Το επίσημο ΔΗΚΟ διοργανώνει παρουσίαση των υποψηφίων του για τις ευρωεκλογές στο ... Λατσί (!) στις 24 Απριλίου και ώρα 8:00 μ.μ.
Την ίδια ώρα που στο οδόφραγμα του Λήδρα Πάλλας ο Κυπριακός Ελληνισμό θα διατρανώνει την αξίωση του για σεβασμό της ετυμηγορίας του στο δημοψήφισμα της 24ης Απριλίου 2004, το επίσημο ΔΗΚΟ του κ. Μάριου Καρογιάν θα απουσιάζει!!!
Πόσο πιο χαμηλά θα οδηγήσετε το ΔΗΚΟ κ. Καρογιάν;
Είναι και αυτή άλλη μια ... ένδειξη νομιμοφροσύνης προς το ανώτατο σοβιέτ;
Ξεχάσατε, κιόλας, κ. Καρογιάν ότι το κόμμα σας ηγήθηκε τη απόρριψης του σχεδίου Ανάν;
Ξεχάσατε, κιόλας, κ. Καρογιάν ότι είχατε την τιμή να διαδεχτείτε στην προεδρία του ΔΗΚΟ τον Τάσσο Παπαδόπουλο, που με το ΟΧΙ στο ιστορικό του διάγγελμα έσωσε την Κυπριακή Δημοκρατία;
Ξεχάσατε κ. Καρογιάν ότι ο Τάσσος Παπαδόπουλος παρέλαβε κράτος και παρέδωσε κράτος πλήρες μέλος της Ε.Ε. και μέλος της Ο.Ν.Ε.; Τι θα παραδώσει η συνεργασία σας με τον Χριστόφια;
Η "Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο" επικοινώνησε με δύο εκ των υποψηφίων, οι οποίοι εξέφρασαν τη έντονη απογοήτευσή τους για την επιλογή του προέδρου του κόμματος να τους στερήσει το δικαίωμα να συμμετέχουν στο συλλαλητήριο του ΟΧΙ!
Η επιτροπή είναι βέβαιη ότι οι πραγματικοί δηκοϊκοί, στις 24 Απριλίου 2009, θα βρίσκονται στο οδόφραγμα του Λήδρα Πάλας, στις 7:00 μ.μ., για να ενώσουν τη φωνή τους με όλους όσους τιμούν το μεγαλειώδες ΟΧΙ της 24ης του Απρίλη του 2004. Θυμίζουμε τα λόγια του μεγάλου μουσικοσυνθέτη του Έθνους, Μίκης Θεοδωράκης, λίγα εικοσιτετράωρα πριν το δημοψήφισμα: "Χαιρετίζω το βέβαιο και βροντερό "ΟΧΙ" των αδελφών μας Ελληνοκυπρίων, που το θεωρώ ισότιμο με τα μεγάλα "ΟΧΙ" των Ελλήνων και επιπλέον σαν απαρχή αντίστασης στον αγώνα για την υπεράσπιση της τιμής και της αξιοπρέπειας της πατρίδας μας".
Μόδεστος
40 Σχόλια:
Ντροπή στον ανάξιο διάδοχο!
Έξω οι ΑΚΕΛΕΣ από το ΔΗΚΟ!
Ο κόσμος του ΔΗΚΟ να μποϋκοτάρει την παρουσίαση των ευρωβουλευτών και να παραστεί στο συλλαλητήριο.
Το ΔΗΚΟ έφτασε στον πάτο στηρίζοντας τον Γριστόφκια στις εκλογές, εν υπάρχει πιο κάτω που τούτον. Φυσανέμηδες,συμφεροντολόγοι που ποτέ εν θα αποκτήσουν ιδεολογία.
Ήθελα και από εδώ να ευχηθώ καλή διαδρομή στο "Χριστόφιας-Watch" με την ελπίδα να εξελιχθεί σε γόνιμο βήμα διαλόγου και ανταλλαγής πολιτικών προβληματισμών και όχι σε πεδίο υστερικών και αυτιστικών κραυγών της οποιασδήποτε πλευράς.
Προσωπικά, θα ήθελα να υπήρχε γενικά ένα πολύ αυστηρό "watch" προς κάθε εξουσία και με εστίαση σε αντικείμενα και πέραν του Κυπριακού, μιας που, δυστυχώς, είναι πολλά και σε διαφορετικά επίπεδα αυτά που καθημερινώς μας προσβάλλουν ως Πολίτες.
Καλοτάξιδοι!!! :-)
Εγώ εν πάω. Θα πάω στο Λατσί. Έτσι υποψηφίους έχει το ΔΗΚΟ, έτσι Αντιγόνη ( που κανονικά έπρεπε να τυλίει κούπες με κεϊμάν στα Καλλιφάτζια στη Σκάλα), εννα βουρούμεν τώρα να δούμεν το Λυσσαρίδην τζιαι τον Αρσένην;
ΓΙΩΡΚΟΣ
1) Ευχαριστούμε το Γιώργο Πίττα. Σε μία χώρα που βιώνει την κατοχή στο πετσί της, είναι λογικό να θεωρούμε προτεραιότητά μας τα θέματα του Κυπριακού. Θα ασχοληθούμε και με άλλα ζητήματα όμως. Αυτιστικές κραυγές δε θα υπάρξουν, θα υπάρξει όμως καυστικό σχόλιο και απόδοση του καίσαρος τω καίσαρι ( γι' αυτό και τα σχόλια για Μάρκο Κυπριανού π.χ.). Άλλωστε κάθε μέλος της Επιτροπής έχει το δικό του τρόπο γραφής.
2) Το ΔΗΚΟ μπορεί να έπιασε πάτο, αλλά από ό,τι φάνηκε στο συνέδριο δεν είναι φυσανέμηδες και συμφεροντολόγοι, αφού οι Καρογιανικοί ηττήθηκαν, με ψήφο του δηκοϊκού κόσμου εναντίον του Χριστόφια. Είναι άδικο πάντως να μπαίνουν στελέχη όπως οι τρεις της ηγεσίας και ο Α. Αγγελίδης που ηγήθηκε του ΟΧΙ, στο ίδιο καζάνι με άτομα σαν τον Κάρογιαν.
