Νεοσύλλεκτοι της Christofjungend σε ΚΕΝ. Στο άκρο δεξιά διακρίνεται ο Anef_Oriwn_Ηλικιακός_Ρατσιστής. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες λένε πως στην συγκεκριμένη ΕΣΣΟ υπηρέτησε και ο Έποικ-Lover. Ο Διοικητής του στρατοπέδου, ως υψηλόβαθμος αξιωματικός και μπαρουτοκαπνισμένο Ευελικτόπουλο, έχει πολλά Astra στην στολή του.
Η ευελιξία του Ευέλικτου είναι αριστοτεχνικά απίστευτη!!
Μέσω των παρακρατικών μηχανισμών του, των χαφιέδων, της Επαγρύπνησης και των πιστών και εντεταλμένων δούλων του σε δημόσιες υπηρεσίες, ιδιωτικό τομέα, οργανισμούς, ομίλους, κόμματα, συλλογικότητες, έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης:
1. Συλλαμβάνει κόσμο, ασκεί "πνευματική τρομοκρατία" στον Τύπο, στα σχολεία και στα πανεπιστήμια, συμπεριφέρεται ως μεταμοντέρνος φασίστας, αλλά και πάλι καταφέρνει να κατηγορεί τους πάντες ως φασίστες.
2. Ενώ είναι σε πλήρη και αγαστή συνεργασία με τον ΔΗ.ΣΥ., ενώ χαριεντίζεται και προστατεύει στην Βουλή τον Χρίστο Πουργουρίδη (δήλωση Κατσουρίδη "μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνια), ενώ αποδέχεται a priori 50.000 έποικους των οποίων "η καρδιά πάλλεται για την Κύπρο" όπως η Καίτη Κληρίδου, ενώ τρέχει να νομιμοποιήσει τα διχοτομικά τελετελεσμένα της εισβολής που προκάλεσε η ΕΟΚΑ ΒΗΤΑ, πάλι καταφέρνει να κατηγορεί τους πάντες ως πραξικοπηματίες.
3. Ενώ συνεχίζει απτόητος την πολιτική της Χούντας για "ομοσπονδία" με ρατσιστικές πρόνοιες (συμφωνία Λισαβώνας Ξανθόπουλου-Παλαμά - Ολτζάϋ), η οποία επιβλήθηκε τότε στον Εθνάρχη Μακάριο, πάλι καταφέρνει να κατηγορεί τους πάντες ως φιλοχουντικούς.
Η ίδια "ευέλικτη" λογική είναι που μας έφερε και στο πρόσφατο γεγονός της σύλληψης (και πάλι) πολιτών. Η Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο το έχει ήδη πει πως καταδικάζει τα συνθήματα του τύπου "Χριστόφια-Προδότη-Καταδότη". Εμείς όχι μόνο τα θεωρούμε προσβλητικά προς τον θεσμό του δημοκρατικά εκλελεγμένου Προέδρου, αλλά και πολύ ύποπτα και προβοκατορικά. Αυτοί που τα λένε και τα φωνάζουν θα μπορούσαν να είναι προβοκάτορες (όπως τότε με την ΕΟΚΑ ΒΗΤΑ) που θέλουν να προετοιμάσουν το κλίμα για να δικαιολογηθούν γενικότερες "εκκαθαρίσεις" στον δημοκρατικά αντιπολιτευόμενο χώρο.
Όπως και να έχει, εμείς θεωρούμε πως οι συλλήψεις απλώς οξύνουν το κλίμα και αποτελούν ένα εφιαλτικό προηγούμενο. Πώς θα ξέρει ο κάθε δημοκρατικά αντιπολιτευόμενος πολίτης πως αυτά που λέει και γράφει δεν είναι "εξύβριση του προέδρου"; Ποιος θα το κρίνει αυτό; Τι επιχειρεί να κάνει η κυβέρνηση, να αποθαρρύνει τους πολίτες από να συμμετέχουν στον ελεύθερο διάλογο;
Αλλά όμως όταν ο Δημήτρης Χριστόφιας και οι κολαούζοι του εκστόμιζαν ύβρεις σε βάρος άλλων, κανένας δεν εισηγήθηκε την σύλληψη του. Ας θυμηθούμε μερικά περιστατικά:
1. Στην κηδεία του Τάσσου Παπαδόπουλου δεν είχε αναφερθεί ούτε μια φορά στον ΟΧΙ που ο αείμνηστος άφησε ως παρακαταθήκη. Πέραν από αυτό, στην κηδεία του πρώην Προέδρου αντί να εκθειάσει τον νεκρό, εκθείασε το κόμμα του: «Στο καλό να πας Τάσσο. Το κενό που αφήνεις συλλογικά θα το καλύψουμε».
http://www.sofiatimes.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12312
2. Αντί να αντιπαρατεθεί με επιχειρήματα στην επιστολή Βάσου Λυσσαρίδη, επέλεξε να πέσει στο επίπεδο της λάσπης και να εξυβρίσει τον ιστορικό ηγέτη της ΕΔΕΚ και παλαίμαχο αγωνιστή της Δημοκρατίας. Ο Δημήτρης Χριστόφιας πέρασε σαν Οδοστρωτήρας πάνω από τον Βάσο Λυσσαρίδη: «ας κριθεί και αυτός και εγώ από τις θέσεις και τις πράξεις μου και εκείνος από τα λόγια του». Αν ήταν κάποιος άλλος, μπορεί να υπήρχε δικαιολογία. Αλλά όταν ένας άνθρωπος σαν τον Λυσσαρίδη έχει να επιδείξει ΕΜΠΡΑΚΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ κατά του ρατσιστικού απαρντχάιντ, κατά της φασιστικής ΤΜΤ, κατά της τυραννικής Χούντας, κατά της γενοκτονίας των Παλαιστινίων, και ο Δημήτρης Χριστόφιας απέναντι σε αυτόν τον γίγαντα της Δημοκρατίας έχει να αντιπαραβάλει απλώς μια ανιαρή καριέρα κομματικής πειθαρχίας όπου σταδιακά σκαρφάλωσε την ιεραρχία του ΑΚΕΛ, τότε ναι, αυτό αποτελεί ύβρη.
http://www.sigmalive.com/news/politics/87234
3. Όταν όλα τα εκφραστικά όργανα του ΑΚΕΛ, από την ΧΑΡΑΥΓΗ μέχρι κάθε μαθητική, φοιτητική, αγροτική, γυναικεία, αθλητική, εργατική κλπ φυλλάδα, έντυπο, ραδιόφωνο ή τηλεόραση αμέσως βρίζουν και ταμπελώνουν όσους ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ και στα πλαίσια της ελευθερίας του λόγου διαφωνούν με την κυβέρνηση ως "ακροδεξιούς", "φασίστες", "μασκοφόρους του Γρίβα", "γριβικούς", "εοκαβητατζήδες", "πραξικοπηματίες" εμείς τι άλλο να προσθέσουμε; Είναι αυτό χαρακτηριστικό δημοκρατίας; Πως νομιμοποιείται ηθικά ο κύριςο Πρόεδρος να συλλαμβάνει τους υβριστές του, αλλά αυτούς που βρίζουν και ταμπελώνουν δημοκρατικούς πολίτες τους προστατεύει;
4. Ποιός μπορεί να ξεχάσει τις βαρύτατες κατηγορίες κατά του Τάσσου Παπαδόπουλου για δήθεν επαφές με στελέχη της ΕΟΚΑ ΒΗΤΑ; Γιατί ποτέ δεν τεκμηριώθηκαν εκείνες οι καταγγελίες; Αυτά δεν ήταν ύβρεις κύριε Πρόεδρε; Γιατί επέδειξες ανοχή; Γιατί δεν προέτρεψες σε συλλήψεις τότε;
5. Μήπως να ξεχάσουμε το ξέσπασμα και το χυδαίο υβρεολόγιο του Δημήτρη Χριστόφια κατά του δημοσιογράφου του ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ Παύλου Ξανθούλη, ενώπιων μάλιστα Τούρκων και άλλων ξένων δημοσιογράφων; Αληθεύει (όπως γράφει το ΕΘΝΟΣ 23/3/2009) πως αποκάλεσε τον Παύλο Ξανθούλη "μ......" απλώς και μόνο επειδή του άσκησε ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ;
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11420&subid=2&tag=8405&pubid=2748779
6. Ή μήπως είναι ψέμα πως ο Δημήτρης Χριστόφιας, γεμάτος οργή επετέθη κατά του Μητροπολίτη Πάφου και του Αρχιεπισκόπου Κύπρου, λέγοντας πως στην Κύπρο δεν επικρατεί "θεοκρατικό καθεστώς" (εμμέσως, δηλαδή, τους κόλλησε την ταμπέλα πως θέλουν να μετατρέψουν την Κύπρο σε "ιρανικού" ή ταλιμπάν τύπου κράτος) επειδή οι τελευταίοι έθεσαν μερικά καυτά ερωτήματα για το θέμα των εξελίξεων στο κυπριακό;
http://www.paron.gr/v3/article_print.php?id=31294&colid=&catid=48&dt=2008-08-24%200:0:0
Στιγμιότυπο από την ορκωμοσία των Νεοσυλλέκτων της Christofjungend.
