Πρώτη δικαστική δικαίωση για τον Ξενοφώντος, αλλά CHRISTOFIAS-GATE!!!!!!

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010


Ο Ξενοφώντος δικαιώθηκε δικαστικά. Το Δικαστήριο επέτρεψε χθες την καταχώρηση αίτησης ακύρωσης του διατάγματος αποκάλυψης τηλεπικοινωνιακών δεδομένων που είχε εκδοθεί εναντίον του, κρίνοντας εκ πρώτης όψεως αντισυνταγματική την εν λόγω ενέργεια της Αστυνομίας.

Αυτό βεβαίως, δεν εμποδίζει την Αστυνομία
να επιμένει να μην επιστρέφει τους υπολογιστές στον Ξ.Ξενοφώντος και τη σύζυγό του!


Υπάρχει όμως και ένα πιο σοβαρό ζήτημα που έχει βγει στην επιφάνεια από την υπόθεση Ξ.Ξενοφώντος.

Η Αστυνομία αποδεικνύεται ότι
παρακολουθά τις επικοινωνίες μας! Τις επικοινωνίες όσων ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ!

Συγκεκριμένα:

Ενώ η καταγγελία Δρουσιώτη έγινε 16/3/2010 για δημοσίευμα ενός σχολιογράφου και όχι ενός κυρίως αρθρογράφου του blog αυτού:

α) η Αστυνομία είπε στο Δικαστήριο ότι είχε στοιχεία ότι ο Ξενοφώντος είχε επικοινωνήσει με τη σελίδα αυτή στις 12/3/2010, δηλαδή ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ!!!!! Παρακολουθούσε δηλαδή, ΠΑΡΑΝΟΜΑ, με δική της παραδοχή, τις επικοινωνίες του Ξενοφώντος, από προηγουμένως!!!

β) η Αστυνομία παρέλειψε να πει ότι, με τη σελίδα αυτή επικοινωνούν εκατοντάδες άτομα κάνοντας στόχο τον Ξενοφώντος!

γ) η Αστυνομία δεν έψαξε να βρει το Ρήγα, το συντάκτη δηλαδή του "απειλητικού" δημοσιεύματος, αλλά ψάχνει μανιακά να βρει ποια είναι τα μέλη της Επιτροπής για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο

ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΠΙΑ! Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ, Ο ΕΥΕΛΙΚΤΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ, ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ!

Περισσότερα για το θέμα γράφει η Μικαέλλα Λοΐζου:
http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/266460


Ξενοφώντος; Christofias-Watch; Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!!!!!


ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ, ΖΗΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ!

ΓΙΑΤΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΕΙΤΕ ΔΡΑ ΥΠΟ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΟΥ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΣΟΥ!


ΑΛΩΕΥΣ ΓΙΑ ΤΟ CHRISTOFIAS-WATCH

96 Σχόλια:

arxiepiskopos είπε...

Η σύζυγος επιστρέφει μια μέρα στο σπίτι της από τα ψώνια νωρίτερα από ότι αναμενόταν και βρήκε τον άντρα της στο κρεβάτι με μια άλλη γυναίκα. Άστραψε και βρόντηξε και την ώρα που απειλούσε ότι θα πάει στο δικηγόρο, ο σύζυγος της είπε:
“Πριν φύγεις, θέλω να ακούσεις πώς έγιναν όλα αυτά. Οδηγούσα το πρωί και βρήκα αυτή τη γυναίκα στην άκρη του δρόμου. Εμοιαζε πολύ ταλαιπωρημένη και ήταν κλαμένη. Τι ρώτησα τι έχει και μου είπε ότι δεν είχε φάει για μέρες.
Ετσι την έφερα στο σπίτι και της έκανα να φάει από εκείνα τα μπιφτέκια που τάχες παρατημένα στην κατάψυξη.
Μετά είδα ότι τα παπούτσια της ήταν τρύπια και της έδωσα ένα ζευγάρι δικά σου που δεν φορούσες πια γιατί είχαν βγει από τη μόδα.
Κρύωνε και της έδωσα εκείνο το πουλόβερ που σου πήρα για τα γενέθλιά σου, αλλά δεν φόρεσες ποτέ, γιατί δε σου άρεσε το χρώμα.
Πρόσεξα ότι και το παντελόνι της ήταν σκισμένο και της έδωσα ένα δικό σου, που έχεις να φορέσεις κάτι καιρούς γιατί δεν δείχνει καλό επάνω σου.
Την ώρα που έφευγε, μ’ ευχαρίστησε χαμογελώντας και με ρώτησε αν υπάρχει και τίποτα άλλο που δεν χρησιμοποιεί πια η γυναίκα μου…”

arxiepiskopos είπε...

Κύριοι Επίτροποι,αφού σήμερα είναι μέρα ανεκδότων,είπα να σας βοηθήσω.Είναι ανάγκη να γελούν οι αναγνώστες μόνο με πολιτικά ανέκδοτα που τους λέτε;

arxiepiskopos είπε...

Δύο φίλες είχαν πάει σε μια καφετέρια για να μιλήσουν. Ξαφνικά λέει η μία στην άλλη:
- Άκου να δείς τί έγινε χτες το βράδυ. Γύρισε ο Γιάννης μου από την δουλειά του κατακουρασμένος και του λέω: “Γιάννη, πήγαινε να κάνεις μπάνιο και μόλις βγεις σου έχω μια έκπληξη!” Χωρίς να ρωτήσει πολλά πάει για μπάνιο και μόλις βγαίνει, του τραβάω την πετσέτα, του τα πιάνω και του λέω: “Γιάννη μου γιατί σου είναι κρύα; Έλα να στα ζεστάνω εγώ!” Και μετά στο σπίτι έγινε κόλαση!
Λέει τότε κι η φίλη της:
- Αφού είναι εγγυημένο, θα το κάνω και εγώ!
Ξανασυναντιούνται την επόμενη μέρα και βλέπει την φίλη της με μαυρισμένο το μάτι και μες στις μελανιές και τη ρωτάει:
- Τί έγινε μωρή και είσαι έτσι; Δεν έκανες ό,τι σου είπα;
- Ό,τι μου είπες έκανα… Γύρισε ο Κώστας μου απο την δουλειά κατακουρασμένος και του είπα: “Τι έχεις Κώστα μου και είσαι έτσι; Πήγαινε και κάνε ένα μπάνιο και μετά σου έχω μια έκπληξη!” Βγαίνει από το μπάνιο, του τραβάω την πετσέτα και του λέω: “Γιατί Κώστα μου, σου είναι ζεστά; Του Γιάννη ήταν κρύα!”

arxiepiskopos είπε...

Τέσσερις ναυαγοί ηλικίας 20, 30, 40 και 60 ετών βρίσκονται σε ένα νησί και σε απόσταση αναπνοής σε ένα άλλο νησί βρίσκονται 4 καταπληκτικά φωτομοντέλα.
Ο 20άρης λέει:
- Γρήγορα να κολυμπήσουμε να πάμε απέναντι στα κορίτσια!
Ο 30άρης του απαντά:
- Καλά μην βιάζεσαι και τόσο…
Ο 40άρης προτείνει:
- Εγώ λέω να κατασκευάσουμε μία σχεδία
O 60άρης:
- Για σταθείτε βρε παιδιά. Γιατί να τα κάνουμε όλα αυτά; Αφού και από εδώ βλέπουμε!!!

arxiepiskopos είπε...

Δυο ζευγάρια έπαιζαν πόκερ ένα απόγευμα. Κάποια στιγμή του Νίκου του έπεσαν κατά λάθος κάποια φύλλα στο πάτωμα και έσκυψε να τα μαζέψει.
Κάτω από το τραπέζι όμως, με έκπληξη, είδε ανοιχτά τα πόδια της Ρένας, της γυναίκας του Γιώργου που δεν φορούσε εσώρουχο.
Απόλαυσε το θέαμα και ταραγμένος σήκωσε το κεφάλι. Κάποια στιγμή πήγε στην κουζίνα να πάρει αναψυκτικά. Η Ρένα τον ακολούθησε και τον ρώτησε:
- Είδες τίποτε που σου άρεσε όταν έσκυψες;
Έκπληκτος από το θράσος της ο Νίκος, της απάντησε ότι όντως είδε κάτι που του άρεσε πολύ. Η Ρένα τότε απάντησε:
- Ωραία… αν θέλεις να το απολαύσεις θα σου στοιχίσει 1000 ευρώ.
Χρειάστηκε ένα λεπτό ο Νίκος να συνέλθει, να το υπολογίσει και απάντησε ότι ενδιαφέρεται. Του είπε ότι ο Γιώργος, ο άντρας της, τις Παρασκευές δουλεύει απογεύματα και μπορούσε να πάει κατά τις 2 στο σπίτι της. Παρασκευή λοιπόν, 2 η ώρα, έμπαινε στο σπίτι της και αφού πέρασαν ένα απόγευμα γεμάτο έρωτα και πάθος, της έδωσε τα 1000 ευρώ και έφυγε.
Κατά τις 6 γύρισε ο Γιώργος σπίτι και μπαίνοντας ρωτάει τη γυναίκα του:
- Πέρασε από εδώ ο Νίκος το μεσημέρι;
Πανικόβλητη η Ρένα και ενώ η καρδιά της πήγαινε να σπάσει απάντησε:
- Γιατί ρωτάς; Ναι, πέρασε για λίγα λεπτά το μεσημέρι.
- Και σου έδωσε 1000 ευρώ; ρωτάει ο Γιώργος.
Η Ρένα τρομοκρατημένη πλέον τελείως, σκέφτεται ότι από κάπου κάτι έμαθε αλλά βρίσκοντας την ψυχραιμία της απαντά:
- Ναι αγάπη μου, όντως έφερε 1000 ευρώ.
Οπότε ο Γιώργος ανακουφισμένος λέει:
- Το ήξερα ότι είναι άνθρωπος εμπιστοσύνης. Ήρθε το πρωί από το γραφείο να μου ζητήσει 1000 ευρώ δανεικά και μου είπε ότι θα περνούσε από το σπίτι το απόγευμα να σου τα αφήσει.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

Φαινεται και το ελπιζουμε οτι μετα την χθεσινη αποφαση του Δικαστηριου και τις δηλωσεις του Γεν.Εισαγγελεα (δεν υπαρχει καμια υποθεση και κανενα αδικημα) οτι τουλαχιστον η Δικαιοσυνη θα λειτουργησει αμεροληπτα. Το ευχομαστε!!!

Ας απαντησει λοιπον η αστυνομια για το θεμα των παρακωλουθησεων αλλα ας απαντησει και για το ποιο κατω.

Πριν λιγο καιρο οι ανεγκεφαλοι οπαδοι 2 ομαδων της Λευκωσιας (ΑΠΟΕΛ και ΟΜΟΝΟΙΑΣ) ειχαν δωσει ραντεβου θανατου στα γηπεδα του Νουεβο Καμπο. Το θυμαστε??? Εκει επεσε το ξυλο του αιωνα ,κινδυνεψαν πραγματικα (οχι κατα φαντασιαν οπως ο ΚΥΡΙΟΣ Δρουσιωτης) ανυποψιαστοι πολιτες και εγιναν σωρεια ποινικων αδικηματων με το ξυλο του αιωνα που εδωσαν οι ανεγκεφαλοι ακομα και στον αυτοκινητοδρομο. Η ζωη ανυποψιαστων πολιτων τεθηκε σε πραγματικο κινδυνο και εγιναν ζημιες. Η ζωη ενος νεαρου κινδυνευει ακομα αφου βρισκοταν σε κωμα για πολυ καιρο και ακομα δεν εχει σταθεροποιηθει ,η ζωη του κινδυνευει πραγματικα (δεν απειληται κατα φαντασιαν οπως του ΚΥΡΙΟΥ Δρουσιωτη).
ΤΟ ΡΑΝΤΕΥΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΕΙΧΕ ΔΩΘΕΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ 2 ΜΠΛΟΓΚ ΤΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ.
Κινδυνευει ακομα η ζωη ενος πολιτη και εγιναν σωρεια ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ, ΚΑΙ ΟΜΩΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΟΥΤΕ ΕΨΑΞΕ ΟΥΤΕ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕς ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ(αφου λενε οτι μορουν αν τους εντοπιζουν τους διαχειριστες).
ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΟΓΚΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ.

ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ
τι εχουν να πουν για αυτο οι υπεραπιστες των καθεστωτικων αστυνομικων ενεργειων?
υ.γ Ο Μακαριος Ζει

Aντρέας Αντρέου είπε...

Κατάλαβα. Τώρα ο Υπέρευαίσθητος Συγκαμένος Βουκκάς θα στείλει την αστυνομία στα σπίτια των δικαστών η ώρα 03:00 τα χαράματα για να τους συλλάβουν ως συνεργούς για τη δολοφονική απόπειρα κατά του Λινοβάμβακου .!!!!

Πόση σήψη και διαφθορά θεέ μου σε αυτό τον δύσμοιρο τόπο , πόση?

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Arxiepiskope, το χιούμορ σου, είναι όσο και του σταλινικού Πατερούλλη σου!

Που ένα σατιρικό blog το θεωρήσατε επίδοξους δολοφόνους.

Να σου πω εγώ κάτι και δεν είναι ανέκδοτο; Γλυκό καρυδάκι!

Τότε το κερνούσατε, σήμερα το κερνιέστε.

arxiepiskopos είπε...

ΠΕΛΑΣΓΕ,είχες πάντα εφιάλτες ή από τον καιρό που μπήκες σ'αυτό το μπλογκ;

arxiepiskopos είπε...

EΔΕΚ Πάφου(γιατί Η.Β;),βάλε ωτασπίδες,μήπως παίξει καμιά τσάκρα κι έχουμε ιστορίες πάλι!

Aντρέας Αντρέου είπε...

arxiepiskopos Ζητώ άφεση αμαρτιών.
Απολογούμαι που σε αποκάλεσα περιορισμένης ευθύνης μυαλό.

Συγνώμη, έσφαλα !!!!! ΕΣΥ δεν είσαι καθόλου μα καθόλου περιορισμένης ευθύνης μυαλό!
Για μια ακόμη φορά συγνώμη

Aντρέας Αντρέου είπε...

arxiepiskopos Ξέρεις γιατί δεν είσαι περιορισμένης ευθύνης μυαλό ?

Aντρέας Αντρέου είπε...

Γιατί arxiepiskopos είσαι ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΟΣ !!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΠΑΣΧΟΝΤΑΣ !!!!!!!!!

Unknown είπε...

Ρήγα αν ήσουν σωστός θα έπρεπε να βγεις δημόσια και να πεις, εγώ είμαι ο Ρήγας και σταματήστε να ενοχλείτε τον Ξενοφώντος. Και μετά να ξεδιαλύνεις τα δικαστικά/νομικά θέματα με το δικηγόρο σου. Γιατί αφήνεις τον Ξενοφώντος να ταλαιπωρείται;; Αυτά σου δίδαξε η παιδεία και ανατροφή σου;;

Το Δικαστήριο επέτρεψε χθες την καταχώρηση αίτησης ακύρωσης του διατάγματος αποκάλυψης τηλεπικοινωνιακών δεδομένων που είχε εκδοθεί εναντίον του.

Δεν είμαι νομικός αλλά δεν πρόκειται περί άιτησης ακύρωσης;; Η αίτηση δεν μπορεί να καταχωρηθεί αλλά το δικαστήριο να μην ακυρώσει το διάταγμα;;

Το συμβούλιο της Ευρώπης σχετικά με hate speech on the internet-

http://law.wlu.edu/deptimages/Law%20Review/62-2VanBlarcum.pdf

Τηλέμαχος είπε...

Εισηγούμαι στην επιτροπή να δημιουργήσει μια στήλη στα αριστερά με τίτλο “ανέκδοτα και άλλα άσχετα θέματα” για να μπορεί ελευθέρα ο κάθε έμμισθος αργόσχολος επαγρυπνητής να εκτονώνεται χωρίς να βαρυφορτώνει το Blog.

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Προβοκάτορα Αντρέα,

Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν ψάχνουν καν να βρουν το Ρήγα. Δεν τους ενδιαφέρει ο Ρήγας.

Ψάχνουν να βρουν τα μέλη της Επιτροπής.

Τι περιμένεις από το Ρήγα; Να αυτοκτονήσει σαν ηλίθιος, χωρίς να πετύχει και κάτι;

Unknown είπε...

ΕΔΕΚ ΗΒ είσαι δικηγόρος του Ρήγα;;

Που είναι οι αρχές σας;

Αυτή τη στιγμή ταλαιπωρίται ένας τρίτος πολίτης (ο Ξενοφώντος) και όλη του η οικογένεια.

Ο Ρήγας βγαίνει μέσα από το μπλόκ και λέει ότι δεν είναι ο Ξενοφώντος.

Γιατί δεν πάει στην αστυνομία να αναλάβει την ταλαιπωρία του συμπολίτη του ο οποίος δεν έχει καμιά σχέση με αυτόν;;

Αν είναι σίγουρος για την υπόθεση του ο Ρήγας θα δικαιωθεί και θα γλυτώσει και ο Ξενοφώντος όλα αυτά που περνά τώρα.

Γιατί κρύβεται ο Ρήγας και την τρώνε άλλοι;; Γιατί μας γράφει για ηρωισμό, αυταπάρνηση και άλλα σχετικά, όταν ο ίδιος σαν δειλός κρύβεται πίσω από ενα ψευδώνυμο και αφήνει άλλους αθώους να υποφέρουν, να κάνουν έρευνες στα σπίτια τους και να τρέχουν στα δικαστήρια;;

Aντρέας Αντρέου είπε...

Ρε Andreas εσύ που έχεις σωστή παιδεία και ανατροφή να πούμε , και είσαι και μαγκάκι και δε φοβάσαι τίποτε και κανέναν γιατί αναρτάς σχόλια κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία σου ?
Η πρόκληση/πρόσκληση μου για επωνυμία και για ένα δημόσιο I.Q. TEST ισχύει ακόμη.

Aντρέας Αντρέου είπε...

Σάπια και γέρικα μυαλά σε νέα κορμιά !!!!!!!

Φτού σας τιποτένιοι και θρασύδειλοι Λινοβάμβακοι !!!!!!!!!!!

Τσεκούρι και φωτιά στους Λινοβάμβακους (κοινώς λιοστρόφια)!!!!!!!!!!!!

arxiepiskopos είπε...

ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΠΑΣΧΟΝΤΑΣ !!!!!!!!! ΠΕΛΑΣΓΕ, Ντροπή!"Και πνευματικΆ ΠΑΣΧΩΝ" είναι το σωστό!Μα να σε διορθώνει ένας πνευματικά ΠΑΣΧΩΝ;Τυχερούλη,κάτι έμαθες πάλι!!!

arxiepiskopos είπε...

ΤΗΛΕΜΑΧΕ,αν η Επιτροπή δημιουργούσε στήλη ανεκδότων,θα έπρεπε οι κεντρικές της αναρτήσεις να μπαίνουν εκεί!

Aντρέας Αντρέου είπε...

arxiepiskopos ευχαριστώ για τη διόρθωση. Να και μια φορά που φάνηκες χρήσιμος σε κάτι. Και πάλι ευχαριστώ που σταμάτησες τα ανέκδοτα σου.

arxiepiskopos είπε...

Αndreas,πολλά ζητάς από το ΡΗΓΑ!Σιγά να μην αναλάβει ευθύνες.Αυτοί είναι πνευματικά παιδιά του Γρίβα,που ως γνωστόν "εδοξάσθη" κρυβόμενος!!!

arxiepiskopos είπε...

ΠΕΛΑΣΓΕ,σταμάτησα τα δικά μου,γιατί αρχίσατε εσείς τα δικά σας κι έτσι η ροή συνεχίζεται απρόσκοπτα!!!

arxiepiskopos είπε...

ΤΣΙΕΛΕΠΕ,δυο απορίες:(1)Πότε απέκτησα και μπλογκ και δεν το πήρα χαμπάρι; (2)Τι είναι το νουέβο κάμπο;

Aντρέας Αντρέου είπε...

Και όμως arxiepiskopos ,
με διόρθωσε ένας ψυχικά πάσχοντας . Bλέπεις , ουδείς αλάνθαστος

arxiepiskopos είπε...

ΠΕΛΑΣΓΕ,"πάσχων",είπαμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Ε ρε κάτι άτομα που κατηγορούν το Χριστόφιας - Watch αλλά από το πρωί μέχρι το βράδυ είναι εδώ μέσα και γράφουν!! archimidipiskopos είσαι ο μεγαλύτερος φαν του Χριστόφιας - Watch! Είμαι σίγουρος ότι αν αύριο κλείσει το blog θα πάθεις κατάθλιψη!!!

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

αν ο ανεφ οριων (πισκοπος) πραγματικα δεν γνωριζει τι εγινε στα γηπεδα του νουεβο καμπο (μετα απο τοσες μερες σαλο στα δελτια ειδησεων, εφημεριδες, εκπομπες ραδιοφωνικες και τηλεοπτικες) τοτε πραγματι ειναι πολυ σοβαρο το διανοητικο του προβλημα.
πισκοπε-ανεφ απο πατατα σε πατατα πας και αυτοεξευτελιζεσαι ,εισουν πιο προσεκτικος παλεοτερα.
υ.γ Ο Μακαριος Ζει.

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ1974 είπε...

ο φακελος της κυπρου δεν ανοιγει γιατι ενοχοι ειναι καραμανλης μακαριος και λοιποι πολιτικοι που προκαλεσα το πραξικοπημα που ο λυσσαριδης εχασεν τον φακελο οταν ηταν προεδρος της βουλης...

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ1974 είπε...

επιστολη προς γκιζικη εσταλη με βωβιδη και σε βασιλια και καραμανλη με απαντηση καραμανλη που παραμενει απορητη γιατι.....

Aντρέας Αντρέου είπε...

Τελικά το μεγαλύτερο έγκλημα του Γρίβα ποιο ήταν ?
α)Που καθάρισε τον κόπρο του Αυγεία στην Ελλάδα η
β) που δεν τον καθάρισε κι εδώ στην Κύπρο?

Εγώ διαλέγω το α για πολλούς λόγους, όμως θα αναφέρω μόνο 2.

πρώτον είμαι ενάντια στη βία στα γήπεδα και δεύτερον θα είχαμε ξεφορτωθεί τον Σταλινισμό σε Κύπρο και Ελλάδα από το 1990, όπως έκαναν και άλλες χώρες.

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ1974 είπε...

την κυπρο την προδωσα πολιτικοι μακαριος λυσσαριδης για να φερουν δημοκρατια...................Ο Καραμανλής είναι μεταξύ των ενόχων τόσο του Πραξικοπήματος όσον και της εισβολής. Γι' αυτό υπάρχουν πολλές μαρτυρίες. Θα σταθώ μόνο σε δύο:
Η πρώτη: Ο Αντιστράτηγος Ιωάννης Κουτσογιάννης, μέλος της Επιτροπής Φακέλλου της Κύπρου της Βουλής των Ελλήνων ως βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, σε συνέντευξη στο ΡΙΚ1, στο πρόγραμμα διάλογοι,είιπε μεταξύ άλλων:
1. Στην επιτροπή έγινε αποδεκτό ότι ο Κίσσινγκερ ήταν ο Κεντρικός Συντονιστής του πραξικοπήματος και της εισβολής.
2. Κατατέθηκε στην Επιτροπή ότι τον Αύγουστο 1973 έγινε μυστική συνάντηση στο Παρίσι του Καραμανλή με τον Κίσιγκερ. Η επιτροπή αποδέχτηκε το γεγονός και θεώρησε ότι αυτή η συνάντηση ήταν κρίσιμης σημασίας για το εξεταζόμενο θέμα της Κυπριακής τραγωδίας.
Η δεύτερη: Ο Αθανάσιος Στριγάς στη σελ. 273 του βιβλίου του "Οι τυμπανιστές του Πενταγώνου" γράφει: "Πέντε μέρες πριν από την επιστροφή του στην Ελλάδα, μεταφέρουν τον Καραμανλή με άκρα μυστικότητα στο νοσοκομείο MEMORIAL της Ν. Υόρκης όπου υποβλήθηκε σε ιατρικές εξετάσεις. Εκεί υπέγραψε ένα κείμενο παρουσία του Υπουργού Κίσινγκερ και του Τόμ Καραμεσίνη. Στο σημείο (4) γράφει πως ο Καραμανλής σαν πρωθυπουργός της Ελλάδας που θα γινόταν στις 23 Ιουλίου 1974 "δεν θα αφήσει να εμπλακεί η Ελλάδα σε πόλεμο, με την Τουρκία για κανένα λόγο, έστω και αν η Τουρκία επιδοθεί μονομερώς και σε νέες κατακτήσεις Κυπριακού εδάφους. Εάν η Τουρκία αποπειραθεί να απειλήσει τα ελληνικά σύνορα στο Αιγαίο τότε θα προκαλέσει την αμερικάνικη επέμβαση".