3) Υπήρχε ένα πρόβλημα και δε δημοσιεύονταν απευθείας οι αναρτήσεις. Τακτοποιήθηκε.
4) Στο φιλοευέλικτο φίλο μας, θα πούμε ότι το ΟΧΙ του ΑΚΕΛ ήταν ψευδοόχι που υπονόμευσε το πραγματικό ΟΧΙ του λαού και του Τάσσου Παπαδόπουλου. Ήταν ένα προσωρινό ΟΧΙ για να τσιμεντώσει το ΝΑΙ ο Ευέλικτος ανεβαίνοντας με συμπαιγνία Ευέλικτου - Αναστασιάδη στην εξουσία (με φάγωμα του μη αρεστού από τους αγγλοαμερικάνους Τάσσου).
ΡΙΜΑΧΟΣ
Ακόμα ένα μικρό σχόλιο-γενική παρατήρηση.
Έχω προσέξει, δυστυχώς, πως συχνά οι "Αντίλογοι" στη διαχείρηση του Κυπριακού από την παρούσα Κυβέρνηση περιορίζονται σε θυμικές "αντί-δράσεις" χωρίς ποτέ ή σχεδόν ποτέ να αντί-προτείνουν συγκεκριμένα πράγματα και ακόμα περισσότερο ένα ξεκάθαρο όραμα Λύσης που κατά την άποψή τους να είναι α)αποδεκτό β)ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο γ) να λαμβάνει υπόψη του συνολικά την προϊστορία, τα πως και τα γιατί του Κυπριακού ζητήματος.
Ο τόπος, δεν αντέχει-κυριολεκτικά- και άλλους αφορισμούς και γενικολογίες ακόμα και αν αυτές είναι θεωρητικά στη σωστή κατεύθυνση.
Προσωπικά δεν περιμένω νηφάλιες και αναλυτικές τοποθετήσεις από τα "σχόλια" γιατί αυτά, δυστυχώς είναι εγκλωβισμένα στη "λογική" της κερκίδας (βλέπε 2ο σχόλιο "έξω οι ΑΚΕΛΕΣ από το ΔΗΚΟ).
Περιμένω ωστόσο από τους συντάκτες του Ιστολογίου, οι οποίοι έχω την εντύπωση πως και την Ελληνική κατέχουν άριστα και τη διάθεση έχουν, να τοποθετηθούν αναλυτικά σε όλο το ζήτημα και όχι μόνο "επικαιρολογικά" ή "συνθηματολογικά".
Ευχαριστώ.
Αγαπητέ Γιώργο,
Ο Β. Λυσσαρίδης διατύπωνε πρόταση για επανατοποθέτηση. Το ΔΗΚΟ για πρόταξη. Το βιβλίο του Γ. Λιλλήκα περιείχε πρόταση. Ο Ομήρου διατυπώνει προτάσεις συνέχεια για επανασχεδιασμό στρατηγικής. Ο Κολοκασίδης το ίδιο.
Δε μας πειράζουν τα συνθήματα. Κάποτε ένα σύνθημα λέει πολλά.
Προτάσεις υπήρξαν. Πίεση στην Τουρκία και δημιουργία κόστους γι' αυτήν όσο επιμένει να συντηρεί την κατοχή. Μη εμπλοκή σε άκαρπες συνομιλίες που αποενοχοποιούν την Τουρκία.
Δυστυχώς για πολλούς λόγους, κυρίως μικροπολιτικούς, δεν ακολουθήθηκαν. Ακόμη ρωτούν οι διάφοροι που επιμένουν στις δικοινοτικές: "Κι εσείς τι προτείνετε". Ξέρουν βέβαια πολύ καλά τι προτείνουμε. Και δεν τολμούν να παραδεχτούν ότι είναι ξοφλημένη η δική τους πρόταση που διέπεται από αθεράπευτο συντηρητισμό. Οπότε φίλε Γιώργο, μην μπαίνεις κι εσύ , άθελά σου, σε αυτό το λούκι.
Η ουσία είναι ότι η στρατηγική Χριστόφια πάσχει. Σε συνδυασμό με υποχωρητικότητα δε, είναι πολύ επικίνδυνη.
ΡΙΜΑΧΟΣ
Α, και φίλε Γιώργο: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Από όλους μας.
*ευχαριστώ για τις ευχές :-)
Το βιβλίο του Λιλλήκα, είναι ένα σοβαρό πόνημα που παραθέτει με σαφήνεια πολλές, αν όχι όλες , από τις παραμέτρους του Κυπριακού. Το στήριξα και δημόσια αυτό και άκουσα τα εξ αμάξης από ορισμένα έντομα, από αυτά που τα πατάς με το δάχτυλο.
Μπορεί φίλτατέ μου Ρίμαχε "αυτοί" να ξέρουν ή αν θέλεις σε κάποιο σχετικά υψηλό επίπεδο οι μεν να ξέρουν τις θέσεις των δε και αντιστρόφως, αλλά, εντύπωσή μου είναι πως στην Κοινωνία ΔΕΝ έχει γίνει κανένας ουσιαστικός διάλογος με αντιπαράθεση των υπαρχόντων Σχολών Σκέψης.
Αναφορικά με το "ψευδο-όχι" του ΑΚΕΛ είμαι σε θέση να γνωρίζω ουκ ολίγους φίλους ΑΚΕΛικούς που ψήφισαν ΟΧΙ και με τα δύο χέρια.
Αυτό που ξέρω καλά, είναι πως αν δεν κατανοήσουμε ΟΛΟΙ πως όσοι ψήφισαν ΟΧΙ και πως όσοι ψήφισαν ΝΑΙ είναι δικοί μας άνθρωποι ενωμένοι στην αγωνία τους για τον τόπο με διαφορετικές ματιές, τότε δεν κάνουμε τίποτα. Προσωπικά, νιώθω απέραντα κουρασμένος, τόσο από την φιλολογία περί "απορριπτικών" όσο και από την αντίστοιχη περί "ενδοτικών" και "ανθελλήνων". Και οι δύο ταμπέλες με αηδιάζουν και τις θεωρώ πλαστές που εξυπηρετούν μόνο κομματικά παίγνια σε επίπεδο κορυφής.
