Σάλπισμα αντεπίθεσης σήμανε το Κίνημα Σοσιαλδημοκρατών ΕΔΕΚ, από τη συνεδρία της Κεντρικής του Επιτροπής, το απόγευμα της ιστορικής 8ης Φεβρουαρίου 2010.
Στη συνεδρία που έγινε με βασικό θέμα την αποτίμηση των εξελίξεων του Κυπριακού μετά το πέρας των εντατικών διαπραγματεύσεων ο Πρόεδρος του Κινήματος Γιαννάκης Ομήρου κατέθεσε πολιτική εισήγηση για αποχώρηση από την κυβέρνηση, η οποία έγινε αποδεκτή με τη συντριπτική πλειοψηφία των 115 ψήφων, έναντι 8 και με 3 αποχές.
"Και πάλιν ενώπιος ενωπίω με την ιστορία...
Ενάντια στους μηδίζοντες και τους μηδενίζοντες αξίες και άξιους...
Ενάντια σ΄αυτούς που ανταλλάσσουν πατρίδες για ένα πινάκιο φακής, αποδέχονται εθελόδουλα διαγραφή δικαιωμάτων και πατρογονικών εστιών, πού φιλοξενούν πολυχιλιόχρονες Ελληνικές παραδόσεις...
φτάσαμε στο τραγελαφικό σημείο να εγκαταλείπεται η κατοχική υφή του προβλήματος, να προβάλλεται ως διακοινοτική διαμάχη και να προσφέρεται άλλοθι στην Τουρκία...
μαρτυρούμε το απαράδεκτο να οδηγούν στο εδώλιο του κατηγορούμενου όσους δεν προσαρμόζονται με μοιρολατρικό ρεαλισμό στην αποδοχή της κατοχής, στην άνευ όρων ενσωμάτωση της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή οικογένεια, στις φυλετικές διακρίσεις με τη ρεαλιστική αποδοχή ότι μια Τουρκοκυπριακή ψήφος ισοδυναμεί με πέντε Ελληνοκυπριακές ή χειρότερα ότι ένας έποικος έχει δικαιώματα στον σφετερισμό Ελληνοκυπριακών περιουσιών...
Αντίπαλη πλευρά δεν είναι οι Τουρκοκύπριοι πού είναι θύματα του Τουρκικού επεκτατισμού. Όμως δεν θα προσφέρουμε γην και ύδωρ στην Τουρκική πολιτική με το πρόσχημα προστασίας των Τουρκοκυπρίων. Δεν θα ανεχθούμε Αλεξανδρετοποίηση με εθελούσια διαγραφή των εγκλημάτων του εποικισμού...
Εμείς θ΄αγωνιζόμαστε ωσότου λεύτεροι πορευτούμε στο λευτερομένο από μας Πενταδάκτυλο...
θα παραμείνουμε ανεπανόρθωτοι νοσταλγοί πολιτικών ηθικών αξιών και ανυποχώρητοι αγωνιστές για ίσα δικαιώματα για κάθε λαό και για κάθε πολίτη...
Δεν θα προσυπογράψουμε νομιμοποίηση του εποικισμού πού αποτελεί έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, εκ περιτροπής προεδρία και δυαρχία πού οδηγεί σε αδιέξοδα και κρίσεις...
Δεν θα αποδεχθούμε νέο-ανανικά σχέδια πού νομιμοποιούν την διχοτόμηση και επεκτείνουν Τουρκική επικυριαρχία στις τώρα ελεύθερες περιοχές για να αποφύγουμε τη διχοτόμηση...
θα πρέπει να θέσουμε τέρμα στην προσπάθεια νεόσοφων του πολιτικού αμοραλισμού πού θεωρούν την φυσιολογική αναφορά στις Ελληνικές ρίζες ως σοβινισμό και πού μαζοχιστικά προσπαθούν να εξισώσουν την οργανωμένη εγκληματική κρατική τρομοκρατία της Τουρκίας με μεμονωμένα εγκλήματα ανεύθυνων...
Χωρίς σωστή διάγνωση δεν υπάρχει θεραπευτική αγωγή. Η Τουρκία επιδιώκει Ιμβροποίηση της Κύπρου, Κυπροποίηση της Θράκης και διχοτόμηση του Αιγαίου."
Ενάντια στους μηδίζοντες και τους μηδενίζοντες αξίες και άξιους...
Ενάντια σ΄αυτούς που ανταλλάσσουν πατρίδες για ένα πινάκιο φακής, αποδέχονται εθελόδουλα διαγραφή δικαιωμάτων και πατρογονικών εστιών, πού φιλοξενούν πολυχιλιόχρονες Ελληνικές παραδόσεις...
φτάσαμε στο τραγελαφικό σημείο να εγκαταλείπεται η κατοχική υφή του προβλήματος, να προβάλλεται ως διακοινοτική διαμάχη και να προσφέρεται άλλοθι στην Τουρκία...
μαρτυρούμε το απαράδεκτο να οδηγούν στο εδώλιο του κατηγορούμενου όσους δεν προσαρμόζονται με μοιρολατρικό ρεαλισμό στην αποδοχή της κατοχής, στην άνευ όρων ενσωμάτωση της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή οικογένεια, στις φυλετικές διακρίσεις με τη ρεαλιστική αποδοχή ότι μια Τουρκοκυπριακή ψήφος ισοδυναμεί με πέντε Ελληνοκυπριακές ή χειρότερα ότι ένας έποικος έχει δικαιώματα στον σφετερισμό Ελληνοκυπριακών περιουσιών...
Αντίπαλη πλευρά δεν είναι οι Τουρκοκύπριοι πού είναι θύματα του Τουρκικού επεκτατισμού. Όμως δεν θα προσφέρουμε γην και ύδωρ στην Τουρκική πολιτική με το πρόσχημα προστασίας των Τουρκοκυπρίων. Δεν θα ανεχθούμε Αλεξανδρετοποίηση με εθελούσια διαγραφή των εγκλημάτων του εποικισμού...
Εμείς θ΄αγωνιζόμαστε ωσότου λεύτεροι πορευτούμε στο λευτερομένο από μας Πενταδάκτυλο...
θα παραμείνουμε ανεπανόρθωτοι νοσταλγοί πολιτικών ηθικών αξιών και ανυποχώρητοι αγωνιστές για ίσα δικαιώματα για κάθε λαό και για κάθε πολίτη...
Δεν θα προσυπογράψουμε νομιμοποίηση του εποικισμού πού αποτελεί έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, εκ περιτροπής προεδρία και δυαρχία πού οδηγεί σε αδιέξοδα και κρίσεις...
