ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΝΕΟΙ

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010



Μετά την αφαίρεση της ελληνικής σημαίας από τον συλημένο τάφο του αείμνηστου Προέδρου Τάσσου Παπαδόπουλου, ψες αφαιρέθηκαν ακόμα 25 ελληνικές σημαίες από το κοιμητήριο Αγίου Νικολάου στη Λεμεσό, στο οποίο βρίσκεται ο τάφος του πρώη Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Σπύρου Κυπριανού. Οι σημαίες εντοπίστηκσν αργότερα στο παλιό συντριβάνι του κοιμητηρίου και προς έκπληξη όλων μας ήταν καμένες.




Δεδομένου ότι η αστυνομία δεν συνδέει τα γεγονότα αυτά με τη σύληση του τάφου που μας συγκλόνισε όλους, δεν αναζητά επαγγελματίες εγκληματίες, καλοπληρωμένους ψυχρούς μισάνθρωπους, αλλά σύμφωνα με πηγές από την αστυνομία, αναζητούνται άτομα νεαρής ηλικίας.




Άτομα νεαρής ηλικίας, όπως αυτά που καίνε ελληνικές σημαίες, που υψώνουν υπερήφανα τη σημαία του ψευδοκράτους στην κερκίδα συγκεκριμένου σωματείου, ή σαν αυτά που κυματίζουν τουρκικά κασκόλ στην κερκίδα του ίδιου σωματείου.




Όποιος βασανιστεί με το ερώτημα, γιατί άραγε αυτοί οι νέοι να τρέφουν τόσο μίσος προς κάθε τι ελληνικό, ας διερωτηθούν, άραγε, ποιος φταίει για το κατάντημα αυτών των παιδιών; Φταίνε τα παιδιά ή φταίνε αυτοί που καλλιέργησαν στις αγνές ψυχές τους αυτό το μίσος;




Όποιοι κι αν είναι αυτοί, από την ίδια τους την οικογένεια, μέχρι τη φοιτητική παράταξη, τη νεολαιϊστική οργάνωση, την τοπική κομματική επιτροπή στις οποίες ανατρέφονται με τέτοιες άθλιες και αυτοκαταστροφικές αντιλήψεις. Στις οποίες οι ιθύνοντες ενσυνείδητα θολώνουν τα μυαλά τους, σπρώχνοντας αυτούς τους νέους σε πράξεις που καλλιεργούν ένα εμφυλιακό κλίμα.




θα τους αναζητήσει κι αυτούς η αστυνομία μας; Ή θα αφεθεί αυτή η κατάσταση ανεξέλεγκτη, μέχρι να αντιδράσουν κάποιοι άφρονες ακροδεξιοί και να ανακυκλωθεί ο μπαμπούλας του φασισμού και του εθνικισμού;


ΕΥΑΓΟΡΑΣ - για το christofias-watch

202 Σχόλια:

Bobby Sands είπε...

να δεις που σε λίγο θα μπει κάποιος και θα πει πως είναι προβοκάτσια...

το να καις τουρκικές σημαίες όμως είναι εθνικισμός...!

Ανώνυμος είπε...

Η Κύπρος είναι ανεξάρτητο κράτος με δική της σημαία. Κάποιοι θεωρούν ότι η κυπριακή σημαία τους εκφράζει, άλλοι όχι.
Σε ότι αφορά την ελληνική σημαία, κάποιοι θεωρούν ότι τους εκφράζει, άλλοι όχι.
Επίσης στους νέους πρέπει να εμπνέεις σεβασμό, όχι να τον επιβάλλεις. Ο εθνικισμός και τα σύμβολα δεν πείθουν όλους.
Το συγκεκριμένο σωματείο στο οποίο αναφέρεστε, τυγχανει να έχει τον πιο μεγάλο αριθμό οπαδών στην Κύπρο.
Σίγουρα οι νέοι θα αμφισβητήσουν ένα σύμβολο.
Μπορεί και να το καταστρέψουν για να προκαλέσουν αντίδραση ή για να το απομυθοποιήσουν.
Μπορεί να είναι πράξη αντίδρασης σε κάτι.
Οι διάφοροι που αναρτούν άρθρα στο Χριστόφιας-watch και με πολλή άνεση αποκαλούν συμπολίτες τους προδότες, μειοδότες, χαμηλών αντιστάσεων κτλ, προκαλούν, και ιδού τα αποτελέσματα.
Κάποιοι αντιδρούν με αυτό τον τρόπο.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ

ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΛΕΠΤΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ ΤΗ ΔΙΧΟΤΟΜΙΣΗΣ

ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ.

ΕΠΟΙΚΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ είπε...

Τα καθεστωτικά τσογλάνια μπορεί να μιλούν δημόσια για ενότητα, αλλά η προβοκάτσια και η πρόκληση των φασιστοειδών, βρίσκεται σε καθημερινή διάταξη.

Βλέπετε τα φασιστοειδή συντηρούν τα καθεστωτικά τσογλάνια και αντιστρόφως, γι'αυτό αυτέ τις δύσκολες ώρες, που ο Ταλάτ πιάνει τον κώλο του Χριστόφια, πρέπει να αναβιώσει ο μπαμπούλας του εθνικισμού, του απορριπτισμού, του αντικομμουνισμού.

Ανώνυμος είπε...

Τουρκικός δάχτυλος πρέπει να κρυβεται πίσω απο αυτό το site που στόχο έχει να σπείρει το μίσος.

ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ "Ε" είπε...

Πανέτοιμο το τμήμα "Ε" του κόμματος.

Άμεσες απαντήσεις.

Μπράβο σύντροφοι.

Άξιος ο μισθός σας.

Πανταχού παρόντες...χορταράκι τρώγοντες!

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι Αποελιστας και θέλω να πω ότι αυτό που κάνετε είναι μεγάλη προβοκάτσια. Δεν μπορείτε να ταυτίζεται εκατό πενήντα χιλιάδες κόσμο με τρεις ανεγκέφαλους, όπως δεν μπορείτε να ταυτίσετε όλους τους Αποελιστες με τον ανεγκέφαλο που κρατούσε τη σημαία με τη σβάστιγα.

Ας σοβαρευτούμε λίγο επιτέλους.
Οι πραγματικοί Έλληνες δεν είναι αυτοί που καλλιεργούν το μίσος.

Ανώνυμος είπε...

Είναι έκδηλη πλέον η ανηυχία που σας διακατέχει.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει προοπτική λύσης.

ΟΛΙΓΕ ΑΝΤΡΟ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ είπε...

Νομίζω ότι ο Αρχιεπίσκοπος πρέπει να εγκαλέσει τον ολίγον Άντρο Κυπριανού. Δεν μπορεί ο καθένας να διαχειρίζεται όπως θέλει τον οβολόν των συντρόφων εις τας κομματικάς οργανώσεις.

Εν μέσω οικονομικής κρίσης το λαϊκό κίνημα πρέπει να κάνει περικοπές. Να χαρακτηριστούν ως πλεονάζων προσωπικό οι διαδικτυακοί μας σύντροφοι που παρακολουθούν νυχθημερόν δημοκρατικά αντικατοχικά ιστολόγια.

Ανώνυμος είπε...

....Λύση τύπου Ταλατ του αερκιού μας. Αχαχαχαχαχαχαχαχα

Πρώην Μολδαβής είπε...

Εσύ αποελίστα τέκνον βρούτε, επελάγωσες. Πάω στοίχημα ότι είσαι μέλος του ΔΗΚΟ που υποστηρίζει ανεπιφύλακτα το Μάριο Καρογιάν, το σύντροφο της Μολδαβής...

Ανώνυμος είπε...

πιστεύω ότι σε τέτοιες φωτογραφίες δεν έχετε δικαίωμα να λέτε κάτι άλλο, το ακελ κατέργησε όποια αξία στο βωμό της επαναπροσέγγισης. οπότε να μην ζητάμε και τα ρέστα!!! κατάντησε η μεγαλύτερη μερίδα του τόπου μας να μην σέβεται τα εθνικά μας σύμβολα και το βρίσκετε και λογικό!!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Οταν αναλύσει κάποιος την έννοια 'συμβολό' καταλαβάινει ότι πρόκειται απλά περί μηχανισμού πλύσης εγκεφάλου, όπως οι εθνικές σημαίες, οι σβαστκες, τα σφυροδρέπανα κτλ.

Ορισμένους πείθουν και άλλους όχι. Ειδικά η ελληνική σημαία δυσκολέυεται να πείσει στην Κύπρο...

Και τι σημάινει πραγματικός Έλληνας; Υπαρχει ορισμός;

Γίατι ο σταυρός πάνω στο εθνικό συμβολο των Ελληνων;

O Αποστολος Παυλος στη επιστολή προς Γαλάτες είπε- Δεν υπάρχει Ιουδαίος ούτε Έλληνας, δεν υπάρχει δούλος ούτε ελεύθερος, δεν υπάρχει αρσενικό και θηλυκό. γιατί όλοι εσείς είστε ένας στο Χριστό Ιησού. Αν λοιπόν εσείς είστε του Χριστού, άρα είστε σπέρμα του Αβραάμ, κληρονόμοι σύμφωνα με την υπόσχεση.

Μπορεί κάποιος να είναι 'ελληνας' και '΄σπερμα του αβρααμ' ταυτόχρονα. Συμφωνα με τον Αποστολο Παυλο, όχι.

Αυτοί που έκαναν την ελληνική σημαία μετα την επανασταση μάλλον ήθελαν να μπλέξουν 2 αντιφατικές έννοιες.

Ανώνυμος είπε...

Οταν προσπαθείς να πείσεις ένα νέο για την ιερότητα ενός συμβολου, θα σε αμφισβητήσει.

Ένας ελευθερα σκεπτόμενος θα αντιδράσει.

Είναι μόνο η μειοψηφια του πληθυσμού στο νησί που συγκινείται στην όψη της ελληνική σημαίας.

Από τους ελληνοκύπριους θα έλεγα το 50%. Από τους υπόλοιπους (ΤΚυπριους/ξένους) κανένας.

Δεν λαμβάνω υπόψη και τους 200,000 έποικους που όπως φαίνεται θα παραμείνουν για πάντα εδώ...

Πλαστήρας είπε...

Η Ελληνική σημαία κατοχυρώνεται ακόμα και στο δοτό σύνταγμα της Ζυρίχης, ως το Συμβολο της Ελληνοκυπριακής κοινότητας. Εμάς δηλαδή, της πλειοψηφίας του 82% του νησιού, που εκδιωχθήκαμε από τα σπίτια μας, που κυβερνούμε αυτό το κράτος, που πληρώνουμε φόρους και κοινωνικές ασφαλίσεις για να έρχονται από δω οι θρασείς Τ/Κ, οι σφετεριστές των περιουσιών μας και να τα έχουν όλα μούχτιν.

ΠΑΟΛΑ είπε...

Ξέρετε ότι την Κυπριακή σημαία την ζωγράφισε ένας Τούρκος με το όνομα Ισμέτ Γκιουνέϊ;

Αλλάχ Ακμπάρ!

Ανώνυμος είπε...

Τουρκοκύπριοι δεν εκδιώχθηκαν από τα σπίτια τους Πλαστήρα;

Ή απλά τους παραβλέπουμε αυτούς; Λυπάμαι να σε πληροφορήσω ότι θα δυσκολευτείς να τους εξαφανίσεις από την Κύπρο.

Και τι προσπαθείς να κάνεις; Να μας δωσεις τον ορισμό του Εκύπριου, ξεκινώντας από τη σημαία και το σύνταγμα;

Το συγκεκριμένο σύμβολο της σημαίας είναι προς χρήση όποιου γουστάρει.

Αλλά όχι και να μας αναγκάζεις να τη λατρέυουμε.

Ή

Ανώνυμος είπε...

ρε ανώνυμε 4.06, είσαι τόσο βλ..κας, που μας λες και για τους εποικους αν συγκινούνται με την ελληνική σημαία... το κάθε έθνος συγκινείται με τη δική του ρε ηλ..θιε, εκτός εμείς,βλ..κα

Πλαστήρας είπε...

@ 4:15

Εσείς εδώ καταντήσατε λάτρεις του του Τουρκισμού και των Βρετανών.

Αν το καταλάβετε κάποτε μπορεί και να αυτοκτονήσετε ομαδικά.

Ζήνων Αποστολίδης είπε...

Ένα σημείο που πρέπει να τονιστεί σε όλους, είναι το πλήθος των κρουσμάτων που σημειώθηκαν από τους οπαδούς της συγκεκριμένης ομάδας.

Δεν έκαψε απλός ένας ανεγκέφαλος μια ελληνική σημαία. Κάποιοι άλλοι ανέμιζαν σημαία του ψευδοκράτους, κάποιοι άλλοι ανέμιζαν σιάρπα της Τουρκίας, κάποιοι άλλοι αηδιάζουν με τις εθνικές γιορτές, κάποιοι άλλοι γαμούν το έθνος μας, κάποιοι αφαίρεσαν το σταυρό και στη θέση του έβαλαν το σφυροδρέπανο, κάποιοι άλλοι λένε έλληνες είστε και φαίνεστε, και να δούμε πόσα άλλα κρούσματα έχουν σημειωθεί, που δεν φωτογραφήθηκαν. Και από τα ελάχιστα που φωτογραφήθηκαν, να δούμε πόσα άλλα δεν αναρτήθηκαν σε αυτό το άρθρο.

Όλα αυτά προέρχονται από οπαδούς της Ομόνοιας, που γαλουχίζονται στα καταγώγεια της proodeftikis, της edon, του akel...γιατί δεν το λέτε ξεκάθαρα; Γιατί στοχοποιείτε το αόριστο; Είναι πολύ συγκεκριμένος ο χώρος από τον οποίο φυτρώνουν αυτές οι συνειδήσεις. Είναι πολύ καλά γνωστοί και οι μισάνθρωποι που πλένουν τους εγκεφάλους των νέων μας.

ΠΑΟΛΑ είπε...

QUIZ:

Ποιος είναι ο Ισμέτ Γκιουνέι;

α) Ένας αδερφός μας.
β) ο κολλητός του Αρχιδομούρη.
γ) Ο κολλητός του Άνευ Οργίων.
δ) Ο κολλητός της κολλητής του Άνευ Οργίων.
ε) Ο εμπνευστής της Κυπριακής σημαίας.

Ο νικητής κερδίζει ένα season ticket της Ομόνοιας.

Ανώνυμος είπε...

Πάολα, ο Ισμέτ Γκιουνέϊ ήταν Κύπριος (Τουρκοκύπριος) και όχι Τούρκος.

Με τη νοοτροπία που έχεις, ότι οι Τουρκοκύπριοι δεν είναι Κύπριοι και πρέπει να τους διαχωρίσουμε, πάρε τώρα μια διχοτόμηση να δεις τη γλύκα.

Ανώνυμος είπε...

4:16 αυτό που εννοώ και δεν το κατάλαβες είναι ότι η εμμονή στην Ελλάδα και όχι στο ανεξάρτητο κράτος μας με δική του σημαία, την κυπριακή, έφερε τους έποικους.

Οι έποικοι ζουν στην επικράτεια της χώρας σου, όχι κάπου αλλού.

Στη Ελλάδα ολίγον τους νοιάζει αν έποικοι ζουν στην Κύπρο.

Στο χωριό του Γρίβα, το τρίκωμο ζουν πολλοί, γύρω από το καινούργιο τζαμί που έκτισαν και το άγαλμα του Ατατουρκ.