Aντρέας Αντρέου είπε...

arxiepiskopos, έλα το απόγευμα πάλι για ιδιαίτερα μαθήματα Ιστορίας, Νέων Ελληνικών και Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας.

ευχαριστώ και παλι

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ1974 είπε...

επιστολη μακαριου και ομηλια μακαριου στα ηνωμενα εθνη κορυφωση προδοσιας................

arxiepiskopos είπε...

ΕΜΕΡΣΟΝ,μη κακόν να κλείσει!Πως αλλιώς θα αποδεικνυόταν καθημερινά το ποιόν σας;

Μαρκος Μεταξοπουλος είπε...

βεβαιως! πως να μην παινεψουν τον πνευματικο τους πατερουλη τα παιδια της ψευδοεπιτροπης??

εισαι σαν να τελει υπο την αιγιδα του φασιστα γλαυκου κληριδη ο τελικος μεταξυ αποελ-απολλων! στις κερκιδες τον οποιων και ναζιστικα χαιρετισαν οπαδοι, και σημαιες με την σβαστικα εβγαλαν. με μια διαφορα απο το ατυχες συμβαν στην κερκιδα της ομονοιας. οι οπαδοι αποελ και απολλων, τα εκαναν οι ιδιοι, ηταν ολοι τους ελληνοκυπριοι, ηξεραν τι εκαναν (ναι, οπως τον ολετηρα γριβα) και απολαμβαναν αυτο που εκαναν, λογω περιορισμενης μορφωσης και παιδειας (κατι σαν τον ΚΗΡΥΚΑ, τον πενταρογιωρκο, τον μαγγανοπηγαδο, τον ΑΙΑΝΤΑ, τον ΡΗΓΑ). ενω η καταδικαστεα σημαια του ψευδοκρατους στην κερκιδα της ομονοιας αναρτηθηκε απο 2 τουρκοκυπριους, και ελαχιστα λεπτα αργοτερα αποσυρθηκε.

Μαρκος Μεταξοπουλος είπε...

τι νοιαζει την ψευδοεπιτροπη τοσο πολυ για τον Ξενη, την στιγμη που σχολιογραφοι (!) εδω ξερουν και επιμενουν οτι καμια αναμειξη με την ψευδοεπιτροπη εχει ο ξενης??

ττιμη, ττιμη, εισαι εδω??

Ανώνυμος είπε...

archmidipiskope εγώ ξέρω ότι μέσα σε λίγες ώρες έχει γράψει 17 σχόλια σε ένα blog που αντιπαθείς. Αυτό γίνεται κάθε μέρα οπότε ή είσαι ανισόρροπος ή σε αναγκάζει κάποιος να γράφεις. Όλα τα άλλα είναι....

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

καλως την κορου, μεταξενια επειδη ισως να ησουν και εσυ στο νουεβο καμπο (μπορει και οχι γιατι εκει επεξαν πραγματικο ξυλο οχι σαν το διαδικτιακο που απειλεις εσυ, πορτη)

1. εξηγα του ανεφ οριων(πισκοπου)τι εγινε εκει.

2. αν δικαιουσαι απο τον καθοδηγητη σου και εχεις αρκετο μυαλο (αμφιβολο) να διαμορφωσεις αποψη πες μας την γνωμη σου για το ποιο κατω. θα επρεπε η οχι η αστυνομια να ψαξει τους διαχειριστες των 2 μπλογκ?

Πριν λιγο καιρο οι ανεγκεφαλοι οπαδοι 2 ομαδων της Λευκωσιας (ΑΠΟΕΛ και ΟΜΟΝΟΙΑΣ) ειχαν δωσει ραντεβου θανατου στα γηπεδα του Νουεβο Καμπο. Το θυμαστε??? Εκει επεσε το ξυλο του αιωνα ,κινδυνεψαν πραγματικα (οχι κατα φαντασιαν οπως ο ΚΥΡΙΟΣ Δρουσιωτης) ανυποψιαστοι πολιτες και εγιναν σωρεια ποινικων αδικηματων με το ξυλο του αιωνα που εδωσαν οι ανεγκεφαλοι ακομα και στον αυτοκινητοδρομο. Η ζωη ανυποψιαστων πολιτων τεθηκε σε πραγματικο κινδυνο και εγιναν ζημιες. Η ζωη ενος νεαρου κινδυνευει ακομα αφου βρισκοταν σε κωμα για πολυ καιρο και ακομα δεν εχει σταθεροποιηθει ,η ζωη του κινδυνευει πραγματικα (δεν απειληται κατα φαντασιαν οπως του ΚΥΡΙΟΥ Δρουσιωτη).
ΤΟ ΡΑΝΤΕΥΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΕΙΧΕ ΔΩΘΕΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ 2 ΜΠΛΟΓΚ ΤΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ.
Κινδυνευει ακομα η ζωη ενος πολιτη και εγιναν σωρεια ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ, ΚΑΙ ΟΜΩΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΟΥΤΕ ΕΨΑΞΕ ΟΥΤΕ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕς ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ(αφου λενε οτι μπορουν αν τους εντοπιζουν τους διαχειριστες).
ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΟΓΚΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ .

ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ
τι εχουν να πουν για αυτο οι υπεραπιστες των καθεστωτικων αστυνομικων ενεργειων?
υ.γ Ο Μακαριος Ζει

Ταύρος είπε...

Μεταξά Μεταξόπουλε αναφέρθηκες στον Γλαύκο Κληρίδη και τον απεκάλεσες "φασίστα". Καλά έκανες, αλλά δεν λες όλη την αλήθεια για τον φασισμό του Κληρίδη, λες μόνο ότι σου συμφέρει

δυστυχώς ο Κληρίδης ήταν αυτός που έβαλε μέσο με τους Εγγλέζους για να πετάξουν τον μαύρο Νιόβρη του 1974 οι Εζεκίας και Φάντης του ΑΚΕΛ στο Λονδίνο για να "τρομοκρατήσουν" τον Μακάριο και να του επιβάλουν την αποδοχή της ομοσπονδίας σε διζωνική βασή.

δυστυχώς αυτοί είναι οι "αριστεροί" ηγέτες μας. όταν η Κύπρος καιγόταν, όταν οι Τούρκοι έκαναν προέλαση και η Εοκα-Β αλώνιζε με την ανοχή του μεταπραξικοπηματία, το ΑΚΕΛ σε συνεννόηση με τον "φασίστα γλαύκο κληρίδη" δοκίμαζε για πρώτη φορά το blue curacao στην αμαρτωλή πτήση από τις βρετανικές βάσεις Ακρωτηρίου στο Λονδίνο, όπου πήγαινε να πιέσει τον Εθνάρχη να δώσει την Κύπρο όσα όσα

όταν οι πρόσφυγες έμεναν σε τσαντίρια περιμένοντας κάτι από την πολιτική τους ηγεσία, ο Εζεκίας άραζε στις μαξιλάρες της RAF και ο Φάντης ζητούσε από τις νόστιμες Αγγλίδες αεροσυνοδούς ζεστά υγρά μαντηλάκια γιατί ήθελε, λέει, να καταπραΰνει τον μόνο στα δάκτυλα του, ο οποίο προκλήθηκε από την συνεχή διάνοιξη φιζών με γλυκό καρυδάκι

αχ βρε Κύπρος μου, τι έφταιξες να έχεις "ηγέτες" "προοδευτικούς" όπως τους Εζεκία-Φάντη-ΑΚΕΛ που τα είχαν κάνει πλακάκια με τον "φασίστα γλαύκο κληρίδη"... τι έφταιξες...

Unknown είπε...

Ο Ρηγας να αναλάβει τις ευθύνες του και να σταματήσει να αφήνει άλλους να ταλαιπωρούνται λόγω του ότι προκάλεσε με κάτι που έγραψε.

Αφου παραδέχεται ότι ο Ξενής είναι άσχετος ας τον απαλλάξει από την όλη διαδικασία.

arxiepiskopos είπε...

Emerson,αποκλείεται να κάνω μεταπτυχιακό στην Ψυχιατρική με θέμα "Κλινική παρακολούθηση ψυχανωμαλιών μέσω του διαδικτύου" και εδώ να βρίσκω άθφονο υλικό για το θέμα;

Aντρέας Αντρέου είπε...

ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΥΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ και ΑΧΑΠΑΡΟΥΣ ΑΚΕΛΙΚΟΥΣ

Παρακαλώ όπως υποβληθείτε σε DNA test για να επιβεβαιώσετε την τούρκικη καταγωγή σας η μη.

Παρακαλούνται όλοι οι άρρενες ΑΚΕΛΙΚΟΙ που τεκνοποίησαν να διενεργήσουν test πατρότητας DNA.

Και όταν κάνετε τα πιο πάνω παρακαλώ διαβάστε για τον Άρη Πουλιανό και μετά μελετήστε σε βάθος το έργο του.

Ο Άρης Πουλιανός γεννήθηκε το 1924 και είναι ένας από τους κορυφαίους ΕΛΛΗΝΕΣ του 20ου αιώνα. Υπήρξε μέλος του ΕΛΑΣ και του ΔΣΕ και έως το 1965 εργάστηκε στο Τμήμα Ανθρωπολογίας της Σοβιετικής Ακαδημίας Επιστημών, και διηύθυνε ερευνητικές αποστολές στη πρώην ΕΣΣΔ και σε άλλες χώρες, ενώ παράλληλα δίδασκε στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας.

Α κελάκια ; όσο και να θέλετε να ήσασταν η να υπερηφανεύεστε ότι είστε «τουρκόσποροι», πάντα θα υπάρχει ο σύντροφος Πουλιανός να υπενθυμίζει την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΣΑΣ.

Τσεκούρι και φωτιά στους ΛΙΝΟΒΑΜΒΑΚΟΥΣ !!!!!!

Aντρέας Αντρέου είπε...

Ο Άρης Πουλιανός ίδρυσε την ΑΕΕ (Ανθρωπολογική Εταιρεία Ελλάδος ) το 1971 http://www.aee.gr/hellenic/1contents/contents.html

Aντρέας Αντρέου είπε...

Οι ΑΚΕΛΙΚΟΙ το μόνο που ξέρουν να κάνουν καλά είναι να ΜΑΓΑΡΙΖΟΥΝ το στόμα τους με ένα σωρό ΜΑΓΑΡΙΣΙΕΣ και να ΜΑΓΑΡΙΖΟΥΝ όπου σταθούν κι όπου βρεθούν.

ΜΑΓΑΡΙΟΣ ΜΑΓΑΡΙΖΕΙ ΜΑΓΑΡΙΣΙΕΣ !!!!!!

Τσεκούρι και φωτιά στους ΛΙΝΟΒΑΜΒΑΚΟΥΣ !!!!!!

Ρήγας είπε...

