ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο Γ. ΟΜΗΡΟΥ!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2009

Είπα να φανώ μετριοπαθής, αλλά τα ευελικτόπουλα δεν καταλαβαίνουν αλλιώς. Οπότε, ξύπνησε μέσα μου το λυσσαριδικό μου.



Όταν ο Γ. Ομήρου ξεφεύγει από την (υπερβολική) μετριοπάθειά του και μιλά καθαρά και λυσσαριδικά, τον χαιρόμαστε ιδιαίτερα. Διαβάστε το πιο κάτω άρθρο του με το οποίο τα χώνει, τόσο στους πραξικοπηματίες όσο και στους πραξικοπηματοκάπηλους (που σας λέγαμε χθες).



ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

του Γ. Ομήρου, Προέδρου ΕΔΕΚ, Σημερινή 15/7/2009


Ανήκω σε μια γενιά που γεννήθηκε σε εποχές εθνικής αφύπνισης και αυτοπροσδιορισμού της μοίρας του λαού μας. Σε εποχές ηρωικών αγώνων, καταστροφών, περιπετειών, προδοσίας, πολέμου.


Ήταν μια πορεία διά πυρός και σιδήρου, μέσα από λάκκους λεόντων και συμπληγάδες πέτρες.

Ήμασταν τυχεροί και ταυτόχρονα άτυχοι. Μάθαμε να αγρυπνούμε και να γρηγορούμε, να αντέχουμε δεινά και περιπέτειες, να αντιστεκόμαστε. Περνώντας απ’ αυτή τη σκληρή διαδρομή, συνειδητοποιήσαμε τη βαριά μοίρα αυτού του τόπου. Αλλά και ποια πρέπει να είναι η πυξίδα πλεύσης. Η στάση για το σήμερα και το αύριο. Η προσαρμογή, η ιδιώτευση, η παραίτηση και η φυγή, ή η αντίσταση και ο αγώνας για το καλύτερο; Δεν υπάρχει διαφυγή. Δεν υπάρχει δρόμος άλλος από εκείνον του χρέους και της τιμής. Σε μια εποχή εξόχως αντιηρωική, όπου το χρήμα και τα οργανωμένα συμφέροντα διαπλέκονται σε μια διαδικασία φθοράς με την πολιτική και τα πανίσχυρα Μ.Μ.Ε., το καθήκον μας είναι και σήμερα η αντίσταση. Έναντι παντός τιμήματος.


Η ιστορία και η αυθεντική καταγραφή της είναι μια αέναη προσπάθεια, ένας ασταμάτητος αγώνας ενάντια στη λησμοσύνη, τη διαστρέβλωση και την απόπειρα πλαστογράφησης της αλήθειας και των αυθεντικών γεγονότων. Ένας λαός δεν μπορεί να ελπίζει, αν δεν έχει συλλογική συνείδηση και μνήμη της ιστορίας, του παρελθόντος του και του πολιτισμού του.
Αυτή είναι μια προϋπόθεση εκ των ων ουκ άνευ, για να υπάρξουμε ως εθνική και πολιτιστική ενότητα και οντότητα.

Η Αντίσταση


Στην Πάφο δεν υπήρξε απλώς αντίσταση. Υπήρξε μαζική λαϊκή εξέγερση. Ήταν μια λαϊκή επανάσταση εναντίον της βαρβαρότητας του ολοκληρωτισμού, που επιχειρούσε να επιβάλει η χούντα των Αθηνών και το εσωτερικό της προγεφύρωμα στην Κύπρο, η ΕΟΚΑ Β. Η μαζικότητα της αντίστασης οφειλόταν στις δημοκρατικές παραδόσεις της επαρχίας, στη στενή σχέση που διατηρούσε ο λαός της με τον Μακάριο λόγω της καταγωγής του, αλλά κυρίως λόγω της άριστης οργάνωσης του λαού σε ευρεία κλίμακα, για την αντιμετώπιση της παρανομίας και του ενδεχομένου ενός πραξικοπήματος. Η Ένωση Αγωνιστών Πάφου είχε το χαρακτήρα μιας μετωπικής αντιστασιακής παράταξης με πολιτικοστρατιωτική δομή, που είχε αγκαλιάσει ένα ευρύτατο πολιτικό και ιδεολογικό φάσμα, υπό την ηγεσία του Γενικού της Γραμματέα Μίκη Τεμπριώτη. Καλά οργανωμένο ένοπλο τμήμα διέθετε και η ΕΔΕΚ, που βρισκόταν σε συνεργασία με την Ένωση Αγωνιστών Πάφου. Ο εξοπλισμός των αντιστασιακών αγωνιστών είχε γίνει κάτω από την ευθύνη και τον έλεγχο της νόμιμης κυβέρνησης.