Τώρα μου μιλάς αόριστα για έθνη. Ο εθνικισμός προκάλει εθνικισμό και προκαλείται βία και κάποιοι χάνουν.

Ανώνυμος είπε...

Τα φαινόμενα που σχολιάζετε δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια αντίδραση σε μια ιδεολογία η οποία δεν εκφράζει όλους.

Η ιδεολογία του εθνικισμού έχει απήχηση στην Κύπρο ως ένα σημείο. (ελληνικός εθνικισμός/τουρκικός εθνικισμός/ βία/ διαχωρισμός με εθνικά κριτήρια/ διζωνικότητα/ διχοτόμηση)

Αλλά πολλοί δεν εκφράζονται μεσα από αυτή την ιδεολογία και αντιδρούν.

Ανώνυμος είπε...

δεν είναι η εμμονή που έφερε τους εποικους, μόνοι τους ήρθαν γιατί η τουρκία ακολουθεί επεκτατική πολιτική χρόνια τώρα, και θα εξακολουθήσει, αλλιώς μια χαρά θα ήταν αν πέρναμε μια διχοτόμιση αν μας εξασφάλιζε την βιωσιμότητα μας ως ΕΛΛΗΝΕΣ. το να αγαπάς και να σέβεσαι την καταγωγή σου, είναι ότι πιο όμορφο και αγνό υπάρχει στον κόσμο, αλλά οι αρίστεροί του τόπου αυτού, καταφέρετε να εισβάλετε στις συνηδήσεις πολλών και να λέτε ότι η αγάπη για το έθνος και της σημαίας κατέστρεψαν τον τόπο μας, αν είναι δυνατόν. ναι λάθη έγιναν από όλους, άλλο το ένα άλλο το άλλο. καταλάβετε το επιτέλους, και ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ την επιθυμία μας, καταντήσαμε να σεβόμαστε μόνο όλα τα υπόλοιπα έθνη της κύπρου, εκτός από το δικό μας. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΓΝΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ!!! ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ

Ανώνυμος είπε...

διαχωρίστε κάτι: εθνικιστής και εθνικόφρων, δεν είναι το ίδιο!!! α και ακελιστής=μηδενιστής, εθνόφοβος, κρυφαλούπα

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Πραγματικά ανάμενα από κάποιους, να καταδικάσουν το φασιστικό κάψιμο σημαιών.

Να καταδικάσουν την ανάρτηση των σημαιών του ψευδοκράτους σε κερκίδες.

Εγώ θυμάμαι την Επιτροπή πάντως, να καταδικάζει την εξύβριση του Χριστόφια ως "προδότη-καταδότη". Και να καταδικάζει αντιτουρκικά συνθήματα τύπου "καλός τούρκος νεκρός τούρκος".

Αυτό όμως δε γίνεται από τους διάφορους νενέκους του ΑΚΕΛ.

Κάποιοι δεν το παραδέχονται, αλλά ενδόμυχα τους εκφράζουν τέτοιες πράξεις.

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

ΠΑΟΛΑ,

Ο Ισμέτ Γκιουνέι, πρέπει να είναι ένας από τους θεωρητικούς πατέρες του ΦΑΣΙ.Κ.Κ. και του ΑΚΕΛ!

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

4:21, οι Τ/Κ είναι Τούρκοι. Όπως εμείς είμαστε Έλληνες.

Με το ζόρι αφαιρείτε εθνικές ταυτότητες!

Ρήγας είπε...

Η Ελληνική σημαία δεν είναι μόνο ένα κρατικό σύμβολο, η σημαία δηλαδή της Ελληνικής Δημοκρατίας, αλλά το σύμβολο των απανταχού της γης Ελλήνων.

Ως εθνικό σύμβολο υπήρχε (σε διάφορες μορφές) ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ την Ελληνική επανάσταση και την ίδρυση Ελληνικού κράτους.

Παραπέμπω για παράδειγμα στην σημαία (λευκή με μπλε σταυρό με την επιγραφή ΣΗΜΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΙΣ ΚΥΠΡΟΥ) που χρησιμοποιήθηκε στην Ελληνική επανάσταση. Και όποιος επιθυμεί, μπορώ να στείλω φωτογραφίες από το μουσείο στο οποίο βρίσκεται.

Η Ελληνική σημαία αναγνωρίζεται και από το Σύνταγμα της ΚΔ το οποίο λέει ότι κάθε κοινότητα είναι ελεύθερη να χρησιμοποιεί τα δικά της εθνικά και θρησκευτικά σύμβολα.

Αν το φαινόμενο (όχι πλέον μεμονωμένο) είναι απλώς το ότι "οι νέοι αμφισβητούν όλα τα σύμβολα" όπως ισχυρίζονται κάποιοι, γιατί τότε οι (συγκεκριμένοι) νέοι ΔΕΝ αμφισβητούν ΚΑΙ την Κυπριακή σημαία;

Και γιατί αυτή η ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ υπάρχει ΜΟΝΟ από τους νεολαίους του ΑΚΕΛ;

Οι άλλοι δεν είναι νέοι; Είδατε κανέναν να καίει την Κυπριακή σημαία;

Και γιατί οι ΙΔΙΟΙ νεολαίοι ΔΕΝ αμφισβητούν άλλα σύμβολα επίσης, όπως π.χ. τα σφυροδρέπανα και άλλα είδωλα όπως ο Τσε;

Αλλά και αν ήταν θέμα "ελεύθερου πνεύματος" κλπ γιατί τότε οι νέοι στην συντριπτική τους πλειοψηφία κάθε Κυριακή φοράνε με θρησκευτική ευλάβεια τα χρώματα και τα σύμβολα των ποδοσφαιρικών ομάδων και προσκυνούν σώβρακα και φανέλλες, φωνάζοντας και χορεύοντας και υβρίζοντας ρυθμικά;

Πού πάει η αμφισβήτηση και το ελεύθερο πνεύμα κάθε Κυριακή των "ελευθέρως σκεπτόμενων" νέων;

Και η Τουρκική σημαία και η σάρπες με το Tyrkiye στην κερκίδα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ πού ακριβώς κολλούν; Στην αμφισβήτηση ΠΟΙΑΝΟΥ ακριβώς πράγματος;

Οι αριστεροί τη Κύπρου είναι Έλληνες. Το ίδιο και οι αναρχικοί και οι έτσι και οι αλιώς. Διότι δεν είναι μόνο το τί νοιώθεις εσύ ο ίδιος. Είναι και πώς νοιώθει για σένα ο υπόλοιπος κόσμος, εντός και εκτός Κύπρου και σήμερα και χθες και αύριο.

Κανένας δεν είναι περισσότερο ή λιγότερο Έλληνας και όποιος κάνει τέτοιους ισχυρισμούς (από όποιαδήποτε παράταξη και αν προέρχεται) είτε είναι βλάκας είτε είναι βαλτός.

Όπως η Εόκα-Β εκκόλαπτε φανατισμένα και τυφλά μέλη, έτσι και σήμερα το ΑΚΕΛ φαίνεται να εκκολάπτει σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα μιαν δηλητηριασμένη οργανωμένη νεολαία.

Λέω "φαίνεται."

Δεν ισχυρίζομαι ότι όλοι είναι έτσι και όλοι πέφτουν στις παγίδες. Αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι το ΑΚΕΛ φαίνεται ότι αφήνει μια κατάσταση να εξελίσσεται νομίζοντας ότι ο φανατισμός το βολεύει για συσπύρωση των οπαδών του.

Λέω "φαίνεται" και μακάρι χίλιες φορές να κάνω λάθος.

Αν όμως αυτό ισχύει, τότε είναι πολύ κοντόφθαλμο και επικίνδυνο. Διότι όταν η δράση φέρει την αντίδραση, θα πάμε σε καινούργιο '74 με ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ αποτελέσματα.

Πάμε τώρα στο σοβαροφανές και αθώο πλην ύποπτο "(η Ελληνική σημαία) δεν μπορεί να πείσει στην Κύπρο" και επομένως ούτε λίγο ούτε πολύ δεν τρέχει μια με τους βανδαλισμούς στους τάφους. Θα ήθελα να ήξερα πώς θα αντιδρούσαν αυτοί που κρύβονται πίσω από αυτά τα αθώα λόγια, αν κάποιος έκαιγε την Κυπριακή σημαία ή ακόμα και την Τούρκικη.

Θα μιλούσατε, ΝΑΙ ή ΟΧΙ για φασισμό και ρατσισμό;

Ρ.

Ανώνυμος είπε...

Τώρα μας παριστάνεις και το σοβαρό κ. Ρήγα;

Δεν είσαι εσύ που παρακαλάς να πάεις του χρόνου στο μνημόσυνο Χριστόφια- Αναστασιάδη;

Τώρα έχεις και σοβαρή άποψη;

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΙΣ είπε...

70% των Τουρκοκυπρίων δήλωσε πως δεν εμπιστεύεται ΚΑΘΟΛΟΥ τους Ελληνοκύπριους.

Πως τοποθετείται επ' αυτού ο Μιχάλης Μιχαήλ, ο Άνευ Ορίων, ο Αρχιδεπίσκοπος και οι υπόλοιποι έμμισθοι του ΑΚΕΛ, της ΕΔΟΝ, της Επαγρύπνησης και του Τμήματος Δ της ΚΥΠ;

Ευχαριστώ.

Ζήνων Αποστολίδης είπε...

Ανώνυμε 4:29 όταν λες ότι "η εμμονή στην Ελλάδα και όχι στο ανεξάρτητο κράτος μας με δική του σημαία, την κυπριακή, έφερε τους έποικους" σοβαρομιλάς;

Ανησυχώ με κάποιες απόψεις σαν τούτες που ακούω από ακελάκια.

Τους έποικους ρε βλήμμα, φέρνει τους η Τουρκία, που εισέβαλε παράνομα στο νησί μας το 1974, και κατέχει παράνομα μέχρι σήμερα το μισό. Εν πολλά δύσκολο να το αντιληφθείτε και να το πείτε στους φωστήρες τους δασκάλους σας;

Ρήγας είπε...

Στα ερωτήματα που θέτω, ΜΠΟΡΕΙΣ να απαντήσεις ή δυσκολεύεσαι με το κείμενο μάγκα μου; ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ έχεις κάτι να πεις, ή θα κάνετε ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ την ανάρτηση πορνό;

Ρ.

Ανώνυμος είπε...

ο Ηλικιακός Ρατσιστής Anef_Oriwn σιτίζεται στο ίδιο Πρυτανείο με τον Γλαύκο Κληρίδη

*Ιοσίλιος*

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Να πω και κάτι για εκείνο τον "ΑΡΧΙΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΟ" που για να φαίνεται πιο σοβαρός και ήπιος, αποκαλείται τώρα "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ".

Πολλά πράγματα μπορεί να είσαι, αλλά ΕΔΕΚίτης δεν είσαι. Ακόμη και αν αλήθεια, έχεις κομματική ταυτότητα όπως λες, και δεν είσαι ένα bot της Επαγρύπνησης που παριστάνει τον ΕΔΕΚίτη,.

Γιατί η ΕΔΕΚ είναι ιδεολογία, είναι αντικατοχική ψυχή, είναι ακόρεστο πάθος για ελευθερία και δικαιοσύνη και επιστροφή των ξεριζωμένων στις εστίες τους. Κι εσύ αυτή την ψυχή δεν την έχεις.

adamastos είπε...

Θα πρέπει ΟΛΟΙ να συνειδητοποιήσουμε ότι ο Τούρκος ένα μόνο επιδιώκει.Εμείς να καυγαδίζουμε μεταξύ μας κιεκείνος να προωθεί την Τουρκοποίηση της Κύπρου.Ο τούρκος μας βλέπει ΟΛΟΥΣ σαν Έλληνες ανεξάρτητα αν είμαστε του ΑΠΟΕΛ η της Ομόνοιας.Δεν έκαμε το ίδιο το 1974?
Όσο αφορά την Ελληνική σημαία πιστεύω είναι η ύψιστη εξαθλίωση όταν θέλεις να την καταπατήσεις.
Το σύμβολο του Ελληνικού Έθνους γιατί ενοχλεί.Επειδή το χρησιμοποίησε η Χούντα και η ΕΟΚΑ Β σαν άλλοθι
δεν είναι λόγος να το μισούμε.
Φίλοι ξυπνάτε .Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ!!!
Μην φανατίζεστε χωρίς λόγο μεταξύ σας.ΌΛΟΙ ε΄μαστε κάτω απο την ίδια μοίρα.Περισσότερη ωριμότητα.

Εκάβη είπε...

Όταν βλέπω τις εξάρσεις κάποιων, ανησυχώ. Δεν γίνεται ρε γαμώτο, λέω, δεν είναι τα μυαλά τους τόσο ξεπλυμένα με την διεστραμμένη κομματική χλωρίνη, που δεν έμεινε πια τίποτα γνώριμο, ένα σημάδι έστω φυσιολογικής νοητικής διεργασίας, που να μην έχει ξεφτίσει και ταυτόχρονα που να μην έχει ξεφτιλιστεί εντελώς. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως σώφρων επιχείρημα, που να δικαιολογεί τις εν λόγω αναρτήσεις πανό των οπαδών της ομόνοιας. Όπως δεν υπάρχει κανένα επιχείρημα –και στο κάτω κάτω και κανένας σοβαρός λόγος- να δικαιολογήσεις κάποιους αποελίστες που κουβαλούσαν κατά καιρούς σβάστικες στα γήπεδα.
Πραγματικά ανησυχώ όταν άνθρωποι μπαίνουν στην διαδικασία να αναρτήσουν εδώ σχόλια με μοναδικό σκοπό να δικαιολογήσουν την αρρώστια και την ανωμαλία που κόλλησαν κάποια μυαλά. Όταν το μεσημέρι άκουγα τις ειδήσεις στο ραδιόφωνο, αναρωτήθηκα «ποιοι γονείς αναγιώνουν 14χρονα που έχουν σαν χόμπι να κρούζουν τις σημαίες των πεθαμένων;» Διαβάζοντας όμως τις απαντήσεις εδώ, λίγο ή πολύ μου λύθηκε η απορία. Αυτοί που εργολαβικά κληροδοτούν το μίσος για κάθε τι συμβολικό και κάθε τι θεσμικό στα παιδιά τους, χωρίς αυτή η διαδικασία να συνοδεύεται από κάποια επαρκή εξήγηση.

Ανώνυμος είπε...

εγω πιστευκω οτι τουτος ο ανθελληνισμος καλιεργιτε που το ακελ για ψιφοθιρικους λογους. θελει να γινει το πολικον ανστροφο του φασισμου που το εσινδεσε με καθε τι ελλινικο. τουτα τα φενομενα εν απλα τα σιμαθκια των πιο επιτιχιμενων του προσπαθιων. Εν ευκολο να εισαι ακρεος και να μεν θορεις μπροστα σου να φορεις παροπιδες και να φανατιζεσε. Εν δισκολο να λαλει οτι το με το να κρουζω σιμεες καταπατω τα πιστευω καπιων αθρωπων και ετσι γινουμε εχθρος τις διμοκρατιας και της ελευθερης σκεψης. γιατι τζινοι ουλλοι που ευκικαν και εδοκαν ελεφριντικα εχτος που βλακες εν και εχθροι της διμοκρατιας και της ελευθερις σκεπση. η δικεολογια "εν αντιδραση των μιτσιων" εν στεκει οπως θα επερεπεν να καταδικασετε το καψιμον οποιασδιποτε σιμεας επρεπεν να καταδικασετε και το καψιμον τις ελληνικης. δεν ειναι αντιδραση κυριοι ειναι δραση. η αντιδραση εν να εν οι πρακσεις καποιον αλλων θερμοκεφαλων που με το δικεον του (εν να νομιζουν)εν να καμουν μαλλον καπιαν αλλη ακρεα μαλακια για να ισοροπισει την ηλιθιτια των ομονιατων. τελικα πιος προκαλει πιον? τουτες οι ακρεες σιμπεριφορες επρεπεν να κοφκουνται στην ριζα τους αλλα αποτι φεντε εχουν ριζες αρκετα ψιλα στις ιεραρχιες ορισμενων κομματων.

