Έκτακτη ανάρτηση: Ψέμα η "δίκαιη λύση" παραδέχεται δημόσια ο Δ. Χριστόφιας!!!

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010


Το "Δίκαιη λύση" σας το είπα για να με ψηφίσετε. Όχι για να το πιστέψετε!


(Επανερχόμαστε με έκτακτη ανάρτηση. Κανονικά θα είμαστε πίσω Δευτέρα 4/1/2009 )


Δύσκολη προοιωνίζεται η φετινή χρονιά, μετά από το πρωτοχρονιάτικο μήνυμα του Δ. Χριστόφια.

"Η λύση δε θα προσφέρεται για πανηγυρισμούς" δηλώνει στους πολίτες.

Προϊδεάζοντάς μας ότι η λύση που θα έρθει, ούτε ισορροπημένη θα είναι, ούτε δίκαιη.

Εμείς φανταζόμασταν τη λύση ως μέρα έξαλλων πανηγυρισμών. Ως την επιστροφή στα σπίτια μας. Ως την αποχώρηση του Αττίλα. Ως τη λύτρωση της πατρίδας μας.


Άλλωστε και ο Δ. Χριστόφιας, είναι "δίκαιη λύση" που υποσχέθηκε στο λαό.

Ο Δ. Χριστόφιας όμως σε μία έκρηξη κυνισμού, ομολογεί ότι η λύση που θα φέρει, κάθε άλλο, παρά θα ικανοποιεί τα δικαιώματα και τις προσδοκίες μας.
Υπονομεύοντας τη διαπραγματευτική μας θέση. Ρίχνοντας το ηθικό του λαού και σπρώχνωντας πολίτες προς εθνικισμό και υποστήριξη της διχοτόμησης.


Μπορεί παλαβογκιαούρηδες να μεν πανηγυρίσουν, αλλά εγώ, ούλοι έποικοι τζιαι Αττίλα Μάστρο μου, έννα κάμωμεν έξαλλον πανηγυρισμόν! Πάρτιν με έξοδα Ρουμ γκιαούρ. Πάρτιν στα σπίθκια σας τζιαι βόρειον πατρίδαν σας που έννα γίνωσιν ιδικά μας με βούλλαν!


Θα σε ρωτήσουμε λοιπόν Δ. Χριστόφια δημόσια. Γιατί δε μας τα έλεγες αυτά και πριν τις εκλογές;

Γιατί δεν παραιτείσαι και να διεκδικήσεις την ψήφο του λαού με τις πραγματικές σου θέσεις;



ΡΙΜΑΧΟΣ για το christofias-watch

126 Σχόλια:

Πλαστήρας είπε...

Εγώ το είπα και το ξαναλέω χωρίς εμπάθεια ή υβριστική κατάσταση: ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΕΣ! Απλά τα πράγματα. Ούτε δίκαιη λύση ούτε δίκαιη κοινωνία. Αν έλεγε ο Ευέλικτος προεκλογικά για εκ περιτροπής προεδρία, 50.000 έποικους και σταθμισμένη ψήφο θα έπιανε μαλλί!

Ου συγγνώμη ξέχασα. Τα δέχτηκαν όλα οι προκάτοχοι του. Οι γενναιόδωρες προσφορές που έκανε εκέινος στον Ταλάτ είναι χαλλούμια από το Κελλάκι.

Ανώνυμος είπε...

ελοαρκαζαν να καμουν παρτυ οι επιτροποι με την λυση τζιε εχαλασεμεν τους το.Μανα μου ρε

Πλαστήρας είπε...

Ίσως να έκανα λάθος. Τώρα που θα εκλεγεί ο Έρογλου η "λύση" θα είναι όντως δίκαιη. Και τελέιως Τουρκική.

Ανώνυμος είπε...

Ρίμαχε, γιατί δεν βάζεις αυτούσια τη δήλωση Χριστόφια για να τη δούμε κι εμείς και να σχηματίσουμε από μόνοι μας ιδίαν άποψη;

ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΚΑΚΟΜΙΡΟΥ είπε...

Ρε ξέρει κανένας ποιος ήταν ο υπουργός άμυνας του κληρίδη?

ξέρει κανένας ποιος μετά το σχέδιο ανάν επανακαθώρησε την ομοσπονδία σαν βάση λύσης με την 8η Ιουλίου?

ξέρει κανένας ποια κόμματα συμμετέχουν σε όλες τις κυβερνήσεις του τόπου, αλλά θεωρούν ότι δεν ευθύνοντε για τα κακώς έχοντα?

Ανώνυμος είπε...

Γιατί θέλουμε τώρα τζαι να πάει να μάθουμε ότι λέει ψέματα ο Τουρκόφιας, ήντα εν στο Τζιμπουτί που ζιούμε τζαί εν τον ηξέρουμε ήντα υπόθεση ένι ρε ανώνυμε 9:09

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜ.ΚΛΗΡΙΔΗ είπε...

ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΤΟ ΤΟΝ ΓΕΝΝΑΡΗ Ο ΣΙΜΟΣ ΑΝΤΡΕΑ ΑΓΓΕΛΙΔΗ

Ρήγας είπε...

Αν οι κομματικές ακτίβ, που γραδάρουν τον λαό, μετέφεραν στην εξουσία το μήνυμα ότι ο λαός ανέχεται τα ΨΕΜΜΑΤΑ και την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ των κυβερνώντων, θα είμασταν ήδη σε περίοδο δημοψήφισματος.

Το ότι δεν είμαστε σε περίοδο δημοψηφίσματος και όπως δείχνουν τα πράγματα δεν πάμε για δημοψήφισμα σύντομα, αυτό σημαίνει ότι 1) ο λαός δεν φαίνεται να τρώει φούμαρα και 2) οι ακτίβ των Τσλεπήδων cheerleaders των Χόνεκερ και Τσαουσέσκου από τη μια και των Πουργουρίδηδων εοκαβητατζήδων δολοφόνων από την άλλη δυσκολεύονται να πείσουν.

Η ομοσπονδία στην Κύπρο είναι κάτι σαν τον Άγιο Βασίλη που ΟΛΟΙ γνωρίζουν πολύ καλά ότι δεν υπάρχει, αλλά διατηρούμε το έθιμο αφού αρέσει στα πιτσιρίκια.

Ερώτηση. Όταν δεν θα περάσει ούτε το επερχόμενο σχέδιο, λέτε τα ξένα να ζητήσουν πίσω τα λεφτά τους από εκεί που τα επένδυσαν και από εκεί που έλαβαν υποσχέσεις; Αχ... τι σας περιμένει, παλιογιουσουφάκια.

Ρ.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΠΑΕΙ ΡΕ ΠΛΑΣΤΗΡΑ Η ΟΧΙ

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΑΠΑΝΤΑΤΕ
ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΛΟΥΦΑΣ ΣΤΡΑΤΟ, ΑΠΑΝΤΑ ΕΣΥ ΜΑΣΤΡΕ ΡΗΓΑ

Ππουνιος είπε...

Στρατο δεν πάνε οι πούστιδες και οι δειλοί, αυτός τι είναι δεν ξέρω

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα ο Κακομοίρου, ο γνωστός και ώς ο Ραμπο Η πρώτη κλανιά, δήλωσε σήμερα οτι πρέπει να αφήσουμε στρατό ΜΕΤΑ την λύση ......τελικά ο δείκτης νοημοσύνης του Ραμπο μας δεν θα ξεπερνα το 50. ΕΑΝ αφήσουμε εμείς στρατό τότε πρέπει να αφήσουν και οι ΤΟΥΡΚΟΙ, βλάκες είναι εμείς να έχουμε και εκεινοι να μην έχουν?? αρα ο ΚακΟμήρου μας λέει να μην φύγουν ούτε τα τουρκικά στρατέυματα. Επίσης....τι να κάνουμε τον στρατό?? μπορούμε να τα βάλουμε με την τουρκία??? ο βλάκας, επιδή δεν έχει αυτός παιδια,,,,,,να πάνε να πολεμήσουν τα δικά σου παιδία τα 70,000,000 Τουρκους , αχάπαρε, συκία.....πρόσεχε μην σκίσεις κανένα καλτσόν,,,,,αχλαδίααααα

ΠΑΟΛΑ είπε...

Δεν είναι πούστις ο γιός του κυρίου Αγγελίδη

Ανώνυμος είπε...

Ποιος είναι ο Σίμος Αντρέα Αγγελίδη?

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΝΤΑ ΡΕ ΠΛΑΣΤΗΡΑ, ΠΕΣ ΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥΣΤΑΡΕΛΛΗ.
ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΤΟ

Ανώνυμος είπε...

einai o gios tou PASH PATRIOTI ANTREA AGGELIDI VOLEYTI TOU DIKO

Ανώνυμος είπε...

pou axathikete re GAROI

Ανώνυμος είπε...

τελικά ειστε πορτολόγοι και δεν απαντάτε ποτέ

Ανώνυμος είπε...

τελικά σε αυτον τον τόπο οι πατριώτε είναι η εξής¨

1. Νικωλάκης που έστησε με τον Αντρονίκου μια φούσκα ετερεία και τα πιάσανε απο τον κοσμάκη το 2000 τον καιρο την απάτης του χρηματιστιριου

2.Ο κακομοιρου που δεν 'εχει παιδια αλλα θέλει στρατό μετα την λύση, η αχλαδία, η συκία ...την απλώνει την μαρμελάδα...

3. Ο Λυσσαρίδης η πρώτη κλανια, της πρεσβειας της λυβηύης που ζει εις βάρος του φορολογούμενου πολίτη επιδη ζεί σε κυβερνητική κατοικια και ενώ είναι 90 χρονών θέλει να του πληρώνουμε 10 αστυνομικούς να τον προσέχουν

4. Αγγελίδης του οποιου ο γιός δεν πήγε στρατό

5. Λλουλοικας, που τα έπιασε το διαμιστικό γραφειο της γυναικας του χοντρά για να ετοιμασει την εκστρατεια του ΟΧΙ

6. ΑΡΧΙΔΙΠΙΣΚΟΠΟς, του 8% και της συναλλαγής

7. ΤΤουλης ο βοσκος απο το Αυγόρου ο οποιος παραδεκτηκε οτι έπιασε 20,000 ευρο απο τον αρχιδιπισκοπο του 8 % για το βιβλιο του ΟΧΙ του


αυτοί σας αξίζουν να τους χέρεστε

Ανώνυμος είπε...

re o antrikos kyprianou hvre thn monada tou oxsa komma. kaoies kakes glwsses pou fusika entes pistfkw laloun oti hvren thn alla ekame lathos plevra tzai ekatatagike me tous tourkous. a re Antrikoui esu tzai ta rifkia sou pou gurefkeis thn monada pantis tzai ena se stellan stratodikio an ekatatase soun sthn pio kontinh sou monada. Entoutes oi katastaseis pou atimazoun to episimo AKEL kai oxi arketous pragmatikous patriwtes aristerous pou exoun autousia voulish kai den upakousan sto komma tzai agwnistikan kata tou praxsikopimatos tzai eisvolhs. An akronountan tou Ezekstan htan na pan na kleowthoun eso tous opws htan tzai h epishmh entolh pou efkale to komma

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Χρόνια πολλά!

Το θέμα που βάζει η Επιτροπή είναι πολύ σοβαρό.

Εφόσον έχει αποφασίσει ο Χριστόφιας να έχει μία πολιτική διαμετρικά αντίθετη από αυτήν με την οποία εκλέγηκε, τότε ναι πρέπει να παραιτηθεί.

Μπορεί κάποιοι να βρίζουν το Γιατρό και όποιον θεωρούν αντίπαλο (αντίπαλός μας εμάς είναι ο Αττίλας), αλλά η ουσία παραμένει ότι ο Χριστόφιας δεν τηρεί τις δεσμεύσεις του.

Μην προσπαθείτε κάποιοι να αποπροσανατολίσετε με προβοκάτσιες.

Αν σας βαστά, συζητάτε την ουσία.

Ανώνυμος είπε...

Όποιος είναι ανύπαντρος είναι ομοφυλόφιλος ρε 10:04;

Αν είναι έτσι, ο Συλικιώτης και ο Κυρίτσης, που είναι ανύπαντροι, είναι κι εκείνοι ομοφυλόφιλοι;

ΠΠΠΠΟΥΝΙΑΡΟΣ είπε...

ΑΣ ΒΓΕΙ ΤΟ ΑΚΕΛ ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΠΩΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΝΗΘHΚΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΩς ΟΣΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ. ΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΨΗΦΙΖΩ ΕΦΟΡΟΥ ΖΩΗΣ ΑΚΕΛ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΜΑΝΤΡΑ

Ανώνυμος είπε...

o Κυρίτσης γάρε παντρεύτηκε δέυτερη φορά

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΑΠΑΝΤΑΤΕ
ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΛΟΥΦΑΣ ΣΤΡΑΤΟ, ΑΠΑΝΤΑ ΕΣΥ ΜΑΣΤΡΕ ΡΗΓΑ

Ανώνυμος είπε...

Νοουμένου ότι οι συνομιλίες δεν έχουν ακόμη τελειώσει και δεν έχουμε πλήρες σχέδιο ενώπιον του λαού, πως γίνεται κάποιοι άνθρωποι και να απαιτούν κιόλας την προκαταβολική υποστήριξη του ΝΑΙ;
Τι γνωρίζει ο προερχόμενος από το ΑΚΕΛ και ένθερμος υποστηρικτής της “Κίνησης Λύση-Επανένωση-Ειρήνη” Δήμαρχος Λεμεσού Ανδρέας Χρίστου; Τι είδους πληροφόρηση έχει; Συναινεί η κυβέρνηση Χριστόφια σε τέτοιου είδους προπαγάνδα από μέλη του κυβερνώντος κόμματος και υποστηρικτές της; Αν όχι, θα διαψεύσει το περιεχόμενο και τις υπόνοιες του φυλλαδίου που ο Δήμαρχος Λεμεσού εχει συνδραμει στην προπαρασκευή του και με τις ευλογιές του διανεμεται σε γήπεδα και σε άλλες συγκεντρώσεις ή θα προτιμήσουν να καλύψουν τον Δήμαρχο Λεμεσού και τους συν αυτώ;

Ανώνυμος είπε...

giati exvwrise? hvre ton kavalouri me ton silitzioti?

Ανώνυμος είπε...

na paei kalo na men paei? as tou upodixsei ton dromo o antrikos hard to die

Ανώνυμος είπε...

NEXT TO THE CINEMA WATCH THE

DEMOLISHION MAN ANTRIKOS. HOW TO DESTROY A WHOLE ISLAND.

APOKLEISTIKA STOUS KINHMATOGRAFOUS THS KE TOU AKEL.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου, άμα ο Κυρίτσης παντρεύτηκε και μάλλον δύο φορές, άμα βρέθηκαν δύο γυναίκες να τον πάρουν, τέτοια φάτσα που έχει, τότε, κανένα συμπέρασμα δεν μπορούμε να κάνουμε για κανέναν.

ΠΠΠΟΥΝΙΑΡΟΣ είπε...

