ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ

Τετάρτη, 29 Απριλίου 2009

Όχι δεν ήταν "πελλός". Ήρωας ήταν. Και όποιος, της Επαγρύπνησης ή μη,
θέλει να λέει τον ήρωα "πελλό", δεν έχει θέση στη σελίδα μας.




Μετά τη μαζική εισβολή της διαφόρων ειδών Επαγρύπνησης του Δ. Χριστόφια στο christofias-watch και την προσπάθεια άσκησης πνευματικής τρομοκρατίας κατά των μελών της Επιτροπής, μέσω συντονισμένης και μαζικής ανάρτησης υβριστικών και απειλητικών σχολίων εναντίον μας, σε έκτακτη συνεδρίασή της, η Επιτροπή αποφάσισε σε σχέση με τη λειτουργία των σχολίων στις αναρτήσεις του blog:

1) Αναρτήσεις από περιηγητές που υβρίζουν ή προσβάλλουν ανοίκεια, είτε τους διαχειριστές της ιστοσελίδας είτε τα ιερά σύμβολα του Κυπριακού Ελληνισμού Τάσσο Παπαδόπουλο – Βάσο Λυσσαρίδη, είτε ήρωες που θυσιάστηκαν για την πατρίδα θα διαγράφονται.

Π.χ. αν κανένας φωστήρας χαρακτηρίσει ένα σύμβολο ως "γέρον που πρέπει να κάτσει έσσω του" ή ένα ήρωα ως "πελλό", η ανάρτησή του θα διαγράφεται.

2) Στόχος μας είναι ο έλεγχος και ο σχολιασμός του καθεστώτος Χριστόφια, μέσω πρωτότυπων καυστικών αναρτήσεων και όχι οι συνεχείς αντεκκλήσεις και σκιαμαχίες με την επαγρύπνιση και τους έμμισθους και άλλους εξαρτώμενους του οδοστρωτήρα.

Π.χ. αν κάποιος μας ζητά να λογοδοτούμε, θα διαγράφεται. Δε λογοδοτούμε σε κανέναν. Μόνο μεταξύ μας εμείς της Επιτροπής, στη συνείδησή μας και στο Νόμο. Σε κανέναν άλλον. Και ιδίως στην Επαγρύπνηση.

3) Το site μας δεν είναι κολλεκτίβα ή συνιδιοκτησία με την επαγρύπνηση, τον οδοστρωτήρα και την Κεντρική Επιτροπή. Είναι το σπίτι μας, το οποίο το χτίσαμε με πολύ κόπο. Και μέσα στο σπίτι του ο καθείς δικαιούται να θέτει τους κανόνες του.


4) Βεβαίως, ως Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο, ξεκαθαρίζουμε ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να εκφράζει την άποψή του στην ιστοσελίδα μας και να συζητεί με άλλους περιηγητές υπό μορφή σχολίων, νοουμένου όμως ότι θα σέβεται τη φιλοξενία που του παρέχεται, καθώς τα πιστεύω και τις ιδιαίτερες ευαισθησίες του οικοδεσπότη, δηλαδή της Επιτροπής, όπως πιο πάνω αναπτύχθηκαν.

5) Οποιοσδήποτε επιθυμεί να απευθύνεται στην Επιτροπή για διευκρινίσεις ή παρατηρήσεις για το blog και τις αναρτήσεις του, μπορεί να το κάνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς εμάς στη διευθυνσή μας και αν το κρίνουμε λογικό και σκόπιμο θα του απαντούμε σε προσωπικό επίπεδο.

6) Ευχαριστούμε αρκετούς από εσάς, καθώς και πλήθος καλοπροαίρετων bloggers, για τα πολύτιμα και ενδιαφέροντα σχολιά σας στις αναρτήσεις μας, τα οποία μόνο μας κάνουν καλύτερους.


Τούτων λεχθέντων, η ανάρτηση σχολίων χωρίς προηγούμενο έλεγχο, επαναφέρεται.

Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο

15 Σχόλια:

MARINOS είπε...

Χωρίς να είμαι υπερ των ανώνυμων σχολίων που βρίζουν και κατηγορούν, έχω την προσωπική γνώμη πως αν όντως θέλετε να είστε πειστικοί πως υπερασπίζεστε τη δημοκρατία και την ελευθερία της έκφρασης, θα οφείλατε να δέχεστε κάθε άποψη, όσο ακραία και αν αυτή εκφράζεται.