Ανώνυμος είπε...

Ρε ΕΛΑΜΟΓΙΑ της Υποτροπής, είσαστε πολλά μπασταρτόπαιδα, προσπαθείτε να αμαυρώσετε την εικόνα ενος συγκεκριμένου πολιτικού χώρου αλλά εν θα σας περάσει ρε μπασταρδα γιατι γνωρίζετε πολύ καλά ότι είναι όλα σκευωρίες και χωρίς αποδείξεις.

Ελατε να σας μάθουμε τι σημαίνει ΕΛΛΑΣ για μας ή μαλλον ποιον Ελληνισμό έχουμε για καμάρι μας και μη μας το παίζεται επαναστάτες, 5 πουττουθκια πίσω που μια οθόνη.

Δεν απειλώ αλλά αν εχετε τα ΑΡΧΙΔΙΑ ελάτε μπροστά μας να μας τα πειτε και να μας αλλάξετε και τις επισημες μας θέσεις όπως τις αλλάσσετε δαμέ!

ΑΛΛΑ ΕΣΙΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑ ΜΙΤΣΙΑΝ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΑ...

Ομόνοια - Λαός είπε...

Εγώ ειμαι ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΟΜΟΝΟΙΑΤΗΣ και σας λέω πως διαφωνώ με αυτά τα πράματα.

Μια φορά μάλιστα έπαιξα και ξύλο με ένα σκατομαλάκα τέτοιο δικό μας, αλλά δυστυχώς ο κομματισμός έχει σιγοφάει τα σωθικά του σωματείου μου.

Ανώνυμος είπε...

ουτε προπαγάνδα εν σας περνα να κάμετε...

αν είσαι εσύ ΟΜΟΝΟΙΑΤΗΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΧΟΤΖΙΑΣ

ΒΛΑΞ ...

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥΝΕΙΚΗ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΚΟΜΑ???
ΠΟΙΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΙΠΑΜΕ???
ΤΗΣ ΕΔΕΚ???

ΑΑΑΑΑΑ????

ΤΗΣ ΕΔΕΚ ????

ΑΑΑΑ????

ΜΑ ΠΩΣ Κ ΚΑΜΝΕΙ ΡΟΥΣΦΕΤΤΙΝ Η ΕΔΕΚ???

ΑΑΑΑ????

ΑΦΟΥΝ ΕΝ ΚΑΜΝΕΙ ΕΤΣΙ ΠΡΑΜΑΤΑ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΔΗΚΟ....


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ανώνυμος είπε...

ενώ ο άλλος πουπάνω εν σίουρα ΑΠΟΕΛίστας ρε ανώνυμε 7.41

μιλώ για τον:

"Ειμαι Αποελιστας και θέλω να πω ότι αυτό που κάνετε είναι μεγάλη προβοκάτσια. Δεν μπορείτε να ταυτίζεται εκατό πενήντα χιλιάδες κόσμο με τρεις ανεγκέφαλους, όπως δεν μπορείτε να ταυτίσετε όλους τους Αποελιστες με τον ανεγκέφαλο που κρατούσε τη σημαία με τη σβάστιγα.

Ας σοβαρευτούμε λίγο επιτέλους.
Οι πραγματικοί Έλληνες δεν είναι αυτοί που καλλιεργούν το μίσος."

καλή προσπάθεια αλλά δεν...

Ρήγας είπε...

Επαναλαμβάνω κάτι που το λέω συνεχώς και που μερικοί το θεωρούν ως απειλή για ..."φυσική εξόντωση."

Όλα αυτά καλιεργούν μιαν κατάσταση που αρχίζει να κρέμμεται από μια πολύ-πολύ λεπτή κλωστή.

Όπου υπάρχει δράση, υπάρχει και αντίδραση. Είναι νόμος της φύσης, σε όλα τα πράγματα στον πλανήτη. Δεν είναι θέμα δικής μου επινόησης.

Μιαν μέρα θα πιαστεί ΕΝΑΣ που πήγε να κάψει Ελληνική σημαία ή να την σκίσει κλπ. και τότε αν πάει σε κώμα στο νοσοκομείο ποιός θα φταίει; Αν συμβεί κάτι χειρότερο ποιός θα φταίει; Πόσο αδύνατον είναι να συμβεί κάτι τέτοιο;

Τί θέλετε δηλαδή; Να δω κάποιον να κατεβάζει και να καίει την Ελληνική σημαία στον τάφο δικού μου ανθρώπου, φαντάρου που έπεσε μαχόμενος το '74 και να του κάνω τί ακριβώς; Ας μου απαντήσει κάποιος. Να κάνω συζήτηση μαζί του; Να τον παρακαλέσω να μην το ξανακάνει; Και αν του σπάσω το κεφάλι και τον αφήσω σε κώμα, θέλετε να τηλεφωνήσω και στο νοσοκομείο να έρθει να τον μαζέψει; Και αν απο τα νεύρα μου αποφασίσω να ΜΗΝ το κάνω και το κάνω μόνο όταν ηρεμήσω σε 1-2-3 ώρες, ο άλλος θα αναπνέει ως τότε;

Και αυτά στην πόλη. Που υπάρχει και αστυνομία και νοσοκομείο. Αν είναι σε χωριό, τί θα του κάνουν; Π.χ. αν στο Κολόσσι έπιαναν αυτόν που κατέβασε και έκαψε την Ελληνική σημαία από το μνημείο των ηρώων φαντάρων του '74;

ΕΝΑΣ να πιαστεί, θα πληρώσει για ΟΛΟΥΣ.

Κάτι άλλο: ΟΛΑ αυτά είναι δανεικά από την Ελλάδα. Και το κάψιμο σημαιών και τα συνθήματα και όλα. Όλα. Εδώ όμως δεν είναι η Αθήνα των 5 εκατομμυρίων που εύκολα κάποιος χάνεται στο πλήθος ή κρύβεται μέσα στο άσυλο ενός πανεπιστημιακού κτιρίου. Εδώ είμαστε λιγότερο από 1 εκατομμύριο σε ολόκληρο το νησί.

Αν συνεχίσετε να σπέρνετε ανθελληνισμό, να είστε έτοιμοι να θερίσετε πόλεμο.

Ρ.

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.... ΜΠΡΑΒΟ!

ΜΑΚΑΡΙ ΑΥΤΟΙ ''ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ'' ΠΟΥ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΜΕ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΑΘΟΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΠΟΤΕ Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΠΟΩΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕ! ΠΕΡΙΘΟΡΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ!

ΑΚΚΟΜΑΤΙΣΤΟΣ

Bobby Sands είπε...

έγραψα το πρώτο σχόλιο, ξαναμπήκα τώρα, και επιβεβαιώθηκα.
Οι ακέλες είναι τύποι απίστευτοι. Είναι ικανοί να σε παντρέψουν με άνθρωπο.

Δεν αξίζει καν να συζητάς μαζί τους.

ΠΑΟΛΑ είπε...

@ ΕΔΕΚ ΗΒ

Αυτοί που καίνε Ελληνικές σημαίες προέρχονται από το ΑΚΕΛ ή από το ΦΑΣΙ.Κ.Κ;

Έτσι υπολογίζω γιατί το γεγονός ότι δεν τους "βρίσκει" η αστυνομία εξηγείται ότι κρύβονται σε ένα από αυτά τα δύο κόμματα εξουσίας!

βαλεντίνα τσίγκη jr είπε...

έλεος, πόσο πιο χώρκατος εννα γίνει ο Χριστόφιας; έπαθα ανατριχιαστικό σοκ

Ανώνυμος είπε...

Ρηγα εσύ αποκλείεται να είσαι Έλληνας και σταμάτα να με κάνεις να γελώ

Εσύ μέχρι χθες εξέφραζες την επιθυμία σου να πεθάνουν οι Αναστασιάδης και Χριστόφιας, επειδή αυτοί θελουνε λυση ενώ εσύ διχοτόμιση

Δειλός είσαι και όχι Ελληνας

Ανώνυμος είπε...

Ρηγα αυτοί που καίνε σημαίες πιθανό να είναι ομοιδεάτες σου.

Αν τους ππιάσεις δώσε τους που πάνω.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο παιδιά μου.

Συνεχίστε..

Απάνω τους.........

Φατε τους αριστερούς......

Και εγώ θα σας ανταμείψω

Ανώνυμος είπε...

Ρηγα η Μπουμπου εν να ππέσει μαζί μου πόψε

Κολοκοτρώνης

Ρήγας είπε...

Μόνο ένα νενέκι μπορεί να κάνει ΤΕΣΣΕΡΑ λάθη σε ΜΙΑ μόνο πρόταση.

καλά ρε, ΔΗΜΟΤΙΚΟ έχετε βγάλει, ναι ή όχι; Πώς το βγάλατε;

Πάμε χαλαρά:

>>Εσύ μέχρι χθες εξέφραζες την επιθυμία σου να πεθάνουν οι Αναστασιάδης και Χριστόφιας,

Λάθος. Εξέφρασα την επιθυμία μου να ζήσουν /αιώνια/. Διάβαζε προσεκτικά.


>>επειδή αυτοί θελουνε λυση

Λάθος. Αυτοί έχουν δεσμευτεί για διάλυση, όχι λύση.


>>ενώ εσύ διχοτόμιση

Λάθος. Εγώ θέλω λύση, όχι διάλυση.


>>Δειλός είσαι και όχι Ελληνας

Λάθος διατύπωση. Από τη μια χαίρομαι που βλέπω ότι βάζεις το "δειλός" και το "Έλληνας" ως ΔΙΑΜΕΤΡΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, αλλά για νάμαστε δίκαιοι δεν είναι. Κάποιος μπορεί να είναι /και/ δειλός /και/ Έλληνας. Παράδειγμα: Χριστόφιας και Αναστασιάδης.


Ξαναπροσπάθησε να δούμε. Και αν δεν μπορείς εσύ, φώναξε κάποιον πιο ψηλά στην ιεραρχία. Μπορείς.

Ρ.

Ανώνυμος είπε...

Κάποιοι ξιππάστηκαν για τις αλήθειες που προβάλλει η ιστοσελίδα. Άλλοι είναι που προάγουν το μίσος. Συμφωνώ με τον ανώνυμο 4.42 μ.μ. Είναι θλιβερή η κατάντια μας.

Αυτά που συμβαίνουν είναι προμηνύματα κάποιων χειρότερων που θα γίνουν. Ποιος κυβερνά ενώ συμβαίνουν όλα αυτά; Ποιος είναι ο Πρόεδρος που προσπαθεί να μας πείσει ότι θα πρέπει να ξεχάσουμε ότι είμαστε Έλληνες και να εναρμονιστούμε στις δικές του επιδιώξεις για συνεταιρικό κράτος με τους "αδερφούς τ/κ" και έποικους; Ποιος είναι αυτός που με προκλητικό τρόπο κάνει του κεφαλιού του κάνωντας "προσφορές" στους Τόύρκους αφαιρώντας από τα δικά μας ανθρώπινα δικαιώματα;

Μέχρι τώρα όλοι ήξεραν ότι η Κύπρος είναι Ελληνικό νησί (επί όλων των διακυβερνήσεων). Ε λοιπόν, επί διακυβερνήσεως Χριστόφια γίνεται μεγάλη προσπάθεια να μετατραπεί η Κύπρος σε Τουρκοελληνικό ΄"κράτος" (και όχι Ελληνοτουρκικό). Με την λύση που ονειρεύεται ο πρόεδρος μας, πάρτε το απόφαση όλοι, θα έχουμε την τύχη που είχαν οι Έλληνες της Κωνσταντινούπολης. Καταλαβετε το κάποιοι άσχετοι και αφελείς: Η Τουρκία έχει από το 1956 που έθεσε ως στόχο την ανάκτηση ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της Κύπρου. Επί προεδρίας του "μεγάλου ηγέτη Χριστόφια" είναι πολύ κοντά στην επίτευξη του στόχου.

Τι περιμένετε ότι θα μείνουν όλοι όπως τα αρνια να περιμένουν ήρεμα και υπομονετικά την τουρκοποίηση; Κάποιοι δε θα περιμένουν και θα υπάρξουν αντιδράσεις. Κανείς δεν τάσσεται υπέρ εκδικητικών πράξεων που πιθανώς θα κάνουν κι άλλη ζημιά, όμως όπως έχουν τα πράγματα εγώ περιμένω εκτράχυνση της κατάστασης.

Καταλάβετε το όλοι: Αν δεν ξυπνήσει ο Ελληνισμός και δεν παραιτήσουν όλες τις ηλίθιότητες για επαναπροσέγγιση με τον Τούρκο (που αδιάλειπτα προκαλεί και επωφθαλμιά για νέα Ελληνικά εδάφη) όχι μόνον η Κύπρος θα χαθεί, αλλά και άλλα εδάφη. Είμαστε Έλληνες και Έλληνες θα μείνουμε για να κρατηθούμε στο νησί, αλλιώς οι Τούρκοι θα πετύχουν αυτά που θέλουν στην Κύπρο. Αν "λυθεί"το Κυπριακό και δούμε νέες σημαίες να κυμματίζουν στα κρατικά κτίρια και νέο εθνικό ύμνο να παίζει, θα είναι σημάδι ότι η Κύπρος χάθηκε πια οριστικά.

Γι' αυτό δεξιοί κι αριστεροί, προοδευτικοί και μη... ΞΥΠΝΑΤΕ!

ΕΖΕΚΙΑΣ


ΕΖΕΚΙΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Απ ότι βλέπω το επιπεδο φανατισμού είναι αρκετά ψηλο...συνεχίστε..mouxaxaxax

mouxa xax xa xa
mou xa xa xaxa

Ανώνυμος είπε...

τυράκι τυράκι να φαει το ποντικακι

Che Guevara είπε...

"Μπράβο παιδιά μου.Συνεχίστε.. Απάνω τους......... Φατε τους αριστερούς...... Και εγώ θα σας ανταμείψω"

Ο συγγραφέας του πιο πάνω σχολίου ανήκει μάλλον στην εοκαβιτικη μερίδα του ΔΗΣΥ γιατί λέει "φάτε τους αριστερούς", δηλαδή τους ΕΔΕΚίτες, τους μόνους που αντιστάθηκαν στον φασισμό.

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια τι λέει ο Άντρος Κυπριανού για αυτό το γεγονός;το καταδικάζει; ή χαίρεται;

Ανώνυμος είπε...

Να ρωτήσω κάτι...

Όταν ο Νίκος Τριμικλινιώτης οπτασιάζεται "δουντικά περίστροφα", χύνει πάνω του;

Ανώνυμος είπε...

