμικά τραγούδια μας φλογίζουν τα λαρύγγια
κι ένα πανί μες στον ορίζοντα που προκαλεί τον άνεμο
και τη φουρτούνα
και ξεπερνάει τον κίνδυνο
είναι του Οδυσσέα που επιστρέφει
απ' του χαμού τη θάλασσα
επιστροφή του ήλιου, του ξενιτεμένου και όρκο βάνω στα μάτια τους
δεν παζαρεύω
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου
θ' αντιστέκομαι... θ' αντιστέκομαι... θ' αντιστέκομαι!

Unknown είπε...

Ακελακια φασιστακια... Εχει καταριφθει και ο μυθος της δηθεν αποστρατικοποιησης. Για Κοροιδα ψαξτε στα φυτωρια της Εδον. Α και για να μην ξεχνιομαστε με την σταση σας στην αποστολη ειρηνης για παλαιστηνη εχετε απλα επιβεβαιωση πως ειστε αξιοι συνεχιστες στην δειλια και στην υποτακτικοτητα οπως ηταν οι ιδεολογικοι και βιολογικοι σας πατεραδες.

ΠΕΙΣΜΑ ΕΣΕΙΣ ΠΕΙΣΜΑ ΕΜΕΙΣ .................



Τις τελευταίες μέρες ο κατοχικός στρατός πραγματοποιεί μεγάλες στρατιωτικές ασκήσεις στη Μεσαορία με
συμμετοχή αρμάτων και μονάδων πεζικού. Οι ασκήσεις πραγματοποιούνται εκεί όπου το 1974 έγιναν εκτελέσεις αιχμαλώτων. Στρατιωτικές πηγές δήλωσαν ότι ο Αττίλας θεωρεί ευαίσθητο στρατιωτικό σημείο την περιοχή της Μεσαορίας και ασκείται εκεί συχνάΤην ίδια ώρα που τα άρματα έκαναν κυκλωτικές και άλλες κινήσεις, οι Τουρκοκύπριοι θέριζαν τα σπαρτά. Ένα σύννεφο σκόνης που ξεσήκωναν τα άρματα έσμιγε με τα άχυρα που άφηναν στο διάβα τους οι θεριστικές μηχανές, σε ένα θέαμα μακάβριο.
Η πολεμική μηχανή της Τουρκίας να βρυχάται σε γη ελληνική, σε κουρσεμένα χωράφια που τα φύτεψαν και τα θερίζουν σφετεριστές. Η αποκάλυψη της «Σ» ότι ο Αττίλας στην Κύπρο έχει δυνάμεις βάθους στην Αττάλεια, Άδανα και Μερσίνα, δείχνει ότι η αποχώρηση του στρατού κατοχής δεν αλλάζει δραματικά τα στρατιωτικά δεδομένα. Δηλαδή ο αριθμός στρατιωτών που θα μείνουν εδώ, θα καθοδηγήσουν από ασφαλή χώρο την έλευση και των υπολοίπων αν κάτι πάει στραβά στην υλοποίηση τής τυχόν λύσης. Η θέση αυτή δικαιώνει αυτούς που λένε ότι είναι ψευδαίσθηση η αποστρατιωτικοποίηση, γιατί αυτό που κάνει, είναι μόνο ξεγύμνωμα της ελληνικής κυπριακής πλευράς. Ο Αττίλας είναι εδώ με 41 χιλιάδες στρατό, με 6 χιλιάδες Τουρκοκυπρίους και με 80 χιλιάδες στρατό υποστήριξης στα Άδανα και τη Μερσίνα.

arxiepiskopos είπε...

Δηλαδή,ρε τσιάκκο ΑΙΑΝΤΑ,αν αφήναμε τα πλοία να αναχωρήσουν από την Κύπρο για το μη εγκεκριμένο λιμάνι της Γάζας και την επομένη οι Ισραηλίτες επέτρεπαν την απευθείας σύνδεση της Χάιφα με το μη εγκεκριμένο λιμάνι της Αμμοχώστου,εσύ θα θα χειροκροτούσες την εξέλιξη αυτή;Θα ήταν για το καλό της Κύπρου;Εδώ κι ο Ομήρου το κατάλαβε και λούφαξε και μείνατε οι πεντέξι πελλοφουσιέκκες να κάνετε τους ήρωες;Αλλά για να σκεφτεί κάποιος χρειάζεται και εγκέφαλο,όχι αλώς κρανιακή κοιλότητα!

Aντρέας Αντρέου είπε...

Άγριος Ευέλικτος, τον παλαιστινιακό λαό χτυπάει
Άγριος ο καιρός ,τη μέρα στα πέλαγα πάει
Άγριο ψέμα ,τον αγαθό κόσμο του ΑΚΕΛ αποκοιμίζει
Άγρια η βρωμιά ,το μέσα τους αργά κερδίζει

Ο Άγριος Μπετατζής, την εκκαθάριση έχει ήδη αρχίσει
Σε Δημοκράτες σαν κι εμάς, Ελευθερία γιατί να χαρίσει

Κι ένας αρχιεπίσκοπος που δεν τα βγάζει πέρα
Αφού δεν ξεχωρίζει τη νύχτα από την ημέρα
Κι όλος ο κόσμος τον έχει σιχαθεί
Το έβαλε στα πόδια κι έχει χαθεί

Ο Άγριος Μπετατζής, την εκκαθάριση έχει ήδη αρχίσει
Σε Δημοκράτες σαν κι εμάς, Ελευθερία γιατί να χαρίσει

patriotis είπε...

Και όμως, ο θρύλος του Ρήγα που παίρνει σβάρνα τα blogs και απειλεί τον κόσμο ζει! Είναι παχουλοδροσάτος, πολιτευόμενος και από τζάκι (λέμε τώρα). Το κύριο χαρακτηριστικό του, όμως, είναι η τζάμπα μαγκιά του, αφού κατάφερε να μην υπηρετήσει στην ΕΦ και την ίδια ώρα να πουλάει πατριωτισμό και αγώνα για επιστροφή, σε στυλ "αρχίστε την επανάσταση, εγώ τρώω και έρχομαι".

* Όταν γίνει γνωστό το πραγματικό ονοματάκι του, τότε θα καταλάβετε γιατί σκίστηκαν κάποιοι να εμποδίσουν την έρευνα. Φοβούνται ότι θα τους χαλάσει η σούπα και θα εκτεθούν και ίδιοι. Μετά π;vς θα μπορούνε να πουλάνε "πατριωτική" μούρη;

Ανώνυμος είπε...

Η είδηση της ημέρας

Έξι ναύτες σκοτώθηκαν και εννέα τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια της χθεσινοβραδυνής επίθεσης ανταρτών του ΡΚΚ εναντίον της μονάδας ανεφοδιασμού του τουρκικού πολεμικού ναυτικού, στην Αλεξανδρέτα (İskenderun).