Η εκδήλωση του πραξικοπήματος το πρωινό της 15ης Ιουλίου 1974 δεν έπιασε στον ύπνο το λαό της Πάφου. Σχεδόν αμέσως με την εκδήλωση του πραξικοπήματος ενεργοποιήθηκαν και οι λαϊκές δυνάμεις αντίστασης. Στήθηκαν μπλόκα σε καίρια σημεία της πόλης και της επαρχίας, έγιναν συλλήψεις γνωστών στελεχών της ΕΟΚΑ Β με ευθύνη της Αστυνομίας, ενώ κατελήφθησαν χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία όλες οι μονάδες της Εθνικής Φρουράς. Μερικές μόνο ώρες μετά την εκδήλωση του πραξικοπήματος, ολόκληρη η επαρχία βρισκόταν κάτω από τον έλεγχο του νόμιμου κράτους και των λαϊκών δυνάμεων αντίστασης.


Οι απεριόριστες δυνατότητες των λαϊκών δυνάμεων αντίστασης καταδείχθηκαν από την οργάνωση και την εκτέλεση της αποστολής - εκστρατείας εκατοντάδων ενόπλων προς τη Λεμεσό, με στόχο την καταστολή του πραξικοπήματος.


Παρά τις οργανωτικές αδυναμίες αυτής της αποστολής, συνάγεται το αναντίλεκτο συμπέρασμα ότι αν η δομή, οι μηχανισμοί και η μαζικότητα της αντίστασης της επαρχίας Πάφου εκτείνονταν σε παγκύπριο επίπεδο, το πραξικόπημα θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί και να συντριβεί εν τη γενέσει του.

Ο Ελεύθερος Ραδιοσταθμός


Ο Ελεύθερος Ραδιοσταθμός της Πάφου έχει καταγραφεί στην ιστορία ως ένα ταπεινό οχυρό ελευθερίας. Καταθέτω την εκτίμησή μου για όλους τους συνεργάτες-συναγωνιστές μου σε εκείνο το διήμερο επαναστατικό συναπάντημα. Κύρια και πρωταρχικά η τιμή, η εκτίμηση και η μνήμη κατατίθενται στον πρωταγωνιστή της δημιουργίας του Ελεύθερου Ραδιοσταθμού Νίκο Νικολαΐδη, που μας έφυγε νωρίς.


Ο Ελεύθερος Ραδιοσταθμός της Πάφου, αν πέτυχε κάτι, ήταν να στηρίξει το φρόνημα του λαού, να αποκαταστήσει την αλήθεια που εκακοποιείτο βάναυσα από το χουντοκρατούμενο ΡΙΚ και να παράσχει τα χρονικά περιθώρια για την έλευση του Μακαρίου στην Πάφο και τη σωτηρία του με τη σχεδόν δι' εξαναγκασμού αναχώρησή του για το εξωτερικό.