"Εγώ δυστηχώς δεν ήμουν Κύπρο τον περασμένο μήνα να παρευρεθώ στο μνημόσυνο του Παπαδόπουλου.

Ελπίζω όμως σε έναν χρόνο να τα καταφέρω να παρευρεθώ στο μνημόσυνο του Χριστόφια και του Αναστασιάδη."

Ανώνυμος είπε...

RHGAS 1

"Εξέφρασα την επιθυμία μου να ζήσουν /αιώνια/. Διάβαζε προσεκτικά"


RHGAS 2

"Εγώ δυστηχώς δεν ήμουν Κύπρο τον περασμένο μήνα να παρευρεθώ στο μνημόσυνο του Παπαδόπουλου.

Ελπίζω όμως σε έναν χρόνο να τα καταφέρω να παρευρεθώ στο μνημόσυνο του Χριστόφια και του Αναστασιάδη."

Ρήγας είπε...

Έλα νενέκι, ανάλυσε τις λέξεις να δούμε αν τα καταφέρεις. Μπορείς.

Ρ.

Ανώνυμος είπε...

@ δεύτερο σχολιογράφο

Οι κατασκηνώσεις στα Περβόλια κάνουν τέλεια δουλειά τελικά.

Να τις μετονομασετε σε ''ΣΧΟΛΗ ΑΥΤΟΧΕΙΡΩΝ''

Disgrace! είπε...

Nicos Trimikliniotis is a Greek-Cypriot Professor who has wet dreams of "dountean six-chambered revolvers" and wants Cyprus to be a apartheid, fascist state.

Disgrace!

Ανώνυμος είπε...

Trimiklas = ho ho hoe

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Εζεκία, πολύ σωστά είπες...μακάρι να ξυπνήσουν όλοι τους αλλά δεν το νομίζω...αυτός ο τόπος δεν έχει μέλλον με τα μυαλά που κουβαλούν,αρχίζοντας από τους πολιτικούς...

όσο για τα χειρότερα ΆΡΧΙΣΑΝ φίλε μου. δολοφόνησαν τον Χατζηκωστή..

Σε λίγο όσοι τολμούμε να αντισταθούμε στην κατοχή, στην πλύση εγκεφάλου που θέλουν να μας επιβάλουν οι Εφιάλτες αυτού του δύσμοιρου τόπου,θα έχουμε την ίδια μοίρα...

Ανώνυμος είπε...

Δολοφονήθηκε ο Αντης Χατζηκωστής!

Γίναμε ξέφραγο αμπέλι

Ανώνυμος είπε...

Δολοφονήθηκε π Άνθη Χατζηκωστής, ο οποίος ηγείτο του εκδοτικού συγκροτήματος "Δίας". έΈχει πλέον γίνει επικύνδινο το παιχνίδι το οποίο ενορχηστρώσαν οι αγγλοαμερικάνοι μαζί με κάποιους νενέκιδες και την τουρκία. Η δολοφονία είναι πολιτική και στόχο έχει την φύμωση ολόκληρου του λαού και την διασπορά τρόμου ο οποίος όμως θα έχει την μορφή της ασίμετρης απειλής. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ . Που είσαι Χριστόφια να δείς πως τα έκανες. Ούε νεκρούς ούτε ζωντανούς σέβονται πλέον

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΠΙΣ

Ανωνυμε 10:40 εν αντρεπεσαι γιε μου?

Δειξετε επιτελους ωριμότητα μες τουτο τον τόπο. Η αντίδραση σου είναι αντίδραση συναισθηματισμού χωρίς λογική.

Και στην περιπτωση της κλοπής του Τάσσου κάτι τέτοια άρχισαν να λέγονται ΑΝΩΝΥΜΑ και ΑΠΡΟΣΩΠΑ και κάποιοι θέλησαν να ενοχοποιήσουν ξεδιάντροπα ΑΚΕΛ κλπ, αλλά δεν τα κατάφεραν να δημιουργήσουν την αναταραχή που ήθελαν

Σε τέτοια περιστατικά πρέπει να δείχνουμε αυτοσυγκράτηση και όχι επιπόλαια συμπεράσαματα.

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα μια φορά γίνεται προσπαθεια για πολιτική εκμεταλευση ενός θλιβερού περιστατικού, τούτη τη φορά της δολοφονίας του Α. Χατζηκωστή ...
Ειλικρινά σας λυπαμαι ...
Σκεφτήκατε ότι η δολοφονία μπορεί αν ειναι προβοκάτσια;

Ανώνυμος είπε...

Πολλές "προβοκάτσιες" μας προέκυψαν, Μια χαρά το παίζει το "παιχνίδι" η ΜΙΤ

Ανώνυμος είπε...

Μην πέσετε στην παγίδα να χωρίσετε το λαό σε καλούς και κακούς. Δεν είμαι ομονοιάτης, αλλά τέτοια άρθρα είναι επικίνδυνα. Νομίζω πως όλοι είμαστε ενωμένοι στο ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΡΤΖΙΕΨΟΥΜΕ !

Z.K

Ανώνυμος είπε...

h dolofonia hlithioi einai politikh eite einai provokatsia eite oxi. Stoxos omws einai enas. Thn diaspora tromou ston lao gia na mhn tolmhsei na xsanapei oxi. TO kratos Xristofoa katareei. Nekroi kai zwntanoi kindynevoun apo thn aniparxsia tou kratous kai tou proedrou.

Ανώνυμος είπε...

h dolofonia hlithioi einai politikh eite einai provokatsia eite oxi. Stoxos omws einai enas. Thn diaspora tromou ston lao gia na mhn tolmhsei na xsanapei oxi. TO kratos Xristofoa katareei. Nekroi kai zwntanoi kindynevoun apo thn aniparxsia tou kratous kai tou proedrou.

Ανώνυμος είπε...

paidia iremiste ligo, mi peftete stis pagides aftwn pou 8eloun na mas katastrepsoun.....den ginetai na tous kamoume etsi xari 2i fora!!

Ανώνυμος είπε...

afou hdh thn kanei thn xarh o Xristofias

Ανώνυμος είπε...

etoimasthte aderfia , patriwtes , sunagwnistes, oi wres einai krisimes kai h patrida mas xreiazete .

antonis είπε...

O ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΞΑΝΑΖΕΙ ΕΠΙ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΚΙ ΝΕΝΕΚΩΝ- Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ!! ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ..ΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ..ΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ..ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ..ΟΠΛΙΣΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ ΑΦΟΥ ΕΠΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΒΡΙΖΟΥΝ, ΛΟΙΔΟΡΟΥΝ, ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ, ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ..Ο ΝΤΑΝΟΥΕΡ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΦΑΚΕΛΩΝΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, ΚΑΝΑΛΙΑ, ΚΟΜΜΑΤΑ Κ.ΛΠ..Ο ΑΝΤΡΟΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΩΣ ΗΘΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ ΠΙΘΑΝΗΣ ΔΟΛΟΦΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ!! ΕΛΕΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΙ ΤΟΥ ΟΛΕΘΡΟΥ!! ΠΙΑΝΩΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΞΗΠΥΡΕΤΕΙΤΕ??? ΑΝΟΗΤΟΙ ΜΑΣ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ!! ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΑΓΓΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΕΡΙΞΕ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΚΙ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΓΙΝΕ ΞΕΦΡΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ !!! ΜΟΝΟ ΕΠΙ ΜΕΡΕΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΙΣΧΗ!! ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ Η ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΣΗ ΚΙ Ο ΓΚΕΜΠΕΛΙΚΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΚΙ Ο ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΤΟΥ ΟΧΙ Ο ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΚΙ ΝΕΚΡΟΥ ΑΚΟΜΗ, ΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ...Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΦΡΟΥΡΑΣ ΚΙ Ο ΞΕΠΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΘΙΚΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΛΕΗΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΠΛΙΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ..ΚΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ..ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΔΗΚΟ ΚΙ ΤΗΣ ΕΔΕΚ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?? ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ..ΕΙΣΤΕ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΚΑΛΑ!!! Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΕΘΑΝΕ ΧΑΡΗ ΣΑΣ... ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΗΤΕ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΚΥΠΡΟΣ..!! ΑΝΟΗΤΟΙ ΤΥΦΛΟΙ!!!!

Ανώνυμος είπε...

dokimaste na mpeite sto site ths shmerinhs . MAS APAGOREVOUN THN EISODO.

Ανώνυμος είπε...

έπεσε ο σέρβερ ηλίθιε λολ

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Προς ΕΔΕΚ Η.Β[Αλήθεια,το Η.Β τι σημαίνει;Ηρώων Βήμα ή Ηλιθίων Βόλεμα;]-Βεβαίως και δεν υποστηρίζουμε τώρα τις εθνικοσοσιαλιστικές θέσεις της ΕΔΕΚ.Αλλά ούτε από εμένα ούτε από τον Τάκη ούτε από το Χρυσόστομο ούτε από εκατοντάδες άλλους νουνεχείς πατριώτες Εδεκίτες μπορείτε να αφαιρέσετε ταυτότητες.Οι ταυτότητες κερδίζονται,δεν εκδίδονται.

Ανώνυμος είπε...

e twra pou exete spirei ton gromo kai ton paniko isws na eklhrwthei h euxh sas pou toso laxtarate. AS ERTHOUN OI TOURKOI NA MAS PIASOUN NA HSYXASOUME. DEN EINAI AUTO POU ZHTATE APO TO 74 GAMIOLIDES??????????????????

YPARXEI KALHTERH GIA OLOUS LYSH.

FUGETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ανώνυμος είπε...

SUNEXIZOUN THN APAGOREFSH OI FASISTES ME TA KOKKINA ESOROUXA

antonis είπε...

ΕΛΕΟΣ!!! ΚΑΠΟΙΟ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΤΩΡΑ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ..ΑΠΟ ΠΟΥΣ ΚΥΡΙΟΙ???? ΜΗΠΩΣ ΑΠΟ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΟΧΙ?? ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΛΟΠΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΑΡΝΙΑ ΤΟΥ ΑΚΕΛ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟ ΕΚΛΕΨΑΝ!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!! ΕΛΕΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΟΙΧΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ!! Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΞΑΝΑΖΕΙ ΕΠΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΘΕΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΝΕΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΙ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΓΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΟΥΡΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ!!! Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΕ ΑΜΕΣΟ ΚΙΝΥΝΟ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΚΕΛ!!! ΚΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΚΟ ΚΙ ΤΗΣ ΕΔΕΚ ΠΟΥ ΤΕΟΙΕΣ ΩΡΕΣ ΝΙΠΤΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ..ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΜΕΝΝΑ ΜΕ ΑΙΜΑ ΗΛΙΘΙΟΙ!!!

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ 10.54, πράγματι ο θεός να σε βοηθήσει. Η κατάστασή σου μόνο με θεία επέμβαση μπορεί να αναστραφεί.Βρε, ηλίθιε,το δολοφονηθέντα δεν τον ξέρω.Πώς κατέληξες ήδη σε πολιτική δολοφονία; ΚΙ ΑΝ ΑΎΡΙΟ ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΎΝ ΆΛΛΑ ΑΊΤΙΑ,ΟΠΩΣ Π.Χ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ,ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙ;

Ανώνυμος είπε...

www.sigmalive.com re gelie. mia xara anigi.

Ανώνυμος είπε...

re vlaka prodoth kati tetoioi san esena mas exoun odhghsei sthn katastrofh .AN DEN EINAI POLITIKH DOLOFONIA tote upotheto pws einai akomh mia diavolikh sumptosh xronika na ektelesoun ton kurio antipalo sas. EISAI ADAHS SUNEIDITA KAI GIAUTO EISAI EPIKINDYNOS ESU KAI OLOI OI OMOIOI SOU

Ανώνυμος είπε...

εχουν κλειδωσει την εφημεριδα σημερινη και δεν μπορουμε να μπουμε. Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Μόνο όποιος δεν έχει ίχνος νοημοσύνης μπορεί αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή να θεωρήσει ότι η δολοφονία έγινε για οικονομικές διαφορές! Η δολοφονία αυτή μυρίζει μυστικές υπηρεσίες από χιλιόμετρα. Τα συμφέροντα είναι μεγάλα και δυστυχώς η αφέλεια μας ακόμα μεγαλύτερη!

Ανώνυμος είπε...

WWW.SIGMALIVE.COM RE ILITHIE. DENE XOUN KLIDOSI TIPOTA. ARXIVLAKA.

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Ανώνυμε 11.42,προσφέρεις εθνικήν υπηρεσία με την ηλιθιότητά σου. Ιδίως αν καταφέρεις να σε υποστηρίξει και ο Πλαστήρας.Προσπαθεί να φτιάξει ένα 'σοβαρό' προφίλ για την κλίκα των αρχιεπισκοπικών διχοτόμων κι εσύ του τα χαλάς.Άν ήμουν Πλαστήρας,θα σε απέβαλλα από την ομάδα. Πλαστήρα,να σου ζήσει και εις ανώτερα.

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΠΙΣ, από ότι φαίνεται ότι θέλεις καταλάβεις και όπως σε βολεύει ερμηνεύσες αυτά που είπα!!!

Εγώ δεν κατηγόρησα κανένα για το ότι έγινε. Αυτό που είπα είναι ΜΑΚΑΡΙ να ξυπνήσουν ΟΛΟΙ τους σε αυτό τον τόπο ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, ΔΕΞΙΟΙ ΚΕΝΤΡΟ, γιατί τα χειρότερα έρχονται!!!

Τώρα πως κατάλαβες άλλα εσύ άλλο θέμα. Φυσικά υπάρχει η λαϊκή παροιμία: από έσιη μούγια μουγιάζετε

εγώ δεν ανήκω και ούτε θέλω ανήκω σε κόμμα. Κόμμα μου είναι ο τόπος μου, που δυστυχώς βλέπω μέρα με την μέρα να τον ξεπουλούν στον κατακτητή..είτε αυτοί που έχουν σαν χρώμα μπλέ είτε κόκκινο...

ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ;;;;

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Ανώνυμε 11.47,δεν είπα ότι η δολοφονία έγινε για οικονομικές διαφορές. Είπα ένα παράδειγμα για το τι θα μπορούσε να ήταν.Εγώ δεν έχω τις υπερφυσικές ικανότητες μερικών που πριν διερευνηθεί μια δολοφονία ξέρουν και το δολοφόνο.

Ανώνυμος είπε...

1. Η δολοφονία αυτή γιατί να έχει πολιτικά κίνιτρα? επιδή το Σιγμα είταν του ΟΧΙ? και ποίοε είπε οτι η τουρκιά ηθελε λύση του Κυπριακου το 2004? εαν ήθελε και εμείς είπαμε ΟΧΙ γιατι δεν το λύνει τώρα η τουρκία? γιατί έδωσε απαράδεκτες θέσεις πριν λίγες μέρες αφου ξέρει οτι δεν θα τις δεκτούμε? άρα η Τουρκία δεν θέλει λύση , αρα ο Χατζηκωστής δεν ειταν εμπόδιο για την τουρκια μάλλον δούλεψε και αυτός χωρις να το ΄θελει στο να υλοποιηθούν τα σχεδια της τουρκιας , δηλαδη να πουμε εμεις ΟΧΙ, εκεινοι ΝΑΙ (αφου ξέρανε για το ΟΧΙ μας εκ των προτέρων) και να απενοχοποιηθούν

2 Μήπως η δολοφονία έχει να κάνει με την κλοπή του Τασσου? ποιά είταν η σχέση Τασσου και Πατέρα του μακαρίτη? μήπως οι δολοφόμοι θέλανε να στείλουνε κάποιο μύνημα και στην οικογένεια του Τασσου? Μήπως η δολοφονία έχει να κάνει με οικονομικα κίνιτρα??????????