Η επίθεση έγινε τα μεσάνυχτα χθες (στις 00.40), όταν αντάρτες του ΡΚΚ επιτέθηκαν πρώτα με ρουκέτες και στη συνέχεια με πολυβόλα και ατομικά όπλα εναντίον της Μονάδας Εφοδιασμού (İkmal Birliği) της Ναυτικής Διοίκησης Αλεξανδρέτας (İskenderun Deniz Üs Komutanlığı). Οι στρατιώτες απάντησαν στα πυρά, με αποτέλεσμα να διεξαχθεί μια μικρή μάχη μεταξύ ανταρτών και ναυτών.
Από την επίθεση των ανταρτών με ρουκέτες και από την ανταλλαγή πυρών έξι ναύτες έχασαν τη ζωή τους και εννέα τραυματίστηκαν, ενώ οι αντάρτες δεν είχαν καμία απώλεια.
Τρεις από τους τραυματίες είναι σοβαρά και μεταφέρθηκαν στο Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο.

http://goo.gl/SPxU

Unknown είπε...

Τόσες άλλες φορές ενε εγινε τουντο πραμα. Με την κινδυνολογια εισαστε πολλα καλοι τζαι επιατετην εργολαβια.

Αντι να χωστητε μεστην πετσια σας μιλατε τζιολας.

Επρεπε να ηταν αντιθετα τα πραματα τζαι να εισαστουν εσεις αντιπολιτευση να δουμε εντα που να λαλουσατε. Οπως του χαμολιους που εισαστε . Το χειροτερο ειδος ανθρωπων

Unknown είπε...

Νέες πληροφορίες για ομαδικούς τάφους μέχρι και 250 Ελληνοκυπρίων στα κατεχόμενα
Αποδελτιώθηκε στον «Εμπροσθοφύλακα» στις 28 Μαίου 2010 Σχόλιο Συντακτικής Ομάδας: Ποια μέτρα έχει λάβει η κυβέρνηση για το θέμα; Θα το διεθνοποιήσει, προβάλλοντας έτσι την βαρβαρότητα της τουρκικής κατοχής; Ή θα κλείσει τα μάτια μπροστά σε τέτοια αποτρόπαια εγκλήματα για να μην κακοφανίσει τον Ντερβίς Έρογλου και το “βαθύ κράτος” που τον υποστηρίζει; Σε άλλες περιπτώσεις, η “Διεθνής Κοινότητα” καταδίκασε ηγέτες και κράτη για εγκλήματα πολέμου, στην βάση ακριβώς τεκμηρίων ύπαρξης τέτοιων ομαδικών τάφων. Στην περίπτωση μας, ακόμη και οι νεκροί δεν μπορούν να βρουν δικαίωση… Θα χαλάσει το “καλό κλίμα των συνομιλιών”…

Με βάση την μαρτυρία του αιμοσταγή αρχιφασίστα Ραούφ Ντενκτάς, πολιτικού Αττιλάρχη για πολλά χρόνια, δεν θα έπρεπε ήδη να γίνονται προσπάθειες για καταδίκη των ρατσιστικών εγκλημάτων της Τουρκίας στην Κύπρο, και όλων των “ηγετών” της “τουρκοκυπριακής κοινότητας” που τα συγκάλυψαν, Ντενκτάς, Ταλάτ και Έρογλου;

“Πού είναι οι ομαδικοί τάφοι; Γιατί δεν έχει δοθεί ακόμη απάντηση στις οικογένειες των Ελληνοκύπριων αγνοουμένων; Ποια βήματα έχουν γίνει από το 1996, όταν ο ίδιος ο Ντενκτάς παραδέχθηκε ότι οι Ελληνοκύπριοι αγνοούμενοι παραδόθηκαν από τον τουρκικό στρατό στην ΤΜΤ και σφαγιάστηκαν από την παραστρατιωτική οργάνωση που ο ίδιος είχε ιδρύσει και της οποίας είχε ηγηθεί;” [...]


Στη συνέντευξη αυτή, ο κ. Ντενκτάς, απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με το θέμα των Ελληνοκύπριων αγνοουμένων, παραδέχεται για πρώτη φορά ότι οι Ελληνοκύπριοι αιχμάλωτοι παραδόθηκαν από τον τουρκικό στρατό στην τουρκοκυπριακή παρακρατική οργάνωση ΤΜΤ και σφαγιάστηκαν, για λόγους εκδίκησης, από τα μέλη της. ['Πολίτης' 13/06/2000, σελ. 7]

Επίσης, είμαστε περίεργοι: Θα αμφισβητήσει και αυτές τις πληροφορίες ο διώκτης της ελευθερίας της άποψης και περίφημος «ερευνητής των έξι ωρών» Μακάριος Δρουσιώτης; Διότι στο παρελθόν, όταν ο Τουρκοκύπριος δημοσιογράφος Σενέρ Λεβέντ μίλησε για σφαγή 320 Ελληνοκυπρίων στο Πέντε Μίλι, αυτός έσπευσε να γλιτώσει τον τουρκικό στρατό από οποιαδήποτε κριτική και να αμφισβητήσει την πληροφορία ['Εμπροσθοφύλακας' 18/09/2009], ενώ ο Αλέκος Κωνσταντινίδης -στο ίδιο μήκος κύματος- χαρακτήρισε τον Σενέρ Λεβέντ «προβοκάτορα» ['Εμπροσθοφύλακας' 06/10/2009].

Unknown είπε...

Φιλελεύθερος’
«Σε στρατιωτικές ζώνες πρώτου βαθμού: Πληροφορίες για ύπαρξη δύο ομαδικών τάφων σε στρατόπεδα του Αττίλα»
23 Μαΐου 2010

Πληροφορίες για ύπαρξη δύο ομαδικών τάφων σε στρατόπεδα του Αττίλα στα κατεχόμενα, στους οποίους είναι θαμμένοι Ελληνοκύπριοι αγνοούμενοι, βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Ο πρώτος τάφος, σύμφωνα με τις πληροφορίες, βρίσκεται στην περιοχή Τράχωνα, όπου υπάρχουν μαρτυρίες ότι έχουν ταφεί 150 εώς 200 Ελληνοκύπριοι. Ο δεύτερος τάφος βρίσκεται στην περιοχή Χαμίμ Μάντρες, όπου πιστεύεται ότι έχουν ταφεί 40 εώς 50 Ελληνοκύπριοι.

Και στις δύο περιπτώσεις η Διερευνητική Επιτροπή των Ηνωμένων Εθνών για τους Αγνοουμένους πραγματοποίησε έρευνες χωρίς ωστόσο αποτέλεσμα, αφού σύμφωνα με τις ενδείξεις είχε υποδειχθεί λανθασμένος χώρος.

