Είναι πολλές φορές, που ακούσαμε από τους εκπροσώπους του ΑΚΕΛ, να γίνεται αναφορά σε "επίσημο ΔΗΚΟ".
Βεβαίως αυτό που εννοείται ως επίσημο ΔΗΚΟ, είναι η βολεμένη κλίκα του Μ. Κάρογιαν και ο Μ. Κυπριανού. Η κλίκα Κάρογιαν-Κυριακίδης-Κωνσταντίνου, τα οικονομάει χοντρά, με παχυλούς μισθούς, λόγω της ανάληψης, με ακελική στήριξη, της Προεδρίας της Βουλής από το Μ. Κάρογιαν. Διάφορα άλλα κελεπούρια, επίσης βολεύονται παντοιοτρόπως από αυτή την κατάσταση ή φιλοδοξούν σε μελλοντικό βόλεμα.
Η ουσία είναι ότι ο κ. Κάρογιαν και η αυλή του, είναι αποξενωμένοι από τον απλό ψηφοφόρο του ΔΗΚΟ. Αυτό άλλωστε φάνηκε και στο συνέδριο του ΔΗΚΟ, όταν πανηγυρικά εξελέχθησαν οι "ανεπιθύμητοι" Γ.Κολοκασίδης, Ν.Παπαδόπουλος, Κ. Κενεβέζος.
Τα περί "επίσημου ΔΗΚΟ", τα είδαμε και χθες. Έτσι οι (εύστοχες) τοποθετήσεις του Ν.Παπαδόπουλου περί επαναφοράς του Σχεδίου Ανάν, κρίθηκαν ως "προσωπικές απόψεις" από το Στ. Στεφάνου, κάτι που έσπευσε (μήπως και χάσει την ευκαιρία) να τα επιβεβαιώσει με ανακοίνωση η βολεμένη κλίκα του Μ. Καρογιάν.
Με τον πιο επίσημο τρόπο, το "επίσημο ΔΗΚΟ" φρόντισε να επιβεβαιώσει ότι είναι ένα παράρτημα του ΑΚΕΛ.
Απερίφραστα δηλώνουμε τη στήριξή μας προς το Ν. Παπαδόπουλο. Όχι μόνο γιατί φάνηκε λεβέντης και υποστήριξε αυτό το ιστολόγιο και το συναγωνιστή Ξενή Ξενοφώντος, αλλά γιατί κυρίως, επιμένει να εκφράζει τις ανησυχίες του απλού κόσμου του ΔΗΚΟ, ανεπηρέαστος από τα προσωπικά συμφέροντα, που διακατέχουν τους "συναγωνιστές" του.
Όσο για το "επίσημο ΔΗΚΟ", επαναλαμβάνουμε: ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ. Δεν υπάρχει!
Υπάρχει ο κόσμος του ΔΗΚΟ (στον οποίο περιλαμβάνονται οι Ν.Παπαδόπουλος, Ζ.Κουλίας κ.α.) και μία βολεμένη ακελοφιλική εγκάθετη κλίκα, Παράρτημα του ΑΚΕΛ, με τοποτηρητή τον απαράδεκτο Κάρογιαν.
Πράξανδρος για το christofias-watch
54 Σχόλια:
Όλες οι θρησκείες θεμελιώνονται σε κοσμογονικούς μύθους, που αποτελούν απάντηση στα ερωτήματα: Πώς δημιουργήθηκε το Σύμπαν; Γιατί έχει αυτή και όχι άλλη μορφή;
Οι απαντήσεις ταυτίζονται συχνά με μερικές παραλλαγές, που οφείλονται στη φαντασία των μυθογράφων, που συνήθως επιδιώκουν την ενδυνάμωση των εξουσιών με την ευθυγράμμιση γήινων αρχόντων και «θεϊκών δυνάμεων».
Πριν από χιλιάδες χρόνια οι άνθρωποι αγνοώντας ολότελα εξ αιτίας τής απουσίας των επιστημών τη λειτουργία τού φυσικού περιβάλλοντος, τρομοκρατημένοι από τούς κινδύνους που αντιμετώπιζαν -θύελλες, καταιγίδες, κεραυνοί, τρικυμίες, θερμοκρασία τρομακτική, ψύχος θανάσιμο- και απορώντας για τα φυσικά φαινόμενα -ήλιος, σελήνη, άστρα, γαλαξίας, φως και σκότος- απέδιδαν σε «θεότητες» τη δημιουργία και τη λειτουργία τού Σύμπαντος. Εμφανίσθηκαν τότε οι κοσμογονικοί μύθοι. Πρόκειται για φαντασιώσεις, που κυριαρχούσαν πριν από την εμφάνιση και ανάπτυξη τής επιστήμης και τής υψηλής τεχνολογίας.
Επιβάλλεται, επομένως, έρευνα για την καταγωγή και εμφάνιση των θρησκειών, που θεμελιώνονται με μύθους και «θαύματα», χωρίς καμμιά επιβεβαίωση από την ιστορία και την επιστήμη. Επιβάλλεται απομυθοποίηση των θρησκευτικών φαντασιώσεων, για εξυγίανση των κοινωνιών τής οικουμένης. Αναγκαία η επιστημονική έρευνα σε όλους τούς μύθους, που συγκροτούν τα θεολογικά κείμενα.
Από το βιβλίο: ΜΥΘΟΠΛΑΣΤΙΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ
Κυριάκος Σιμόπουλος, έκδ. Στάχυ
Ο Παύλος ήταν ο θρησκευτικός ηγέτης που πραγματοποίησε το όνειρο της εξάπλωσης του Χριστιανισμού. Φέρεται να είναι αστός -Φαρισαίος- απόλυτα συμβιβασμένος, όπως κατηγορείται ότι είναι και ολόκληρη η ανώτερη κοινωνία της Παλαιστίνης, με ένα παραπανίσιο προνόμιο μιας κι έχει και υπηκοότητα Ρωμαίου πολίτη. Άκουγε ακόμη στο όνομα Σαύλος (Σαούλ) και ήταν απηνής διώκτης των χριστιανών. Αργότερα, όμως, ύστερα από το θαύμα στο δρόμο προς Δαμασκό -όπου πήγαινε για να συλλάβει χριστιανούς- ασπάστηκε τον Χριστιανισμό (που δεν ονομαζόταν ακόμη έτσι), μετονομάστηκε σε Παύλος -όνομα Ρωμαίων που σημαίνει «μικρός»- και κήρυξε τον Χριστιανισμό σε Μικρά Ασία, Ελλάδα, Ρώμη, Ισπανία.
Ο Παύλος δεν άνηκε στον κύκλο των μαθητών του Χριστού. Εμφανίστηκε στο προσκήνιο τρία χρόνια μετά την σταύρωση του Ιησού και κατάφερε να χριστεί απόστολος ως άμεσα «διορισμένος» από τον Χριστό, που…παρουσιάστηκε μπροστά του και του ζήτησε να γίνει απόστολος.
Ο ρόλος του θρησκευτικού αστυνόμου στον Παύλο δεν φαίνεται να αφυπνίστηκε μέχρι τις παραμονές του θανάτου του Ιησού. Αυτή καθ’ αυτή η διαπίστωση οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η εμφάνιση του Ιησού από την Ναζαρέτ δεν ήταν κάτι ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Εν πάση περιπτώσει, ο Σαύλος ήταν σύγχρονος και συντοπίτης του Ιησού, μεγάλωσε στα Ιεροσόλυμα (στα πόδια του Γαμαλιήλ- Πράξεις 22,3) την ίδια ακριβώς περίοδο που ο θεάνθρωπος ανέτρεπε τους πάγκους των εμπόρων στον περίβολο του ναού και γενικά προκαλούσε Φαρισαίους και Σαδδουκαίους. Κι αν τα πράγματα ήταν έτσι δεν θα διέσχιζε ο Σαύλος, αυτός ο νεαρός θερμοκέφαλος θρήσκος, τα πλήθη για να στριμώξει με ερωτήσεις, να αποδοκιμάσει και να επιτεθεί στον ίδιο τον Ναζωραίο; Δεν θα ‘ταν ένας ενθουσιώδης μάρτυς κατηγορίας για βλασφημία του Ιησού ενώπιον του Συνεδρίου; Και επιτέλους που ήταν κατά την «εβδομάδα των παθών»; Σίγουρα στα Ιεροσόλυμα μαζί με άλλους ζηλωτές γιορτάζοντας την ιερότερη των εορτών. Και παρόλα αυτά στα γραπτά του δεν αναφέρει λέξη για την σταύρωση…
Ο Παύλος, ένας ακόμη «αυτόπτης μάρτυρας του Ιησού», που δεν είδε ούτε άκουσε τίποτε!
Οι…περίεργες απόψεις του Παύλου για την αιμομιξία και οι θέσεις του για την γυναίκα
Τι γνώμη έχει ο Παύλος για την αιμομιξία; Σύμφωνα με την νεοελληνική «χριστιανική» μετάφραση της Εκκλησίας, διαβάζουμε: «Αν, όμως, κάποιος νομίζει πως φέρεται σκληρά στην κόρη του, που θέλει κάποιον, αν αυτή είναι σε ώριμη ηλικία και είναι ανάγκη να γίνει έτσι, ας την αφήσει να κάνει αυτό που θέλει, δεν αμαρτάνει, ας παντρευτούν» (Παύλου Α’ Προς Κορινθίους, Κεφ. 7: 36).
Η πρώτη παρατήρηση που θα κάνει κάποιος εδώ, είναι πως ο Παύλος δεν λέει κάτι το μεμπτό. Σωστά. Ο Παύλος δεν λέει τίποτε το μεμπτό εδώ, σύμφωνα με αυτή τη μετάφραση, αν και είναι ν’ απορεί κανείς: Γιατί θα μπορούσε να είναι αμαρτία ένας γάμος; Να δούμε όμως πως έχει και το πρωτότυπο κείμενο;
«Ει δε τις ασχημονείν επί την παρθένον αυτού νομίζει εάν ή υπέρακμος, και ούτως οφείλει γίνεσθαι, ο θέλει ποιείτω. Ουχ αμαρτάνει. Γαμείτωσαν».
Σε πολύ απλά ελληνικά:
«Εάν κάποιος νομίζει ότι είναι ντροπή που η κόρη του έμεινε γεροντοκόρη, και έτσι πρέπει να γίνει, ότι θέλει ας κάνει. Δεν αμαρτάνει. Ας παντρευτούν» (σ.σ.: Ο πατέρας με την κόρη).