Προς ημιμαθείς προβοκάτορες που νομίζουν ότι απευθύνονται σε εδονόπουλλα:

Η αστυνομία ΔΕΝ μπούκαρε στο σπίτι του Ξενοφώντος ισχυριζόμενη ότι ο ίδιος είναι ο Ρήγας.

Η αστυνομία μπούκαρε στο σπίτι του Ξενοφώντος ισχυριζόμενη ότι

α) Ο ξενοφώντος είναι ο διαχειριστής του ιστολογίου, και

β) Ο Ξενοφώντος --ως διαχειριστής που είναι-- ανάμεσα σε άλλα καλύπτει και την ταυτότητα του Ρήγα.


Τα υπόλοιπα είναι περιττά. Τα δολώματα να τα ρίχνετε εκεί που υπάρχουν ψαράκια να τσιμπήσουν.

Ρ.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

Προς Μεταξενια και λοιπου Καθεστωτικους

1.αυτο που εγινε στο νουεβο καμπο ειναι η οχι εγκληματικη ενεργεια?
2. κινδυνεψαν η οχι οι ζωες πολιτων?
3. χαροπαλευει η οχι ενας νεαρος (ανεγκεφαλος μεν) πολιτης δε?
4. Το ραντεβου δοθηκε η οχι μεσω μπλογκ?
5. Η αστυνομια γιατι ακομα και σημερα δεν συνελαβε-ανεκρινε τους διαχειριστες?
αφου ξερουν (λενε) να τους βρισκουν.

να σας βοηθησω λλιον γιατι εν τζαι λλιος ο νους ορισμενων , στα ερωτηματα 1-4 η απαντηση ειναι Ναι.
εχετε αποψη? ειναι η οχι εγκληματικη η απαθεια της αστυνομιας στο συγκεκριμενο θεμα?
υ.γ ο Μακαριος Ζει.

Unknown είπε...

Οχι κυριε Ρηγα, έγινε καταγγελία από το Μακάριο Δρουσιώτη για συγκεκριμένο σχόλιο το οποίο ΕΣΥ έγραψες! Γιάυτό μπούκαρε η αστυνομία. Είτε είναι διαχειριστής του ιστολογίου ο Ξενοφώντος και σε καλύπτει, είτε δεν έχει σχέση με το ιστολόγιο, το όλο θέμα ενόχλησης του Ξενοφώντος μπορεί πολυ εύκολα να μεταφερθεί πάνω σου αν βγεις στη επιφάνεια.

Με αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται να ασχολείται με τον Ξενοφώντος η αστυνομία/κυβέρνηση αλλά κατευθείαν μαζί σου, που έγραψες το επίμαχο σχόλιο.

Μην κρύβεσαι πίσω από το δάκτυλό σου. Επανελλειμένα τις τελευταίες μέρες έγραψες ότι δεν είσαι ο Ξενοφώντος. Αφού δεν είσαι ο Ξενοφώντος και έγραψες αυτά που κατάγγειλε ο Δρουσιώτης, γιατί αφήνεις τον Χενοφώντος να λαγκοδέρνεται;;;

Τον ρώτησες και σου είπε ότι ειναι ΟΚ να τραβα τόσο ζόρι για παρτη σου;;;

"ελευθερία" είπε...

συμφωνω και εγω με τον Ρηγας, τα αθλια σας δολωματα δεν πιανουν τις ιδεες που κουβαλουν αυτοι που αρνουνται να πουλησουν την πατριδα τους. Μερικοι μπορει να νομιζουν οτι ο Ξενης ταλαιπωρειτε αυτες τις μερες, ο ιδιος ομως μπορει να θεωρει οτι τελει ενα εργο προς την αποκατασταση της δημοκρατιας στην Κυπρο, αυτο που εκπροσωπει με λιγα λογια το μπλογκ το συγκεκριμενο.

Πλαστήρας είπε...

ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΣΙΣΜΟ.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΡΑΣΙΣ-ΚΕΣ. ΨΗΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ.

ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΔΕΚ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΓΥΜΝΩΝΕΙ ΤΗΝ AKELIKH ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ.

ΕΔΕΚ - ΤΡΙΤΟ ΚΟΜΜΑ - ΚΑΙ ΧΑΛΑΛΙ ΤΗΣ!

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ANDREAS, υπερασπιστη του καημενου του Ξενοφωντος, οπως λες, εχεις αποψη?

1.αυτο που εγινε στο νουεβο καμπο ειναι η οχι εγκληματικη ενεργεια?
2. κινδυνεψαν η οχι οι ζωες πολιτων?
3. χαροπαλευει η οχι ενας νεαρος (ανεγκεφαλος μεν) πολιτης δε?
4. Το ραντεβου δοθηκε η οχι μεσω μπλογκ?
5. Η αστυνομια γιατι ακομα και σημερα δεν συνελαβε-ανεκρινε τους διαχειριστες?
αφου ξερουν (λενε) να τους βρισκουν.

να σας βοηθησω λλιον γιατι εν τζαι λλιος ο νους ορισμενων , στα ερωτηματα 1-4 η απαντηση ειναι Ναι.
εχετε αποψη? ειναι η οχι εγκληματικη η απαθεια της αστυνομιας στο συγκεκριμενο θεμα?
υ.γ ο Μακαριος Ζει.

"ελευθερία" είπε...

τοσο πολυ καιγεστε να αποκαλυφθουν οσοι εχουν σχεση με το μπλογκ αυτο. Μηπως θελετε να σιγησουν για παντα. Μηπως εσεις ξερετε να μιλατε καλυτερα; θυμαστε τα χαστουκια, με τα λογια, που εφαγε ο ΠτΔ στις συνομιλιες με τον ¨συντροφο¨ του; συμφωνς απολυτα με τον αξιοτιμο κ. Λαζαρο Μαυρο που λεγει ¨αχρηστοι κι ανικανοι ... ο Δημητρης Χριστοφιας..... και ο λαος΄. Αφηστε λοιπον αυτους που γραφουν σε αυτο το μπλογκ και σε καθε αλλο μπλογκ να διορθωσουν την δικια τους ανικανοτητα στο να σταματησουν τον ΠτΔ να κανει τοσο απλοχερες προσφορες και κοιταξτε πως να διωρθωσετε την δικια σας ανικανοτητα γιατι μας βαλατε στον βουρκο και ο αττιλας παραμονευει να σπρωξει και εσας

Unknown είπε...

Οποιαδήποτε ενέργεια βίας με δικαολογία το ποδόσφαιρο είναι καταδικαστέα. Η αστυνομία πρέπει να είναι αμείλικτη σε αυτά τα θέματα και μάλιστα να απαγορέυσει και πανηγυρισμούς σε δημόσιους δρόμους, όπου κλείνει πχ η Μακαρίου και ενοχλούνται οι μη ποδοσφαιρόφιλοι.

Πίσω στο Ρήγα τώρα- Δεν πείθομαι ότι ο Ξενοφώντος δήθεν τραβά ζόρι για τον Ρήγα που έγραψε το επίμαχο σχόλιο επειδή τάχα αγωνίζεται για αποκατασταση της δημοκρατίας, χωρίς να σχετίζεται άμεσα μαζί του. 3 είναι τα σενάρια- 1. Είναι το ίδιο και αυτό άτομο 2. Συνεργάζονται πολύ στενά και βάζει την πλάτη του κάτω για το φίλο του 3. Είναι άσχετος με την όλη φάση και ατύχησε επειδή ο Ρήγας κρύβεται και τον αφήνει να ταλαιπωρείται με την αστυνομία και τα δικαστήρια.

Εαν είναι το 3 ο Ρηγας είναι ύπουλος, εαν είναι το 2 ο Ρήγας πουλά τους φίλους του. Εαν είναι το 1 ο Ρήγας έκατσε πάνω γιατί του εσυνάξαν όλα τα δεδομένα απο τον υπολογιστή του.....

"ελευθερία" είπε...

εαν ειναι το 3 εσυ θα κρουζεις για πολλυ καιρο, εαν ειναι το 2 εσυ θα κρουζεις που μεσα σου για πολλυ καιρο και εαν εινε το 1, θα εθελες πολλα...

Aντρέας Αντρέου είπε...

Φίλε Andreas αντί να σε πειράζουν οι άνομες και παράνομες πράξεις του καθεστώτος ενάντια σε ένα ευυπόληπτο πολίτη μετά από ανύπαρχτες καταγγελίες από άτομα που ΌΛΟ ΜΑΓΑΡΙΖΟΥΝ , αντί να σε πειράζουν οι προσπάθειες εκφοβισμού και φίμωσης των πολιτών,
Σε πείραξε που τραβά ζόρι ο Ξενής αντί του Ρήγα? Το δικό σου ζόρι ποιο είναι?

Ο ΜΑΓΑΡΙΟΣ σου κάνει ιδιαίτερα μαθήματα για τον τρόπο του να βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα?

Σου αφιερώνω την επόμενη φράση, δανειζόμενη από το βιβλίο του έλληνα βουλευτή Γ. ΔΗΜΑΡΑ.
«Όταν το δάκτυλο έδειχνε το φεγγάρι , οι Κνίτες κοίταζαν το δάχτυλο.»

Aντρέας Αντρέου είπε...

Ο τίτλος του βιβλίου είναι «εμπρός στον έτσι που χάραξε ο τέτοιος»

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

φιλε ΠΕΛΑΣΓΟΣ, χωρις να θελω να υποστηριξω οτι ο ANDREAS εχει περασει απο το εδονιτικο παιδομαζωμα, ειναι γνωστη η τακτικη της προσπαθειας αποπροσανατολισμου και δημιουργιας εντυπωσεν που διδασκεται στις εδονιτικες παιδομαζωξεις αλλα και στα ακελικα πολυσυμπλεγματικα σεμιναρια . επισης το διαιρει και βασιλευε (αυτο δηλαδη που προσπαθει να κανει ο ANDREAS με τον κυριο Ξενοφωντος και τον κυριο Ρηγα) ειναι γνωστη τακτικη των παλιων καλων συνεργατων του Ακελ, των βρεττανων αποικιοκρατων. οποτε τι την ψαχνεις?
ξαναλεω, δεν γνωριζω αν ο ANDREAS εχει περασει απο εδονιτικο παιδομαζωμα η ακελικο σεμιναριο αλλα σιγουρα δεν απευθυνεται σε εδονοπουλα εδω, αυτο ειναι που δεν καταλαβαινει ο ANDREAS.

patriotis είπε...

η επιτροπή για αποκατασταση της κλανίας στην Κύπρο κάνει τα εξής



1. στηρίζει την πολιτική της τουρκίας η οποία είναι η διχοτόμιση της Κύπρου και η αναγνώριση του Ψευδοκράτους. Το κάνει αυτό στηρίζοντας το ΟΧΙ για λύση του Τασσου και πολεμώντας τις συνομιλίες για λύση του κυπριακου που γίνονται αυτή την στιγμή

2 Στηρίζουν πολιτικούς που δεν θέλουν λύση για προσοπικά οικονομικά η πολιτικά συμφέροντα. Παραδειγμα, στηριζουν τον Αγγελίδη του Δηκο ο οποιος μας οδήγησε στην καταστροφική αποφαση του ΕΔΑΔ για τις περιουσιες στα κατεχομενα.Επίσης δεν εστειλε τον γιο του να υπηρετήσει την εθνική φρουρα οπως έκανε και ο Ρικκος. Στηρίζουν τον Τάσσο που έδωσε ημερομηνία εναρξης ενταξιακών διαπραγματευσεων για την τουρκια, που ειπε ΟΧΙ σε ένα σχεδιο λύσης και που άφησε 400,000 εποικους και 50,000 τουρκικο στρατο σε αυτο το νησί.¨Εχω και άλλα πολλά παραδείγματα

3. προσπαθεί να διχάσει τον Κυπριακό λαό (ελληνοκυπριους και τουρκοκύπριους) παραδείγματα είναι οι αναρτήσεις που έβαζε για την δολοφονία του Αντη οτι τάχατες δολοφονηθηκε απο τουρκους, για την κλοπή της σορού του Τάσσου οτι ταχατες βρέθηκε ασβέστης απο τα κατεχομενα κλπ κλπ κλπ


με βάση την μέχρι σήμερα σταση των διαχειριστών αυτου του μπλοκ, έχω την έυλογη υποψία οτι οι διαχειριστές, μπορεί να είναι πράκτορες των τουρκων και της ΜΙΤ. Αυτό είναι ένα λογικό συμπέρασμα, μακάρι να έχω λάθος, προκαλώ τους διαχειριστές να παραθέσουν και αυτοί τα επειχηρήματα τους και να υπερασπιστουν με σωστα επειχηρήματα και όχι βρισίες τις πιο πάνω υποψίες μου ......