Οι περιοχές στις οποίες πιστεύεται ότι υπάρχουν ομαδικοί τάφοι βρίσκονται μέσα σε στρατιωτικές ζώνες πρώτου βαθμού για τις οποίες η Τουρκία αρνείται να δώσει άδεια για πραγματοποίηση εκταφών.

Unknown είπε...

Τις τελευταίες μέρες ο κατοχικός στρατός πραγματοποιεί μεγάλες στρατιωτικές ασκήσεις στη Μεσαορία με
συμμετοχή αρμάτων και μονάδων πεζικού. Οι ασκήσεις πραγματοποιούνται εκεί όπου το 1974 έγιναν εκτελέσεις αιχμαλώτων. Στρατιωτικές πηγές δήλωσαν ότι ο Αττίλας θεωρεί ευαίσθητο στρατιωτικό σημείο την περιοχή της Μεσαορίας και ασκείται εκεί συχνάΤην ίδια ώρα που τα άρματα έκαναν κυκλωτικές και άλλες κινήσεις, οι Τουρκοκύπριοι θέριζαν τα σπαρτά. Ένα σύννεφο σκόνης που ξεσήκωναν τα άρματα έσμιγε με τα άχυρα που άφηναν στο διάβα τους οι θεριστικές μηχανές, σε ένα θέαμα μακάβριο.
Η πολεμική μηχανή της Τουρκίας να βρυχάται σε γη ελληνική, σε κουρσεμένα χωράφια που τα φύτεψαν και τα θερίζουν σφετεριστές. Η αποκάλυψη της «Σ» ότι ο Αττίλας στην Κύπρο έχει δυνάμεις βάθους στην Αττάλεια, Άδανα και Μερσίνα, δείχνει ότι η αποχώρηση του στρατού κατοχής δεν αλλάζει δραματικά τα στρατιωτικά δεδομένα. Δηλαδή ο αριθμός στρατιωτών που θα μείνουν εδώ, θα καθοδηγήσουν από ασφαλή χώρο την έλευση και των υπολοίπων αν κάτι πάει στραβά στην υλοποίηση τής τυχόν λύσης. Η θέση αυτή δικαιώνει αυτούς που λένε ότι είναι ψευδαίσθηση η αποστρατιωτικοποίηση, γιατί αυτό που κάνει, είναι μόνο ξεγύμνωμα της ελληνικής κυπριακής πλευράς. Ο Αττίλας είναι εδώ με 41 χιλιάδες στρατό, με 6 χιλιάδες Τουρκοκυπρίους και με 80 χιλιάδες στρατό υποστήριξης στα Άδανα και τη Μερσίνα.

Εχει καταριφθει και ο μυθος της δηθεν απόχωρησης των Τουρκικων στρατευματων . Για Κοροιδα ψαξτε στα φυτωρια της Εδον.

Unknown είπε...

Και για να μην ξεχνιομαστε με την σταση σας στην αποστολη ειρηνης για παλαιστινη εχετε απλα επιβεβαιωσει πως ειστε αξιοι συνεχιστες στην δειλια και στην υποτακτικοτητα οπως ηταν οι ιδεολογικοι και βιολογικοι σας πατεραδες.

Unknown είπε...

ΠΕΙΣΜΑ ΕΣΕΙΣ ΠΕΙΣΜΑ ΕΜΕΙΣ .................

patriotis είπε...

παναυρκα της επιτροπής για αποκατασταση της κλανιάς στην Κυπρο, έπεσε ακομα μια μάσκα σας, Ο ρηγας δεν πήγε στρατο? Σας πήρα χαπάρι απο καιρο οτι ειστε τσαρλατάνοι, τώρα σας πήρανε και αλλοι χαπάρι, κλανιάριδες της τηλεορασης και του ηλεκτρονικου υπολογιστη, κλανιάριδες της κροτιδας του Ψευδα, κλανιάριδες των οικοπέδων της νεκρης ζώνης, υποστιρικτές της πολιτικής της τουρκιας, πιθανοι πρακτορες της ΜΙΤ ,,,,,,,,

Aντρέας Αντρέου είπε...

ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ψυχαναγκαστική ΑΜΝΗΣΙΑ

Κάποιοι ξέχασαν

Την τούρκικη εισβολή του ΄74.
Τις διαμαρτυρίες μπροστά από τις πρεσβείες χωρών μελών του ΝΑΤΟ.
Τις διαμαρτυρίες σε Ακρωτήρι και Επισκοπή που ζητούσαν κλείσιμο των βάσεων χωρίς να απολυθούν οι εργαζόμενοι της ΠΕΟ.
Τις πορείες και τις συγκεντρώσεις για την συμπαράσταση και την αλληλεγγύη μας προς τους αδελφούς Κούρδους.

Και τέλος δίνουν τη χαριστική βολή στους αδελφούς ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ που μέχρι πρόσφατα τους υπερασπιζόντουσαν με νύχια και με δόντια ,ξεπουλώντας τους όσο - όσο.
ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ.

Στην Ελλάδα ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ έχουν ανακοινώσει συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας.

Άραγε πόσοι ΑΚΕΛες θα παρευρεθούν στις διάφορες εκδηλώσεις καταδίκης της νέας σφαγής των παλαιστινίων και των παγκόσμιων υποστηριχτών τους ?
Εδώ σε θέλω ΑΝΤΡΟ μου. (κότσια η κότα ? )

ΩΣ ΤΟΝ ΙΣΤΑΤΟ ΚΤΥΠΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ !!!

patriotis είπε...

κλανιάριδες ανιστοριτοι, δ'εν έχετε ιδέα απο την ιστορια στα παλεστινιακά εδάφη , ρε βλάκες, το κρατος του Ισραηλ ειναι αναγνωρισμενο απο τα Ηνωμένα εθνη το 1948. Εμεις οφειλουμε να το αναγνωρισουμε αυτο επιδή θελουμε σεβασμο στα ψιφισματα των ηνωμένων εθνων και για το Κυπριακο........

Το 1948 οι αραπάδες κλανιάριδες παλεστινιοι ΔΕΝ αναγνωρισαν το ψηφισμα των ηνωμένων εθνων για αναγνωριση του κρατους του Ισραηλ και ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ πρωτοι στους Ισραηλινους επιδή ειταν και τριπλασιοι σε πλυθησμο, οι Ισραηλιτες τους νικησαν και ετσι δημιουργηθηκε το παλεστινιακο προβλημα προσφυγων,,,,,πολλοι αραβες οι οπιοι αναγνωρισαν σεβαστηκαν τα ψηφισματα των ηνωμένων εθνων ζουνε ακομα στο ισραηλ και ειναι κανονικοι πολιτες του Ισραηλ(δεν εχουν δικαιωμα ψηφου)

οι αλλοι οι ΡΑΜΠΟ που ηθελαν να ριξουν τους εβραιους στην Θαλασσα, ειναι τωρα πρσφυγες.......