Δεν θα αποδεχθούμε νέο-ανανικά σχέδια πού νομιμοποιούν την διχοτόμηση και επεκτείνουν Τουρκική επικυριαρχία στις τώρα ελεύθερες περιοχές για να αποφύγουμε τη διχοτόμηση...
θα πρέπει να θέσουμε τέρμα στην προσπάθεια νεόσοφων του πολιτικού αμοραλισμού πού θεωρούν την φυσιολογική αναφορά στις Ελληνικές ρίζες ως σοβινισμό και πού μαζοχιστικά προσπαθούν να εξισώσουν την οργανωμένη εγκληματική κρατική τρομοκρατία της Τουρκίας με μεμονωμένα εγκλήματα ανεύθυνων...
Χωρίς σωστή διάγνωση δεν υπάρχει θεραπευτική αγωγή. Η Τουρκία επιδιώκει Ιμβροποίηση της Κύπρου, Κυπροποίηση της Θράκης και διχοτόμηση του Αιγαίου."
Βάσος Λυσσαρίδης
Η αλαζονία που διακατέχει τον Δημήτρη Χριστόφια, δεν του επέτρεψε να σεβαστεί τις προεκλογικές του δεσμεύσεις, τόσο αυτές που σύναψε με τον κυπριακό λαό, όσο κι αυτές που σύναψε με κεντρώες και αριστερές δημοκρατικές πατριωτικές δυνάμεις του τόπου.
Η υπερεκτίμηση που τρέφει για τον εαυτό του ο Δημήτρης Χριστόφιας, δεν του επέτρεψε να δώσει λόγο στην από κοινού λήψη αποφάσεων στη διαπραγματευτική διαδικασία, με τις δυνάμεις που τον εξέλεξαν στην Προεδρία της Δημοκρατίας.
Επειδή ο ίδιος πιστεύει ότι γνωρίζει και μπορεί καλύτερα από όλους, ότι είναι ο Πρόεδρος "λύσης", ότι ο Ταλάτ - εκπροσωπόντας την πολιτική διάσταση του Αττίλα - θα επαναστατήσει ενάντια στο τουρκικό κατεστημένο.
Με όσα γνωρίζει και μπορεί ο Δημήτρης Χριστόφιας, πέτυχε - μεταξύ πολλών άλλων -, την αποδέσμευση της ενταξιακής πορείας της Τουρκίας από την επίλυση του Κυπριακού προβλήματος και την έμμεση αναγνώριση του ψευδοκράτους με την επίσκεψη του ΓΓ των ΗΕ στα κατεχόμενα και τη συνάντηση του με τον Ταλάτ στο λεγόμενο "Προεδρικό".
Μπροστά στη χυδαιότητα που εκπέμπει το καθεστώς Χριστόφια, η ιστορία, το κύρος, η αξιοπιστία και οι δημοκρατικοί αγώνες της ΕΔΕΚ - από τους οποίους το ΑΚΕΛ ήταν μονίμως απών - δε θα μπορούσαν να την κρατήσουν συνεπιβάτη, σε ένα τρένο που οδηγεί ταχέως στην τουρκοποίηση της Κύπρου.
Ο Δημήτρης Χριστόφιας, έχει επιφέρει μεγάλο πλήγμα στις αρχές που αποτελούν τα θεμέλια του αντικατοχικού μας αγώνα. Με τις υποχωρήσεις και τις παλινδρομήσεις του, παραβιάζονται βασικές αρχές του Διεθνούς Δικαίου και πανανθρώπινα δικαιώματα, όπως αυτό της ελευθερης διακίνησης, της ελεύθερης έκφρασης, και της περιουσίας.
"Δεν θάμαστε η τελευταία γενιά Ελληνοκυπρίων στα χώματα του Ζήνωνα, του Ρε, του Αυξεντίου...
Δεν θα μετατρέψουμε τη Θράκη σε Τουρκικό προτεκτοράτο...
Δεν θα εκχωρήσουμε διεθνώς αναγνωριζόμενα δικαιώματα στο Αιγαίο...
Ναι. Είμαστε ρεαλιστές. Όχι μοιρολάτρες...
Δεν θα αναφερόμαστε σε περασμένα μεγαλεία δακρύβρεχτοι...
Θα αναλάβουμε την τύχη μας στα χέρια μας. Θα αντισταθούμε για να θυμηθούμε τον Δώρο. Όσοι και νάναι, όσο δυνατοί και νάναι...
Θα αξιοποιήσουμε την παρουσία μας στην Ευρωπαϊκή οικογένεια...
Θα αναδείξουμε τη στρατηγική μας σημασία...
Τα δικαιώματα μας –όπως και κάθε λαού- δεν είναι υπό διαπραγμάτευση...
Με παρρησία να αγωνιζόμαστε για τα αυτονόητα δίκαια μας με την επίγνωση ότι δεν υπάρχει αλληλεγγύη σε ανύπαρκτο αγώνα."
Δεν θα μετατρέψουμε τη Θράκη σε Τουρκικό προτεκτοράτο...
Δεν θα εκχωρήσουμε διεθνώς αναγνωριζόμενα δικαιώματα στο Αιγαίο...
Ναι. Είμαστε ρεαλιστές. Όχι μοιρολάτρες...
Δεν θα αναφερόμαστε σε περασμένα μεγαλεία δακρύβρεχτοι...
Θα αναλάβουμε την τύχη μας στα χέρια μας. Θα αντισταθούμε για να θυμηθούμε τον Δώρο. Όσοι και νάναι, όσο δυνατοί και νάναι...
Θα αξιοποιήσουμε την παρουσία μας στην Ευρωπαϊκή οικογένεια...
Θα αναδείξουμε τη στρατηγική μας σημασία...
Τα δικαιώματα μας –όπως και κάθε λαού- δεν είναι υπό διαπραγμάτευση...
Με παρρησία να αγωνιζόμαστε για τα αυτονόητα δίκαια μας με την επίγνωση ότι δεν υπάρχει αλληλεγγύη σε ανύπαρκτο αγώνα."
Βάσος Λυσσαρίδης
Το σάλπισμα αντεπίθεσης που εξέπεμψε η ΕΔΕΚ, σίγουρα ακούστηκε και στο ΔΗΚΟ. Ελπίζουμε οι δεσμοί του διδύμου Μάρκου - Καρογιάν με την εξουσία και την καρεκλολαγνεία, να μη φανούν τόσο δυνατοί, ώστε να κρατήσουν το ΔΗΚΟ στο βαγόνι που κατευθύνεται στην τουρκοποίηση της Κύπρου.
Γιατί σ'αυτή την περίπτωση,
οι συναγωνιστές μας θα αποβιβαστούν,
και το δίδυμο,
τυφλωμένο από τον έρωτα του για εξουσία,
θα πορευθεί μόνο του!
