Άντρο πας καλά;

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010


Στη φωτογραφία, σε στιγμιότυπο από την εκπομπή "Πρωτοσέλιδο", ο Άντρος Κυπριανού αποκαλύπτει τα συντονιστικά κέντρα της συνωμοσίας και ξεσκεπάζει τους δολοφόνους bloggers με τα πληκτρολόγια.

Σήμερα το πρωί είδαμε στην εκπομπή Πρωτοσέλιδο τον Γ.Γ. του ΑΚΕΛ.
Ο Άντρος Κυπριανού, καθόλου δεν έδειξε να έχει πρόθεση να ανασκευάσει τα όσα ανέφερε για επίδοξους δολοφόνους bloggers ή για συντονιστικά κέντρα.

Απέδειξε όμως, για ακόμη μια φορά, ότι έχει πάρει διαζύγιο με τη λογική.
Συγκεκριμένα:

1) Αντί να απολογηθεί ή να δείξει να αντιλαμβάνεται το πόσο παράλογες είναι οι θεωρίες συνωμοσίας που εφευρίσκει συνέχεια, επανέλαβε το γνωστό "θα δώσουμε στοιχεία, όταν εμείς κρίνουμε". Σπουδαία "λογική"! Ρίχνουμε λάσπη εμείς του ΑΚΕΛ, αλλά στοιχεία δε δίνουμε προς το παρόν, αλλά "όταν κρίνουμε" (δηλαδή ποτέ!)

Ακόμη αναμένουμε τα στοιχεία για "τις συναντήσεις του Τάσσου με την ΕΟΚΑ Β" και για "την ενθάρρυνση της φυσικής εξόντωσης" Χριστόφια από τα blogs!¨
2) Ανέφερε (και τον ευχαριστούμε για τη διαφήμιση) ότι είδε τη φωτογραφία που του κάναμε χθες με το ζουρλομανδύα και ότι την απόλαυσε. Όπα ρε μεγάλε!

Έχετε ακούσει λογικό άνθρωπο να διασκεδάζει όταν βλέπει τον εαυτό του με ζουρλομανδύα;

Και μη μας πει κανείς ότι ο Άντρος καταλαβαίνει από χιούμορ, γιατί η σχέση του με το χιούμορ είναι όση και η σχέση του Αναστασιάδη με την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εκτοπισμενων ή όση και η σχέση του Χριστόφια με το σεβασμό στην αντίθετη άποψη!
Άντρο Κυπριανού, είναι δυνατόν να διασκεδάζεις όταν βλέπεις τον εαυτό σου με ζουρλομανδύα;

Πας καλά;;;;;
3) Αφού μας διαβάζει που μας διαβάζει, να λέει τα πράγματα σωστά. Δεν είμαστε stock-watch, αλλά christofias-watch. Δεν παρακολουθούμε μετοχές, αλλά τη διακυβέρνηση Χριστόφια. Δεν είμαστε εμπορευόμενοι, ούτε λαμόγια που συσχετίζουν ιδέες και ιδανικά με εταιρείες και μεγαλοdevelopers, όπως κάνει το κόμμα του Α.Κυπριανού. Είμαστε αδέσμευτοι παρατηρητές, με μόνο στόχο την απελευθέρωση της Κύπρου μας και την αποκατάσταση της δημοκρατίας


Στη φωτογραφία, τηλεθεάτριες της εκπομπής "ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ", παρακολουθούν τη συνέντευξη του Α.Κυπριανού!

4) Προσπάθησε να διαφημίσει την νέα εβδομαδιαία ακελοφυλλάδα του Κόκκινου Ιαβέρη, για να εισπράξει την παντελή άγνοια του παρουσιαστή για την ύπαρξή της! Α ρε Ιαβέρη, 1 μήνα την βγάζεις τη φυλλάδα, αλλά ακόμη παραμένετε στο περιθώριο! Όπως και το παραπαίον πληκτικοϋβριστικό nenekia.com.

5) Ανέφερε ότι το christofias-watch το διαχειρίζεται το Κυπριακό Ποντίκι και ό,τι αυτοί ξέρουν! Ρε μεγάλε, πέραν του ότι θα έπρεπε να αντιληφθείς μέχρι σήμερα ότι τη σελίδα μας τη διαχειρίζεται η Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο, θέλουμε να σου δώσουμε μια φιλική συμβουλή για τους διαδικτυακούς Επαγρυπνίτες σου: άλλαξέ τους, γιατί δεν έχουν υπόθεση!

6) Επέμενε για τα συντονιστικά κέντρα εναντίον του Χριστόφια, λέγοντας ότι έχουν διεύθυνση που συναντώνται οι "συνομώτες"! Μήπως Άντρο είναι εδώ, στα γραφεία της Επιτροπής η διεύθυνση του "Συντονιστικού Κέντρου";

7) Κατέφυγε, για να αιτιολογήσει τον "κίνδυνο που αντιμετωπίζει ο Χριστόφιαw με εξόντωση από τα blogs", που αλλού, στο προσφιλές στους ΑΚΕΛικούς ΕΛΑΜ, λέγοντας περίπου ότι αναβιώνει η ΕΟΚΑ Β! Βεβαίως, το ρόλο του ΕΛΑΜ και την υπόγεια σχέση του με το ΑΚΕΛ, εμείς σας τον αποκαλύψαμε εδώ και αρκετούς μήνες: το ΕΛΑΜ υπάρχει για να δικαιολογεί το ΑΚΕΛ και αντίστροφα.


8) Μίλησε για κοινά επιχειρήματα των συντονιζόμενων. Συγνώμη κ. Κυπριανού, για την Πλατφόρμα του ΝΑΙ, ακούσατε ποτέ; Έχουν πολλή διαφορά οι αρλούμπες του Κωστακόμπλεξ από τις αρλούμπες της Γκιούροβα; Τα "επιχειρήματα¨ του Χατζηγεωργίου από αυτά του Πουργουρίδη; Δεν είναι στη Χαραυγή που αρθρογραφεί ο Άγγλος πρωθυπουργός; Έχει πολλές διαφορές ο Μαγάριος Δρουσιώτης με το Μιχάλη Μιχαήλ της αποτυχημένης ακελοφυλλάδας "Γνώμη";


Τόσο δύσκολο σας είναι να καταλάβετε ότι η κοινή γνώμη, σας καταδικάζει σχεδόν παμψηφεί, με εξαίρεση κάποια ακραία νενέκια και κάποιους βολεμένους κολαούζους σας; Θέλουμε και συντονισμό για να πούμε όχι στο ξεπούλημα της πατρίδας μας, στην εκ περιτροπής προεδρία και στους 50,000 έποικους;

Θέλουμε κάποιον να μας συντονίζει για να αντιλαμβανόμαστε πόσο αντιδημοκρατικό είναι το καθεστώς και πόσο παράλογος και φαντασιόπληκτος συνωμοσιολόγος είσαι εσύ;

Θέλουμε και συντονιστή, για να καταλάβουμε, ότι ο Κατσουρίδης είναι πολύ καλύτερός σου και ότι εσύ επιβλήθηκες στο ΑΚΕΛ από το Χριστόφια, για να μην ηγείται του ΑΚΕΛ, κάποιος με προσωπικότητα που δε θα είναι yesman του Προεδρικού;


ΞΑΝΑΡΩΤΑΜΕ ΑΝΤΡΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:




ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ;;;;;;;;;;;;;;;;; ΠΑΣ ΚΑΛΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τερέντιος για το christofias-watch

41 Σχόλια:

arxiepiskopos είπε...