Οι "Μικροί Ποδηλάτες" (βαθμός που έχουν τώρα) ευελπιστούν μια μέρα
να γίνουν και αυτοί "Μεγάλοι Οδοστρωτήρες. "
Οι "Μικροί Ποδηλάτες" (βαθμός που έχουν τώρα) ευελπιστούν μια μέρα
να γίνουν και αυτοί "Μεγάλοι Οδοστρωτήρες. "
Δυστυχώς ο Δημήτρης Χριστόφιας έχει οδοστρώσει και ασφαλτοστρώσει την κυπριακή κοινωνία. Δημιουργεί τα Τάγματα Ύβρεως και Ταμπελώματος, πιστούς στρατιώτες οι οποίοι έχουν κατακλύσει ακόμη και τα υπόλοιπα κόμματα, ενώ έχουν παρεισφρείσει ήδη στην δημόσια υπηρεσία, στις υπηρεσίες πληροφοριών, και έχουν αλώσει τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Στο διαδίκτυο δε, με την εύκολη ανωνυμία έχουν ξαμοληθεί μια χούφτα μέλη των Ταγμάτων Ύβρεως και Ταμπελώματος και έχουν δημιουργήσει (αφού γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού και ανέξοδα) δεκάδες σελίδες οι οποίες εκπορεύονται από το ίδιο κέντρο και μόνο στόχο έχουν να ταμπελώνουν ως "ακροδεξιούς" και "φασίστες" και να βρίζουν ασυστόλως όσους αντιπαρατίθενται στην πραγματική ακροδεξιά των Ε.ΔΗ.-Ε.ΛΑ.Μ.-ΔΗ.ΣΥ. και στον πραγματικό φασισμό που ανέχεται και υποθάλπει η Ευέλικτη Διακυβέρνηση.
Χρέος μας είναι να απομονώσουμε τους ακροδεξιούς προβοκάτορες, τα δεκανίκα της Διζωνικής όπως η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, το ΕΛΑΜ, και τα πεντέξι άρρωστα απολειφάδια της ΕΟΚΑ ΒΗΤΑ. Χρέος μας είναι να αντισταθούμε και στον φασισμό των Χρυσαυγιτών, αλλά και στον κρατικό φασισμό και την φίμωση των Χαραυγιτών.
Η Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο, ως κόρη της αντιχουντικής "μητέρας-οργάνωσης", δηλαδή της "Επιτροπής για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα", πιστή στους αγώνες για την ελευθερία και το δίκαιο λέει:
Ούτε φασιστικά συνθήματα τύπου Hitlerjungend, ούτε φασιστικές συλλήψεις τύπου Christofjungend. Μόνο ελευθερία σκέψης, λόγου και σάτιρας στα πλαίσια της δημοκρατίας.
ΟΝΗΣΙΛΟΣ για το christofias-watch
67 Σχόλια:
Μπράβο Ονήσιλε!
Να γράφεις πιο συχνά. Από όλη την Επιτροπή, εσύ μου αρέσεις παραπάνω.
Ξέχασες και την Anastasiadesjungend(του δικού μας αρχιδικτάτορα, του Χίτλερ της Λεμεσού) που ντροπιάζει το κόμμα μας. Ο βρωμισμένος!
Έτσι είναι όπως τα λες Ονήσιλε. Μια σκέτη απολυταρχία που όσο περνά ο καιρός τόσο θα φανερώνει το αληθινό της πρόσωπο.
Να δούμε τι άλλα θα κάνουν για να αμαυρώσουν την πορεία των μοτοσυκλετιστών στις 9 Αυγούστου.
Να τους συλλάβουμε όλους Σαρτανάκκα, σύμφωνα με την λογική του Ευέλικτου. Να συλλάβουμε και όλες τις κερκίδες όλων των ομάδων γιατί εξυβρίζουν τους πάντες και τα πάντα και τα 90% των οδηγών στη Λευκωσία εν ώρα αιχμής. Να βάλουμε Εδονόπουλλα να τους παρακολουθούν και να τους καρφώνουν στην Κα Γκε Μπε που θα τους εξορίζει στη Σιβηρία.
Ή μήπως ο Ευέλικτος είναι υπεράνω ύβρεων και αντιπολίτευσης;
Είναι θέμα χρόνου να καταρεύσει το καθεστώς, με λυγμούς, κλάματα και οδυρμούς. Η υπέρμετρη στοχοπροσήλωση στην διάλυση φταίει. Ξανά έτσι περιπέτεια .... δεν νομίζω να ξανασυμβεί.
Ρε παιδιά κάτι ψιλοάσχετο, το τελευταίο καιρό όπου συναντήσω Ακέλικους-Ομονοιάτες δεν βγαζούν από το στόμα τους το καζίνο, επείδη μου αρέσει και μένα μπαίνω στην κουβέντα αλλά είμαι αδάης...
ΜΙΛΟΥΝ για τα κατεχόμενα και όχι για καζίνα του εξωτερίκου σαν να μην συμβαίνει τίποτε, αρχίζουν: το τάδε καζίνο στην Λευκώσια εν το καλύτερο, όχι αυτό της Κερύνειας εν το καλό κτλπ.!!!
Έλεος και απευθύνομαι στους διάφορους Ακελίκους που κόβουν βόλτες στο blog, μαντρώστε λίγο τα παιδία, δηλαδή ότι και να πούμε είναι λίγο για αυτούς τους ανθρώπους!
Βέβαια ας αναλογιστούμε τις ευθύνες μας και έμεις και πως καταλήξαμε έτσι!
hmmm pligothike proedros apo tin alithia pou 3estomise o laos...eee pou na dei akoma...!!
Εγώ ρε μεγάλε σε καταλαβαίνω. όπως θα ήθελες να άστραφτες έναν μπάτσο του μουστατζιού, έτσι θα ήθελα κι εγώ να τραβήσω μιαν γαουροκλωτσιά στην κωλάρα του Γρουτσώφ-φκια τζιας με έστελναν στη σιβηρία να σπάζω ρότσους
Μπορώ να δηλώσω Τουρκοκύπριος;
Θα έχω δωρεάν περίθαλψη, προτεραιότητα στα νοσοκομεία, να μένω σε κλεμμένο σπίτι, να μην πληρώνω άδεια κυκλοφορίας, ΜΟΤ, φόρους, να σας γ.... καθημερινώς και επιπλέον θα έχω και τους Ναινέκους να με λατρεύουν σαν να είμαι η Άρεια Φυλή.
EIN VOLK
EIN REICH
EIN FUHRER (CHRISTOFIEN)
SIEG HEIL!
Α, τωρά εφευρίσκουμε ύβρεις που το πουθενά; Το (1) αποτελεί, αν μη τι άλλο, απλό γλείψιμο στην μνήμη του μακαρίτη. Αν θεωρείτε το "αφήνεις κενό πίσω σου" βρισιά... ε, πλέον φακκάτε πάνω στους τοίχους για να φκάλετε το άσπρο μαύρο.
Το (2) εν εκάταλαβα γιατί εν βρισιά. Έννεν λογικό να κριθεί ο καθένας που τα λόγια τζαι τις πράξεις του; Μόνο αν απαντούσε "συγνώμη έχω άδικο" θεωρείτε οτι δείχνει σεβασμό; Μήπως τζαι το οτι ρωτώ να μάθω την λογική πίσω που τούτες τες θκυό πολλά παράξενες παραθέσεις "υβρίζω" τζαι εγώ;
3. Το "Χριστόφια- προδότη- καταδότη" δικαιολογείται; Έπρεπε τζαι εγώ να φκαίννω τότε να αποκαλώ τον Τάσσο δικτάτορα, απολυταρχικό τζαι εκμεταλλευόμενο την πόλωση μεταξύ "πατριωτών" τζαι "μη"; Ακόμα εν μετανιώνω που δεν το έκαμα γιατί α. ο Τάσσος ήταν επίσης εκλελεγμένος [όπως τζαι ο πρόεδρος τωρά], β. επίστευκα οτι παρά τη διαφωνία μου με την πολιτική του έκαμμε τζείνο που εθεωρούσε σωστό τζαι συμφέρον και γ. η πολιτική του μέχρι το Οχι [τζαι ίσως τζαι στην αδράνεια που ακολούθησε το Οχι] έκφραζε τη γνώμη του κόσμου τζαι το πώς αισθάνονταν τζαι δεν ήρτε που το πουθενά.