ΕΥΑΓΟΡΑΣ - για το christofias-watch
44 Σχόλια:
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΕΚΦΥΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΑΤΥΡΟΥΣ
Ο όρος «Νενέκος», είναι συνώνυμος της εθνικής προδοσίας και μάλιστα του χειρίστου είδους, καθώς ο προδότης δεν περιορίζεται απλά στην επαίσχυντη πράξη της προδοσίας, αλλά παίρνει εμφανώς το μέρος του εχθρού, τασσόμενος εμπράκτως εναντίων των συμπατριωτών του.
Η απαξιωτική και μειωτική αυτή έκφραση, οφείλεται στον Νενέκο, έναν οπλαρχηγό της Επανάστασης του 1821. Ο Δημήτριος Νενέκος καταγόταν από το χωριό Ζουμπάτα των Πατρών κι έγινε οπλαρχηγός του προκρίτου της Πάτρας Βενιζέλου Ρούφου (ο Ρούφος αργότερα, διετέλεσε πρωθυπουργός), αφού προηγουμένως δολοφόνησε τους πολεμιστές Σπανοκυριάκο και Σαγιά που διεκδικούσαν το ίδιο αξίωμα.
Αρχικά διακρίθηκε στις πολιορκίες της Πάτρας και του Μεσολογγίου, αλλά μετά την άλωση του, συνεργάστηκε με τον αλβανικής καταγωγής, Αιγύπτιο στρατηγό Ιμπραήμ, ο οποίος του προσέφερε ορισμένα προνόμια. Το 1826 προσκύνησε και συμπαρέσυρε μαζί του και πολλούς άλλους. Το 1827, επικεφαλής των Τουρκοπροσκυνημένων πολέμησε εναντίον των Ελλήνων και τους νίκησε. Για αυτά τα «κατορθώματα» του και με τη μεσολάβηση του Ιμπραήμ, έγινε με διαταγή του Σουλτάνου, «μπέης».
Η εκτέλεση του Νενέκου, έγινε τελικά το 1828, κατ’ εντολήν του Κολοκοτρώνη, από τον αδελφό του δολοφονημένου Σαγιά.
Έκτοτε, το όνομα του Νενέκου ταυτίστηκε με τον προσκυνημένο, το δουλοπρεπή άνθρωπο, το μίασμα, τον προδότη, τον άνθρωπο που δεν έχει σε τίποτα να ξεπουλήσει τις ιδέες του, την αξιοπρέπεια του, την εθνική, την αγωνιστική του ταυτότητα, πουλώντας τους παλιούς συναγωνιστές του και συμπράττοντας με παλιούς αντιπάλους του προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συγκυριακά του συμφέροντα.
Απορία Ηλιθίου: πριν προχωρήσει η ΕΔΕΚ σε κυβέρνηση με ΔΗΣΥ... θα ζητήσει να έρθουν τελικά οι S300;
Anef Oriwn βρωμισμένε, ένα έχω να σου πω:
ΕΔΕΚ-ΛΑΟΣ-ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!
Δώσαμε μια γροθιά στο φασισμό, που δεν θα την ξεχάσει ποτέ!
Φασίστες του ΑΚΕΛ, Anef_Oriwn που κρύβεσαι πίσω από διαδικτυακά ράσα, συνωμοσιολόγε Άντρο, άνοστε Κυρίτση, Ευαγόρου τριχωτέ απαίσιε είρωνα, η ΕΔΕΚ απόψε σας έκανε ρεζίλι.
Ευέλικτοι Οδοστρωτήρες, φασίστες της κακιάς ώρας που κερνούσατε γλυκά καρυδάκια στους πραξικοπηματίες, που διαβάλλατε κόσμο και νέους, που δυσφημίζατε κόσμο στα καφενεία σας, η ΕΔΕΚ σας γύρισε την πλάτη και σας έκανε ρεζίλι σε όλη την Κύπρο.
Auti i EDEK exei megali plaka....Exei kai den exei ena 10% kai nomizei pws ekprosopei kanena 30-40%. Einai tixaio pou edw kai 40 xronia i EDEK emeine peripou sta idia pososta ?
An itan toso simantiko komma oso nomizoune pws einai kai me toses kales idees nomizw 8a eixane kapia auxisi se 40 xronia ! Egw prosopika den anikw se kanena komma apla lew pws blepw ta pragmata.
Άντε,μάγκες και "αγωνιστές" του γλυκού νερού,πάρτε μαζί σας και τον Κουλία και εφορμώντας από τις αντιαρματικές επαύλεις του ρίξτε τον εχθρό στη θάλασσα!Μάγκες,αυτολιβανιστείτε,ενθουσιασθείτε,αυτοικανοποιηθείτε,όσο είναι καιρός. Όταν πλησιάσουν οι εκλογες-σε ένα χρόνο-θα ψάχετε τόπο να κρυφτείτε!Δεν πέρασε εξάλλου πολύς καιρός που το ξαναπάθατε στις προηγούμενες εκλογές και ψάχνατε τους λόγους της συντριβής της "πατριωτικής" σας γραμμής!
Για τα χρυσόψαρα
λεύθερη Κύπρο, όπως αυτά ανακοινώθηκαν από τον Έφορο Δημοψηφίσματος Κυριάκο Τριανταφυλλίδη, έχουν ως εξής:
ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ 1077/1077 τμήματα 100.00%
Εγγεγραμμένοι: 480.564. Ψήφισαν: 428.587. Αποχή: 10,82%
Έγκυρα: 96,52%, 'Ακυρα: 2,62%, Λευκά: 0,86%
"ΟΧΙ" : ποσοστό 75,83%, ψήφοι 313.704
"ΝΑΙ": ποσοστό 24,17%, ψήφοι 99.976
Μιλώντας με κόσμο όλων των πολιτικών αποχρώσεων, διαπιστώνω ένα ενθουσιασμό για την λεβέντικη πράξη της ΕΔΕΚ. Αποτελεί κόλαφο κατά του καθεστώτος Χριστόφια και της υπερενδοτικής πολιτικής του.
Η ΕΔΕΚ είναι μια πραγματική πατριωτική Αριστερά. Όχι όπως τη νεοταξική ροζ ψευτοαριστερά του AKEL.
Όσο για το ΔΗΚΟ αυτό είναι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Άντε με το καλό να αποχωρήσουν και αυτοί και να στείλουν το Μάρκο και την Αθηνά στο AKEL να πλένουν πιάτα.
Δύσκολο πράγμα η μοναξιά συντρόφια.
Opws eipe kai o Lissarides kapote "Oloi tin EDEK tin erwteuonte alla elaxistoi tin pantreuonte".