QUIZ:

ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΗ ΜΟΝΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΧΤΕΙ?
1) Η ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΗ ΜΟΝΑΔΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
2) Η ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΗ ΜΟΝΑΔΑ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΑΔΑΝΑ
3)ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΛΛΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΗΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ
4) ΔΩΘΗΚΕ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕ ΤΟΥ ΑΚΕΛ
5) ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΟΝ ΑΙΧΜΑΛΟΤΩΝ ΟΙ ΕΞΩΓΗΝΟΙ

6) ΕΓΥΡΕΦΚΕ ΤΖΑΙ ΕΝΕΒΡΗΣΚΕ ΤΙΣ ΦΙΖΟΥΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΥΔΑΚΙ

Ο ΝΙΚΗΤΗς ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΜΕ ΣΗΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΧΘΡΙΚΕΣ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ.

ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ شزدوضةتרשתشض

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Εντωμεταξύ να ομολογήσω κάτι;

Νόμιζα ότι ο Anef_Oriwn "σκατεύει" μια συζήτηση, αλλά είχα λάθος. Υπάρχουν πολύ χειρότεροι ακελικοί. Χωρίς καμία σκέψη δική τους, που αναμασούν τις μαλακίες του "ΠΟΛΙΤΗ" και συζητούν άσχετα των ασχέτων.

Τουλάχιστον ο A.O. έχει μια προσωπικότητα. Βεβαίως, έχει χαθεί τελευταίως ο δειλός, γιατί ξέρει ότι εδώ θα τον έκαναν πολλοί με τα κρεμμυδάκια.

Ανώνυμος είπε...

Είναι φανερό ότι ο Χριστόφιας ξεγέλασε το λαό. Και τον ξεγέλασε συνειδητά, όπως ο Κληρίδης το 1997 όταν υποσχόταν τους s300 ενώ την ίδια στιγμή είχε δώσει διαβεβαιώσεις στους Αμερικάνους ότι δεν θα ερχόταν ούτε ένα εξάρτημα τους.
Είναι επίσης φανερό ότι κάποιοι ναιναίδες που γράφουν εδώ μέσα έχουν σοβαρά υπαρξιακά προβλήματα.
Χρησιμοποιούν τις ρουφιανιές που γράφει ο Δρουσιώτης, οπότε είτε είναι ο Δρουσιώτης, είτε μιμητές του, το αποτέλεσμα είναι ένα:Εχουν σοβαρά υπαρξιακά προβλήματα, άλυτα, πιο άλυτα και από το Κυπριακό...

Ανώνυμος είπε...

"Νοουμένου ότι οι συνομιλίες δεν έχουν ακόμη τελειώσει και δεν έχουμε πλήρες σχέδιο ενώπιον του λαού, πως γίνεται κάποιοι άνθρωποι και να απαιτούν κιόλας την προκαταβολική υποστήριξη του ΟΧΙ;"

Ανώνυμος είπε...

re edek H.B na paei srato to kopelloui
apanta mia fora se kati pou se rotoun

ΠΠΠΟΥΝΙΑΡΟΣ είπε...

ΚΥΠΡΙΕ ΠΟΛΙΤΗ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. ΠΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗΣ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗΣ. ΠΕΣΤΕ ΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚ ☺ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΣΠΑΣΟΥΝ ΤΗΣ ΟΘΩΜΑΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΛΙΝΟΒΑΜΒΑΚΟΥΣ Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΚ ☻. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪ ΤΗΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΩΣ ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΥΜΝΟ. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ® ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ☺ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ☻. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ۞. ΑΣ ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΦΟΥΧΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΡΙΑΛΙΑ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$ £€$. ΠΟΙΟΣ ΓΑΜΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΥΣ. ΓΙΝΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ♂ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ♀ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ. ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΛΥΣΗ.

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Ανώνυμε 1107,

Αν είναι κατάλληλος για υπηρεσία και δεν πήγε ήδη, τότε να πάει.

Είτε λέγεται Σίμος Αγγελίδης είτε οτιδήποτε άλλο.

Εσύ πες μας: να παραιτηθεί ο Χριστόφιας που ομολογεί ότι δε θα φέρει "δίκαιη λύση"; Ναι ή Όχι;

ΠΠΠΟΥΝΙΑΡΟΣ είπε...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ. ΜΟΛΙΣ ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΤΖΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΧΕ ΔΙΚΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΡΗΚΕ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΧΘΕΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΑΙΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΞΕΚΙΝΗΣΑΝ 2400 ΧΡΟΝΙΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΤΖΑΙ ΕΝΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΝΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΟΙ ΑΜΠΑΛΑΤΟΙ ΕΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ ΑΝΤΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ. ΑΝ ΜΕΝ ΕΚΑΜΝΑΝ ΛΑΘΟΣ ΤΟΠΟ ΤΖΑΙ ΕΚΑΡΤΕΡΟΥΣΑΝ 2400 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΗΤΑΝ ΝΑΜΑΣΤΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑΛΕ ΤΟΥΣ ΤΑ ΤΟ ΑΚΕΛ ΑΛΛΑ ΣΧΟΥ ΝΑ ΠΑΣΕΙΝ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥς ΤΖΑΙ ΕΠΟΥΤΣΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΟΙ ΚΑΥΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΕΡΣΕΣ

Ανώνυμος είπε...

o antrikos htan mprosta mprosta tzai efvnaze gia na fovisei ton exthro
POSO SAS MISW APAISIA PERSAKIA

Ανώνυμος είπε...

ystera emfanisthke o MEGALOS STROUFOFKIAS tzai edwse thn lush dinontas stous Perses analitiko xarti me ola ta exthrika ellhnika stratopeda kai ta afulaxta monopatia me apotelesma nakatsei panw o Leonidas tzai oi 300 tou osoi etzai oi EDEKITES(xaxaxa-malakes opws tzai ton Leonida . KAI APO TOTE O STROUFOFKIAS EGINE O EFIALTHS TWN ELLHNWN.

APXIΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Ρε,αθεόφοβοι,εδώ ούτε και οΤάσσος που μας υποσχόταν ευρωπαική λύση και πράσινα άλογααν λέγαμε όχι δεν μίλησε για δίκαιη,αλλά μόνο για βιώσιμη λύση.Έχει και η βλακεία τα όριά της.

matsakis είπε...

Από τα υπόγεια της Αρχιεπισκοπής αναδύεται έντονη δυσωσμία.Μακαριότατε,μα τσιγκουνεύεστε τη φορμόλη;

ΠΠΟΥΝΙΟΣ είπε...

Συναγωνιστές, συντρόφοι και ρεμάλια καλησπέρα.

Άγαπητόι 'συντρόφοι' του ΑΚΕΛ απ' ότι βλέπω είσαστε όλο 'επιχειρήματα'. Δεν βρίζετε καθόλου. Μπράβο σας. Εν ωραία τα μαθήματα που σας κάμνει ο Τουμάζος Ττόππουζος.
Αυτά που γράφετε μόνο γέλιο μου προκαλούν.
χαχαχα

APXIΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

ΡΉΓΑ,ΠΑΟΛΑ,ΠΠΟΥΝΙΕ,πώς είπατε ότι θα φύγουν όλοι οι έποικοι[πλην του αντιπροέδρου του Νι-κωλάκη];Ποια η μαγική φόρμουλα;

Ανώνυμος είπε...

Είπα σου μεν τους δυσκολεύκεις.Τωρά θα σε ξιτιμάσουν και καλά να σου κάμουν.

APXIΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Αδύνατο. Αυτοί μιλούν μόνο με επιχειρήματα. Είναι η ιντελικέντσια της διχο-Ττομικής πολιτικής.

ΠΠΠΟΥΝΙΑΤΣΟΣ είπε...

ρε παιδκια εχω μια τελεθταια μοναδα μεστο κινητο μου. Σκεφτομαι να την δώκω του Αντρικου του Κυπριανου που την γυρευκει που το 74 ο κακομάζαλος.

Ανώνυμος είπε...

Άγαπητόι 'συντρόφοι' του ΑΚΕΛ απ' ότι βλέπω είσαστε όλο 'επιχειρήματα'. Δεν βρίζετε καθόλου. Μπράβο σας. Εν ωραία τα μαθήματα που σας κάμνει ο Τουμάζος Ττόππουζος.
Αυτά που γράφετε μόνο γέλιο μου προκαλούν.
kalan re gare esi den vrizis ton tshielepi,se ti diaferis esi panivlaka

ΠΑΟΛΑ είπε...

Προς ψευτοΠΑΟΛΑ 9:31

Σίγουρα είσαι ΑΚΕΛΙΚΙΑ / ΑΚΕΛΙΚΟΣ. Γιατί τα ψέματα τις υποκρισίες, τα μασκαράτα και τις προβοκάτσιες τις έχετε μέσα στο αίμα σας.

Και μια και μιλάμε για υποκρισίες δείτε θράσος το Σταλινάκι τον Άντρο Κυπριανού μετά του Πουργουρίδη που δίνει εντολές στην Εκκλησία πως να διαχειριστεί την περιουσία της!

Θράσος που τα έχουν τα ορφανά του Στάλιν!

ΠΑΟΛΑ είπε...

@12:17

Μα γιατί να φύγουν οι έποικοι; Δεν είναι ρατσισμός, σωβινισμός, ιμπεριαλισμός, εθνικισμός, γριβισμός αυτό; Εγώ θέλω να έρθουν κι άλλοι και να φιλοξενηθούν στις κατασκηνώσεις της ΕΔΟΝ στα Περβόλια. Δεν είναι κρίμα να υποφέρουν στην Τουρκία οι άνθρωποι;

ΠΠΟΥΝΙΟΣ είπε...

Εγώ έχω μιαν απορία. Αφού ρε παιδιά είναι αδύνατο να φύγουν όλοι οι έποικοι γιατί ο Χριστόφιας εδεσμεύτηκε προεκλογικά πως θα αποχωρήσουν ΟΛΟΙ; ΓΙΑΤΙ;

ΠΑΟΛΑ είπε...

Μήπως ΠΠΟΥΝΙΟ γιατί είναι ένας κοινός ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ, ΨΕΥΤΗΣ και ΛΑΙΚΙΣΤΗΣ;

ΠΠΟΥΝΙΟΣ είπε...

Δυστυχώς δεν είναι όλοι οι πολιτικοί όπως το Γιατρό. Μια ζωή πολεμούν τον επειδή πάντα λέει την αλήθεια. Τελικά σε αυτό το τόπο μας αρέσουν τα ψέματα. Είμαστε μαζόχες. Το κάλο όμως είναι πως τη κρίσιμη στιγμή ο λαός ξυπνά όπως έγινε το 2004. Ας νομίζουν κάποιοι πως θα παρασύρουν το λαό. Πιστεύω πως ο πατριωτισμός δεν έχει χαθεί ακόμα από μέσα μας.

Ανώνυμος είπε...

QUIZ

Ποιο κομμα το 2002 επροσπαθησε να κατεβει με υποψηφιο τον αρχηγο του και υποστηριξη του ΔΥΣΗ αλλα μετα το επεχομενο ρεζιλεμα εστηριξεν τασσο??

α)ΑΚΕΛ
β)ΔΗΚΟ
γ)Οικολογοι
δ)Κινημα σοσιαλδημοκρατων-ΕΔΕΚ

Με καθε σωστη απαντηση κερδιζεται ενα poster του Γιαννακη Ομηρου με φοντο την οφκερη βαση των S300 στο τροοδος και μιαν τουφα της επαναστατικης κομης του Δημητριου Παπαδακη

QUIZ 2

Με ποιο μεταφορικο μεσο εκαμεν τον γυρο της κυπρου το 1960 ο σαμψων??

α)Με αυτοκινητο
β)Με ποδηλατο
γ)Με γαρο
δ)Με λυσσαριδη

Με καθε σωστη απαντηση κερδιζεται HACCP πατριωτισμου και 1 κιλο ασβεστη

Quiz 3

Εχει tatoo του λυσσαριδη,δεν ξερει ποιος ηταν υπουργος αμυνας στην κυβερνηση κληριδη και αυνανιζεται βλεπωντας video των S300.Τι ειναι?

α)ΠΠουνιος
β)μποπ ο μαστορας
γ)ο μπλε παουερ ρειντζιερ
δ)Παπαστρουφ

Ο νικητης κερδιζει μια κασια memorex

Ανώνυμος είπε...

Ακολουθεί η ανακοίνωση της οικογένειας Λάρπη και Έλενας Τεπάη - αυτούσια μετά τον 2 γάμο του κυρίου Κυρίτση - για επιβεβαίωση της αλήθειας για το ότι ο κύριος αυτός είναι νυμφευμένος:
"Εμείς, η οικογένεια Λάρπη και Έλενας Τεπάη" ΔΕΝ δεχόμαστε συγχαρητήρια σχετικά με την ανακοίνωση της υπόσχεσης γάμου του Γ.Γ. της ΠΕΟ και βουλευτή Λάρνακος του ΑΚΕΛ Πάμπη Κυρίτση και της κόρης μας Νάτιας Τεπάη"

Che Guevara είπε...

1. Το ΑΚΕΛ κέρασε την ΕΟΚΑ-Β γλυκό καρυδάκι

2. ΤΟ ΑΚΕΛ συνεργάστηκε με τον Κληρίδη για να γαμήσουν πολιτικά τον Μακάριο, πέταξαν μάλιστα μαζί ΛΟνδίνο για αυτό τον σκοπό

3. Το ΑΚΕΛ συνεργάστηκε με όλους τους πραξικοπηματίες το 1985 για να διώξουν τον Σπύρο από την εξουσία και να πουλήσουν την Κύπρο στους Τούρκους με το Σχέδιο Κουεγιάρ.

4. Το ΑΚΕΛ δεν αντιστάθηκε στην Χούντα.

5. Το ΑΚΕΛ αποδέχεται τις Βρετανικές Βάσεις, το συμφώνησε με τον πρωθυπουργό της Αγγλίας, ουσιαστικά προδίδοντας την πατρίδα του για χάρη των Εγγλέζων.

ΑΚΕΛ = ΔΗΣΥ = ΠΡΟΔΟΣΙΑ

Τριμίκλας = χα χα χα

Ανώνυμος είπε...

Πως εισηγηστε να διωξουμε ολους τους εποικους??

α)Να δωκουμε ενα νεροπιστολο του λυσσαριδη και να τον χωσουμε στην πρεσβεια της λιβυης.Ενα τραπουν σε φυγη μονο στο ακουσμα.

β)Να περιφερουμεν τον Τομμη τον Β στα κατεχομενα τιτσιρο να τους καμει αγιασμο και να διανεμει βιβλια του χριστοδουλου χριστοδουλου

γ)Να τους βαλουμεν να δουν την αποδοχη εποικου αντιπροεδρου απο τον νικολακη.Ενα σκοτωθουν μεταξυ τους για την καρεκλα

δ)Να γεμοσουμε τα κατεχομενα με αφισες της θεοχαρους αβαφτης

ε)Να ιδρθσουμεν μιαν ομαδα επικ-terminators οπου οι pash πατριωτες(λαζαρος μαυρος,ματσακης,ποντικος γεωργιου,φτωχοπουλλος,ρηγας κτλ) θα καθαρισουν την κυπριακη γη απο τα τουρκικα υπολειματα(μεμονωμενα οπως το 74).Της ομαδας θα ηγηθει ο αριστα εκπαιδευμενος στο playstation3,Σιμος Αγγελιδης.