4. Αν έγιναν κατηγορίες χωρίς στοιχεία τότε κακώς έγιναν. Ποιά στοιχεία δικαιολογούν τις δικές σας κατηγορίες; Οι "ανταποκρίσεις" Ξανθούλη/ Ιγνατίου τζαι άλλων που ως μεταμοντέρνοι δημοσιογράφοι ακουν οτι θέλουν τζαι εφευρίσκουν δηλώσεις μετρούν σαν αποδείξεις;
5. Το ατόπημα του Χριστόφια είναι οτι παίρνει την κριτική [τζαι την "κριτική"] προσωπικά. Ειδικά στις περιπτώσεις "κριτικής" θα έπρεπε να εν πιο ήρεμος. Συλλήφηκε όμως ο κύριος Ξανθούλης; Κατηγορήθηκε ίσως οτι τα παίρνει από ξένες δυνάμεις;
6. Προσωπικά δεν εξέλεξα τον Αρχιεπίσκοπο εκφραστή της Ελληνοκυπριακής πολιτικής. Δεν ξέρω ούτε έναν που να το έκαμε. Ίσως τούτο έσιει να κάμει με το οτι αποδεδειγμένα αντιπροσωπεύκει το 8% όι του πλυθησμού αλλά... όσων εψηφίσαν στις Αρχιεπισκοπικές. Όταν λοιπόν ένας αντιπρόσωπος του περιθώριου προσπαθεί να επιβάλλει σε εκλελεγμένους αξιωματούχους πολιτική τότε ανησυχώ. Τον χαρακτηρισμό "θεοκρατικό" θεωρώ τον λάθος γιατί το συγκεκριμένο περιθώριο έσιει τόση σχέση με τον Θεό όσην έσιει τζαι το ΔΗΚΟ με το κέντρο ή το ΑΚΕΛ με τον κομμουνισμό.
GRAMMA TOY SARTANAKKA STON AH VASILI : AGIE MIU VASILI IMOUN PARA POLI KALO XRISTOFAKI, KOMMATOSKILAKI, KE EGRAFA TA AKTIVOS OPOS MOU LALOUSAN FETOS, SE PARKALO GIA DORO FETOS THELO NA ME GAMISI TOYRKOS, SE PARAKALO, ASE JE EN EPIKOS EN PIRAZI.
THANK YOU.
Γιατί είναι μοιραίο, όταν αυτός ο λαός χάσει το σύνδεσμο με την ουσία που τον συνέχει ως έθνος, είναι ευάλωτος σε κάθε λογής πορθητές της Πόλης του.
Ειναι μια φράση που σκιαγραφεί όλον τον Διχασμό που ξαναζούμε.Δεν με πειράζουν οι ύβρεις , αυτό που με ενοχλεί κατάφωρα είναι η ασέβεια προς τους θεσμούς και το χειρότερο η διάσταση με το λαικό αίσθημα.
Η Αριστερά δεν έμαθε ποτέ απο την Ιστορία της και φυσικά δεν περίμενα και απο το ΑΚΕΛ να πράξει το ίδιο.Η Αριστερά έπασχε στο ζήτημα της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας και ας επικαλούνταν σαν βασικά στοιχεία της Ιδεολογίας της.Πάσχει ακόμα.Δεν μπόρεσε να καταλαβει την διαφορά διεθνισμού και πατριωτισμού. Ουτε την διαφορα πατριωτισμού με εθνικισμού.Δίχασε τον λαό και τον διχάζει και μην απαντήσει κάποιος με το αιώνειο οι "αλλοι" ειναι υπεκφυγή.
Ταμπέλες,ετικέτες και μισθοφόροι λασπολόγοι είναι για τους λάτρεις και των "στρατοπέδων συγκέντρωσης αντιφρονούντων" που είτε λέγονται γκουλάγκ είτε Μακρόνησος το ίδιο μου ακούγεται.
Λυπάμαι που η Ελλάδα δεν είχε ποτέ αντάξια της Ιστορίας της εναν τέτοιο πολιτικό χώρο.
Δείτε το παρακατω αξίζει
Ο αρθρογράφος της τουρκοκυπριακής εφημερίδας «Αφρίκα» Τουργκούτ Αφσάρογλου, σε δημοσίευμα του, διερωτάται γιατί το ψευδοκράτος να ονομάζεται «ΤΔΒΚ» και όχι μόνο «Τουρκική Δημοκρατία».
Ο αρθρογράφος αναφέρει στο δημοσίευμα του, ότι η πλειοψηφία του πληθυσμού στα κατεχόμενα είναι από την Τουρκία, η νομισματική του μονάδα είναι η λίρα Τουρκίας, την «πολιτική» του την χαράσσει η Αγκυρα , σε «θέσεις κλειδιά» υπάρχουν εκ Τουρκίας, ο προϋπολογισμός του ψευδοκράτους ελέγχεται από την επιτροπή βοήθειας της Τουρκίας, οι καταθέσεις βρίσκονται σε υποκαταστήματα τουρκικών τραπεζών και οι δέσμες οικονομικών μέτρων είναι έργο της Αγκυρας.
Ο Αφσάρογλου, διερωτάται γιατί να μην αλλάξει ονομασία το ψευδοκράτος αφού όλα που το αφορούν έχουν να κάνουν με την Τουρκία.
Η εφημερίδα «Αφρίκα» σε άλλο δημοσίευμα της γράφει ότι νεαρός ο οποίος περιφέρονταν στην κατεχόμενη Αμμόχωστο έχοντας στην πλάτη του σημαία της Κυπριακής Δημοκρατίας, δέχτηκε επίθεση από έποικους.
Ο Κοράϊ Μπασντόγρουλτματζί συνελήφθη από τις κατοχικές αρχές και ανακρίθηκε
ΣΗΜΕΡΙΝΗ
Πόσο ευέλικτη στραβομάρα πρέπει να έχει κάποιος για να αντιληφθεί ότι απέναντι του δεν έχει "συντρόφους μεχμετζίκ"?
Οι χυδαίες αναρτήσεις του Σαρτανάκκα για τον Τάσσο Παπαδόπουλο και το Βάσο Λυσσαρίδη διαγράφονται. Το ίδιο και η ανάρτηση του Σ.Η.Ρ.Α.Ο.
μα πάλι ξαναχτύπησε ο Σ.Η.Ρ.Α.Ο.; Τώρα που του τα έσβησες κουμπάρε θα κάνει ανάρτηση.
σαρτανάκκα, δεν θυμάμαι να σε χαρακτήρισα ηλίθιο φανατικό, οπότε καλό θα ήταν να μην καταφεύγεις σε ξύλινη γλώσσα, διότι τέτοια δύναμαι κι εγώ να χρησιμοποιήσω. Χιούμορ κάνουμε. Μπορεί να μην πάω στη Σιβηρία, αλλά κάπου θα με πέψουν. Μην ξεχνάς τι έπαθαν οι Κατσουρίδης (που ξενογαμούσε νυχθημερόν στο Χίλτον- Γεωργία Αχιλλέως κτλ- ο συγγενής μου που δουλεύει εκεί καρσόνι μου λέει πως συνεχίζει απτόητος) και ο Χρίστου που εστάλη εις στην Λεμεσσόν.
όσο για τον φίλο sub, θα προσθέσω πως βλέπουμε το δέντρο (κάποιοι τ/κ φιλειρηνιστές) και παίζουμεν πελλόν για το δάσος (ένα κατεβατό μουτζαχεντίν)
Απορίες ενός προβληματιζόμενου (λετε να είναι και προβληματικός;):
1. Το σχόλιο με κεφαλαία γράμματα του Ανώνυμου (ώρα 2:27 μ.μ.) δεν είναι χυδαίο; Γιατί δεν διαγράφηκε;
2. Επιτρέπεται να μάθουμε κι εμείς (όπως και ο Bobby Sands) τι έλεγε στην ανάρτηση του αυτός ο περιβόητος Σ.Η.Ρ.Α.Ο.; Και πως ξέρετε ότι ήταν εκείνος; Έχετε κι εσείς κανένα χαφιεδότσουρμο έστω χαφιεδομηχάνημα που σας ενημερώνει σχετικά;
3. Στα όσα διερωτάται ο Nekatomenos δεν θα απαντήσει κανείς;
Αυτός ο σαρτανακκας και οι όμοιοι του είναι ότι χειρότερο έχει να επιδείξει η Κυπριακά κοινωνία!
Είναι φρούτα που ξεφύτρωσαν μετά το δημοψήφισμα ως αντίδραση στην πλειοψήφια του ΟΧΙ, καθοδηγούμενα βεβαία.