Εν εμφύλιο που θέτε ρε κουμπάροι;
Θα χωρίσετε τον κόσμο πάλε;
Ότι και όποιος διαφωνέί με σας είναι μικρός και προδότης και ντροπή; Θα μας τρελάνετε; Από το 2004 μέχρι σήμερα ξέρετε πόσοι έποικοι καταφτάσανε που δεν θα είχαν έρθει αν είχαμε πει το ΝΑΙ;;;;
κΑΙ αμα πούμε ΌΧΙ τι είναι να γίνει; Να σας πω :
Από δω, ενα ανεξάρτητο Ελληνοκυπριακό κράτος.
Από κει, ένα ΚΑΘΑΡΑ Τουρκικό κράτος με τους τ/κ να φεύγουν όλοι και στο τέλος θα αναγνωριστεί κιόλας και θα κάτσουμε επάνω.
Αυτό θέλετε; Συμφέροντα έχετε; Ξενοδοχεία; Τι;;; Είστε αφελείς; Τι;;;; Πουλάτε την Κύπρο για ένα πουκάμισο αδειανό; Δεν μπορεί να είστε τόσο βλάκες και να μην καταλαβένετε πως χωρίς ΛΥΣΗ γρήγορα... η Κύπρος θα γίνει Τουρκία.
Πήρα φόρα κατηφόρα που λεει και το τραγούδι!
Ρε παιδιά, με γεια τη σελίδα και να παει καλά. Αλλά το ιντερνετ το έχουμε να κάνουμε διάλογο και όχι να μιλάμε αφ υψηλού. Το στυλ σας είναι ειρωνικό και μοιάζει με αυτούς που εξισώνουν τον κάθε αριστερό με προδότη! Το 2009 θα λέμε τα ιδια του 63??????? Εγω δεν ξέρω ουτε τις θεσεις σας ουτε τίποτα.
Και τι είναι το ΔΗΚΟ; Δεν μιλάω για τους απλούς ψηφοφόρους αλλά για την ηγεσία και τα στελέχη. Μια φουχτα συμφέροντα είναι και το ίδιο το κόμμα πάντα να παίζει μέσα σε όλα. Η στανταρ "πορνη" της εξουσίας που πάει με όποιον πληρώνει καλά! Συναγερμός ΑΚΕΛ και ΕΔΕΚ τουλάχιστον έχουν μια ιστορία ιδεολογίας.
Νομίζω παρεξήγησες τους συντάκτες Πίττα. Εννοείτε ότι υπάρχουν ΑΚΕΛικοί που ψήφισαν το Όχι και με τα δύο χέρια. Το Όχι των ΑΚΕΛικών ήταν γνήσιο, το Όχι του ΑΚΕΛ δεν ήταν. Η απόφαση τους εξάλλου εκείνη την μέρα ήταν ξεκάθαρη, λένε όχι επειδή δεν τους δίνετε ο χρόνος να πείσουν κι άλλους περήφανους γάρους να πουν ναι.
Το blog κρίνει την εξουσία. Ιδίως για την πτέρυγα Χριστόφια στο ΔΗΚΟ και στην ΕΔΕΚείναι πολύ καυστικό. Δεν μπορούμε όμως να μην ξεχωρίζουμε τις έντιμες και αντικατοχικές φωνές, τόσο στο ΔΗΚΟ όσο και στην ΕΔΕΚ. Η ισοπέδωση είναι χαρακτηριστικό ακραίων ιδεολογιών. Κι εμείς ακραίοι δεν είμαστε.
Το blog και η Επιτροπή είναι κομματικά ανεξάρτητα. Έχουν βέβαια ιδεολογικό προσανατολισμό.
Αγωνιζόμαστε για ελευθερία, δημοκρατία, ανθρώπινα δικαιώματα. Θεωρούμε το Κυπριακό ως θέμα εισβολής-κατοχής απελευθέρωσης. Κατακρίνουμε οτιδήποτε παραβαίνει τη θεώρηση του Κυπριακού ως θέματος εισβολής και κατοχής. Κατακρίνουμε οποιεσδήποτε επικίνδυνες στρατηγικές καθώς και απαράδεκτες υποχωρήσεις.
Ούτε απορριπτικοί είμαστε, ούτε σε κόμμα λογοδοτούμε.
Ούτε καλοπιάνουμε κανέναν και ούτε θα λογοδοτήσουμε γιατί ευχαριστήσαμε κάποιον για τη βοήθειά του στο blog μας και του ευχηθήκαμε για τη γιορτή του.
Γιώργο, ξέρεις πολύ καλά ότι αναφερόμασταν στην ηγεσία του ΑΚΕΛ. Φυσικά και πάρα πολύς κόσμος του ΑΚΕΛ, ψήφισε ΟΧΙ γιατί επιζητούσε μία δίκαιη λύση. Έγιναν σχετικές δηλώσεις του Δ. Χριστοδουλίδη πριν 2 εβδομάδες στη Σημερινή.
ΡΙΜΑΧΟΣ
Αγωνιζόμαστε για ελευθερία, δημοκρατία, ανθρώπινα δικαιώματα. Θεωρούμε το Κυπριακό ως θέμα εισβολής-κατοχής απελευθέρωσης. Κατακρίνουμε οτιδήποτε παραβαίνει τη θεώρηση του Κυπριακού ως θέματος εισβολής και κατοχής. Κατακρίνουμε οποιεσδήποτε επικίνδυνες στρατηγικές καθώς και απαράδεκτες υποχωρήσεις.Ποιός με "βασική" νοημοσύνη και αληθινή έγνοια για αυτόν τον τόπο μπορεί να έχει την παραμικρή απόσταση από τις παραπάνω Αρχές; Υποθέτω (και ελπίζω) κανένας!