επισης, εσεις συμφωντατε με τους κλανιαριδες της Χεσπολαη που ριχνουν εν καιρω ειρήνης πυραυλους μεσα σε κατοικημενες περιοχες στο Ισραηλ???? το 2008 οταν ριξανε 1000 πυραυλους σε κατοικημενες περιοχες εν καιρω ειρηνης , τι επρεπε να κανει το Ισραηλ να μην επιτεθει????? τους θεωρητε μαλακες? καλα κανανε , οφειλουν να προστατεψουν τον λαο τους, να παραιτησουν οι Ραμπο της χεσπολαχ να ριχνουν πυραυλους οποτε τους κανει πλακα.......

patriotis είπε...

κάβοντε 100 μουλαες, αγραματοι, σωβινιστες της Χεσπολαχ,που δεν εχουν ορεξη να δουλεψουν , αρρωστοι μουσουλμανοι , οι οπιοι νομιζουν οτι εαν πεθανουν θα πανε παραδισο με 72 παρθενες και να τρωνε δωρεαν γιαουρτι και πιλαφι, και επιδη δεν εχουν αλλη δουλεια να κανουν , ριχνουν πυραυλους μεσα στο Ισραηλ για να κάνουν τους σεριφιδες και τους τομεαρχες και για να βιζανουν τον παλεστινιακο λαο οπως εκανε και ο Γκαταφι ο οποιος πηδηξε τις μισα κοριτσακια της παλεστινης και οταν πεθανε βρεθηκαν στην ελβετια στο ονομα του 1 Δις δολλαρια......

αυτους στηριζετε ρε κλανιάριδες......παναυρκα ειστε ολοι,,,,ανιστοριτοι, προβληματικοι.......στηριζετε τους μουλλαες τους οπιους στηριζει η τουρκια?? αφου ειστε πρακτορες της τουρκιας λογικο ειναι να στηριζετε τους μουλλαες της Χεσπολαχ...

patriotis είπε...

έκανα ένα λαθος , εννουσα ο Αραφατ και οχι ο Γκαταφι.....


ο Γκαταφη ειναι αλλη αρρωτημενη περιπτωση,,,,,να σας ζησουν

Aντρέας Αντρέου είπε...

Αφού κάποιοι κοκορεύονται ότι γνωρίζουν πολλά , ας βγουν επιτέλους να μας αποκαλύψουν επώνυμα την πραγματική ταυτότητα του Ρήγα να την μάθουμε κι εμείς που κάνουμε μεσάνυχτα !!!!

patriotis !!!!!
κότσια η κότα ?

patriotis είπε...

και μην μου πήτε οτι δεν το ξέρατε αυτο με τον Γκαταφι οτι βρεθηκαν 1 Δις στο ονομα του στην Ελβετια οταν πεθανε

μην μου πήτε οτι στηριζετε την Χεσπολαχ, εσεις δεχεστε να ριχνουν οι Χεσπολαδες πυραυλους μεσα σε κατοικημενες περιοχες εν καιρω ειρηνης και μετα να κρυβοντε πισω απο σχολεια και νοσοκομεια οταν τους βομβαρδιζουν οι Ισραηλινοι?????οι λαγοι....γιατι δεν καθοντε να πολεμησουν? .....λαγοι σαν και τον Λυσσαριδη σας ειναι και αυτοι.....φενετε οτι σας αρέσουν οι λαγοι.....το Ισραηλ φταιει για ολα......επρεπε το 2008 να βγαλουνε πρωτα ολα τα γυναικοπαιδα απο την Γαζα και μετα να μπουνε μεσα να τους καθαρισουν ολους τους Χεσπολαχ, κλανιαριδες, να τους καθαρισουν ολους να υσηχασει η περιοχη ετσι ωστε να υπαρξει ειρηνη για χρονια.......


ξυπνάτε ρεεεεεεε κοιμαστε πανω σας,,,,,,,,,,,ξυπνατε...

patriotis είπε...

πελασγος, αυτα που εγραψα ειναι αποσπασματα απο εφημεριδα, κατι θα ξερει ο δημοσιογραφος που το εγραψε,,,,,,,,εαν οντος δεν πήγε στρατο ο Ρηγας τοτε, μιλάμε για μεγαλο προδοτη,,,,,,οι υποψιες μου μπορει να ειναι πρακτορες της τουρκιας , μεγαλωνουν

Unknown είπε...

ΡΕ ΜΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥΝΤΟ ΠΡΑΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΑΝ Patrioths

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΚΥΠΡΑΙΟΣ... ΚΟΦΚΩ ΤΟΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΗΣ ΜΟΣΑΤ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΜΕΣΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΤΖΑΙ ΣΤΕΛΛΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ , ΜΕ ΤΑ ΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ...

Unknown είπε...

ΦΙΛΕ ΠΕΛΑΣΓΕ


ΕΧΕΙΣ ΨΑΞΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ''ΙΣΤΟΡΙΑ'' ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ''ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ'' ΤΟΥΡΚΙΑΣ????

Αυτης που θα εγγυηθει την ασφαλεια μας και την βιωσημοτητα της λυσης.

patriotis είπε...

ρε ανιστόριστοι χεσπολαδες , κλανιαριδες της επιτροπης για αποκατασταση της κλανιας στην Κυπρο, το ξερετε οτι το 1973, την πιο ιερη μέρα του Ισραηλ οπου ολοι δεν τρωνε τιποτα, ο Ηλεκτρισμος κλειστός, τη ημέρα του Γιομ Κιπουρ, οι αραβες (αιγυπτος,συρια,ιορδανια)ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ χωρις λογο ταυτοχρονα ολοι μαζι στο Ισραηλ ,,,,και οι εβραιοι τους νικησαν για ακομα μια φορα??????? ξερετε οτι οι εβραιοι ειταν μονον 5 εκατομυρια και τους επιτεθηκαν 250 εκ αραβες?

οι μουλλαες ολοι ειναι οι ιδιοι, αρρωστημενοι, εμεις μπλεξαμε με τους τουρκους και οι εβραιοι με τους αραβες και εσεις ρε αχαπαροι αντι να στηριζετε της αποφασεις των ηνωμενοων εθνων στηριζετε τους μουλλαες......

patriotis είπε...

aiantas, αντί να κάνεις εικασιες , να λες με επειχηρηματα που διαφωνας στα ιστορικα γεγονοτα που αναφερα,,,,,,

ειναι ψέμα οτι ειπα???

σταμάτα τους αφορισμους και πες με επειχηρηματα γιατι οι Μουλλας ριχνουν πυραυλους μεσα στο Ισραηλ οποτε τους κατεβει......

Aντρέας Αντρέου είπε...

μέγα ιστορικέ patriotis , ποια ακαδημαϊκή διατριβή έχεις εκπονήσει όσον αφορά την ΙΣΤΟΡΙΑ ?
ποια τα ακαδημαϊκά σου προσόντα ?