Πάντως στην πορεία των μοτοσυκλετίστων θα παρευρεθούν και Ακελικοί και αυτό μόνο ως θετικό μπορεί να εκληφθεί μιας και το κόμμα τους απαγορεύει στα μέλη του οποαδήποτε αντικατοχική ενέργεια με το πρόσχημα ότι θα τορπιλίσουν τις συνομιλίες.
Δήλαδη σε αυτή την χώρα το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να κάτσουμε με τα χέρια σταυρωμένα και να περιμένουμε το χάρο η τους Αμερικανο-Εγγλεζούς να ενδιαφερθούν για μας...
Απλά η Επιτροπή να πει ότι θα κάνει ειδικό αφιέρωμα προσεχώς στην επικείμενη πορεία των μοτοσικλεττιστών, την οποία υποστηρίζει με όλες της τις δυνάμεις.
η Χριστοφική Νεολαία (Χ.Ν.), κατά τα πρότυπα της πατρικής Χιτλερικής Νεολαίας (Χ.Ν.), έχει σκοπό να κλείσει κάθε άλλη μορφή πολιτικής οργάνωσης, και να εντάξει τα πάντα στον κορμό του ακροδεξιού ΑΚΕΛ
ο φασισμός έχει επιταχύνει. η δημοκρατία μας παραπαίει.
τα χριστοφάκια του ΔΗΚΟ με την πρώτη αφορμή βγήκαν παγανιά να καταπιούν τον νεαρό υποψήφιο ευρωβουλευτή
ο ΠΟΛΙΤΗΣ, η γνωστή υβριστική και φιλοναζιστική αισχροφυλλάδα, ακόμα δεν έκλεισε (κατηγορείται για ύβρεις κατά του Προέδρου της Δημοκρατίας)
ο Άντρος Κυπριανού, μαζί με τους υπόλοιπους 62, κυκλοφορεί ακόμη ελεύθερος
ΝΤΡΟΠΗ
*Ιοσίλιος*
Λευτεριά από το καθεστώς του κύπριου Αχμεντινετζαντ!
Προς Ανώνυμο που υπέγραψε "*Ιοσίλιος*"
Αστιγματισμός
Από την Live-Pedia.gr
Είναι μια ασθένεια των οφθαλμών. Με την ασθένεια αυτή επέρχεται αλλοίωση της κυρτότητας των διαθλαστικών μέσων του οφθαλμού. Αποτέλεσμα τούτου είναι το ότι ένα φωτεινό σημείο δε δίνει σαν είδωλο σημείο επάνω στον αμφιβληστροειδή χιτώνα, αλλά κηλίδα της οποίας η μορφή και οι διαστάσεις ποικίλλουν.
Εξαιτίας του αστιγματισμού, οι ακτίνες εκείνες που πέφτουν παράλληλα στον οφθαλμό δε συνενώνονται πουθενά σε κοινή εστία. Όσοι πάσχουν από αστιγματισμό, παρουσιάζουν όραση ελαττωματική και για τα αντικείμενα που βρίσκονται κοντά και για όσα βρίσκονται μακριά. Επίσης, ένα χαρακτηριστικό σύμπτωμα στην πάθηση αυτή είναι ότι δε διακρίνουν με την ίδια ευκρίνεια τα γράμματα μιας λέξης, αν και αυτά έχουν το ίδιο μέγεθος και το ίδιο πάχος.
Συνήθως, αυτοί που πάσχουν από αστιγματισμό βλέπουν τα αντικείμενα επιμήκη και πολλαπλά. Όταν ο αστιγματισμός βρίσκεται σε πρώτο στάδιο, είναι δηλαδή ελαφρός, δεν υπάρχουν τα συμπτώματα που αναφέρθηκαν, αλλά μόνο θάμπωμα των οφθαλμών. Το θάμπωμα αυτό παρουσιάζεται, όταν αυτός που πάσχει εντείνει την προσπάθειά του, για να διακρίνει κάτι. Συχνά οι διαταραχές, που οφείλονται σε αστιγματισμό, είναι τόσο ενοχλητικές, ώστε δημιουργείται ο φόβος σ' αυτόν που πάσχει ότι πρόκειται για νόσο του εγκεφάλου.
Ο αστιγματισμός διορθώνεται με κατάλληλους φακούς, που είναι κυλινδρικοί και λέγονται αστιγματικοί.
Φίλε, έχω την εντύπωση ότι ο εγκεφαλικός σου αστιγματισμός είναι τόσο μεγάλος που κυριολεκτικά έχεις χάσει τον μπούσουλα. Προσπάθησε να καθήσεις λίγο ακίνητος γιατί οι κινήσεις σου έχουν προκαλέσει μια τεράστια τρικυμία στον εγκέφαλο σου που σε βλέπω σε λίγο να μην μπορείς καν να περπατήσεις.
Να ενημερωθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση για τα έργα και τις ημέρες του καθεστώτος Χριστόφια!
Προς Ανώνυμο 2:24.
"Προσωπικά δεν εξέλεξα τον Αρχιεπίσκοπο εκφραστή της Ελληνοκυπριακής πολιτικής κλπ κλπ"
Μα δε μας κυβερνά ο Αρχιεπίσκοπος φίλε. Μας κυβερνά ο Χριστόφιας που εξέλεξε ο λαός! Με τη διαφορά ότι άλλα έλεγε προεκλογικά (π.χ. Δίκαιη λύση δίκαιη κοινωνία) και άλλα πράττει.
Μην πέφτεις στην παγίδα της ΔΗΣΑΚΕΛΙΚΗΣ λογικής ότι στο Εθνικό θέμα τα κόμματα εκπροσωπούν όλο το λαό γιατί το 2004 απόδειξε το αντίθετο.
Η Ειρηναία, αντί να ασχοληθεί με κληρώσεις και πωλήσεις κατσαρολών στο Ευχάριστο Σαββατόβραδο, διευθύνει κατευθυνόμενα πολιτικά προγράμματα με στημένες ερωτήσεις.
Αναμένω απάντηση από την Επιτροπή στο γιατί οι δηλώσεις Χριστόφια για τις οποίες ερώτησα παραπάνω θεωρούνται "υβριστικές".
Αν δεν θέλετε να απαντήσετε βέβαια εν δικαίωμα σας, δικό σας εν το μπλογκ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
ο Νεκατομένος σας
υ.γ.: απάντηση στον Ανώνυμο 3:05: μα εν τα έμαθες; Άμα ξιτιμάζεται κάποιος που έσιει αντίθετη άποψη δεν θεωρείται ύβρις.
προς επιτροπή: Πάντα τέτοια...!
Ειπα οτι εν θα ασχολουμαι με πολιτικα τζιαι με πολιτικους γουαναμπι (οπως ακριβως τούτη η επιτροπη) αμμα εν τα καταφερα.Ήταν πάνω που τες δυναμεις μου.Να 'σαστεν καλα ρε κοπελια εκάματε με τζιαι γέλασα.Εσείς της επιτροπής πρέπει να είσαστεν αδρωποι που με την εκλογην του Χριστοφκια ο παπάς σας έχασεν τα προνομια του τζιαι κατ'επέκτασην τζι εσεις τα δικα σας.Εν πειραζει κιπ απ δε γκουτ γουορκ τζι εννα τα καταφερετε
Αν είναι έτσι, μέτρα πόσα ε/κ ιστολόγια είναι φιλοκυβερνητικά και πόσα όχι και πες μας αποτελέσματα και πόρισμα.
ρε bobby ουτε με κοφτει ποσα εν της μιας μερκας τζιαι ποσα εν της αλλης τζιαι στο κατω κατω ίντα να κάτσω να γυρεύκω,αφου ειμαι σιουρος οτι εσhεις τα μετρημενα.Εν τω μεταξυ η απαντηση σου εν εσhει καμμια σχεση με τα γραφωμενα μου.Εγω κατηγορω σας ευθεως για ουτοπιστικον ευσευοποθησμον τζιαι συ λαλεις μου να μετρησω ποσα φασολια επεσαν μεσα τζιαι ποσα έξω που την καζανα την στιγμη που το προβλημα εν οτι εν εχω φωθκιαν να τα βρασω.
Το πιο πολυ χάζιν ομως εσhει το ο Πλαστηρας.Πε μου ρε μαγκα συνειδητοποιημενε,κοινωνικοποιημενε στατιστικολογε ευρωπαϊστή εναν παγκοσμιως υποψηφιον προεδρον καρεκλοκενταυρον που οσα, ή τουλαχιστον πολλα, που τζεινα που είπεν στην προεκλογικη του καμπανια εκαμεν τα πράξη.
Εν γι'αυτο που σου λαλω, εκαμετε με τζιαι γέλασα πάλε.