Εmerson,μήπως έχεις πρόχειρα και τα αποτελέσματα των τελευταίων εκλογών; Ρίχτα,αν τολμάς!
ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΛΟ αρχιεπισκοπε,
ΑΘΘΥΜΑΣΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΣΑΚΕΛ, ΕΠΙ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ , ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΔΗΚΟ (28%) ΡΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΛΟ.
ΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ. ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΞΙΚΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΔΟΣΙΑΣ ΡΕ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗ. ΕΧΤΟΣ ΑΝ ΚΑΜΕΙ ΣΤΡΟΦΗ ΠΑΛΕ (ΜΑΚΑΡΙ) Ο ΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΣΑΣ. ΜΟΝΟΙ!!!!!
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΣΕΛΕΠΗΕΣ, ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΛΤΙΑΔΗ.
ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΤΣΟΣ ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΧΟΤΗΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ (78% ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ) ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΕΝΝΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ.
ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΛΟ αρχιεπισκοπε, ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΠΕ ΜΟΥ,
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ Ο ΧΑΣΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΥΡΓΟΥΡΙΔΗΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΔΗΣΑΚΕΛ?
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥΡΓΟΥΡΙΔΗ (ΕΟΚΑ Β) Ο ΕΥΕΛΕΙΧΤΟΣ (ΧΟΣΜΕΝΟΣ "αντισατσιακος") ΘΑ ΚΕΡΝΑ ΓΛΥΚΟ ΚΑΡΥΔΑΚΙ, ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ?
Και γιατί να μην τολμώ δέσποτα;
Δημήτρης Χριστόφιας ……………… 240.604 (53,37%)
Ιωάννης Κασουλίδης ………………. 210.195 (46,63%)
λες να έπαιξε ρόλο το 10% που κάποιοι κοροϊδεύουν;
Και να διευκρινίσω ότι δεν ψηφίζω ΕΔΕΚ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΛΟ αρχιεπισκοπε
Ο ΑΝΕΦ ΟΡΙΩΝ-ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ κτλπ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΜΟΛΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ, ΔΥSΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ, ΜΕΝΟΥΝ. ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ.
ΤΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΞΥΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΠΟΠΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΡΟ ΖΟΥΡΛΟΜΑΔΥΑ ΓΙΑ ΤΙΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ.
ΠΑΝΙΚΟΣ.ΠΑΝΙΚΟΣ.ΠΑΝΙΚΟΣ.ΠΑΝΙΚΟΣ.
ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ. ΜΕΝΟΥΝ
Η arxiepiskopos είπε...
1.Τα χρήματα θα πρέπει να τα έδωσε η UNOPS.Ξέρεις,αυτή που χρηματοδότησε τον Ερυθρό Σταυρό της κ.Φωτεινής Παπαδοπούλου καθώς και το σύνδεσμο προστασίας κυπριακών γαιδουριών για να ψηφίσουν ΝΑΙ το 2004. 2.Σχέδιο πιστεύω πως τελικά θα έρθει ως αποτέλεσμα των συνομιλιών. 3.Ναι,αν δεν περάσει ένα νέο σχέδιο πρέπει να πάνε όλοι σπίτι τους και εσείς,με ηγέτη τον Αγριεπίσκοπο,να κηρύξετε νέο μακροχρόνιο με σύνθημα "Πάλι με χρόνια και καιρούς,πάλι δικά μας θα 'ναι"
1. ΜΕ ΠΟΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ Η UNOPS (ΞΕΝΟ ΚΕΝΤΡΟ)ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΕΝΙ-πολιτη (ΠΟΥ ΣΩΣΤΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ) ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΩΝ ΝΕΝΕΚΩΝ?
ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. Ο ΥΕΝΙ-πολιτης ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΝΩΡΩΠΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ (ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ)? ΕΣΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. Ο ΥΕΝΙ-πολιτης ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΓΗ ΣΕ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΠΟΥ ΕΙΠΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ? (ΔΙΕΡΟΤΟΥΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΕΤΑΙΟ, ΕΒΑΛΕΣ ΜΟΥ ΣΚΕΨΕΙΣ)
2.ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΧΕΔΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ (ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ) ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΩΝ. ΑΤΕ ΡΕ. ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ? ΕΓΩ ΣΥΜΦΟΝΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. ΟΤΑΝ Ο ΕΥΕΛΙΧΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΣΑΚΕΛ) ΧΑΡΑΧΤΗΡΙΖΟΥΝ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΕΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. Ο ΕΥΕΛΙΧΤΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΣ ΧΑΡΑΧΤΗΣΡΙΣΕ ΟΤΙ "ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝ". ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ? ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ? ΘΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΥΕΛΙΧΤΟΥ? Η ΜΗΠΩΣ Ο ΕΥΕΛΙΧΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΕΛΙΧΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΘΕΛΗΣΗ ΘΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΝ "ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΜΤ ΤΑΛΑΤ" ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΟΥΣ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΝ (ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΟΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΣΟΦΤΑ ΚΑΠΟΤΕ). ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ,ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ, ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ. Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΩ ,ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.Η ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΣΥ ,ΚΑΛΥΤΕΡΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΧΕΔΙΟ? ΠΕ ΜΑΣ ΤΗΝ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΛΟΓΟ ΠΑΝΙΚΟΥ ΘΕΩΡΩ
Μίκαααα...
αθθύμισμου... με ποιον από τους επτά νάνους ελάλες ότι έμοιαζεν ο "αρχηγός";
Η Επιστροφή του Γρόθου!
Καλόοοοο
Ε ρε ξεφτιλουάδες αχάπαροι και αμπάλαντοι πεζεβέγκηδες.
Σωστά τα λαλούσε ο νούσιμος Χατζηδημητρίου νωρίτερα στα ραδιόφωνα που αναρωτιόντανε...μα καλά δεν εξέρανε από αρχής ποια θα είναι η πολιτική του Δημήτρη Χριστόφια;;;;;;...Ο κοσμάκης κάθεται και παρακολουθεί εκπληκτος τα καμωματά τους και κάμει τον σταυρό του!
Με πρόσχημα το Κυπριακό και τις διαπραγματεύσεις όπου δήθεν διαφωνούν ή και δήθεν συμφωνούν την έκαναν με πλάγια βηματάκια για να μην κόψει η μαγιονέζα του κατεστημένου που κρατάει την Κύπρο καθυστερημένη.
Απέκτησε τώρα ταχατες το ανθρωπάκι Ομήρου Κακομοίρου ο άνθρωπος που ενόμιζε πως θα το έπαιζε "Σημίτης" της Κύπρου τρομάρα του του χάνου.
Με το γερόντιο από πίσω για...καθοδηγητή στο....μέλλον και τα μυαλά στα κάγκελα του 1950.