@Γάρε (περήφανε ή όχι μόνο η...ιστορία θα το πει)
Μια όποια λύση θα πρέπει να έχει τουλάχιστον την ίδια δυναμική αποδοχής που είχε και το ΟΧΙ του 2004.
Αλλιώς, εκ των πραγμάτων, βάζει φυτίλια στη συνοχή της Κοινωνίας. Δεν περιφρονώ απολύτως καμία ομάδα είτε είναι μεγάλη, είτε μικρή. Και σέβομαι απόλυτα το 25% περίπου που στήριξε το ΝΑΙ τότε. Άλλο «σέβομαι» και άλλο «συμφωνώ». Όπως και δεν αποδέχομαι τις ταμπέλες. Η Δημοκρατία, ΔΕΝ είναι η δικτατορία των Πολλών σε βάρος των «λίγων». Όσοι έχουν αυτή την εντύπωση τότε πραγματικά δεν γνωρίζουν τι εστί Αστική Δημοκρατία Δυτικού τύπου.
Επανέρχομαι: Πρώτα από όλα λοιπόν, για να «λειτουργήσει» μια όποια λύση θα πρέπει να έχει δυναμική και ενέργεια στην ίδια την Κοινωνία.
Για να γίνει αυτό θα πρέπει να πείθει δηλαδή να παρέχει α) εγγυήσεις για την βιωσιμότητά της, β)να εξασφαλίζει την ιστορική –πολιτιστική συνέχεια και των δύο κοινοτήτων γ) να μην παράγει τεχνητές πολιτικές ποσοστώσεις, ήτοι, να έχει ένα σχήμα διακυβέρνησης και λήψης αποφάσεων που να μην κινδυνεύει να τιναχθεί στα εξ ων συνετέθη στην πρώτη περίπτωση διαφωνίας.
Πιστεύω πως η Άγκυρα (ο Ερντογάν) επιθυμεί Λύση. Πιστεύω πως έχει κάθε λόγο να θέλει να απαλλαγεί από το Κυπριακό και κυρίως από την οικονομική συντήρηση του ψευδοκράτους που του στοιχίζει πολύ.
Ωστόσο είναι παγίδα να νομίζουμε πως αυτό «δουλεύει» για μας. Γιατί απλά, αν υπάρξει αύριο ένα μη λειτουργικό σχήμα στην Κύπρο, τότε η Τουρκική πλευρά θα αποχωρήσει μονομερώς και θα γίνει de facto αναγνώριση του μέχρι χθες «συνιστώντος ομοσπονδιακού κρατιδίου» Και τότε, η Άγκυρα και οι στρατοκράτες θα έχουν πετύχει με όλους τους τρόπους (Στρατιωτικούς και πολιτικούς) αυτό που ανέκαθεν επιθυμούσαν. Δηλαδή, τη δημιουργία ενός «καθαρού» Τουρκικού κράτους στον Κυπριακό Βορρά.
Οι λίγοι Τουρκοκύπριοι που έχουν απομείνει, θα αφομοιωθούν πλήρως από τους εποίκους οι οποίοι ήδη έχουν σχεδόν το πάνω χέρι και το «νέο» αναγνωρισμένο πια κράτος θα είναι αξιωματικά και μέλος της Ε.Ε. Πεδίον δόξης λαμπρόν….
Εγώ, αυτά φοβάμαι. Και παράλληλα δεν βλέπω σε καμία από τις δύο κοινότητες «δυναμική» για λύση, στο επίπεδο της κοινωνίας. Εδώ αφ ενός οι περισσότεροι δεν έχουν διάθεση να διακυβεύσουν όσα κατέκτησαν με κόπο τόσα χρόνια κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες (και δεν μιλάω για λεφτά) και εκεί, μετά το 2004 και την αντι-κατοχική έξαρση μιας περιόδου επικρατεί πλέον ένας βαθύς συντηρητισμός.
Μερικοί αγαπητέ Γάρε κάνετε ένα τεράστιο λάθος όταν συγχέετε το Κυπριακό με τις δύο Γερμανίες. Λησμονάτε πολλές παραμέτρους έτσι, που έχουν να κάνουν με ζητήματα Κουλτούρας και Παράδοσης. Οι Γερμανοί, ήταν εκ των πραγμάτων Ένας Λαός. Και εδώ, είναι μία βα-σι-κό-τα-τη διαφωνία μου με το ΑΚΕΛ και το σύνθημα «μια πατρίδα ένας λαός».
Πρώτον δεν κατανοώ πως η Ομοσπονδία είναι «μία» πατρίδα. Αλλά μπορεί να φταίει η άγνοια μου. Υπάρχουν πολλά θετικά παραδείγματα αλλού, όπως η Ελβετία. Όλοι Ελβετοί είναι, οκ. Αλλά ένας λαός; Με άλλη γλώσσα άλλη θρησκεία και ακόμα πιο πολύ τελείως άλλη καθημερινή κουλτούρα;
Παρόλα αυτά Περήφανε Γάρε, θα σου πω το εξής: Μια «ιδανική» λύση μπορεί να τιναχτεί στον αέρα αν δεν δουλέψουν οι Πολίτες για την επιτυχία της. Και μία «κακή» λύση μπορεί να λειτουργήσει αν αποφασίσουν όλοι να τη βοηθήσουν. Όλα αυτά όμως θα εξαρτηθούν από το «δια ταύτα» και από το τελικό διακύβευμα. Το οποίο ακόμα δεν γνωρίζουμε. Και για το οποίο, οφείλουμε να είμαστε όλοι σε εγρήγορση και αυστηροί.
Σας καλωσορίζω κι εγώ στην κυπριακή μπλογκόσφαιρα.
Στα περισσότερα θα συμφωνήσω με τον politispittas, αλλά θα σημειώσω και κάποια άλλα σημεία, που δεν έχουν να κάνουν με τη θεματολογία σας αυτή καθ’ αυτή.
Καταρχήν θεωρώ ότι αυτή η συνήθεια, κάποιοι να κρύβονται πίσω από την ανωνυμία ή τα ψευδώνυμα δεν είναι η ενδεδειγμένη.