Ορίστε ποιοι μιλούν για θεωρίες συνωμοσίας. Αυτοί που ανακάλυψαν πως τον Άντη τον δολοφόνησαν νενέκοι προδότες για να κάμψουν το αδούλωτο φρόνημα του Αγριεπισκόπου, του Λάζαρου Κίτρινου,των Ποντικών και των άλλων παλικαριών της φακής.Η πατροπαράδοτη "ποθκιαντραποσύνη" στο απόγειό της!

Ανώνυμος είπε...

Αρχιεπίσκοπε, έχεις καταντήσει γραφικός με αυτή την εμμονή σου με τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου.

Ο Αρχιεπισκοπος Κύπρου δεν είναι πολιτικό πρόσωπο και δεν ηγείται κόμματος, ομάδας, οργάνωσης κλπ με πολιτικό πρόγραμμα. Είναι ηγέτης των Ορθοδόξων της Κύπρου αλλά εδώ μιλούμε όχι για θρησκευτικά θέματα αλλά για πολιτικά. Όταν λοιπόν ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου κάνει αναφορές σε πολιτικά θέματα ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ. Αν και όταν λέει ανοησίες, δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι και μην μας ζητάς εμάς τον λόγο και να μας λες ξανά και ξανά ο Αρχιεπίσκοπος είπε αυτό και είπε εκείνο. ΔΕΝ μας ενδιαφέρει τί είπε. Ας κάνει και τούμπες. Τί μας κόφτει;

Βέβαια, σας βολεύει να τον έχετε στο στόχαστρο. Ναι, έχεις δικαίωμα να τον κρίνεις, δεν έχεις όμως δικαίωμα να τον παρουσιάζεις ως εκπρόσωπο οποιασδήποτε πολιτικής παράταξης.

Και μην μου πεις μα ξέρεις επεμβαίνει στην πολιτική ζωή. Το ΔΗΣΑΚΕΛ δεν ήταν εκείνο που επενέβηκε στην εκκλησιαστικές εκλογές; Και αν θέλεις, πάμε και πιο πίσω για τον ρόλο των κομμάτων. Επομένως αν κράτος και εκκλησία δεν είναι διαχωρισμένα στην Κύπρο, δεν νομίζω να φταίει γι'αυτό μόνο ο αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος ο Β'.

Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος ο Β' κληρονόμησε μια κατάσταση η οποία κάποτε σας βολεύει και κάποτε όχι.

Σήμερα, τυγχάνει απλώς να ΜΗΝ σας βολεύει. Επί Αρχιεπισκόπου Μακαρίου του Γ', σας βόλευε μια χαρά και δεξιούς και αριστερούς η ταύτιση κράτους και εκκλησίας. Τόσο απλά.

Σήμερα, αν Αρχιεπίσκοπος Κύπρου ήταν ο Μόρφου (λέμε τώρα) θα λέγατε τα ίδια; Διότι εκτός από κόλλημα σε βαθμό ψύχωσης βλέπω και μια υποκρισία. Παναγία μου πκιον.

Ρ.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ARXIEPISKOPOS = ANEF ORIWN= PATRIOTIS/2004 = E.S.C
ΑΚΕΛ = ΕΛΑΜ
ΑΝΤΡΟΣ = ΝΙΚΟΣ
ΑΚΕΛ = ΓΛΥΚΟ ΚΑΡΥΔΑΚΙ
ΑΝΤΡΟΣ = ΧΑΣΙΚΟΣ = ΠΟΥΡΓΟΥΡΙΔΗΣ = ΚΑΙΤΗ (ΓΙΑΞ!!!)
ΚΑΙ ΣΥ ΛΑΕ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΕ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ...ΠΩΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΕΤΣΙ?

ΣΠΕΡΘΙΑΣ είπε...

Μπορείτε να του βάζετε ζουρλομανδύα, μπορείτε να ασκείτε σκληρή κριτική (δικαίως - συμφωνώ πλήρως μαζί σας- και σε αυτόν και σε άλλους ενδοτικούς ηγέτες - δυστυχώς δεν είναι ο μόνος) αλλά το γεγονός είναι ένα: Αν έχουμε εκλογές σήμερα, αυτός ο άνθρωπος (του ζουρλομανδύα) θα πάρει 30-35% και ο αντίστοιχος του μπλε χρώματος αλλο ένα 30-35%. Όσον αφορά το λεγόμενο απορριπτικό μέτωπο (ΔΗ.ΚΟ. ΕΔΕΚ κ.α.) συρρικνώνεται συνεχώς (και γιατί επιμένει να στηρίζει τον Χριστόφια). Το Ευρωκο που θα μπορούσε να είναι μια όαση παραμένει στο 4-5% (ίσως γιατί δεν τολμά να πει καθαρές κουβέντες για την Διζωνική Δικοινοτική).

Τελικά, είναι αυτό που λένε όλοι (αλλά πολύ λίγοι από τους αγανακτισμένους επαναστατούν στην πράξη ψηφίζοντας άλλους ηγέτες): Κάθε λαός έχει την ηγεσία που του αξίζει.

Ο προβληματισμός (δεν λέω ότι δεν υπάρχει ήδη) πρέπει να είναι ο ακόλουθος: Τι είναι αυτό που διατηρεί τέτοιους τύπους (π.χ. Χριστόφιας, Αναστασιάδης, Άντρος, Κασουλίδης, Χάσικος, Χατζηγεωργίου, Τορναρίτης, Στυλιανίδη,Καρογιαν, κ.α.)ψηλά στην προτίμηση των ψηφοφόρων;

Περιμένουν τους ηγέτες να παραδώσουν την Κύπρο στην Τουρκία και μετά να αντιδράσουν; Τελικά τόσο μυαλό΄έχουν οι ιθαγενείς της Κύπρου; Τους αξίζει να είναι ελεύθεροι πολίτες και να απολαμβάνουν τα στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα; Εφόσον ψηφίζουν τέτοιους ηγέτες (των οποίων οι θέσεις είναι γνωστές) σημαίνει ότι επιλέγουν να μην έχουν ανθρώπινα δικαιώματα.