Ο Χριστόφιας θα άποδειχθεί ηλίθιος μόνο αν δεν προχωρήσει στις συνομιλίες μέχρι τέλους.
Και στο τέλος να φέρει λύση και δημοψήφισμα και να εξηγήσει στο λαό πως ή αυτό είναι ή διχοτόμηση.
Γιατί τωρά, δαμέ που ήρθαμε, αυτό έχουμε Ή λύση ή διχοτόμηση.
Και το ξεύρετε καλά ψευδοπατριώτες που πουλάτε αγάπη για την πατρίδα.
Διχοτόμηση είναι που θέτε και άλλο τίποτα.
Αλλα είστε φάρα άτιμη και κάλπικη γιατι δεν το λέτε ανοιχτά μόνο κρύβεστε πίσω από λόγια παχιά σαν τις παπαριές που γράφει το ραμολιμέντο που σας καθοδηγεί.
Αυτός και οι προσωπικές ατζέντες κάποιων άλλων καμένων που απόβαλλε ο λαός με τη ψήφο του στις προεδρικές του 2008.
Σάλπισμα αντεπίθεσης και άλλες αηδίες. Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα! Μια ζωή μέσα στο ψέμμα και την εκμετάλλευση του λαού. Κιοτήδες, ε κιοτήδες ξενοδόχοι και προαγωγοί. ΟΥΣΤ
Το Φασιστικό Κόμμα Κύπρου (ΦΑΣΙ.Κ.Κ.) καταδικάζει την επαίσχυντη και προβοκατόρικη ενέργεια της ΕΔΕΚ να αποχωρήσει από την κυβέρνηση του Δημήτρη Χριστόφια.
Ήταν εμφανές από την αρχή, ότι αυτοί οι αρρωστημένοι πολέμιοι του φασισμού και του φυλετικού διαχωρισμού, δεν πίστεψαν, όπως το ΑΚΕΛ, το ΦΑΣΙ.Κ.Κ. και το Ρεπουμπλικανικό Τουρκικό Κόμμα (PTK) στον Πρόεδρο Χριστόφια, αλλά άσκησαν μια στρατευμένη και ύπουλη υπονομευτική πολιτική για σχεδόν 2 χρόνια, προκαλώντας συνεχή προβλήματα και οχλοφασαρίες, προσπαθώντας να παρεμποδίσουν τη λύση του φυλετικού διαχωρισμού, που εμείς και οι συναγωνιστές μας του ΑΚΕΛ, του PTK, του Κόμματος Εθνικής Ενότητας και του ΔΗΣΥ, οραματιζόμαστε.
Η ΕΔΕΚ υπήρξε διαχρονικός πολέμιος των ιδεολογικών μας προγόνων, της Χούντας και της ΕΟΚΑ-Β, σε αντίθεση με το ΑΚΕΛ, το οποίο τήρησε μια αξιοπρεπή στάση, τόσο κατά την επανάσταση της 15ης Ιουλίου, όσο και κατά την μετεπανάσταση της 23ης Ιουλίου υπό τον ιδεολογικό μας μέντορα Γλ. Κληρίδη.
Η ΕΔΕΚ πάντοτε πολεμούσε το Φασισμό και το Φυλετικό Διαχωρισμό, μέσω οχλοτραμπούκων γενειοφόρων και του δημαγωγού Λυσσαρίδη, του γνωστού "Εξαπτέρυγου του Μούσκου" όπως ευφυώς τον αποκαλούσαν οι επαναστάτες της ΕΟΚΑ-Β. Όπως αναλύσαμε και παλαιότερα (http://fasikk.blogspot.com/2009/12/blog-post_22.html), ο Βάσος Λυσσαρίδης ήταν ανέκαθεν ένα όργανο της Διεθνούς Δημοκρατικής Συνωμοσίας κατά του Φυλετισμού, σε σημείο που συνεργάστηκε φανερά με τον σεσημασμένο τρομοκράτη Νέλσον Μαντέλα. Υπενθυμίζουμε πως κανένα διεθνές δικαστήριο δεν καταδίκασε τον Βάσο Λυσσαρίδη για την συνεργασία του με τους νοτιοαφρικανούς αντιφυλετικούς τρομοκράτες.
Είναι εμφανές ότι η πράξη της ΕΔΕΚ να εγκαταλείψει την κυβέρνηση του Δημήτρη Χριστόφια, αποσκοπεί στην παρεμπόδιση της εμπέδωσης του λειτουργικού φασισμού και του βιώσιμου ρατσισμού και είναι μια απέλπιδα προσπάθεια των οχλοδημοκρατών να εμποδίσουν το απαρτχάιντ της διζωνικής, δικοινοτικής ομοσπονδίας.
Το Φασιστικό Κόμμα Κύπρου (ΦΑΣΙ.Κ.Κ.) προειδοποιεί ότι θα σταθεί ανάχωμα στους οχλοδημοκράτες τραμπούκους που ονειρεύονται αναβίωση της δημοκρατίας και προάγουν τον ενιαιοκρατισμό και την πολυπολιτισμική συνύπαρξη.
Kıbrıs'ta Apartheid Engellenemez
Τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει το Απαρτχάιντ στην Κύπρο
Γραμματεία Τύπου, Διαφώτισης και Ενημέρωσης
http://fasikk.blogspot.com/
Με το ΑΚΕΛ, η ΕΔΕΚ δεν έχει κοινούς αγώνες.
Αντίθετα, το ΑΚΕΛ με το ΦΑΣΙΚΚ, είναι ιδεολογικά αδελφάκια.
Λοιπόν, που τα σοβαρά τωρα η ΕΔΕΚ έκανε λάθος γιατί τα πιθανά σενάρια για το Κυπριακό είναι τα εξής...
Α) Ο Χριστόφιας επειδή δεν είναι βλάκας,αν φερει σχέδιο για δημοψήφισμα λογικά θα είναι καλύτερο από το ΑΝΑΝ. Το αποκλείω να φέρει κάτι χειρότερο ή κάτι το εξίσου ετεροβαρές με το ΑΝΑΝ επειδή ουτε οι Ακελικοι δεν θα το ψηφίζουν. Σε αυτή την περίπτωση η ΕΔΕΚ που ήδη διαφοποιήθηκε λόγω Κυπριακού από τον Χριστόφια οφείλει να παεί εναντίον του σχεδιού γιατί τοτε θα φανεί οτι είναι απλώς γελοιοι.ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΧΑΝΕΙ Η ΚΥΠΡΟΣ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΛΥΣΗ ΑΠ ΟΤΙ
ΤΟ 2004 (Δεδομένου οτι η ΕΔΕΚ μπορει να κρίνει το αποτελεσμα σε ένα δημοψήφισμα)
Β) Οι συνομιλίες αποτυγχάνουν και ο Χριστόφιας θα κάνει διαχείρηση μέχρι το 2013 δεδομένου ότι με τον Ερογλου δεν γίνεται τιποτε. Το πιο πιθανον το ΔΗΚΟ στις εκλογές θα παει με Συναγερμο... Το ΑΚΕΛ θα το παλέψει οπως με τον Βασιλειου και μπορει να περασει το 40% στις προεδρικες με υποψηφιο τον Χριστοφια. Η ΕΔΕΚ ομως...? Μόνη λογικά (ελπίζω όχι με το ΕΥΡΩΚΟ)αφου δύσκολα θα παεί με τον κακό Χριστόφια είτε με τον κακό Αναστασιάδη. Και μετά λογικά θα είναι κυβέρνηση με οποιο δέρει.