Μόνο σε περίπτωση χρησιμοποίησης χυδαίων εκφράσεων και ύβρεων να λογοκρίνετε τα σχόλια.

Η δημοκρατία δεν φοβάται κανένα. Ούτε καν τα άκρα.

Καλή σας συνέχεια.

Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο είπε...

Φίλε Μαρίνο,

Καλώς όρισες.

Σου απαντούμε κάπως αντικανονικά, γιατί ζητήσαμε τα σχόλια που απευθύνονται προς εμάς να μας αποστέλλονται σε email. Ας είναι όμως. Είσαι και αρκετά τεκμηριωμένος και αρκετά κόσμιος, και δε θα κολλήσουμε σε αυτό.

Δημοκρατία είναι να εκφράζεσαι ελεύθερα και να ζείς ελεύθερα. Είναι όμως και να σέβεσαι τον οικοδεσπότη στο δικό του σπίτι, ο οποίος θέτει κάποιους κανόνες.

Ήδη και συ βάζεις τα δικά σου όρια " τις χυδαίες εκφράσεις και ύβρεις".

Εμείς δεν έχουμε τέτοιου είδους όρια. Έχουμε όμως άλλα, όπως τα αναπτύξαμε.

mikis είπε...

Νομίζω ότι η παρέμβαση σας ήταν πολύ ορθή και συμμερίζομαι το χαρακτήρα του μπλοκ. Απλά συνηθίζεται από διάφορους σχολιαστές να καταφεύγουν σε ύβρεις χωρίς επιχειρήματα.
Αυτό που δυστυχώς έχει γίνει το ποίημα των "προοδευτικών" και αρχίζιε να μας ενοχλεί είναι ότι όποιος διαφωνεί με τη γραμμή του ΑΚΕΛ είναι: εθνικιστής, δεξιός, σωβινιστής, ακραίος, φασίστας, επικίνδυνος, μισαλλόδοξος, συντηριτικός, πολεμοκάπηλος και άλλα επίθετα που έχουν σε πρώτη ζήτηση. Αυτό που πρέπει να γνρίζουν είναι ότι υπάρχουν άτομα που δεν είναι καν πολιτικοποιημένα, ούτε γνωρίζουν ιδεολογίες, ούτε ιστορικές φυσιογνωμίες αλλά με την κοινή λογική τους δεν δέχονται τον Τούρκο ως αδελφό ή πιστεύουν ότι αδικούνται ώς άτομα όταν εξισώνεται μαζί τους το σύνοικο στοιχείο που καταπατά τον τόπο του.

Γιάννης N. Παναγιώτου είπε...

Θα ήθελα να εκφράσω τις εξής απόψεις, διεκδικώντας να μην υποπέσω σε λογοκρισία και απευθυνόμενος σε άτομα που αντιλαμβάνομαι ότι έχουν ιδιαίτερη πολιτικοποίηση και αίσθηση του καθήκοντος του ενεργού και δημοκράτη πολίτη που αναλαμβάνει δραστικά ρόλο:

Στα πλαίσια της Δημοκρατίας μπορεί ο καθένας να εκφράζει τις απόψεις του, όπως εκφράζετε κι εσείς τις δικές σας. Αντιλαμβάνομαι ότι για κάποιους λόγους αισθάνεστε ότι είναι καλύτερα, για εσάς ή για την αποστολή που αναλάβατε, να τις εκφράζετε ανώνυμα ή μέσα από κάποια συμβολικά ψευδώνυμα. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την υπογραφή των τοποθετήσεών μου.