Μπορουν να εφρμοστουν μια,συνδυασμος η ολες οι μεθοδοι μαζι!

Ρήγας είπε...

Η μόνη περίπτωση να κάνετε ομοσπονδία στην Κύπρο είναι να κυκλοφορήσει στο Playstation.

Αν και όταν κυκλοφορήσει και το εγκαταστήσετε, φορτώστε το στο φουλ για πλήρη αυτο-ικανοποίηση. Μάλιστα αν είναι και multi-player, θα κάνετε και ...αλλαξο-εικονιές.


Λοιπόν, για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα:

Αν (λέω ΑΝ) είμασταν κανονικό κράτος (και όχι μπανανία) και ειδικά ένα κράτος υπό κατοχή, η αστυνομία θα έπρεπε να κάνει έρευνα να δει ποιοί συνεργάζονται με ξένα κέντρα και μυστικές υπηρεσίες και να λαμβάνει μέτρα προστασίας της χώρας. Θα έπρεπε να υπάρχει και σχετική νομοθεσία. Αν είμασταν κανονική χώρα.

Δυστηχώς, η Κύπρος είναι η μοναδική χώρα (λέμε τώρα) που οι δωσίλογοι και οι προδότες κυκλοφορούν ελεύθεροι, αρθρογραφούν, έχουν φαν-κλαπς, πάνε εκκλησία, βάζουν τον σταυρό τους, πάνε στο Άγιο Όρος, βρίζουν και ρίχνουν λάσπη ανενόχλητοι, συνεργάζονται ανοικτά με ξένα κέντρα και υπηρεσίες, λαμβάνουν πληρωμές, κλπ.

Πουργουρίδη είσαι σπίτι; Γιατί σε παίρνω και μιλάει.

Βρε πραξικοπηματία, βρε εοκαβητατζή, έχεις το θράσος να μιλάς ΕΣΥ για το ΣΥΝΤΑΓΜΑ της Κυπριακής Δημοκρατίας το οποίο ΕΣΥ ο ίδιος κατέλυσες το 1974;

Που αντί σήμερα να είσαι στο ίδιο κελί με τον Γιουρούκη και να σαπίζετε παρέα, κυκλοφορείς ελεύθερος και παριστάνεις τον δικηγόρο;

Βρε φασίστα: Πότε θα ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ο ΝΟΜΟΣ και να πας φυλακή για συμμετοχή στο πραξικόπημα; Παλιοτόμαρο. Και εσύ και αυτοί που σε καλύπτουν.

Ακελάκια, τον κύριο Πουργουρίδη τον έχετε κεράσει γλυκό καρυδάκι; Να μην νοιώθει παραμελημένος.

Ρ.

Unknown είπε...

Αγαπητοί φίλοι, στην προηγούμενη δημοσίευση είχα κάνει ένα σχόλιο το οποίο δυστυχώς δεν σχολίασε ΚΑΝΕΙΣ.

Το ξανακάνω με την ελπίδα πως αυτή την φορά θα του δοθεί κάποια σημασία, καθώς τα όσα αναφέρονται μέσα έχουν σημασία, κυρίως όσον αφορά ΑΥΤΗ την κυβέρνηση:



Παιδιά, διότι βλέπω πολλές αλληλοκατηγορίες κλπ εδώ μέσα, εχώ θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή σε μερικά πράγματα που έγιναν ΕΠΙ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ.

Δεν με ενδιαφέρει τι έκανε ο Τάσσος ή ο Γλαύκος ή τι είπε ο ΔΗΣΥ ή το ΕΥΡΩΚΟ ή η ΕΔΕΚ την τάδε μέρα κλπ κλπ.

Η ουσία είναι πως τώρα είναι κυβέρνηση το ΑΚΕΛ, και δυστυχώς αντί να διορθώνει τα λάθη των προηγουμένων τα χειροτερεύει, και μάλιστα επικαλείται και τους προηγούμενους προέδρους (εκ των οποίων οι 3 νεκροί και δεν μπορούν να ανταπαντήσουν) για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Η αλήθεια είναι μία. Επί διακυβέρνησης Χριστόφια έχουμε τις πιο κάτω αρνητικές εξελίξεις για την πατρίδα μας:


Επί Χριστόφια ετοιμάζεται ατμοπλοϊκή σύνδεση κατεχομένων-Ισραήλ


Επί Χριστόφια η Τουρκία συνεχίζει αλώβητη την πορεία της στην Ε.Ε.


Επί Χριστόφια ο εποικισμός γίνεται τουρισμός για την ΕΕ


Επί Χριστόφια μας εξευτελίζει και η Συρία


Επί Χριστόφια οι Τούρκοι προεκτείνουν την θαλάσσια και οικονομική κατοχή τους


Επί Χριστόφια γεμίσαμε “προξενικά” γραφεία στα κατεχόμενα


Επί Χριστόφια οι Τούρκοι αλωνίζουν στο FIR Λευκωσίας


Επί Χριστόφια χάσαμε και την Ρωσσία


Και το χειρότερο απ' όλα αγαπητοί φίλοι...


Επί Χριστόφια η κατοχική Τουρκία μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ


Εγώ δεν χωρίζω κανένα σε προδότη ή πατριώτη... Αλλά με αυτά που βλέπω, δυστυχώς η Τουρκία όχι μόνο δεν γωνιάζεται, αλλά επί Χριστόφια έχουν προωθηθεί οι θέσεις της, έχει αναβαθμιστεί το ψευδοκράτος, και το χειρότερο, ζητούν ακόμη περισσότερα και από αυτά που τους έχει ήδη δώσει...

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιθκιά ξεφεύγουν τα πράματα.

Που τόπος πολιτικής συζήτησης που ήταν το μπλογκ εξεκίνησε να γίνεται διαγωνισμός ποιος να προσβάλει τον άλλο.

Τζαι μάλιστα με τρόπο αισχρό.

Η επιτροπή πρέπει να βάλει κάποιους κανόνες. Εκτός και αν συμφωνεί ή αν βολεφκεται με τες προσωπικές προσβολές που επιδίδονται κάποιοι.

Μιλώ για Ομήρου - Κυρίτση κτλ.

Εγώ πάντως εν συμφωνώ ούτε με τον ένα ούτε με τον άλλο, αλλά ο τρόπος που μιλάτε για τζείνους κάμνει με να θέλω να τους υπερασπιστώ. Κυρίως όμως κάμνει με να νιώθω πολλά άσιημα για τον προσωπικό αισχρό τρόπο που τους επιτίθεστε.

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΑ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ.

Πλαστήρας είπε...

Επανέρχομαι στο κυρίως θέμα. Με άλλα ο Χριστόφιας ΥΠΕΚΛΕΨΕ την ψήφο του λαού και άλλα πράττει. Κατά συνέπειαν είναι εκτός λαϊκής εντολής. ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΠΑΡΑΥΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

μετά το σχέδιο ανάν που ο λαός απέρριψε την ομοσπονδία κατ' εσάς και κυρίως το ρήγα, ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΚΑΘΩΡΗΣΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΛΥΣΗΣ ΣΑΝ ΔΙΖΩΝΙΚΗ ΔΙΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ? ποιος ήταν τούτος ο μεγάλος προδότης?

πλαστήρα ρήγα πούνιο πάολα? ποιος ήταν?

Ανώνυμος είπε...

το δήκο και εδέκ τα κόμματα της καρέκλας γιατί δεν έχουν αποχορήσει μετα που τούτα ούλλα?

Ανώνυμος είπε...

deite posa pramata eginan epi proedrias toy eveliktou kai eseis akoma sizitate MALAKIES


Η αλήθεια είναι μία. Επί διακυβέρνησης Χριστόφια έχουμε τις πιο κάτω αρνητικές εξελίξεις για την πατρίδα μας:

Επί Χριστόφια ετοιμάζεται ατμοπλοϊκή σύνδεση κατεχομένων-Ισραήλ

Επί Χριστόφια η Τουρκία συνεχίζει αλώβητη την πορεία της στην Ε.Ε.

Επί Χριστόφια ο εποικισμός γίνεται τουρισμός για την ΕΕ

Επί Χριστόφια μας εξευτελίζει και η Συρία

Επί Χριστόφια οι Τούρκοι προεκτείνουν την θαλάσσια και οικονομική κατοχή τους

Επί Χριστόφια γεμίσαμε “προξενικά” γραφεία στα κατεχόμενα

Επί Χριστόφια οι Τούρκοι αλωνίζουν στο FIR Λευκωσίας

Επί Χριστόφια χάσαμε και την Ρωσσία

Και το χειρότερο απ' όλα αγαπητοί φίλοι...

Επί Χριστόφια η κατοχική Τουρκία μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ

Ανώνυμος είπε...

τσιε γιατί με τούτα ούλλα η εδεκ τσιε το δήκο εν ακόμα στη κυβέρνηση?

Che Guevara είπε...

ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΛΑΒΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΡΧΙΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΚΕΛ

"Συνεχίζοντας την πολιτική της κυβέρνησης Κληρίδη, για παραχώρηση διευκολύνσεων στην επίθεση ενάντια στο Αφγανιστάν (Οκτώβριος 2001), η κυβέρνηση της «Αλλαγής», μετά από σύσκεψη του υπουργικού συμβουλίου υπό την προεδρία του προεδρέυοντος της δημοκρατίας Δ. Χριστόφια, παραχώρησε στις ΗΠΑ διευκολύνσεις που αφορούσαν στη χρήση των Κυπριακών λιμανιών και αεροδρομίων, καθώς και το δικαίωμα πτήσεων στον εναέριο χώρο. Ο τότε κυβερνητικός εκπρόσωπος Κ. Χρυσοστομίδης, είπε πως η απόφαση πάρθηκε «λαμβάνοντας υπόψιν τα σημερινά δεδομένα και τις περιρρέουσες πολιτικές συνθήκες».(«Πολίτης» 21/03/03)"

ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΔΟΝΕΟΝΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΟΥΝΤΟΑΚΕΛΙΚΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

"(«Πολίτης» 21/03/03)"
ρε "che guevara", ποιος ήταν πρόεδρος της κυβέρνησης της αλλαγής?
ο προεδρεύον μιας κυβέρνησης ενεργεί που μόνος του ή εκετελεί εντολές του εκλελεγμένου προέδρου?

τσιε αφού εν θέλεις διευκολύνσεις στους αμερικάνους κ.τ.λ. πως σχολιάζεις ότι εδεκ δήκο δήσυ και όλα τα κόμματα πλην του ακελ, ζητούν που το πρόεδρο να κάμει έτηση ένταξης στο PFP,(οργανισμός του ΝΑΤΟ)...?

Che Guevara είπε...

Αφού το ΑΚΕΛ δεν θέλει ένταξη στον Συναιτερισμό, γιατί δεν διώχνει και τις Βρετανικές Βάσεις του ΝΑΤΟ???

Ανώνυμος είπε...

ο Κληρίδης είναι οπαδός του ντενκτασικού μιλιταρισμού

*Ιοσίλιος*

Ανώνυμος είπε...

δεν μου απάντησες στα προηγούμενα....
οι βρετανικές βάσεις πρέπει να φίουν στα πλαίσια της αποστρατικοποίησης που απ'ότι φαίνεται ο γ.ομήρου πλέον εν θέλει...

αλλά πρώτα θεωρούμε ότι πρέπει να λυθεί το κυπριακό, και μετά να συνεχίσουμε το αγώνα κατά των βάσεων...δεν μπορεί κάποιος λογικός τωρά να θεωρεί εφικτό ότι θα έχουμε δύο μέτωπα ανοιχτά, και με τη τουρκία και με την αγγλία...

απάντα τώρα τσιε στα προηγούμενα...

Che Guevara είπε...

Πως ακριβώς θα γίνει αποστρατικοποίηση των βασεων ρε ΠΑΝΗΛΙΘΙΕ αφου στην διζωνική που υποστηρίζει ο αφέντης σου τσιμεντώνεται η παρουσία τους;;

Ανώνυμος είπε...

Αληθευει οτι ο μεγαλος αγωνιστης Βασος λυσσαριδης εδεχτηκε με μεηαλη ευχαριστηση την ανθοδεσμη και τις ευχες του Λουκη παπαφιλιπου για την ονομαστικη του εορτη??? Τα λυσσαριδπουλλα ππουνιος,ταυρος και σια να φκουν αμεσα που την πρεσβεια της λιβυης και να μας απαντησουν!!

Ανώνυμος είπε...

αγαπητέ "che guevara" οι περιορισμένες σου γνώσεις σε αναγκάζουν να βρίζεις αντί να απαντάς με επιχειρήματα...

που θα μου βρεις έναν οποιοδήποτε ορισμό της ομοσπονδίας που θα λέει πως ένα σύστημα ομοσπονδίας προνοεί τσιε βάσεις έλα να μιλήσουμε.... δυστυχώς εν κουβέντες του νου σου που λες...

τσιε ξέρεις ποια κόμματα στηρίζουν ομοσπονδία εκτός που το ακέλ? ξέρεις ποιος ήταν ο πρώτος που την επανακαθώρησε μετά το σχέδιο ανάν? την ΔΔΟ ?

απάτνα...απάντα τσιε στα προηγούμενα... προσπάθα να μεν βρίζεις...

Che Guevara είπε...

Ρε βλάκα, δεν αντρέπεσαι, να υποστηρίζεις τις ΝΑΤΟΙΚΕΣ βασεις του θανάτου και να μας κάμνεις και διδάγματα ομοσπονδίας;

Ρατσιστή, φασισταριό, δεν ντρέπεσαι, ξεπουλήσατε την χώρα σας στους Άγγλους.

Η ΕΔΕΚ και το ΔΗΚΟ μόλις πρόσφατα μίλησαν κατά των Βάσεων με αφορμή την αντιδήλωση του Μπράουν και το υΜίλιμπαντ. ή θα το διαψεύσεις και τούτο τωρα;

Ιμπεριαλιστή. Τσογλάνι της βασίλισσας.

Ανώνυμος είπε...

"che guevara"... ακόμα να απαντήσεις σε τσίνα που σε ρώτησα....τρεις διαδοχικές αναρτήσεις ρωτό σε τσιε απαντάς με συνθήματα...

ποια κόμματα στηρίζουν την ΔΔΟ?
τι προνοούσε η 8ης Ιουλίου?
γιατί η εδεκ τσιε το δήκο μαζί με το δησυ και το ευρωκό θέλουν ένταξη στο PFP(οργανισμός του ΝΑΤΟ)?
που με είδες να λέω ότι θέλουμε βάσεις??
το τσιερό που κάμναμε πορείες στις βάσεις που είσασταν ?
τι δεν εκατάλαβες που τσίνα που σου πα πριν, ότι ο αγώνας κατά το βάσεων θα συνεχιστει μετά τη λύση του κυπριακού?
θεωρείς ότι μπορούμε να ανοίξουμε τσιε τσίνο το μέτωπο παράλληλα με το κυπριακό?