Γιατί λοιπόν ο λαός εκλέγει προέδρους αφού είναι ψεύτες;
Τι έχεις να αντιπροτύνεις για να μην μας εμπαιζούν;
Γιατί γράφεις σε διάλεκτο που μόνο οι Κυπραίοι μπορεί να καταλάβουν;
Απάντα αυτά ριτσιι μου και θα επανέλθω...
"φιλε" Ανώνυμε
1.Ο κόσμος εκλέγει προέδρους που είναι ψευτες για τον ίδιο λογο που πιστεύει στον θεο
2.Μονον ενα πραμαν έχω να προτείνω.Να ανοίξουμεν τα μάθκια μας (μόνοι μας χωρίς "βοήθειαν")
3.Γιατι εν η διάλεκτος που μου μάθαν να μιλώ πριν πάω σκολείον τζιαι χρησιμοποιώ την τζιαι σήμερα που μιλω με τον κόσμον.Εν που τα λία πράματα που εμείναν για να δηλώνουν καταγωγήν τζιαι προγόνους.Η θρησκεία άλλαξεν,οι γεωγραφικοι προσδιορισμοι εχαθήκαν.
Αμ γουέτιγκ....
Να μου επιτραπεί να κάμω τον δικηγόρο του Ρίτσι κύριε Ανώνυμε 3:30 [μα τι κακό εν τούτο δαμέσα, να μεν έσιει τόσος κόσμος το θάρρος της γνώμης του τζαι να μεν εφευρίσκει ούτε ένα ψευδόνυμο].
1. Επειδή οι πρόεδροι ιστορικά άλλα λαλούν μας μέσα [πουλώντας μας τα ουτοπικά όνειρα μιας υπέροχης απελευθέρωσης/επιστροφής κλπ] τζαι άλλα κάμμουν εχτός. Ο σημερινός πρόεδρος εν επίσης ένοχος τούτου του ατοπήματος γιατί ππέφτει έυκολα στην παγίδα του καθησυχασμού των απορριπτικών για να κρατήσεις τες ψήφους τους.
2. Πρώτα απ' όλα αντιπροτείνω πως το "αντιπροτείνεις" γράφεται με έψιλον γιώτα. Δεύτερον, ο κόσμος άλλαξε. Εν εξαρτούμαστε πλέον στην φαντασία του Ιγνατίου, στη δημιουργική δημοσιογραφία του ΚΥΠΕλεύθερου τζαι ούλλων των άλλων εφημερίδων τζαι καναλιών για να ενημερωθούμε τι κάμμουν οι Πρόεδροι μας έξω. Πλέον αν η κομματική ελίτ [τζαι ο Πρόεδρος της] θέλει να μας φουρνίσει μια ιστορία για "σχέδιο καθυπόταξης της γενναίας μικρής Κύπρου" μπορούμε να ελέγξουμε οι ίδιοι τες δηλώσεις των ξένων αλλά τζαι τες δηλώσεις των δικών μας έξω.
3. Εν μπορώ να απαντήσω για τον Ρίτσι αλλά εγώ τουλάχιστον κάμμω το επειδή το μπλογκ τζαι το θέμα του αφορά την Κύπρο τζαι τους Κυπραίους. Μεν υποτιμάτε τους εξ Ελλάδος, με λλίη προσπάθεια μπορούν να καταλάβουν τα πάντα.
Α, να συνεχίσω να περιμένω απάντηση στο ερώτημα μου για την ανάρτηση;
Richie
Δεν ξέρω αν σας δίδαξαν στα Εδονοσχολεία ότι η Κυπριακή διάλεκτος είναι μια αρχαία Ελληνική διάλεκτος στην οποία απαντάς λέξεις από τον Όμηρο (ξέρεις εσύ, τον Ομέρ) που έχουν χαθεί.
Εσύ όμως και ο νεκατωμένος την γελοιοποιείτε.
Σταματάτε λοιπόν να μιλάτε σαν τους χώρκατους.
Τζι ας γινεί το γαίμαν σας αυλάτζιν
Αποφάσισε, εν αρχαία ελληνική διάλεκτος ή εν χωρκάτικη; Είσαι περήφανος για την διάλεχτο ή έσιεις κόμπλεξ έναντι της;
Φανταζουμαι φίλοι της Επιτροπής οτι τα λεγόμενα του Πλαστήρα έννεν υβριστικά.
Πλαστήρα λεβέντη μου σταμάτα να κάμνεις υποθέσεις για μένα σε παρακαλώ.Εν σου περνά,ενας ήταν ο Πουαρω τζιαι τζείνος ήταν δημιουργημα φαντασίας.Στο σχολείο (γιατι για να μιλάς για εδονοσχολεια μάλλον εσυ ήσουν στο αντίπαλον σχολείον - όπως τες σχολές στην Αγγλίαν) εμάθαν μου να μεν τα μασω ούλλα όπως μου τα σερβίρουν αμμα να το ψάχνω νάκκον το θεμα.Μάθε λοιπον τζι εσυ να δκιεβάζεις προσεχτικά ίντα μπου γράφει ο καθένας πριν να κάμεις προσπάθειαν (αποτυχημένην φυσικα) να του απαντήσεις.Εγω εν εμίλησα πούποτε για κυπριακην διάλεκτον,ούτε έκαμα τον γλωσσολόγον,όπως φαντάζουμαι οτι είσαι εσύ.Για να μεν σε δυσκολεύκω, ο ανώνυμος ερώτησεν με γιατι γράφω σε μιαν διάλεκτον που μόνον οι Κυπραίοι καταλάβουν τζιαι οϊ γιατι μιλώ την κυπριακήν διάλεκτον.Είπα σου σταμάτα να κάμνεις τον ντετέκτιβ τζιαι βασίστου πας σε γεγονότα.
Σίουρα βρίσκω λέξεις που τον Ομηρο (Ομερ,Χομερ αν θέλεις φώναζε τον τζιαι Τασούλλαν) αφου τζιαι τζείνος εν ελλήνικα που εμίλαν.
Τον αν είμαι χώρκατος επείδη μιλώ την γλώσσαν που,οπως προανάφερα εμάθαν μου που μωρο,(μαθε να δκιεβάζεις πιο προσεχτικα!) τοτε απολογουμαι αλλα θελω να ξέρεις οτι ολα αυτα ειναι καθαρα θέμα επιλογης και οχι αναγκης.Οπως επισης ειναι θεμα επιλογης να ασκω κριτικη οπου συναντω ατωπηματα και ευσεποθησμους που καμια σχεση δεν εχουν με την πραγματικοτητα.Δεν εχω ιδεα το κοινωνικο-οικονομικο σου υποβαθρο αλλα μπορω στα σιγουρα να το προσδιορισω διαβαζωντας μόνο ΜΙΑ φορα την απαντηση σου και την εντεχνη αποφυγη σου στην ερώτηση που νομιζω οτι ηταν σαφεστατη.Τωρα θα σε παρακαλουσα οταν θα απεθυνεσαι προς το ατομον μου να προετοιμαζεσαι καταλληλως αλλιως να με αγνοεις όπως θα κανω κι εγω απο τωρα και στο εξης.
Ειδες άμαν θέλω ξι-χωρκατεύκω.
Richie εν το όνομα ενός γκει-μπαρ στο Παρίσι!!!!μουχαχαχαχα!!!
Δεν είναι θέμα εάν ή όχι η Κυπριακή διάλεκτος είναι μέρος της Ελληνικής. Αυτό είναι γεγονός. Δεν είναι εδώ το πρόβλημα.
Η γλώσσα είναι μέσο επικοινωνίας.
Μιλούμε και γράφουμε την ΚΟΙΝΗ Ελληνική διότι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι θέλουμε να μας καταλαβαίνουν ΟΛΟΙ.
Με άλλα λόγια, δεν με ενδιαφέρει πώς λες το φορτηγό στο χωρίο σου στα κοκκινοχώρια ('χορτηγο'), με ενδιαφέρει αν μπορείς να το πεις για να σε καταλάβω.
ΟΛΙΓΟΝ με ενδιαφέρει πώς μιλάς στο χωριό σου με την μάμμα σου και ΟΛΙΓΟΝ με ενδιαφέρει πως μιλάς στα μωρά σου.
Richie.
Μπαίνουμε σε έναν ΔΙΑΛΟΓΟ όχι μόνο για να πούμε το κοντό μας και το μακρύ μας, αλλά και για να ακούσουμε/διαβάσουμε τί λένε και οι άλλοι.
Αν ΔΕΝ θέλετε να σας διαβάζουμε, αν αυτό που θέλετε είναι απλώς να δείξετε ότι είστε διαφορετικοί, μποέμ και φολκλόρ, γράφετε και στα Κινέζικα, δεν με απασχολεί.