(Μετάφραση: Οδυσσέας Επικουρίδης)
Στις «Προς Εφεσίους» και «Κορινθίους» επιστολές ο Παύλος είναι αποκαλυπτικός όσον αφορά τις μισογυνικές αντιλήψεις του: «…Να υποτάσσεσθε εις τους ιδίους σας άνδρας, σαν να κάνετε την υποταγήν σας αυτήν προς τον Κύριον, ο οποίος παραγγέλλει και ζητεί να υποτάσσονται αι γυναίκες εις τους άνδρας των» και σε άλλο εδάφιο «…Ο μεν άνδρας… επλάσθη εξ αρχής ως ο κύριος εκπρόσωπος της κυριαρχίας του Θεού επί της Γης και είναι διά τούτο περισσότερον από την γυναίκα εικών και δόξα του Θεού. Η γυναίκα δε ως το εξαιρετικότερον από τα άλλα κτίσματα, που έχει υπό την εξουσίαν ο άνδρας, είναι δόξα του ανδρός. Πράγματι δε ο άνδρας είναι υπεροχότερος από την γυναίκα, διότι δεν έγινε ο άνδρας από την γυναίκα, αλλ’ η γυναίκα έγινεν από τον άνδρα. Και επί πλέον δεν εκτίσθη ο άνδρας διά να βοηθή την γυναίκα, αλλ’ η γυναίκα επλάσθη προς χάριν και βοήθειαν του ανδρός».
Οι «φεμινιστικές» θέσεις του Παύλου, είναι εξ ίσου αποκαλυπτικές και στην «Προς Τιμόθεον Α’» επιστολή, όπου σαφώς υποστηρίζει και πάλι την πλήρη υποταγή της γυναίκας στον άνδρα: «H γυναίκα να διδάσκεται μένοντας ήσυχη με πλήρη υποταγή. Mα στην ίδια την γυναίκα δεν επιτρέπω να διδάσκει ούτε να εξουσιάζει τον άντρα, αλλά να τηρεί ησυχία. Άλλωστε, πρώτος πλάστηκε ο Aδάμ και ύστερα η Eύα».
Η γνωστή εκκλησιαστική φράση άλλωστε «ἡ δὲ γυνὴ ἵνα φοβῆται τὸν ἄνδρα» που συμπυκνώνει τις θέσεις αυτές (και ψάλλεται ακόμη και σήμερα κατά την γαμήλια τελετή), ανήκει στον ίδιον τον Παύλο…
Ας δούμε και τον ίδιο τον Παύλο κατά πόσον εφάρμοσε αυτήν την αγάπη την οποίαν κήρυττε. Βλέπουμε τoν Παύλo να:
1) Καταριέται τον κόσμο στην Κόρινθο (Πράξεις 18: 6).
2) Να υβρίζει τον αρχιερέα (Πράξεις 23: 3).
3) Να υπoστηρίζει τη δoυλεία (Προς Ρωμαίους 14: 4, Α΄ Προς Κoρινθίoυς 7: 20-24, Προς Εφεσίoυς 6: 1-8, Προς Κoλασσαείς 3: 22-25, δ΄: 1, Α΄ Προς Τιμόθεoν 6: 1-2, Προς Τίτoν 2: 9-11, ολόκληρη η Προς Φιλήμoνα Επιστολή).
4) Να τα ψάλλει υβριστικά στoν Πέτρo (Προς Γαλάτας 2: 11-14).
5) Να εκνευρίζεται και να αποκαλεί τoυς Γαλάτες «ανόητoυς» (Προς Γαλάτας 3: 1).
6) Να καθυβρίζει τoυς Κρητικoύς (Προς Τίτον 1: 5-13).
7) Να μην συγχωρεί, αλλά να καταριέται τoν Αλέξανδρo τoν χαλκέα για τα κακά πoυ τoυ έκανε να τoυ τα ξεπληρώσει o Κύριoς (Β΄ Προς Τιμόθεoν 4: 14), όπως και με τον Υμέναιον και τον Αλέξανδρον (Α΄ Προς Τιμόθεoν 1: 20).
8) Να διαβολοστέλνει (Α΄ Προς Κορινθίους 5: 5, Α΄ Προς Τιμόθεον 1: 20).
Τον βλέπουμε συχνά να ωρύεται κατά των «απίστων», να απαγορεύει τη συναναστρoφή μαζί τoυς και να πρooιωνίζεται την τιμωρία τoυς. Ωρύεται και φωνάζει: «Ή ακούτε και πιστεύετε αυτά που λέω εγώ ή αλλιώς να πάτε στ’ ανάθεμα και στον Διάολο» (Α΄ Προς Κορινθίους 16: 22, Προς Γαλάτας 1: 8-9).
Το μυστήριο είναι ότι παρ’ όλη τη φόρα που είχε πάρει ο Παύλος και τη νομιμοποίηση που είχε λάβει από τον ίδιον τον Κύριον («Είπε δε προς αυτόν ο Κύριος· πορεύου, ότι σκεύος εκλογής μοί εστιν ούτος του βαστάσαι το όνομά μου ενώπιον εθνών και βασιλέων υιών τε Ισραήλ» Πράξεις 9: 15) δεν τον αναφέρει κανένας απόστολος ή συγγραφέας στις επτά καθολικές επιστολές(!), εκτός από την «Επιστολή Β΄ Πέτρου» (3: 15-16), η οποία θεωρείται ψευδεπίγραφη. Όπως δεν τον αναφέρει ούτε η «Αποκάλυψη του Ιωάννη», που όπως οι χριστιανοί μάς λένε γράφτηκε κάπου 30 χρόνια μετά τον θάνατο του Παύλου. Έτσι δεν του παρέχει καμιά ξεχωριστή θέση όπως κάνει για τους άλλους αποστόλους (κεφάλαιο 21, στίχος 14). Δεν τον αναφέρει πουθενά· σαν να μην υπάρχει! Γιατί άραγε;
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ=ΕΒΡΑΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
Ο ιστορικά ανύπαρκτος Ιησούς
Επειδή έχω βαρεθεί να ακούω συζητήσεις επί συζητήσεων, να διαβάζω κείμενα επί κειμένων για το «αν ο Χριστός ήταν ή όχι Έλληνας», «τί γνώμη είχε ο Χριστός για τους Έλληνες», «ποιά η παιδική ζωή του Χριστού», «τα είχε ή όχι ο Χριστός με την Μαγδαληνή;» κοκ.
Επειδή, σε λίγο κάποιοι θα αναρωτιούνται για το «τί είδους ρούχα φορούσε ο Χριστός», «τί φαγητά του άρεσαν» και «με ποιόν τρόπο μετακινείτο από πόλη σε πόλη ο Χριστός;»: Με τα πόδια, με γαϊδουράκι, με διαστημικό όχημα ή μήπως «έμπαινε» στο αιθερικό πεδίο και πεταγόταν μέχρι την Ινδία για πρωινό καφέ κι επέστρεφε στην Παλαιστίνη για μεσημεριανό;
Επειδή, τέλος, στον Γολγοθά δεν σταυρώθηκε κάποιος θεός, αλλά η Λογική: Ο Ένας και Μοναδικός Θεός (πατέρας) έστειλε τον Ένα και Μοναδικό Θεό (υιό) να σταυρωθεί για ηθική αυτουργία του Ενός και Μοναδικού Θεού (πατερο-υιού) στην διάπραξη αμαρτημάτων.
Αποφάσισα να ασχοληθώ με την ιστορική ύπαρξη του προσώπου που ονομάζουμε σήμερα «Ιησούς Χριστός», καθώς η οποιαδήποτε έρευνα για τον λεγόμενο Χριστό έχει κάποιο νόημα, εφόσον αφορά την ιστορική του ύπαρξη ή όχι. Και αυτό επειδή η ίδια η Χ.Ο.Ε. δίνει βαρύτητα στο θέμα. Αν δεν έδινε δεν θα είχε κάποιο νόημα ούτε αυτού του είδους η έρευνα.
Προσωπικά, ως Έλλην Εθνικός δεν χρειάζεται να προσπαθήσω ιδιαιτέρως για να κατανοήσω ότι όλοι οι Θεοί, Έλληνες και αλλογενείς, δεν υπήρξαν ποτέ άνθρωποι και ότι πρόκειται για Έννοιες σύμφωνα με τις οποίες τέθηκε και τίθεται σε τάξη ο Κόσμος (ταξιθέτες). Αυτός ο Κόσμος, που είναι ο ίδιος για όλους και ο οποίος δεν δημιουργήθηκε ούτε από Θεό, ούτε από άνθρωπο και ήταν, είναι και θα είναι πυρ αείζωον, που ανάβει με μέτρο και σβύνει με μέτρο (Ηράκλειτος).
Η Ιστορία, βεβαίως, έχει απαντήσει σ’ αυτό το ερώτημα εδώ και αρκετά χρόνια (περίπου έναν αιώνα) με τρόπο κατηγορηματικό: Πρόσωπο με το όνομα Ιησούς Χριστός ή Ιησούς Ναζωραίος ή ... ή ... ή ..., ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ. Ας εξετάσουμε, εν συντομία, τις αποδείξεις του παραπάνω κατηγορηματικού
συμπεράσματος, σύμφωνα με τις αρχές που ακολουθεί η Ιστορία ως επιστήμη:
1. Πηγή σύγχρονη. 2. Πηγή αυτόπτης. 3. Πηγή ανεξάρτητη.
Στο σημείο αυτό πρέπει να διευκρινισθεί ότι αναζητείται η ιστορική ύπαρξη του προσώπου με το προσωνύμιο «Χριστός» και όχι η ιστορική ύπαρξη των οπαδών αυτού, δηλαδή των χριστιανών.