απάντα τούτη τη φορά...μεν βρίζεις...

Che Guevara είπε...

Όταν σε λέω τσογλάνι της βασίλισσας δεν σε βρίζω, λεω μια πραγματικοτητα. Αν εσυ το θεωρεις βρισια τι να σου καμω.

Ας σου απαντησω ομως ψευδοαριστερε, αλλα περιμένω και απάντηση απο σενα:.

- ποια κόμματα στηρίζουν την ΔΔΟ?

ΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ, ΔΗΣΥ. ΕΔΕΚ, ΕΥΡΩΚΟ, Οικολόγοι στήριξαν την 8η Ιουλίου και την ΔΔΟ "με το σωστο περιεχομενο".

- τι προνοούσε η 8ης Ιουλίου?

ΔΔΟ. Αλλά μην ξεχνάς και την επιστολή Γκαμπάρι. Και μην ξεχνάς πως η 23 Μαΐου 2009 έθαψε την 8η Ιουλίου, διότι μιλούσε για "δυο κρατιδια".

- γιατί η εδεκ τσιε το δήκο μαζί με το δησυ και το ευρωκό θέλουν ένταξη στο PFP(οργανισμός του ΝΑΤΟ)?

Ο ΔΗΣΥ θελει γιατι ειναι φιλοδυτικος και δεν το έκρυψε ΠΟΤΕ.

Η ΕΔΕΚ, το ΔΗΚΟ τζιαι το ΕΥΡΩΚΟ θελουν γιατι δεν θελουν την Κυπρο να την μονοπωλουν οι ΝΑΤΟικες δυναμεις των Βασεων και του τουρκικου στρατού.

Και για να φτασουμε στο συμπέρασμα αγαπητό τσογλανάκι της Queen Elizabeth, το ΑΚΕΛ σου δεν διωχνει τις βασεις γιατι θελει να εξυπηρετει τα συμφεροντα των Εγγλεζων, και θελει ΜΟΝΟ αυτοι να κανουν κουμαντο στην Κυπρο.

Όσο για τα περι ομοσπονδίας και βασεων, δεν εχουν ιδιαιτερη σχεση. Γιατι δηλαδη να μην γινεται αγωνας κατα των Βασεων ΠΡΙΝ την λυση, και να συνεχιστει και μετα;

Αφού η Αγγλία μας κάνει ήδη πόλεμο και το παραδέχτηκε πρόσφατα ο Χριστόφιας, παρά τα γλειψίματα στον Μπράουν, τα πρωτοσελιδα αρθρα του στην Χαραυγή και τα μνημονια συναντιληψης. Αν δεν πιστευεις οριστε και οι προσφατες δηλωσεις Χριστοφια όπου παραδεχεται ομως πως η εχθρικη επιθεση της αγγλιας εγινε:

"Παράλληλα επεσήμανε ότι η Βρετανία διαχρονικά διαδραμάτισε όχι θετικό ρόλο στην υπόθεση της Κύπρου.

Προσπαθούμε, είπε ο κ. Χριστόφιας, να μετριάσουμε όσο γίνεται τα πράγματα, και η Βρετανία να ακολουθήσει μια πιο αντικειμενική πολιτική και γι’αυτό δεχόμαστε επιθέσεις."
Διερωτάται αν είμαστε μαζοχιστές
Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2009 3:13 μμ

Περιμένω σχόλια... Εκτός και αν εξαφανιστείς, αλλάσσοντας nickname...

Che Guevara είπε...

Χαχαχα

Λες και δεν το ξέραμε ρε εξάρτημα της Ελισάβετ ότι θα εξαφανιστείς.

Ένα απλό επιχείρημα και -ΠΟΥΦ- γίνεστε καπνός...

χαχαχα, "αριστεροί" του ιμπεριαλισμού και του κεφαλαίου γμτ...

Unknown είπε...

Αγαπητοί φίλοι, αφού ανακινήθηκε θέμα Βρετανικών Βάσεων, νομίζω θα ήταν καλό να έχουμε υπόψιν μας και μερικά δεδομένα για το στάτους των Βρετανικών Βάσεων.

Οι Βρετανικές Βάσεις δεν έπαψαν ΠΟΤΕ να είναι ΝΑΤΟϊκές και να εντάσσονται στο ευρύτερο σύστημα ασφαλείας του ΝΑΤΟ. Ως εκ τούτου, το ΑΚΕΛ δεν κάνει κάποια ιδιαίτερη "αντίσταση" μη-εντασσόμενο στην Σ.γ.Ε., αφού ουσιαστικά αφήνει την Βρετανία μόνη να κάνει ΝΑΤΟϊκό παιγνίδι στην Κύπρο, μαζί φυσικά με τον τουρκικό κατοχικό (ΝΑΤΟϊκό) στρατό.

Τα περί "ΟΧΙ ΣΤΟ ΘΑ-ΝΑΤΟ" κλπ είναι κούφια λόγια. Αν θέλει το ΑΚΕΛ να ακολουθήσει καθαρή πολιτική έναντι του ΝΑΤΟ, έχει 2 επιλογές:

1. Να απαιτήσει να φύγουν οι Βάσεις, μαζί με τον Τουρκικό στρατό, ούτως ώστε να αποΝΑΤΟποιηθεί πλήρως το νησί.

2. Να μπει στον Σ.γ.Ε. για να μην μονωπολούν στρατιωτικά την Κύπρο Αγγλία-Τουρκία.

Μερικά σημαντικά δημοσιεύματα που αποδεικνύουν τα πιο πάνω:

ΝΑΤΟϊκές οι Βρετανικές Βάσεις που αποδέχεται ο Χριστόφιας


Η Δεξιά πανηγυρίζει για το «κοινό μέτωπο» Χριστόφια-Εγγλέζων

Όταν ο Ιμπεριαλισμός αρθρογραφεί στην εφημερίδα του φτηνού «Αντιιμπεριαλισμού»

Ανώνυμος είπε...

Αληθευει οτι ο μεγαλος αγωνιστης Βασος λυσσαριδης εδεχτηκε με μεηαλη ευχαριστηση την ανθοδεσμη και τις ευχες του Λουκη παπαφιλιπου για την ονομαστικη του εορτη??? Τα λυσσαριδπουλλα ππουνιος,ταυρος και σια να φκουν αμεσα που την πρεσβεια της λιβυης και να μας απαντησουν!!

Che Guevara είπε...

Χαχαχα

Λες και δεν το ξέραμε ρε εξάρτημα της Ελισάβετ ότι θα εξαφανιστείς.

Γιατί δεν απαντάς για το θέμα των Βάσεων;

Ένα απλό επιχείρημα και -ΠΟΥΦ- γίνεστε καπνός...

χαχαχα, "αριστεροί" του ιμπεριαλισμού και του κεφαλαίου γμτ...

Che Guevara είπε...

Ο Λυσσαρίδης δέχθηκε ανθοδέσμη. Αλλά ο Λυσσαρίδης δεν βγήκε ποτέ να κάνει τον έξυπνο για τον ΑΝΤ1. Το ΑΚΕΛ θυμήθηκε πως ο Λουκής ήταν πραξικοπηματίας όταν ο Τσελεπής σαν βρεγμένη γάτα δεν παραδέχθηκε πως δεν έχει πτυχίο νομικής.

Πριν από αυτό ο Χριστόφιας έπαιζε παλαμάκια του Λουκή και τον φιλούσε στο στόμα.

Αλλά και όταν ο Ανδρέας Χρίστου ευχαριστούσε τον Λουκή Παπαφιλίππου για τα χριστουγεννιατικα δώρα του από την τηλεόραση του ΑΝΤ1 (24/12/2009) γιατί κανείς δεν είπε τίποτα;;;;

ΑΚΕΛΟΧΟΥΝΤΙΚΟΙ ΠΑΛΑΒΟΦΑΣΙΣΤΕΣ

ΑΚΕΛ = ΕΟΚΑ Β

Ανώνυμος είπε...

ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΤΑΣΣΟ. ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΞΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ.ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΞΕΠΛΥΝΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΧΡΗΜΑ. ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ. ΠΑΙΔΙΑ Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΗ. ΤΟ ΔΗΚΟ ΕΦΚΑΛΕΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΛΟ ΧΑΡΙΣ ΣΤΟ ΑΚΕΛ ΤΞΙΕ ΤΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΕΣΜΕΝΟ ΤΟ ΑΚΕΛ. ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΚΙΑ ΣΑΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΑΛΛΑ ΕΝ ΤΟΥΤΗ ΠΟΥ ΧΑΙΡΟΠΥΝΤΑΙ ΠΟΥ ΕΝ ΒΡΕΘΕΤΕ ΛΥΣΗ.
ΑΟΡΙΣΤΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΕΥΘΑΙΩΣ "ΤΙ ΛΥΣΗ ΘΕΛΕΤΕ? ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΦΙΚΤΗ ΕΙΝΑΙ?" ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ. ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΤΑΣΣΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΩΣ ΗΘΕΛΕ ΛΥΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΝΟΥΣΕ. ΤΟ ΑΚΕΛ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΙΡΗΞΕΙ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΛΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΧΙ. ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ. ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΘΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΑΤΕ ΕΚ ΒΑΘΕΩΣ.
ΕΙΣΤΕ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ" ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΜΙΣΟΣ ΜΕΣΑΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!

APXIΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Πάολα,καλωσόρισες. Μα πού χάθηκες; Περιμένω εναγωνίως την υποσχεθείσα μέθοδο εκδίωξης ΟΛΩΝ των εποίκων[πλην του αντιπροέδρου του Νι-κωλάκη]. Ελπίζω να μην υπεκφύγεις και πάλιν.Περιμένω.

matsakis είπε...

Κάποιος να στείλει επειγόντως φορμόλη στην Αρχιεπισκοπή. Έκοψεν ο τόπος.

Ανώνυμος είπε...

αρχιδεπισκοπε ετες δαμε μερικες μεθοδους ανωνυμο 03 Ιανουαρίου 2010 3:14 π.μ.

APXIΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Αγαπητέ Ανώνυμε 6.19,καλό το χιούμορ σου. Όμως από την ιντελικέντσια της διχο-Ττόμησης[Πάολα,Ππούνιο,Ρήγα κ.τ.λ]περιμένω μια σοβαρή απάντηση σχετικά με τους εποίκους.Ελπίζω να εφεύρουν μια. Δεκτή και βοήθεια από το κοινό.

Ανώνυμος είπε...

"che guevara" ...μεν αγχόνεσαι δεν εξαφανήστικα απλά έχουμε τσιε καλλύτερες δουλείες να κάμουμε που να ασχολούμαστε μαζί σας....

πάνω σε τσίνα που είπες:
"ΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ, ΔΗΣΥ. ΕΔΕΚ, ΕΥΡΩΚΟ, Οικολόγοι στήριξαν την 8η Ιουλίου και την ΔΔΟ "με το σωστο περιεχομενο"." ...εσύ συμφωνείς με την ομοσπονδία σαν βάση λύσης? ... η εδέκ μας λέει κατα καιρούς ότι δεν αποδέχεται τον όρο διζωνική αλλά με την 8η ιουλίου που αναφέρετε ξεκάθαρα εν έχει την σαν σημαία... αν συμφωνείς με την ΔΔΟ δηλ πρέπει να διαφωνείς με τον γιατρό...αν συμφωνείς με την ΔΔΟ κατά τα δικά σου λεγόμενα (εκτός αν παραδεχτείς ότι είπες ματσουτσιά) θέλεις να μείνουν βάσεις...."Πως ακριβώς θα γίνει αποστρατικοποίηση των βασεων ρε ΠΑΝΗΛΙΘΙΕ αφου στην διζωνική που υποστηρίζει ο αφέντης σου τσιμεντώνεται η παρουσία τους;;" @2:57

για το PFP η απάντηση σου δείχνει πόσο ρίφι είσαι...λες πως το δησύ το θέλει γιατί εν φιλοδυτικό ενώ το δήκο τσιε η εδέκ για να μην την μονοπολούν οι νατοϊκές χώρες....
εγώ νομίζω για μια κατηγορία που αποδίδεται σε ένα κόμμα για μια θέση η ίδια πρέπει να αφορά τσιε τα υπόλοιπα για μια κοινή θέση...όπως το θέτεις και το δήκο και η εδέκ είναι φιλοδυτική...
με το να μπούμε στο PFP τσιε να έχει προσβαση η τουρκία σε όλα τα εξοπλιστικά προγράμματα, να έχουν οι αμερικάνοι και οι βρετανοί μόνιμοι και εγγυημένη πρόσβαση σε αεροδρόμια και λιμάνια για τις "ειρηνευτικές" τους επιχειρήσεις κ.τ.λ. όπως προνοεί η ένταξη στο PFP, δεν θεωρείς πως είναι φιλοτουρκική και φιλοδυτική πολιτική?
για να μπεις σε τούτο το οργανισμό εν πρέπει να διατηρείς στρατό? δεν είναι αντίφαση τούτο με την κατα τ'άλλα διαχρονική θέση όλων των κομμάτων για αποστρατιωτικοποίηση? δεν είναι η τέλεια αφορμή για τους βρετανούς να παγιώσουν τις βάσεις με την ένταξη στο PFP?

"Αφού η Αγγλία μας κάνει ήδη πόλεμο και το παραδέχτηκε πρόσφατα ο Χριστόφιας"
όταν κάνεις κριτική σε κάποιο ειδικά για κάτι σοβαρό πρέπει να αποφασίζεις για το τι θα κριτικάρεις...σε τούτη τη περίπτωση πρέπει να ποφασίσεις αν ο χριστόφιας εν φιλοβρετανός για το μνημόνειο συναντήληψης και τη συνεύτευξη του μπράουν...ή αν δεν τα χει καλά με τους εγγλέζους και η αγγλία μας κάνει ήδη πόλεμο...για να μας κάμνει ήδη πόλεμο π.χ. μονομερής δηλώσεις στην Ε.Ε. πάει να πει πως δεν τα έχουμε τόσο καλά...νομίζω επί παπαδόπουλου δεν ήταν τόσο επιθετική...μήπως λέει κάτι τούτο?

μήπως εσείς είσαστε τσογλάνια της βασίλισσας όταν θέλετε να της ανοίξετε δρόμους για να βομβαρδίζουν τη μέση ανατολή με την ένταξη στο PFP?

για τον αγώνα κατά των βάσεων....στη δική σας αντίληψη ο αγώνας γίνετε με ομιλίες? όταν το ακελ έκανε πορείες στο ακροτήρι οι δικοί σας απαξίωναν τη σημμασία τους... σε διπλωματικό επήπεδο πότε ξανά στην ιστορία ανακοίνωσαν ότι σε περίπτωση λύσης θα παραχωρήσουν το 50% του εδάφους που έχουν υπό κατοχή σήμερα? τι ανάλογο πέτυχαν οι δικοί σας ηγέτες?