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

δηλαδη εσυ ψευτο-πατριωτη εχεις παραθεσει εστω και ενα επιχειρημα που να υποστηριζει τις μαλακιες που γραφεις και ζητας και απαντηση στην βαση επιχειρηματων?

θελεις επιχειρηματα? απαντα εσυ στα ποιο κατω που ειναι δεδομενα και οχι κλανιες (σαν τις δικες σου)

1.αυτο που εγινε στο νουεβο καμπο ειναι η οχι εγκληματικη ενεργεια?
2. κινδυνεψαν η οχι οι ζωες πολιτων?
3. χαροπαλευει η οχι ενας νεαρος (ανεγκεφαλος μεν) πολιτης δε?
4. Το ραντεβου δοθηκε η οχι μεσω μπλογκ?
5. Η αστυνομια γιατι ακομα και σημερα δεν συνελαβε-ανεκρινε τους διαχειριστες?
αφου ξερουν (λενε) να τους βρισκουν.

να σας βοηθησω λλιον γιατι εν τζαι λλιος ο νους ορισμενων , στα ερωτηματα 1-4 η απαντηση ειναι Ναι.
εχετε αποψη? ειναι η οχι εγκληματικη η απαθεια της αστυνομιας στο συγκεκριμενο θεμα?
υ.γ ο Μακαριος Ζει.

Μαρκος Μεταξοπουλος είπε...

διχοτομιστες, ψευδοεπιτροποι, τσουρακια της εδεκ του δηκο και του ευρωκο, δεν βαρεθηκατε να εχετε παντα δικαιο?

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

καλως την κορου, μεταξενια επειδη ισως να ησουν και εσυ στο νουεβο καμπο (μπορει και οχι γιατι εκει επεξαν πραγματικο ξυλο οχι σαν το διαδικτιακο που απειλεις εσυ, πορτη)

1. εξηγα του ανεφ οριων(πισκοπου)τι εγινε εκει.

2. αν δικαιουσαι απο τον καθοδηγητη σου και εχεις αρκετο μυαλο (αμφιβολο) να διαμορφωσεις αποψη πες μας την γνωμη σου για το ποιο κατω. θα επρεπε η οχι η αστυνομια να ψαξει τους διαχειριστες των 2 μπλογκ?

Πριν λιγο καιρο οι ανεγκεφαλοι οπαδοι 2 ομαδων της Λευκωσιας (ΑΠΟΕΛ και ΟΜΟΝΟΙΑΣ) ειχαν δωσει ραντεβου θανατου στα γηπεδα του Νουεβο Καμπο. Το θυμαστε??? Εκει επεσε το ξυλο του αιωνα ,κινδυνεψαν πραγματικα (οχι κατα φαντασιαν οπως ο ΚΥΡΙΟΣ Δρουσιωτης) ανυποψιαστοι πολιτες και εγιναν σωρεια ποινικων αδικηματων με το ξυλο του αιωνα που εδωσαν οι ανεγκεφαλοι ακομα και στον αυτοκινητοδρομο. Η ζωη ανυποψιαστων πολιτων τεθηκε σε πραγματικο κινδυνο και εγιναν ζημιες. Η ζωη ενος νεαρου κινδυνευει ακομα αφου βρισκοταν σε κωμα για πολυ καιρο και ακομα δεν εχει σταθεροποιηθει ,η ζωη του κινδυνευει πραγματικα (δεν απειληται κατα φαντασιαν οπως του ΚΥΡΙΟΥ Δρουσιωτη).
ΤΟ ΡΑΝΤΕΥΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΕΙΧΕ ΔΩΘΕΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ 2 ΜΠΛΟΓΚ ΤΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ.
Κινδυνευει ακομα η ζωη ενος πολιτη και εγιναν σωρεια ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ, ΚΑΙ ΟΜΩΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΟΥΤΕ ΕΨΑΞΕ ΟΥΤΕ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕς ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ(αφου λενε οτι μπορουν αν τους εντοπιζουν τους διαχειριστες).
ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΟΓΚΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ .

Ρήγας είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Patriotis σε ρώτησα χθες σε ποια εφημερίδα διάβασες αυτό που είπες αλλά εξαφανίστηκες και δεν απάντησες. Μήπως μπορείς να μου πεις σήμερα;

Ρήγας είπε...

Επειδή κάποιοι προβοκάτπορες ημιμαθείς προσπαθούν να πάνε το θέμα αλλού, να επαναλάβουμε κάτι που το λέει η κυρίως σελίδα και που κάποιοι εδώ μέσα το κάνουν ΓΑΡΓΑΡΑ:

"H Αστυνομία είπε στο Δικαστήριο ότι είχε στοιχεία ότι ο Ξενοφώντος είχε επικοινωνήσει με τη σελίδα αυτή στις 12/3/2010, δηλαδή ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ!!!!! Παρακολουθούσε δηλαδή, ΠΑΡΑΝΟΜΑ, με δική της παραδοχή, τις επικοινωνίες του Ξενοφώντος, από προηγουμένως!!!"


Το θέμα δηλαδή ΔΕΝ είναι το σχόλιο μου του περασμένου Μαρτίου. Αυτό χρησιμοποιήθηκε ως αφορμή:

1) Για τον μεν Δρουσιώτη να καλύψει το ΦΤΥΣΙΜΟ που έτρωγε από όλους πλην νενέκων εδώ και πολλά χρόνα με τα κατορθώματα του (ετοιμαστείτε για μια σύνοψη που θα δημοσιεύσω σύντομα) και για να θυματοποιηθεί, και

2) Για το καθεστώς να κτυπήσει το ιστολόγιο.


--
Ρήγας

Ρήγας είπε...

[Το ξαναστέλνω]


Είπε ο Αντρέας:

"Είτε είναι διαχειριστής του ιστολογίου ο Ξενοφώντος και σε καλύπτει, είτε δεν έχει σχέση με το ιστολόγιο, το όλο θέμα ενόχλησης του Ξενοφώντος μπορεί πολυ εύκολα να μεταφερθεί πάνω σου αν βγεις στη επιφάνεια".


Αυτός ο συλλογισμός είναι ΛΑΝΘΑΣΜΈΝΟΣ και είτε δεν μπορείς να το σκεφτείς, είτε είσαι προβοκάτορας.

Και για να μην μένουν λανθασμένες εντυπώσεις, να ξεκαθαρίσουμε το εξής:

Ο συλλογισμός είναι λανθασμένος διότι προϋποθέτει ότι ο διαχειριστής του ιστολογίου είμαι ΕΓΩ.

Εγώ όμως δεν είμαι διαχειριστής του ιστολογίου.

Επαναλαμβάνω ότι:

Η κατηγορία στον Ξενοφώντος ήταν ότι είναι διαχειριστής και ως διαχειριστής είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για οποιαδήποτε σχόλια και επομένως είναι υπεύθυνος για το σχόλιο μου του περασμένου Μαρτίου.

Είναι σαν να φέρνω τους κολλητούς μου και να αρχίζουμε να δέρνουμε τον γείτονα μου με τον ισχυρισμό ότι είναι υπεύθυνος για κάτι που είπε ο Χ για μένα την ώρα μάλιστα που γείτονας μου και Χ ούτε καν γνωρίζονται και να βγαίνεις τώρα εσύ και αντί να με κατηγορείς εμένα που δέρνω τον γείτονα μου, να κατηγορείς τον Χ ότι αφήνει τον γείτονα μου να τρώει ξύλο άδικα...

Βρε καλά λέω εγώ ότι έχετε την εντύπωση ότι απευθύνεστε σε εδονόπουλλα...

--
Ρήγας

Patridas είπε...

σηγα σηγα θα λαμψι ι αλιθηα. Συγα συγα ο Μαιγαλως Αδαιλφως θα γυμνοθη στα ματεια ωλον μας.

αρχοιαιποισκοπαι δηορθοσαι με σαι παρακαλο. Τουλαχοιστο κατυ κανις καλα.

Πενταρόγιωρκος είπε...

Αυτή είναι η ΧΟΥΝΤΑ του ΑΚΕΛ και ας το χωνέψετε επιτέλους.

"Αριστερές" μαλακίες που πουλούσατε του κόσμου τόσες δεκαετίες κατέρρευσαν παταγωδώς σε μερικούς μήνες ΑΚΕΛικής διακυβέρνησης.

Πήρατε ένα κράτος και το κάνατε παρακράτος, γεμίσατε τον τόπο ρουφιάνους, η αστυνομία δική σας, διαλύσατε τον στρατό, δώσατε τα πάντα σε συνομιλίες στους Τούρκους του βασανιστή Ταλάτ.

Μάλλον έχετε συνηθίσει στο μπάνιο με βραστή ΚΕΑΝ, και γι'αυτό δεν αντιδράτε σε τίποτα πλέον.

ΡΕΕΕΕΕΕ ΧΡΙΣΤΟΦΚΙΑ
ΡΕΕΕΕΕΕ ΜΑΓΑΡΙΕ

45000 Τούρκοι στρατιώτες έτοιμοι να κάμουν κάτω να μας σφάξουν και εμάς ΚΑΙ εσάς, και εσείς κυνηγάτε μπλόγκερς και κοπελλούθκια που διούν φυλλάδια;;;;

ΜΗΠΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΧΟΥΝΤΑ;

patriotis είπε...

ρηγα τι άλλα επειχηρήματαθες απο αυτά πουγράφω? απαντάτε μου και εσείς με επειχηρήματα οτι δεν είστε πράκτορες της ΜΙΤ...σας προκαλώ εδώ και πολλές εβδομάδες και ακομα δεν μου δώσατε μια λογική εξηγηση για το γεγονος οτι διχάζετε τον κυπριακο λαο και πολεμάτε τις συνομιλίες

Πενταγιώργο δεν εποικηνωνατε με το περιβαλλον, έχετε χάσει την επαφή με την πραγματικοτητα.,......τι μας λες βρε μεγαλε? οτι υπαρχουν 45000 τουρκοι στρατιώτες έτοιμοι να μας πιασοθν ολους?? ανακάλυψες και εσυ την ταχινοπιττα !!! εσεις πρεπει να το αντιληφθειτε αυτο που λες.....εμείς για αυτο θελουμε ειρήνη σε αυτο το νησί, για να φύγουν τα τουρκικά στατευματα,,,εμεις δεν θελουμε πολέμους και κλανιες.....ξυπνάτε . είστε τυφλοι.....

patriotis είπε...

Λυσσαρίδης: «Και η διζωνική δεν είναι εφικτή, Μακαριώτατε. Να κατανοήσουμε ότι οι ΗΠΑ έχουν τη δική τους γραμμή λύσης του Κυπριακού. Και Τουρκία το ίδιο. Οι ΗΠΑ θέλουν διχοτόμηση. Η Τουρκία δεν θέλει (διχοτόμηση) επειδή θα έχει την Ελλάδα στα νότια σύνορά της. Και έτσι θα έχει και τη δυνατότητα (η Ελλάδα) να διαδραματίσει ρόλο στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου. Απ' εδώ πρέπει να ξεκινούμε. Γι' αυτό, μόνο ο αγώνας θα μας σώσει. Να προετοιμαζόμαστε, να εξοπλιζόμαστε. Πρώτα αμυντικά κι ύστερα να πάμε παρακάτω. Να αρχίσουμε να παρενοχλούμε τους Τούρκους μ' επιθέσεις στα εδάφη που κατέχουν. Και η Ελλάδα θα είναι υποχρεωμένη να κάμει πόλεμο με την Τουρκία. Η κατάσταση της Τουρκίας είναι οικτρή. Απομονωμένη. Γραμμή μας η εθνική επιβίωση.»

patriotis είπε...