Ο Ελεύθερος Ραδιοσταθμός της Πάφου έχει δύο ανεξίτηλες ιστορικές εγγραφές. Εγγραφή ιστορική πρώτη. Έδωσε βήμα επικοινωνίας του Μακάριου με το λαό. «Ελληνικέ Κυπριακέ λαέ, γνώριμη είναι η φωνή που ακούεις, γνωρίζεις ποίος σου ομιλεί, είμαι ο Μακάριος...». Εγγραφή ιστορική δεύτερη. Μέσω του Ελεύθερου Ραδιοσταθμού κονιορτοποιήθηκε το ψεύδος που είχε μεταδοθεί σε ολόκληρο τον κόσμο, ότι «Ο Μακάριος ήταν νεκρός». Η αυθεντική φωνή του Μακάριου από τις συχνότητες του Ελεύθερου Ραδιοσταθμού της Πάφου οδήγησε σε ναυάγιο τους αρχικούς σχεδιασμούς των πραξικοπηματιών, για «ομαλή» συνταγματική διαδοχή στο προεδρικό αξίωμα.


Σε εκείνο το μεταίχμιο της ιστορίας, πέρα από τις «ηρωικές» και ανώφελες περιγραφές, αν μένει κάτι σαν σφραγίδα ανεξίτηλη, που μας σημαδεύει για πάντα, είναι οι μικρές-μεγάλες στιγμές.


Η φρενίτις της χαράς που μας κυρίευσε, όταν η «είδησή» μας ολόκληρου του πρωινού της 15ης Ιουλίου 1974, ότι ο Μακάριος ήταν ζωντανός, επιβεβαιώθηκε ενωρίς το απόγευμα. Ο Μακάριος ήταν ζωντανός. Βρισκόταν καθ’ οδόν προς την Πάφο. Η μαγνητοφώνηση του ιστορικού διαγγέλματος του Μακάριου, στη Μητρόπολη Πάφου. Η μετάδοσή του από τις συχνότητες του Ραδιοσταθμού.


Μεσάνυκτα της 15ης Ιουλίου 1974. Η ελληνική εκπομπή του B.B.C. αναμεταδίδει ολόκληρο το διάγγελμα του Μακάριου. Ενθουσιασμός, ζητωκραυγές, παραλήρημα χαράς των συντελεστών του σταθμού μέσα στο μικρό τεχνικό εργαστήρι του Νίκου Νικολαΐδη.
Πρωινό της 16ης Ιουλίου 1974. «Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί».


Το πραξικόπημα επιβάλλεται στην Πάφο. Τα άρματα μάχης κτυπούν αδιακρίτως, η τορπιλάκατος της Εθνικής Φρουράς βάλλει σε ολόκληρη την πόλη, με βασικό στόχο να καταστρέψει και να σιγήσει την ελεύθερη φωνή του Ελεύθερου Ραδιοσταθμού. Η φωνή της ελευθερίας θα σωπάσει.


«Περίλυποι έως θανάτου». Θα ακολουθήσει η βαρβαρότητα. Οι συλλήψεις, οι κακοποιήσεις, οι βασανισμοί, οι εκτελέσεις. «Η Κύπρος εάλω». Η τουρκική εισβολή. Το μέγα κατόρθωμα των αθλίων προδοτών.

Ερωτήματα αντί μνημοσύνου


Τρεις και πλέον δεκαετίες από το πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου 1974, που άνοιξε τις κερκόπορτες στον Τούρκο εισβολέα, η ανατομία του εγκλήματος είναι πλέον ιστορικά ασφαλής. Η χρονική απόσταση από τα τότε συγκλονιστικά και δραματικά γεγονότα παρέχει τη δυνατότητα μιας πιο αντικειμενικής κρίσης, χωρίς το συναισθηματισμό που ήταν φυσικό να τα φορτίζει τα πρώτα χρόνια μετά την προδοσία και το έγκλημα του 1974.
Περισσότερη, ωστόσο, χρησιμότητα έχει μια χωρίς έλεος αυτοκριτική για πράξεις και παραλείψεις που οδήγησαν στη μεγάλη τραγωδία.