φιλονατοϊκέ "che guevara" άλλαξε nick name...τρίζουν τα κόκκαλα του...

Ανώνυμος είπε...

"che guevara"
εξέχασα να ρωτήσω...
ξέρεις ποιου ήταν υπουργός άμυνας ο γ. ομήρου?

Ανώνυμος είπε...

ρε "che"(λεμε τωρα) αφου οι εγκλεζοι εναμεινουν για παντα με τις ευλογιες χριστοφια,γιατι ειπαν οτι ενακλεισουν την μια βαση τζιε να υποβαθμισουν την αλλη??

Ανώνυμος είπε...

χασιμιός ο "che" ...πιάσε τηλ. στη πρεσβεία της λυβυής ...

Ανώνυμος είπε...

Ενα αποσπασμα που την ιστοσελιδα του ΝΑΤΟ για τον Pfp για να δκιαβασει ο καθε ψεφτοche και νατολαγνος,

Partner countries have made and continue to make signficant contributions to the Alliance ’s operations and missions, from the Balkans to Afghanistan, Iraq and Darfur .

In order to ensure that partner forces are capable of participating actively in NATO-led operations, they regularly take part in NATO exercises and training programmes

Ρε "Che" δκιαλεξε που θελεις να παεις εσυ η τα παιδκια σου για να υπηρετησεις τους ιμπεριαληστες.Μπορει να σου απονειμει τζιε κανενα μεταλλιο η βασιλισσα αν σκοτωσεις πολλους!

Ρήγας είπε...

Ακελάκια και λοιπά νενέκια,

** ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΓΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ οι Βρεττανοί με τα σχέδια λύσης; Μήπως είναι γη στην οποία ΗΔΗ υπάρχουν Ελληνικά χωριά;

** Πόση ΘΑΛΑΣΣΑ θα πάρουν;

** Και ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΘΑΛΑΣΣΑ;

Γιατί λέτε ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ;

ΠΟΙΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ Η ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ;

Όταν έπρεπε να ΠΟΛΕΜΗΣΕΤΕ τους Εγγλέζους, κάνατε τις πάπιες (στην καλύτερη περίπτωση) και στη συνέχεια συνεργαστήκατε μαζί τους σε μυστικές συμφωνίες ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΕΚΛΕΛΕΓΜΕΝΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ και ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΑ ΚΛΗΡΙΔΗ (που έδωσε στέγη τους δολοφόνους πραξικοπηματίες), με τον οποίο τάχα είσασταν πολιτικοί αντίπαλοι. Τα υπόλοιπα είναι κούφια λόγια για ενδοκομματική κατανάλωση.

Ρ.

APXIΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Πάολα και λοιπόί διχο-Ττομικοί,δεκτή και βοήθεια από Συλλούρη,Ρίκκο,αΧριστόδουλον,Λυσσαρίδη,Νι-κωλάκη και Ττόμη.Σας ικετεύω,διαφωτίστε μας.

APXIΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Ρήγα,εσύ που είσαι διαλεκτικός,σε παρακαλώ,διαφώτισέ με για την περιβόητη συνταγή. Αν πράγματι είναι εφικτή,μαζί σας ως το τέλος.

ΠΠΟΥΝΙΟΣ είπε...

Αγαπητέ ΑΡΧΙΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΕ,
μας έχεις πρήξει τα αρχίδια με τους εποίκους.
Ρε εξυπνόβλακα εκουράστηκα να σου απαντώ. Πόσο ηλίθιος είσαι; Θέλεις να σου απαντήσω στα τούρκικα μήπως και καταλάβεις;

Μόλις τωρά παρακολουθώ στη τηλεόραση αποσπάσματα από το συνέδριο της ΕΔΟΝ και άκουσα ένα πολύ ωραίο ανέκδοτο πως 'το ΑΚΕΛ έχει ένδοξη ιστορία'.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχα
χαχαχααχαχαχαχαχαχαχααχαχα

Ανώνυμος είπε...

ρήγα...

προτείνεις να μην δεχτούμε τη παραχώρηση γιατί ήδη υπάρχουν ελληνικά χωριά σε τούτη τη περιοχή?

τι αντίστοιχο πέτυχε κάποιος που τούτους που υποστηρίζετε?

που είδες αναφορά για θάλασσα που να πάρουν??? μιλάς για το σχέδιο ΑΝΑΝ??..τσίνο το σχέδιο πάει πέθανε...
που τσίνο το σχέδιο τσιε όλα τα προηγούμενα μένει μόνο η βάση ΔΔΟ που ο αείμνηστος τάσος παπαδόπουλος μας επανακαθώρησε με την 8ης Ιουλίου...
φυσικά εσύ θεωρείς απαράδεκτη τη ΔΔΟ ... μήπως και το Τασο?
επίσης μας μένει και η κωδικοποίηση του εθνικού συμβουλίου το 2004 ....για να μην ξεχνιόμαστε...

επίσης επειδή ανάφερες τον μεταπραξικοποιματία κληρίδη....
ξέρεις να μας πεις ποια κόμματα τον εξέλεξαν τσιε συμμετείχαν στη κυβέρνηση του? ποιος ήταν ο υπουργός άμυνας του?
ποιος ήταν ο προερδρος του δήκο το καιρό που το δήκο συγκηβερνούσε με τον δησυ και τον μεταπραξικοποιματία κληρίδη???

τσιε ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να ονομάζετε πραξικόποιμα την όποια διαφωνία με το όποιο πολιτικό πρόσωπο ακόμα τσιε με το μακάριο?
....σε λίο δαμέσα ενα μας πείτε ότι το πραξικόποιμα έκαμε το το ακελ για να σκοτώσει το λυσσαρίδη...
ξυπνάτε που τη τύφλα σας τσιε να δείτε ότι το μόνο που εξυπηρετεί η αντιφατική σας προβοκατόρικη ρητορεία εν τη τουρκια....

ξυπνάτε....

Ανώνυμος είπε...

ππούνιο φιλουι...
έσιει μέρες που περιμένω να απαντήσεις κάποια πράματα ... αλλά φέφκεις....

επίσης επηδή γελάς με την ένδοξη ιστορία της εδον άσχετα αν σου γράψαμε επανελημμένα τόσους πεσόντες... περιμένουμε ακόμα να μας πεις τους πεσόντες της νεολαίας της εδεκ...ή τσιε εδεκ αν θέλεις......

Ανώνυμος είπε...

ππουνιο επκιαες τζιε εσυ ανθοδεσμη που τον λουκη??

Ο ΡΗΓΑΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΟΣ ΠΟΥΔΕΝ ΔΕΧΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΔΑΦΟΥ΅ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ!!!!!!!

APXIΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Ππούνιε,αυτή είναι η απάντηση στην ερώτησή μου;Σε αφαιρώ από την ιμτελικέντσια και σε υποβιβάζω στην κατηγορία του Νι-κωλάκη και του Κουλία του ταφροφάγου.

ΠΠΟΥΝΙΟΣ είπε...

ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΕ ΠΑΝΙΒΛΑΞ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ

ΚΟΚΟΣ ΦΩΤΙΟΥ (o πρώτος πεσόντας τους πραξικοπήματος)
ΔΩΡΟΣ ΛΟΪΖΟΥ
ΚΡΗΤΙΩΤΗΣ
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ
ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ
ΚΥΡΙΛΛΟΥ
ΣΟΛΩΜΟΥ
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΣΙΕΠΗΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΟΡΔΑΝΟΥΣ
ΕΥΑΓΩΡΟΥ
ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ....

ΕΠΕΣΑΝ ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΟΚΑ Β. ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΟΥ ΛΥΣΣΑΡΙΔΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΛΥΤΩΣΕ ΕΚ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ. ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΔΕΙΑΣΑΝ 4 ΓΕΜΙΣΤΗΡΕΣ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ Ο ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΕΔΕΝ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΔΟΝ) ΔΩΡΟΣ ΛΟΙΖΟΥ.

ΠΕΜΟΥ ΕΣΥ ΠΟΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΚΕΛ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΔΟΝ ΕΠΕΣΑΝ ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ.
ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΕΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΔΕΚΚΗΤΕΣ

Anef_Oriwn είπε...

Προσωπικά ΔΕΝ κάνω παρεμβάσεις [με σχόλια] σ’ αυτό το blog, γιατί ΠΑΝΤΑ οι συζητήσεις εκφυλίζονται και οι διάφοροι σχολιογράφοι [συνήθως οι συμπολιτευόμενοι] περί άλλων τυρβάζουν ... Προσπαθούν να πιάσουν το πόδι του συζητητή τους ή όπως λέει κι ένα παιδάκι τακτικός θαμώνας του blog “να το κάνουν με τα κρεμμυδάκια” … Αρέσκεται φαίνεται στο στιφάδο τζιαι στην ξιδκιάν, αλλά μάλλον δεν γνωρίζει ότι τούτα τα εδέσματα προκαλούν και κάκοσμα αέρια!
Όπως και να ‘χει όμως ... Σκοπός της παρέμβασης μου αυτής είναι να επισημάνω μια θλιβερή κατάσταση ...Την προσπάθεια της οικειοποίησης της θυσίας του οποιουδήποτε πεσόντα κατα το πραξικόπημα και την τούρκικη εισβολή αλλά και προγενέστερα ... Σίγουρα η προσωπική [ή η οικογενειακή] ιστορία του καθενός και η δραστηριότατα του μέσα από συγκεκριμένο πολιτικό και κομματικό χώρο αποτελεί και τιμή για το συγκεκριμένο χώρο ... Όμως αυτή η προσπάθεια [η έμπλεα εμπάθειας και πίκκας] πλειοδότησης του δικού [ΜΑΣ] χώρου ή μηδενισμού του αντίπαλου χώρου [έστω κι αν αυτός ο χώρος θεωρείτο κάποια στιγμή όμορος] έχει καταντήσει πλέον αηδία και δείχνει αρρωστημένες νοοτροπίες και συμπεριφορές...
Με λυπεί ιδιαίτερα η στάση αυτών που καλούν τους εαυτούς τους ΕΔΕΚκίτες και η συνεχής προσπάθεια τους να μονοπωλήσουν τα πάντα λες και μόνο αυτοί πρόβαλαν αντίσταση στο πραξικόπημα του Ιούλη του 1974... [Το 1974 ΔΕΝ υπήρξε οργανωμένη αντίσταση στο πραξικόπημα από ΚΑΝΕΝΑ! Μόνο σπασμωδικές ενέργειες] ... Σ’ αυτά τα θέματα έχω αναφερθεί πλειστάκις στο blog μου και δεν θα μπω στη διαδικασία να τα επαναλάβω... Όμως καλό είναι κάποιοι με μελετήσουν [και με προβληματισμό και ευρύτητα πνεύματος] και κανένα άλλο βιβλίο πέραν από τα αξιώματα που έχουν μάθει, για να μην πιάνονται και ανιστόρητοι κάποιες στιγμές [Π.χ. ο Κόκος Φωτίου ΔΕΝ ήταν “πρώτος πεσόντας τους πραξικοπήματος”, αλλά ο πρώτος που δολοφονήθηκε – στη Λάρνακα – από την ΕΟΚΑ Β΄].

Ανώνυμος είπε...

ππούνιο τιμή και δόξα στους πεσόντες της εδεκ...

πίεννε στη ανάρτηση για τον αναστασιάδη πριν τα βραβεία του christofias watch τσιε έβρε τσιε τους δικούς μας...

τσιε αναγνώριστους τσιε σι...

τσιε μετά σιώπα...

ΠΑΟΛΑ είπε...

Εγώ ΑΡΧΙΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΕ θέλω να έρθουν και άλλοι έποικοι γιατί είναι κρίμα να ταλαιπωρούνται στην Τουρκία ενώ υπάρχουν τόσα πρόθυμα Γιουσουφάκια σαν κι εσένα εδώ, να τους προσφέρουν ότι ζητήσουν. Να έρθουν κι άλλοι και να τους βάλουμε όλους σπίτι σου.

ΓΡΟΘΟΣ είπε...

ρε παιθκαι τωρα εμπεικα τζαι εγω. εδκιεβασα τισ αναρτησεις τζαι το λοιπον επολλα μα παρα πολλα ηλιθιοι , ψευτες και ριφκια τουτοι οι ακελικοι(ΛΕΩ ΑΚΕΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΔΙΟΤΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩς ΑΚΕΛΙΚΟΙ). Ενεχουν υποθεση, ειναι ανιστοριτοι,αμπαλατοι τζαι πανω απο όπα μειοδώτες. Αθυμηθηκαν τον Παπαφιλιπου τωρα? Πριν τις εκλογες εκαμαν πλακακια με το ΔΥΣΗ(ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ) ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΕΟΚΑ Β τζαι επατροναρα τους οι δεξιοι για να περασουν στον δευτερο γυρο εις βάρος του Παπαδόπουλου. Αμα τους ελαλες για ΕΟΚΑ Β τζαι ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ελέα μας περασμένα ξεχασμένα τζαι ότι να μεν ξύνουμε πλιγές γιατί προέχειη ενότητα του λαού. Όποιος ετόλαμαν να αναφερθεί σε πραξικόπημα τζαι φασίστες ήταν για τούτους φανατικός τζαι ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ετούτος ο φανατισμός που εδίχασε την Κύπρο. ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΟΙ εκάμναν πλάτες ο ένας του άλλου γιατί εξυπηρετούνταν τα κομματικά τους συμφέροντα τζαι στα αρχίδια τους τα κρατικά και εθνικά μας συμφέροντα. ΤΟ άλλο το πιο ωραίο πριν την πρώτη Κυριακή ελέαν ότι αν περάσει δεύτερο γύρο Παπαδόπυλος με Κασουλίδη θα ψηφίσουν Κασουλίδη γιατί ο Παπαδόπουλος ήταν δολοφώνος τζαι τον τζαιρό της ΕΟΚΑ Β εκαθαριζε αριστερούς. Ρωτας τους μετά καλά γιατί εψυφίσατε τον πριν 5 χρόνια? ΑΠΑΝΤΗΣΗ: έντο ξέραμε πριν τωρά το μάθαμε. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ. ΕΝΤΟ ΞΕΡΑΝ 34 ΧΡΌΝΙΑ ΤΖΑΙ ΞΑΦΝΗΚΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΨΕ ΤΟΥΣ ΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟ ΑΚΕΛ. Να πιο είναι το ΑΚΕΛ που μια ζωή εκπαιδεύκει τούτα τα άβουλα ανθρωπάκια κάνοντας τα ανδρείκελα χωρίς γνώμη και άποψη και ημιμορφωμένα ώστε να ρίχνει μια γραμμή τζαι να την κάμνουν παντίερα. ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ασχοληθείτε με κανένα σοβαρό άνθρωπο τζαι αφήστε τα γιουσουφάκια παπαγαλάκια που εμπείκαν μεστω μπλοκ να σας αναλώσουν τον χρόνο σας αντί να είσαστε σε καμία παρέα να αναλείετε τις θέσεις μας για να αφυπνισουμε τον κόσμο τωρα που αν τζαι φως τζαι ώρα ώστε να μπούμε τροχοπαίδι στ διχοτομικά τους σχέδια. ΑΣ ΒΓΟΥΜΕ ΕΞΩ ΝΑ ΣΩ ΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΠΟΥ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥς. Ξυπνάτε μεν τους αφήνετε να σας υπνοτίζουν. Τούτες είναι πάγιες τακτικές τους που βρίσκουν εφαρμογή στα φύτά τους τζαι όι σε εμάς που είμαστρ άνθρωποι με τσαγανό τζαι κυρίως άποψη δική μας τζαι επίκτητες γνώσεις τζαι όι δανεικές τζαι εμφυτευμένες. ΤΟΥΤΟΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΥΤΟΑΝΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΖΑΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΕ ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Εκάμαν λαλούσην λάθος με τον Παπαδόπουλο. Εκάμαν λάθος με τον Βασιλείου τζαι μετά εκάμαν λάθος που εκάμαν λάθος με τον Βασιλείου. Εκάμαν λάθος με τον Ιακώβου τζαι μετά εκάμαν λάθος που εκάμαν λάθος με τον Ιακώβου. ΕΝΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΥΠΟΨΗΝ ΑΦΟΥ ΟΤΙ ΚΑΜΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. Εντουτοι ολαν που ενα σώσουν την Κύπρο? ΑΦΟΥ αν κατα τύχη καμουν τίποτε σωστό ενα βραχυκυκλωθεί ο εγκέφαλος τους τζαι ενα αρκέψουν να λαλούν αληθκειες με πρώτη και καλύτερη ότι επιθυμούσαν πάντοτε την πολιτική εξόντωση του Λυσαρίδη γιατί εφοούνταν τον αφού εχάλανε την πιάτσα με την ποιότητα του ως άνθρωπος και πολιτικός αφήνοντας όλους τους άλλους εκτεθημένους στα μάτια του λαού αφού ο Γιατρός έθετε τον πήχη τόσο ψηλά που αποκάλυπται την γύμνια τους. Τζαι μαν ακούτε μαλακιες για ποσοστά γιατί είπαμε πως το διαμάντι είναι πολύτιμο αφού είναι σπάνιο σε αντίθεση με τα σκατά που εγεμάτος ο τόπος.