ΑΡΑ ΕΔΩ ΧΑΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΔΕΚ
Στο μυαλό μου αυτά ειναι πιο πιθανά... Ας μου αποδείξουν οι ΕΔΕΚΙΤΕΣ οτι είναι πιο έξυπνοι απο αυτό.
"Οι ξενοδόχοι και οι προαγωγοί"!
Καλό.
Πες μας ρε μάγκα, πώς ονομάζεται ο μεγαλύτερος ξενοδόχος / επιχειρηματίας στην Κύπρο με έδρα την Λεμεσό, αυτός καλέ που υπέγραψε και πρώτος-πρώτος στην πλατφόρμα του ΕΒΕΤ στην Λεμεσό;
Και αν θες να τους πάρουμε ΕΝΑΝ-ΕΝΑΝ να δούμε σε ποιό κόμμα και παράταξη ανήκουν και τί ιδέες εκπροσωπούν.
Emerson, τα της ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ αποτελέσματα να στείλεις αν θέλεις σε παρακαλώ, να δουν όλοι ΠΟΙΟ είναι το ποσοστό που ΕΠΕΛΕΞΕ να ψηφίζει Ευέλικτο και πόσο πολύ διαφέρει με το ποσοστό του Παπαδόπουλου ας πούμε.
Διότι την δεύτερη Κυριακή είναι το ποσοστό που ψήφισε το μη χείρον. Υπάρχει και μια φράση στην Κυπριακή διάλεκτο, την αφήνω όμως.
Ρ.
>>Ο Χριστόφιας επειδή δεν είναι βλάκας,αν φερει σχέδιο για δημοψήφισμα λογικά θα είναι καλύτερο από το ΑΝΑΝ.
Μα καλά, ψώνια νομίζεις ότι θα πάει και θα αγοράσει ντομάτες και θα πάει στον μανάβη με τις φρέσκες;
>>Το αποκλείω να φέρει κάτι χειρότερο ή κάτι το εξίσου ετεροβαρές με το ΑΝΑΝ επειδή ουτε οι Ακελικοι δεν θα το ψηφίζουν.
Για να "φέρει" κάτι πρέπει να παλέψει για κάτι. Και για να παλέψει για κάτι πρέπει α) να το επιθυμεί και β) να μπορεί.
Για την ώρα, ο Ευέλικτος
α) Συζητά κάτι ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ από το σχέδιο Ανάν.
β) Πέφτει στις ΠΑΓΙΔΕΣ των Τούρκων και των άλλων ξένων.
γ) ΨΕΥΔΕΤΑΙ στον λαό.
Δείχνει, επομένως, ότι ούτε επιθυμεί κάτι καλύτερο, ούτε και μπορεί για κάτι καλύτερο.
Χίλιες φορές ΔΙΧΟΤΟΜΙΣΗ, παρά οποιαδήποτε μορφή ομοσπονδίας. Και όταν λέμε διχοτόμιση, εννούμε καθαρή διχοτόμιση, όχι με την διατήρηση των υπερπρονομίων.
Ρ.
Mbravo Riga toulaxisto epese i maska. Protimas dixotomisi !
Ara diladi eisai esi prwtos pou ipostirizeis tis Tourkikes theseis pou itan aneka8en gia dixotomi !
ΑΚΕΛΑΣΣΙΚούθκια πιάστε σιερκές και μπηχτείτε ο ένας τα γεννητικά όργανα του άλλου
Οι Τούρκικες θέσεις Mario, ΔΕΝ είναι η διχοτόμιση. ΠΟΛΥ θα σε βόλευε ίσως.
Οι Τούρκικες θέσεις σε πρώτο στάδιο είναι
α) Πλήρης έλεγχος του βορρά και
β) Συνεξουσία στον νότο
μέσω κάποιας μορφής ομοσπονδίας και σε μεταγενέστερο στάδιο κάτι πολύ χειρότερο και που αρνείστε να δείτε ή απλώς δεν μπορείτε να καταλάβετε και δεν μπορείτε να διδαχθείτε από την ιστορία.
Ας αφήσουμε τον ίδιο τον "Πατέρα των Τούρκων" να μας απαντήσει:
"Ataturk, replying to a question on Cyprus after the annexation of Alexandretta said: The turn of Cyprus has not yet come."
(Αναφορά του δημοσιογράφου Ali Nesim, στην εφημερίδα "Dogus" στις 9.20.84).
Ο δε Τούρκος ιστορικός και δημοσιογράφος A. Gurkan γράφει στην εφημερίδα "Kibris Postasi" στις 12.20.83:
"Speaking from a purely strategic point of view we could say that for Turkey's security, a safe Cyprus is a Cyprus which would be, in its entirety, under Turkish control."
Κατά την διακύρυξη του ψευδοκράτους δε τον Νοέμβριο του 1983, ο τότε πρωθυπουργός Οζάλ δήλωνε:
"Cyprus is an island which pierces the middle of Turkey like a dagger. It is extremely vital from the viewpoint of our security. This island should not be in enemy hands."
Γράφει ο Ρ. Ντενκτάς στην εφημερίδα "Milliyet" στις 7.23.85.
"Naturally Turkey has strategic interests in Cyprus. It is fortunate for Turkey that the Turkish Cypriot community exists here. Even if the Turkish Cypriot community did not exist, Turkey would not have left Cyprus to Greece."
...και άλλα πολλά.
Η ιστορία (των μειονοτήτων) της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και της νεότερης Τουρκίας έχει πολλά να μας διδάξει.
Διαβάστε και την ιστορία της Αλεξανδρέττας και πώς, μέσα από τα στάδια της αποικιοκρατίας, ανεξαρτησίας και στη συνέχεια ένα είδος συνεταιρισμού, πέρασε στα χέρια της Τουρκίας, με όλες τις μειονότητες να έχουν εξαφανιστεί.