οι πιο πάνω είναι λογικές σκέψεις....πολλές συμπτώσεις μαζεμένες...Ο θεός ας αναπαψει την ψυχή του Μακαρίτη Αντη Χατζηκωστή και ας δίνει κουράγιο στην οικογένεια του

ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ...ΟΥΣΤ... είπε...

Μια και τα akelάκια εξακολουθούν να πιστεύουν ότι είναι οι αλάνθαστοι και αδυνατούν να βρουν ένα ίχνος ευθύνης, θέλω να σας θέσω ένα παραλληλισμό...πρόσφατα η αστυνομία είχε το θράσος να πάει στη Στράκκα να κάμει έρευνες...να περιμένουμε τις επόμενες μέρες να ανακριθούν τα μέλη της οικογένειας Χ"Κωστή;

Από καθεστώτα που τροφοδοτούνται από το εξωτερικό, όλα μπορούμε να τα περιμένουμε...μέχρι να έρθει το σχέδιο φοβάμαι ότι θα δούμε πάρα πολλά

Ανώνυμος είπε...

ακούσατε τί είπε ο Καρογιάν;

Ανώνυμος είπε...

http://www.sigmalive.com/news/politics/228343

εβάλαν το τωρά στο site που "εν δουλεύκει"

Ανώνυμος είπε...

Βρε άσχετε 12.06, η ίδια η οικογένεια του Τάσσου ζήτησε να ερευνηθεί η Στράκκα για να πάψουν οι διαδόσεις.Άσχετε,διάβαζε και καμιά εφημερίδα.

Ανώνυμος είπε...

Ποιος έφερε την κοινωνία μας σε τέτοια κατάσταση;

Ποιος δαιμονοποιεί την αντίθετη άποψη;

Ποιοι βάλλουν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ κατά του συγκροτήματος ΔΙΑΣ;

ΠΟΙΟΙ ειναι οι ΗΘΙΚΟΙ αυτουργοί;

Ανώνυμος είπε...

Η φιλοσοφία του ΟΧΙ μετρά ήδη τον πρώτο πεσόντα... Κάποιοι σπρώχνουν την κοινωνία σε φασιστικές καταστάσεις... Άρχισαν οι πολιτικές δολοφονίες...

Οδυσσεύς είπε...

Παιδιά,
Μην παρασύρεστε, μην πιστεύετε, μην εκνευρίζεστε, μην φανατίζεστε, μην επιτίθεστε, μην ασχημονείτε.

Σκεφτείτε μόνο για μια στιγμή. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.

Κι' αν αυτό το μπλοκ είναι Τουρκικός δάκτυλος για να μας διχάσει;
Κι'αν η βεβήλωση του τάφου;
Κι'αν οι σημαίες;
Κι'αν η δολοφονία Χατζηκωστή;

Ε ε ε ε ;
Τα κατάφεραν ναι ή όχι;

Ανόητοι ε ε ε ανόητοι.

Πλαστήρας είπε...

Δεν πιστεύω ότι η δολοφονία του Χατζηκωστή είναι άσχετη με την κλοπή της σορού του Τάσσου Παπαδόπουλου. Πολλά παράξενα δεν συμβαίνουν στην Κύπρο τελευταίως; Κάποιοι έχουν βαλθεί ή να μας τρομοκρατήσουν (προφανώς εν όψη νέου σχεδίου λύσης) ή να μας διχάσουν.

Η αστυνομία τι κάνει; Κυνηγά καπνιστές; Mε τα οδοφράγματα ανοικτά και με τους Τούρκους να αλωνίζουν ελεύθερα έχουμε γίνει μπουρδέλλο εδώ μέσα. H MΙΤ αλωνίζει!

Ανώνυμος είπε...

Seneki eisai to xeirotero papagalaki....mani mani e3ixniase to egklima to malakismeno. ate re vlaka pou dame...

Ανώνυμος είπε...

Τί λέει τώρα ο κ. Άντρος Κυπριανού, όταν πριν από λίγες μέρες - από το βήμα της βουλής - μάς είπε ότι Μ.Μ.Ε. και ιστολόγια επιθυμούν τη φυσική εξόντωση του Προέδρου Χριστόφια;
Έτσι οπλίζονται τα χέρια των φασιστοειδών αγαπητέ Άντρο...

Ανώνυμος είπε...

Εσεις που ξεπουλατε τις Ριζες σας και προτιματε να ειστε Τουρκοι αντι Ελληνες δικαιωμα σας. Ομως εμεις ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και οταν προσβαλετε το συμβολο του Ελληνισμου την σημαια μας αναγκαζομαστε να αναπολουμε στιγμες ΕΟΚΑ Β και να παρακαλαμε τον Θεο να στειλει ξανα τον Γριβα να τελειωσει αυτο αρχισε. Οσο για εσενα που λες οτι ζεις σε ανεξαρτητο κρατος οντως καλα το καταλαβες η Ενωση δεν εγινε, ειμαστε Κυπραιοι, και οι Κρητικοι ειναι Κρητικοι δεν ειναι Ελληνες, το ιδιο και οι Ροδιτες, εμεις ομως διαφερουμε απο αυτους. Η Χωρα μας αποτελειτε απο Ελληνοκυπριους, Τουρκοκυπριους, Τουρκους Εποικους (50,000+ αναγνωρισμενους) και αλλοδαπους. Εσυ λες δεν εισαι Ελληνας τοτε αδιαµφισβήτητα εισαι ενας απλος Τουρκος η αλλοδαπος που απολαμβανει τον Ελληνικο πολιτισμο, γλωσσα, θρησκεια, δημοκρατια, επιστημες και μας βριζεις και απο πανω.
Αυτο φιλε μου ειναι απαραδεκτο δεν υπαρχει ιχνος λογικης στις πραξεις σου και στην γενικη των πλειστων Ακελικων και συναμα ομονοιατων και εδον. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ εμεις θελουμε ειρηνη και οχι οποιαδηποτε λυση που να μας εξευτελιζει και προπαντων δεν την δεχομαστε με το ζορι.

ΠΑΟΛΑ είπε...

Εγώ πιστεύω ότι τη δολοφονία διέπραξαν οι ίδιοι Σέρβοι που έκλεψαν τη σορό του Τάσσου για λύτρα.

Συμφωνείς Αρχιδεπίσκοπε;

Ανώνυμος είπε...

η σύγχρονη ΕΟΚΑ Β ήδη καθάρισε τον Άντη Χατζηκωστή...... το μεταπραξικόπημα ποτέ δεν τέλειωσε, ποιος ή ποιοι είναι οι ΗΘΙΚΟΙ αυτουργοί του εγκλήματος;

Ανώνυμος είπε...

Ρε SUPERPATRIOTS σχολιάστε το πιο κάτω

"Πολιτικοί κύκλοι στην Κύπρο επισημαίνουν πως πολύ πρόσφατα η Βουλή ασχολήθηκε ατύπως με
ορισμένες επιχειρηματικές δραστηριότητες της οικογένειας Χατζηκωστή και ιδιαίτερα του 43χρονου Άντη Χατζηκωστή, οι οποίες στόχευαν σε κοινές επενδύσεις στην κατεχόμενη Κύπρο."

Είναι από το zougla.gr

Kανένας δεν ξερει τι κρύβεται και όλοι κάνουμε ικασιες...οποτε μη βιάζεστε να εκμεταλλευτειτε πολιτικα άλλο ένα τραγικό συμβαν!!

ΜΗ ΓΙΝΕΣΤΕ ΑΘΛΙΟΙ

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΕΣΕΙς ΠΟΥ ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΤΑΙ ΕΑΝ ΕΧΕΤΑΙ ΙΧΝΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΠΕΡΝΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΒΟΜΩΛΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΑΧΑΡΑΧΤΗΡΙΣΤΟΥΣ.ΦΤΙΑΞΤΕ ΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙς ΣΕ ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ Α.ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Διαβαστε το αθρο και θα ανακαλυψετε ποιος δολοφονησε τον Αντη χατζηκωστη

http://pontiki.com.cy/index.php/1/3231.html

Ξυπνατε αριστεροι πριν να ναι αργα σας την φεραν με τροπο λυπηθητε τα παιδια σας.

Ανώνυμος είπε...

Πάντος κάποιοι (ξένοι σίγουρα), παίζουν μας πασ'τα δάκτυλα τους.
Όπου νάσαι εν να ποσπαστούν που 'λλόου μας. Σφογγάτε τα σιείλη σας, ετελειώσαμεν.

Ανώνυμος είπε...

Κοπελια μεν ακουω πελλαρες για ΕΟΚΑ Β και ακροδεξιους. Ο Τασσος και ο Αντης ηταν Μεγα ηγετες εναντια του σχεδιου Αναν. Κανενας Ελληνας δεν θα εβλαπτε κανενα απο τους δυο. Ειναι στοχευμενα προσωπα που εβλαπταν τα σχεδια τουρκο-αγγλο-αμερικανων, δειτε και το αθρο. Φοβουμε οτι θα εχει σειρα ο Λυσσαριδης. Ο Θεος να μας φυλαει.

Ανώνυμος είπε...

ο Άντρος Κυπριανού μίλησε για φυσική εξόντωση του προέδρου, αλλά σήμερα δολοφονήθηκε ο Άντης Χατζηκωστής...

ΔΙΚΑΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

η παλιά ΕΟΚΑ Β πήγε να φάει τον Λυσσαρίδη, έφαγε τον Δώρο Λοιζου

σήμερα η νέα ΕΟΚΑ Β άρχισε ήδη εκκαθαρίσεις με πρώτο τον Άντη Χατζηκωστή

ποιοι άλλοι πατριώτες βρίσκονται στην λίστα;

Ανώνυμος είπε...

Εισαι γελοιος ρε ο Αντης εβγαλε τον Τασσο Προεδρο με την υποστηριξη του μετα που επαραιτησε το ΔΗΣΥ επειδη ειπε ΝΑΙ στο δημοψηφισμα. Πριν μια βδομαδα ο πατερας του μελος της ΕΟΚΑ εκατηγορουσε τον Χριστοφια οτι λειτουργει εισ βαρος του Κυπριακου Λαου, και οι ξενοι ηθελαν να του κλεισουν το στομα

http://pontiki.com.cy/index.php/1/3231.html

Εκαμαν σας πλυση εγκεφαλου στην ΕΔΟΝ βαλτε ρε τον νου σας να δουλεψει ο Αντης ηταν ποιο χρησιμος ζωντανος στους δεξιους.

Ανώνυμος είπε...

Διαβαστε το αθρο και θα ανακαλυψετε ποιος δολοφονησε τον Αντη χατζηκωστη

http://pontiki.com.cy/index.php/1/3231.html

Ξυπνατε πριν να ναι αργα σας την φεραν με τροπο λυπηθητε τα παιδια σας.

Ανώνυμος είπε...

Για ακόμα μια φορά, λοιπόν, γινόμαστε θύματα της πολιτικής του "διαίρει και βασίλευε" που τόσο καλά δούλεψε και στο παρελθόν..
Συγχαρητήρια συμπατριώτες. Χωριζόμαστε σε κομματικές παρατάξεις και σκοτωνόμαστε μεταξύ μας. Ούτως ή άλλως είμαστε και εκατομμύρια σε πληθυσμό, έχουμε το περιθώριο.

Ανώνυμος είπε...

ΟΡΙΣΤΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ.

ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΟΧΙ.

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΕΚΤΡΕΦΕΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΡΕΒΑΝΣΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;

ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ ΣΟΡΟΥ ΤΟΥ ΤΑΣΣΟΥ, ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΗ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΗ.

ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕΝΕΙ;

Ανώνυμος είπε...

αγαπητά επιτροπόπουλλα, εδεκιτόπουλλα και άλλα -πουλλα...

το ακέλ έχει καθαρή τη φωλιά του όσα ανυπόστατα τσιε να ισχυρίζεστε...

μέσα που το ηλίθιο σας μπλοκ λίο πολλά μας λέτε:

1)ότι το ακέλ ευθύνεται για το πραξικόπημα...ούτε εοκες Β ούτε νάτο ούτε χούντες και γρίβες...το ακέλ ... παραχαράσσετε την ιστορία τσιε αθωόνετε τους πραγματικούς ενόχους...

2) το ακέλ και ο χριστόφιας φτεν για ότι υπογράψαν οι δικοί σας ηγέτες τσιε αποφασίσατε τωρά ότι δεν σας αρέσκει ... βλέπε 77 79 με τη υπογραφεί της ομοσπονδίας και βλέπε 8ης ιουλίου του τάσου που καθιερώνει και τη διζωνικότητα...

3) για ότι απαράδεχτη θέση καταθέτει ο ταλάτ...πάλε φταιει το ακέλ τσιε ο χριστόφιας...λες τσιε επί κυπριανού, κληρίδη τσιε τάσου δεν εκαταθέσαν τίποτε απαράδεκτο...δεν σας είδα να λέτε τίποτε για τη θέση του ακέλ πάνω σε τσίνα που κατάθεσε ο ταλάτ...από τι φαίνετε κλαίτε που τη χαρά σας για ότι απαράδεκτο θέλει η άγκυρα...

4)αν έρτει κάποιο σχέδιο τότε θα είναι καταστροφικό...και θα φταίει το ακέλ...λοιπόν αν έρτει κάποιο σχέδιο ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ...ο ΛΑΟΣ, ΟΧΙ το ακέλ, θα το κρίνει και ανάλογα θα ψηφίσει όπως το 2004 με το αναν ή π.χ. με τις τελευταίες προεδρικές εκλογές...

5)γράφετε μέρα νύχτα κατά της ομοσπονδίας και ότι συνεπάγεται...αλλά ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΤΕ να περιγράψετε έστω τσιε στο ελάχιστο κάποια εναλλακτική μορφή λύσης...μπορεί τελικά να μην θέλετε λύση? φταίει το ακέλ που δεν θέλετε λύση?

6)το ακέλ φταίει για ότι μαλακία κάμουν 5-10 αππομένα κολόπαιδα σε κερκίδες ... άμαυρώνετε άδικα χιλιάδες άλλους οπαδούς τσιε προωθείτε και άλλο φανατισμό αναμασώντας ένα θέμα που έγινε πριν 3 χρόνια υπονοόντας ότι για τα πρόσφατα εγκλήματα που γίναν εις βάρος ζωντανών και νεκρών ευθύνετε ...το ακέλ και ο χριστόφιας...το ποιο ανόητο άνθρωπο αν τον ρωτήσεις τι εξυπηρετείσαν τελικά τούτες ούλλες οι ιστορίες...ενα σου έλεεν ότι απλά εδόκαν ψούμι σε κάτι τέτοια μπλοκ για να κατηγορείσουν τσι άλλο το χριστόφια...

7) το δησύ τσιαμε που μας συμφέρει εν νενέκικο...αλλά αν σύρει τσιε καμιά μαλακία μέσα μέσα κανένας βουλευτής του δησύ..π.χ. ιωνάς...γίνετε η απόλυτη αποκάλυψη...το αν υπάρχουν στοιχεία ή όχι για σας εν περιττό... μήπως εν για το δησύ που δουλέυκετε τελικά?