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΑΝΑΝ ΟΥΛΛΟΥΣ ΟΙ ΤΟΥΡΤΖΟΙ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΑΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΣ.

ΠΕΤΕ ΜΑΣ ΡΕ ΚΟΠΕΛΙΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΝΕΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΤΖΙΕ ΞΑΣΤΕΡΑ.

ΚΑΤΙ ΔΔΟ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΚΟΥΑΜΕ. ΠΟΙΟΝ ΕΤΟΥΤΟ ΣΙΟΡ; ΤΙ ΣΗΜΕΝΕΙ ΔΙΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΔΙΖΩΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ. Ε ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΚΟΜΑ. ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΔΕΚΤΗΚΕ ΠΡΩΤΟΣ;

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΔΟ ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ;

ΠΕΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΘΩ ΔΙΟΤΙ ΠΟΥ ΤΙΣ ΣΥΖΥΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΕΚΑΤΑΛΒΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Quiz

Ποιος σύρνει τις πιο δυνατές κλανιές;

α)Ο Κλαστήρας
β)Ο Ρήγας Πορδαίος
γ)Ο Τσιουππής
δ)Ο Κώστας Κυριάκου άλλος Όυτοπος
ε)Ο Ππούνιος

Ο νικητής κερδίζει μια αντισφιξιογώνα μάσκα μάρκας CW(Chritofias Watch).Παρακαλείται ο νικητής να επικοινωνήσει με την Πάολα για να παραλάβει το δώρο του.

APXIΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Α,ρε Πάολα και σε θεωρούσα από τους λογικούς της συμμορίας.Με απογοήτευσες.Εγώ όμως επιμένω για να αποκαλυφθεί πλήρως η γύμνια των επιχειρημάτων της διχο-Ττομικής σας κλίκας. Πώς φεύγουν,λοιπόν, ΟΛΟΙ οι έποικοι:Πάντως με πατριωτικές πορδές,όχι.

Ανώνυμος είπε...

Άκουσα τον βουλευτή Ρίκκον Ερωτοκρίτου να λέει ότι στο παρόν μπλοκ γράφει και ο ίδιος. Το είπε στην βουλή των αντιπροσώπων κατά την τελευταία μέρα συζήτησης των προϋπολογισμών. Τον έδειχνε η τηλεόραση σε απευθείας μετάδοση! Αν κατάλαβα καλά μάλλον θα είναι και μέλος της επιτροπής του "Χριστόφιας watch". Θα ήθελα πολύ να τον παρακολουθήσω αλλά δεν ξέρω το ψευδώνυμο του. Θα ήθελα επίσης να μου λύσει και κάποιες απορίες μου όπως: Γιατί γράφει με ψευδώνυμο;
Ανέμενα να γράφει επώνυμα! Ένας βουλευτής ! ! !
Μπορεί να μου απαντήσει επώνυμα παρακαλώ;

Ανώνυμος είπε...

Το καραγκιοζούιν το μονοπίθαμον που να ππέσει το αφκόν που τον κώλον του εν θα σπάσει, ξέρετε τον ρε, ο σαψός ρε, η Κύπρος κομμουνιστικοποιείται λαλεί!
Έν εν καυλιές που θέλει;

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Καλώς τον Anef_Oriwn.

Επειδή δε σε συμφέρει η σύγκριση ΕΔΕΚιτών και ΑΚΕΛικών κατά το πραξικόπημα, τώρα έγινε προσωπική η θυσία του καθενός ε;

Βεβαίως, γιατί το λες αυτό είναι προφανές: γιατί αν συγκρίνουμε κομματικούς χώρους και την προσφορά τους λεβέντη μου, θα δούμε ότι η ΕΔΕΚ ήταν ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ενώ το ΑΚΕΛ ήταν σε επίπεδο μονάδων!

Η στάση της ηγεσίας του ΑΚΕΛ, φαίνεται και από το άρθρο του Λάζαρου του Σκαλιστή, το οποίο επιμένεις να θεωρείς ανύπαρκτο.

Ανώνυμος είπε...

Νικόλας Παπαδόπουλος, αυτός που δέχεται Τούρκον έποικο για αντιπρόεδρο

της Κύπρου! Καμαρώστε τον! Τί του πρέπει; Τί του πρέπει; Απαντήστε

ελεύθερα.

APXIΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Ππούνιε και Πάολα,πώς θα διώξετε,είπατε,ΟΛΟΥΣ τους έποικους;

Ρήγας είπε...

1. Έποικοι:

Με την προτεινόμενη λύση, ΚΑΠΟΙΟΙ έποικοι θα φύγoυν. Σωστά; ΠΩΣ ακριβώς θα φύγουν;

2. Βάσεις: Εμείς θέλουμε να φύγουν οι βάσεις. Αλλά αν δώσουν τον Ύψωνα και το Κολόσσι (που έτσι και αλιώς τα κατοικούμε) και πάρουν την θαλάσσια περιοχή με τα πετρέλαια, ποιός κερδίζει;

3. Διακυβέρνηση Κληρίδη: Τις ερώσήσεις σας για τους υπουργούς της ΕΔΕΚ να τις κάνετε στην ΕΔΕΚ. Μην με ρωτάτε εμένα προσωπικά και ονομαστικά, διότι εγώ έχω δηλώσει πολλές φορές ότι δεν ανήκω και δεν ψηφίζω κανένα κόμμα.

Εγώ ανέφερα ένα γεγονός: Την μυστική συνεργασία ΑΚΕΛ, Βρεττανών και Κληρίδη α) πίσω από την πλάτη του λαού, β) εν μέσω ψεύτικων διακυρήξεων στον λαό (π.χ. πλήρης επιστροφή, πλήρης αποχώρηση στρατευμάτων, κλπ) και γ) πίσω από την πλάτη Μακαρίου, όπως φαίνεται στα αρχεία των Βρεττανικών υπηρεσιών. Εσείς, αντί να μείνετε στην ουσία, μου απαντάτε για κάποιον υπουργό της ΕΔΕΚ...

Αν θυμάστε όμως καλά, ο Κληρίδης βγήκε στην εξουσία δύο φορές με δύο διακυρήξεις με τις οποίες συμφωνούσαν πολλοί και εκτός ΔΗΣΥ (α) Ελληνική μεραρχία και β) αγορά αντιπυραυλικού συστήματος S-300) που αποδείκτηκαν μεγάλο ψέμα.

Και αν θυμάστε επίσης καλά, η ΕΔΕΚ --που είχε ψηφίσει κατά βούληση διότι πολύ σωστά θεωρούσε τον ανθυποψήφιο άκρως επικίνδυνο και επομένως ψήφισαν το μη χείρον-- αποχώρησε από την κυβέρνηση.

4. Λύση: Τί λύση προτείνουμε; Ενιαίο κράτος. Την επαναφορά δηλαδή της συνταγματικής τάξης. Πώς θα γίνει; Ξεκινούμε από την ερώτηση που βάζω στην αρχή-αρχή. Πώς θα φύγουν ΜΕΡΙΚΟΙ; Διότι την μερική αποχώρηση εποίκων την λέτε εσείς και δείχνετε να έχετε έτοιμο τον τρόπο. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο λοιπόν να φύγουν και οι υπόλοιποι.

Ρ.

Ρήγας είπε...

>>Νικόλας Παπαδόπουλος, αυτός που δέχεται Τούρκον έποικο για αντιπρόεδρο της Κύπρου! Καμαρώστε τον! Τί του πρέπει; Τί του πρέπει; Απαντήστε


Να απαντήσω, άνκαι απάντησα πολλές φορές και έθεσα κάποια ερωτήματα αλλά κανένας δεν μπαίνει στον κόπο να απαντήσει.

Από την στιγμή που ΔΕΧΕΣΑΙ έστω και έναν έποικο, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗ τί θα κάνει αφού θα έχει τα ίδια δικαιώματα μαζί σου. ΕΣΥ θα τον έχεις δεκτεί ως πολίτη.

Εκτος και αν πεις τον δέχεσαι, αλλά να μην έχει δικαιώματα σαν τους άλλους πολίτες. Ε;

Απο την στιγμή λοιπόν που έστω και κάποιοι θα μείνουν, αυτό θα σημαίνει ότι θα είναι ΚΥΠΡΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, σωστά;

Ή έχετε κανένα μεγαλεπίβολο σχέδιο να μην είναι πολίτες αλλά να είναι "παράνομοι μετανάστες";

Ή μήπως να είναι μεν πολίτες, αλλά μόνο για να πλένουν πιάτα;

Απο την στιγμή λοιπόν που θα τους δεκτούμε (με την διά-λυση), τότε θα τους έχουμε και στις δημόσιες υπηρεσίες και σε πολιτειακά αξιώματα και παντού όπου μπορεί να μπαίνει ένας Κύπριος πολίτης.

Ακόμα και στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Φάτε τώρα μιαν "λύση" με μη-πλήρη αποχώρηση εποίκων.

Και αν δεν σας αρέσει, δεν θα υπάρχει επιστροφή.

Μάλλον (λέω μάλλον) αυτό εννούσε ο Παπαδόπουλοις λέγοντας "δεν θα έχεις επιλογή."

Ρ.

ΠΡΕΒΕΙΑ ΛΙΒΥΗΣ είπε...

Παρακαλειται ο κυριος ΠΠουνιος να ερτει να παραλαβει την ανθοδεσμη και την ευχητηρια καρτα που απεστειλλε ο λουκης παπαφιλιππου για την ονομαστικην εορτην του Βασσου λυσσαριδη.

Ανώνυμος είπε...

ρήγα...

τελικά αν μας δώσουν τον ύψωνα τσιε το κολλόσι δεν θα το δεχτείς? τσιε ξαναρωτώ , που είδες τούτα που λες για τη παραχώρηση θάλασας σαν αντάλαγμα (εκτός που το σχέδιο ανάν)? τσιε ποιος άλλος πέτυχε κάτι αντίστοιχο?

επίσης δεν απάντησες τα εξής
"
που τσίνο το σχέδιο τσιε όλα τα προηγούμενα μένει μόνο η βάση ΔΔΟ που ο αείμνηστος τάσος παπαδόπουλος μας επανακαθώρησε με την 8ης Ιουλίου...
φυσικά εσύ θεωρείς απαράδεκτη τη ΔΔΟ ... μήπως και το Τασο?
επίσης μας μένει και η κωδικοποίηση του εθνικού συμβουλίου το 2004 ....για να μην ξεχνιόμαστε...

"
επισης για την εδεκ κ.τ.λ. που λες πως
" έχω δηλώσει πολλές φορές ότι δεν ανήκω και δεν ψηφίζω κανένα κόμμα."

δεν χρειάζετε να δηλώσεις ότι ανήκεις σε κάποιο κόμμα, αλλά όταν κατηγορείς το ακέλ για πράματα που έχουν τις ίδιες θέσεις η εδεκ και το δήκο, ή να κατηγορείς το ακέλ για συνεργασία με το γλαυκο τη στιγμή που τα άλλα κόματα ήταν αυτά που συνεργάστηκαν εξέλεξαν και συγκηβέρνησαν μαζί του, τούτο σε καθηστά μη ανεξάρτητο τσιε μη αντικειμενικό...
το ποιο γελοίο που ούλλα είναι να μιλάς για ενιαίο κράτος, τσιε να "κτυπάς" ασύστολα το ακελ και το χριστόφια για την ΔΔΟ, ΑΛΛΑ να παραβλέπεις ότι ο τάσος ήταν ο πρώτος που την υπόγραψε μετά το σχέδιο ανάν, τσιε ΟΛΑ τα κόμματα να καπαρτίζουν για τσίνη την υπογραφή (8ης ιουλίου)....
αν δεν ήσουν κομματόσκυλλο τσιε συ, θα κτυπούσες τσιε τους υπόλοιπους...αλλά τσιε πάλε προσπαθείς να τους δικαιολογίσεις:
Και αν θυμάστε επίσης καλά, η ΕΔΕΚ --που είχε ψηφίσει κατά βούληση διότι πολύ σωστά θεωρούσε τον ανθυποψήφιο άκρως επικίνδυνο και επομένως ψήφισαν το μη χείρον-- αποχώρησε από την κυβέρνηση."