Κατά την εποχή που λέγεται ότι έδρασε ο λεγόμενος Χριστός υπήρχε μια μεγάλη ομάδα γνωστών κι αξιόλογων ιστορικών (42) που τα έργα τους γεμίζουν αρκετές βιβλιοθήκες (παραθέτω τα ονόματά τους στα αγγλικά, καθώς η βιβλιογραφία μου είναι στα αγγλικά):
1. Apollonius 2. Appian 3. Appion of Alexandria 4. Arrian 5. Aulus Gellius 6. Columella 7. Damis 8. Dio Chrysostom 9. Dion Pruseus 10. Epictetus 11. Favorinus 12. Florus Lucius 13. Hermogones 14. Josephus 15. Justus of Tiberius 16. Juvenal 17. Lucanus 18. Lucian 19. Lysias 20. Martial 21. Paterculus 22. Pausanias 23. Persius 24. Petronius 25. Phaedrus 26. Philo 27. Phlegon 28. Pliny Elder 29. Pliny Younger 30. Plutarch 31. Pomponius Mela 32. Ptolemy 33. Quintilian 34. Quintius Curtius 35. Seneca 36. Silius Italicus 37. Statius 38. Suetonius 39. Tacitus 40. Theon of Smyrna 41. Valerius Flaccus
42. Valerius Maximus.
Αναφορά στον λεγόμενο Χριστό βρίσκουμε μόνον σε τρεις από τους παραπάνω ιστορικούς και ιδιαιτέρως περιωρισμένη. Επιπλέον, από αυτές τις τρεις αναφορές, οι δύο είναι πλαστές και η μία δεν αναφέρεται σ' αυτόν. Αναλυτικά:
άβιος Ιώσηπος
Ο εβραίος ιστορικός Φλάβιος Ιώσηπος (Josephus) έζησε από το 38 - 107 μ.α.χ.χ. (μετά την απαρχή της χριστιανικής χρονολόγησης) και έγραψε δύο σημαντικά έργα: «Περί του Ιουδαϊκού πολέμου» και «Ιουδαϊκή Αρχαιολογία». Στο δεύτερο έργο του, (βιβλίο 18, κεφ. 3), ο Ιησούς αναφέρεται σε μία μόνο παράγραφο ως εξής (Flavium Testamentum):
«Περίπου εκείνη την εποχή ζούσε ο Ιησούς, ένας σοφός άνθρωπος, αν κάποιος μπορεί να τον πει άνθρωπο, καθώς είχε πετύχει θαυμαστά κατορθώματα και ήταν ο δάσκαλος πολλών ανθρώπων που διψούσαν για καινοτομίες. Πήρε με το μέρος του πολλούς από τους Εβραίους, αλλά και πολλούς από τους Έλληνες. Ήταν ο Μεσσίας. Όταν ο Πιλάτος τον κατεδίκασε στον σταυρό, μετά από κατηγορία των
αρχών μας (των Ιουδαίων), αυτοί που τον αγάπησαν από την αρχή δεν σταμάτησαν να είναι προσκολλημένοι σ’ αυτόν. Την τρίτη ημέρα εμφανίσθηκε σ’ αυτούς επανερχόμενος στη ζωή, καθώς οι ιερές προφητείες είχαν προείπει γι’ αυτό και για μυριάδες άλλα θαυμαστά πράγματα που αφορούσαν αυτόν. Και η φυλή (ομάδα) των χριστιανών, όπως ονομάσθηκαν μετά απ’ αυτόν, δεν έχει εξαφανισθεί μέχρι σήμερα».
Ωστόσο, η παραπάνω παράγραφος θεωρείται ως μεταγενέστερη προσθήκη που έγινε κατά την αντιγραφή του έργου του, επειδή:
1. Η παραπάνω παράγραφος είναι άγνωστη (δεν αναφέρεται) από κανέναν χριστιανό απολογητή του 2ου αιώνα μ.α.χ.χ. (Τερτυλλιανός, Ωριγένης, Ιουστίνος), ενώ αναφέρεται για πρώτη φορά από τον χριστιανό απολογητή, πατέρα της εκκλησιαστικής ιστορίας, Ευσέβιο Καισαρείας τον 3ο αιώνα μ.α.χ.χ. Έτσι, η «παρεμβολή» αυτής της παραγράφου τοποθετείται μεταξύ 2ου - 3ου αιώνα μ.α.χ.χ. (για την ακρίβεια πιστεύεται ότι την έκανε ο Ευσέβιος).
2. Ο χριστιανός απολογητής Ωριγένης αναφέρει ότι ο Φλάβιος Ιώσηπος ΔΕΝ αναγνώριζε τον Ιησού σαν Μεσσία, αν και στην εξεταζόμενη παράγραφο υπάρχει η φράση «Ήταν ο Μεσσίας» («Κατά Κέλσου», Ι,47).
3. Ο Ιώσηπος ήταν περιγραφικότατος για τις υπόλοιπες και μάλιστα ασήμαντες προσωπικότητες της εποχής που περιγράφει στο έργο του και για τον λεγόμενο Ιησού αφιερώνει μία μόνον παράγραφο.
4. Ο Ιώσηπος ήταν φαρισαίος. Ένας φαρισαίος δεν ήταν δυνατόν να αναγνωρίσει σ’ έναν άνθρωπο, που καταδικάσθηκε για παράβαση του Μωσαϊκού Νόμου, τον Μεσσία.
5. Η θέση της παραγράφου στο κείμενο δεν είναι σίγουρη. Ο Ευσέβιος Καισαρείας («Εκκλησιαστική Ιστορία», ΙΙ, vi) την τοποθετεί πριν τις σημειώσεις του Ιωσήπου που αφορούν τον Πόντιο Πιλάτο, ενώ σήμερα αυτή η παράγραφος είναι μετά απ’ αυτές τις σημειώσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι επιφανείς χριστιανοί απολογητές (όπως ο καθηγητής Αγουρίδης) ΔΕΝ δέχονται την παραπάνω παράγραφο ως ιστορική απόδειξη, καθώς είναι πασιφανέστατη η πλαστότητά της.
Μία δεύτερη παράγραφος (και τελευταία) που υπάρχει στο ίδιο έργο του Ιωσήπου και μπορεί να σχετίζεται με το θέμα, (βιβλίο 20, κεφ. 8) είναι:
«...έτσι αυτός (ο Άννας, γιος του Άννα του ανωτάτου ιερέα) κάλεσε το δικαστήριο των Σανχεντρίν και έφερε ενώπιον του τον αδελφό τού Ιησού, που λεγόταν Χριστός και του οποίου το όνομα ήταν Ιάκωβος και μερικούς άλλους (ή κάποιους από τους συντρόφους του) και όταν κατασκεύασε κάποια κατηγορία
εναντίον τους, του παρέδωσε προς λιθοβολισμό».
Και αυτή η παράγραφος θεωρείται ως μεταγενέστερη προσθήκη - αλλά πολύ πιο πριν από την πρώτη παράγραφο, καθώς σ' αυτήν αναφέρεται ο Ωριγένης, ενώ στην πρώτη και σημαντικότερη όχι - επειδή:
1. Δεν αναφέρονται τα ονόματα των υπολοίπων που υποτίθεται εμφανίσθηκαν στο δικαστήριο (θυμηθείτε ότι ο Ιώσηπος είναι λεπτομερέστατος στο έργο του). Γενικά η παράγραφος δείχνει να είναι «γραμμένη στο πόδι και φευγαλέα».
2. Από μόνη της, η παράγραφος δεν στέκεται, καθώς η ιστορική αναφορά σ' ένα σημαντικό πρόσωπο είναι πάντοτε ευθεία κι όχι έμμεση. Φαντασθείτε για παράδειγμα, ένας ιστορικός να έκανε αναφορά όχι άμεσα στον Ναπολέοντα, αλλά έμμεσα μέσω της Ιωσηφίνας. Έτσι, η απόρριψη της πρώτης παραγράφου, οδηγεί αναγκαστικά και στην απόρριψη αυτής.
Κορνήλιος Τάκιτος
Η επόμενη αναφορά γίνεται στα «Χρονικά» (15.44) του Ρωμαίου ιστορικού Κορνήλιου Τάκιτου (55-120 μ.α.χ.χ.): «...το όνομά τους (των χριστιανών) προέκυψε από τον Χριστό, ο οποίος επί βασιλείας Τιβέριου, θανατώθηκε με καταδικαστική απόφαση του Έπαρχου Πόντιου Πιλάτου».
Ο Τάκιτος συνέγραφε τα χρονικά του ανατρέχοντας στα ρωμαϊκά αρχεία. Έτσι, αυτή η παράγραφος θεωρείται ως μεταγενέστερη προσθήκη, επειδή:
1. Στα ρωμαϊκά αρχεία, αν αναφερόταν ο λεγόμενος Χριστός, αποκλείεται να αναφερόταν σαν Χριστός, τίτλο που του έδωσαν οι οπαδοί του, αλλά θα αναφερόταν με το όνομά του.
2. Επίσης στα ρωμαϊκά αρχεία, ο Πόντιος Πιλάτος θα εμφανιζόταν με το αξίωμα που πράγματι είχε, «Νομάρχης». Και όχι μ’ ένα αξίωμα που δεν είχε, «Έπαρχος».
Σουιτώνιος
Τρίτη και τελευταία αξιόλογη αναφορά ανευρίσκεται στον Σουιτώνιο, στο έργο «Οι ζωές των Καισάρων», στο βιβλίο «Κλαύδιος» (5.25.4):
«Από τη στιγμή που οι Εβραίοι, σε σταθερή βάση, δημιουργούσαν ταραχές προκαλούμενες από τον Χρήστο (ο Κλαύδιος το 49 μ.α.χ.χ.) τους έδιωξε από την Ρώμη».
Η παράγραφος αυτή είναι γνήσια, αλλά δεν επιβεβαιώνει την ύπαρξη του λεγόμενου Χριστού, επειδή:
1. Ο Σουιτώνιος αναφέρεται σε κάποιον Χρήστο (Chrestus) και όχι Χριστό, υπονοώντας ότι υπήρχε κάποιος ονόματι Χρήστος που ξεσήκωνε τους Εβραίους στη Ρώμη.
2. Αν και ο Σουιτώνιος αναφέρεται σε Εβραίους, ωστόσο ακόμα και να αναφέρεται στους χριστιανούς της Ρώμης, αυτό δεν αποτελεί απόδειξη της ύπαρξης του λεγόμενου Χριστού. Γνωρίζουμε ότι υπήρχαν χριστιανοί στη Ρώμη.
Sotε Sotε [κι ά-σοτε – έτσι θα ΣΕ πουν οι εν Χριστώ αδελφοί ΣΟΥ αφού καταφέρεσαι ενάντια στον Χριστιανισμό και κατά ενός εκ των θεμελιωτών του, του Παύλου ],
Στο προηγούμενο post αυτού του blog σχολιάζοντας [η αφεντομουτσουνάρα μου] την τοποθέτηση ΣΟΥ ότι, “Ο Μακάριος είναι εκείνος που προσκάλεσε στην Κύπρο τις ορδές του "Αττίλα", με την ομιλία του ενώπιον του Συμβουλίου Ασφαλείας στον Ο.Η.Ε., στις 19 Ιουνίου 1974, την παραμονή της τουρκικής απόβασης, όπου είπε: "Καθώς έχω ήδη δηλώσει τα γεγονότα της Κύπρου δεν αποτελούν εσωτερικήν υπόθεσιν των Ελλήνων της Κύπρου. Οι Τούρκοι της Κύπρου επηρεάζονται επίσης. Το πραξικόπημα της ελληνικής χούντας είναι μια εισβολή και εκ των συνεπειών της θα υποφέρει όλος ο λαός της Κύπρου, αμφότεροι Έλληνες και Τούρκοι"...”, είχα πει
“Ο/Η Anef_Oriwn είπε...