Απλά να έχεις υπόψη σου ότι κάποιοι ασχολούνται ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ για πολλά χρόνια και δεν είσαι ο πλέον αρμόδιος να αποκαλείς τους άλλους ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ .
Και ως αγράμματος και αδαής που είσαι ούτε τη λέξη ανιστόρητος δεν ξέρεις να γράφεις , αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο ότι δεν έχεις ΥΠΟΘΕΣΗ!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Σιωνιστη patrioth

απαντα στο πιο απλο ερωτημα .

Τι γυρευαν ευθυς εξαρχης οι εβραιοι στην χωρα τον αδερφων Παλαιστινίων? Γιατι τους εκδιωξαν που την χωρα τους ?

Aντρέας Αντρέου είπε...

Φίλε ΑΙΑΝΤΑΣ κατά πάσα πιθανότητα θα έχω το βιβλίο για την ιστορία που διδάσκονται τα αδελφάκια και μελλοντικοί προστάτες μας , αρχές Ιουλίου όταν θα είμαι Θεσσαλονίκη .

John είπε...

Απλά μιά σκεψη
...Ισραήλ και Τουρκία σκέφτονται και δρούν με τον ιδιο tροπο.
...ΑΡΑ....

Οσοι υποστηριζουν το Ισραήλ Είναι ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΟΙ.

Σωστά?

arxiepiskopos είπε...

Δηλαδή,ρε τσιάκκο ΑΙΑΝΤΑ,αν αφήναμε τα πλοία να αναχωρήσουν από την Κύπρο για το μη εγκεκριμένο λιμάνι της Γάζας και την επομένη οι Ισραηλίτες επέτρεπαν την απευθείας σύνδεση της Χάιφα με το μη εγκεκριμένο λιμάνι της Αμμοχώστου,εσύ θα θα χειροκροτούσες την εξέλιξη αυτή;Θα ήταν για το καλό της Κύπρου;Εδώ κι ο Ομήρου το κατάλαβε και λούφαξε και μείνατε οι πεντέξι πελλοφουσιέκκες να κάνετε τους ήρωες;Αλλά για να σκεφτεί κάποιος χρειάζεται και εγκέφαλο,όχι αλώς κρανιακή κοιλότητα!

arxiepiskopos είπε...

ΑΙΑΝΤΑ,να σου πω τι θα κάνατε;Θα περνούσατε το Χριστόφια γενεές δεκετέσσερις,γιατί οδήγησε σε απευθείας σύνδεση Χάιφα-Αμμοχώστου.1

patriotis είπε...

πελασγε,,,,,,,ο λόγος που αποκαλεσα τους κλανιαριδες της επιτροπης ανιστοριτους ειναι με την μεθοδο της απλης λογικης.....δεν γνωριζουν τι εγινε στα παλεστινιακα εδαφη τα τελευταια 60 χρονια, εαν γνωριζαν , θα στηριζαν τους Εβραιους και οχι τους μουλλαες της Χεσπολαχ......ειναι πολυ απλο

απεδειξα ιστορικα, οτι εμεις επρεπε να στηριζουμε τους εβραιους και οχι τους Μουλλαες

αυτή ειναι η αλήθεια, οσοι δεν την γνωριζουν είναι ανιστοριτοι, πολυ πολυ απλο

Aντρέας Αντρέου είπε...

Ας μας πει ο μέγα ιστορικός patriotis , πόσοι εβραίοι και πόσοι μουσουλμάνοι υπήρχαν στην Παλαιστίνη το 1800, το 1850, το 1880 , το 1900, το 1910, το 1920, το 1930, το 1940, το 1947, το1948 και πόσοι σήμερα.
Κι επειδή μετά τους Οθωμανούς, η Παλαιστίνη ήταν υπό βρετανική κατοχή για αρκετά χρόνια και με πολλές απογραφές του πληθυσμού κατά διαστήματα από τους άγγλους ,ας πάψουν επιτέλους οι ανιστόρητοι να μας διδάσκουν ιστορία.

arxiepiskopos είπε...

ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ!Εκπομπή Αντιλογίες,τώρα.Βγήκε ο αρχικλανιάρης ΠΟΝΤΙΚΟΣ Γ.Γεωργίου κι άρχισε να τα χώνει του Χριστόφια.Νόμισε πως πέτυχε λαυράκι!Και βγήκαν στον αέρα 15 ακροατές και ΟΛΟΙ είπαν πως παρά τις διαφορές τους με το Χριστόφια,πιστεύουν ότι στην περίπτωση αυτή ενήργησε επωφελώς για τα κυπριακά συμφέροντα!Πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος!Και αναδιπλώθηκε κανονικά,ρουφώντας την,ως συνήθως!

Unknown είπε...

φιλε ΠΕΛΑΣΓΕ θα αναμενω με πολυ ενδιαφερον

μια σημειωση για να μαθαινουν και λιγα πραματα οι πολυξεροι.

Η αρχικη σκεψη για την επανεγκατασταση των εβραιων ηταν αυτη να γινει στην Κυπρο. Ομως για γεωστρατηγικους λογους προτιμηθηκε η Παλαιστινη γιατι με τον τροπο αυτο θα ηταν οι ΑμερικανοΒρετανοι πιο κοντα στις Ααραβικες χωρες και στα πετρελαι. Μια αποφαση που την αποτελεσματικοτητα της την βλεπουμε σημερα και δυστυχως την βιωνουν στο πετσι τους τα αδερφια μας οι Παλαιστινιοι

patriotis είπε...

πελασγέ, είδες που εισαστε ανιστόριτοι??? πιοι ζουσαν στα παλεστινιακάεδαφη για 5000 χρονια εως το 76 Μ.Χ οταν τους εδιωξαν ολους οι Ρωμαιοι και εκαψαν την Ιερουσαλημ??????Δεν ειναι οι εβραιοι?? 'εχουμε και το πιο εγκυρο βιβλιο που το μαρτυρα αυτο, η ΒΙΒΛΟΣ μας......ρε αχαπαροι δεν ειναι η Γη του Μωυση, του Αβρααμ και του Ιακωβ τα παλεστινιακα εδάφη?



ρε αχαπαροι τι σημασια έχει εαν ζησανε στα παλεστινιακα εδαφη αραβες μετα που διωχθηκαν οι εβραιοι???? δηλαδη σε 1000 χρονια η κατεχομενη Κυπρος θα ανήκει στους εποικους ????? ξυπνάτε ρε παναυρκα , ΞΥΠΝΑΤΕ !!!!!!!!!!!!!!!

για αυτο τα Ηνωμενα εθνη αναγνωρισαν το κρατος του ΙΣΡΑΗΛ επιδη ειταν δικα τους εδαφη οπως δικα μας εδάφη ειναι και η κατεχομενη κυπρος η οποια κατοικητε απο εποικους........ΞΥΠΝΑΤΕ

patriotis είπε...