ο χριστόφιας δηλ δεν ήταν το μη "χείρον" ? αν μετά αποδείχθηκε το "χείρον" ...γιατι εν ακόμα στη κυβέρνηση?

anw για να μην φέφκουμε που την ουσία...το ενιαίο κράτος πως το φαντάζεσε δηλ? νοουμένου ότι η συνταγή του 60 αποδείχθηκε καταστροφική, με τούρκο αντιπρόεδρο με δικαίωμα βέτο... τούτη εν η συνταγματική τάξη που θέλεις?...θεωρείς ότι είναι εφικτό να ζητήσουμε ενιαίο κράτος 1:1 με πρόεδρο όποιο εκλεγεί τσιε χωρίς αντιπρόεδρο? τούτου εν συγκρούεται με το χάρτη κοινοτικών δικαιωμάτων του ΟΗΕ, τι στιγμή που αναγνωρίσαμε τσιε μια δεύτερη κοινότητα μέσα στη κύπρο...πως εξασφαλίζετε η "πολιτική ισότητα"( όχι αριθμιτική, αλλά αποτελεσματική συμμετοχή των 2 κοινοτήτων στα όργανα εξουσίας) πράμα το οποίο δεν είναι έμπνευση του χριστόφια... ? θεωρείς ότι μπορούμε σαν κυπριακή δημοκρατία να αμφισβιτήσουμε ή να συμπεριφερόμαστε ωσάν δεν υπάρχει τέτοιο πράμα? τσιε θεωρητικά να το κάμναμε ποιος θα μας έπαιρνε σοβαρά με θέσεις λίγο πολύ, που υποβαθμίζουν τους τουρκοκύπριους που κοινότητα σε μειονοτητα (με τις πολιτικές και νομικές τους ενιαιες)?

για τους έποικους...
που τις 250 000-300 000 που υπάρχουν σήμερα, αν αποχωρήσουν οι 200 000 - 250 000 εν μιλούμε απλά για αποχώρηση ΜΕΡΙΚΩΝ εποίκων...η παραμονή 50 000, αν εν τσίνη η παραχώρηση που ενα διασφαλίσει ότι όλες οι υπόλοιπες πτυχές του σχεδίου διασφαλίζουν τη λειτουργική τσιε βιώσιμη λύση, νομίζω έν τήθετε ζήτημα...κάτι που τσιε ο τάσος το είχε αναγνωρίσει γιαυτό και δεν ζήτησε πλήρη αποχώρηση των εποίκων το 2004 μετά το σχέδιο αναν στη κωδικοποίηση του εθνικού συμβουλίου...
δεν έχουμε τη μαγική συνταγή για αποχώρηση όλων...μόλις την βρείτε να μας τη πείτε...

Ρήγας είπε...

Έποικοι: Από εκείνους λοιπόν τους 50,000 που θα μείνουν, θα μπορούν να έχουν και να διεκδικούν δημόσια αξιώματα μέσω της κοινότητας τους όπως ΟΛΟΙ οι πολίτες του κράτους;

Και αν ο νόμος προνοεί εν αλλάξ προεδρία ή Τούρκο αντιπρόεδρο ή Τούρκο σε κάποιο άλλο ψηλό αξίωμα του κράτους, θα υπάρχει ΝΑΙ ή ΟΧΙ η δυνατότητα σε ΕΝΑΝ να βάλει υποψηφιότητα και να διεκδικήσει τέτοιο αξίωμα;

Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Διότι από τη στιγμή που δεκτούμε έναν (οποιονδήποτε αριθμό), τότε ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΦΤΕΙ ΛΟΓΟΣ.

Βασιλείου/Κληρίδης: Ο Κληρίδης ήταν το μη χείρον.

Χριστόφιας/κασουλίδης: Ο Χριστόφιας θεωρήθηκε το μη χείρον. Αποδείκτηκε όμως ψεύτης.

ΔΗΚΟ/ΕΔΕΚ: Διαφωνώ και με τα δύο κόμματα στον βαθμό που στηρίζουν λύση ομοσπονδίας, στην υποκρισία που έχουν παραμένοντας στην κυβέρνηση διαφωνούντες τάχα, στην οποιαδήποτε συνεργασία με το ΑΚΕΛ (δες: ΔΗΚΟ) στο παρελθόν και σε πολλά άλλα. Δεν ψηφίζω κανένα κόμμα. Εσύ επιμένεις να με αποκαλείς κομματόσκυλλο. ΟΚ. Είμαι και "κομματόσκυλλο" και "εχθρός του λαού."

Βάσεις: Αναφερόμουν (έχω ως βάση μου) το Σχέδιο Ανάν. Νοουμένου ότι το επερχόμενο σχέδιο δεν θα διαφέρει πολύ, θέλω (και γι'αυτό ρώτησα) να δω ΟΛΕΣ τις λεπτομέρειες για αυτά που θα δώσουν και για αυτά που θα πάρουν. Όχι μόνο ποιά χωριά είπαν ότι θα δώσουν.

Ως Υψωνιάτης και κάτοικος Ύψωνα, αν δώσουν τον Ύψωνα στην ΚΔ και πάρουν θαλάσσια περιοχή με πετρέλαια, ΟΧΙ, δεν θα το δεκτώ. Και λυπούμαι πολύ αν συνεχίζεις να με ρωτάς και να λες "Ο Ρήγας του δίνουν χωριά και δεν τα δέχεται."

Διότι τα πετρέλαια ανήκουν στην ΚΔ και εγώ που είμαι πιο αριστερός απο σας (αφού εσείς δεν είστε καθόλου) και θέλω να τα διαχειρίζεται το κράτος μου για ΟΛΟΥΣ τους πολίτες (Έλληνες και Τούρκους), όχι η BP και η ESSO, ο Σιακόλας και δεν ξέρω κι'εγώ ποιός άλλος. Εσύ σε ποιόν θέλεις να ανήκουν;

Ρ.

Ανώνυμος είπε...

Άσε ρε παιδιά... Ο 2.47 είναι συναγερμικός, απλά το παίζει ακελικός.

δεν εξηγείται άλλιως η εμμονή του σε ΔΔΟ, η εμμονή του στις βάσεις, η αγγλοφιλία κλπ

χαρακτηριστικά κληριδισμού είναι αυτά

άστε το παιδι, δεν ειναι αριστερός, το παίζει για να περάσει εντέχνως συναγερμικές θέσεις στα μυαλά του λαού

Ανώνυμος είπε...

ρήγα....
ξεκινάς με μια κουβέντα του νού σου, που σε ρωτώ επανελημένα που το είδες τωρά τούτο το πράμα...π.χ. ότι θα πάρουν θάλασσα γιατί έτσι έλεγε το πεθαμένο σχέδιο αναν....τσιε καταλήγεις πάλε μόνος σου στο ότι είσαι πιο αριστερός επειδή τη θάλασσα που κατ'εσένα θα πάρουν θα την διαχειρίζετε η έσσο, τσιε ότι εμείς θέλουμε να τη διαχειρίζετε η έσσο..

μπράβο ξέρεις να κάμνεις διάλογο...

anw....εγώ απλά σε ρώτησα αν σου δώκουν το κολόσσι τσιε τον ύψωνα αν θα το δεκτείς...τελεία...ούτε ανταλάγματα είπα ούτε τπτ...(δεν είμαι εγώ που είπα πως ο ρήγας δεν τα δέχετε)...

τα πετραίλεα ναι πρέπει να ανήκουν στο κράτος....το μόνο κράτος όμως σήμερα που κατάφερε να αφήκει έξω τις μεγάλες εταιρίες είναι η κούβα...μακάρι να τα καταφέρουμε τσιε μεις...αφού το λύσουμε φυσικά...

για τους έποικους νομίζω το πράμα εν ξεκάθαρο....ούτε εσύ ούτε κανένας δεν ξέρει το τρόπο να φύουν όλοι...οπότε το να φύουν όλοι παραμένει σύνθημα....η διαφορά μας: είναι ότι εμείς δεν πρόκειτε να δεχτούμε τη διχοτόμιση παρά μια βιώσιμη λύση που αφήνει 50 000 ....

επίσης σύνθημα παραμένει τσιε η παραφιλολογία σας για το ενιαίο κράτος αφού εν μου απάντησες τπτ που τσίνα που ρώτησα για τούτο το θέμα....

ευχαριστώ...

Che Guevara είπε...

Επιμένεις να λειτουργείς ως εξάρτημα της βασίλισσας και να μην καταφέρνεις να βάλεις στο μυαλό σου πως μερικά πράματα δεν συνδέονται απευθείας. Έχεις πάθει εγκεφαλικά εγκάυματα ίσως από παρατεταμένη έκθεση στον Τσιελεπή.

Αλλά ας ασχοληθώ λίγο ακόμα μαζί σου να γελάσουμε. Α, και μπαι δε γουει, βαλε και κανενα ψευδωνυμο, εστω ενα τυχαιο, κατι, να σε ξεχωριζουμε. Εκτος και αν εισαι τοσο δειλος που πρεπει να γραφεις ως πληρως ανωνυμος...

1. ΔΔΟ και 8η Ιουλίου. Επιμένω πως τα τρια αλλα κομματα υποστηριξαν την ΔΔΟ με το σωστό περιερόμενο. Εκείνο το περιεχόμενο το έδινε ο Τάσσος και οι συν αυτώ. Μεταξύ της φασιστορατσιστικής ΔΔΟ που θέλετε ο ψευδοαριστερός Χριστόφιας μαζί με τους νεοναζι του ΔΗΣΥ, εγώ προτιμώ την ΔΔΟ του Τάσσου, και ας ήταν λιγότερο απ αυτά που οραματίζομαι. Τουλάχιστον θα ήταν βιώσιμη. Και πριν μου αρχίσεις τις παπαρολογίες σου, η διαφορά της ΔΔΟ του Τάσσουε από την φασιστορατσιστική δική σας είναι το γεγονός πως σκοτωθήκατε να τον διώξετε από την εξουσία. Γιατί ακριβώς η ΔΔΟ του δεν ήταν όπως την οραματίζεται ο ψευδοαριστερός Χριστόφιας με τον δολοφόνο Ταλάτ...

2. Για τις βάσεις, την αποστρατικοποίηση και την διζωνική του αφέντη σου, μαλλον επιβεβαιώνεις την πανηλιθιότητα σου. Ρε σούργελο, όταν λεώ "την διζωνικη που δεχεται ο αφεντης σου", εννοειται πως μιλώ για το μοντελο λυσης που προωθει αυτη τη στιγμη ο Δημήτρης Χριστόφιας. Σε αυτό το μοντελο λυσης ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΥΓΟΥΝ οι βάσεις, το μνημόνιο που υπέγραψε με τον Μπράουν, τα πρωτοσελιδα άρθρα στην Χαραυγη κλπ αυτό αποδεικνύουν. Ετσι και αλλιως, ειπε πως δεν θελουμε να ανοίξουμε νεο μετωπο, δεν εχει κανει ποτε δηλωσεις κατα των βασεων απο τοτε που ανηλθε στην εξουσια. Το οτι πηγες καποτε με την ΕΔΟΝ εξω απο τις βασεις και έκλασες, δεν σημαινει τιποτα. Και εξω απο τις αμερικανικες πρεσβειες πηγαινεις με αλλους ρατσιστές του ΑΚΕΛ και τι καταφερατε; Να σας παιρνει τηλεφωνο ο Κολιν Παουελ για συνωμοσιουλες τα μαυρα μεσανυχτα του Απριλη του 2004. Αρα απο κλανιες και δημοσιες "διαδηλωσεις" πρωτοι. Απο ουσια πρωτοι ιμπεριαλιστες.

3. Οσον αφορα τον Σ.γ.Ε., δεν θα με πεις εμενα ΝΑΤΟϊκό ρε τσογλάνι της Queen Elizabeth, διότι εγώ ΔΕΝ θελω να μπούμε στον ΣγΕ, αλλά θέλω πλήρη ξεκούμπισμα του ΝΑΤΟ από το νησί: Και αυτό σημαίνει να φύγουν οι Βάσεις, και ο τουρκικός στρατός. Αλλά βλέπωντας τα μέσα από ενα ιμπεριαλιστικό πρίσμα, ναι, εσας η εννοια σας δεν ειναι το ΝΑΤΟ, απλά προτιματε αντι να εξυπηρετειτε τα συμφέρονται ολων των καπιταλιστών-ιμπεριαλιστών, έχετε ταχθεί συγκεκριμένα και μονοπωλιακά υπέρ του αγγλικού ιμπεριαλισμου. Γι αυτο δεν αφηνετε αλλους ιμπεριαλισμους μεσω ΣγΕ να βάλουν χέρι στην Κύπρο. Αρα για να σου το κανω περιληψη να καταλαβει το φτωχο (ή έμμισθο) σου μυαλό: Το ΑΚΕΛ διαφωνει με τον Σ.γ.Ε. όχι γιατι ειναι ΝΑΤΟικος, αλλα επειδη πρωτο υπερασπιζεται τα συμφεροντα της ΝΑΤΟικής αγγλίας έναντι άλλων ΝΑΤΟικών δυναμεων.

Che Guevara είπε...

4. Δεν ήταν επιθετικη η Αγγλία επι Παπαδόπουλου; Σου θυμίζω πως ο πρώτος που πανηγυριζε εξω απο τα γραφεια του ΑΚΕΛ μετα την εκλογη χριστοφια ήταν ο Μίλετ... Η Αγγλία μας κάνει πολεμο διαχρονικα. Μαλλον δεν θυμασαι τι εγινε το 2005 στην Ευρωπη... Η διαφορα ρε άσχετε ειναι πως ο Χριστοφιας εδωσε τα παντα στους Εγγλεζους, τους επιβεβαιωσε πως δεν θα φυγουν οι βασεις, ο Μπραουν γραφει πρωτοσελιδα αρθρα στην Χαραυγή, ο Μιλετ ειναι σε ολες τις εκδηλωσεις και καλει για να "πουλησουν οι ηγετες" την λυση. Δηλαδη και τους δινετε τα παντα ΑΚΕΛες τους ιμπεριαλιστες, και μας δέρνουν απο πάνω!!!

5. Όχι, ο αγώνας κατά των βασεων δεν γινεται ουτε με φτηνες ομιλιες ενωπιων ΑΚΕΛης αρνιών, ούτε βέβαια με πορειες μονο. Γινετια με πραξεις. Τωρα ο Χριστοφιας μπορει να θεσει θεμα βασεων σε ολα τα διεθνη βηματα. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ! Πολύ απλά γιατι ειναι αλυσοδεμενος στον θρονο της βασίλισσας Ελισάβετ.

6. Αλλά εισαι και βλακας. Το 50% που μας παραχωρουν ειναι κατοικημενες απο Ε/κ περιοχες που ετσι και αλλιως τους ειναι μπελας. Δεν επιστρεφουν λιμανια, στρατιωτικες εγκαταστασεις, και το σημαντικοτερο, δεν διαλυουν τις κατασκοπευτικες τους κεραιες. Δηλαδη μας επιστρεφουν 50% εδαφους που δεν το χρειαζονται, για να τους "τσιμεντωσει" ο "κομμουνιστής" (χαχαχα) μια για παντα το καθεστώς.

Του μεγαλου Che Guevara τριζουν τα κοκαλα οταν βλεπει βρέφη σαν εσένα να φορά φανελάκι με την φάτσα του και την ίδια ώρα να σκύβουν για να φιλήσουν τα πόδια της Ελισάβετ.

Ανώνυμος είπε...