Πρέπει όλοι να έχουμε το θάρρος να λέμε την άποψη μας επώνυμα.
Διότι η επωνυμία σημαίνει υπευθυνότητα.
Κάποιος που κρύβεται μπορεί να πει και να κάνει πολλά, αλλά θεωρώ ότι η αξιοπιστία του είναι μειωμένη.
Μιλώντας και γράφοντας επώνυμα αποφεύγει κάποιος τις ακρότητες και όλα τα συναφή.
Επίσης, στοιχειώδης κανόνας της Δημοκρατίας είναι ο σεβασμός της οποιασδήποτε άποψης.
Αν θέλετε να σβήνετε αναρτήσεις όπως εκείνη proudgaros, θα πρέπει να σβήνετε και άλλες που είναι προσβλητικές για άλλους.
Και μιας και το έφερε η κουβέντα, η ανάρτηση που σβήσατε ήταν η πιο ουσιαστική.
Πρόλαβα και την διάβασα και ο proudgaros σας ρωτούσε πως θα αντιδράσετε αν ο λαός εγκρίνει το σχέδιο που πιθανόν θα έρθει.
Και ειλικρινά μου προκάλεσε εντύπωση ότι δεν σβήσατε κάτι άλλο και επιλέξατε αυτό.
Μήπως εδώ δικαιώνεται ο politispittas που λέει ότι κάποιοι αντί επιχειρημάτων προβάλλουν συνθήματα;
Αυτά έτσι προκαταρκτικά και σημειώνω ότι όσα γράφω τα γράφω με καλή καρδιά και όχι με εχθρότητα.
Να είστε καλά.
Οι προηγούμενες αναρτήσεις του proud garou έμειναν γιατί απαντήθηκαν.
Όμως, επειδή η σελίδα είναι blog και όχι forum, ενίοτε θα επιλέγουμε να μην επιτρέπουμε σε ακραίους να φιλοξενούνται στις σελίδες μας.
Μία επίσκεψη στο blog του proud garou και τα όσα είπε στο παρελθόν για τον Τάσσο Παπαδόπουλο, τον κάνουν ανεπιθύμητο στο δικό μας blog. Δικό μας το blog, δικοί μας οι κανόνες, δεν είναι forum εδώ.
Όπως δεν έχουμε κι εμείς απαίτηση να μας δέχονται σε όλα τα blogs.
Αγαπητέ Μιχάλη,
Επιλογή μας η ανωνυμία. Ας ελπίσουμε ότι θα έρθει μία εποχή, που η επωνυμία θα είναι απόλυτα ασφαλής.
ΡΙΜΑΧΟΣ
Agepite proudgare olos tiheos akousa tora oti mehri kai i clinton paradehtike episima(!!!) oti to anna itan tragiko gia tous ellinokiprious.
Και μετά λέτε ότι δεν είστε υπόλογοι σε κόμμα. Και πως είπε κάτι για τον μακαρίτη τον Παπαδόπουλλο, παρακάτω;
Εσείς εν είπετε ότι αγωνίζεστε για την δημοκρατία; αυτό είναι δείγμα δημοκρατίας;
Επίσης όταν είπε εκείνο που είπε για τον Τάσσο δεν είδα να του απαντάτε, μόνο τωρά είπετε ότι είναι ανεπιθύμητος. Για να ξεκαθαρίσουμε ούτε εγώ συμφωνώ με όσα είπε ο γάρος και του απάντησα σε κάποια πράματα με έντονο ύφος αν προσέξατε,αλλά θα μπορούσατε να του απαντήσετε, πράμα καθόλου δύσκολο αφού τα λεγόμενα του είναι άστα να πάνε!
Ένστερνίζομαι την ιδεολογία σας αλλά για να μπορούμε να παρακολουθούμε τις αναρτήσεις σας πρέπει να ξέρουμε ότι δεν είστε κομματικά εξαρτημένοι είτε στο ΔΗΚΟ είτε στο ΑΚΕΛ είτε στο ΔΗΣΥ.
Φιλικά
Υ.Γ κάποιος που είπε για την ανωνυμία, τούτο το ποιήμα φίλε μου να το παπαγαλίσεις αλλού. Αν δεν μπορείς να απαντήσεις στα ΛΕΓΟΜΕΝΑ μας, μην απαντήσεις και μην βρίσκεις δκαιολογίες.
Υ.Γ Διαφωνώ σε ΠΟΛΛΑ μαζί σου κύριε Πίττα αλλά το ότι εσύ τουλάχιστον αντιλαμβάνεσαι ότι στην Κύπρο ζουν δυο διαφορετικά έθνη, δύο διαφορετικοί τύποι ανθρώπων, είναι ελπιδοφόρο.
Κοίταξε φίλε,
Κατ' εξαίρεση, γιατί δεν είναι φιλοδοξία μας να προβάλλουμε εμείς τέτοια κείμενα, σε παραπέμπουμε στην ακόλουθη δημοσίευση αυτού που κόψαμε. Να τι γράφει ο "κοφθείς" "garos" από το δικό μας blog, στο blog του Γ. Πίττα:
" BtW κοπιάστε να δείτε βίντεο στο μπλοκ μου που κάνει σκόνη τον παρολίγον εθνάρχη που έθαψε την Κύπρο με το ΟΧΙ του 2004 και άνοιξε την πόρτα σε χιλιάδες νέους εποίκους.
Και ποιος πταίει αν η λύση που θαρθεί θα είναι χειρότερη από το ΑΝΑΝ;
Και ποιός δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να εξηγήσει τα πολλά καλά στοιχεία του ΑΝΑΝ;
Αυτός που κι απο τον τάφο του καταριέται τους συμπατριώτες του Τουρκοκύπριους που αν ήταν στην Αμερική θα είχε ιδρύσει την ΚΟΥΚΛΟΥΞΚΛΑΝ.
Ο μίστερ No!"