εδωμέσα είσαστε οι περισσότεροι ενα φεστιβαλ, ενα παναυρην, σηκώνεστε και λέτε μια μαλακια και κάνετε ζημια στην πατριδα μας. Λέτε συνθηματα χωρις να ξερετε τι σημαινουν

να σας δώσω ενα παραδειγμα ποσο αχαπαροι εισαστε....οι Εβραιοι γιατι ανεβηκαν στο τουρκικο πλοιαριο και σκοτωσαν τουρκους????? Ειταν προηδοποιηση για την Τουρκια για αυτα που φωναζαν εναντιον των εβραιων πριν μερικους μηνες. Με αυτη την πραξη θελουνε να βαλουνε την τουρκια στην θεση της και να μην καμνει τον ΡΑΜΠΟ της περιοχης......εσεις αντι να ειστε υπερ των εβραιων ειστε υπερ των μουλλαων......

εισαστε ανοητοι και ελαφρομυαλοι, Ο προεδρος Χριστοφιας καταλαβε φενετε ποσο σοβαρα εβλεπαν το θεμα οι εβραιοι και δεν επετρεψε να φυγουν απο λιμανια δικα μας διαφοροι Ραμπο της κλανιας, και καλα έκανε ο προεδρος και συμφωνω μαζι του .

Ο προεδρος απεδειξε για μια ακομα φορα οτι ειναι σοβαρος σε αντιθεση με εσας που αποδειξατε για μια ακομα φορα οτι ειστε ανοητοι

Ιστολόγιο εφέδρων Μηχανικού ΕΦ είπε...

Ηρεμία παιδιά!
Να είμαστε δίκαιοι. Ο Χριστόφιας δεν καιγόταν να εκδώσει την απαγόρευση του απόπλου. Θα πρέπει να πιέσθηκε/προειδοποιήθηκε από τους Αμερικανούς και το Ισραήλ.

Μια χώρα όπως την δική μας ακροβατεί διαχρονικά με την αραβοισραηλινή διένεξη.

α.Το 1964 τα πρώτα όπλα για την αντιμετώπιση της τουρκανταρσίας τα έδωσε ο Νάσσερ διότι μεταξύ άλλων αυτό του υπέδειξε η Σοβιετική Ένωση.
β. Η Κύπρος ενώ έχει πλήρεις σχέσεις με το Ισραήλ ψηφίζει πάντοτε υπέρ των Αράβων στα ΗΕ διότι οι αραβικές ψήφοι είναι πολλές.
γ. Η Κύπρος έχει επιτρέψει στην Μοσσαντ να εποπτεύει, όταν έχει λόγο, τα αεροδρόμια, τα λιμάνια και τις μαρίνες μας.
δ. Το 1967, εσείς οι νεώτεροι δεν έχετε ιδίαν αντίληψη, το Ισραήλ βρέθηκε αντιμέτωπο και κυκλωμένο από 100 εκ. Άραβες. Πρόλαβε και τους κτύπησε πρώτο με τον πόλεμο των 6 ημερών και γλύτωσε τον αφανισμό και κέρδισε την διεθνή συμπάθεια.
ε. Οι Άιγύπτιοι τον Νοέμβριο του 1973 επετέθησαν πρώτοι και αιφνιδίασαν τους Ισραηλίτες.
Ενώ επέκειτο η κατάρρευση του Ισραήλ, το Ισραηλινό Μηχανικό γεφύρωσε το Σουέζ και οι Ισραηλίτες στρατιώτες βρέθηκαν προ του Καΐρου, εγκλωβίζοντας χιλιάδες Αιγυπτίους μέσα στην έρημο χωρίς ανεφοδιασμό.
Η 2η ήττα των Αιγυπτίων οδήγησε στην έντιμη ειρήνη Αιγύπτου - Ισραήλ με πλήρη επιστροφή των κατεχομένων εδαφών στην Αίγυπτο.

στ. Από το 1967 και μέχρι σήμερα Ισραηλίτες και Παλαιστίνιοι έχουν προβεί σε φρικτές αγριότητες (διεθνής τρομοκρατία, πόλεμοι, σφαγές αμάχων κλπ) τις οποίες έχουν πληρώσει κυρίως άμαχοι, ως επί το πλείστον Παλαιστίνιοι. Έχουν λοιπόν κατά καιρούς και οι 2 χάσει το δίκαιό τους.

Η μόνη επιλογή της Κυπριακής Δημοκρατίας είναι να εμμένει αμετάκλητα σε θέματα αρχών και διεθνούς δικαίου, για το ευατό της και για τους άλλους, διότι αλλιώς ότι κάνει είναιζημιά.

Το πρόβλημά μας είναι ότι απεμπολήσαμε τις αρχές και τα ανθρώπινα δικαιώματα για μας τους ίδιους. Χάριν της ειρήνευσης και της συμφιλίωσης με τους Τούρκους δεν διεκδικούμε τα δίκαιά μας ενώ καταλογίζουμε στους εαυτούς μας λάθη και εγκλήματα που δεν κάναμε.

Το εθνικό θέμα δεν είναι ΑΠΟΕΛ-ΟΜΟΝΟΙΑ. Δυστυχώς τα ανεξίτηλα σύνδρομα της Αριστεράς που καταδίκασε τον Απελευθερωτικό Αγώνα και της Δεξιάς που με το πραξικόπημα άνοιξε την Κερκόπορτα στους Τούρκους μας κατατρύχουν καιμας αποπροσανατολίζουν. Τα σύνδρομα αυτά τα κουβαλούν οι ηγεσίες του ΑΚΕΛ και του ΔΗΣΥ.

Δεν είναι κλανιάρης όποιος πονά την πατρίδα του, δεν είναι κλανιάρης όποιος δεν θέλει να ξαναγίνει Οθωμανός υπήκοος.
Είναι πολύ εύκολο να απαξιώσουμε κάθε δυνατότητα αμυντικής θωράκισης, πολιτικής διεκδίκησης και να περιμένουμε απλώς τους «βαρβάρους» «να δώσουν μια κάποια λύση».

Unknown είπε...