Η αυτο-ικανοποίηση να ξέρετε, ονομάζεται και μαλακία.
Άντε διότι ΠΗΞΑΜΕ στους φολκλόρ και στους κουλτουρονεοκύπριους εδώ μέσα.
Ρήγας
Μια παρατήρηση:
Γράφουμε στην ΚΟΙΝΗ Ελληνική έτσι ώστε η ανάγνωση να μπορεί να κυλά.
ΔΕΝ θέλω ρε ΜΑΓΚΑ να κάνω προσπάθεια για να διαβάσω αυτά που λες.
Θέλω να κάνω προσπάθεια να καταλάβω το ΝΟΗΜΑ αυτών που λες.
Πόσο δύσκολο είναι;
Ρήγας
Καρτερώ τζι’ εγιώνι μέρα νύχτα αν θα απαντήσει κάποιος από την Επιτροπή στα ερωτήματα του Nekatomenou για να μου λυθούν επιτέλους κάποιες απορίες αλλά ματαίως! Έχουν που έχουν συγχυστεί με τον Nekatomeno, επροέκυψε τους τζιαι τούτος ο Richie με τα χωρκατιλλίκια του τζιαι τη διάλεκτο του που να προκάμουν ...
Σιαχίνιν πάντως ο Πλαστήρας. Αμέσως εσύγκοψεν ότι ο Richie εν που τα Κοτσιηνοχώρκα. Φαίνεται που την προχορά του!
Όμως ρε παλλικαρά Πλαστήρα που θέλεις το γαίμαν τους άλλους να γίνει αυλάτζιν (τολμάς να το πράξεις ο ίδιος;), στην κυπριακή διάλεκτο δέχεσαι μόνο τες αρχαιοελληνικές λέξεις; Με τες λατινικές και τες τούρτζιηκες ίνταμ που εν να κάμουμεν;
Ένας προβληματιζόμενος (που εν να τον βκάλετε τζιαι προβληματικό).
Να αλλαξω τροπο γραφης τοτε για να μην δυσκολευω την αναγνωση.
Ρηγα το να γραφω στην διαλεκτο που μιλα το 90% του ελληνωφωνου πληθυσμου της Κυπρου, σε ενα μπλοκ το οποίο καταπίανεται με θέματα που αφορούν καθαρα το κυπριακο πολιτικο σκηνικο κι απευθυνεται ως επι το πλειστον σε Κυπριους δεν το αναγνωριζω ως σφαλμα.Μπορω όμως να αντιληφθω την δυσκολια στην προσπαθεια σου να αντιληφθεις το νοημα των γραφωμενων μη μπορωντας να κανεις "μεταφραση" οπως αναφερες κι εσυ.
Θα κλεισω τα ματια στους χαρακτηρισμους γιατι ουτε να δειξω ουτε να αποδειξω θελω.
Αν είσαι με την ιδέα οτι μονο στα Κοκκινοχωρια μιλουν διαφορετικα τοτε είτε δεν εχεις πατησει ποτε το ποδι σου στην Κυπρο ειτε οι Κυπριοι που κάνεις παρεα κάνουν προσπάθεια να μιλήσουν στην γλώσσα που εσυ καταλαβαίνεις και οχι στην γλωσσα που χρησιμοποιουν καθημερινα.Κάνε κι εσυ μια προσπαθεια.Μπορεις.
Την επομενη φορα που ισως θα τυχει να θελεις να διαβασεις κατι που έχω γράψει εγω και δεν μπορεις, τοτε μπορεις να μου ζητησεις να στο μεταφρασω.Γράφω στην κοινη κυπριακη (τουλαχιστον προσπαθω) για να με καταλαβαινουν ολοι...οσοι ενδιαφερονται και να 'σαι σιγουρος οτι με καταλαβαινουν.
Προς διαχιρειστες.
Απ' οσα επρόσεξα εκάμετε διχειριση των σχολιων αλλα εξεχασετε ενα πισω.Το σχολιον του ανωνυμου στις 27/07/09 στις 12:01μμ.
Λοιπόν ριτσιι είμαι ο ανώνυμος που σου κάμνει απορίες, από ότι εκατάλαβα μηδενίζεις τα όλα κάμνοντας τον υπερεαλιστή, θέλω τώρα να μου πεις αν πιστεύεις ότι το σχέδιο Ανάν θα λειτουργούσε στην Κύπρο η αν γενικά το νέο σχέδιο που ετοιμάζεται είναι βιώσιμο και λειτουργικό στην περίπτωση μας!
Μην μου βαλείς υποθέσεις του τύπου αν και αν ...
Νεκατωμένε εσύ εν θέλω να σχολιάσεις αν έχεις την καλόσυνη, βαρκούμε σε ειλικρινά, τουλάχιστον ο ριτσιις μιλά και γράφει λίον
Μάλιστα..
Άμα λαλείς "υπερρεαλιστή" εννοείς το καλλιτεχνικό κίνημα; http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A5%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%81%CE%B5%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
Άμα εν θέλεις να σχολιάσω βάλε μια παραγγελία στο μπλογκ να σβήννουν τα σχόλια μου. Εν κάμμουν έτσι πράματα αλλά μπορεί αν είσαι έτσι ευγενικός όσο είσαι μαζί μου να κάμουν μιαν εξαίρεση.
Ρήγα:
"Άντε διότι ΠΗΞΑΜΕ στους φολκλόρ και στους κουλτουρονεοκύπριους εδώ μέσα."
Ο καθένας μπορεί να γράφει όπως μιλά. Εχτός τζαι αν απαγορευτεί τζαι η διάλεκτος δαμέσα. Πάντως είδα τζαι άλλους με τους οποίους διαφωνώ τζαι που έννεν... "κουλτουρονεοκύπριοι" να γράφουν στα κυπριακά ή να μεν αντρέπουνται να τα μιλήσουν. Όπως τζαι τάχα μοντέρνους που φοούνται να μιλήσουν όπως ούλλος ο κόσμος.
"Γράφουμε στην ΚΟΙΝΗ Ελληνική έτσι ώστε η ανάγνωση να μπορεί να κυλά."
Μια χαρά κυλά η ανάγνωση τζαι έτσι. Αν παρακολουθείς αυτό το θέμα νομίζω καταλάβεις θκυό λέξεις κυπριακά. Τζαι στο κάτω κάτω, έλεος, πόσο διαφορετικά είναι πλέον; Πόσο μεγάλο εμπόδιο είναι δηλαδή;
Τέλος τούτου του θέματος. Λυπάμαι αν γίνομαι βαρετός αλλά καρτερώ κάποιον να μου απαντήσει γιατί το «Στο καλό να πας Τάσσο. Το κενό που αφήνεις συλλογικά θα το καλύψουμε» τζαι το «ας κριθεί και αυτός και εγώ από τις θέσεις και τις πράξεις μου και εκείνος από τα λόγια του» θεωρούνται βρισιές. Αρκετά αφέθηκαν ένας δύο να εκτροχιάσουν την συζήτηση. Εκτός τζαι αν δεν παίζει συζήτηση στα σχόλια της ανάρτησης, να το ξέρουμε να σχολιάζουμε μόνο με σύμφωνες γνώμες.
Μ'άρεσε ιδιαίτερα το "ελληνόφωνος πληθυσμός."
Όχι Ελληνικός, αλλά άγνωστης προέλευσης που απλώς ΕΤΥΧΕ να μιλά Ελληνικά.
Αυτή είναι η καινούργια γραμμή του κόμματος, Richie;
Και μετά θέλετε να σας λαμβάνουμε στα σοβαρά;
Διότι οι μαλακίες παραμένουν μαλακίες ανεξάρτητα σε ποιάν γλώσσα εκφράζονται.
Ρήγας
Άφησε το κόμμα Ρήγα και ξαναέλα στη συζήτηση. Αν φοβάσαι πως ο Ρίτσις είναι κομματικός παράγοντας [α Παναγιά μου, φτου φτου αννέν κακό τζαι ξόριστο] τότε μην ενδώσεις στην "φολκλόρ" διάλεκτο [να προσβληθώ τωρά που αποκαλείς τον τρόπο που μιλώ που τότε που ήμουν μωρό "φολκλόρ";] τζαι ελα ξανά στο θέμα μας που αν θυμάσαι εν τα "τάγματα ύβρεως".
Ο όρος "ελληνόφωνος πληθυσμός" είναι σωστός, αφού υπάρχουν και ελληνόφωνοι Τ/Κ. Δεν έχει δηλαδή ολόκληρος ο ελληνόφωνος πληθυσμός ελληνική εθνική συνείδηση.