Μακάριος: «Κάναμε λάθος να δεχτούμε την Ομοσπονδία; Και οι δύο μορφές είναι επικίνδυνες.»

Λυσσαρίδης: «Συμφωνώ μαζί σας Μακαριώτατε. Γι' αυτό βασικό θέμα είναι η αγωνιστική διάθεση του λαού και προετοιμασία να πάρουμε πίσω το βορρά.»

Μακάριος: «Δεν πιστεύω ότι μπορούμε να διώξουμε την Τουρκία με πόλεμο. Πιστεύω στην αμυντική θωράκισή μας.»

Λυσσαρίδης: «Αμυνα με προοπτική την επίθεση.»

Κληρίδης: «Με πολλή ελαφρότητα μιλάμε για πόλεμο με την Τουρκία. Ας υποθέσουμε ότι γίνεται ένας πόλεμος και μπαίνει σ' αυτόν και η Ελλάδα. Ποιο θα 'ναι το αποτέλεσμα; Η Ελλάδα θα προχωρήσει να πάρει εδάφη στον Εβρο. Η Τουρκία να πάρει νησιά. Και τελικά θα κάτσουν να διαπραγματευθούν. Στο μεταξύ, η Κύπρος θα καταληφθεί από την Τουρκία, ολόκληρη. Και δεν υπάρχει θέμα Κύπρου.»

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ψευτο-πατριωτη,

1. οι γενναιες προσφορες του κυριου Χριστοφια στις συνομιλιες, οδηγουν την Κυπρο στην τουρκοποιηση.
2. Η επιτροπη και πολλοι εδω μεσα αντιστεκονται στον κυριο Χριστοφια ο οποιος με τις γενναιες προσφορες του στις συνομιλιες, μας οδηγει στην Τουρκοποιηση.
3. Η Τουρκια οποτε και η ΜΙΤ επιθυμουν την Τουρκοποιηση οποτε και αντιτιθενται σε οποιον προσπαθει να εμποδισει τον κυρο Χριστοφια να μας οδηγησει στην Τουρκοποιηση
4. Εσυ υποστηριζεις τις συνομιλιες οποτε και την πολιτκη και γενναιες προσφορες του κυριου Χριστοφια που μας οδηγουν στην Τουρκοποιηση και επιτιθεσαι σε οποιον αντιστεκεται στον κυριο Χριστοφια και την πολιτικη Τουρκοποιησης που ακολουθει.
5. Οποτε ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΜΙΤ ΓΙΑΤΙ ΣΤΥΡΙΖΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΚΙΚΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΠΟΙΗΣΗ ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ Η ΜΙΤ.

αντιγραφω τωρα απο σενα
"τι άλλα επειχηρήματα θες απο αυτά πουγράφω? απαντά μου και εσυ με επειχηρήματα οτι δεν είσαι πράκτορας της ΜΙΤ...σε προκαλώ να μου δωσεις μια λογική εξηγηση για το γεγονος οτι διχάζεις τον κυπριακο λαο(αφου κοντα στο 82% του λαου απορριπτει συμφωνα με γκαλοπ την πολιτικη Χριστοφια) και στηριζεις τις συνομιλίες"
ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΥ ψευτο-πατριωτη ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΜΙΤ.
Ιδου η ροδος λοιπον. Απαντα με επιχειρηματα χωρις βρισιες,αφορισμους και υπεκφυγες.
Οπως βλεπεις ουτε σε εβρισα (οπως ζητησες) ουτε σε χλευασα.
Περιμενω λοιπον.

patriotis είπε...

αυτον τον φαφλατά στηρίζετε ρε πράκτορες της ΜΙΤ.....ναι σε εσάς απευθυνομαι την επιτροπή της αποκαταστασης της κλανιάς στην Κυπρο.

Στηρίζετε τον Φαφλατα ο οποιος παροτρυνε τον Μακαριο το 1975 να επιτεθουμε στους τουρκους. Εαν το κάναμε σήμερα θα είχαν ολη την Κυπρο οι τουρκοι. Ο κλανιάς ηθελε να σήρει σε πολεμο την Ελλαδα με την Τουρκια , να σκοτωθουν χιλιάδες νέοι αθρωποι.....ο ανοητος....αυτος που ειτανε κρυμένος στην πρεσβεια της λυβυης, μολις βγήκε απο την τρυπα του , ηθελε πολεμο!! εεε βεβαια,,,,,αφου αυτος είχε ανοικτη την πορτα της πρεσβειας να ξαναμπει μέσα.,.. ο λαγος...................ανοητοι ,κλανιαριδες, πρακτορες των τουρκωνν

Δίας είπε...

Κύριε Μεταξόπουλλε,

Αν και είσαι κενός επιχειρημάτων και απαντήσεων, αφού ακόμη να δόσεις την παραμικρή απάντηση σε ερωτήματα που έθεσα, θα προβώ σε άλλη μια ερώτηση, σχετικά με την ανάρτηση της σημαίας του ψευδοκράτους σε ποδοσφαιρικό αγώνα.

Αναφέρεις ότι αυτοί οι οποίοι την ανάρτησαν ήταν τουρκοκύπριοι. Ερώτηση: που το γνωρίζετε αυτό; μήπως τους ζητήσατε ταυτότητα; ή απλά αυτό σας είπαν να πείτε.

Όσο αφορά το πανό με το σύνθημα Istanbul since 1453, ποίοι το έγραψαν κύριε Μεταξόπουλλε, μήπως τούρκοι οπαδοί της συγκεκριμένης ομάδας αφιχθείς από την Κωνσταντινούπολη. Μήπως υποτιμάτε κάπως την νοημοσύνη μας ή την δική σας τελικά;;;;; Το κάψιμό των Ελληνικών σημαίων ποιοι το έκαναν κύριε Μεταξόπουλλε, σας ρωτώ γιατί φαίνεται να είστε μέσα στα πράγματα, αφού ξέρετε τόσες λεπτομέρειες για τον κάθε σας οπαδο.


Φιλικά Δίας

ΙΡ:194.30.165.102

patriotis είπε...

Ο μακροχρόνιος είναι δώρο για την Τουρκία.

Η στρατηγική τους γίνεται πολύ εύκολη.

1. Εμπεδώνουν την κατοχή, με πληθυσμιακή έκρηξη, επιμίξεις με έποικους και πλήρη καταστροφή ελληνικού πολιτισμού
2. 'Εχουν την πολυτέλεια να περιμένουν, βοηθούμενοι από την ραγδαία οικονομική και πληθυσμιακή ανάπτυξη της Τουρκίας (τουρκία στους G20 και 70 εκατομμυρια)
3. Η Ελλάδα, συνεχώς απομακρύνεται και ασχολείται με τα δικά της (σταθερή στα 11 εκατομμυρια και δημοσιονομικα προβλήματα)
4. Οι Τουρκοι κατεβαίνουν στις συνομιλίες παριστάνοντας τους διαλλακτικούς. Ξέρουν ότι οι κόκκινες γραμμές των ελληνοκυπρίων ψηφοφόρων είναι πολυ μακριά και ότι και να έρθει στο τραπέζι θα απορριφθεί.
5. Ξέρουν ότι η ΔΔΟ δεν θα γίνει ποτέ αποδεκτή από εμάς, γιάυτό επιμένουν σε αυτή
6. Με την πάροδο του χρόνου προσθέτουν περισσότερες μαξιμαλιστικές θέσεις και τείνουν προς την συνομοσπονδία, ξέροντας ότι δεν θα δεκτούμε
7. Προκαλούν τον εθνικισμό μας, με κατά καιρούς συμβάντα, (Ισαακ, Σολωμού, Λιμνήτης κτλ) για να απομακρύνουν περισσότερο και να κάνουν λαϊκισμό οι δικοί μας πολιτικοί και να νομίζουμε πως τάχα αντιστεκόμαστε
8. Προωθούν σταδιακή αποενοχοποίηση της Τουρκίας, με προηγούμενο το ΟΧΙ μας στο Ανναν, και πιθανότατα και άλλα ΟΧΙ στο μέλλον.
9. Χρησιμοποιούν τις συμμαχίες τους άριστα μέσα στον ΟΗΕ. (Χανεϊ, Ντάουνερ)
10. Ενισχύουν την επιρροή της Τουρκίας με κατασκευή αγωγων ενέργειας.

Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν και άλλα πολλά.

Εμείς τι κάνουμε και τι ελπίζουμε; Ότι θα έρθει κάποιος να τραβήξει το αυτί της Τουρκίας; Οτι η Ευρώπη θα πάρει το μέρος μας ή ότι έχει και το μηχανισμό να επιβληθεί αν το θελήσει; Πώς; Τον ΟΗΕ τον είδαμε από το Αννάν και τώρα φωνάζουμε όχι άλλες επιδιαιτησίες!! Αρα ξερουμε ότι ο διεθνής οργανισμός 193 χωρών δεν είναι εμπιστοσύνης για τα δίκαια μας...
Ποιος φταίει για αυτή την κατάντια;
Όλοι ανεξαιρέτως οι Ελληνοκύπριοι ηγέτες, που είχαμε ανέκαθεν. Κανένας δεν έλυσε το πρόβλημα και αντιθέτως τα πράγματα οδηγούνται από το κακό στο χειρότερο.

patriotis είπε...

αφού μιλάτε για ποδοσφαιρο,οι θέσεις μου είναι οι εξής

θεωρω ανεγκέφαλους οσους αναρτησαν πανο με το Κωνσταντινουπολη 1453, ειναι ανεγκέφαλοι οπως ανεγκέφαλοι οσοι τους αφησαν, ανεγκέφαλοι υπαρχουν σε ολες τις ομαδες οπως και στον Αποελ με τις σβαστικες και αλλες κλανιες

Τιμή και δοξα στον Κωσταντίνο τον Παλαιολόγο, αληθινος πατριώτης.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ψευτο-πατριωτη παω να ππεσω και περιμενω τα επιχειρηματα σου χωρις βρισιες και χλευασμους που να αποδυκνειουν οτι δεν εισαι πρακτορας της ΜΙΤ.
goodnight and good luck

ψευτο-πατριωτη,

1. οι γενναιες προσφορες του κυριου Χριστοφια στις συνομιλιες, οδηγουν την Κυπρο στην τουρκοποιηση.
2. Η επιτροπη και πολλοι εδω μεσα αντιστεκονται στον κυριο Χριστοφια ο οποιος με τις γενναιες προσφορες του στις συνομιλιες, μας οδηγει στην Τουρκοποιηση.
3. Η Τουρκια οποτε και η ΜΙΤ επιθυμουν την Τουρκοποιηση οποτε και αντιτιθενται σε οποιον προσπαθει να εμποδισει τον κυρο Χριστοφια να μας οδηγησει στην Τουρκοποιηση
4. Εσυ υποστηριζεις τις συνομιλιες οποτε και την πολιτκη και γενναιες προσφορες του κυριου Χριστοφια που μας οδηγουν στην Τουρκοποιηση και επιτιθεσαι σε οποιον αντιστεκεται στον κυριο Χριστοφια και την πολιτικη Τουρκοποιησης που ακολουθει.
5. Οποτε ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΜΙΤ ΓΙΑΤΙ ΣΤΥΡΙΖΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΚΙΚΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΠΟΙΗΣΗ ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ Η ΜΙΤ.