Αυτά τα απλά που γράφω ισχύουν και για καμπόσους που είναι αγανακτισμένοι με τον Χριστόφια (και γράφουν και εδώ μέσα) αλλά όταν θα έχει εκλογές θα πάνε να ψηφίσουν παραπλήσια πράγματα.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

Ο ΖΗΜΙΟΓΟΝΟΣ (ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 3,000 ΦΥΛΛΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΤΑ 2,200 ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΧΤΙΝ) ΥΕΝΙ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΧΘΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟΥ ΑΝΤΙΤΙΜΟΥ ΤΟΝ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟ ENERGY ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΩΝ ΝΕΝΕΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. ΠΟΙΟ ΞΕΝΟ "ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ" ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ? ΑΦΟΥ Ο ΥΕΝΙ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΖΗΜΙΕΣ. ΜΕ ΤΙ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟΥ? ΑΓΓΛΙΚΕΣ ΛΙΡΕΣ? ΝΤΟΛΛΑΡΣ? ΠΟΙΟ ΞΕΝΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ?

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα στους συναγωνιστές, συναγωνίστριες και κάθε Έλλην Κύπριο πατριώτη. Όσο για τους ακατονόμαστους με αρχηγό τον ξεχαρβαλωμένο σάτυρο απλά εύχομαι να μην είναι το σαββατοκύριακο σας με πολλές υποχρεώσεις( όπως λόγου χάρη ΚΗΔΕΙΕΣ ).
Στο θέμα μας τώρα. ΑΑπλά θέλω να παραθέσω πιο κάτω το καινούργιο θαύμα του μεγάλου και τρανού μάγου ΚΑΝΤΑΛΦ-ΧΡΗΣΤΟΦΙΑΣ . Ο Κύπριος ‘αρχοντας’ των ριφκιών έχει καταβαραθρώσει την πάλε ποτέ άνθουσα Κυπριακή οικονομία. Για του λόγου το αληθεές παραθέτω ένα μικρό αποσπασμα :

<>
«Η ανταγωνιστικότητα των κρατών-μελών παρουσιάζει ανησυχητικές διαφορές. Οι ανησυχίες δεν αφορούν αποκλειστικά την Ελλάδα. Και η Ιρλανδία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Κύπρος κατονομάζονται στο έγγραφο ως προβληματικές χώρες».
Σε αυτές τις πέντε χώρες υπάρχουν σημαντικές οικονομικές ανισορροπίες, επισημαίνεται στο δημοσίευμα. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στα «τεράστια προβλήματα ως προς τη διεθνή ανταγωνιστικότητά τους αναφορικά με τις τιμές προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και αναφορικά με το κόστος παραγωγής».
Για την έκδοση, πριν από τρεις ημέρες, των 10ετών χρεογράφων με επιτόκιο 4,62%, τα οποία δανείστηκε η Κυβέρνηση για αναχρηματοδότηση του δημόσιου χρέους η Κυβέρνηση πανηγυρίζει γιατί πέτυχε να δανειστεί με το τρίτο ψηλότερο επιτόκιο στην Ε.Ε., ενώ θα ήταν καλύτερα να είχε καταρτίσει συγκεκριμένο σχέδιο_σε 10 χρόνια η Κυβέρνηση θα πληρώσει 50 εκ. ευρώ περισσότερα σε τόκους .

ΕΙΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΑΧΡΗΣΤΤΟΙ_ ΟΤΙ ΑΓΓΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ_ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ , ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΠΑΤΡΙΔΑ. ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΛΑΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ. ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΠΤΕΣ.

ΜΑΚΑΡΙ ΟΙ 'ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ' ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΛΛΕΣ

arxiepiskopos είπε...

ΡΗΓΑ, ο Αγριεπίσκοπος,αν και έχει το ακαταλόγιστο λόγω πελλάρας,δεν παύει να είναι πολιτικό πρόσωπο και να σας εκπροσωπεί,αν και από τα γραφόμενά σου διαβλέπω πως ντρέπεσαι γι'αυτό.Κι αυτό γιατί χρηματοδοτεί εκδόσεις του Α-Χριστόδουλου,πολιτικού περιεχομένου,που προωθούν τη θέση σας "Τζιείνοι ποτζιεί τζι'εμείς ποδά". Επίσης συντηρεί λαθροβιούντα έντυπα των μερικών εκατοντάδων φύλλων σε πωλήσεις[Κυπριακό Ποντίκι, Ένωση]για να πλήττουν τον Πρόεδρο.Τέλος έγινε εκδότης και πλασιέ στους ναούς φυλλαδίων πολιτικού περιεχομένου. Αν όλα αυτά καθιστούν τον Αγριεπίσκοπον μη πολιτικό πρόσωπο,τότε οι λέξεις έχουν χάσει τη σημασία τους,όπως κι εσύ τη σοβαρότητά σου.

Unknown είπε...

arxiepiskope ας μας απαντήσει ο ρήγας και η παρέα του...

εμένα πολιτικά εκπροσωπεί με ο Α. Κυπριανού και ο Δ.Χριστόφιας.

εσας? δεν σας κάμνει ο ένας, δεν σας κάμνει ο άλλος, τελικά ποιος σας κάνει, ή ποιος σας κάνει περισσότερο; ο αρχιεπίσκοπος μήπως;;;;

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

Ο ΖΗΜΙΟΓΟΝΟΣ (ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 3,000 ΦΥΛΛΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΤΑ 2,200 ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΧΤΙΝ) ΥΕΝΙ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΧΘΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟΥ ΑΝΤΙΤΙΜΟΥ ΤΟΝ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟ ENERGY ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΩΝ ΝΕΝΕΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. ΠΟΙΟ ΞΕΝΟ "ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ" ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ? ΑΦΟΥ Ο ΥΕΝΙ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΖΗΜΙΕΣ. ΜΕ ΤΙ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟΥ? ΑΓΓΛΙΚΕΣ ΛΙΡΕΣ? ΝΤΟΛΛΑΡΣ? ΠΟΙΟ ΞΕΝΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ?

arxiepiskopos είπε...

ΚΗΡΥΚΑΙΑΝΤΑ,βλέπε ανάρτηση 1.35

ΠΑΟΛΑ είπε...

Ο Άντρος Κυπριανού δεν πάει καθόλου καλά. Πάρτε τον στο ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ. Δεν αντέχω καθόλου!!!