Sotε Sotε [και σοταρισμένε;],
Έλα, ΟΛΟΙ μαζί να αναφωνίσετε τρίς, "Ζήτω, ζήτω, η Εθνική Επαναστάσις της 15ης του Ιούλη του 1974"!
Ρε αχάπαρε, ξέρεις το ότι όταν ο Μακάριος μιλούσε στη Σύνοδο του Συμβουλίου Ασφαλείας στες 19 του Ιούλη του 1974, τα τουρκικά πλοία ήταν έξω από την Κερύνεια [και τα φυλάκια της Εθνικής Φρουράς στα παράλια της Κερύνειας ήταν ανεπάνδρωτά];
12 Ιουνίου 2010 2:49 μ.μ.”
Όμως επανήλθες για να συνεχίσεις τα αχάπαρα κι ανιστόρητα ΣΟΥ, επικαλούμενος [χωρίς τεκμηρίωση] τα ίδια πράματα [και μάλιστα μέσα από τοποθετήσεις που αντιφάσκουν μεταξύ τους, αλλά και που ξεπερνούν τα όρια της επιστημονικής φαντασίας]. Μιλάς για “καραμανλη βασιλια” , για “πραξικοπημα το προκαλεσε ο μακαριος συνειδητα [δηλ. με τη συμμετοχή ελλήνων χουντικών αξιωματικών και με σκοπό την ανατροπή των μαστόρων τους, τούτεστιν της ελληνικής χούντας – πε αλλόναν ρε!] και άλλες φαιδρότητες! Ενώ αρχικά είπες ότι “Ο Μακάριος είναι εκείνος που προσκάλεσε στην Κύπρο τις ορδές του "Αττίλα", με την ομιλία του ενώπιον του Συμβουλίου Ασφαλείας στον Ο.Η.Ε., στις 19 Ιουνίου 1974, την παραμονή της τουρκικής απόβασης ...” αργότερα [όταν είδες ότι είπες μεγάλη μπαρούφα] τ' άλλαξες για να ΜΑΣ πεις ότι η ομιλία του Μακαρίου έδωσε νομικά επιχειρήματα για να δικαιολογήσει την εισβολή της στην Κύπρο. Όμως ούτε λέξη ΔΕΝ αρθρώνεις κατά αυτών που οργάνωσαν και εκτέλεσαν το προδοτικό πραξικόπημα [την ελληνική χούντα και τη φασιστική ΕΟΚΑ Β΄], το οποίο έδωσε την αφορμή και την ευκαιρία στην Τουρκία να εισβάλει στην Κύπρο. Αντίθετα αποκαλείς τον “ν. σαμψων” [τον οχταήμερο πρόεδρο του πραξικοπήματος] ως την “πιο πατριωτικη φωνη της κυπρου”. Άτε τζιαι πήραμε ΣΕ πρέφαν!!! Τζιαι τελικά προς όφελος ποιων “προκάλεσε” το πραξικόπημα ο Μακάριος; Για να πέσει η ελληνική χούντα ή προς όφελος των Τούρκων;
file anef στην χαραυγη πριν μερικα χρονια ο δημοσιογραφος πασχαλης ειχεν συνεντευξη ολοσελιδη καπιου αξιωματικου κοφτερου που ελεγεν με στοιχεια οτι το πραξικοπημα το οδηγησεν καραμανλικοι βασιλικοι αξιωματικοι με μακαριο για ναπεσει οιωαννιδης...
χριστοφιδης κ.εκπροσωπος με οργη ελεγε οτι η απαντηση καραμανλη στον μακαριο μενει απορητη γιατι....
περιεργη διαφυγη μακαριου και μετα βασεις μαλτα λονδινο σου λεει τιποτε...ενω οπως μου ελεγε καποιος του εφεδρικου αφησεν τον λαο του να χυνει αιμα βλεπε αλιεντε
μακαριος στον εμφυλιο αρθογραφουσεν σε εντυπα της <> σου λεει τιποτε
μακαριος στον εμφυλιο αρθογραφουσεν σε εντυπα της organosis x σου λεει τιποτε
Αυτό που γράφει ο sotos1974 ότι ο Μακάριος ήταν χίτης και αρθρογραφούσε σε εντυπα της οργάνωσης Χ είναι αλήθεια. Μπορεί να αποδεικτεί εύκολα μέσα από έγγραφα και δημοσιεύσεις της εποχής. Ο νυν αρχιεπίσκοπος Κύπρου το ανέφερε αυτό δημόσια σε μια εκδήλωση για τον Μακάριο πριν μερικά χρόνια. Ας ρωτηθεί αυτός.
Αν είχε χέρι στο πραξικόπημα για να πέσει η χούντα όμως, ούτε μπορεί να αποδεικτεί ούτε και να υποστηριχθεί. Είναι μετέωρο και προσωπικά αμφιβάλλω. Εξ άλλου το είχε δηλώσει πολλές φορές ότι, αν γίνει πραξικόπημα θα γίνει και τουρκική εισβολή. Γι' αυτό σε συνεννόηση με τον Καραμανλή και άλλους Έλληνες πολιτικούς κατάγγειλε το πραξικόπημα ως Ελληνική παράνομη ενέργεια. Αν δεν το κατάγγελλε θα ήταν συνένοχος ως συμπαιγνία μεταξύ Κύπρου-Ελλάδας και δεν θα μπορούσε μετά να καταγγείλει την Τουρκία, που ήταν ενήμερος ότι από ώρα σε ώρα επίκειτο απόβαση στην Κύπρο. Τα λόγια που χρησιμοποίησε στον ΟΗΕ ήταν τα αναγκαία με βάση την πολιτική κατάσταση και τις συμφωνίες που δημιούργησαν την Κυπριακή Δημοκρατία. Δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει άλλη φρασεολογία. Είχε να αντιμετωπίσει "καχύποπτους" ακροατές της διεθνούς σκηνής. Εκεί πέρα μετράει και το τελευταίο κόμμα και η τελευταία τελεία.
χαιρομε φιλε που αποδεχεσε την αληθεια χωρισ να εισαι δογματικος......
ο κατσης αριστερος ιστορικος σε βιβλιο του για το πραξικοπημα λεει για τον μακαριο οτι στις παραινεσεις που του ελεγα για πραξικοπημα εδειξεν περιεργη αντιμερωπιση .....ενω κατεμενα το 1972 σε πιο μικρες φημες εβγαλε το λαο στους δρομους.....
Φίλοι sotos1974 και Ussu Olan
Το ψευδώνυμο που χρησιμοποιώ δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Πολλοί ακαδημαϊκοί έχουν τόσες πολλές γνώσεις περί ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ και ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ , που εσείς ούτε με 1000000000 αντιγραφές/επικολλήσεις δε θα καταφέρετε να αποκτήσετε το 1%.
Εσείς όχι μόνο πάσχετε από βραδύνοια , αλλά ήσαστε αδαείς ,αμόρφωτοι , και ηλίθιοι προκαλώντας ζημιά όσον αφορά το θέμα ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, με τις βλακώδεις (τύπου αντιγραφή/επικόλληση) αναρτήσεις σας.
Παρόλο που κραυγάζετε γνώστες της ελληνικής ΠΑΤΡΩΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ και του αρχαιοελληνικού πνεύματος, της σαφήνειας, της γνώσης ,της ορθής ανάγνωσης, κάτι γίνεται και φαίνεται ότι δεν διαβάζετε ενεργητικά, σωστά και μέσα σε όλα δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε. Αναφερόμενος δε στο αρχαίο ελληνικό πνεύμα, απέχετε μακράν από αυτό... το ίδιο συμβαίνει και με την πατρώα θρησκεία.
Και κάτι ήξεραν οι αρχαίοι ΕΛΛΗΝΕΣ που αποκαλούσαν όλους εσάς τους μη έλληνες ,βάρβαρους.
Φίλε sotos1974 ξέρω κι εγώ να αντιγράφω από την παρακάτω διεύθυνση
http://www.hellenicreligion.gr/doc/howfightellinoxristianismo.htm
Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα είναι όργανο πνευματικού πολέμου. Στέκεται στην πρώτη γραμμή μάχης κατά των μισελληνικών αιρέσεων. Δεν δικάζει τον εχθρό. Τον εξοντώνει. Δεν διεξάγει πόλεμο κατά ατόμων. Εξολοθρεύει ομαδικώς τις αντεθνικές δοξασίες. Δεν ψάχνει για στοιχεία που να αποδεικνύουν αξιόποινες πράξεις ατόμων. Η πρώτη ερώτηση που κάνουμε είναι: Λατρεύεις τους Πατρώους Θεούς; Η απάντηση θα καθορίσει την μοίρα του κατηγορουμένου. Αυτή είναι η ουσία του εμπόλεμου Ελληνισμού.
Ο Έλλην σκληρός απέναντι στον εαυτό του, πρέπει να είναι σκληρός απέναντι στον εχθρό. Όλα τα μαλθακά συναισθήματα φιλίας, ανοχής, αγάπης πρέπει να καταπνιγούν. Μόνο μία σκέψη, έναν σκοπό έχει στο μυαλό του ο Έλλην Πολεμιστής: Αμείλικτη εξόντωση των εχθρών του Έθνους και του Ελληνισμού. Για τον Έλληνα υπάρχει μία μόνο ευχαρίστηση: Η ολοκληρωτική νίκη στον Ιερό ΕθνικοΑπελευθερωτικό Αγώνα. Με ψυχρή λογική, μακιαβελλική ηθική και ακούραστη καταδίωξη του στόχου, ο Έλλην Πολεμιστής πρέπει να είναι έτοιμος να πεθάνει και να εξολοθρεύσει οτιδήποτε στέκει εμπόδιο στο δρόμο για την παγκόσμια κυριαρχία του Ελληνισμού.
12θεο η μονη η θρησκεια που ηταν ωφελιμη για την ανθρωποτητα............