Αντιλαμβάνεστε υποθέτω ότι με τις τοποθετήσεις σας κάποιοι θα συμφωνούν και κάποιοι θα διαφωνούν, τόσο ως προς τις θέσεις αυτές καθ’ εαυτές όσο και ως προς το ύφος. Εξάλλου, πρόκειται για καυστικές θέσεις, με καυστικό ύφος. Ανάλογης καυστικότητας θα είναι και οι όποιες απαντήσεις, με φυσιολογικό επακόλουθο κάποιοι να ξεπερνούν τα όρια της ευπρέπειας. Τα όρια της ευπρέπειας τα καθορίζει βεβαίως ο διαχειριστής του κάθε Ιστολογίου, αλλά θεωρώ ότι στα πλαίσια μιας ελεύθερης δημόσιας συζήτησης, θα ήταν μάλλον ηθικολογία το να προκαθορίζεται ότι θα δημοσιεύεται ως σχόλιο μόνο ότι κρίνει ως κατάλληλο ο διαχειριστής του Ιστολογίου. Φυσικά, εάν κρίνετε ότι η αποστολή συνοψίζεται στην καταγραφή των απόψεών σας και τη διαγραφή των απόψεων με τις οποίες δεν συμφωνείτε, θεωρώ ότι αδικείτε την προσπάθειά σας και στερείτε τη δυνατότητα της αντιπαράθεσης μεταξύ πολιτών που φαίνεται ότι έχουν άποψη.

Σε σχέση με το ότι το Ιστολόγιο είναι το «σπίτι σας», ανεξαρτήτως του εάν το αντιλαμβάνεστε έτσι, στην πραγματικότητα δεν είναι ακριβώς έτσι. Όπως οι ραδιοσυχνότητες και οι τηλεσυχνότητες αποτελούν εθνικό πλούτο, έτσι και τα ελευθέρως προσβάσιμα Ιστολόγια αποτελούν δημόσιο πλούτο και δημόσιο χώρο. Άρα λοιπόν, εφόσον επιλέξατε να προβάλετε τις απόψεις σας μέσα από ένα δημόσιο Ιστολόγιο αντί μέσα από μια ιδιόκτητη Ιστοσελίδα, δεν πρόκειται για το «σπίτι σας», αλλά για ένα δημόσιο χώρο που σας φιλοξενεί.

Τέλος, η εξής αναφορά σας:
«αν κάποιος μας ζητά να λογοδοτούμε, θα διαγράφεται. Δε λογοδοτούμε σε κανέναν. Μόνο μεταξύ μας εμείς της Επιτροπής, στη συνείδησή μας και στο Νόμο. Σε κανέναν άλλον»
νομίζω ότι είναι κάπως ιδιόμορφη. Εφόσον εκφράζεστε με απόψεις που απευθύνονται στους πολίτες, ο καθένας δικαιούται να κρίνει τις απόψεις σας. Εξάλλου, όταν μιλάμε για την ελευθερία της έκφρασης, δεν πρόκειται μόνο για τη δική σας έκφραση. Αλλά για την έκφραση όποιου θέλει να εκφράζεται. Και αυτός που εκφράζεται με τρόπο που προσβάλλει τους ήρωές μας, τους ηγέτες μας, τα θεία ή τα εθνικά σύμβολα περιθωριοποιεί εκ των πραγμάτων τον εαυτό του και τις απόψεις του.

Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη (Παναγιώτου) ως παλιός ραδιοπειρατής συμμερίζομαι την άποψη σου ότι οι ραδιοσυχνότητες είναι εθνικός πλούτος. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι ακροατές θα πρέπει να έχουν άποψη στο τί είδους μουσική θα πρέπει να μεταδίδω από τον σταθμό μου, ποιόν αποφασίζω να βγάλω στον αέρα κλπ.

Και αν δεν σ'αρέσουν οι Pink Floyd, πήγαινε λίγο πιο κάτω που παίζει Άννα Βίσσυ.

Το ίδιο και εδώ.

Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες του ιστολογίου έχουν αποφασίσει (διότι για απόφαση πρόκειται και όχι για υποχρέωση) να δίνουν πρόσβαση στους αναγνώστες για να συμμερίζονται τις απόψεις τους.

Και δεν μιλούμε για διαφωνίες αλλά για υβρεολόγιο, απειλές κλπ.

Ελευθερία έκφρασης Ναι, αλλά χωρίς ελευθερία σκέψης (την οποία κάποιοι αποφεύγουν) δεν νοείται ελευθερία έκφρασης.

Είναι σαν να βγαίνω εγώ και να λέω ότι "ο Γιάννης ο Παναγιώτου όταν ήταν στο Λονδίνο σύχναζε στο Σόχο και κυνηγούσε αγοράκια" και να επικαλούμαι "ελευθερία έκφρασης" τάχα. Όχι, αυτό δεν θα είναι ελευθερία έκφρασης, αλλά λίβελλος.