8) εφτάσετε σε σημείο να μας λέτε ότι τη κυπριακή σημαία εν τη θέλουμε γιατί τη σχεδίασε τουρκοκύπριος....ούτε η εόκα Β την ήθελε....

λίγο πολλά ότι πείτε στάζει βρωμιά τσιε λάσπη...το μόνο ξεκάθαρο είναι ότι ο ΛΑΟΣ σας έχει στο περιθώριο τσιε τσιαμέ θα σας αφίσει..τσιε σας τσιε το μπλοκάκι τσιε τα κομματάκια σας...
ευτυχώς που γίνονται τσιε εκλογές μέσα μέσα για να σας το υπενθυμίζουν....
εχτός αν θεωρείτε τσιε το ΛΑΟ ξεπουλημένο τσιε φασίστα?

Kipros Ellinas είπε...

το τασο εν να τον ανακαλυψετε λιο πριν το δημοψηφισμα και να προσπαθησετε να μας το πασαρετε για θαυμα.

Αχαπαροι

ο τασος εψοφησε και ανηκει στα σκουλουτζια

μουαχαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

ΟΡΙΣΤΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ.

ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΟΧΙ.

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΕΚΤΡΕΦΕΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΡΕΒΑΝΣΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;

ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ ΣΟΡΟΥ ΤΟΥ ΤΑΣΣΟΥ, ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΗ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΗ.

ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕΝΕΙ;

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΑΝΤΗ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΗ;

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ ΣΟΡΟΥ ΤΟΥ ΤΑΣΣΟΥ;

ΥΠΑΡΧΟΥΝ;;;

Ανώνυμος είπε...

Την κυπριακή δημοκρατία οθδείς αγάπησε το 1960.

Αφήστε που τη θημηθήκαμε το 1974 όταν φάγαμε το μπατσο την εισβολής.

Πιο πριν οι δυο κοινότητες, πιστες στα εθνικόφρονα τους αισθήματα, χρησιμοποιούσαν την ελληνική και τουρκική σημαία και καλλιεργούσαν αισθήματα, για ΕΝΩΣΗ οι μεν και ΔΙΧΟΤΌΜΗΣΗ οι δε.

Σε αυτή τη διαμάχη ανάμεσα σε ενωση και διχοτόμηση, από ότι φαίνεται υπερνίκησαν οι Τουρκοκύπριοι. Το μισό νησί είναι στα χέρια τους και τουρκοποιείται όλο και περισσοτερο ο βορράς.

Η απογοήτευση των Εκυπρίων στρέφεται εν μέρει εναντίον χρεοκοπημένων ιδεολογιών και τα σύμβολα που τις χαρακτηρίζουν.

Επίσης το κάψιμο μιας σημαίας θέτει υπο αμφισβήτηση τη θεοποίηση της και είναι πράξη αντίδρασης και πρόκλησης, για να κρίνει κάποιος την αντίδραση.

Δηλαδή καίει κάποιος μια σημαία. Υπάρχει αντίδραση, τιμωρείται;;

Άρα πως γίνεται να είναι ιερό σύμβολο;;

Με αυτό τον τρόπο λειτουργεί η ψυχολογία επανάστασης ενάντια σε μια ιδέα.

Στην ιδέα ότι μια σημαία είναι κοινό σημείο αναφοράς, ότι μας εκφράζει συνολικά, ότι δεν μπορεί να αμφισβητηθεί κτλ.

Ανώνυμος είπε...

Η λέξη νενέκος που πιππιλάτε συνεχώς, είναι επικύνδυνη.

Να αποκαλείς νενέκους το 24% ενός λαού δηλ. πεοδότες μπορεί να προκαλέσει άπειρα προβλήματα.

Οταν εξοστρακίζεις 100,000 απο τους 400,000 ψηφοφόρους με τον πιο χλευαστικό τρόπο, τότε κάποιος θα αντιδράσει.

Και αν πιστευετε ότι 1 στους 4 Ελληνοκύπριους είναι προδότες, τότε φανταστείτε τι πρέπει να περιμένουμε

Ανώνυμος είπε...

OI MISOI EINAI HLITHIOI KAI OI ALLOI MISOI PRODOTES

Ανώνυμος είπε...

dialegeis kai perneis

Ανώνυμος είπε...

ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ για τη δολοφονία του Άντη

Ανώνυμος είπε...

Από την ημέρα που είδα σε κερκίδα γηπέδου ασχέτως ομάδας να καίνε ελληνικές σημαίες και να κρατούν σημαίες του ψευδοκράτους, με μίσησα.

Με μίσησα διότι δεν ευτύχησα να γενηθώ σε άλλη χώρα όπου ο τόπος μου θα είναι πάνω απ όλα.

Ανάθεμα σε όσους εστερνίζονται Τούρκικη Κύπρο

Ανώνυμος είπε...

αίσχος για τον Αντη
αίσχος για την Κύπρο
αίσχος για αυτό το Blog
αίσχος που υπάρχουν άνθρωποι με τόσα σκατά στο μυαλό τους.

Πλαστήρας είπε...

Εδώ και πολύ καιρό κάποιοι προερχόμενοι από συγκεκριμένο πολιτικό χώρο συνηθίζουν να καίνε Ελληνικές σημαίες. Από όλους αυτούς και τους πάτρωνες τους δε θυμάμαι να τιμωρήθηκε ποτέ κανένας. Δε θυμάμαι να πιάστηκε ποτέ κανένας! Κανένας! Όλοι μιλούν για ... νεανική παραβατικότητα.

Αν όμως κάποιοι έγραφαν σε ένα τοίχο "αίσχος στο ΑΚΕΛ" τότε θα γέμιζαν οι νενεδίστηκες φυλλάδες με περισπούδαστα άρθρα για αναβίωση του φασισμού, του γριβισμού, της ΕΟΚΑ Β κλπ, κλπ.

Αίσχος και ξανά αίχος στους διπλοπρόσωπους, επώνυμους και μη.

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Κλείστε το το μαυρογέρημο το Blog ή μετατρέψετέ το σε χώρο σοβαρών συζητήσεων. Δε βλέπετε ότι επιτρέποντας στον κάθε ηλίθιο να βρίζει παράγετε φανατισμό; Ή μήπως αυτό επιδιώκετε;

Ανώνυμος είπε...

evka exsw tzai mhn xsanampeis arxiprodotare

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΝΔΕΤΑ! ΑΡΑ ΤΟ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ! ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠ ΟΛΑ ΑΥΤΑ? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ!

Ανώνυμος είπε...

ena miliseis tzai gia fanatismo ese kanei. eseis re fanatiles esxei pou to 2004 pou spernete ton paniko tzai thn tromokratia. o dikos sas fanatismos odigise ta pragmata edw shmera kai ftasame mexri kai se dolofonies patriwtwn tou OXI. Eseis euthineste gia oti ginete kai oti tha ginei. Kalierghsate ton fanatismo kai twra zhtate sunesh?????????????????

Ανώνυμος είπε...

pisw apo thn dolofonia krubontai oi aggloamerikanoi me thn summetoxh tourkikwn uphresiwn. ti theloun na petuxoun? Polu aplo afou hdh to eipe o Xristofias kai o Eroglou. LUSH i DIXOTOMISH. Auto theloun na petuxoun. Eite thndia;LUSH pou etoimazoun eite thn kaliergeia tetoiou tromokratikou klimatos me dolofonies kai alla wste na katalhxsoyme opws eipe o Eroglou se sumfwnhmenh dixotomish.
Ti exoun na kerdisoun? Polu aplo kai pali. Agglia kai Amerikh einai pligwmena thuria kai ta pligwmena thuria(oikonomikh kathfora)einai epikundina. Giauto exoun sthsei kai to giftiko senario gia na epemvoun sthn Yemenh wste na konomisoyun kana fragko. Ekei ftanei h katantia kai apelpisia tous. Gia ton idio logo epitaxunoun tis exselixseis sthn Kupro gia dia-LUSH i sumfwnhmenh diixotomish afou kai stis 2 periptwseis tha mporesoun na valoun xeri sta petrelai kai to fysiko aerio thw perioxhs mpas kai kerdisoun akoma liga xronia prin thn katarefsh thw autokratorias.
TO XEIROTERO GIA AYTOUS SENARIO EINAI NA PARAMEINEI H KATASTASH WS EXEI GIATI TO VATHOS XRONOU DEN TOUS EPITREPEI NA EKMETLEFTOUN TA PETRELAIA

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε, βεβαιως και δεν θα δώσουμε συνεναιση στο φασιστικό καθεστώς Χριστόφια που συναινεί στο κάψιμο των εθνικών μας συμβόλων. Και για κάτι που είδα πιο πάνω. Η Κυπριακή Δημοκρατία βεβαίως έχει τη δική της σημαία την οποία ως Κύπριοι σεβόμαστε και τιμούμε. Όμως ώς ΈΛΛΗΝΕΣ της Κύπρου και βάσει του συντάγματος μας σημαία μας είναι και η Ελληνική!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε/η σ ευχαριστώ για την ανάλυση σου στο ερώτημα ποιος τα κάνει όλα αυτά! Το θέμα είναι ότι οι αρχές του φασιστικού καθεστώτος Χριστόφια δεν κάνουν τίποτα ώστε να προστατεύσουν τους πόλιτες. Έβαλαν την αστυνομία να κυνηγά τους καπνιστές και άφησαν το κράτος αφύλακτο! Αίσχος!

Ανώνυμος είπε...

FILE ANONUME 2:26 EXEIS APOLUTO DIKAIO. ZOUME SE ENA ANUPARKTO KRATOS XWRIS KUVERNISH, XWRIS ANTIPOLITEFSH, XWRIS ASTUNOMIA

Ανώνυμος είπε...

Κλαστήρα


Μην μιλάς για Έλληνες γιατί ο συνάδελφος σου, ο Ρήγας, επιθυμεί να πάει στο μνημόσυνο του Αναστασιάδη και Χριστόφια μέχρι του χρόνου.

ΠΑΟΛΑ είπε...

Εγώ πιστεύω ότι τη δολοφονία διέπραξαν οι ίδιοι Σέρβοι που έκλεψαν τη σορό του Τάσσου για λύτρα.

Συμφωνείς Αρχιδεπίσκοπε;

ΠΑΟΛΑ είπε...

Αυτό το κράτος έχει γίνει ένα κολοχανίο. Αφού ο Ευέλικτος το μόνο που ενδιαφέρεται είναι η επαναπροσέγγιση, οι λαθρομετανάστες και η υποστήριξη του φαρσόκκελου του Ταλάτ στις λεγόμενες εκλογές.

Και η αστυνομία μας γυρίζει και σβήνει τσιγάρα.

Ιδού τα αποτελέσματα.

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΒΗΝΝΕΙ ΤΣΙΓΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ

ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ Ο ΠΟΡΔΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΕΔΕΚ

Ανώνυμος είπε...

Μετά από την επίθεση στον τάφο του τέως Προέδρου Τάσσου Παπαδόπουλου γίναμε μάρτυρες κι άλλης επίθεσης σε κοιμητήριο της Λεμεσού, όπου βρίσκεται ο τάφος του πρώην Προέδρου Σπύρου Κυπριανού. Οι πληροφορίες και τα δεδομένα αποκαλύπτουν πως η επίθεση στο κοιμητήριο της Λεμεσού δεν είχε στόχο τον τάφο του Σπύρου Κυπριανού. Εικοσιπέντε ελληνικές σημαίες κατέβασαν και από άλλους τάφους και τις έκαψαν, ενώ δεκάδες καντήλια καταστράφηκαν από το πέρασμα της θυμωμένης άρνησης κάποιων νεαρών.
Αν είναι οργανωμένα όλα αυτά θα πρέπει τάχιστα να απαντήσει η Αστυνομία. Χρειάζεται να γνωρίζουν οι πολίτες αλλά και η σύνολη κοινωνία αν έχει προκύψει ένα τέτοιο παρανοϊκό φαινόμενο στην Κύπρο. Διότι και παρανοϊκό να είναι, χρειάζεται να μελετηθεί και να αντιμετωπιστεί. Από μόνο του το φαινόμενο μπορεί να δώσει αρκετές σηματοδοτήσεις. Αρκεί μόνο να θυμηθούμε μια πρόσφατη έρευνα. Τρία και πλέον εκατομμύρια ευρώ έχουν ξοδευτεί την τελευταία πενταετία για τους βανδαλισμούς στα δημόσια εκπαιδευτήρια. Έχουμε στα χέρια μας ένα πολύτιμο στοιχείο. Μια μερίδα της μαθητιώσας νεολαίας "αρέσκεται" στην καταστροφή. Η καταστροφή έχει εξελιχθεί ήδη σε ιδεολογία. Ονομάζεται μηδενισμός. Τα είδαμε να συμβαίνουν και πριν λίγους μήνες εν Αθήναις με τις απερίγραπτες καταστροφές εξ αιτίας της δολοφονίας δεκαεξάχρονου μαθητή. Η χρεοκοπία της πολιτικής αγλωσσίας, το αδιέξοδο της αδύνατης επικοινωνίας, το γκρίζο έως και σκοτεινό μέλλον προικοδοτούν τα συναισθήματα της άρνησης και του θυμού.
Ας είμαστε προσεκτικοί. Αν πίσω από όλα αυτά κρύβεται ένας "ξένος δάκτυλος" αργά ή σύντομα θα αποκαλυφθεί. Όμως πάρα πολλοί από τους "ξένους δάκτυλους" που εμφανίστηκαν στην ιστορία μας δεν ήταν παρά αντανακλάσεις δικών μας φαντασιώσεων. Μια οργανωμένη σε αρχές κοινωνία δεν υποκύπτει εύκολα σε ξένους δάκτυλους. Υπάρχει κρίση αξιών κι αυτή είναι πολύ πιο βαθιά από την οικονομική. Η βεβήλωση κοιμητηρίων "κολλά" στην καταστροφή σχολείων και άλλων δημόσιων περιουσιών. Τα χυδαία συνθήματα ποδοσφαιρικού περιεχομένου "κοσμούν" σχεδόν παντού τις πόλεις και τα κτήριά μας. Είμαστε βαθύτατα διχασμένοι. Οι νεότερες ηλικίες δεν αισθάνονται μόνο μετέωρες αλλά είναι και αποκομμένες από τις... ώριμες και βολεμένες των υπολοίπων. Ας είμαστε ερευνητικοί. Τα εθνικά σύμβολα στη νέα χιλιετία χάνουν αργά αργά τη λάμψη που απέκτησαν από τον μεσοπόλεμο και μετά. Αναπόφευκτη η φθορά των πάντων συν τω χρόνω... Πολιτικά αδιέξοδα, άλυτα εθνικά προβλήματα, κοινωνική απορύθμιση και οικονομική δυσπραγία συνθέτουν ένα εκρηκτικό υπόγειο μείγμα δυσφορίας. Αν η μηδενιστική οργή νέων πότε διοχετεύεται στα γήπεδα, πότε με τροχαίες αυτοκτονίες, αλλού με καταστροφή σχολείων και τώρα με εισβολές σε νεκροταφεία σημαίνει πως πλησιάζουμε στο διά ταύτα. Να βρεθούμε κατάπληκτοι ενώπιον των ευθυνών μας. Το μέλλον έφτασε και είναι πιο απαιτητικό από ποτέ.