Sotε Sotε,
Οι σκόρπιες τζι' ανάκατες κουβέντες ΣΟΥ του στυλ “είπεν ο ο ένας”, “άκουσα που τον άλλον” ή εδκιέβασα στην τάδε εφημερίδα ότι είπεν ο δείνα”, αλλά τζιαι οι αυθαίρετες εικασίες ΣΟΥ, ΔΕΝ αποτελούν αποδείξεις για την ορθότητα των θέσεων ΣΟΥ, ή την αντικειμενική παρουσίαση των γεγονότων. Με παρόμοιο τρόπο μπορούν να παρουσιαστούν και “μαρτυρίες” από την άλλη, την αντίθετη πλευρά! Αυτός ο τρόπος παρουσίασης ιστορικών γεγονότων είναι πολύ στο περίπου και συνήθως εξυπηρετεί εμμονές κολλημένων ατόμων [όπως ας πούμεν “καπιου αξιωματικου κοφτερου”].
Πέραν τούτου η επιλεκτική και αποσπασματική παρουσίαση γεγονότων και στοιχείων [χωρίς τη σύνδεση τους με το ιστορικό πλαίσιο του συγκεκριμένου χωροχρόνου] δημιουργεί εσφαλμένες εντυπώσεις. Π.χ. η αναφορά σου στον Μακάριο και ότι είχε σχέση με την οργάνωση του “Χ” του φασίστα Γρίβα είναι μεν ορθή [είναι μάλιστα γεγονός αδιαμφισβήτητο], αλλά ΔΕΝ κατάλαβα πω τούτο το γεγονός μπορεί να υπεισέλθει στην κουβέντα μας [έστω τζιαι που κάποια αρσέρα] περί πραξικοπήματος και τουρκικής εισβολής. Μάλλον λαλείς ότι ΣΟΥ καπνίσει [κι αποσυνδεδεμένα από τις πολιτικές και κοινωνικοοικονομικές συνθήκες της δεδομένης εποχής] γιατί νόμιζει9ς πως έτσι εξυπηρετείται καλύτερα η αντι-μακαριακή [κι όχι μόνο] συλλογιστική και προπαγάνδα ΣΟΥ! Ο Μακάριος είχε και τα κακά και τα στραβά και τ' ανάποδα του [και φυσικά και τ' αντικομουνιστικά του. Χαρακτηριστικό είναι ότι το ΑΚΕΛ του παρείχε πλήρη υποστήριξη κι αυτός ΔΕΝ καταδεχόταν να διορίσει ούτε κλητήρα Αριστερό]... Και ευθύνες έχει [πολιτικές] γιατί ΔΕΝ κατάφερε να πάρει έγκαιρα μέτρα [μέσω της κρατικής μηχανής] για αποτροπή ή έστω αποτελεσματική αντιμετώπιση του πραξικοπήματος, αλλά είναι γελοίο και φαιδρό να τον κατηγορείς Sotε, ότι είναι ίδιος που οργάνωσε το πραξικόπημα . [Με τον Γρίβα μάλιστα ήρθε σε ρήξη από την εποχή της ΕΟΚΑ, όταν ο Γρίβας προχωρούσε σε δολοφονίες αριστερών ακτιβιστών] ...
*******************
Ussu Olan,
Δεν βλέπεις ότι ο Sotos Sotos [ή Sotos 1974] προσπαθεί να βκάλει κούππες άπαννες [δηλ. να αθωώσει] για το πραξικόπημα τους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς του – την ελλαδική χουντική κυβέρνηση, τους εν Κύπρω έλληνες χουντικούς αξιωματικούς, την ΕΟΚΑ Β΄, τον Νικόλαο Σαμψών και λοιπούς άμεσα εμπλεκόμενους;
Γνωστή η τακτική του ΑΚΕΛ και των διαδικτιακών στρατιωτών του, τύπου άνεφ ορίων.Όταν δεν έχουν κάτι να πουν, κολλούν τη ρετσινιά του φασίστα ή του Αντιακελικού στους άλλους.Ξανά.Αφού το κόμμα της «αριστεράς» είναι αντιπραξικοπηματικό,γιατί έδωσε την συγκατάθεσή του,για την αποφυλάκιση του Νίκου Σαμψών;Και πότε θα σταματήσει επιτέλους αυτή η μαύρη προπαγάνδα των απατεώνων της ιστορίας τύπου άνεφ_ορίων,ότι για όλα φταίει η ΕΟΚΑ Β,ο Γρίβας και η Ελληνική Χούντα;
Σώτε διαβάζω με ψυχραιμία αυτά που γράφει και ειλικρινά, συγγνώμη που σου το λέω, αλλά αυτά που γράφεις αποκλείεται να τα μελέτησες εσύ ο ίδιος!! Απο καμιά ιστοσελίδα αντιγραφή επικόλληση θα τα έκαμες! ΔΕΝ είδα και πολλά απ' αυτά που έγραψες αλλά κάποια σημεία που είδα ότι η προπαγάνδα εναντίον του Χριστιανισμού θεργιέυει και μάλιστα καταντά αηδία!!!
1η προπαγάνδα: λες: "«Ή ακούτε και πιστεύετε αυτά που λέω εγώ ή αλλιώς να πάτε στ’ ανάθεμα και στον Διάολο» (Α΄ Προς Κορινθίους 16: 22, Προς Γαλάτας 1: 8-9)."
Απάντηση: Βρήκα το εδάφιο από την Κ.Διαθήκη και λέει: "Α' Προς Κορινθίους 16:22 : Όποιος δεν αγαπάει τον Κύριο Ιησού Χριστό ας είναι χωρισμένος απο το σώμα της εκκλησίας. Μαράν άθα- ο Κύριος έρχεται."
Είναι μια κλασσική διαστρέβλωση της Καινής μας διαθήκης από τους αντιχριστιανούς και λοιπούς. Όπως κάνετε και με τον Αγ. Ιωάννη του Χρυσόστομου.
2)Λες κάπου : "8) Να διαβολοστέλνει (Α΄ Προς Κορινθίους 5: 5, Α΄ Προς Τιμόθεον 1: 20)."
Το εδάφιο αρχίζει από το από το 4:5 γιατί αν το πάρεις από το 5:5 χάνει την έννοια του (πιο συγκεκριμένα ο Παύλος μιλά για περιπτώσει πορνείας ανάμεσα στους Χριστιανούς και για να καταλάβει κάποιος θα πρέπει να διαβάσει όλο το κείμενο κι όχι να παίρνει μια λέξη και να διαστρεβλώνει τα πάντα ) και λέει 4-5: "Αφού λοιπόν, συγκεντρωθεί η εκκλησία, στην οποία θα μετέχω κι εγώ πνευματικά με τη δύναμη του Κυρίου μας Ιησού (5) να παραδοθεί ο άνθρωπος αυτός στο στανά για το σωματικό του αφανισμό, έτσι ώστε να σωθεί το πνεύμα του την ημέρα του Κυρίου."
Ειλικρινά φίλε Σότο δεν με ενδιαφέρει να σου την πώ τώρα απλά ο αυτοσκοπός σας πλέον ΔΕΝ είναι η αλήθεια αλλά η καταστροφή του Χριστιανισμού! Είμαι πολύ υπέρ του προβληματισμού και όσον αφορά τον Χριστιανισμό! Δεν μπορούν οι Χριστιανοί να πιστεύουν ΧΩΡΙΣ να γνωρίζουν...
Αλλά αυτό παραπάει.. ΔΕΝ μπορείς με ψευδή στοιχεία να καταρρήψεις κάτι..
εγινε δικη για την 21ηαπριλιου για τα βασανηστηρια το πολυτεχνειο για την κυπρο γιατι δεν εγινε....ενω ο λυσσαριδης ειπε οτι εχασε στοιχεια του φακελου που του παρεδωσε η επιτροπη της βουλης των ελληνων.....ενω μελοσ της επιτροπης λεει οτι σταματησαν τον περαιτερω ελεγχον οταν βρηκαν στοιχεια που εμπλεκουν πολιτικους βλεπε παρισσι.......
http://www.ixorcosmos.gr/ic1/el/enimerosi/tainies/69-o-apostolos-pavlos-gia-tis-gynaikes
«Πολλοί τε των πεπιστευκότων ήρχοντο εξομολογούμενοι και αναγγέλλοντες τας πράξεις αυτών. Ικανοί δε των τα περίεργα πραξάντων συνενέγκαντες τας βίβλους κατέκαιον ενώπιον πάντων. Και συνεψήφισαν τας τιμάς αυτών και εύρον αργυρίου μυριάδας πέντε. Ούτω κατά κράτος ο λόγος του Κυρίου ηύξανε και ίσχυεν». «Πράξεις των Αποστόλων», Κεφ. ΙΘ΄, 18-20
«Απόστολος των εθνών», «πρώτος μετά τον ένα», «συνεργάτης του θεού», είναι λίγοι από τους χαρακτηρισμούς, που συνήθως αποδίδονται στον «απόστολο» Παύλο, που σήμερα γιορτάζουμε τη «χάρη» του. Όμως, αν ρίξουμε μια δεύτερη διεισδυτική και κριτική ματιά στα γεγονότα που αφορούν τον Παύλο, διαπιστώνουμε κατά πόσο οι παραπάνω χαρακτηρισμοί ανταποκρίνονται στην αλήθεια…
Τα τέσσερα ευαγγέλια, που θεωρούνται από τους χριστιανούς ότι καταγράφουν τον επίγειο βίο και τη διδασκαλία του Ιησού, αναφέρουν ότι ο ίδιος επέλεξε τους μαθητές του, που ονόμασε και έχρισε «αποστόλους» του. Ήταν 12 τον αριθμό και κανενός το όνομα δεν ήταν Παύλος! Άρα ο Παύλος είναι εμβόλιμος 13ος «απόστολος», μεταγενέστερος, μη χρισμένος από τον Ιησού (αφού εμφανίζεται 3 χρόνια μετά το θάνατό του) και γι’ αυτό μη αναφερόμενος πουθενά στα ευαγγέλια! Πρόκειται λοιπόν, για έναν απόστολο μαϊμού! Άλλωστε, «ψευδαπόστολο» τον αποκαλούσαν οι «ορθόδοξοι» μαθητές του Χριστού στην Ιερουσαλήμ. (Για τα περί «κλήσης» του από το θεό, θα δούμε παρακάτω).