ΘΑ ΠΗΔΗΧΤΩ ΑΠΌ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

anef oriwn- arxiepiskope ΔΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ
1.Ο ΖΗΜΙΟΓΟΝΟΣ (ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 3,000 ΦΥΛΛΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΤΑ 2,200 ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΧΤΙΝ) ΥΕΝΙ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΧΘΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟΥ ΑΝΤΙΤΙΜΟΥ ΤΟΝ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟ ENERGY ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΩΝ ΝΕΝΕΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. ΠΟΙΟ ΞΕΝΟ "ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ" ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ? ΑΦΟΥ Ο ΥΕΝΙ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΖΗΜΙΕΣ. ΜΕ ΤΙ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟΥ? ΑΓΓΛΙΚΕΣ ΛΙΡΕΣ? ΝΤΟΛΛΑΡΣ? ΠΟΙΟ ΞΕΝΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ?
2. ΜΑ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ-ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ (ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ) ΤΟΠΠΟΥΖΟΣ ΤΣΕΛΕΠΗΣ? ΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ(ΔΗΛΑΔΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ) ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΛΛΟΙ. ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΓΚΑΛΟΠ (3 ΤΟΝΑ ΡΙΘΜΟ) 78% ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΣΤΗΝ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ-ΛΥΣΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ, Ε ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΛΕΨΕΙ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ Γ.Γ (ΑΝΤΡΟΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΕΙ ΠΕΛΛΑΡΕΣ? ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΤΟΠΠΟΥΖΟΣ ΤΣΕΛΕΠΗΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΕΦ ΟΡΙΩΝ-ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΕΣΕΙΣ, Η ΛΕΕΙ ΠΕΛΛΑΡΕΣ Ο ΡΩΤΟΣΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΣΕΛΕΠΗΣ? ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ? ΣΥΓΧΗΣΗ, ΠΑΝΙΚΟΣ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Βρε αρχιεπίσκοπε, τί σημαίνει "λόγω πελλάρας"; Εσύ τον κρίνεις; Και με όποιον διαφωνείς είναι τρελλός;

Όχι, πολιτικό πρόσωπο δεν είναι. Βρε, πας καλά; Θέλεις και διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας; Ούτε τον εξέλεξε κανένας για οποιανδήποτε πολιτική γραμμή.

Ούτε δημοσιογράφος είναι που το αναγνωστικό κοινό επιλέγει ή όχι να τον παρακολουθεί, ούτε ακαδημαϊκός σε σχετικό αντικείμενο που να θέλουμε να διαβάζουμε και να ακούμε τις απόψεις του.

ΑΥΤΗ σου η περσόνα είναι από τις σοβαρές. Τουλάχιστο κράτησε κάποια προσχήματα.

Κάτι άλλα που ρώτησα τα κατάπιες.

Αν μπεις στον κόπο να απαντήσεις, απάντα και σ'αυτό: Αν σύμφωνα με την λογική σου ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου είναι /πολιτικό/ πρόσωπο και μας /εκπροσωπεί/, είναι τότε και ο Μόρφου και ο Κύκκου πολιτικά πρόσωπα και σας εκπροσωπούν;

Πρόσεξε τί θα απαντήσεις (άντε μπαγάσα σε βοηθώ) διότι από την απάντηση σου θα φανεί ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί που ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ με τον ΜΗ-ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ κράτους-εκκλησίας και ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί που κρύβονται κάτω από τα ράσα των παπάδων.

Μην βιαστείς να απαντήσεις, περιμένω σοβαρή απάντηση. Σκέψου το, γίνεται.

Ρ.

Ανώνυμος είπε...

Χε χε.. Κήρυκα, βλέπω ότι μια χαρά τα πας στο σκάκι. Τσεκ ματ από την πρώτη κίνηση. Απαντήσεις δεν βλέπω.

Βρε νενέκια, πέστε μας να δούμε:

1. ΠΟΙΟΣ χρηματοδότησε το Energy του Γενί-Πολίτη;

2. Αφού "σχέδιο δεν υπάρχει", τότε πού το βλέπει ότι έρχεται ο μεγαλο-νομικός σύμβουλος Τσιελεπής;

3. Και αν ΔΕΝ περάσει το σχέδιο, ΥΠΟΣΧΕΣΤΕ ότι θα μείνετε σπίτι σας να βλέπετε την αίγια την φούξια και να σταματήσετε να δημιουργείτε θόρυβο;

Άντε τώρα νενέκια, πέστε μας και τι δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος μπας και την σκαπουλάρετε.

Ρ.

Ανώνυμος είπε...

Ο Χριστόφιας εκτελεί εντολές άλλων.

Επομένως ο σωστός χαρακτηρισμός δεν είναι "Ευέλικτος."

Ο σωστός χαρακτηρισμός είναι ΑΒΑΤΑΡ!

Ρ.

Πλαστήρας είπε...

Αγοράσατε την ΕΝΩΣΗ (τζι ας γινεί το γαίμαν μας αυλάτζιν);

Το εξώφυλλο της είναι άπαιχτο. Τα λέει όλα!

Ανώνυμος είπε...

Έχει ξεφύγει ο ΑΒΑΤΑΡ. Είναι ψεύτης και ανίκανος. Μεταφέρω κείμενο του ιστολογίου "Αντιπαρακμή":


http://antiparakmi.blogspot.com/2010/01/blog-post_9538.html
================================
Ο ΛΑΟΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ - ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ!!

Ευτυχώς που υπάρχει και ο Ταλάτ για να μας ενημερώνει για το περιεχόμενο των διαπραγματεύσεων.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: 29/1/2010, 8.00μμ ειδήσεις ΡΙΚ1: Σημαντική πρόοδος επετεύχθη στην εκπνοή των εντατικών διαπραγματεύσεων, δύο μέρες πριν την κάθοδο του ΓΓ του ΟΗΕ. Κι ενώ μένουμε με κομμένη την ανάσα για να ακούσουμε τη νέα υποχώρηση της ΕΚ πλευράς – γιατί όπως πολλές φορές επισημάνθηκε, είναι πασιφανές ότι οι όποιες “συγκλίσεις” επήλθαν λόγω αποκλειστικά ΕΚ υποχωρήσεων – μένουμε ξεροί:

ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ποιά είναι και σε τι αφορά αυτή η “σημαντική πρόοδος”!!! Ο κυπριακός λαός ζει στο ΣΚΟΤΑΔΙ! Μα πού ζούμε λοιπόν; στη Σοβιετία;;
Ευτυχώς που υπάρχει και ο σύντροφος Ταλάτ, να μαθαίνουμε κι εμείς οι ταλαίπωροι πολίτες τι συζητείται!

Ο Ταλάτ λοιπόν είπε: (ΠΡΟΣΕΞΤΕ!) Συζητήθηκαν κάποια από τα σημεία των τουρκικών προτάσεων που κατατέθηκαν την περασμένη βδομάδα!!
ΝΑΙ αγαπητοί αναγνώστες!! Καλά διαβάσατε: το τουρκικό έγγραφο συνομοσπονδιακών προτάσεων, που ΟΜΟΦΩΝΑ όλα τα κόμματα και ο πρόεδρος Χριστόφιας ΑΠΕΡΡΙΨΑΝ ως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, βρίσκεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων!!!