Ανώνυμος είπε...

Η κυβερνηση ΑΚΕΛ/ΔΗΚΟ/ΕΔΕΚ ας λάβει τις ευθύνες της.

Ανώνυμος είπε...

ατού ο Γαβρίλης!!!!!!


Για τον ανωνυμο 3.30μμ

Ρήγας είπε...

Αφού το ιστολόγιο τούτο είναι περιθωριακό, μιας μικρής ομάδας φανατικών, γιατί τόσα πολλά νενέκια μπαίνουν συνεχώς μέσα καθημερινά;

Αφού οι ιδέες μας είναι μιας μικρής μειοψηφιας, ποιά είναι αυτή η ανάγκη που σας κάνει να μας απαντάτε με δεκάδες μηνύματα καθημερινώς, να μας βρίζετε και να μας απειλείτε συνέχεια;

Μαλλον το ιστολόγιο δεν είναι τόσο περιθωριακό όσο θέλουν κάποια νενέκια να ισχυρίζονται. Μάλλον αγγίζει κάποιες ευαίσθητες χορδές.

Όσο γι'αυτούς που με βρίζουν προσωπικά και με απειλούν ακόμα και με ...φυλάκιση, ένα έχω να απαντήσω:

Φάτε ένα γλυκό καρυδάκι να σας περάσουν τα νεύρα.

Διότι τίποτε άλλο, μα τίποτε άλλο δεν πρόκειται να σας περάσει
.

Ρήγας

Ανώνυμος είπε...

ακούτε τσιόφτες ο Λυσσαρίδης στην Ελίτα- 'δεν ξέρω τα ελατήρια της δολοφονίας του Χκωστή αλλά ας μην ξεχνούμε τη στάση του κα΄α το δημοψήφισμα. Δεν ξέρω αν τα γεγονότα που βλέπουμε τελευταια συνδέονται, αλλά κανένας εκβιασμός δεν θα περάσει. Να μετατρέψουμε τα θύματα σε σύμβολα'

Μετά αναρωτιέστε γιατί δεν έχουμε υπόθεση σε αυτό τον τόπο.

Ο Μπρεχτ είπε 'αλίμονο στους λαούς που έχουν ανάγκη από ήρωες'

Ο Λυσσαρίδης πριν ακόμα ξέρει τα κίνητρα της δολοφονίας, ποιος κρύβεται πίσω από τη δολοφονία (και το παραδέχεται), μας παροτρύνει να 'χρησιμοποιήσουμε' το συμβαν για να δημιουργήσουμε συμβολα/ήρωες για το εθνικό μας πρόβλημα ούτως ή άλλως.....

Ανώνυμος είπε...

Μια πρόβλεψη- Τα γεγονότα κλοπής της σωρού, οι σημαίες που κλάπηκαν, η δολοφονία του ΧΚωστή θα αποδεικτεί ότι δεν συνδέονται. Τα κίνητρα δεν είναι πολιτικά.

'Οσοι καπιλέυονται τα γεγονότα αυτά για πολιτκή προπαγάνδα θα σιωπήσουν και θα περιμένουν την επόμενη 'ευκαιρία' για να μας κάνουν 'πλυση εγκεφαλου'

Ο απλός πολίτης θα τους υποβιβάσει τους πολιτικούς ακόμη περισσοτερο στην υπόληψη του...

Ανώνυμος είπε...

Αλλες τσιόφτες του Λυσσαρίδη στην εκπομπη Ελίτας- 'κάθε πολίτης πρέπει να αποτελεί έμβρυο δημοκρατίας.'

Συμφωνώ κ. Λυσσαρίδη. Είπες το στους 'δημοκρατιkούς' φίλους σου Καντάφι και Άσσαντ που κρατούν όμηρους τους λαούς τους στο φόβο και το σκοταδισμό;

Ανώνυμος είπε...

ΜΝΗΣΤΗΤΙ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ


ΑΚΟΥ ΚΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΝΤΙΚΟΣ

ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΝΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Νεα δημοσκόπηση του Πολίτη.

Ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονία Άντη Χατζηκωστή:

α) Ο Κωστής Χατζηκωστής
β) Αναγνώστες της Σημερινής
γ) Σέρβοι
δ) Οπαδοί του ΟΧΙ
ε) Ο Λιλλήκας

Ρήγας είπε...

Και αν σας έλειψε το γλυκό καρυδάκι αφού το δώσατε όλο στους χουντικούς αξιωματικούς, να φάτε από πάνω σας.

Παλιονενέκια.

Ο Γενί-Πολί ΗΔΗ έλυσε το μυστήριο της δολοφονίας Χ'κωστή, μιλώντας για οικονομικά κίνητρα.

Μπας και θυμώσουν τα αφεντικά.

Όσον για αυτόν που με επειλεί με ...ΦΥΛΑΚΙΣΗ:

Μπορώ να πάω στο Απολλώνειο, να κυκλοφορώ ελεύθερος το βράδυ και την ημέρα να προσέχουν το διάδρομο οι ΚΥΠατζήδες για να μην κάνουν φασαρία οι νοσοκόμες την ώρα που κοιμούμαι;

Βρε άντε από δω που μας απειλείτε κιόλας.

Παλιονενέκια.

Ρ.

Πλαστήρας είπε...

Ήδη τα ΔΗΣΑΚΕΛΙΚΑ παπαγαλάκια άρχισαν να διαδίδουν φήμες για οικονομικά κίνητρα της δολοφονίας του Άντη όπως κάνουν μεθοδικά και για την κλοπή της σορού του Τάσσου Παπαδόπουλου.

Το μόνο που δεν μας είπαν ότι και η υποστολή των Ελληνικών σημαιών έχει οικονομικά κίνητρα!

Γι αυτούς πιθανόν και οι δολοφονίες των Ισαάκ - Σολωμού πιθανό να να έχουν οικονομικά κίνητρα.

Τα μόνα οικονομικά κίνητρα τα έχετε εσείς, που τα παίρνετε από τους Αγγλοαμερικάνους πάτρωνες σας, την UNOPS και το PRIO.

Συνεχίστε να σπέρνετε ανέμους και θα θερίσετε θύελλες.

Ανώνυμος είπε...

Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΗ ΕΧΕΙ ΗΘΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Τι κακομοιρικη εικονα ειναι αυτη καποιων "Ελληνοφωνων" Κυπριων συνειδησιακα ευνουχισμενων και πνευματικα ηττημενων ,να παρακαλανε τους Τουρκους για συνυπαρξη, να αυτομαστιγωνονται και οι Τουρκοι, περηφανοι στον Εθνικισμο τους,να τους φτυνουν....
Καταντια......

Bobby Sands είπε...

όποιος θέλει να γελάσει με την κατάντια τους, να μπει στην στήλη άλατος και να διαβάσει τα σχόλια.

βρίζουν τον πίττα...

κι όχι βέβαια οι δικοί μας.

τελικά είναι κρίμα.

α ρε ταλάτ τι τους έκανες...
τους έπαιξες μονότερμα και τώρα θέλουν υπογλώσσια

ΡΗΓΑΣ είπε...

"Εγώ δυστηχώς δεν ήμουν Κύπρο τον περασμένο μήνα να παρευρεθώ στο μνημόσυνο του Παπαδόπουλου.

Ελπίζω όμως σε έναν χρόνο να τα καταφέρω να παρευρεθώ στο μνημόσυνο του Χριστόφια και του Αναστασιάδη."

Ανώνυμος είπε...

ΡΗΓΑ πουττο μαλθακε
ευχομαι ότι κακό εύχεσαι να το βρεις μπροστά σου!!!

πανιβλαξ

Οδυσσεύς είπε...

Παιδιά,
Μην παρασύρεστε, μην πιστεύετε, μην εκνευρίζεστε, μην φανατίζεστε, μην επιτίθεστε, μην ασχημονείτε.

Σκεφτείτε μόνο για μια στιγμή. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΕ ΑΝΟΗΤΟΙ.

Κι'αν αυτό το μπλοκ είναι Τουρκικός δάκτυλος για να μας διχάσει;

Πρώτα ήταν τα εμπρηστικά και αηδιαστικά του άρθρα.
Μετά η βεβήλωση του τάφου του Παπαδόπουλου.
Μετα η βεβήλωση του τάφου του Κυπριανού.
Μετά το κάψιμο των σημαιών.
Μετά η δολοφονία του Άντη Χατζηκωστή.
Να δούμε τι θα ακολουθήσει. Μάλλον η δολοφονία κάποιου αριστερού αυτή
τη φορά για να φουντώσει η πυρκαγιά.

Δεν βλέπετε ότι όλα αυτά είναι στοχευμένες ενέργειες από επαγγελματίες στο παιχνίδι του ειδικού πολέμου; Της καταστροφής του εχθρού εκ των έσω;

Ε ε ε ε ;

Θα διχαστούμε πάλι και να γίνουμε κιμάς στον μύλο τους; Πάει πολύς καιρός από τότε και ξεχάσαμε;

Ανόητοι ε ε ε ανόητοι.

ΠΑΟΛΑ είπε...

Οδυσσέα
ή μάλλον Επιμηθέα

Κάποιοι θεωρούν ότι τόσο η αρπαγή της σορού του Τάσσου Παπαδόπουλου όσο και η δολοφονία του Άντη Χατζηκωστή είχαν οικονομικά κίνητρα και εκτελεστής ήταν η Καμερουνέζικη μαφία.

Aπό πότε η αντίθετη άποψη θεωρείται διχασμός; Ή υπόσκαψη της κυβέρνησης; Εσύ παιδί μου πρέπει να είσαι φίνος Ακελικός.

Ανώνυμος είπε...

Ειναι βεβαια περιεργο, πως οι "προβοκατορες" επιλεγουν προσωπα και συμβολα των Ελληνων της Κυπρου, και οχι των Ελληνοφωνων "Χατζηαβατηδων"...Ισως γιατι οι τελευταιοι προσφερουν οικειοθελως στους "Πασαδες" το Ελληνικο κομματι... Εστω και αν οι Πασαδες τους βαζουν τωρα και ορους για να το παρουν...

Ανώνυμος είπε...

Και βλεπεις τα κακομοιρα παιδακια της "Ομονοιας" σιγα σιγα να Τουρκευουν...Οι δε κηδεμονες τους να παρακαλανε τους Τουρκους να συνοικησουν σαν ισοι στο Ελληνικο κομματι της Κυπρου...Αλλα οι Τουρκοι δεν εχουν καμμια αναγκη να
αισθανθουν ισοι με φοβισμενους παρακλητικους "καρπαζαδες" απροσδιοριστου συνειδησεως.. Το πολυ-πολυ να τους επιτρεψουν να μεινουν ημι-ραγιαδες σε ενα μεγαλο Νεο-Οθωμανικο κρατος..

Ανώνυμος είπε...

«300 χρόνια τουρκικής κατοχής έβγαλαν Έλληνες γνήσιους και μαχητές και 50 χρόνια ελεύθερου βίου με Έλληνες ηγέτες, βγήκαμε μισότουρκοι»!
Ευστοχο.... τραγικα ευστοχο...

Ανώνυμος είπε...

Αφού το ιστολόγιο τούτο είναι περιθωριακό, μιας μικρής ομάδας φανατικών, γιατί τόσα πολλά νενέκια μπαίνουν συνεχώς μέσα καθημερινά;

Αφού οι ιδέες μας είναι μιας μικρής μειοψηφιας, ποιά είναι αυτή η ανάγκη που σας κάνει να μας απαντάτε με δεκάδες μηνύματα καθημερινώς, να μας βρίζετε και να μας απειλείτε συνέχεια;

Μαλλον το ιστολόγιο δεν είναι τόσο περιθωριακό όσο θέλουν κάποια νενέκια να ισχυρίζονται. Μάλλον αγγίζει κάποιες ευαίσθητες χορδές.

Όσο γι'αυτούς που με βρίζουν προσωπικά και με απειλούν ακόμα και με ...φυλάκιση, ένα έχω να απαντήσω:

Φάτε ένα γλυκό καρυδάκι να σας περάσουν τα νεύρα.

Διότι τίποτε άλλο, μα τίποτε άλλο δεν πρόκειται να σας περάσει
.

Ρήγας

Bobby Sands είπε...

ανώνυμε που βρίζεις, ηρέμησε. Δεν φταίμε εμείς ρε ρίφι αν σας γλέντησε ο ταλάτ.

ανθρωπάκια

Ρήγας είπε...

Τώρα καταλαβαίνετε τον λόγο που γράφουμε ΑΝΩΝΥΜΑ.

Διότι σε καθεστώς δικτατορίας, έστω και ΡΟΖ δικτατορίας, η ανωνυμία αποτελεί άμυνα.

Νενέκια, εμείς εδώ θα μείνουμε να σας κτυπούμε κέντρο.

Και αν δεν το αντέχετε, φάτε ένα γλυκό καρυδάκι να ζαχαρώσει το στομάχι σας.

Ρ.

Ρήγας είπε...

Συνομιλίες:

Έλεος.

Έχουμε και μωρά στο σπίτι.

Τουλάχιστο κάντε τις συνομιλίες συνδρομητικές.

Είναι πολύ σκληρό το πορνό με πολύ φετίχ.

Οθωμανικό μεν, αλλά προοδευτικό (να πούμε το καλό) και αδελφικό.

Να βάλει μιαν web camera ο Ευέλικτος και να φτιάξει S+M κανάλι στο διαδύκτιο διότι ο Ταλάτ έχει άγρια γούστα και δεν χαρίζει κάστανο.

Αναστασιάδη - Πουργουρίδη, πηγαίνετε κι'εσείς να λάβετε μέρος. Δεν ξέρετε την παροιμία που λέει "Μάθαν ότι πηδιόμαστε, πλάκωσαν και οι γύφτοι";

Ένας - ένας, όλοι θα πάρετε.

Αθηνούλα - Μάριε, εσείς γιατί δεν λαμβάνετε μέρος;

Έλα όλα τα νενέκια σε μια τεράστια παρτούζα.

Και μην ξεχάσετε στο τέλος να κεράσετε στον Ταλάτ και ένα γλυκό καρυδάκι. Την χρειάζεται την ενέργεια του.

Ρ.

Ανώνυμος είπε...

Αντί να θρηνεί το χαμό του μεγάλου Άντη, μιλάει για παρτούζες, ο αξιοθρήνητος ΡΗΓΑΣ.

Την αλήθκεια Πλαστήρα είπε...

"Τα μόνα οικονομικά κίνητρα τα έχετε εσείς, που τα παίρνετε από τους Αγγλοαμερικάνους πάτρωνες σας, την UNOPS και το PRIO."

Ένα τελευταίο και πολιτικά ενδιαφέρων θέμα με τον Άντη ΧΚωστή είναι ότι κέρδισε πρόσφατα επιχορήγηση από την UNOPS για ένα δικοινωtικό project.