Τι όμως ήταν ο Παύλος πριν μεταμορφωθεί σε φλογερό «απόστολο»; Φανατικός Ιουδαίος (φαρισαίος) που ούτε καν Παύλος λέγονταν αλλά Σαούλ, όπως λένε οι «πράξεις των αποστόλων», βιβλίο μεταγενέστερο, ειδικά γραμμένο από το Λουκά( για να δικαιολογήσει την ύπαρξή του. Φανατικός και εμπαθής διώκτης των οπαδών του Ιησού, (δε λέγονταν ακόμη χριστιανοί), περιοδεύει από πόλη σε πόλη και τους ξετρυπώνει για να τους συλλάβει (άνδρες και γυναίκες), να τους βασανίσει, να τους φυλακίσει και όχι λίγες φορές να τους σκοτώσει!
Γεμάτος φονικές διαθέσεις λοιπόν και με εντάλματα σύλληψης από τους Ιουδαίους αρχιερείς, ξεκινάει με απόσπασμα για τη Δαμασκό -που έχει πολύ πράμα- για εκκαθαρίσεις. Κι εκεί, στον ερημικό δρόμο γίνεται το «θαύμα» της μεταστροφής του (στις ερημιές πάντα πετυχαίνουν τα θαύματα). Εκεί, στη μέση του πουθενά, φωτίζεται και, αστραπιαία, από λάβρος φαρισαίος και αμείλικτος διώκτης μεταμορφώνεται όχι σε κοινό οπαδό του Χριστού, αλλά σε ένθερμο «απόστολο της αγάπης» και κορυφαίο ηγέτη!
«Δυστυχώς, όπως δεν υπάρχει τέλειο έγκλημα, φαίνεται πως δεν υπάρχει και τέλειο θαύμα. Έτσι, στις πράξεις των αποστόλων (κεφ. Θ΄, 7) διαβάζουμε: ‘οι δε άνδρες οι συνοδεύοντες αυτώ ειστήκεισαν ενεοί, ακούοντες μεν της φωνής, μηδένα δε θεωρούντες’ Αλλά παρακάτω (κεφ. ΚΒ΄, 9-10): ‘οι δε συν εμοί όντες το μεν φως εθεάσαντο, την δε φωνήν ουκ ήκουσαν του λαλούντος μοι’ Οι πρώτοι ακούγανε μα δε βλέπανε, οι άλλοι βλέπανε μα δεν ακούγανε!» (Λ. Ζωγράφου: Αντιγνώση, εκδόσεις Αλεξάνδρεια).
12 mathites kai ta 12 arsenika 12 θεοι του ολυμπου 6 αντρες 6 γυναικες.....
Σου παρέθεσα 2 από αυτά που έκανες COPY PASTE ότι είναι ψέματα->ΔΕΝ μου απαντάς και συνεχίζεις με θράσος να κάνεις COPY PASTE από σελίδα! Κάτσε να μελετήσεις ΜΟΝΟΣ σου και μετά να επικαλείσαι την "αλήθεια" βρήκα και για τα άλλα που γράφεις το 95% αυτών είναι ΨΕΜΑΤΑ και ασαφή...
τον ιησου δεν τον πιστεψεν ο λαος του δεν τον ειδεν αναστημενο κανενας μονο η μυθομανης τρελα ερωτευμενη μαγδαληνη...
"12 mathites kai ta 12 arsenika 12 θεοι του ολυμπου 6 αντρες 6 γυναικες....."
Αχαμ! Οι Θεοί του Ολύμπου, όπου κάθε θεός είχε τις αδυναμίες του, τσακώνόταν με άλλους σφάζονταν ο ένας πήγαινε με θνητή και έκανε ημίθεο κτλ κτλ! ΔΕΝ αρνούμαι την Ελληνική μου ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ! Αλλά δεν παύει να είναι Μυθολογία! Η οποία όμως έχει πολλά να διδάξει. ΔΕΝ μπορείς να συγκρίνεις τους μαθητές με τους 12 θεούς του Ολύμπου! Γιατί απλά οι Χριστιανοί ΔΕΝ θεωρούμε τους Αποστόλους Θεούς! ΔΕΝ είναι οι Θεοί μας!
Όσον αφορά την γυναίκα πάλι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που αποκρύφεις συστιματικά την αλήθεια!
Αναφέρουν οι αρχαιολάτρες την φράση του Παύλου ότι η γυναίκα πρέπει να υποτάσσεται στον άνδρα, και τη φέρνουν ως παράδειγμα ανισότητας της γυναίκας στον Χριστιανισμό. Όμως αυτό ο απ. Παύλος το δικαιολογεί αλλού λέγοντας: «ὑποτασσομένας τοῖς ἰδίοις ἀνδράσιν, ἵνα μὴ ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ βλασφημῆται» (Προς Τίτον, 2, 5). Δηλαδή, να υποτάσσονται, για να μην τις θεωρούν οι εκτός Εκκλησίας, οι ειδωλολάτρες του καιρού εκείνου αυθάδεις και σχηματίσουν έτσι αρνητική εντύπωση για το Χριστιανισμό. Διότι, όσο και αν το συγκαλύπτουν οι νεοπαγανιστές, η αντίληψη περί της ευπρεπούς γυναίκας ανάμεσα στους ειδωλολάτρες ήταν αυτή που καταγράφει ο Πλούταρχος: «ὑποτάττουσαι μὲν γὰρ ἑαυτὰς τοῖς ἀνδράσιν ἐπαινοῦνται, κρατεῖν δὲ βουλόμεναι μᾶλλον τῶν κρατουμένων ἀσχημονοῦσι» (Πλούταρχου, Γαμικά παραγγέλματα, 33 (142e)), δηλαδή «Αν υποτάσσονται στους άντρες, επαινούνται, αν θέλουν να έχουν την εξουσία, είναι πιο αξιολύπητες απ’ αυτούς που εξουσιάζουν».
Φίλε, σε προτρέπω ΜΟΝΟΣ σου να κάτσεις να διαβάσεις αυτούσια τα κείμενα γιατί μόνο κακό προξενείς τόσο σε σένα όσο και στους υπόλοιπους..
μεγας κωνσταντινος ενας δολοφονος αγιος.....
ΛΕΣ: Blogger Ο/Η sotos1974 είπε...
χριστιανισμος ειναι δημιουργημα της εβραικης μυθολογιας......
13 Ιουνίου 2010 4:29 μ.μ.
Blogger Ο/Η sotos1974 είπε...
τον ιησου δεν τον πιστεψεν ο λαος του δεν τον ειδεν αναστημενο κανενας μονο η μυθομανης τρελα ερωτευμενη μαγδαληνη...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΠΟΔΥΚΝΥΕΙΣ ΑΥΤΑ! ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΜΑΡΙΑ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ! Εβραική μυθολογία;;; Χμ... Για εξήγα μας το αυτό..
Ο/Η sotos1974 είπε...
μεγας κωνσταντινος ενας δολοφονος αγιος.....
Τώρα το παίρνεις στην νεότερη ιστορία του Χριστιανισμού αφού δεν κατάφερες να μου απαντήσεις ούτε σε μισό πράμα απ' ότι γράφω.. και πάλι απλά γράφεις μια πρόταση χωρίς εξήγηση και σε λίγο παω στοίχημα θα γράψεις στο google "Δολοφόνος Μ. Κωνσταντίνος" και θα βρεις κάτι και θα κάμνεις COPY PASTE!
ο απ παυλος θεοποιουσεν την παρθενια ηταν εναντιον του γαμου γιαυτον ευνουχηζουν τους καλογηρους αρχιεπισκοπους παναγια παρθενα και λοιπες ανωμαλιες
Ο/Η sotos1974 είπε...
οι δωδεκα θεοι ηταν ποιο κοντα στην φυση του ανθρωπου θεοποιουσαν τον ερωτα την μουσικη....
Για αυτό και ΔΕΝ ήταν θεοί αλλά απλά μια μυθολογία!
Θεοποιούσαν τον έρωτα την μουσική! λες ε αυτά τι είναι; Μήπως δεν είναι είδωλα;;; Δημιουργήματα του ανθρώπου..
"ο απ παυλος θεοποιουσεν την παρθενια ηταν εναντιον του γαμου γιαυτον ευνουχηζουν τους καλογηρους αρχιεπισκοπους παναγια παρθενα και λοιπες ανωμαλιες"
Πες μου που θεοποιεί την παρθενία! Οι καλόγηροι δεν ευνουχίζονται! Απλά διατηρούν την παρθενία τους επειδή το θέλουν και δεν κατάλαβα γιατί αυτό είναι κακό.. Απλά αφιερώνονται αποκλειστικά στον Θεό και όχι όπουδήποτε αλλού..
Και πάλι δεν απαντάς κάπου σ' αυτά που αναφέρω. Ούτε καν δεν μπήκες στον κόπο να δεις τα εδάφια που μου ανέφερες από την Κ. Διαθήκη.
Διαφαίνεται ότι κάποιοι επιμένουν να θέλουν να μας αποδείξουν ότι πάσχουν από οξεία διανοητική καθυστέρηση κι έχουν πλήρη αδυναμία σωστής αντίληψης των πραγμάτων παρουσιάζοντας σοβαρή μείωση της αντιληπτικής/ μαθησιακής τους ικανότητας.
Μόνο δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, και ως προς το σύμπαν διατηρώ κάποιες αμφιβολίες.
Αλβέρτος Αϊνστάιν, 1879-1955, Γερμανοεβραίος Φυσικός
Το βλάκα μπορείς να τον καταλάβεις από δυο ενδείξεις: μιλάει για πράματα που είναι γι' αυτόν άχρηστα και εκφράζει γνώμη για κάτι που κανένας δεν τον ρωτάει. Πλάτων
΄Φίλοι sotos1974 και Ussu Olan
Στην περίπτωση σας η επιστήμη σήκωσε τα χέρια ψηλά γιατί της προηγείστε.
Ευχαριστώ που μας βγάλατε από το βαθύ σκοτάδι και που είδαμε το φως το αληθινό μέσα από τις αντιγραφές/επικολλήσεις σας.