Λόγω επαγγέλματος ασχολούμαι με το διαδύκτιο πριν ακόμα να μετατραπεί σε "δια-δίκτυο" το 1991, όταν ακόμα ήταν κλειστό κύκλωμα. Ένα από τα καλά της τεχνολογίας είναι που έδωσε το μέσο σε αυτούς που έχουν (αρμόδιες) απόψεις να τις εκφράζουν. Ένα κακό είναι που έχει δημιουργήσει την εντύπωση ότι όλοι ανεξαιρέτως με πρόσβαση στο διαδύκτιο έχουν "αρμόδιες απόψεις" και απόλυτη ελευθερία ακόμα και όταν πρόκειται για λίβελλο, απειλές, ύβρεις κλπ.

Ρήγας

Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο είπε...

Αγαπητέ Γιάννη Παναγιώτου,

Πάλι καταχρηστικά απαντάμε, γιατί ζητήσαμε τα σχόλιά σας να μας αποσταλούν με email. Επιπλέον τονίσαμε ότι δεν επιθυμούμε να λογοδοτούμε, αλλά βεβαίως κάποιες διευκρινίσεις, θα σου τις παρέχουμε:

Μπορεί το internet να είναι προσβάσιμο από όλους. Αλλά τα blogs είναι το σπίτι του κάθε blogger. Ανώνυμου ή επώνυμου.

Κι εδώ είναι το σπίτι της Επιτροπής. Όπως και το δικό σου ιστολόγιο είναι το δικό σου σπίτι.

Βεβαίως κάποιοι παρέχουν τα ιστολόγια και υπάρχουν και εκεί διαμορφωμένοι κανόνες. Αλλά ο κάθε διαχειριστής ιστολογίου, το διαχειρίζεται όπως ο ίδιος επιθυμεί, στα πλαίσια δικαιωμάτων που έχει από αυτούς που του το παρέχουν.

Είναι γι' αυτό που ο διαχειριστής έχει δικαίωμα να διαγράψει αναρτήσεις ή ακόμη και να ελέγχει και σχόλια πριν να δημοσιευθούν. Του δίνεται αυτό το δικαίωμα από αυτούς που του έδωσαν το blog.

Αυτός που περιθωριοποιεί τον εαυτό του ο ίδιος, ας το κάνει έξω από εδώ. Εσύ θα δεχόσουν την Επαγρύπνηση ή κάποιο άλλο σταλινικό ή νεοναζιστικό σύνολο να μπαίνουν στο blog σου και να σε βρίζουν και να σε καλούν σε λογοδοσία; Θα δεχόσουν παιδεραστές να εκφράζουν απόψεις υπέρ της παιδεραστίας; Βιαστές υπέρ του βιασμού; Ρατσιστές υπέρ του ρατσισμού;

Υπάρχουν όρια και θέσαμε τα δικά μας.

Τα όσα επίσης σου λέει ο Ρήγας είναι πολύ εύστοχα.

Ελπίζω να σε καλύψαμε.

ΡΙΜΑΧΟΣ

Γιάννης N. Παναγιώτου είπε...

Αγαπητέ «ΡΙΜΑΧΕ»,
Καταγράφω τα εξής, μεταφέροντας τις απόψεις μου που δεν τις εκφράζω κουνώντας διδακτικά το δάκτυλο, αλλά με καλή και ειλικρινή διάθεση:

Είναι παράδοξο να εκφράζεται ως επιχείρημα το ότι τους κανόνες της δημοκρατίας τους καθορίζει η GOOGLE. Λες ότι, σχετικά με τη διαγραφή και τον έλεγχο των σχολίων «δίνεται αυτό το δικαίωμα (στο διαχειριστή) από αυτούς που του έδωσαν το blog». Εσένα σου έδωσε το blog η υπηρεσία Blogger που δημιουργήθηκε από την Pyra Labs και αγοράστηκε από την GOOGLE το 2003. Το ότι αυτή η εταιρία σου δίνει τη δυνατότητα να σβήνεις σχόλια ή να επιλέγεις ποια σχόλια θα δημοσιευθούν, δεν σημαίνει ότι αυτό είναι σωστό και προς υλοποίηση. Και τα αστυνομικά όργανα κρατούν περίστροφο, αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να το χρησιμοποιούν για να πυροβολούν τους πολίτες.