Όσο περνά λοιπόν ο καιρός, όσο απομακρυνόμαστε από το ’74 κι όσο μπλεκόμαστε στις επετείους και τους επετειακούς, σε αυτές τις ετήσιες ρωγμές του χρόνου που έρχονται και επανέρχονται, αυτό που προβάλλει ξανά και ξανά είναι μια σειρά από ερωτηματικά. Όχι ως εξιλέωση και ως άλλοθι. Αλλά με πλήρη συνείδηση της ανάγκης να μην παραμερίσει και να μην εκτοπίσει ο μύθος την πραγματικότητα. Γιατί ο κίνδυνος πάντα ελλοχεύει, πάντα καραδοκεί να κατανικήσει την αλήθεια, να καλύψει τα κενά, να παρασιωπήσει τις παραλείψεις, να αποενοχοποιήσει ενόχους και να αναδείξει στεφανωμένους και φωτοστέφανα.


Τα γιατί, παραμένουν ως αμείλικτα ιστορικά ερωτηματικά:


- Γιατί παραλείφθηκε η νόμιμη ένοπλη οργάνωση του λαού;


- Γιατί δεν υπήρξε περισσότερη εμπιστοσύνη στις αστείρευτες δυνάμεις του;


- Γιατί υπήρξαν αναστολές, φοβίες και αγκυλώσεις μπροστά στη λαίλαπα και την καταιγίδα που ερχόταν;


- Γιατί αφέθηκαν τα σχολεία, τα στρατόπεδα, η Αστυνομία να γίνουν εκκολαπτήρια της αποσύνθεσης του δημοκρατικού και πολιτειακού ιστού;


- Γιατί οι «ευυπόληπτοι» και «καθώς πρέπει» της κυπριακής κοινωνίας αφέθηκαν να γιορτάζουν έμπλεοι εθνικής υπερηφάνειας την 21η Απριλίου, ως «εθνοσωτήριον επανάστασιν»;


- Γιατί αφέθηκε ανοχύρωτη η κυπριακή κοινωνία στο θανάσιμο εναγκαλισμό από τη χούντα;

- Γιατί ηγεσίες, που άλλως όφειλαν να συμπεριφερθούν, προσαρμόστηκαν ή κλείστηκαν στο καβούκι τους;


Η αναφορά είναι σκληρή και τα ερωτηματικά μαστιγωτικά. Όμως η χρησιμότητα της ιστορίας είναι αυτή. Η διδαχή. Γιατί οι ανεπίδεκτοι μαθήσεως της ιστορικής αλήθειας και της διδακτικής της αξίας είναι καταδικασμένοι να ζήσουν εκ νέου τραγωδίες και συμφορές.
Δεκαετίες μετά τη μεγαλύτερη προδοσία στη σύγχρονη ελληνική ιστορία, η καπηλεία των νεκρών αγωνιστών, η πλαστογράφηση της αλήθειας, η τυμβωρυχία της αντίστασης, οι περιγραφές, η ξύλινη γλώσσα, κινδυνεύουν να μας οδηγήσουν στην απόδραση από τα σκληρά προ του ’74 γεγονότα. Γιατί η αντίσταση στο πραξικόπημα δεν μπορεί να λειτουργεί ως κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τις συλλογικές ευθύνες. Ούτε ως εξαγνισμός της κυπριακής κοινωνίας από τις οφειλόμενες τύψεις.


Γιατί οι ενοχές τείνουν να οδηγήσουν και στο μύθο. Που θέλει την επικράτηση της ιστορικής αμνησίας. Που θέλει να ξεχνά ότι η βαρβαρότητα της ελλαδικής δικτατορίας πέρασε στην Κύπρο και ότι κάλυψε μεγάλο τμήμα της κοινωνίας.


Που θέλει να ξεχνά πως Εθνική Φρουρά, Αστυνομία, Παιδεία, Δημόσια Υπηρεσία είχαν μετατραπεί σε άντρα της αντιλαϊκής συνωμοσίας και σε εφαλτήρια της τελικής επίθεσης. Που θέλει να ξεχνά πως η περίφημη θεωρία της βίας και της αντιβίας έστρωσε το δρόμο στο πραξικόπημα.