Οπότε αγαπητέ φίλε, κάτι τέτοιους θα τους κόβουμε. O φίλος Γιώργος στο δικό του blog για τους δικούς του λόγους, ίσως είναι πιο ανεκτικός. Εδώ όμως: Our house, our blog, our rules. Δε θα προβάλλονται άτομα με πεμπτοφαλαγγίτικες αντιλήψεις και αισχρά απωθημένα σε αυτό το μπλογκ. Άλλωστε, όπως είπαμε, εδώ δεν είναι φόρουμ.
2) Αν διαβάζοντας το blog μας και τις αναρτήσεις μας, εσύ έχεις αμφιβολία για το αν εξαρτώμαστε από κόμμα, τότε δεν μπορούμε να σε πείσουμε, ότι κι αν σου πούμε.
3) Η ουδετερότητα του τύπου "όλοι είναι οι ίδιοι", είναι ακραία θέση. Ο Τάσσος Παπαδόπουλος και οι άλλοι 2 ανθυποψήφιοί του δεν ήταν οι ίδιοι. Και αν το ότι τον υποστηρίξαμε τότε ως άτομα και τιμούμε σήμερα τη μνήμη του ως Επιτροπή, κάνει κάποιους να μη θέλουν να παρακολουθούν το μπλογκ μας, τους λέμε ότι αυτή είναι επιλογή τους και ότι στόχος μας δεν είναι να τα πηγαίνουμε καλά με όλους ή να χαϊδεύουμε αυτιά. Στόχος μας είναι, με το δικό μας τρόπο, τον καυστικό και τον ελεύθερο, να πρεσβεύουμε ιδέες. Που εμάς της Επιτροπής μας δένουν μεταξύ μας. Όπως τραγουδά και η Γαλάνη " Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δε θα μπορέσουμε".
@Ανώνυμε (του σχολίου 9:34 μμ) Το να διαφωνούμε σε ΠΟΛΛΑ ή λίγα, κακό δεν το θεωρώ, διόλου. Για πολλοστή φορά θα επαναλάβω την πάγια θέση μου πως μέσα από τις διαφωνίες , κόσμια και με σεβασμό προς όλους εκφρασμένες, μπορούμε είτε να μάθουμε κάτι παραπάνω είτε να κατανοήσουμε τον τρόπο σκέψης του Άλλου. Έμαθα στον Άλλο, να έχω πάντα σεβασμό και ας το έχω πληρώσει πάμπολλες φορές αυτό.
Στη φράση σου ωστόσο "εσύ τουλάχιστον αντιλαμβάνεσαι ότι στην Κύπρο ζουν δυο διαφορετικά έθνη, δύο διαφορετικοί τύποι ανθρώπων, είναι ελπιδοφόρο" διακρίνω μία υπεροψία. Διακρίνω την υπεροψία του ανθρώπου που νομίζει πως κατέχει την απόλυτη αλήθεια και, κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Δεν είναι "ελπιδοφόρα" η άποψή μου, γιατί δεν την χαρίζω προς όφελος κάποιας πλευράς. Είναι απλά η γνώμη μου, κατασταλαγμένη από όσα έχω δει, παρατηρήσει και κρίνει. Έχει σημασία, εφ' όσον διαφωνούμε σε "πολλά" μόνο στο σημείο εκείνο που μπορεί να βοηθήσει σε μία διαλεκτική διεργασία μεταξύ μας, μεταξύ όλων.
Αναφορικά με τον Τάσσο Παπαδόπουλο. Διαφωνώ με το πνεύμα και το ύφος του Γάρου. Το βρίσκω "φτηνό" και λυπάμαι.
Ο Τάσσος Παπαδόπουλος ανεξάρτητα με το αν διαφώνησε κανείς ή όχι μαζί του, ήταν ίσως ο έσχατος ηγέτης του τόπου που ήταν άρρηκτα δεμένος με την Ιστορικότητα. Την Ιστορία προσπάθησε, πάσχισε να υπηρετήσει και τίποτα άλλο. Η πρακτική του, ο τρόπος του, η φιλοσοφία του, ήταν όλα γνήσια προϊόντα της ματιάς του στην Ιστορία του τόπου του. Μπορεί κάποιος να διαφωνήσει έως και απόλυτα με την πρακτική του, τον τρόπο του και τη φιλοσοφία του. Αλλά δεν μπορεί κανείς να τον λοιδορήσει και να του προσάψει ιδιοτέλεια οι "επικύψεις" στον ξένο παράγοντα. Όπως γνωρίζουν ορισμένοι, συνεργάστηκα μαζί του στενά στις εκλογές του 2003.
Ήμουν πολύ φρέσκος στην Κύπρο, μόλις τον Οκτώβρη του 2002 είχα φτάσει. Το να πω πως δεν με άγγιξε η προσωπικότητά του θα ήταν ένα τερατώδες ψεύδος. Θα πω κάτι που ίσως ξενίσει. Είχε όμως μια περίεργη και βαθειά αναλογία με τον Χαρίλαο Φλωράκη. Δύο διαφορετικοί άνθρωποι, με διαφορετικές αφετηρίες αλλά με μία απίστευτα έντονη αίσθηση «Ιστορίας» σε κάθε τους κίνηση, λέξη, απόφαση. Ένα άλλο τους κοινό, ήταν η επίσης βαθειά φυσική ευγένεια στους τρόπους αλλά και η ίδιου τύπου ενόχληση στις «βλακείες» και τις ανοησίες.
Ξέρετε, οι ηγέτες που έχουν «αίσθηση ιστορίας» έχουν εκλείψει. Δεν έχει σημασία αν έρχονταν από δεξιά ή αριστερά. Σημασία είχε πως στις αποφάσεις τους, μετρούσε ο ιστορικός βηματισμός. Και η απουσία αυτού του «είδους» είναι τεράστια στις παράξενες μέρες μας.
Αγαπητέ Μόδεστε,
Τι σημαίνει το επίσημο ΔΗΚΟ θα απουσιάζει από το συλλαλητήριο…. Μήπως υπάρχει και ανεπίσημο ΔΗΚΟ το οποίο εκφράζετε εσείς? Το ΔΗΚΟ κύριοι αν δεν κάνω λάθος, στην εκδήλωση στέλνει τον κοινοβουλευτικό του εκπρόσωπο. Εκτός και αν θεωρείτε τον κύριο Αγγελίδη ανεπίσημο ΔΗΚΟ ή ακόμη και εξωκομματικό!!