ΠΡΟΕΔΡΕ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΜΗΠΩΣ ΨΕΥΔΕΣΤΕ; Ο πρόεδρος μας είχε δηλώσει κατηγορηματικά την προηγούμενη εβδομάδα ότι το έγγραφο δεν πρόκειται να αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης – Ο Ταλάτ τον ΔΙΕΨΕΥΔΕΙ!!

Θα διερωτηθεί κανείς – όπως μας υπέβαλε χτες το μεσημέρι ο κ. Λαμάρης – γιατί να πιστεύουμε τον Ταλάτ και όχι τον εκλελεγμένο μας Πρόεδρο; Την απάντηση τη δίνει ο ίδιος ο πρόεδρός μας!!!

κ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΔΕΝ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ, ΕΠΕΙΔΗ:
-Με την επιστολή σου στα μέλη του Συμβουλίου Ασφαλείας την περασμένη εβδομάδα ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΣ την προεκλογική σου δέσμευση ότι δε θα συζητάς σχέδιο λύσης επί τη βάσει του Σχεδίου ΑΝΑΝ.
-ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΣ την ομόφωνη τοποθέτηση του Εθνικού Συμβουλίου της 18ης Σεπτεμβρίου
-Και τώρα, ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΣ την υπόσχεσή σου να απορρίψεις από κάθε συζήτηση τις απαράδεχτες συνομοσπονδιακές τουρκικές προτάσεις.

Τώρα μας υπόσχεσαι ότι δε θα κάνεις κανενός είδους άμεσης ή συγκαλυμμένης ενδιάμεσης συμφωνίας (πχ ενσωμάτωση των υποχωρήσεών σου σε ψήφισμα του Συμβουλίου Ασφαλείας). ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ;

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΩΛΕΣΕΙ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ.
ΜΕ 100% ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ.
ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.

Ε ΟΧΙ ΡΕ ΚΟΥΜΠΑΡΕ!! ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!!
================================

Για την αντιγραφή,
Ρ.

Ανώνυμος είπε...

Παιδία διαβάστε στο Link

http://lykawn.blogspot.com/2010/01/o.html
τα ιστορικά γεγονότα που διαδραματίζονται 150 χρόνια π.χ. Είναι εντυπωσιακό πως η ιστορία επαναλαμβάνεται 2000 σχεδόν χρόνια μετά. Στην ιστορία θα βρείτε ρουφιάνους, έποικους, εισβολείς, προδότες, μειοδότες νενεκες της εποχής , και δωσίλογους με σπονδυλολίσθηση, πατριώτες αγωνιστές για την δημοκρατία και γενικά ότι συμβαίνει σήμεερα στην Κύπρο. Παραθέτω πιο κάτω απόσπασμα από την κατάληξη των ιστορικών αυτών γεγονότων. ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ( ΝΙΚΗΣΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΝΕΝΕΚΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ) ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΠΡΟΣ. Διαβάστε το έχει τρομερό ενδιαφέρον.

<>

Ανώνυμος είπε...

όπως και στην Κόρινθο που επανιδρύθηκε και αυτή από Ρωμαίους εποίκους και μπορεί ο καθένας να δει σήμερα στο αρχαιολογικό της μουσείο πλήθος επιγραφών στα λατινικά. Οι θεσμοί και τα βουλευτήρια των ελληνικών πόλεων, επανιδρύθηκαν και αυτά τυπικά από "φιλέλληνες" Ρωμαίους αυτοκράτορες αλλά χωρίς ουσία πια, αφού δεν είχαν καμία απολύτως πολιτική εξουσία και ελέγχονταν πλήρως από τους ρωμαιόδουλους μεγιστάνες. Οι Ρωμαίοι έκαναν την δουλειά τους στην Ελλάδα πια χωρίς προβλήματα και άφηναν κάποιους ρομαντικούς να παίζουν τους ρήτορες ψηφίζοντας για ανούσια ζητήματα, στήνωντας αδριάντες και ανακυρήσοντας τα αφεντικά τους "θεούς", "ευεργέτες", "φιλέλληνες" και το Νέρωνα νομπελίστα... συγγνώμη ολυμπιονίκη.

Ανώνυμος είπε...

Όταν το διεβάσετε θα δείτε την τρομερή ταύτιση του προδότη πρωταγωνιστή των γεγονότων με τον γνωστό μας ξεχαρβαλωμένο σάτυρο ΑΝΥΠΑΡΚΤΩΝ-ΟΡΙΩΝ

arxiepiskopos είπε...

ΡΗΓΑ,σου αποδεικνύω με συγκεκριμένα γεγονότα [3] ότι είναι πολιτικάντης της κακιάς ώρας κι εσύ τα κάνεις γαργάρα.Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν. Όσο για το ποιοι εκπροσωπούν εμάς,σου απαντώ,ηδημοκρατικά εκλελεγμένη ηγεσία μας. Όσο για την πελλάρα,δεν αποκαλύπτω δα και κρατικό μυστικό. Ο κόσμος το 'χει τούμπανο κι εσείς κρυφό καμάρι;

Unknown είπε...

Ο επίσκοπος Μόρφου κ.κ. Νεόφυτος είναι ότι καλύτερο έχει να παρουσιάσει η Κυπριακή Ορθόδοξη εκκλησία.

Είναι ο μόνος, ίσως και ο κύκκου Νικηφόρος, που έχει αντιληφθεί το 'αγαπάτε αλλήλους' και σωστά δείχνει το δρόμο στους απορριπτικούς επιχειρηματίες τραγοπαπάδες όπως ο αγριεπίσκοπος, ο Λεμεσού, ο Κυρηνειας ο κλαμένος και ο χάστας ο Βαρωσιοτης.

Αγαπάτε αλλήλους δεν σημαίνει μόνο ελληνοφώνους αλλήλους, αλλά όλους τους λαούς μη εξαιρουμένων των Τούρκων της Κύπρου.

Ο Μόρφου Νεόφυτος όμως έχει ένα advantage σε σχέση με τους λοιπούς ρασοφόρους. Έχει παιδεία, λόγω του περάσματος του από τις τάξεις της ΕΔΟΝ, όσο και αν σας πονάει, ο άνθρωπος γνωρίζει σε βάθος ότι η ουσία του Κυυπριακού είναι ο σοβινισμός που σας δαίρνει και τίποτε άλλο.

Σε τέτοιους πνευματικούς ανθρώπους, όρθόδοξους ή μουσουλμάνους, μπορούμε πραγματικά να ελπίζουμε, διότι αυτοί μπορούν να αλλάξουν τη γνώμη του ποιμνίου.

Αντε γεια

arxiepiskopos είπε...