Αλλά, επίσης, πρέπει να επισημανθεί ότι σε κάθε κοινωνία με αυτοσεβασμό, οι πνευματικοί άνθρωποι είναι η ψυχή του λαού, η άμυνά του στη λογική της βίας και του ολοκληρωτισμού, ο θώρακάς του απέναντι στη μισαλλοδοξία και την εθνοκαπηλεία. Γιατί οι άνθρωποι του πολιτισμού άφησαν να κηλιδωθεί και να κουρελιαστεί κάθε ίχνος πολιτισμού και κάθε ψήγμα αισθητικής από τους εκπροσώπους των γελοίων συνταγματαρχών; Πού ήταν οι άνθρωποι του πολιτισμού στην Κύπρο να πουν το όχι και γιατί αντί τούτου συνωστίζονταν ως γλοιώδεις και οσφυοκάμπτες για το ναι;


Αυτά τα ερωτήματα ας θεωρηθούν κατάθεση οφειλόμενης ιστορικής εγγραφής αντί μνημοσύνου για τη θυσία των αγωνιστών της αντίστασης και αντί αναφοράς ανώδυνης στο μεγαλείο της προσφοράς τους.


* Πρόεδρος Κ.Σ. ΕΔΕΚ


Σημ: Το κείμενο αυτό αφιερώνεται στη μνήμη των συντελεστών του Ελεύθερου Ραδιοσταθμού της Πάφου Νίκου Νικολαΐδη, Φαίδρου Γαλατόπουλου και Ανδρέα Ομήρου, που μας έφυγαν νωρίς.

Η αλήθεια για την αντίσταση


Η αντίσταση στο πραξικόπημα δεν έγινε από τους απόντες, τους εξ αποστάσεως παρατηρητές, τους παθητικούς θεατές, τους λιποτάκτες, τους καιροσκόπους και τους χαμαιλέοντες. Αυτή η συνομοταξία ανθρώπων πήγαν στα σπίτια τους από το συντομότερο δρόμο.


Την ιστορία της αντίστασης δεν την έγραψαν «όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονταν».


Την έγραψαν πρώτα και πάνω απ’ όλους όσοι έδωσαν τη ζωή τους για τη δημοκρατία και την ελευθερία.

14 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παγκύπριο αντικατοχικο Συλλαλητήριο 20 Ιουλίου λήδρα πάλλας

http://apeleftherwsi-epistrofi.blogspot.com/

http://2.bp.blogspot.com/_Ki-OR7pv4n4/SllQ8AEegWI/AAAAAAAABl0/MPptE1Cr6CM/s1600-h/%CE%94%CE%95%CE%9D+%CE%9E%CE%95%CE%A7%CE%9D%CE%A9_%CE%91%CE%A6%CE%99%CE%A3%CE%A3%CE%911.JPG

Ανώνυμος είπε...

Ποιος το διοργανώνει;

Ανώνυμος είπε...

Το ράδιο εμίλαν ένας που καμπόσες οργανώσεις φορέας φάση ενα μιλήσει Νεοκλής Σαρής και Παπαθεμελής στο οδόφραγμα είπαν ..

Ανώνυμος είπε...

Αντί να σταθείτε στην ουσία του άρθρου του Ομήρου, που είναι η παρουσίαση των ιστορικών γεγονότων (της αντίστασης ενάντια στο πραξικόπημα στην Πάφο) και στα εύλογα και αμείλικτα ιστορικά ερωτήματα που υποβάλλει (και να τα απαντήσετε), προσπαθείτε να μας πείτε ότι τα χώνει σε κάποιους. Μήπως τα χώνει και στον Μακάριο που δεν λάμβανε μέτρα;

ΧιΧι

Ρήγας είπε...

Ναι το πραξικόπημα ήταν έγκλημα, ναι η εοκα-Β ήταν φασίστες και εγκληματίες και ναι ο Μακάριος είχε δίκιο όταν τους αποκάλεσε "νεκροθάφτες της ενώσεως." Αλλά...