Εξάλλου, διεκδικείς το δικαίωμα της άνευ ορίων έκφρασης των δικών σου απόψεων. Και κάνεις ανώνυμα προσωπικές επιθέσεις σε συγκεκριμένα πρόσωπα και πολιτικές. Θέτεις όμως όρια για τους άλλους. Δηλαδή θέλεις εσύ να ασκείς ανώνυμα ελεύθερη κριτική χωρίς έλεγχο από κανέναν, αλλά θέτεις όρια στην κριτική που ασκεί προς εσένα κάποιος άλλος ανώνυμος ή επώνυμος. Και επειδή δεν πρόσεξα κανένα παιδεραστή ή κανένα βιαστή ή κανένα ρατσιστή, αντιλαμβάνομαι ότι το πρόβλημα είναι με τις αναρτήσεις που είναι διαφοροποιημένες από τις δικές σου.

Καταλήγω:
Δικαιούσαι, βεβαίως, να κάνεις ό,τι θέλεις. Εάν όμως θέλεις να διαχειρίζεσαι ένα αξιόπιστο χώρο που να λειτουργεί ως πλατφόρμα ελεύθερης συζήτησης, τότε άσε όλα τα λουλούδια να ανθήσουν και να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του. Εάν όμως η απάντηση είναι αντίστοιχη με αυτήν του ηλικιωμένου που λέει στα παιδιά «να φύγετε, να πάτε αλλού», τότε προφανώς έχουμε διαφορετική αντίληψη.

Ευχαριστώ.

Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο είπε...

Αγαπητέ Γιάννη, σεβαστή η άποψή σου, αλλά να σέβεσαι και τον οικοδεσπότη, τις επιθυμίες του και τα δικαιώματά του στο δικό του σπίτι.

Δε θα μπούμε σε αντεκκλήσεις και σε λογοδοσία. Η ανακοίνωση προσδιορίζει τους όρους σχολιασμού αναρτήσεων στο christofias-watch και είναι σαφής.

Το δικαίωμα συμμετοχής σε αυτή την ιστοσελίδα, που δεν είναι δημόσια, αλλά τελεί υπό διαχείριση, κουβαλεί και υποχρεώσεις και πλαισια: αυτά του οικοδεσπότη.

ΡΙΜΑΧΟΣ

O GIORKOS SAS είπε...

Γιαννάκη!

Κάτσε μάνα μου την μάππαν χαμέ.

Εν ώραν δουλειάς μάνα μου, που σε πληρώνει το κράτος, τζιαι μάλιστα πολλά καλά. Εν εισαι δουλειάν σήμερα;

Γιατί εν τζιαι πιερώννουμεν σε ρε κοπελλουρούιν για να παίζεις τον όμορφον τζιαι τον λεβέντην μες τα μπλοκς αλλά για να δουλέφκεις.

ΓΙΩΡΚΟΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ: Μα εσάστηκες, εξιουρίστηκες τζι επήες σε κανέναν ΦΩΤΟ ΓΙΑΓΚΟΣ τζιαι εφκίκες έτσι ποζάτος; Πε τζιε του Γιώρκου σου που επήες να πάει τζιαι τζείνος.

Ανώνυμος είπε...

Ρε Γιωρκατσε με το ναμιν!!!!!


πε μου στην γουλειά σου δέρνουν σε οξα εν σε πλιερωνουσιν καλα?
Αληθκεια όμως ο άδρωπος λαλει τα πολλά ωραία. Ζαττί ρε Γιώρκο εσούνι που την άλλη μερκά μόνο πόρτους ξαπωλάς.
Τούτο που μου αρέσκει μέσα σε τούτο το μπλοκ είναι ότι συνεννοούμαι με όλους τους ττόπουζους σαν εμένα τζαι εσένα.
Anyways ρε Γιώρκατσε εγίονι λισσιω τον νού σου. Όπως είπε τζαι κάποιος άλλος δαμέσα για ένα άλλο issue « Αν ήτουν η αζούλα πούζα» πρέπει εσύ να είσαι πολύ μεγάλος πούζης.


Ο Αντρίκκος σας.

O GIORKOS SAS είπε...

Γεια σου ρε Αντρικκούιν μου.

Πε γεια του Μάριου τζιαι του Μάρκου που σε στείλασιν!