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Οι δυο κύριοι παραγωγοί φανατισμού σήμερα είναι αυτό το Blog και η εκπομπή 'Αντιλογία' του Λόγου. 'Συμπτωματικά' και οι δυο παραγωγοί φανατισμού τα παίρνουν χοντρά από τον αρχιεπίσκοπο.Ο Γ.Γεωργίου συνεκδίδει το Κυπριακό Ποντίκι το οποίο με ασήμαντη κυκλοφορία και έσοδα επιβιώνει με αρχιεπισκοπικά κόλλυβα[Αλήθεια,τολμούν να δώσουν στη δημοσιότητα την κυκλοφορία;]. Ο Παύλος Μυλωνάς[έτερος Ελληναράς της Αντιλογίας]ευλογηθείς και σιτισθείς με αρχιεπισκοπικά επίσης κόλλυβα έγινε ιδιοκτητης μπουάτ στη Λεμεσό. Τι επιδιώκει.λοιπόν,ο αρχιεπίσκοπος εκτρέφοντας και διατρέφοντας μισαλλόδοξα φιλοδιχοτομικά παράσιτα; Προφανώς the second best solution[υποθήκη του Τάσσου]

Ρήγας είπε...

Την παρτούζα ο Ευέλικτος την δημοσιεύει καθημερινά.

Που αντί να μείνει στο Κόμμα μπουφετζής πάει να κάνει συνομιλίες τάχα με τον Ταλάτ.

Που τον κοροϊδέυει ο Ταλάτ και τον ξεφτυλίζει (και στο πρόσωπο του ξεφτυλίζει όλους μας) και ο δικός μας νομίζει ότι βρίσκεται σε κομματική κατασκήνωση και θα αρχίσουμε σε λίγο να λέμε τραγουδάκια.

Ρ.

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Ο Κύπρου Χρυσόστομος Β σε αντιπροσωπεία Αμμοχωστιανών που τον συνάντησαν- 'Μα γιατί επιμένετε να πάτε πίσω στο Βαρώσι; Αφού τώρα έχει αναπτυχθεί το Παραλίμνι' Εκτός απά βλακεία τι άλλο υποκρύπτει η απάντηση;[the second best solution]

Ανώνυμος είπε...

Ναι ρε, μα η UNOPS σήμερα δεν είναι ύποπτη. Πας να δημιουργήσεις περιρρέουσα;

Πλαστήρας είπε...

Αρχιεπίσκοπε (με ή χωρίς δ)

Είσαι αδιάβαστος. Το ΠΟΝΤΙΚΙ συχνά δημοσιεύει την κυκλοφορία του και σσε πληροφορώ ότι είναι πρώτο από τις εβδομαδιαίες εφημερίδες.

Πές μου πότε ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος είπε στους Αμμοχωστιανούς τέτοιο πράμα.

Ξέχασες να κατηγορήσεις την εφημερίδα ΕΝΩΣΙΣ. Τα παίρνει κι ο Φτωχόπουλλος από τον Αρχιεπίσκοπο;

ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ είπε...

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΙΓΜΑ ΟΗΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ

Τηλεοπτικές παραγωγές για προβολή των δικοινοτικών εκδηλώσεων
ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΙΜΠΙΣΙΗΣ

ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ επιστρατεύει το Πρόγραμμα Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, «Δράση Συνεργασία και Εμπιστοσύνη στην Κύπρο» UΝDΡΑCΤ, προκειμένου να προωθήσει τη συμφιλίωση μεταξύ Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων. Η UΝDΡ-ΑCΤ έχει ήδη καταλήξει σε συμφωνία με τον τηλεοπτικό σταθμό «Σίγμα» καθώς και την εταιρεία «Crew Ηouse» (που εδρεύει στην Κύπρο και ειδικεύεται σε τηλεοπτικές παραγωγές με δράση στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής). Η συμφωνία που υπεγράφη πριν από δύο εβδομάδες, προνοεί την ετοιμασία διαφόρων ταινιών μικρού μήκους.
Όπως ανέφερε στον «Φ», ο υπεύθυνος του προγράμματος UΝDΡ-ΑCΤ, Τζάκο Σίλιερς, στόχος είναι η προώθηση των προσπαθειών συμφιλίωσης που αναλαμβάνει η υπηρεσία των Ηνωμένων Εθνών σε συνεργασία με οργανωμένα σύνολα των δύο κοινοτήτων. Σημείωσε μάλιστα ότι η όλη προσπάθεια αποσκοπεί στο να γίνει γνωστό το έργο που επιτελείται μέσω του προγράμματος και τα αποτελέσματα μετά από την κοινή δράση Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων

Ανώνυμος είπε...

ρε ρηγα εισαι τελικά ένα καθηκη του κερατά.Ενα φασιστομουτρο της κακιάς ωρας εμπαθης ,φανατισμένος και προστυχος.
Εισαι ικάνος για όλα οσα έχουν γίνει τον τελευταίο καιρό στην Κυπρο.

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Πλαστήρα,πες μας την κυκλοφορία του σε αριθμούς και όχι τη σειρά του. Αν οι άλλες πουλούν 300 και αυτό 301 είναι πρώτο. Βιώσιμο είναι; ΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙ για να γίνεται πλασιέ του second best solutionq

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

ΠΛΑΣΤΗΡΑ, συνάντηση με Αρχιεπίσκοπο στις 14 Αυγούστου 2009, 11.30 π.μ

Ρήγας είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
13 Ιανουαρίου 2010 12:27 π.μ.

>>ρε ρηγα εισαι τελικά ένα καθηκη του κερατά.Ενα φασιστομουτρο της κακιάς ωρας εμπαθης ,φανατισμένος και προστυχος.

Δεν θεωρώ ότι το πιο πάνω είναι κανονική ανάρτηση. Μάλλον θάναι προβοκάτσια.



>>Εισαι ικάνος για όλα οσα έχουν γίνει τον τελευταίο καιρό στην Κυπρο.

Εσύ έπρεπε να ήσουν διευθυντής της αστυνομίας και βάλε.

Ρ.

ΥΓ/ Γλυκό καρυδάκι να σας περάσουν τα νεύρα, διότι έχετε ξεφύγει τελείως και όταν η δράση αρχίσει να φέρνει αντίδραση, θα ψάχνεστε.

Και να έλειψε διότι το δώσατε όλο στους χουντικούς αξιωματικούς, έχει και γλυκό ρεπάνι.

Ρήγας είπε...

Kάντε τις συνομιλίες συνδρομητικές.

Ποιός σας είπε ότι γουστάρουμε κακόγουστο πορνό με δυνατό S+M φετίχ;

Ρ.

Ανώνυμος είπε...

Μα γιατι να το δεις πορνο που την τηλεοραση ρε ρηγα?? Αφου τζιε στο δωματιο της μανας σου τα ιδια γινοντε τζιε χειροτερα!!

ακουσα λουνεται τα γλυκα καρυδακια πριν αρκεψει το πηδημα και γιαφτον εμεινε σου εμμονη.

Ανώνυμος είπε...

ρε 3.44

γενικα ο Ρήγας παίρνει σας κούφους και προσπαθείς να κάμεις και "χιούμορ"

αποτυχημένε

Ανώνυμος είπε...

και βασικά όχι μόνο εσύ.

ολόκληρη η ακέλη του ΑΓΕΛ που γράφει δαμέσα είναι πανύβλακες

αν οι ακέλη του ΑΓΕΛ είχεν έστω και λίγο μυαλό, μπορεί να διαφωνούσαμε με το ΑΓΕΛ, αλλά θα υπηρχε λιγη προοδος

αλλα βλεπει κανείς από τις απόψεις τους πως οι άνθρωποι ειναι πανηλιθιοι, βλακες, πως να το πουμε, χαμηλων επιδόσεων

Ανώνυμος είπε...

ε ναι ρε οι αποτυχημενοι,αφου εφκαλαν τζιε προεδρο, ενω εσεις οι εγκεφαλοι εκλαστε μοσφιλα.

Τζιε ρε "επιτυχημενε",μεν ξεχασεις να βαλεις τζιε ασβεστη μεστο λουκκο,κο-τσιρακι του ρηγα

Πλαστήρας είπε...

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΕ

ΠΟΥ γράφει ότι ο Αρχιεπίσκοπος είπε στους Αμμοχωστιανούς κάτι τέτοιο;

μπροστά στον νωπό φόνο είπε...

Ως η ώρα 3.30 το πρωί ο ρηγας γράφει για τις πορνό φαντασιωσεις του με χριστόφκιαν τζε ταλάτ. Ξέρω εν δύσκολο να ξικολλήση κάποιος που τις ψυχολογικές του παθογένειες ακόμα τζε όταν συζητά για φόνο ενός νέου άθρωπου πόξω που το σπίτι του. Όμως εν παύει νάναι sick

Ανώνυμος είπε...

ΠΛΑΣΤΗΡΑ,ήμουν ένας από τους συμμετασχόντες στη συνάντηση. Έκτοτε πείστηκα για την προώθηση από τον Αρχιεπίσκοπο και από τους παρα-σιτιζόμενους Ποντικούς και Αντιλογούντες του second best solution του Τάσσου.

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Πλαστηρα, Ο Ανωνυμος 9.10 είμαι ο Αρχιεπίσκοπος. Πάτησα λάθος πλήκτρο.

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

Στις ειδήσεις των 9.00 σήμερα ο εκπρόσωπος τύπου της αστυνομίας δήλωσε πως η αστυνομία θεωρεί το ενδεχόμενο η δολοφονία Χατζηκωστή να έχει πολιτικά κίνητρα ως πολύ απίθανο. 'Ανυπόταχτοι αγωνιστές' του ΟΧΙ, που αυτοθυματοποιείστε ανακαλύπτοντες εξοντώσεις 'αγωνιστών',αν σας έχει μείνει τσίπα, ψάχνετε χώστραν να κρυφτείτε από το φτύσιμο.

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είπε...

ΠΛΑΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΔΙΧΟΤΟΜΟΙ, Σας ξέφυγε και μια άλλη πτυχή της 'συνωμοσίας' εναντίον σας - Το εγκεφαλικό του Κουτσού του το προκάλεσε νενέκος πράκτορας με χρηματοδότηση της
UNOPS.

Πλαστήρας είπε...

ΑΡΧΙ(Δ)ΕΠΙΣΚΟΠΕ

Εγώ πιστεύω ότι και την κλοπή της σόρού και τη δολοφονία τα διέπραξε η Καμερουνέζικη Μαφία.

Αν δε με πιστεύεις περίμενε 2-3 μέρες να δεις τι θα γράψει η εφημερίδα YENI-POLITIS.

Ανώνυμος είπε...

τελικά ίσως αλλάξω άποψη γιά τον δείκτη νοημοσύνης της επιτροπής που έχει απο το Μπλόκ. Αρχικά πίστευα ότι το IQ σας είταν χαμηλό , τώρα άρχισα να πιστέυω ότι έχετε κανονικό δείκτη νοημοσύνης αλλά είστε βαλτοί , πράκτορες των Τούρκων που θέλουν να διχάζουν τον ελληνοκυπριακό λαό

Ποιος πράκτορας των τούρκων ρε ξιμαρισμέμοι θα δολοφονούσε με κυνηγετικό και χωρίς σιγαστήρα??? βρωμισμένοι προδότες που προσπαθήτε να διχάσετε τους ελληνοκυπριους......ένας πρακτορας δεν θα πηγαινε εκεί με 2 τουλάχιστον πιστόλια με σιγαστήρα\???????
προδότες, είστε προδότες, μας πήρατε 40 χρόνια πίσω......

Ανώνυμος είπε...

ξυμαρισμένοι προδότες , βοηθάτε την στατηγική της τουρκίας να μας διχάζει........

Ανώνυμος είπε...

Η Αστυνομία εξετάζει και θέματα που σχετίζονται με τον δεύτερο γάμο του θύματοσ. Συγκεκριμένα η δεύτερη σύζυγος του έχει δύο παιδιά από προηγούμενο γάμο με Ελλαδίτη. Τα παιδιά τα ανεγνώρισε και αυτό δημιούργησε σοβαρά προβληματα με τον πρώην. Επιπρόσθετα με ενέργειεσ του ζεύγουσ ο πρώην μπηκε στη μαύρη λίστα και δεν μπορεί να επισκεφτεί την Κύπρο για να δεί τα παιδιά του.

Πλαστήρας είπε...

@9.51, 9.54

Από πότε η αντίθετη άποψη αποτελεί διχασμό του λαού; Η δασκάλα σου στο δημοτικό ανώνυμε πιο πάνω δεν ήταν καλή και δεν σου έμαθε για την έννοια της Δημοκρατίας.

VertigoKTG είπε...

Είμαι μικρός σε ηλικία αλλά αυτό που παρακολουθώ από τη μέρα που γεννήθηκα είναι "αδρώπους του καφενέ" που ξέρουν ιστορία από τον καφενέ (από πού αλλού) να μας το παίζουν ειδήμονες.

Διαβάζω απίστευτα μπας και μάθω τι έγινε πριν γεννηθώ. Ακούω τα πάντα από όλους και βγάζω τα συμπεράσματα μου.

Την μεγαλύτερη άγνοια την έχουν οι λεγόμενοι "οπαδοί της διζωνικής". ΔΕΝ έχουν ιδέα.. Επειδή η γνώση τους είναι προϊόν προπαγάνδας. Ποτέ δεν άνοιξαν βιβλίο της αντίθετης πλευράς. Ποτέ δεν άκουσαν τον άλλο και να καταλάβουν πώς σκέφτεται.

"Αφού το είπε το κόμμα εν σωστό". "Αφού το είπε ο Γριστόφκιας, ο Αναστασιάδης, ο ένας και ο άλλος, εν σωστό".

Εμείς, που δεν είμαστε της διζωνικής τσιόφτας, θέλουμε λύση παραπάνω που σας. Γιατί εμείς είμαστε διατεθημένοι να παλέψουμε για κάτι καλύτερο. Ενώ εσείς θα υπογράφατε για το λιγότερο χειρότερο.

Και συνήθως αυτοί που εκπορεύουν το λόγο της διζωνικότητας είναι βολεμένα, προοδευτικά ανθρωπάκια (στυλ Μιλτιάδη Νεούτου-κομμουνιστής με εκατομμύρια). Μου θυμίζουν τις λέρες της ψευτοπροοδευτικούρας που βρίθει στο Νεο-ΠΑΣΟΚ και γεμίζει τις καφετέριες της Κηφισιάς και των Βορείων Προαστίων. Δίπλα στο "λαό" των Μπόμπολο-Λαμπράκηδων, Ψυχάρεων, Τριανταφυλλόπουλων κοκ.

Δεν είμαστε απορριπτικοί γιατί ακριβώς ΔΕΝ απορρίπτουμε την προοπτική να υπάρχει ελπίδα, να υπάρχει κάτι καλύτερο. Ενώ εσείς είστε. Γιατί απορρίψατε την πιθανότητα να κάνετε λάθος και να μας πάρετε όλους στο λαιμό σας.

E.S.C. είπε...

Συγχαρητήρια για το φιλτράρισμα.

Ανώνυμος είπε...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ Η
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ για τη δολοφονία Χατζηκωστή !!!

Η Διχόνοια που προσπαθεί να σπείρει η πλατφόρμα του "ΟΧΙ" μαζί με το Blog σας ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!!

(Παρεπιτώντος και εγώ ΟΧΙ ψηφισα απλά κάποιοι ξυπνουν και κοιμουνται με το ΟΧΙ στο στόμα χωρίς να έχουν να προτείνουν το επόμενο βήμα, μιλώντας με συνθήματα και αοριστολογίες, γι αυτο με εξοργίζουν)

ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΙ!!!
ΚΑΘΕ ΚΑΚΟ ΤΟ ΑΠΟΔΙΔΕΤΕ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!

E.S.C. είπε...

Πλαστήρα,βρήκες ποιος νενέκος σκότωσε το Χατζηκωστή;