Όσον αφορά τους πραγματικούς Δηκοϊκούς σε παραπέμπω στον «νοητικό γυμναστή» της Αλίκης Βουγιουκλάκη που μιλούσε για κάποιους που αν έχαναν στις εσωκομματικές θα αποχωρούσαν από τις τάξεις του κόμματος.
Μήπως ο ίδιος ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ δεν ήταν σημαιοφόρος του ΟΧΙ εκείνη την περίοδο? Μήπως ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ δεν είναι ο θεματοφύλακας των αξιών και αρχών του ΔΗΚΟ? Και αν διαφωνείς να σας παραπέμψω στην ομιλία του Προέδρου στο συνέδριο της Επαρχιακής Επιτροπής Λευκωσίας στην ΠΑΣΥΔΥ προ Τακτικού Συνεδρίου, που εμφαντικά δήλωσε ότι σε περίπτωση που επανεμφανιστεί σχέδιο λύσης παρόμοιο, εφάμιλλο, τουλάχιστον να προσομοιάζει με το Σχέδιο ΑΝΑΝ τότε εμείς θα απαντήσουμε ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ, και αν πάλι έχετε διαφορετική άποψη, γιατί τότε το τελευταίο Παγκύπριο συνέδριο του κόμματος τον εξέλεξε πανηγυρικά για δεύτερη θητεία πρόεδρο του Δημοκρατικού Κόμματος. Βλέπεις αγαπητέ Μόδεστε ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ είναι πραγματικός Δηκοϊκός και τιμά και σέβεται την ιστορία του κόμματός που ηγείται. Και στόχος του από ότι φαίνεται είναι να οδηγήσει το κόμμα αυτό ακόμη πιο ψηλά ελπίζω να είναι και στόχος των υπολοίπων.
Μες την ανιδιοτέλεια ο Κάρογιαν. Όλα για τους άλλους και για τις ιδέες και τίποτα για την πάρτη του!
Φυσικά, αν πουν τζιαι βάλουν τον τον Κάρογιαν ( που έπρεπεν κανονικά βάσει της αξίας του το πολύν πολύν να ψήνει καφέδες κυπριακούς με πολύν καϊμάκκιν και να μετρά τσιφτέδες σε κανέναν καφενέν κάτω στην παλιάν Λεμεσόν στην Πλατείαν Ηρώων) Πρόεδρον της Κάτω Βουλής ή τίποτε αξιωματούχον του συνιστώντος κρατιδίου, μπορεί εμφαντικά να πει τζιαι ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ!
Γιώρκος
Έλα Αθηνούλλα, εσύ είσαι μάνα μου;
ΓΙΩΡΚΟΣ
Αφού έγραψε έτσι ΒΛΑΚΕΙΕΣ καλά να του κάμετε αλλά εμπορούσετε να δείξετε που την αρχή τι μαλακίες(μετά συγχωρήσεως) έγραψε για να ξέρουμε το λόγο που σβήσατε τα σχόλια του.
Αλλά, έτσι που περιέργεια θα ήθελα πολλά να μάθω τα "καλά" του σκεδίου ανανά...
Ο Τάσσος είναι διφορούμενη προσωπικότητα, επιβάλλεται σεβασμός στο πρόσωπο του μόνο και μόνο για εκείνο το ΟΧΙ,αλλά όχι θεοποίηση.
Θα δείξει ο καιρός αν είστε ανεξάρτητοι ή όχι, εγώ πάντως θα συνεχίζω να σας διαβάζω.
Μίστερ Πίττας τα πολλά μπλα μπλα άστα. Εφάνηκε η δημοκρατικότητα σου όταν ζήτησες το κλείσιμο του ΑΠΟΕΛΛΑΣ. Θυμάσε;;
Ξεχάσατε μήπως πως ο Καρογιάν ήταν η επιλογή του αείμνηστου Τάσσου Παπαδόπουλου ως γενικός συντονιστής στο προεκλογικό του επιτελείο, που είχε ως αποτέλεσμα την πανηγυρική εκλογή του ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας από τον πρώτο γύρο;
Ξεχάσατε μήπως πως ο Καρογιάν ήταν επίσης επιλογή του Τ. Π. και ένας από τους βασικούς του συνεργάτες στο Προεδρικό;
Ξεχάσατε μήπως ότι ο Καρογιάν ΔΕΝ ήταν ο γενικός συντονιστής του επιτελείου του Τ.Π. κατά την τελευταία οδυνηρά αλησμόνητη προεκλογική μάχη; Και αυτό γιατί έτσι ήθελαν κάτι κοπελούθκια που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα και τελικά το μόνο που έκαναν ήταν να «βράζουν» τις καρέκλες στο επιτελείο, να μην αφήνουν τον κόσμο του ΔΗΚΟ να τους πλησιάσει και να ονειρεύονται τις θέσεις που θα κατελάμβαναν μετά τη νίκη του Τ.Π. Κούνια που τους κούναγε…
Μήπως, επίσης, εσείς όλοι που πιπιλάτε ανελλιπώς την κουφέτα του «να φύγει το ΔΗΚΟ από τη συγκυβέρνηση» έχετε κάτι να προτείνετε για το μετά; Την πιθανότητα συγκυβέρνησης ΔΗΣΥ-ΑΚΕΛ και λύσης του Κυπριακού «όπως να ‘ναι» δεν την βλέπετε ή απλά κλείνετε τα μάτια μπροστά στο όποιο προσωπικό σας όφελος;
Τον Καρογιάν μπορεί να τον φάτε κάποια στιγμή. Και μετά τι; Θα… κυβερνήσετε το ΔΗΚΟ, το όποιο ΔΗΚΟ, σε μια πατρίδα που δεν θα υπάρχει, που θα έχει παραδοθεί στους Τούρκους με τη δική σας - έστω πλαγίως, για να μην πω υπογείως- συμμετοχή; Και αυτό πάλι, όνειρο θερινής νυκτός είναι!