Εν εκανόνισεν κανένας τον γέρημον τον Γιώρκον. Είπα τους να με πιαν έμμισθον, να μου κανονίσουν κανάν υπουργείον αλλά εγεμώσαν.

Εν για τούτον που έχω έτσι άχτιν σιόρ. Ούλλοι οι άχρηστοι εκανονιστήκαν. Ο Μάριος, ο Μάρκος, ούλοι τους! Μόνον ο καημένος ο Γιώρκος έμεινεν έτσι.

Όσο για τους πόρτους του Γιώρκου σου, ελα Αντρικκίν μου να τους μυριστείς. Άκουσα ξέρεις την τέγνην!

ΓΙΩΡΚΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη, λες:

"Είναι παράδοξο να εκφράζεται ως επιχείρημα το ότι τους κανόνες της δημοκρατίας τους καθορίζει η GOOGLE."

Καλά, μιλούμε ότι έπιασες πλήρως το νόημα.

Ρε πας καλά;

Τους κανόνες της δημοκρατίας τους εκφράζουν οι νόμοι, ούτε η Google για το διαδύκτιο ούτε ο Heinrich Rudolf Hertz για τα ραδιοκύμματα.

Και ναι, τα ιστολόγια ακολουθούν τους νόμους της χώρας στην οποία βρίσκεται (και λογοδοτεί) ο εξυπηρετητής (server). Καλώς ή κακώς αυτό συμβαίνει. Αυτός που είπε ότι το διαδύκτιο είναι άναρχο, ψέμματα είπε. Διότι εσύ ή εγώ μπορεί να είμαστε ανώνυμοι, αλλά η Google (που είναι υπεύθυνη στον νόμο εκεί που βρίσκεται) δεν είναι ανώνυμη.

Είναι σαν να έρχομαι στο σπίτι σου και να σε βρίζω και όταν μου ζητάς να φύγω να επικαλούμαι ότι τους κανόνες της δημοκρατίας δεν τους εκφράζει το ...κτηματολόγιο!

Πας καλά, ή απλώς προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις για επαγγελματική σταδιοδρομία;

Ρήγας

ΧΑΡΗΣ είπε...

αγαπητέ Γιάννη, καταλαβαίνω αυτά που λες και έχεις δίκαιο, όμως καταλαβαίνω και αυτούς που έχουν το μπλογκ να θελουν να βάλουν όρια.

κοίτα, η διαφορά είναι πως αυτό το μπλογκ φυσικά και δεν έχει την δυνατότητα να φιμώσει την δημοκρατία. διότι, πολύ απλά, όταν κάποιος θέλει να πει την άποψη του σε θεματα που εγείρει, και ας πούμε ο χριστοφιας-watch τον κόβει, τότε μπορει να κάνει ενα δικό του μπλογκ και να του απαντήσει απ εκει.

αν τωρα το μοναδικο μπλογκ που υπήρχε στο διαδίκτυο είταν το χριστόφιας-watch και οι διαχειριστές φίμωναν όσους έλεγαν διαφορετικά πράματα, να το καταλάβω - ναι, εκει μιλάμε για φασισμό. αλλά από την στιγμή που όποιος θέλει ανοίγει δικο του μπλογκ, δεν ειναι έτσι τα πράματα.

KOKIS είπε...

Μερικές σκέψεις κι από μέρους μου πάνω στη συζήτηση που γίνεται εδώ για την πολιτική του μπλοκ και το (δημοκρατικό) διάλογο στο internet:

Έχω παρακολουθήσει (ίσως και περισσόερο απ’ ότι μου επιτρέπει ο χρόνος μου αλλά και οι ιδεολογικοπολιτικές μου προσεγγίσεις κι αντοχές) τις εξελίξεις και τα διαδραματιζόμενα γύρω από (και μέσα στο) στο blog σας.
Έχω διέλθει (και μελετήσει) αρκετές από τις αναρτήσεις σας (και παλαιότερες και νεότερες) και τα σχόλια που τις συνοδεύουν κι έχω σχηματίσει άποψη και για το μπλοκ και για την αντιπαράθεση που δημιουργήθηκε με κάποιους «περιηγητές» (όπως αποκαλείτε τους επισκέπτες του μπλοκ). Βασικά συμφωνώ με τη συλλογιστική και τα συμπεράσματα του περιηγητή Γιάννη Παναγιώτου που έχει καταθέσει πιο πάνω, όμως θα ήθελα να παραθέσω κι εγώ κάποιες δικές μου σκέψεις εδώ σ’ αυτό το post όπου υπάρχει και η ανακοίνωση για την πολιτική σας αναφορικά με τους σχολιασμούς και τις αναρτήσεις των περιηγητών (έστω κι αν το post έχει ήδη κάπως παλιώσει). Έχω επίγνωση της πιθανότητας αν οι απόψεις μου “ξεφύγουν”, να λογοκριθώ, αλλά αναλαμβάνω πλήρως το ρίσκο και χαλάλι ο χρόνος που θα αφιερώσω (χάσω)!