ΚΗΡΥΚΑΙΑΝΤΑ,στις τελευταίες αναρτήσεις σου ξέχασες να χρησιμοποιήσεις τα δυο πιο λογικά σου επιχειρήματα,τους αιάντειους γέλωτες,δηλ.το ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ και το ΠΑΝΙΚΟΣ-ΠΑΝΙΚΟΣ-ΠΑΝΙΚΟΣ. Γιατί; (Για το τι σημαίνει "αιάντειοι γέλωτες" θα σου εξηγήσει ο Επίτροπος Σάββας Παύλου)

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

αρχιεπισκοπε(γνωστε και ως ανεφ-e.s.c-patriotis2004) εχτος απο κακο αερα εχεις να πεις κατι για την ταμαπακιερα? για τα παμπερς με τα ντολλαρς? ενταξει κατανοητη η προσπαθεια σου να θολωσες την ατμοσφαιρα με κακο αερα αλλα δυστυχως (για εσενα) τα ερωτηματα στεκουν. μολις τελειωσεις με τον κακο αερα περιμενουμε απαντησεις, εκτιθεσαι εντολοδοχε. απαντησεις εχεις? ο κακος αερας οπως καταλαβες διαλυεται καποια στιγμη, τα ερωτηματα μενουν-

1.ποιος (ξενο συντονιστικο κεντρο) χρηματοδοτησε την αγορα του ραδιοσταθμου?
2.ερχεται σχεδιο ,οπως λεει ο πρωτοσυμβουλος μεγας συνταγματολογος Τοπουζος Τσελεπης η "δεν εχει τιποτε οπως λεει ο προεδρος Γιουσουφκιας?
3. ειναι αληθεια αυτο που λεει ο μεγας πρωτοσυμβουλος Τσελεπης οτι αν δεν περασει (78% απορριψη 3 γκαλοπ) το σχεδιο τοτε πρεπει να πανε σπιτι τους οι κυβερνωντες?
Αν τα λεει αυτα ο Τσελεπης, δεν φταιμε εμεις.
Αν σας εχει πιασει τοσος πανικος που ουτε να συντονιστειτε στο τι θα λετε δεν μπορειτε, δεν φταιμε εμεις.
Αν εσυ εχεις μονο κακο αερα να δωσεις και οχι απαντησεις, δνε φταιμε εμεις.
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΡΗΓΑ, δωστου αλυπητα, εγω παω για ντιννερ.
υ.γ οσο και αν το ευχεσαι αρχιεπισκοπε-ανεφ οριων, δεν θα μου σταθει το φαι στο λαιμο να κορτοσω νουρον. Την ωρα του εξεφτελισμου σας απο την ασταματητη απορριψη των διχοτομικων(λυση διχοτομησης) σχεδιων, απο τον λαο (78% τα γκαλοπ ειπαμεν) θα ειμαι εδω να γελω με την καταντια σας.
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ_ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ_ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Αρχιεπίσκοπε, το άρθρο που έστειλα δείχνει για ποιό λόγο ο θλιβερός πολιτικός νάνος ΑΒΑΤΑΡ είναι ΨΕΥΤΗΣ, όπως ψεύτης είσαι κι'εσύ που επιμένεις να αλλάζεις την πραγματικότητα κατα το πως σε βολεύει. Αυτή είναι και η απάντηση μου.

Αυτά που ρώτησα εγώ (από την αρχή) ΕΣΥ τα καταπίνεις.

Πάμε πάρακάτω. Γράφει ο άλλος έμμισθος:

>>Αγαπάτε αλλήλους δεν σημαίνει μόνο ελληνοφώνους αλλήλους, αλλά όλους τους λαούς μη εξαιρουμένων των Τούρκων της Κύπρου.

Με άλλα λόγια: Οι Τούρκοι της Κύπρου έχουν δικαίωμα να νοιώθουν Τούρκοι, αλλά οι Έλληνες της Κύπρου δεν έχουν δικαίωμα να νοιώθουν Έλληνες. Η ...παιδεία του ΑΚΕΛ τους δίνει όμως γενναιόδωρα το δικαίωμα να αποκαλούνται "Ελληνόφωνοι."

Εγώ έκανα κάποιες ερωτήσεις σχετικά με την σχέση κράτους-εκκλησίας. Δεν απαντήσατε. Ρώτησα ξανά. Δεν απαντήσατε. Δεν πρόκειται να επαναλάβω, το πιάσαμε το μήνυμα.

Σχετικά με το θέμα ..."παιδείας" με καλύπτει το Μαγγανοπήγαδο.

Δεν φτάνει που είστε ΨΕΥΤΕΣ και ΥΠΟΥΛΟΙ. Είστε ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ και ΓΛΟΙΩΔΕΙΣ.

ΠΡΟΣ Κ.Ε. ΑΚΕΛ: Καλά ρε ΣΚΑΤΑΔΕΣ, δεν έχετε καλύτερους να στείλετε; Μόνο Αλφάδες έχετε; Βητάδες δεν υπάρχουν πλέον στο έμμισθο προσωπικό;

Μια περίληψη:

1. Ο θλιβερός πολιτικός νάνος ΑΒΑΤΑΡ ΨΕΥΔΕΤΑΙ (για πολλοστή φορά) στον Κυπριακό λαό και τον ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ (για πολλοστή φορά) ο ..."προοδευτικός αδελφός" Ταλάτ. (Δέστε κείμενο που έστειλα πιο πάνω)

2. Ο θλιβερός πολιτικός νάνος ΑΒΑΤΑΡ ΨΕΥΔΕΤΑΙ (για πολλοστή φορά) στον Κυπριακό λαό λέγοντας ότι δεν έρχεται κάποιο σχέδιο, την ίδια ώρα που ο μεγαλο-νομικός με ειδικότητα στα ανθρώπινα δικαιώματα (των δικτατωρικών καθεστώτων του ανατολικού μπλοκ - Πως λέμε Φεμινιστικό κίνημα στο Αφγανιστάν) Τσιελεπής (ημι-ανάπαυσις!) δηλώνει ότι αν το σχέδιο "που θα φέρουμε" δεν περάσει, τότε θα πρέπει να πάτε σπίτι σας. Ε; Είναι τόσο μεγαλο-διάνοια αυτό το παλληκάρι που ούτε τον μάστρο του δεν καλύπτει.

Και αν ΔΕΝ μπορείτε ΕΣΕΙΣ να απαντήσετε, βρέστε κάποιον εκεί στο Κόμμα που να έχει τουλάχιστο τα ΚΟΤΣΙΑ (Μα τί λέω...) να δοκιμάσει. Και πού'σαι; Όταν θα σκέφτεστε τί θα πείτε, δέστε και τις επόμενες:

3. ΠΟΙΟΣ χρηματοδότησε τον σταθμό ENERGY του Γενι-Πολί; Τον ίδιο τον Γενί-Πολί ΠΟΙΟΣ τον χρηματοδοτεί;

4. Και αν αύριο τα ξένα κέντρα και διάφορα άλλα λόμπι που σας χρηματοδοτούν ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ζητήσουν τα λεφτά τους πίσω αφού το ΜΟΝΟ που έχετε καταφέρει να κάνετε τόσα χρόνια είναι μια ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ (οι δημοσκοπήσεις αυτό δείχνουν), τόσο μεγάλη όσο και το κενό στο κρανίο σας, ΤΙ θα τους απαντήσετε βρε χαϊβάνια;

Ρ.