Οι Ελληνοκύπριοι είναι εκείνο το τμήμα του ελληνόφωνου πληθυσμού που απέκτησε ελληνική εθνική συνείδηση στη διάρκεια του 19ου και του 20ού αιώνα, βασιζόμενο παραπάνω στη θρησκεία παρά στη γλώσσα. Ναι μεν πρόκειται για τη συντριπτική πλειοψηφία του ελληνόφωνου πληθυσμού, το ένα όμως δεν ισοδυναμεί με το άλλο.
Αφροασιάτη,
έτσι πολύ απλά πήγαινε νίφτου. Και μετά άνοιξε το βιβλίο για το Υπόμνημα του ΑΚΕΛ προς τον ΟΗΕ το 1949, (εκδόσεις Αιγαίον) για να μάθεις ιστορία και από πότε η Κύπρος είναι Ελληνική.
Πρέπει να το πιστέψω επειδή το λέει το ΑΚΕΛ στο υπόμνημα προς τον ΟΗΕ;
Ποιός έκαμε το ΑΚΕΛ υπεύθυνο να διδάσκει Ιστορία και να αποφασίζει αν η Κύπρος είναι ελληνική ή όχι;
Συμφωνώ με τον Αφροασιάτη. Δεν αντλούν ούλλοι την γνώμη τους που το ένα κόμμα ή το άλλο. Αποδέχτου, Πλαστήρα, οτι υπάρχουν τζαι άτομα που διαφωνούν μαζί σου έχοντας καταλήξει στη γνώμη τους μετά από σκέψη. [Το οποίο ελπίζω ειλικρινά να κάμμεις τζαι εσύ, τζαι το οποίο ξέρω οτι τουλάχιστον κάποια μέλη της Επιτροπής κάμμουν επίσης].
Α! με το "ελληνόφωνος" εννοούσες όχι μόνο τους Έλληνες αλλά και τους Τούρκους που μιλούν Ελληνικά.
Ζάβαλλε μου. Είσαι ένας ανθρωπιστής τελικά.
Πού θα πάει, θα βολευτείς κι'εσύ σε κάποιο υπουργείο ή έστω σε κάποια πρεσβεία.
YG/ Με καλείς να απαντήσω μια ερώτηση που έθεσες, αλλά δεν την έθεσες σε μένα, την έθεσες στον συγγραφέα του κειμένου.
Ρήγας
Να τα πιαω εναν εναν αμπα τζιαι αήκω κανεναν πισω.
Φιλε ανωνυμε (αλήθκεια γιατι ανωνυμος;) αρέσκει μου που μπαινουμεν σε μιαν συζητηση τζι εν κρινεις το ίνταλως γράφω.Εν ειμαι μηδενιστης τζιαι ουτε υπερεαλιστης (εν είμαι σίουρος αν εκαταλαβα τι θέλεις να πεις) απλα εσχημάτισα κάποιες αποψεις για ορισμενα θέματα που θέλουν δυνατα επιχειρηματα για να αλλάξουν τζιαι οϊ πελλαρες του τυπου εν μιλω την κοινη ελληνικην τζιαι διαφορες ντε φακτο καταστασεις που εδκιεβασα δαμε.Εν είμαι απολυτος ουτε ήμουν ποττε.Παμε τωρα στο σχέδιο λυσης.Εν υπαρχει κανενα σχεδιο λυσης που εννα μας καλυπτει ολοκληρωτικα τζιαι τουτον πρεπει να το καταλαβουμεν.Τουτην την πιπιλα του βιωσιμου τζιαι λειτουργικου που αναμασουλουν οι διαφοροι πολιτικαντες αρκεψεν τζιαι κουράζει.Η μονη λυση που ενναν ουλλα οπως τα θελουμε εν τουτη που εννα λαλει οτι εννα φυουν τζιαι να μας τα αφηκουν πραμαν ανεφικτον.Πρεπει επισης να καταλαβουμεν οτι επαρατεντωσαμεν το σhοινιν γιατι λυσεις προτεινουν μας που το 75.Τζεινον που θελω να καταληξω εν οτι την λυσην,την οποιαδηποτεν λυση, που εννα αποφασισουμεν να υιοθετησουμεν εν εμεις που εννα την καμουμε βιωσιμην τζιαι λειτουργικην.Ελπιζω να εκατάλαβες τι θέλω να πω.
Ρηγα εισαι ενας χυδαιος και αδαης νεοελληνας.Σταματα να κανεις οτι και ο αλλος φιλος σου.Υποθεσεις για μενα.Γιατι θα πρεπει οποιος εχει αποψη για κατι να ανηκει και σε καποια κομματικη παραταξη.Δεν ειμαστε ολοι σαν κι εσας.Εκτος των αλλων εισαι και μικροπρεπης. Προσπαθεις να πιαστεις απο κατι ασχετο για να μπορεσεις να συνεχισεις την συζητηση.Αν το παρω βασει συνταγματος τοτε ο Κυπριακος πληθυσμος αποτελειται απο Ελληνες,Τουρκους,Αρμενιους και καποιες αλλες μειονοτητες.Οι πλειστοι μιλουν ελληνικα ειτε απο επιλογη ειτε κατ'αναγκην.Το μεγαλυτερο ομως προβλημα που βρηκα στα γραφωμενα σου ειναι η υπεροψια σου.Προσγειωθου σε παρακαλω και βρες κατι σχετικο να σχολιασεις κι ασε τα μαθηματα ελληνικης διαπαιδαγωγησης (με οτι αυτο συμπεριλαμβανει) στα σχολεια.
Πλαστηρα απο οτι θωρω εσhεις πολλες γνωσεις τζιαι τουτον εν πολλα υπερ σου, αμμα βιαζεσαι να απαντησεις.Ειπα σου το ξανα.Μεν βιαζεσαι τζιαι δκιαβαζε προσεκτικα.
Ρε παιδκια ουλλα τα κομματα (στην Κυπρον) εκπροσωπουν το ιδιον πραμαν ακριβως.Την αναγκην για εξουσιαν.Την αναγκην για την κατακτηση της καρεκλας τζιαι του κουταλιου.Τζεινον που εν διαφορετικον εν οι φατσες τζιαι οι ταπελλες.Κανει πκιον με τουτο το κομματικον προσκολλημα.Υποτιθεται οτι εν εμεις που εννα καμουμε κατι αλλο που τουτα ουλλα που εκαμναν οι πολιτικοι μας τοσον τζιαιρον.Εν τζιαι λαλω οτι εγω καμνω την διαφοραν ή οτι εγω κατεχω τα ουλλα αμμα προσπαθω να μεν δεχουμαι οτι μου σερβιρουν χωρις να το αναλυσω νακκουριν με το μιτσην μου το μυαλο.Εν τζιαι καταλαβω τα ουλλα αμμα για τζεινα που καταλαβω θελω να εχω ιδιαν αποψην τζιαι οϊ δανεικην.Στην Κυπρον εχουμεν 7-8 κομματα (αν ειναι δυνατον) τζιαι κανεναν εν εσhει δικην του ιδεολογιαν τζιαι αρχες.Μπορει να είχαν καποτε.
Richie
και όμως θα συμφωνήσω μαζί σου σε κάτι: Τα κόμματα ενδιαφέρονται πρωτίστως για τη ΜΑΣΑ. Δείτε τι γίνεται τώρα με τους ημικρατικούς...
Όμως μια και πηγαίνουμε για "λύση" τύπου Ανάν, δεν θα έπρεπε σε όλους εσάς τους αριστερούς, προοδευτικούς (διόρθωσε με αν κάνω λάθος) ότι αυτή τη λύση στηρίζει με τα είκοσι του ο διεθνής ιμπεριαλισμός; (ΗΠΑ, Αγγλία κλπ;)
Δε σας βάζει σε σκέψεις αυτό;
Πως και η "αριστερή" διανόηση έγινε νεροκουβαλητής της Νέας Τάξης Πραγμάτων;
Αφροασιάτη
δικαιούσαι να πιστεύεις ότι θέλεις.
Δικαιούσαι να πιστεύεις αν θέλεις στη θρησκεία Μπαχάι.
Δικαιούσαι να πιστεύεις ότι είμαστε απογόνοι των Μάου Μάου, ή ότι καταγόμαστε από τους εξωγήινους. Δικαίωμα σου.
Αλλά:
1) Τεκμηρίωσε το
2) Σεβάστου τη συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου
Για το αριστερος εννα συμφωνησω οπως το εθεσες.Το προοδευτικος εν πολλα σχετικο τζιαι σηκωνει κουβενταν αλλα εννεν της ωρας.Εννα σου απαντησω με ερωτηση.Εσhει περιπτωσην η οποιαδηποτε λυση που εννα προταθει, σε οποιανδηποτε κυβερνηση, ανεξαρτητως κομματικης παραταξης, να μεν προερθει που οσους αναφερες; Γιατι αν νομιζουμεν οτι την λυσην εννα την εβρουμεν μονοι μας χωρις ξενον δαχτυλον τοτε νομιζω πλανωμεθα πλανην οικτρα.