"che guevara"

μιλάς σαν ένα 5χρονο που το πειράξαν τσιε ξεστομίζει τις βρισιες που μόλις έμαθε...είπες πολλές κουβέντες του καφενέ, αβάσιμες, απλά τσιε μόνο γιατί έτσι σου τα φυτέψαν μες την κελλέ σου τσιε ούτε καν εμπείκες στο κόπο να το σκεφτέις που μόνος σου..αλλά τσιε να θελες από οτι φαίνετε δεν μπορείς να σκεφτείς...

για να με ποιο συγκεκριμένος...

1) ΔΔΟ και 8ης ιουλίου... λες πως "Τουλάχιστον θα ήταν βιώσιμη " η ΔΔΟ του τάσου...τσιε πως τσίνη του Χριστόφια εν "φασιστορατσιστική"...
εξήγα μας... πως....??
"η διαφορά της ΔΔΟ του Τάσσουε από την φασιστορατσιστική δική σας είναι το γεγονός πως σκοτωθήκατε να τον διώξετε από την εξουσία"
η διαφορά είναι ότι τον διώξαμε από την εξουσία????? ναι συμφωνούμε πως η εξουσία εν το πρόβλημα της εδεκ και του δήκο γιαυτό μένουν στη κυβέρνηση...δεύτερο ο ΛΑΟΣ όχι ο Χριστόφιας έστειλε το τάσο σπίτι του....που το πρώτο γύρο...είναι ο ΛΑΟΣ τσογλανάκια της βασίλισσας και προδότες?
παρ'ολα αυτά το ότι ο τάσος επίε σπίτι του δεν αλλάζει κάποια minimum πράματα που προνοεί μια ΔΔΟ...

2) Για τις βάσεις...προτείνεις δηλ. ότι κάποιο σχέδιο λύσης πρέπει να προνοεί εκτός όλων των άλλων ΚΑΙ πλήρη αποχώρηση των βάσεων? ποιος και πότε επρότεινε τούτο το πράμα που τσίνους που υποστηρίζεις και πως πρότεινε να επιτευχθει...?
όσο αφορά το 50% για το κολόσσι και τον ύψωνα ... που να μας το δώκουν προτείνεις να μην το δεχτούμε γιατί εν ε/κ χωριά????
είναι ή δεν είναι μια σημαντική παραχώρηση???
ποιος άλλος πέτυχε κάτι εξίσου σημαντικό??
50% του εδάφους των βάσεων πίσω τσιε λες πως ο χριστόφιας τα ξεπούλησε όλα στους άγγλους?? πως τα ξεπούλησε όλα ?? με συνεντευξη του μπράουν στη χαραυγή, η με το μνημόνιο, τι προνοούσε το μνημόνιο?

επίσης
"Τωρα ο Χριστοφιας μπορει να θεσει θεμα βασεων σε ολα τα διεθνη βηματα."
δαμέ πρόβλημα εισβολής και κατοχής της μισής μας πατρίδας θέτουμε στα διεθνεί βήματα επι 35 χρόνια τσιε "δικαιωθήκαμε"...τσιε για τις βάσεις έμεινε να ασχοληθούν τα "διεθνή βήματα".....
γιαυτό σου λέω ότι είσαι ρίφι...ότι ακούσεις σπουρτάς το χωρίς να το χεις επεξεργαστεί ιδιαίτερα....αοριστολογίες όπως "διεθνή βήματα" πε τες σε κανένα δημοτικό...

νομίζω είπα το πολλές φορές αλλά πάλε αδυνατείς να το συλλάβεις...
τωρά προταιρεότητα έχει το κυπριακό...οι βάσεις ναι πρέπει να φύουν γιατί κατέχουν μέρος του εδάφους μας...αλλά το να ανοίξεις ταυτόχρονα με το κυπριακό τσιε τούτο το μέτωπο, ο χριστόφιας και ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ πλην του ελαμ, αναγνωρίζουν ότι θα είναι ζημιογόνο να ανοίξει ταυτόχρονα....
όταν πήγα έξω απο τις βάσεις με την ΕΔΟΝ δεν σας είδα εκεί πάντως...

αφού δεν θέλεις ΣΓΕ σε περιμένω να βαφτίσεις την εδέκ και το δήκο "τσογλανάκια των αμερικάνων και λοιπών ΝΑΤΟΙΚΩΝ"...

Γελοιοποιείσαι να λες πως υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντα της αγγλίας (εν οι κουβέντες σου που το καφενέ...) επειδή δεν θέλουμε να μπούμε στο ΣΓΕ και στο ΝΑΤΟ . δηλ η αγγλία θα "χάσει" αμαν μπούμε στο ΣΓΕ? τσιε τούτο προσπάθα να το σκεφτείς λίο καλλύτερα...μπορείς...(?)

"che guevara" εγώ δεν φορώ φανελάκι γιατί δεν είναι προσωπικότητα τούτη για να τη κάμνεις φανέλλα, ούτε όμως nick name για να βρίζεις αριστερούς γιατί δεν θέλουν να μπουν στο ΣΓΕ τσιε στο ΝΑΤΟ...γι' αυτό σου λέω τρίζουν τα κόκκαλα του ...άλλαξε το...

Che Guevara είπε...

Εντάξει, δειλέ ανώνυμε, εκατατρόπωσες μες!

Απλά αναμάσησες τα ίδια πράματα που σου έχω ήδη απαντήσει!!

Πρώτον και κύριο, αν θέλεις δηλαδή να συνεχίσουμε, μπορείς να αντιληφθείς πως ΔΕΝ μιλω εκ μερους ΕΔΕΚ-ΔΗΚΟ-ΕΥΡΩΚΟ-ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ;

Οχι δεν μπορείς. Γι΄αυτο δεν μπορείς να συμμετέχεις σε κάποια συζήτηση.

Απ' ότι σε ρώτησα ΔΕΝ απάντησες τίποτα. Διότι βαριέμαι να κάθομαι να ασχολούμαι με ηλίθιους που ούτε προπαγάνδα δεν ξέρουν να κάμουν, απλά θα καταγράψω τα συμπεράσματα από την "ανάλυση" σου, για να δεις και εσύ τι είπες:

1. Ο λαός έδιωξε τον Τασσο με λιγες εκατοντάδες ψήφους διαφορά από τον Χριστόφια. Ο Χριστόφιας εκλέγηκε με τασσικές ψήφους και με δεσμεύσεις.

2. Ναι, θελω να φύγουν οι βάσεις εδώ και τώρα. Εσύ δεν μπορείς να το πεις αυτό. Είσαι δούλος, του ΑΚΕΛ, των Εγγλεζων, δεν εχει σημασία. Πάλι οι Εγγλέζοι εξυπηρετούνται.

3. Ναι, να φύγουν και από τον Ύψωνα και από το Κολόσσι, αλλά και να διαλύσουν τις κατασκοπευτικες κεραίες και να μας δώσουν πίσω τα πάντα. Εσύ δεν μπορείς να το πεις αυτό γιατί εισαι αγγλόδουλος.

4. Το 50% δεν ειναι σημαντικό. Εκεί ζούν ήδη Ε/κ. Δεν το καταλαβαίνεις ε; Τι να σου κάνω. Πάσχεις.

5. Δηλαδή εσύ λες όχι σε διεθνή βήματα, όχι σε διεκδικητική πολιτική, όχι σε τίποτα που να δυσκολεύει τους ξένους. Είσαι ραγιάς φίλε μου, τι να σου κάνω! Το παραδέχεσαι μόνος σου!

6. Προτεραιτότητα το κυπριακό ε; Αλλά πάλι οι βάσεις βάσεις. Το κυπριακό πως θα το λύσεις; Αφού τα διεθνή βήματα λες απέτυχαν; Πάλε ραγιαδισμός δηλαδη, υποταγή στην Τουρκία σε αυτή την περίπτωση! Θεε μου! Εσύ εισαι και "αριστερός"! Φαντάσουν να ήσουν δεξιός!!

7. Ναι, και το ΔΗΚΟ και η ΕΔΕΚ ειναι "τσογλανακια των ΝΑΤΟικων". Ευχαριστήθηκες; Σκέψου οπως πως αυτοί ειναι τσογλανακια των ΝΑΤΟικων, εστω και με καποιο δικαιωμα λογου στα συμβουλια του ΣγΕ. Σκέψουν το ΑΚΕΛ όμως ποσο πιο τσογλανάκι ειναι! Διότι εκτός από τσογλανάκι, θέλει να ειναι και ραγιαδάκι, αφού το ΑΚΕΛ συνειδητα θελει να ειναι πειθηνιο όργανο ΜΟΝΟ της Βασίλισσας, και χωρίς καν δικαιωμα λόγου! Αγγλόσπορε μου εσύ!

Ναι, μάλλον δεν φορείς φανελάκι του Τσε. Βρακάκι του Τσε φορείς και του χέζεις κάθε μέρα.

Φανελάκι μάλλον φορείς την Queen Elizabeth... ΡΑΓΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

"che guevara"

με συγχωρείς δεν ήθελα να σε αναστατόσω τόσο....

1) είπες ματσουτσιά... ότι ο χριστόφιας εκλέγηκε με τασσικους ψήφους...λυπάμε αλλά ποιος εκοτσιάνιασε ψήφους του τάσου? τσιε με τη λογική σου να το πάρεις εν ο τάσος που είχει εκλεγεί με "ακελικούς" ψήφους...τσιε μετά φυσικά επίε σπίτι του...εγώ σε ρώτησα είναι ο ΛΑΟΣ τσογλανάκια της βασίλισσας που έστηλε το τασο σπίτι?

2)ναι και εγώ θέλω να φύγουν οι βάσεις και εγώ θέλω να φίγουν οι κεραίες...η διαφορά μας ξέρεις ποια είναι? εγώ θέλω να το πετύχουμε με μια σωστή στρατιγική ,ενώ εσένα αρκεί σου απλά να το λές σαν σύνθημα για να πουλάς ψευτοπατριωτισμούς...

3)το να λες μες τα μπλοκ να πάμε σε όλα τα "διεθνή βήματα" γενικά τσιε αόριστα είναι σαν να μην λες τίποτε...κάμε μια μελέτη τσιε έλα να μας πεις σε ποια βήματα να πάμε με ποια επιχειρήματα τσιε κάμε μας τσιε μια ανάλυση αν τούτο το πράμα θα έχει αντίκτυπο και τι αντικτυπο στο κυπριακό...
είπες "όχι σε διεκδικητική πολιτική, όχι σε τίποτα που να δυσκολεύει τους ξένους"..πότε τα είπα τούτα? βάζεις λόγια στο στόμα μου τσιε μετά βρίζεις? πόσο ταραγμένος είσαι? είπα απλά όχι σε αοριστολογίες...
τσιε ξαναρωτώ σε πότε τσιε ποιος έκαμε ή πρότεινε έτσι πράμα ενόσο γίνονται συνομιλίες..?

5)για το κυπριακό... σου ξαναλέω κουβέντες όπως "διεθνή βήματα" δεν λέν απολύτως τίποτε...το κυπριακό λύετε(ή προσπαθούμε να το λύσουμε τσιε εμείς τσιε όλοι οι προηγούμενοι) μέσα που συνομιλίες μεταξύ των δύο κοινοτήτων, τσιε με πιέσεις στη τουρκία μέσα που την ενταξιακή της πορεία(π.χ. πάγωμα κεφαλαίων της διαπραγματευσης της τουρκίας) αλλά τσιε μέσα που τον ΟΗΕ με το να εκμεταλευτούμε τσιε να αναδήξουμε τα όποια συμφέροντα μπορεί να έχουν άλλες χώρες εναντίον της τουρκίας τσιε υπερ μαρ.....αν ξέρεις εσύ άλλο τρόπο πε μας...

6)το 50 % του εδάφους είπες πως δεν είναι σημαντικό γιατί είναι ο ύψωνας τσιε το κολόσσι....μπράβο..επιβεβαιώνεις συνεχώς πόσο τυφλωμένο αρνάκι είσαι..όταν βρίζεις τσιε φωνάζεις για ανυπόστατα πράματα, ή έστω ψάχνεις να βρεις "προδοσία" σε ότι ξεστομίσει ο χριστόφιας αλλά δεν καταφέρνεις να αναγνωρίσεις κάτι σημαντικό όπως η επιστροφή εδαφών στη κυπριακή δημοκρατία ΕΙΣΑΙ ΑΡΝΙ
πε μας ποιος άλλος πέτυχε κάτι αντίστοιχο...

Επίσης χαίρομε που αποκαλείς την εδεκ και το δήκο "τσογλανάκια των νατοϊκών" επηδή θέλουν να μπουν στο ΣΓΕ...φυσικά αυτό δεν σου επιτρέπει να λες και το ακελ γιατί πολυ απλά εν αντίθετο με την ένταξη ...γιυτό τσιε καταφεύγεις στη γνωστή σου "επιχειρηματολογία":

"Διότι εκτός από τσογλανάκι, θέλει να ειναι και ραγιαδάκι, αφού το ΑΚΕΛ συνειδητα θελει να ειναι πειθηνιο όργανο ΜΟΝΟ της Βασίλισσας, και χωρίς καν δικαιωμα λόγου! Αγγλόσπορε μου εσύ!

Ναι, μάλλον δεν φορείς φανελάκι του Τσε. Βρακάκι του Τσε φορείς και του χέζεις κάθε μέρα.
" δηλ. δεν λες τπτ απολύτος..μονο χαρακτηρίσμούς...
επειμένεις να θεωρείς ότι η αγγλία χάνει με το να μπούμε στο ΣΓΕ...δεν μας είπες γιατί?
τελικά μάλλον θέλεις να μπούμε στο ΣΓΕ...αν οι τότε πρέπει να συμφωνείς με το ΑΚΕΛ..."che"

αλλά απάντα τσιε στα εξής αφού θέλεις δικαίωμα λόγου στο ΣΓΕ....
α) το ότι θα έχει πρόσβαση στα εξοπλιστικά προγράμματα η τουρκία με την ένταξη εν σε ενοχλεί?
β) το ότι θα δίνουμε μόνιμα όλα τα αεροδρόμια και λιμάνια στους νατοικούς για να σφάζουν κόσμο εν κάμνει τσογλάνια όποιους στηρίζουν το ΣΓΕ...
γ) η ελλάδα που έχει δικαίωμα λόγου ακόμα και στο ΝΑΤΟ, τι άλλαξε στο αιγαίο?
δ) η ένταξη στο ΣΓΕ δεν θα είναι η τέλεια αφορμή για τους εγγλέζους να διατηρήσουν τις βάσεις τσιε τις κεραίες ( αφού με την ένταξη στο ΣΓΕ δεν θα έχουμε ποτέ πλήρη αποστρατιοτικοποίηση..)...άρα εν άλλους που πρέπει να λες αγγλόσπορους ... αρνι...

περιμένω απαντήσεις
όχι σπουρτολογίματα ανυπόστατα....

επηδή έβαλες nick "che guevara" εν τσιε κάμνει σε τσιε επαναστάτη...τωρά τσιε να πάει θα σε λέω "booly"

Ανώνυμος είπε...

re o silikiotis exei gio stratioti!pos einai anipantros?