Ναι, το άρθρο εμμέσως τα ΧΩΝΕΙ και στον Μακάριο που ΔΕΝ έλαβε μέτρα.

Δυστηχώς ο Μακάριος βολεύτηκε με το πραξικόπημα. Ίσως να ήταν και ένας λόγος που δεν είχε λάβει μέτρα να το αποτρέψει. Με το πραξικόπημα, ο Μακάριος από πρόεδρος και εθνάρχης έγινε ημίθεος. Ο κόσμος έπινε νερό στο όνομα του, θυμούμαι το 1974 μετά την εισβολή όταν θα επέστρεφε στο νησί ο κόσμος έλεγε "Μακάριος" και έβαζε τον σταυρό του, η γιαγιά μου (και πολλές άλλες γιαγιάδες) είχε την φωτογραφία του πιο πάνω από την εικόνα της Παναγίας.



Ρήγας

Ανώνυμος είπε...

Are maskarouthkia eferasas tin pale.
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
O TASSOS NA EPIVALI DIAFANIAN.MOUUUUUUUUUUUUUUHAHAHA
DITE TON DIKTI DIAFANIAS TIS KIPROU EPI TASSOU KAI THA KATALAVIS.MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAH
MMMOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
(KATSE NA PARI OBROS)
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH


DESMEVOME NA SAS VOMVARDIZO KATA RIPAS.MOUHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



Eshi kai sto facebook christofias-watch.
Vourate na sigopsete fatses kopelia.
Ego ekatevasa tes idi

Ανώνυμος είπε...

Are maskarouthkia eferasas tin pale.
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
O TASSOS NA EPIVALI DIAFANIAN.MOUUUUUUUUUUUUUUHAHAHA
DITE TON DIKTI DIAFANIAS TIS KIPROU EPI TASSOU KAI THA KATALAVIS.MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAH
MMMOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
(KATSE NA PARI OBROS)
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH


DESMEVOME NA SAS VOMVARDIZO KATA RIPAS.MOUHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



Eshi kai sto facebook christofias-watch.
Vourate na sigopsete fatses kopelia.
Ego ekatevasa tes idi

Ανώνυμος είπε...

Are maskarouthkia eferasas tin pale.
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
O TASSOS NA EPIVALI DIAFANIAN.MOUUUUUUUUUUUUUUHAHAHA
DITE TON DIKTI DIAFANIAS TIS KIPROU EPI TASSOU KAI THA KATALAVIS.MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAH
MMMOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
(KATSE NA PARI OBROS)
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH


DESMEVOME NA SAS VOMVARDIZO KATA RIPAS.MOUHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



Eshi kai sto facebook christofias-watch.
Vourate na sigopsete fatses kopelia.
Ego ekatevasa tes idi

Ανώνυμος είπε...

Are maskarouthkia eferasas tin pale.
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
O TASSOS NA EPIVALI DIAFANIAN.MOUUUUUUUUUUUUUUHAHAHA
DITE TON DIKTI DIAFANIAS TIS KIPROU EPI TASSOU KAI THA KATALAVIS.MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAH
MMMOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
(KATSE NA PARI OBROS)
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH


DESMEVOME NA SAS VOMVARDIZO KATA RIPAS.MOUHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



Eshi kai sto facebook christofias-watch.
Vourate na sigopsete fatses kopelia.
Ego ekatevasa tes idi

Ανώνυμος είπε...

Are maskarouthkia eferasas tin pale.
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
O TASSOS NA EPIVALI DIAFANIAN.MOUUUUUUUUUUUUUUHAHAHA
DITE TON DIKTI DIAFANIAS TIS KIPROU EPI TASSOU KAI THA KATALAVIS.MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAH
MMMOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
(KATSE NA PARI OBROS)
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH


DESMEVOME NA SAS VOMVARDIZO KATA RIPAS.MOUHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



Eshi kai sto facebook christofias-watch.
Vourate na sigopsete fatses kopelia.
Ego ekatevasa tes idi

Ανώνυμος είπε...