Είστε ΠΟΛΥ ΑΦΕΛΕΙΣ (σε βαθμό βλακείας) αν νομίζετε ότι τα μελλοντικά στρατηγικά σχέδια των Τούρκικων ιμπεριαλιστικών καθεστώτων επιθυμούν και θα αρκούνται με ..."διχοτόμιση" στην Κύπρο και με τον "μπελά" αμιγώς ελληνικού κράτους στα νότια σύνορα τους.
Και ΑΝ νομίζετε ότι ...τα ΗΕ δεν θα αφήσουν να γίνει κάτι τέτοιο (όπως π.χ. δεν αφήνουν άλλα καθεστώτα, π.χ. Ισραήλ, ΗΠΑ, Βρεττανία να δολοφονούν γυναικόπαιδα και λοιπούς αμάχους) είτε ακόμα πιο αφελείς και ίσως και επικίνδυνοι αν οι τύχες του Ελληνισμού αφεθούν σε σας.
Ρ.
Περήφανε γαρε, εγινες γαρος τοτες που εδωσε τα λεφτα για τους γαρους η UNOPS οξα ησουν παντα γαρος; Απλα μια απορια.
Ο νου σας εν όπως το κοκκονοσυκο. Ποιος φταιει ρε που δεν ελυθηκε το κυπριακο τοσα χρονια;
Το κατεστημενο λαλεις εσυ, ο μακαριος, ο κυπριανου, ο βασιλειου οξα ο κληριδης. Σιουρα εν ο παπαδοπουλλος, το πτωμα του παπαδοπουλλου, η καττα μας η μαυρη, ο λαζαρος τζαι ο λυσσαριδης που φταιει. Αλλα δεν φταιει η τουρκια καθολου.
Τοση πολλη εν η μανια σας, ο φανατισμος σας τζαι η λυσσα σας να ΔΙΑλυσετε το κυπριακο που δεν θωρείτε μπροστα σας. Η αχαπαροσυνη σας, η αφέλεια σας, ο ρομαντισμος σας, τα συμφεροντα σας, τα λεφτα που σας εδωσαν τζαι τζεινα που εννα σας δωκουν καμνουν σας να μεν σκεφτεστε καθαρα τζαι εισαστεν επικίνδυνοι.
Γράψε τους τα στα τούρκικα Ρήγα, ίσως έτσι καταλάβουν.
Η ιδεολογική τάυτιση του AKEL και της ΕΔΕΚ είναι τόσο ισχυρή όσο του Στάλιν με τον Νέλσων Μαντέλα.
Τώρα που μιλάτε για Ταλάτ θυμήθηκα στην τηλεόραση την περασμένη βδομάδα τον Χατζηάστρα που πίστευε ακόμα ότι ο Ταλάτ μπορεί να ... επαναστατήσει κατά την Άγκυρας. Μα που ζει ο άνθρωπος ρε παιδιά; Μήπως παίρνει LSD;
Kαι ναι, Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ!
Γιατί να αρκεστεί στη μισή Κύπρο αφού της την προσφέρετε ολόκληρη;
Αυτό το παραμύθι και ο μπαμπούλας της Διχοτόμησης πρέπει να σταματήσει επιτέλους!
Ευτυχώς όλο και περισσότερες λαϊκές μάζες το καταλαβαίνουν.
Το Φασιστικό Κόμμα Κύπρου (ΦΑΣΙ.Κ.Κ.) καταδικάζει την επαίσχυντη και προβοκατόρικη ενέργεια της ΕΔΕΚ να αποχωρήσει από την κυβέρνηση του Δημήτρη Χριστόφια.
Ήταν εμφανές από την αρχή, ότι αυτοί οι αρρωστημένοι πολέμιοι του φασισμού και του φυλετικού διαχωρισμού, δεν πίστεψαν, όπως το ΑΚΕΛ, το ΦΑΣΙ.Κ.Κ. και το Ρεπουμπλικανικό Τουρκικό Κόμμα (PTK) στον Πρόεδρο Χριστόφια, αλλά άσκησαν μια στρατευμένη και ύπουλη υπονομευτική πολιτική για σχεδόν 2 χρόνια, προκαλώντας συνεχή προβλήματα και οχλοφασαρίες, προσπαθώντας να παρεμποδίσουν τη λύση του φυλετικού διαχωρισμού, που εμείς και οι συναγωνιστές μας του ΑΚΕΛ, του PTK, του Κόμματος Εθνικής Ενότητας και του ΔΗΣΥ, οραματιζόμαστε.
Η ΕΔΕΚ υπήρξε διαχρονικός πολέμιος των ιδεολογικών μας προγόνων, της Χούντας και της ΕΟΚΑ-Β, σε αντίθεση με το ΑΚΕΛ, το οποίο τήρησε μια αξιοπρεπή στάση, τόσο κατά την επανάσταση της 15ης Ιουλίου, όσο και κατά την μετεπανάσταση της 23ης Ιουλίου υπό τον ιδεολογικό μας μέντορα Γλ. Κληρίδη.
Η ΕΔΕΚ πάντοτε πολεμούσε το Φασισμό και το Φυλετικό Διαχωρισμό, μέσω οχλοτραμπούκων γενειοφόρων και του δημαγωγού Λυσσαρίδη, του γνωστού "Εξαπτέρυγου του Μούσκου" όπως ευφυώς τον αποκαλούσαν οι επαναστάτες της ΕΟΚΑ-Β. Όπως αναλύσαμε και παλαιότερα (http://fasikk.blogspot.com/2009/12/blog-post_22.html), ο Βάσος Λυσσαρίδης ήταν ανέκαθεν ένα όργανο της Διεθνούς Δημοκρατικής Συνωμοσίας κατά του Φυλετισμού, σε σημείο που συνεργάστηκε φανερά με τον σεσημασμένο τρομοκράτη Νέλσον Μαντέλα. Υπενθυμίζουμε πως κανένα διεθνές δικαστήριο δεν καταδίκασε τον Βάσο Λυσσαρίδη για την συνεργασία του με τους νοτιοαφρικανούς αντιφυλετικούς τρομοκράτες.
Είναι εμφανές ότι η πράξη της ΕΔΕΚ να εγκαταλείψει την κυβέρνηση του Δημήτρη Χριστόφια, αποσκοπεί στην παρεμπόδιση της εμπέδωσης του λειτουργικού φασισμού και του βιώσιμου ρατσισμού και είναι μια απέλπιδα προσπάθεια των οχλοδημοκρατών να εμποδίσουν το απαρτχάιντ της διζωνικής, δικοινοτικής ομοσπονδίας.