1. Προς την μητέρα του ανώνυμου που, σύμφωνα με την επιτροπή δεν γράφει χυδαία, ενώ εγώ έγραψα χυδαία για τον μουστάτζιην τζαι τον γιατρόν, την παρακαλώ όπως περάσει να πάρει τα βρακιά της από το στρατόπεδο που έκανε πάρτι προχτές.
2. "Αυτός ο σαρτανακκας και οι όμοιοι του είναι ότι χειρότερο έχει να επιδείξει η Κυπριακά κοινωνία!
Είναι φρούτα που ξεφύτρωσαν μετά το δημοψήφισμα ως αντίδραση στην πλειοψήφια του ΟΧΙ, καθοδηγούμενα βεβαία."- τζαι ύστερα εκέρδισες το λόττο.
3.Προς επίτροπους...Είτε τα σβήσετε είτε όχι..η πραγματικότητα μια είναι...ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ...
ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ όπως είπε και ο ΡΗΓΑΣ σε άλλο ποστ (αφού το είπε αυτός τότε επιτρέπεται) - ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΕΝΑΝ ΜΟΥΤΣΙΟΝ ΝΑ ΦΥΟΥΝ ΤΑ ΧΟΝΤΡΑ ΧΟΝΤΡΑ ΝΑ ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΡΕΤΕ-- (απλά το έγραψα στα κυπριακά-- γίνεται έννεν)?
Σεβαστή η άποψη σου Richie.
Από την άλλη όμως πως θέλουμε "να αλλάξουμε τον κόσμο" αν ταπεινά, σαν είλωτες, περιμένουμε αυτούς που απαύτωσαν και απαυτώνουν τους λαούς, ότι μας φέρουν στο πιάτο να το φάμε;
Δεν ξέρω αν είσαι θαυμαστής του Τσε Γκεβάρα. Εγώ όσο παράξενο κι αν σου φανεί είμαι. Νομίζεις ότι συμβαδίζει ο βίος και η πολιτεία του Τσε με το προσκύνημα (ουσιαστικά) της Νέας Τάξης πραγμάτων;
Προς Πλαστήρα:
"1) Τεκμηρίωσε το
2) Σεβάστου τη συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου"
1.Τι να τεκμηριώσω ακριβώς; Υπάρχει κανένας που αρνείται ότι μεγάλο μέρος των Τ/Κ μιλούσε ελληνικά;
Αν εννοείς για την απόκτηση ελληνικής εθνικής συνείδησης, τούτο δεν έγινε μόνο στην Κύπρο, αλλά παντού. Ο όρος "Ελληνες" δεν χρησιμοποιείτουν περίπου ως τον 18ο αιώνα. Μετά χρησιμοποιήθηκε για το μέρος του πληθυσμού της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που άνηκε στο ελληνορθόδοξο μιλλέτι, τους λεγόμενους Ρωμιούς, χωρίς αναγκαστικά να είναι όλοι ελληνόφωνοι (οι Αρβανίτες, οι Βλάχοι, οι τουρκόφωνοι Καραμανλήδες επίσης θεωρήθηκαν Έλληνες). Ώς το σημείο να θεωρεί όλος τούτος ο πληθυσμός τους ευατούς του Έλληνες έπρεπε όμως να περιμένουμε ως τον 20ό αιώνα, ειδικά εμείς στην Κύπρο καθυστερήσαμε.
2. Φυσικά την σέβομαι, γι αυτό είπα ότι η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνόφωνου πληθυσμού της Κύπρου έχει σήμερα ελληνική εθνική συνείδηση, και σ' αυτούς ανήκω κι εγώ.
Αφροασιάτη
Ναι οι Τ/Κ μιλούσαν Ελληνικά για πολλούς λόγους. Επειδή ήταν λιγόεροι, επειδή πολλοί είχαν Ελληνική καταγωγή. Υπήρχαν ολόκληρα Τ/Κ χωριά που δεν μιλούσαν καν Τούρκικα (Γαληνόπορνη, Λουρουτζίνα κ.α)
Τώρα αν το Έθνος γεννήθηκε από το κράτος τον 18ο αιώνα αυτή είναι θέση μιας μερίδας μαρξιστών. Υπάρχουν και άλλοι, όπως ο Σαμίρ Αμίν ή ο Κορνήλιος Καστοριάδης που διαφωνούν κάθετα. Είναι πελώριο θέμα αλλά αν θέλεις το ανοίγουμε.
Σαρτανάκκα είσαι ο μόνος που έβρισε μανάδες σ'αυτό το blog κι έτσι μας αποδυκνείεις γιατί όντως είσαι το χειρότερο, το τελευταίο το πιο ποταπό κομμάτι του Κυπριακού λαού, ντρέπομαι για σένα και την οικογένεια σου που μεγάλωσε σ'αυτό το τόπο άνθρωπος με αυτές τις αρχές και την συμπεριφόρα!!!
Ρίτσιι ο ανώνυμος είμαι που σου βάζει ερωτήσεις, ανώνυμος γιατί κάτι αχρείοι τύποι βρίζουν μανάδες και δεν θέλω να βάλω όνομα μπας και το πάρω προσωπικά...;)
Φίλε η ΔΔΟ είναι συγκεκριμένα πράγματα, δύο κοινότητες πλάι πλάι με πολιτική ισότητα χώρις καθέστως ελεύθερης διακίνησης και εγκατάστασεις κτλπ κτλπ, οπόταν αν έσυ θες λύση σε αυτό το πλαίσιο επερίμενα να με διαφώτισεις καλύτερα, δυστύχως δεν το έκανες, το προσπερνώ,
Τώρα θέλω να σε ρωτήσω κάτι άλλο σε αυτό το παράξενο μήκος κύμματος που μπήκαμε, ποια η άποψη σου για το Μακάριο Δρουσιώτη και το Γίαγκο Μικελλίδη, απάντα και θα σου πω γιατί ρωτώ...
[Για ακόμα μια φορά αναγκάζομαι να αλλάξω το σχόλιο μου λόγω του οτι νομισα πως κάτι είσιε σβηστεί ενώ δεν είσιε, ήταν απλώς σε άλλη ανάρτηση. Η Επιτροπή να λάβει υπόψην οτι με την τακτική σβησίματος σχόλιων προκαλεί σύγχηση.]
Τα βρισίματα μανάδων αγαπητέ ανώνυμε εμφανιστήκαν πρώτη φορά σε άλλη ανάρτηση, τζαι ήταν έμμεσα. Η σύγχηση που έλεγα πιο πάνω.
Αγαπητέ Ονήσιλε, ξέρω οτι έννεν υποχρέωση σου αλλά σου είχα θέσει κάτι ερωτήματα. Τα θυμίζω σε περίπτωση που ούλλα τούτα τα σχόλεια ανωνύμων όλων των απόψεων εκάμαν μας να ξεχάσουμε το θέμα μας: Πώς είναι οι πρώτες δύο δηλώσεις του Πρόεδρου "υβριστικές"; Για να ξέρω τζαι εγώ αν πω ποττέ σε κηδεία "αφήνεις μεγάλο κενό πίσω σου" αν θα προσβάλω την οικογένεια του μακαρίτη...
Κάλα τα πήγαν οι Ελληνικές ομάδες σήμερα, μένει ο ΠΑΟΚ αύριο, ελπίζουμε σε κάζο της ομόνοιας-turk...
Προς Πλαστήρα:
"Τώρα αν το Έθνος γεννήθηκε από το κράτος τον 18ο αιώνα αυτή είναι θέση μιας μερίδας μαρξιστών. Υπάρχουν και άλλοι, όπως ο Σαμίρ Αμίν ή ο Κορνήλιος Καστοριάδης που διαφωνούν κάθετα. Είναι πελώριο θέμα αλλά αν θέλεις το ανοίγουμε."
Όπως είπες είναι πελώριο θέμα, και δεν είναι πολύ σχετικό με το θέμα της ανάρτησης, αρα καλύτερα να μην το ανοίξουμε.
Σε παρακαλώ μόνο αν μπορείς να μου δώσεις κάποιες πηγές, που μπορώ να διαβάσω τι λένε ο Σαμίρ Αμίν και ο Καστοριάδης για το θέμα τούτο, επειδή μ' ενδιαφέρει ιδιαίτερα.
Γιατί κοροιδεύεις τους Αφροασιάτες "Αφροασιάτη", διαλέγοντας αυτό το ψευδώνυμο; Μήπως διότι είσαι ένας κομπλεξικός βούτυρος;
Παλιόπαιδο κακομαθημένο.
Δημοσίευση σχολίου