Ο Ερντογαν παίζει ένα παιχνίδι εντυπώσεων. Η Τουρκία προσπαθεί να προσδιορίσει στον εαυτό της ενα καινούργιο ρόλο ηγεμόνα των μουσουλμάνων. Αυτό συναδει και με το δόγμα Νταβούτογλου. Προσπαθησε να σπάσει τον κλοιό στη γαζα για σκοπούς δημόσιων σχέσεων. Τώρα δημιούργησε και ήρωες-θύματα για να ενισχύσει τη στρατηγική της. Οι νεκροί ακτιβιστές είναι κυρίως τούρκοι (ίσως ο ένας να είναι και Τούρκος βουλευτής). Το περιστατικό ήταν καλά προετοιμασμένο. (600 ακτιβιστές) Μόλις έγινε το συμβάν τα πρακτορία στην Τουρκία και τον Αραβικό κόσμο, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα το διατυμπάνιζαν. Οι Τούκοι επιτέθηκαν στους Ισραηλινούς με μαχαίρια, λοστούς και προσπάθησαν να τους αποσπάσουν τα όπλα.
Ολα αυτά ενώ οι σχέσεις Ισραήλ και Αμερικής βρίσκονται στο χειρότερο σημείο τα τελευταία χρόνια.
Είναι ενδιαφερον να δουμε το ανταλλάγματα θα δώσουν στους Αμερικανούς οι Τουρκοι για να εκμεταλευτούν πλήρως το περιστατικό.
Ενα σενάριο είναι ότι οι επόμενοι ακτιβιστές ίσως να συνοδέυονται από τουρκικά πολεμικά πλοία.
Το Ισραήλ πάντως αντέδρασε επιθετικά και βάζει σε δοκιμασία τους Τουρκους για τις επόμενες τους κινήσεις.
Σκεφτείτε όμως μόνο τα οφέλη που θα έχουν οι Τούκοι στα αραβικά κράτη από τώρα και στο εξής αν τα βάλουν με το ισραηλ.
Και επίσης το θα σημαίνει για μας αυτό...

Aντρέας Αντρέου είπε...

Φίλε patriotis και φίλε arxiepiskopos

Πάτριος είναι αυτός που σχετίζεται με τους προγόνους : εδάφη, ήθη, έθιμα, παραδόσεις, θεοί κτλ.

Πατρίς είναι ο τόπος καταγωγής η γεννήσεως κάποιου.
Πατριώτης είναι το πρόσωπο που αγαπά την πατρίδα του και αγωνίζεται γι αυτήν.

Η πρώτη έννοια που αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι που έχουν παραμείνει σε μια περιοχή για πολύ καιρό είναι η έννοια «πατρίδα». Αργότερα δημιουργείται το κράτος και στο τέλος κοιτάζοντας το παρελθόν, μιλούν για της πατρίδας και του κράτους και όλου του έθνους την «ιστορία».
Οι 3 αυτές έννοιες είναι αλληλένδετες , κάτι που η ελληνική γλώσσα μας το δείχνει με την παρακάτω εξίσωση :

ΠΑΤΡΙΣ = 80+1+300+100+10+200 = 691
ΚΡΑΤΟΣ = 20+100+1+300+70+200 = 691
ΙΣΤΟΡΙΑ =10+200+300+70+100+10+1 = 691

Άρα, πατρίς = κράτος = ιστορία = 691

Τα γράμματα στην ελληνική γλώσσα είχαν πολλές εφαρμογές και δεν ήταν μόνο απλά σύμβολα της αλφαβήτου. Μια πολύ σημαντική τους ιδιότητα ήταν ότι τα γράμματα ήταν συγχρόνως και αριθμοί , δηλαδή κάθε γράμμα είχε και μια αριθμητική αξία και κατά συνέπεια κάθε λέξη ήταν και ένας αριθμός.

Άρα, για ακόμη μια φορά,
πατρίς = κράτος = ιστορία = 691

Aντρέας Αντρέου είπε...

Φίλε patriotis άλλο πράμα η Θεολογία κι άλλο η Ιστορία . Με ένα απλό τηλεφώνημα στο υπουργείο παιδείας η σε κάποιο πανεπιστήμιο θα μάθεις για του λόγου το αληθές.
Η παλαιά και καινή διαθήκη αποτελούν μέρος της Θεολογίας και ΟΧΙ της Ιστορίας .

Στην Μέση Ανατολή και Β. Αφρική είναι οι ελληνικές πόλεις που αναφέρονται από αρχαίους ιστορικούς η αναγράφονται πάνω σε αρχαίους χάρτες.
Το πιο πιθανό οι πρώτοι κάτοικοι να ήταν έλληνες οι οποίοι για χιλιάδες χρόνια ήταν οι μόνοι που ζούσαν σε οργανωμένες πόλεις(πολιτείες) . Οι εβραίοι και άραβες στην αρχαιότητα είχαν νομαδική ζωή , άρα δεν είχαν πατρίδα.

Λιβύη, Αίγυπτος, Αιθιοπία, Ερυθραία, Παλαιστίνη, Δαμασκός, Ιεροσόλυμα, Νείλος , Φιλιππίνες, Πολυνησία, Μικρονησία κτλ είναι ελληνικές λέξεις. Για να παραμείνουν για χιλιάδες χρόνια ελληνικές αυτές οι λέξεις /τοπωνύμια υποδηλούν ότι κατά πάσα πιθανότητα οι έλληνες προηγούνταν των υπόλοιπων λαών στις προαναφερθείσες πόλεις/χώρες .

Και σύμφωνα με τη λογική σου θα έπρεπε να κηρύξουμε τον πόλεμο σε όλη την υφήλιο για να πάρουμε πίσω την Μ. Ασία και όλα τα αρχαία ελληνικά εδάφη .
Κι επειδή πρώτοι οι αρχαίοι έλληνες ανακάλυψαν τους διάφορους πλανήτες και γαλαξίες να κηρύξουμε ανελέητο πόλεμο εναντίων των ρώσων, των αμερικανών και των κινέζων και να πάρουμε πίσω τους πλανήτες και τους γαλαξίες μας .

Τώρα καταλάβαμε και γιατί υποστηρίζεις με τόσο σθένος τον Ευέλικτο Μπετατζή.

Κερυνεια είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Κερυνεια είπε...

Ο/Η patriotis είπε... (31 Μαΐου 2010 3:25 μ.μ.)

... πελασγέ, είδες που εισαστε ανιστόριτοι??? πιοι ζουσαν στα παλεστινιακάεδαφη για 5000 χρονια εως το 76 Μ.Χ οταν τους εδιωξαν ολους οι Ρωμαιοι και εκαψαν την Ιερουσαλημ??????Δεν ειναι οι εβραιοι?? 'εχουμε και το πιο εγκυρο βιβλιο που το μαρτυρα αυτο, η ΒΙΒΛΟΣ μας......ρε αχαπαροι δεν ειναι η Γη του Μωυση, του Αβρααμ και του Ιακωβ τα παλεστινιακα εδάφη...