αντιγραφω τωρα απο σενα
"τι άλλα επειχηρήματα θες απο αυτά πουγράφω? απαντά μου και εσυ με επειχηρήματα οτι δεν είσαι πράκτορας της ΜΙΤ...σε προκαλώ να μου δωσεις μια λογική εξηγηση για το γεγονος οτι διχάζεις τον κυπριακο λαο(αφου κοντα στο 82% του λαου απορριπτει συμφωνα με γκαλοπ την πολιτικη Χριστοφια) και στηριζεις τις συνομιλίες"
ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΥ ψευτο-πατριωτη ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΜΙΤ.
Ιδου η ροδος λοιπον. Απαντα με επιχειρηματα χωρις βρισιες,αφορισμους και υπεκφυγες.
Οπως βλεπεις ουτε σε εβρισα (οπως ζητησες) ουτε σε χλευασα.
Περιμενω λοιπον.

υ.γ ο Μακαριος Ζει.

Ρήγας είπε...

ρηγα τι άλλα επειχηρήματαθες απο αυτά πουγράφω?

Εσύ δεν έχεις δώσει ως τώρα επιχειρήματα για τίποτε απολύτως.


απαντάτε μου και εσείς με επειχηρήματα οτι δεν είστε πράκτορες της ΜΙΤ...

Αγαπητέ, όταν ιχυρίζεσαι κάτι και ειδικά όταν κατηγορείς κάποιον για κάτι, είσαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να το αποδεικνύεις. Δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος να αποδεικνύει ότι αυτό που λες δεν ισχύει.

Είναι σαν να ισχυρίζομαι ότι "είσαι παιδεραστής." Είσαι μήπως τώρα υποχρεωμένος να καθήσεις να μου αποδείξεις ότι δεν είσαι; Δεν είμαι ΕΓΩ υποχρεωμένος να αποδείξω ότι αυτό που ισχυρίζομαι ισχύει; Διότι αν δεν το κάνω, αν δεν το αποδείξω δηλαδή, τότε ο ισχυρισμός μου αποτελεί λίβελλο/δυσφήμηση και έχεις το δικαίωμα να κινηθείς εναντίον μου νομικά. Απλή λογική είναι.


σας προκαλώ εδώ και πολλές εβδομάδες και ακομα δεν μου δώσατε μια λογική εξηγηση για το γεγονος οτι διχάζετε τον κυπριακο λαο και πολεμάτε τις συνομιλίες

Για στάσου, διότι άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Αυτός ο συλλογισμός και η ταύτιση των δύο αν είναι λανθασμένη και αν έγινε επίτηδες είναι μάλλον ύποπτη.

1) "Διχάζετε τον Κυπριακό λαό" Αυτό που λες δεν ισχύει. Τον Κυπριακό λαό τον έχετε διχάσει ΕΣΕΙΣ (οι απολογητές του σημερινού καθεστώτος) πριν από πολλά χρόνια, χωρίζοντας τον σε "πατριώτες" και "προδώτες", "προοδευτικούς" και "φασίστες", κλπ.

Τον Κυπριακό λαό επίσης τον διχάζουν κάποιες οργανωμένες και μη ομάδες που λειτουργούν κάτω από την κάλυψη του καθεστώτος και του κόμματος και που συνειδητά ή ασυνείδητα προσβάλλοντας ττα εθνικά του σύμβολα, τα ιερά του και τα όσια του (κάψιμο Ελληνικών σημαίων, βεβήλωση μνημείων, συνθήματα, κλπ). Και αν δεν το βλέπεις αυτό, λυπούμαι. Εγώ γνωρίζω πολλούς ΑΚΕΛικούς που καταδικάζουν αυτές τις πρακτικές.

2) "Πολεμάτε τις συνομιλίες" Ο πληθυντικός αριθμός σε ποιούς αναφέρεται; Σε όλους τους διαφωνούντες με την γραμμή της κυβέρνησης/ΑΚΕΛ; Αν ναι, τότε είναι λάθος διότι δεν ισχύει το ότι όλοι οι διαφωνούντες με την κυβέρνηση έχουν την ίδια άποψη για τις συνομιλίες. Αν όχι, τότε σε ποιούς αναφέρεσαι; Μπορείς να μου πεις ή σε βάζω δύσκολα;


--
Ρήγας

patriotis είπε...

ρήγα διαβάζεις η δεν διαβαζεις τι γράφω????

1. η υφισταμενη καταστασης οδηγα στην καταστροφη, βλεπε προσφατη αποφαση ΕΔΑΔ

2. Βλεπε σκεψεις για αναγνωριση λιμανιων, αυτο ισοδυναμει με αναγνωριση του ψευδοκρατους

3 ο προεδρος συζητα τα εξης

- να φυγουν 400,000 εποικοι
-να φυγουν 45,000 τουρκικος στρατος
- δικαιωμα σε ολους τους προσφυγες να επιστρεψουν στα σπιτια τους και να διεκδικουν τις περιοουσιες τους

- πολλα αλλα

4 ειρήνη , σταθεροτητα στο νησι και οικονομικη αναπτυξη



εσεις θελετε να αφήσετε 45,000 τουρκους στο νησι, 400,000εποικους, κανενας προσφυγας να μην παει σπιτι του, και να μας αφησετε με τον κυνδινο να αναγνωριστει το ψευδοκρατος

εγώ απεδειξα οτι θέλω το καλο της πατριδας μου , εσεις θέλετε την καταστροφη την κυπρου, θελετε να μεινουν οι τουρκοι εδώ, αρα ειστε πρακτορες τους, λογικο δεν ειναι?

ΜΠΟΥΜΕΡΑΚ είπε...

Οι προσωπικές μαρτυρίες για το ρόλο του ΑΚΕΛ στο πραξικόπημα-
12 Ιουλίου 1998
Του Λάζαρου Σκαλιστή, Πρώην Μέλους της K.E του ΑΚΕΛ
Θυμούμαι πολύ καλά ότι το AKEΛ εμπόδιζε το δημοσιογραφικό του όργανο, τη "Xαραυγή", να μιλά και να γράφει για τους "μαύρους" συνταγματάρχες της Aθήνας, για να μην τους προκαλούν, όπως έλεγε ο μακαρίτης Γ.Γ. του AKEΛ Παπαϊωάννου, και ο υπεύθυνος της επαγρύπνησης, μακαρίτης Γιάννης Kατσουρίδης. Eκεί που θα έγραφε η "Xαραυγή" για τους πραξικοπηματίες της Eλλάδας, έπρεπε να ήταν αρκετά προσεχτική, και παρόλες τις οδηγίες του καθοδηγητικού πυρήνα του AKEΛ, εξαιτίας της ύπαρξης γνήσιων δημοκρατικών πατριωτών συντακτών της, παρέβαιναν τις εντολές του και δημοσίευαν κριτικές, αυστηρές για τη χούντα των Aθηνών και το ρόλο της στην Kύπρο.
Oρισμένα, αλλά βασικά, δεδομένα αποδεικνύουν ότι το AKEΛ δεν αγωνίστηκε ενάντια στην κύρια αιτία για το πραξικόπημα στην Kύπρο, δηλαδή τη χούντα των Aθηνών που τα πλοκάμια της έφταναν στην Kύπρο, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις συνεργάστηκε μαζί της.
• Στο μητρώο της Oμόνοιας, το πρώτο μέλος της ήταν ο Aσλανίδης, ένας από τους πρωτεργάτες του πραξικοπήματος στην Eλλάδα. H φωτογραφία του ήταν αναρτημένη στους τοίχους της Oμόνοιας. Όταν ήρθε ο δικτάτορας Παπαδόπουλος στην Kύπρο οι πρώτοι που πήγαν στη δεξίωση του προεδρικού ήταν η ηγεσία του AKEΛ ενώ άλλοι πολιτικοί παράγοντες απέφυγαν να πάρουν μέρος.
Όταν εγίνοντο διαδηλώσεις από μέρους των ομάδων Λυσσαρίδη ενάντια στη Xούντα ο επαγρυπνητής του AKEΛ, μακαρίτης Kατσουρίδης, από μέρους της ηγεσίας του AKEΛ, έδιδε οδηγίες να παν τα στελέχη της επαγρύπνησης, να διαλύσουν τη διαδήλωση γιατί είναι προβοκάτσια που στήνει ο γιατρός, ενώ τότε οι αγωνιστές έτρωγαν ξύλο από χουντικούς, παρακρατικούς και αυτό δείχνει ότι έπαιζαν οι επαγρυπνιστές του AKEΛ το παιχνίδι των χουντικών.
• Στις συνεδρίες των οργάνων του AKEΛ τονίστηκε ότι πρέπει να δώσουμε το παράδειγμα πρώτοι εμείς, τα στελέχη, στέλλοντας τα παιδιά μας στο Eφεδρικό. Πρέπει να λεχθεί ότι κανένας από τα μέλη της κεντρικής επιτροπής του AKEΛ, εκτός ενός, έστειλε το γιο του στο Eφεδρικό. Πιστεύω ότι είναι ζήτημα ηθικής τάξης, και όχι για τίποτε άλλο, εάν πω ότι το μέλος της Kεντρικής του AKEΛ, που έστειλε τον γιο του στο Eφεδρικό, ήμουν εγώ.
Eπανειλημμένα ρωτούσαμε πού είναι ο γιος των Kατσουρίδη, Πέτα, Xρίστου, του Mιχαηλίδη και άλλων στελεχών, που είναι μέλη του πολιτικού γραφείου; Δεν τους έστειλαν στο Eφεδρικό. Oύτε απαντούσαν. Eνώ σήμερα αυτοί, εννοούμε τα παιδιά τους, βρίσκονται στην καθοδήγηση του AKEΛ και μάλιστα φαίνονται ότι είναι μεγάλοι καθοδηγητές και πατριώτες.
Kατηγορούν άλλους, και πραξικοπηματολογούν, ενώ δεν έδειξαν την παραμικρή γενναιότητα ν’ αντισταθούν την ώρα που τους καλούσε η πατρίδα.
...............................

ΜΠΟΥΜΕΡΑΚ είπε...

Έτσι για να μαθαίνουν κάποιοι. Το ΑΚΕΛ πολεμά με τον πιο απεχθή τρόπο μέσα από της κατασκηνώσεις των παιδιών της ΕΔΟΝ, μέσα από τους συνδέσμους των οπαδών των ομάδων που πρόσκεινται στο ΑΚΕΛ, ακόμα και μέσα στα σχολεία, την Ελληνικότητα της Κύπρου.
Η σημερινή στάση του ΑΚΕΛ, οφείλεται στο ότι το ΑΚΕΛ ποτέ δεν μπόρεσε και ούτε θα μπορέσει –με την πολιτική γραμμή την οποία ακολουθεί και την ασυνείδητη βάση την οποία δημιούργησε και διαθέτει– να αποσείσει την ρετσινιά του λιποτάχτη από τους εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες (και όχι μόνο), στις πιο κρίσιμες περιόδους. Διαχειρίζεται και ερμηνεύει τη «ρετσινιά» αυτή με τρόπο (και σκοπό) ώστε να μην χάνει ψηφοφόρους. Το ΑΚΕΛ και οι ακελικοσκεπτόμενοι κατάφεραν να θάψουν την ίδια τους την ταυτότητα ηλικίας 3.300 χρόνων…

Aντρέας Αντρέου είπε...

ΠΟΣΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΚΕΛ;
...................................Αν βέβαια ως Αριστερά εννοούμε τον αδίστακτο σταλινισμό, όπως τον περιέγραψε και ο Όργουελ στη «Φάρμα των Ζώων» και στο «1984», αν εννοούμε πρακτικές παρακολουθήσεων, εκφοβισμού κομμάτων, απειλών εναντίον ΜΜΕ και πολιτικών εκκαθαρίσεων (βλ. Δ. Χριστοδουλιδης και Ν. Κατσουρίδης), τότε μάλλον το ΑΚΕΛ δικαιούται επάξια τον τίτλο της «Αριστεράς». Της πιο «Αριστεράς» από όλους.

ΞΕΝΗΣ ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ

Ο Ξενής τελικά επαληθεύτηκε για το άρθρο που δημοσίευσε Επώνυμα πριν ένα χρόνο . Επαληθεύτηκε και καταδιώχτηκε.
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

Aντρέας Αντρέου είπε...