Πρώτα απ’ όλα θα πω ότι δικιά μου διαπίστωση είναι ότι στόχος του ιστολογίου σας δεν είναι η αποκατάσταση της (όποιας καταπατημένης) δημοκρατίας αλλά η συνεχής, ανηλεής και εφ’ όλης της ύλης πολεμική ενάντια στο σημερινό Πρόεδρο. Δεν θα μπω στη διαδικασία να κρίνω, αν και σε ποιο βαθμό έχετε δίκιο ή άδικο, αλλά (αφού όπως διακηρύττετε στόχος σας είναι η αποκατάσταση της δημοκρατίας) δεν θα έπρεπε να δίνετε και βήμα στον αντίλογο και για κριτική και των δικών σας απόψεων; Τούτο δεν θα συνέβαλλε και στην ανάπτυξη ενός διαλόγου που θα βοηθούσε με τη σειρά του και στην τεκμηρίωση των θέσεων και τοποθετήσεων σας; Εκτός πάλι κι αν φοβάστε την αμφισβήτηση (των θέσεων σας) και απλώς επιδιώκετε να έχετε πρόσβαση ΜΟΝΟ από αναγνώστες που συμμερίζονται τις απόψεις τους, (όπως λεει κάπου κι ο Ρήγας).
Από τη μια η απροθυμία σας να κάνετε συζήτηση επί της ουσίας με τους διάφορους αντιφρονούντες περιηγητές (όπως π.χ. ο Μιχάλης, ο Άνευ, ο Γρηγόρης, η Τίνα) που εμφανίστηκαν στα πρώτα posts και καταθέσαν θέσεις κι απόψεις (και που κατά τη δικιά μου άποψη δεν έβρισαν, πλην ίσως κάποιων πλην όμως όχι όλων των Ανωνύμων), κι από την άλλη η τακτική που υιοθετήσατε για περιορισμούς κι αποκλεισμούς δημιούργησαν ένα πολωτικό κλίμα που κάνει το μπλοκ σας εσωστρεφές. Τούτο περιορίζει την επισκεψιμότητα του και την αναγνωσιμότητα των αναρτήσεων σας με αποτέλεσμα (κατά τη γνώμη μου πάντοτε) να περιορίζεται και η πλατύτερη διάδοση των θέσεων σας.
Εκτός πάλι κι αν αποκλειστικός στόχος σας δεν είναι η ανάπτυξη της δημοκρατικής κριτικής σκέψης και συζήτησης (βασικό γνώρισμα του αρχαιοελληνικού πολιτισμού) αλλά στείρος φανατισμός των ομοϊδεατών σας ... Οπότε παω πάσο!

Ανώνυμος είπε...

Έγραψε ο ΚΟΚΙΣ:

"Εκτός πάλι κι αν φοβάστε την αμφισβήτηση (των θέσεων σας) και απλώς επιδιώκετε να έχετε πρόσβαση ΜΟΝΟ από αναγνώστες που συμμερίζονται τις απόψεις τους, (όπως λεει κάπου κι ο Ρήγας)."



Αυτό που είπα είναι ότι ΑΛΛΟ πράγμα η διαφωνία (μέρος ενός δημοκρατικού διαλόγου) και ΑΛΛΟ πράγμα οι απειλές, οι ύβρεις, κλπ.

Οι διαχειρηστές του ιστολογίου δείχνουν ότι αφήνουν το πρώτο (μια γρήγορη ανάγνωση μηνυμάτων θα σε πείσει).

Επιπλέον, οι διαχειρηστές του ιστολογίου έχουν το δικαίωμα να μην επιτρέπουν το δεύτερο.

Ρήγας