Φίλε patrioth καταρχήν δεν μπορώ να κατανοήσω απο πού πηγάζει τόσο μίσος μέσδα σου. Τόσο μαζεμένο θα κάνει κακό στην υγεία σου.
Σχετικά με το πιο πάνω σχόλιο σου έχει απαντήσει όμορφα και αποστομωτικά ο φίλος Πελασγός. Παρόλα αυτά θέλω να σε ρωτήσω κατά πόσον έχεις τις ίδιες ευαισθησίες και με το ίδιο πάθος υποστηρίζεις, για την θέση την οποία και έχεις παραθέσει, την Ελληνικότητα της Κωνσταντινούπολης και της Σμύρνης και του Πόντου και της Αλεξανδρέτας.
Υποθέτω πως οι απόψεις σου δεν είναι μεταβλητές κατα περίπτωση και για αυτό πιθανότατα θα είσαι και υπέρμαχος για την εκδίωξη των Τούρκων απο όλα τα προαναφερθέντα Ελληνικά εδάφη.
Αναμένω την δική σου τοποθέτηση για να μην μείνουν αμφιβολίες και μαύρες σκιές που μπορεί να θήξουν την αμεροληψία , την αξιοπιστία και την καθαρότητα των προθέσεων σου

patriotis είπε...

κερυνεια τι μας λες τώρα? εσύ δεν επρεπε να λες τετοια πράγματα

Η κερύνεια σε 1000 χρονια θα ειναι τουρκική? αυτο μας λες? επιδη κατοικουνε εκει παράνομα εποικοι θα γινει δική τους?

ΟΧΙ φυσικα , τοτε και το Ισραηλ ανηκει στους Ισραηλινους και οχι στους μουλλαες αραβες.

ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ

patriotis είπε...

αχάπαροι τουρκοφυλοι ,πιθανοι πρακτορες της ΜΙΤ, το γνωρίζετε οτι πανω στο πλοιαριο υπήρχαν πρακτορες της ΜΙΤ και για αυτό τους καθαρισαν οι Ισραηλιτες?

patriotis είπε...

Συμφωνω απολυτα μαζι σου.Εγω μαλιστα προχωρω ενα βημα πιο πανω και ισχυριζομαι οτι, πιθανον ενας που τους λογους που οι Αμερικανοι δεν επετρεψαν στους Τουρκους να διαλυσουν την Κυπριακη Δημοκρατια το 1974, ειναι η υπερξη του Ισραηλ.Οποιος κοιταξει τον χαρτη και καταλαβαινει πεντε πραματα που πολιτικη και ιστορια,θα αντιληφθει οτι ο μονος λογος που μας επιτρεπουν να υπαρχουμε ειναι για να μην βρεθει το Ισραηλ περικυκλωμενο απο Μουσουλμανους.
Εστω και αν ο Μακαριος δεν μπορουσε να το καταλαβει τουτο,διοτι ο ανθρωπος ηταν καλογερος και δεν εσκαμπαζε που διεθνη πολιτικη,οι επιγονοι του,μετα το 1974,επρεπε να το καταλαβουν και να αρχισουν σιγα-σιγα να κτιζουν συμμαχιες με το Ισραηλ.
Ποση βλακεια πια σε τουτον τον τοπο?

thomas28gr είπε...

Στο ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ του ΣΑΝ ΡΕΜΟ ( το οποίο συνδέεται με πολλούς διεθνείς οργανισμούς και Ινστιτούτα) ναυτικοί αναλυτές και ειδικοί στο ΔΙΚΑΙΟ της ΘΑΛΑΣΣΑΣ σε συνεργασία και με το ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ προετοίμασαν το καθοριστικής σημασίας ντοκουμέντα το οποίο χρησιμοποιείται ανάλογα με τα προβλήματα που εμφανίζονται στις ανοικτές θάλασσες.
Η παράγραφος 67 επιτρέπει σε αντιμαχόμενους να επιτεθούν σε εμπορικά/μη-πολεμικά πλοία που φέρουν την σημαία τρίτων κρατών εκτός των χωρικών τους υδάτων, εφόσον είναι βέβαιοι και βάσει λογικών αποδείξεων εμπλέκονται σε παράνομες δραστηριότητες, ή πρόκειται να σπάσουν ναυτικό αποκλεισμό, και ενώ έγκαιρα τους έχουν ειδοποιήσει και αρνούνται να σταματήσουν ή επί τούτου αρνούνται –αντιδρούν σε νηοψία-έρευνα ή κατάληψη. Σας λέει κάτι επί του θέματος που εξετάζουμε; Φυσικά οι παραθυρίζοντες στα κανάλια ασυστόλως και επειδή θεωρούν(!) τους εαυτούς τους ιδανικούς παντογνώστες, δεν σας είπαν τίποτα για αυτή την εξέλιξη και πρακτική του διεθνούς δικαίου των ένοπλων διενέξεων στις ανοικτές θάλασσες. Σε σοβαρά κανάλια σοβαρών χωρών αυτά έγιναν θέμα συζήτησης και για αυτό πολλές Δυτικές χώρες απέφευγαν τις καταδικαστικές εκφράσεις κατά της Ισραηλινής ενέργειας, η οποία εξακολουθώ να λέω ότι είχε ορισμένα δυσανάλογα σημεία δράσης.
Αν πάμε και στην παράγραφο 146 του ιδίου κειμένου ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΤΡΙΤΗΣ ΧΩΡΑΣ(ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ) ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ , ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 67. Kαι βέβαια το πλοίο μεταφέρεται στο πλησιέστερο λιμάνι και γίνονται οι μετέπειτα σχετικές ενέργειες. Σας λέει κάτι αυτό; Οι Ισραηλινοί τι έκαναν , αφού έθεσαν υπό έλεγχο το πλοίο, απλούστατα το οδήγησαν στο λιμάνι της ΑΣΝΤΟΤ. ΤΕΛΕΙΑ και ΠΑΥΛΑ. Δεν τα λένε εδώ αυτά ή δεν θέλουν την διαφορετική άποψη. Δεν πρέπει να παίζουμε τα παιχνίδια του ΕΡΝΤΟΓΚΑΝ. Εδώ παράγεται σκέψη και από αυτό το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ μελετώνται θέματα και εκδίδονται κείμενα διεθνούς εμβέλειας και αποδοχής. Λυπάμαι γιατί οι πολλοί και καλοί Τούρκοι ειδικοί σε αυτά τα θέματα δεν τα εξήγησαν στον ΕΡΝΤΟΓΚΑΝ, τον «προσεχώς πατερούλη των απανταχού Μουσουλμάνων».Το εν λόγω κείμενο είναι βασικό και είναι μεταξύ των ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ που διδάσκονται στην κορυφαία ΝΑΥΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ του πλανήτη στην ΑΝΝΑΠΟΛΗ/MARYLAND/USA, ενώ πολύ γνωστές επιχειρήσεις κατά της τρομοκρατίας μετά το 2001(ACTINE ENDEAVOUR-OEF at SEA) το έχουν στα κύρια ντοκουμέντα. Επίσης και σε ασκήσεις-ενέργειες των κρατών που προβαίνουν σε MARITIME INTERDICTION στα πλαίσια της πρωτοβουλίας του 2003 γνωστή ως PROLIFERATION SECURITY INITIATIVE.