ΣΠΕΡΘΙΑΣ είπε...

Το ακούσαμε κι αυτό! Παιδεία του Α.Κ.Ε.Λ. και της ΕΔΟΝ. Τι προσπαθεί να μας διδάξει αυτή η παιδεία; Να φορέσουμε το φέσι; Να γίνουμε τα γιουσουφάκια των Τούρκων γιατί ο Θεός είπε αγαπάτε αλλήλους; Ο Θεός δεν θέλει να τουρκέψει η Κύπρος και να έχουν οι εκκλησίες της την τύχη που είχε η Αγιά Σοφιά και οι εκκλησίες των κατεχομένων μας. Αυτά είναι που διδάσκει ο Μόρφου Ναι-όφυτος; Όσοι λέτε αυτές τις αρλούμπες ζείτε στον κόσμο σας. Γιατί δεν ασπάζεστε τον Μωαμεθανισμό και να μας αφήσετε εμάς τους "φανατικούς" ήσυχους; Κουτορνίθια, εεε κουτορνίθια!

patriotis είπε...

λεβέντες της επιτροπής λέτε οτι δεν ασχολειστε με διαπλοκές, αλλά τον Νικολάκη που έστεισε κομπίνα με τον Αντρονίκου και τον Τάσσσο που βοηθούσε τον εγκληματία Μιλόσεβιτς να κλεψει απο τον Σερβικό φτωχό λαό τα δικα του λεφτα τους κλανετε ολη μέρα δοξασίες......






ΤΟ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ ΖΑΦΥΡΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ

Ο τίτλος σας μού θύμησε ένα άλλο ανεκτίμητο πολύτιμο λίθο, το ζαφύρη . Το "Ζαφύρη" πού πούλησε Ο Νικόλας Παπαδόπουλος και ο Γιάννος Αντρονίκου στούς ανυποψίαστους επενδυτές την περίοδο της φούσκας του χρηματιστηρίου το 1999-2000. Να πώς έγινε η μεγάλη αυτή κομπίνα.

Ο Αντρονίκου αποφάσισε νά εισάξει τήν χρηματιστηριακή του ετερεία (Suphire)στό χρηματιστηριο τήν περίοδο της φούσκας έτσι ώστε να την μοσχοπουλήσει σε ανυποψίαστους αφελείς επενδυτές. Γία να το πετύχει αυτό φούσκωσε τα κέρδη της ετερείας του και πούλησε την κάθε μετοχή προς 2 λίρες την κάθε μιά. Ο Αντρονίκου έπιασε αυτός προσωπικά κάπου 65,000,000 Λίρες και κάπου 20,000,000 λίρες η ετερεία του από διάφορους ανυποψίαστους επενδυτές. Αυτά τα στοιχεία μπορείτε να τα βρείτε απο το ενημερωτικό δελτίο που έκδοσε η ετερεία SUPPHIRE πρίν μπεί στο Χρηματιστηριο.

Στό συμβούλιο αυτής της ετερείας Φούσκας είταν Ο Νικόλας Παπαδόπουλος καί δικηγόροι της το Δικηγορικό Γραφείο Του Τάσου Παπαδόπουλου.

Οι επενδυτές χάσανε όλα τους τά λεφτά , αφού η μετοχή όπως είταν φυσιολογικό κατέρευσε και σήμερα είναι κάπου στα 4 λεπτά , κάπου 2 σεντ από τις 2 λίρες που τους πούλησαν τις μετοχές Οι Γιάννος Αντρονίκου και Νικόλας Παπαδόπουλος.

Ο Γιάννος Αντρονίκου τώρα βρίσκεται στήν φυλακή για τήν κατάχρηση που έκανε στο ταμείο προνοίας των υπαλλήλων της ΑΗΚ.

Ο Νικόλας Παπαδόπουλος έφυγε από το συμβούλιο της Supphire λίγο καιρό μετά που πούλησαν τις φουσκωμέμες μετοχές στους ανυποψίαστους επενδυτές.

Το δικηγορικό γραφείο του Τασσου εξακολουθά απο τότε να ειναι οι νομικοί σύμβουλοι της Supphire.

Τα 85,000,000 Λίρες, περίπου 145,000,000 ευρο των επενδυτών έχουν χαθεί.

arxiepiskopos είπε...

ΡΗΓΑ,και βεβαίως συμφωνώ με το διαχωρισμό Κράτους-Εκκλησίας.Το λαό τον εκπροσωπεί η δημοκρατικά εκλελεγμένη ηγεσία του.Και βεβαίως και τα κόμματα,τα οποία ο λαός αμείβει ανάλογα με τη σοβαρότητα και υπευθυνότητά τους.Η τελευταία μέτρηση πάντως,οι εκλογές,έδωσαν 35% στους προδότες του ΑΚΕΛ και 4% στους πατριώτες του ΕΥΡΩ.ΚΟ.Βλέπεις ο λαός έχει την κακή συνήθεια να σας προσγειώνει κάθε 4 χρόνια.

arxiepiskopos είπε...

ΠΑΟΛΑ,γιατί λες πως θα πηδηχτείς από το παράθυρο;Είναι καινούρια διαστροφή ή δεν υπάρχει έμψυχο διθέσιμο;

patriotis είπε...

Mladjan Dinkic, the Yugoslav central bank governor, said during a visit to Cyprus last year that as much as $4bn (ύ3.9bn, ύ2.5bn) in foreign currency might have been transferred to Cyprus between 1992 and 1994. The funds were mainly deposited in Popular Bank and its Greek subsidiary, European Popular Bank, he said.A Financial Times investigation has revealed that instead of taking measures against Yugoslav sanctions-busting, leading members of Cyprus's close-knit elite facilitated the transactions. They included Afxentios Afxentiou, governor of the central bank; Kikis Lazarides, chairman of Popular Bank; and Tassos Papadopoulos, a prominent lawyer and leader since 2000 of the Democratic party, the island's second-biggest political party.

patriotis είπε...