Kokouiν,
Πότε εν ννα ξαπολύσεις τους χαρακτηρισμούς, τους αφορισμούς, τες γενικολογίες τζιαι τες αοριστολογίες τζιαι να καταθέσεις ένα ολοκληρωμένο κείμενο; Τζι' αφού το 'χεις τζι' απωθημένο να παραθέσεις και με στοιχεία της ευθύνες του ΑΚΕΛ και του Μακαρίου για το πραξικόπημα. Παρεμπιπτόντως ο Νικόλαος Σαμψών γιατί αποφυλακίστηκε, ή κάμνεις πως δεν ξέρεις; Γιατί κάμνεις αντι-ΑΚΕΛική προπαγάνδα με μισές αλήθειες και μάλιστα ζητάς και βοήθεια από τους “αγαπητούς [ΣΟΥ] χριστοφογουοτσιανούς”
ο μονος που καταλαμβαινει τι λεει ο βλακας ειναι ο ευατος του ....ενας απο αυτους ειναι ο πελασγος....Γενάρχης των Πελασγών αναφέρεται ο Πελασγός. Με τ' όνομά του συνδέθηκαν πολυάριθμοι θρύλοι και παραδόσεις.Σύμφωνα με μια απ' αυτές, ο Πελασγός ήταν ο πρώτος άνθρωπος που αναδύθηκε απ' τη γη κι έγινε έτσι γενάρχης των ανθρώπων. ααα τωρα εξηγειτε γιατι εχει τοση μαυριλα το κεφαλη του πελασγου...
Πελασγός:
Εσείς όχι μόνο πάσχετε από βραδύνοια , αλλά ήσαστε αδαείς ,αμόρφωτοι , και ηλίθιοι προκαλώντας ζημιά όσον αφορά το θέμα ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, με τις βλακώδεις (τύπου αντιγραφή/επικόλληση) αναρτήσεις σας.
Παρόλο που κραυγάζετε γνώστες της ελληνικής ΠΑΤΡΩΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ και του αρχαιοελληνικού πνεύματος . . .
- - - - - - - - - - - - - -
Ευχαριστώ κύριε . . . Πελασγέ! Ούτε γνώστης της "ΠΑΤΡΩΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ" δήλωσα ποτέ μου, ούτε και του αρχαιοελληνικού πνεύματος.
Κάτι μέσες άκρες ξέρω! Αυτά χαθήκανε φίλε μου, δεν τα κατέχει κανείς. Τα κάψανε οι ιουδαιοχριστιανοί ρασοφόροι πριν από αιώνες, δυστυχώς.
Αν όμως εσύ δηλώνεις γνώστης και πιστός στην "ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ" και συμπεριφέρεσαι όπως συμπεριφέρεσαι, λυπήσου την-την καϋμένη-. Δεν το χρωστάει σε κανένα!
Εδώ θα ήθελα να ζητήσω την προσοχή όσων διαβάζουν τα σημερινά κείμενα εδώ! Προσέξτε πως μιλούν οι διάφοροι πιστοί των όποιων θρησκειών! Με ύβρεις για τους άλλους, για εξοντώσεις και φόνους και τιμωρίες. Όλα τα ξέρουν αυτοί μόνο! Οι άλλοι όλοι δεν ξέρουν τίποτε! Είναι ηλίθιοι!
Κ Α Μ Α Ρ Ω Σ Τ Ε Τ Ο Υ Σ!
Μια οφειλόμενη απάντηση προς τον σχολιογράφο Δία για σχόλιο του στο προηγούμενο post [και το οποίο απευθυνόταν σ' ΕΜΕΝΑ]:
Κατ' αρχάς το σχόλιο του Δία:
“Ο/Η Δίας είπε...
Άνεφ Ορίων,
Αν κατάλαβα καλά το πρόβλημα δεν είναι ότι ο Σωτήρης Σαμψών είναι υιός του Νίκου Σαμψών, αλλά ότι έλαβε μέρος σε εκδήλωση του ΕΛΑΜ.
Αν δεν κάνω λάθος (ασχέτως του αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τις θέσεις τους) το ΕΛΑΜ είναι νόμιμα εγγεγραμμένο κόμμα στα αρχεία της Κυπριακής Δημοκρατίας και ως εκ τούτου κατήλθε και στις ευροεκλογές και άρα αποτελεί μέρος του πολιτιακού συστήματος της Κυπριακής Δημοκρατίας. Αφού λοιπόν είναι νόμιμο οφείλουμε αν είμαστε δημοκρατία και όχι καθεστώς να σεβαστούμε την αντίθετη άποψη.
Από την άλλη στα κατεχόμενα εδάφη τα αυτοκαλούμενα κόμματα είναι παράνομα (αντιποίηση εξουσίας) καθότι δεν είναι εγγεγραμμένα στις νόμιμες αρχές, και αποτελούν μέρος του πολιτιακού συστήματος της "ΤΚΔΒΚ", η οποία είναι προϊόν της τουρκικής εισβολής και ως εκ τούτου παράνομη.
Επομένως, αν η ευαισθησία σας δεν είχε παρωπίδες, η οποία την καταντά υποκρισία, θα έπρεπε να καταδικάζετε αυτούς που συνοργανώνουν εκδηλώσεις, χαζοχαρούμενες παιδικές χαρές κτλ, με τους παράνομους και ουσιαστικά τους δίνουν νομική υπόσταση στο κατακτητή.
Αλλά τι κρίση μπορώ να περιμένω από αυτούς που θεωρούν την ΔΔΟ με την εκ περιτροπής προεδρία, σταθμισμένη ψήφο, και παραμονή 50000 εποίκων, δημοκρατική λύση.....
Φιλικά Δίας
12 Ιουνίου 2010 1:38 π.μ.”
Δία [Ολύμπιε και Νεφεληγερέτη – αφού έχεις τ' όνομα πρέπει να 'χεις και τη χάρη],
Χαίρε!
Όμως, άλλα λέω ΕΓΩ και περί άλλων τυρβάζεις ΕΣΥ!
Που είδες μέσα από τα λόγια μου έστω και υπαινιγμούς για περιορισμό της ελευθερίας της έκφρασης; Φυσικά αυτή η περιλάλητη “ελευθερία της έκφρασης” ΔΕΝ πρέπει να υποθάλπει βίαιες, ρατσιστικές, μισαλλόδοξες και εν γένει φασιστικές πράξεις και ενέργειες. Και το περιεχόμενο των ανακοινώσεων του ΕΛΑΜ και των δηλώσεων των αρχηγών του αποπνέουν και όζουν τέτοιων νοοτροπιών! Κι όσο και αν προσπαθείς να αποστασιοποιηθείς απ' αυτούς εμμέσως πλην σαφώς τους υπερασπίζεσαι – δεν βρήκες ούτε ένα (επι)κριτικό λόγο να πεις γι' αυτούς! Τώρα γιατί τελικά τους υπερασπίζεσαι μέσα από μια νομικίστικη λογική του τύπου “το ΕΛΑΜ είναι νόμιμα εγγεγραμμένο κόμμα στα αρχεία της Κυπριακής Δημοκρατίας”, δεν κατάλαβα αλλά σίγουρα θα έχεις τους λόγους σου!
Τον Σωτήρη Σαμψών δεν τον (επι)κρίνω [όπως υποβάλλεις] γιατί είναι γιος του οχταήμερου Νικόλαου Σαμψών [αν και το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει], αλλά για τα λόγια και τα έργα του. Κι ο Σωτήρης Σαμψών τρέχοντας [βασικά για ψηφοθηρικούς λόγους] να λάβει μέρος σε εκδηλώσεις του ΕΛΑΜ [έστω κι αν σ' αυτές τιμούν τον πραξικοπηματία πατέρα του – αλήθεια για τι πράμα τον τιμούν;] στην ουσία δίνει άλλοθι και στήριξη στα όσα αυτό το κομματίδιο πρεσβεύει ...
ANEF,
Θα ήθελα να σου επισημάνω ότι: Δεν πιστεύω ότι κάποιος από τους πρωταγωνιστές την τραγωδίας του Κυπριακού Ελληνισμού πρόδωσε συνειδητά την Κύπρο ή την Ελλάδα. Όχι! Ούτε και τώρα υπάρχουν τέτοιοι!
Έγιναν λάθη που έφεραν τον όλεθρο σίγουρα! Έγιναν εμφύλια εγκλήματα σίγουρα!
Γίνονται και τώρα μεγάλα λάθη σίγουρα!
Δεν μπορείς να καταδικάζεις ανθρώπους όμως, που είναι έτοιμοι να προσφέρουν και τη ζωή τους. Το μόνο που πρέπει να καταδικάσεις είναι την προσφερόμενη παιδεία που με οδηγό αυτήν λειτουργούν. Αυτή είναι η απάντηση στην ερώτηση σου.
Γι αυτό πάντα υποστηρίζω. Αν δεν αλλάξει η παιδεία μας που καλλιεργεί ψευδαισθήσεις και να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα, δεν θα καταφέρουμε απολύτως τίποτε!
Θα δημιουργούμε ηρωομάρτυρες συνέχεια, αλλά θα χάνουμε εδάφη και πληθυσμούς. Όπως καλή ώρα στην Κύπρο!
Ποίον σε έπος φύγεν έρκος οδόντων;
Ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει.
Φίλε sotos1911 ο επηρμένος βερμπαλισμός και η βραδύνοια σου, σε εμποδίζουν να καταλάβεις το αυτονόητο. Εξάλλου το άκουσες από όλους τις τελευταίες μέρες.
Και η συμπεριφορά σου φίλε sotos1911 αποδεικνύει και τη νοσηρότητα της διανοίας σου: Όποτε τα βρίσκουμε σκούρα αρχίζουμε τη μπουρδολογία.
Μπορείς να αποδείξεις επιστημονικά έστω κι ένα πράγμα από αυτά που ανάρτησες? Φυσικά και όχι, αφού δεν τα καταλαβαίνεις. Κι άλλοι σε προκάλεσαν για να αποδείξεις αυτά που λες , αλλά εσύ κάνεις τον κινέζο.
Αλλά Τόσες πολλές είναι οι Ακαδημαϊκές σου γνώσεις που μάλλον στη μαύρη σου την πνευματική σου τύφλα είσαι...
Στο φίλο μου Άχθο Αρούρη: Έξεστιν Κλαζομενίοις ασχημονείν.
Το αποτέλεσμα των πρόωρων εκλογών στο Βέλγιο παραπέμπει σε όξυνση της πολιτικής κρίσης, καθώς οι εθνικιστές, που επιδιώκουν την απόσχιση της Φλάνδρας από το Βασίλειο του Βελγίου, σημείωσαν ιστορικών διαστάσεων νίκη.
Δεν ήταν μια εκλογική αναμέτρηση σαν όλες τις άλλες, αλλά ένα δημοψήφισμα για το μέλλον του Βελγίου. Οι λίγοι εκείνοι που ήλπιζαν ότι η κάλπη θα έδινε τέλος στην πολιτική αστάθεια, διαψεύσθηκαν. Η κρίση, που σήμερα αποτυπώνεται με την μορφή της «γλωσσικής διαμάχης» μεταξύ Φλαμανδών και Βαλόνων, θα οξυνθεί. Η ιστορικών διαστάσεων επιτυχία των εθνικιστών της Νέας Φλαμανδικής Συμμαχίας N-VA στην Φλάνδρα με ένα ποσοστό που αγγίζει το 30%, καθιστά δυσκολότερη την υπόθεση του σχηματισμού κυβέρνησης στο Βέλγιο.