- Έχετε την εντύπωση πως οι ΔΗΚΟϊκοί θα κάτσουν με τα χέρια σταυρωμένα;
- Έχετε την εντύπωση πως όταν αποκαλείτε τους ΔΗΚΟϊκούς αριστερούς, όταν με επικαρπία χρησιμοποιείται τον όρο «γνήσιοι ΔΗΚΟϊκοί» θα πάρετε το ΔΗΚΟϊκό κόσμο με το μέρος σας; Το μόνο που καταφέρνετε είναι να τον προσβάλλετε, να τον εξαγριώνετε και να αποκαλύπτεται σιγά-σιγά το ποιοι πραγματικά είσαστε. Συνεχίστε, θα τα καταφέρετε!
… και ξανά, κούνια που σας κούναγε!
Τελικά ο Κάρογιαν εν ο σωτήρας της πατρίδος. Έφκαλεν τον Τάσσον Πρόεδρον, μετά επειδή εν εμπήκεν τζιείνος συντονιστής έχασεν ο Τάσσος, αλλά ανέλαβεν μετά την ήτταν ρόλον σωτηρίας μας τζιαι αποτροπής της συγκυβέρνησης ΑΚΕΛ-ΔΗΣΥ ( σαν το Τσολάκογλου έναν πράμαν). Χωρίς τίποτε για τον εαυτόν του καλέ!
Όι μάνα μου, ούλλα ακούσαμέν τα. Μόνον ένάν κοπέλλιν του Κάρογιαν που του ψήνει τους καφέδες τζιαι γλείψε γλείψε, ονειρεύκεται ότι εννα έσιει την ίδιαν τύχην με τον μάστρον του, μπορεί να βλέπει έτσι τα πράματα. Δηλαδή να ονειρέφκεται να γίνει, που σφογγοκωλάρης, Πρόεδρος!
ΓΙΩΡΚΟΣ
Φίλε ανώνυμε, που πάνω που το Γιώρκο, ακούσαμεν τα ουλλα!!!
Μα που ήταν καλέ μου ο Καρογιάν εχτές στο συλαλλητήριο????
Που ήταν τα ογλάνια του Κάρογιαν (βλέπε νεολαία ΝΕΔΗΚ, και οι λειποί καφετζήδες του)???
Μήπως επροσπαθούσαν να δείξουν νομημοφροσύνη του Χριστόφκια???
Οξά κούνια που με κούναγε τζιαι μένα???
Γεια σου ρε Κούλλουφε μεγάλε!Ο Γιώρκος σιερετά σε!
Αλλά εν τα ακούσαμεν ούλλα.
Έμεινεν να μας πει τζιαι για τις οικογενειακές τζιαι ηθικές αρετές του "σωτήρα της πατρίδας", ο γείτος πουπάνω. Εξίασεν τες τσίνες!
ΓΙΩΡΚΟΣ
an de sifoni me tis a3ies tou dhko na figi..ntropi tu..aisxos!
Παιδιά, την ανακοίνωση του ΔΗΚΟ για την επέτειο του δημοψηφίσματος ξέρετε ποιος την έγραψε και τι καπνό φουμάρει;
foumari graven A..... re paidia giati toso menos iremiste den katalavete pws kanete zimia sto komma; an exete tis diafvnies sas einai sevastes alla na katafereste etsi o enas me ton allo den einai sosto
Αυτή είναι η διαφορά του Κάρογιαν, από τους Τάσσο και Σπύρο. Όταν κάποιος προκαλεί τέτοια διχόνοια στο κόμμα με το προσωπικό του ξεπούλημα, που αναγκάζει κάποια κοπέλια του να υπερασπίζονται τα ανυπεράσπιστα και άλλους να αναγκάζονται να τον καταγγέλλουν δημόσια ( γιατί εντός δεν ακούγονται), τότε δεν κάνει για ηγέτης.
Να παραιτηθεί και να αναλάβει κάποιος πιο ηθικός το ΔΗΚΟ. Που να ενώνει και όχι να διχάζει. Που να βλέπει τις ιδέες και όχι τον εαυτό του. Όπως ο Σπύρος και ο Τάσσος.
Θα μας πει κάποιος ποιος συνέταξε την ανακοίνωση;
Που είσαι ρε Κούλλουφε μου να τους τα πεις; Που εχάθης έσιη λλίες μέρες;
Ε Κάρογιαν, ετέλειωσεν το καρναβάλιν. Παρέτα να κάμνεις τον Πρόεδρον τζιαι πιάε μάνα μου έναν σκέτον για τον Γιώρκον τζιαι κάμε τζιαι καναν μεζεκλίκκιν να φάει με τον κουμπάρον του τον Κούλλουφον.
( Τι; Τωρά εξύπνησες; Που εγύριζες ρε άτακτον αγόριν ως αργά;)
Τζιαι φέρε για τα κοπέλια σου κάτι να πιουν να τους περάσει. Κανάν τσιάιν κουρτουνιάν, τζιερασμένον που τον Γιώρκον σας.
ΓΙΩΡΚΟΣ
ma den katalavenei o karogian oti ginete rezili ..oti xani sinexos ti ligi a3ioprepia pou tou xarise to diko???
otan d sifonas me to koma to thema einai aplo..sikonese ke feugis..d menis ke ginese proedros,...
entometa3i oi misi k + bouleutes itan sto silalitirio...
Έλα όμως που το κόμμα δεν διαφωνεί με τον Καρογιάν. Διαφωνούν 5 άτομα, τα οποία επαναλαμβάνονται διαρκώς εδώ.
Μήπως ξεχνάτε το πρόσφατο ρεζίλεμά σας στην Κεντρική Επιτροπή;
Προφανώς αναφέρεστε στην Κεντρική Επιτροπή του ΑΚΕΛ, η οποία και διοικεί εσάς και τον ακελικό Κάρογιαν
Δημοσίευση σχολίου