In total, "Drakomir" or "Dragomir" Stojkovi} declared a total
of DEM 453.063.376,00 through Cypriot Customs in the period March 1998 -
March 1999, and all of this amount was credited to the DEM account,
76 FI025410 - FI025442: 1995 Annual Report for Beogradska Banka A.D. in Belgrade (Zoran
Markovi} is on FI025438)
AMENDED EXPERT REPORT OF MORTEN TORKILDSEN
Case No. IT-02-54-T 7 36 June 2002 (M.T.)
numbered 048-33-17016, held by Browncourt Enterprises Ltd. with Cyprus
Popular Bank in the Republic of Cyprus.
67. Below is a detailed breakdown of the cash deposits into Browncourt's DEM
account no. 048-33-17016 with Cyprus Popular Bank in the Republic of
Cyprus in the period January 1998 - March 1999. The table also makes
reference to the Customs declarations relevant for these cash deposits. Apart
from one cash deposit made on 9 April 1998, I have been able to trace all of
the cash deposits in the period January 1998 to June 1999 to Cyprus customs
declarations.
Cash Credits (Deposits) into Browncourt Deutsche Mark
Account with Cyprus Popular Bank
Account 048-33-17016 Statement

patriotis είπε...

It has been possible for me to trace only a small percentage of the debit
transactions. Apart from the transactions detailed in this report, I am not able
to conclude what happened to the rest of the money that was deposited and
transferred into the bank accounts held in the name of the eight Cypriot
companies. In my career, I have never encountered or heard of an offshore
finance structure this large and intricate. I consider that to conduct an overall
and comprehensive analysis of what happened to all of the funds that was
deposited or transferred into the bank accounts of the eight Cypriot companies
would almost be impossible and would be an extremely resource intensive
exercise.

patriotis είπε...

Browncourt Enterprises and another seven front companies were registered as Cyprus-based offshore companies by the law office headed by Mr Papadopoulos, legal adviser both to Popular Bank and Beogradska Banka

patriotis είπε...

for the period January 1998 - June
1999 that the total of the cash deposits made into the Cypriot bank accounts of
these companies was at least:
DEM 508.569.995,00
USD 20.652.385,00
CHF 15.907.727,00
ATS 257.909.414,00
AUD 9.990,00
SEK 793.240,00
FRF 6.047.537,00
GBP 61.374,00
BEF 223.876,00
AMENDED EXPERT REPORT OF MORTEN TORKILDSEN
Case No. IT-02-54-T 7 35 June 2002 (M.T.)
63. From my analysis I can state that the three companies, Vantervest, Browncourt
and Vericon, were the major recipients of these cash deposits. There was
relatively little cash deposited into any of the bank accounts of the eight
Cypriot Companies after March 1999

arxiepiskopos είπε...

Patriotis,μερικοί,όπως ο ΚΗΡΥΚΑΙΑΝΤΑΣ,δυσκολεύονται να γράψουν ελληνικά κι εσύ τους βάζεις αναρτήσεις στα αγγλικά;Σοβαρέψου!

Ανώνυμος είπε...

Άσε βρε αρχιεπίσκοπε με τα κόμματα. Εγώ δεν είμαι ούτε με το 4% του ευρωκό ούτε με το οποιοδήποτε % του οποιουδήποτε κόμματος. Εγώ είμαι με το 76% του ΟΧΙ. Αυτό μπορείς να το χωνέψεις, ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Διότι αφού το έθεσες κιόλας και μίλησες για προσγείωση, αυτή ήταν η μοναδική φορά που ο ΛΑΟΣ προσγείωσε τα αφεντικά σας. Τα υπόλοιπα που λες είναι για αυτο-ικανοποίηση. Με γειά σας το 35%. Όταν θα ξαναχρειαστεί, ο Λαός πάλι θα προσγειώσει τα αφεντικά σας.

Τα υπόλοιπα με τις τράπεζες και τις φωνασκίες των αμερικάνων αφεντικών σας διότι κάποιοι δεν τους άκουσαν και δεν έκαναν εμπάρκο στην Σερβία, τα αφήνω διότι είναι θεωρίες συνωμοσίας του κώλου.

Οι δε εφημερίδες που φέρνετε ως δείγμα αντικειμενικής δημοσιογραφίας είναι οι ίδιες εφημερίδες που είχαν ...ανακαλύψει όπλα μαζικής καταστροφής στο Ιράκ και αλλού, που είχαν ανακαλύψει ...σύνδεσμο μεταξύ Ιράκ και Μπιν Λάντεν, που είχαν καλύψει τις σχέσεις Μπιν Λάντεν με οικογένεια Μπους και πολλά-πολλά (πάρα πολλά) άλλα. Άστε μας λοιπόν.

Οι Αμερικάνοι ας φροντίσουν τα ΦΕΡΕΤΡΑ που παραλαμβάνουν κάθε μέρα από το Αφγανιστάν και το Ιράκ με τα στρατεύματα που έχουν στείλει εκεί κάτω για να προστατεύουν τα πετρέλαια και τις φυτείες οπίου των λόμπι που τους διοικούν.

Εσείς είστε απλώς οι πιο φτηνές τους πόρνες.

Ρ.

arxiepiskopos είπε...

ΡΗΓΑ,από την πόλη έρχομαι και στην κορφρή κανέλα!

Ανώνυμος είπε...

Διάβαζε και καμοιά εφημερίδα ΕΚΤΟΣ του Πολίτη και της Χρυσοχαραυγής, κατά προτίμησην και ξένων εφημερίδων και περιοδικών και θα δεις ότι αυτά που λέω ισχύουν.

Αν η Κύπρος υπάκουγε στο εμπάργκο αλλά και ΕΑΝ ο Τάσος έλεγε ΝΑΙ στα φιρμάνια των Αμερικάνων, σήμερα ΔΕΝ ΘΑ ΕΤΡΕΧΕ ΜΙΑ.

Όπως είχε πει και ο Ράμσφηλντ για κάποιον σφογγοκωλάριο του συναφιού σας, "Sure, he is a son of a bitch, but he is OUR son of a bitch."

Σήμερα ανακαλύψατε ιστορίες του κώλου (των Αμερικάνων) των οποίων --ως γνωστόν-- είστε οι επίσημοι σφογγοκωλάριοι.

Και ενώ για τον Παπαδόπουλο ΔΕΝ υπάρχει ΤΙΠΟΤΕ απολύτως πέρα από ΛΑΣΠΗ, για τα λεφτά που πήρε η "πλατφόρμα του ΕΒΕΤ" σύμφωνα με πάμπολλα ΣΤΟΙΧΕΙΑ, μούγκα. ΜΟΥ-ΓΚΑ!

Αντε, πέστε μας και για τον Αρχιεπίσκοπο, μπας και αλλάξετε θέμα. ΣΚΑΤΑΔΕΣ.

Ρ.

arxiepiskopos είπε...

ΡΗΓΑ,μια και ανέφερες για κάτι λεφτά που πήραν οι προδότες του ΝΑΙ,αυτά της UNOPS,τότε που ο Τάσσος μιλούσε για περιρρέουσα ατμόσφαιρα,υποσχεθήκετε εκατόν φορές να μας αποκαλύψετε τα ονόματα των προδοτών που τα πήραν. Ακόμα περιμένουμε,για έξι χρόνια τις φοβερές αποκαλύψεις του Ιγνατίου. Έμαθε όμως κι αυτός πολύ τη γαργάρα!