Απολογούμαι που δεν αντέγραψα ολόκληρο το κείμενο και δεν ανάρτησα τις φωτογραφίες με το γλυκό καρυδάκι και το έμβλημα του ΔΗΣΑΚΕΛ

Ελληνες αεί εσμέν
«Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον».

«Φωτιά και Τσεκούρι στους τουρκοπροσκυνημένους»

ΠΑΟΛΑ είπε...

Ρε patriotis

Φαίνεται ότι πετάτε στα σύννεφα. Η Τουρκία παιδί μου δεν ήρθε για τη μισή Κύπρο αλλά για ολόκληρη. Η Τουρκία έδειξε τι είναι διατεθειμένη να δεχτεί το 2004.

Ένα Σχέδιο που να καταργεί την Κυπριακή Δημοκρατία και να της επιτρέπει να θέσει υπό την κηδεμονία της ολόκληρο το νησί. Χαρακτηριστικός ο όρος του τότε σχεδίου ότι σε 19 χρόνια Τούρκοι πολίτες θ αμπορούν να εγκαθίστανται ελεύθερα στην Κύπρο. Αλεξανδρετοποίηση δηλαδή.

Chris είπε...

Καλά τα λες και εσύ ΠΑΟΛΑ, αλλά κάτι δεν μου κολλά ρε γμτ. Αν η Τουρκία ήθελε όλη την Κύπρο, δεν θα την έπαιρνε τότε που ασχολήθηκε με την εισβολή? Τι να γυρεύει ρέστα τώρα και τι να τα κάνει? Κατά την άποψή μου, όσα πήρε τόσα ήθελε, και ο λόγος που ζούμε και τραβιόμαστε ακόμα με αυτό το ζήτημα είναι γιατί από καλήν μας τύχη δεν ήμασταν μέρος του σχεδίου. Τη φυσική ροή των πραγμάτων ζούμε και την μετεξέλιξη μιας διχοτόμησης (του 74).

Άποψη μου βέβαια, αλλά δεν χρειάζονται δα και ντοκουμέντα…ο καθένας στην Κύπρο λέει ό,τι θέλει όπως θέλει και με όσα ξέρει. Κάθε σπίτι και εφημερίδα. Φτάνει να μην απειλεί τον Μακάριο Δρουσιώτη :)

Πενταρόγιωρκος είπε...

Να σας θυμίσουμε και παραλληλισμούς;;;

Και η ΧΟΥΝΤΑ είχε παρακρατικούς που ξυλοκοπούσαν κόσμο όπως έχει το ΑΚΕΛ σήμερα.

ΚΑι η ΧΟΥΝΤΑ συλλάμβανε κόσμο με την πρόφαση ότι ήθελαν να σκοτώσουν τον δικτάτορα και λόγω "μέτρων ασφαλείας"

Και η ΧΟΥΝΤΑ ασκούσε ασφυκτικό έλεγχο επί του τύπου και προσπαθούσε να φιμώσει όσους διαφωνούσαν.

ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΤΑΞΟΤΡΑΜΠΟΥΞΟΠΟΥΛΕ:

Τι διαφορά έχει η Χούντα του Χριστόφια που την Χούντα του Γεώργιου Παπαδόπουλου;;;

Μήπως εσύ ο ίδιος δεν είσαι ο Μάρκος Μεταξόπουλος που απειλούσες να δείρεις κάποιους στο Facebook που εξέφρασαν αντίθετη άποψη προς το ΑΚΕΛ;

Εσύ δεν είσαι ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ έτσι;

ΥΓ - ΚΥΡΙΕ ΔΡΟΥΣΙΩΤΗ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΑΣ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΥΠΡΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ, ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ Ο,ΤΙ ΑΓΑΠΑΣ.

Aντρέας Αντρέου είπε...

Καλημέρα σας. Στην αυτοβιογραφία του Μ. Θεοδωράκη θα δείτε με ποια καθεστώτα συνεργαζόταν η χούντα και ποια καθεστώτα συντηρούσαν τη χούντα , αφού όλα τα κράτη σχεδόν , είχαν επιβάλει εμπάργκο κατά της Ελλάδας.

Επίσης ο Μ. Θεοδωράκης αναφέρει πως διαλύθηκε η ΕΔΑ μέσα σε λίγες μέρες μετά την 21η Απριλίου 1967 και έγινε ΚΚΕ εσς., ΚΚΕ εξ. Και ΚΚΕ μλ..
Επίσης θα δείτε την στάση της ΕΣΣΔ και της ΚΟΜΜΙΤΕΡΝ έναντι της χούντας.
Δεν ήταν τυχαίο γεγονός αλλά ούτε από φόβο που το ΑΚΕΛ και η ΟΜΟΝΟΙΑ ήταν φιλοχουντικοί. Απλά ακολουθούσαν οδηγίες της ΚΟΜΜΙΤΕΡΝ.

Από ανέκαθεν οι ΑΚΕΛΙΚΟΙ
ήταν άβουλα και σιχαμερά τηλεκατευθυνόμενα αρνάκια μέσα στο μαντρί ΚΑΙ πιόνια του ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΥ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΥ

ΠΑΟΛΑ είπε...

Chris

διερωτόμαι αν πραγματικά πισεύεις αυτά που λες! Αν οι συνθήκες (Κίσσινγκερ) επέτρεπαν στην Τουρκία να καταλάβει ολόκληρη την Κύπρο το 74 δε θα το έπραττε; ΑΝ το πιστεύεις πάω πάσο!

Θα ήθελε ποτέ η Τουρκία ιο ελεύθερες περιοχές της Κύπρου να γίνουν ένα δεύτερο Ελληνικό κράτος κάτω από το μαλακό της υπογάστριο;

Αν τα ήθελε αυτά γιατί ψήφισε ΝΑΙ στο Σχέδιο Ανάν, αφού αυτό "επανένωνε" την Κύπρο και την απάλλασσε από την Κατοχή;

Αν τα πιστεύεις αυτά σε συμβουλέυω να αρχίσεις να διαβάζεις και κάτι άλλο εκτός από τον ΥΕΝΙ-POLITI και το Μ. Δρουσιώτη.

Και για να ξέρεις... δε θέλω να πάθει κανένα κακό ο Μακάριος Δρουσιώτης. Ο Αλλάχ να τον φυλάει!

Aντρέας Αντρέου είπε...

Τελικά ο ΜΑΓΑΡΙΟΣ είναι ο διαβόητος Νικολάκης που αλλαξοπίστησε ?

Chris είπε...

Καλά εδώ το αίμα βράζει και χωρίς φωτιά.

ΠΑΟΛΑ,

ούτε πολίτη διαβάζω, ούτε Δρουσιώτη υποστηρίζω. Γιατί όμως με ταυτίζεις με αυτά τα δύο;

Ναι, βεβαίως και πιστεύω αυτά που είπα. Δεν βλέπω βέβαια να μου λες και εσύ κάτι διαφορετικό. Για σχέδιο μιλάς εσύ, για σχέδια μιλάω και εγώ. Γνωρίζω επίσης οτι ο Ετζεβίτ ήταν και φοιτητής του Κίσσινγκερ στο Χάρβαρντ Γνωρίζω επίσης οτι και το Βαρώσι δεν ήταν μέρος του σχεδίου. 45 χρόνια μετά και να που είναι ακόμη πόλη φάντασμα. Βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα.

Chris είπε...

•35

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Ο "πρόεδρος" της Κυπριακής Δημοκρατίας, εκλέγηκε το 2008, με το σύνθημα : ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ, ΔΙΚΑΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Ποια δίκαιη λύση; Ποια δίκαιη κοινωνία;

Μέσα σε δύο Χρόνια διακυβέρνησης,

Προώθησε το σχέδιο ΑΝΑΝ
Εφαρμόζει την επαναπροσέγγιση με τους Τουρκοκύπριους
Φιμώνει τα blogs
...

Γιατί...Όσοι έχουν αντίθετη άποψη με το καθεστώς Χριστόφια, είναι εχθροί αυτού του κράτους...

Δυο φράσεις αρκούν για να συγκεφαλαιώσουν τα καταγγελλόμενα σ' αυτό: ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ και ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ (και τότε, και τώρα και πάντα)!!!

Συμπέρασμα : Στην Κύπρο δεν έχουμε ελευθερία λόγου, γιατί δεν μας το επιτρέπει το καθεστώς Χριστόφια!

Λύση για αυτό : Να παραιτηθεί ο "πρόεδρός" μας...Πως γίνεται να δικάζετε κάποιος, όταν εκφέρει ελεύθερα την γνώμη του, μέσα από ένα μπλογκ, τα οποία αποτελούν χώρο ελεύθερης έκφρασης υποτίθεται...

http://cyprus-voice.blogspot.com

patriotis είπε...

οι παρακάτω βοηθησαν την Τουρκια τα τελευταια 40 χρονια

1 Μακαριος εως το 1967.

2 Ακριτας του Τασσου και αλλες παρανομες ενοπλες δυναμεις οπως οι δυναμεις λυσσαριδη εως το 1974

3 Χουντα ελλαδας για το πραξικοπημα 15-7-1974

4. Τασσος που ζητησε το σχεδιο για να το θαψει και εδωσε συνχωροχαρτι στην τουρκια για την εισβολη

5 αυτο το μπλοκ(πιθανοι πρακτορες των τουρκων) που προσπαθει να σκοτωσει ισος την τελευταια ευκαιρια για λυση

Patridas είπε...

επί χρυσού για σας αιώνα (πάνω κάτω δηλαδή) της Σοβιετικής Ένωσης, ο εκάστοτε πατερουλης εξέδιδε μια διαταγή και ο "αντιφρονών" εξαφανιζόταν στην Σιβηρία. Το πρόσωπο του αφαιρείτο από φωτογραφίες και το όνομα του από έντυπα όπου πρόδιδαν ότι κάποτε ο αντιφρονών ήταν σκυλάκι και εκείνος.

Τώρα φίλτατε πατριοτη και αναφέρομαι στο 5ο σου σημείο, και αφού πλέον δεν υπάρχει Σιβηρία επικεντρώνεστε στην διαβολή και στα ψεύδη.

Ανεφ-Πισκοπε για κάθε λάθος που θα επισημάνεις κερδίζεις ένα πούρο Romeo et Juliet που έμεινε για 5 χρόνια εκτός humidor.

Ενωμένοι Πολίτες είπε...

Λεμεσίανικο Lobby

Με λύπη μας σας αναφέρουμε ότι η οργάνωση μας "Ενωμένοι Πολίτες" δέχεται αλλεπάλληλα κτυπήματα και απειλές από άτομα του πολιτικού κόσμου. Εκφραστήκαμε δημόσια για την ύπαρξη του Lobby για την Λεμεσό με πρωταγωνιστές τον Δήμαρχο Λεμεσού, Νεοκλή Συλικίωτη, πρώην Υπουργό Συγκοινωνιών και έργων Νικολαΐδης, Μάριο Κάραγιαν, και άλλα πολλά στελέχη σε θέσης κλειδιά που παίρνονται αποφάσεις για τα κατασκευαστικά έργα και που θα διανέμονται τα κονδύλια, και ποίες προσφορές να κατοχυρώνονται. Τα τελευταία 4 χρόνια όλα τα έργα στις άλλες πόλεις έχουν σταλώσει και δεν προχωράνε ενώ στην Λεμεσό δια μαγείας όλα κυλάνε ρόδινα χωρίς καμία δυσκολία και φυσικά χρήμα άφθονο.

Έτσι η οργάνωση αποφάσισε να στηρίξει με οποιονδήποτε τρόπο, την πληροφόρηση του κόσμου, διότι το εν εξελίξει lobby λειτουργεί εις βάρος των άλλων πόλεων. Με αυτόν τον τρόπο θα συγκροτηθούν όλες οι φωνές και να ξυπνήσει ο κόσμος να δει τι γίνετε γύρο του.

Θα επανέλθουμε.

Ευχαριστώ.