Μαγγανοπήγαδε,
Καμώνεσαι ότι τάχα ζητάς διάλογο και τάχα εγώ τον αποφεύγω.
Μα διάλογος υπάρχει μετάξύ μας φίλε μου.
Δήλωσες ότι εσύ και κάποιοι άλλοι μαζί, είδατε τον αναστάντα θεό ιδίοις όμμασιν. Σου ζήτησα να μας περιγράψεις το περιστατικό και περιμένω την απάντηση. Λέγε!
Αν θέλεις να βρίσεις και λίγο δεν πειράζει. Έχω συνηθίσει!
Φίλε sotto Άχθο Αρούρη , αν ζούσε σήμερα ο Αϊνστάιν, σαφώς και θα έλεγε « Μόνο δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η βλακεία του Άχθου Αρούρη ».
Από τη μια κατηγορείς την χριστιανική πίστη και από την άλλη εξυμνείς το 12θεο, αγνοώντας την κοσμογονία του Ησίοδου , μιλώντας για θρύλους και παραδώσεις για τον Πελασγό. Εύγε παιδί μου !!!!!!
Τόση πολλή μαζεμένη κι εξειδικευμένη βλακεία μέσα σε ένα και μόνο κεφάλι, 1η μου φορά βλέπω.
Μαγγανοπήγαδε,
Πεσ' μας για το περιστατικό που είδατε τον αναστάντα θεό!
Εγω τωρα κανω μια παρατηρηση..Ειναι πραγματι αξιοπροσεχτο το οτι σε ενα μπλογκ που ασχολειται με την πολιτικη του Χριστοφια εξελισεται σε διαμαχη αντιχριστιανων με χριστιανους..Και βεβαια φροντισαν γιαυτο οι ussu sotos 1974 εχοντας καλυψει το 90% του χωρου.. Προτεινω να κανετε ενα μπλογκ με την προπαγανδα που θελετε και να ανοιξετε εκει τον διαλογο οπου να μπορουν να συμμετασχουν και ειδικοι του θεματος και απο τις δυο πλευρες με ιστορικα,επιστημονικα και θεολογικα επιχειρηματα..
Φίλε Ussu Olan δεν είμαι Παγανιστής ούτε και υπέρμαχος της Ελληνικής πατρώας θρησκείας. Χ.Ο. είμαι στο Θρήσκευμα με τις όποιες απορίες η διαφωνίες μου τις οποίες κρατώ μόνο για μένα.
Το οποιοδήποτε θρησκευτικό δόγμα δεν μπορεί να τυγχάνει οποιασδήποτε επίθεσης , ειδικά από άτομα που δεν κατέχουν το θέμα.( υποψιάζομαι ότι ούτε κι εσύ είσαι θεολόγος)
Εξάλλου πρέπει να ξεχωρίζουμε το δόγμα μιας πίστης από τους θνητούς εκπροσώπους αυτού του δόγματος, ανεξάρτητα με το τι πράττουν η τι λέγουν.
Και άλλο πράμα η θρησκεία και άλλο πράμα η Ιστορία.
Και αφού δηλώνεις ότι δεν είσαι γνώστης , Ούτε της "ΠΑΤΡΩΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ" αλλά ούτε και του αρχαιοελληνικού πνεύματος, τότε πως μπορείς να λες ότι «Αυτά χαθήκανε φίλε μου, δεν τα κατέχει κανείς. Τα κάψανε οι ιουδαιοχριστιανοί ρασοφόροι πριν από αιώνες, δυστυχώς» ?
Η κατέχεις η δεν κατέχεις .
Αποσκότησων με.
Άνεφ Ορίων,
Καταρχήν Χαίρε,
Στην συγκεκριμένη ανάρτησή μου, δεν υπερασπίστηκα ούτε το ΕΛΑΜ,ούτε το Σωτήρη Σαμψών και ούτε το Νίκο Σαμψών.
Το θέμα που έθιξα είναι ξεκάθαρο, αλλά φαίνεται για ευνόητους λόγους να μην θέλεις να το αντιληφθείς. Στην συγκεκριμένη ανάρτηση, έγινε ολόκληρος ντόρος για το ότι ο Σωτήρης Σαμψών έλαβε μέρος σε εκδήλωση του ΕΛΑΜ.
Η θέση που διατύπωσα, και εσύ προσπαθείς να την στρεβλώσεις ως κλασσική τακτική, είναι ότι, με το να παραστεί ο Σωτήρη Σαμψών ή ο κάθε Ανδρέας, Ανδρούλα, Μαρία, Κώστας, κτλ σε εκδήλωση του ΕΛΑΜ ή του όποιου ΕΛΑΜ το οποίο είναι νόμιμα εγγεγραμμένο στα αρχεία της Κυπριακής Δημοκρατίας ΔΕΝ προκαλεί ζημιά. Τουναντίον, οι συναθροίσεις, εκδηλώσεις, και χαζοχαρούμενα πετάγματα χαρταετών, με τα τουρκοκυπριακά κόμματα είτε στα κατεχόμενα είτε στις ελεύθερες περιοχές, αποτελούν ουσιαστικά έμμεση αναγνώριση του ψευδοκράτους και κατ επέκταση νομιμοποίηση της κατοχής, καθότι αποτελεί, αναγνώριση της κομματικής ιδιότητας, η οποία αποτελεί μέρος ενός παράνομου πολιτιακού συστήματος, η οποία πράξη μας το καθιστά ΝΟΜΙΜΟ.
Παρόλα αυτά διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο.
Σημ: Να είσαι σίγουρος ότι αν θα υποστηρίξω κάτι θα το κάνω ξεκάθαρα, γι αυτό μην κουράζεσαι να βρεις υπονοούμενα.
Φιλικά Δίας
Φίλε antonis έχεις δίκιο. Καταπιαστήκαμε με άλλα θέματα και μας ξέφυγε η νέα ΓΚΕΛΑ του Ακελα Ευέλικτου Μπετατζή σε σχέση με την αναγνώριση των κατεχομένων λιμανιών από την Ευρώπη. Ακόμα λίγο οι τούρκοι θα υψώσουν σημαία σε Λεμεσό και Πάφο και ο Ευέλικτος θα μας λέει ότι είναι η ιδέα μας .
Δεν τα κατέχω Πελασγέ, να με συμπαθάς.
Τείνω να πιστέψω, μελετώντας τα λιγοστά συγγράμματα που γλυτώσανε από τη φωτιά του αφηνιασμένου ράσου, ότι το Ελληνικό πνεύμα ήταν πάνω απ' όλα η πνευματική-γνωσιολογική αναζήτηση. Η μελέτη του κόσμου και ότι αυτός εμπεριέχει.
Από την "ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ" όπως την λες εσύ, το μόνο που γλύτωσε είναι σωροί ερειπίων και σπασμένα αγάλματα. Τίποτε το πνευματικό! Και δεν γνωρίζουμε τίποτε άλλο πέραν από αμέτρητα ονόματα θεοτήτων και νοθευμένων ανακατεμένων μύθων.
Από την καλλιτεχνική δημιουργία διασώθηκαν κάποια αριστουργήματα αλλά λιγοστά και ίσως νοθευμένα κι' αυτά!
Antonis, Πελασγός,
Α! Ναι είναι καλή ιδέα! Να μην ξαναγράψουμε τίποτε εναντίον των παπάδων, ούτε εδώ ούτε και πουθενά αλλού! Κατάλαβα κατάλαβα!
Δία,
Κατ' αρχάς ο Σωτήρης Σαμψών ΔΕΝ είναι ο “... κάθε Ανδρέας, Ανδρούλα, Μαρία, Κώστας, κτλ ... [που παρευρίσκεται] ... σε εκδήλωση του ΕΛΑΜ ή του όποιου ΕΛΑΜ το οποίο είναι νόμιμα εγγεγραμμένο στα αρχεία της Κυπριακής Δημοκρατίας ...”, αλλά βουλευτής του ΔΗΣΥ το οποίο [υποτίθεται] ΔΕΝ εγκρίνει και ούτε αποδέχεται το λόγο και τες πρακτικές του ΕΛΑΜ, που είναι συγκεκριμένες [ρατσιστικές και μισαλλόδοξες]!
Πέραν τούτου το κυπριακό πρόβλημα είναι πρώτα και κύρια πολιτικό - έχει αν κάμει με την κατοχή αλλά και την άρση της και την επανένωση του τόπου μας και των ανθρώπων του. Δηλαδή θα περιμένουμε [μέχρι πότε δεν ξέρω] να τερματιστεί η κατοχή τζιαι μετά να έρθουμε σε επαφή με τους τουρκοκυπρίους; Δεν νομίζεις ότι η απουσία ή η ολοκληρωτική κατάργηση της επικοινωνίας μεταξύ των δύο κοινοτήτων [κάτι που υπονοείς - μέσα από τον λόγο σου – ότι πρέπει να γίνει] θα οδηγήσει μια ώρα αρχύτερα στη διχοτόμηση [καθώς θα αυξήσει τις διαχωριστικές κι αποσχιστικές τάσεις];
Ο Γαρογιάν σας την έστησε. Επί Σπύρου ήταν το καλό παιδί και πηρε τα ευσημα. Μετέπειτα έκανε όλα τα κόλπα χωρίς να το πάρετε χαμπάρι και πήρε όλες τις θέσεις και σήμερα ελέγχει παραπάνω από το μισό των αρνιών του κόμματος. Να ξέρετε ότι αυτός ο Γαρογιάν σας βλέπει σαν τρίτος όχι σαν συμπατριώτης. Ποτέ δεν είχε αυτό το αίσθημα επειδή είναι αλλογενής. Ξέρει την σχετικότητα των εθνών και των καταστάσεων και σας έχει ψυχολογήσει στο έπακρον, όπως ακριβώς οι τούρκοι που μας έχουν ξεφυλλίσει και μας παίζουν στα δάκτυλα τους όχι μόνο εδώ αλλά και στην Ελλάδα. Είναι αργά. Τον πάτσον θα τον φάτε αργά ή γρήγορα μετά τα αποτελέσματα της αποβλακοσύνης σας. Ίσως να μην είναι αργά. Ατε καληνύχτα σας.
Δημοσίευση σχολίου