Are maskarouthkia eferasas tin pale.
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
O TASSOS NA EPIVALI DIAFANIAN.MOUUUUUUUUUUUUUUHAHAHA
DITE TON DIKTI DIAFANIAS TIS KIPROU EPI TASSOU KAI THA KATALAVIS.MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAH
MMMOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
(KATSE NA PARI OBROS)
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH


DESMEVOME NA SAS VOMVARDIZO KATA RIPAS.MOUHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



Eshi kai sto facebook christofias-watch.
Vourate na sigopsete fatses kopelia.
Ego ekatevasa tes idi

Ανώνυμος είπε...

Are maskarouthkia eferasas tin pale.
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
O TASSOS NA EPIVALI DIAFANIAN.MOUUUUUUUUUUUUUUHAHAHA
DITE TON DIKTI DIAFANIAS TIS KIPROU EPI TASSOU KAI THA KATALAVIS.MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAH
MMMOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
(KATSE NA PARI OBROS)
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH


DESMEVOME NA SAS VOMVARDIZO KATA RIPAS.MOUHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



Eshi kai sto facebook christofias-watch.
Vourate na sigopsete fatses kopelia.
Ego ekatevasa tes idi

Ανώνυμος είπε...

Are maskarouthkia eferasas tin pale.
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
O TASSOS NA EPIVALI DIAFANIAN.MOUUUUUUUUUUUUUUHAHAHA
DITE TON DIKTI DIAFANIAS TIS KIPROU EPI TASSOU KAI THA KATALAVIS.MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAH
MMMOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
(KATSE NA PARI OBROS)
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH


DESMEVOME NA SAS VOMVARDIZO KATA RIPAS.MOUHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



Eshi kai sto facebook christofias-watch.
Vourate na sigopsete fatses kopelia.
Ego ekatevasa tes idi

Anef_Oriwn είπε...

Πριν μερικές μέρες εντόπισα στο email μου το πιο κάτω μήνυμα, σταλμένο από τους (εδώ) Επιτρόπους, τους Απο(κατα)στάτες της Δημοκρατίας, (όπως αρέσκονται να αυτοαποκαλούνται):

“Διαβάστε σήμερα στο No.1 κυπριακό ιστολόγιο:
1) Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΚΑΠΗΛΟΥΣ
2) ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ;
3) ΠΟΙΟΙ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΞΗ ΣΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ;
4) ΠΟΙΟΙ ΚΑΛΥΨΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΕΣ;
5) ΤΟ ΔΗΣΑΚΕΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΩΣ ΜΕΤΑΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.”


Μα είσαστε διχασμένες προσωπικότητες σιόρ, τζιαι εν ι-ξέρετε ίνταμ που θέλετε; Που την μνιαν είμαστε “persona non grata” για το μπλόκκιν σας (τζιαι διαγράφετε τα όποια σχόλια δείτε, μυριστείτε, νομίσετε ή υποψιαστείτε τι είναι δικά ΜΟΥ), τζιαι που την άλλη στες εκστρατείες και εξορμήσεις που κάνετε για άγρα αναγνωστών (ως κοινοί κράχτες παραθαλασσίου ξενοδοχείου), μας στέλνετε προσκλήσεις για να έρθουμε επαέ και να διαβάσουμε τα “συγκλονιστικά” και περισπούδαστα πονήματα σας! [Και το πιο πάνω μήνυμα ΔΕΝ αποτελεί και τη μοναδική τέτοια περίπτωση!].
ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ Ρεεεεε!!!

[Δεν παρακαλώ αλλά] ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ!!! Γκέγκε Κοπέλια;

[Και παρεμπιπτόντως ΚΑΜΙΑ απάντηση ΔΕΝ δώσατε με την ανάρτηση σας στα ερωτήματα που υποβάλλονται στο μήνυμα σας!]

Σ.Η.Ρ.Α.Ο.
[(ο) Σατυρίζων Ηλιοχτυπημένους Ρίμαχους, Ανεφ_Ορίων]