Το Φασιστικό Κόμμα Κύπρου (ΦΑΣΙ.Κ.Κ.) προειδοποιεί ότι θα σταθεί ανάχωμα στους οχλοδημοκράτες τραμπούκους που ονειρεύονται αναβίωση της δημοκρατίας και προάγουν τον ενιαιοκρατισμό και την πολυπολιτισμική συνύπαρξη.
Kıbrıs'ta Apartheid Engellenemez
Τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει το Απαρτχάιντ στην Κύπρο
Γραμματεία Τύπου, Διαφώτισης και Ενημέρωσης
http://fasikk.blogspot.com/
Το ΦΑΣΙΚΚ στεγάζεται σε κανένα καταγώγειο του ΑΚΕΛ;
Ανήκει στο λαϊκό κίνημα;
Περιφρουρείται από τα έμμισθα όρνεα που περιπολούν το βράδυ τις επιχειρήσεις του ΑΚΕΛ;
Παιδιά εγώ θα διαμαρτυρηθώ για τη φωτογραφία με τον ππούνιο.
Είναι απαράδεκτο να μην παρουσιάζονται οι σωστές διαστάσεις της κοιλιάς του ευέλικτου και οι βουκκούες του.
Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το ΦΑΣΙΚΚ δεν είναι υπαρκτό πολιτικό κίνημα, αλλά προβοκάτσια κάποιου που αντιτίθεται στη λύση διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας και που θέλει να την ταυτίσει με το ρατσισμό.
Αν μη τι άλλο, έχει πλάκα το εγχείρημα.
1) Μα κυρία Μαρία, περίμενες και το ΦΑΣΙΚΚ να σου πει ότι ΔΔΟ=ρατσισμός;
2) Ο γνωστός σάτιρος ηλικιακός πορνορατσιστής, που χάθηκε; Κατάπιε τη γλώσσα του μετά που η ΕΔΕΚ έφυγε από την κυβέρνηση;
Ακελάκια, η ΕΔΕΚ σας έκανε ρεζίλι.
Σας ευχόμαστε όλοι συγκυβέρνηση με το αδελφό σας κόμμα το ΦΑΣΙ.Κ.Κ.
Το ΑΚΕΛ και το ΦΑΣΙΚΚ, είναι ένα ζευγάρι tres manifique και tres chique!
Φίλε μου John,
Να σου πω εγώ που πήγε ο γελοίος; Τρέμει! Ξέρει ότι εδώ τον περιμένουμε να τον κάνουμε με τα κρεμμυδάκια, γιατί είναι ηλίθιος, προβοκάτορας και ρεζίλης.
Μην τον είδατε τον Χριστάκη.
Όσο για τη σχέση του ΑΚΕΛ με το φασισμό, πάει πολύ πίσω, όταν αποκαλούσαν το μεταπραξικοπηματία Κληρίδη "Πρόεδρο". Όταν κρεμμούσαν τη φώτο του Ασλανίδη στο οίκημα της Χομόνοιας. Α ρε κιοτήδες, φασιστοκανακευτές. Ένα ΦΑΣΙΚΚ σας πάει γάντι!
Rigas, Diladi opws les Dixotomisi einai mia lisi iper tis EK koinothtas mia kai etsi den 8a exei i Tourkia elegxo se olo to nisi.
Tote pou mas to proteinan polla polla xronia prin giati den to dektikame ?
Μαρία Β
Δε γίνεται το ΦΑΣΙΚΚ να μην συμπλέει με το AKEL. Αφού οι του ΦΑΣΙΚΚ είναι φύση ρατσιστές δεν μπορούν παρά να υποστηρίζουν ΔΔΟ.
Εφόσον το ΦΑΣΙΚΚ λατρεύει τον Μουσολίνι δεν μπορεί παρά να συμφωνά με τις φασιστικές μεθόδους που χρησιμοποιεί το Καθεστώς για φίμωση των πολιτικών του αντιπάλων.
Όχι, η διχοτόμιση δεν ειναι /υπέρ/ μας Mario.
Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των ρημάτων /θέλω/ και /προτιμώ/.
Θέλω δικαιοσύνη. Κανενός είδους τουρκοποίηση. Δεν θέλω κανενός είδους ρατσιστικό καθεστώς στην Κύπρο, στυλ νοτιοαφρικανικού άπαρτχάιντ.
Μεταξύ όμως ολικής και μερικής τουρκοποίησης, προτιμώ την μερική.
Εσείς μιλάτε για μάσκες κλπ και μπερδεύετε και ισοπεδώνετε τα πάντα.
Δεν δεκτήκαμε τότε την διχοτόμιση διότι τότε ήταν απαράδεκτη λύση σε σχέση με άλλες λύσεις (οι οποίες μας παρουσιάζονταν ή που νομίζαμε ότι μας παρουσιάζονταν) όπως π.χ. αυτοδιάθεση-ένωση ή ανεξαρτησία.
Ρ.
εγω δεν καταλαβαινω γιατι ο Ρηγας μιλα για διχοτομηση. Καταρχας ολα τα σχεδια λυσης ειναι διχοτομητικα.
Οταν λεμε διχοτομηση γενικοτερα αναφερομαστε σε κλεισημο του κυπριακου και αναγνωριση του ψευδοκρασους Στο συμφερον μας (δεν- αλλα συγκριτικα με τις αλλες επιλογες ειναι) ειναι η διατηρηση του στατους κβο και η καλυτερεψη της σημερινης καταστασης οπως μπορουμε.
Δεν ειναι φυσικα ουτε η συνκυβερνηση με ενα αναγνωρισμενο ψευδοκρατους που μαλλον θα καμνει οτι θελει , ουτε βεβαια η αναγνωριση του , και το τελος του ζητηματος του κυπριακου.
Τωρα επειδη υπαρχουν παρεξηγησεις με τις εννοιες , ο Ρηγας πρεπει να προσεχει οταν χρησιμοποια την λεξη διχοτομηση.
Διχοτομηση η ΔΔΟ ειναι λανθασμενο διλημμα η ψευτοδιλημμα. Στην ουσια οτιδηποτε περαν ενιαιου δημοκρατικου κρατους ισον διχοτομηση. Η οποια ηδη ισχυει εδω και δεκαετιες. Η απειλη της διχοτομησης δεν περπαταει διοτι ηδη ζουμε σε διχοτομημενη πατριδα. η οποια διχοτομηση με βαση τις συνθηκες οπως μπορουμε να τις προβλεψουμε για το "κοντυνο" μελλον φανταζει και μονιμη οτι και να κανουμε. (και φανταζε μονιμη και πριν 10 χρονια) Δεν υπαρχει ουτε ενα σχεδιο προς συζητηση που να αναιρει την διχοτομηση της πατριδας μας. Ουτε εχουμε τα μεσα για να το πετυχουμε αυτο.
Γενικως , αυτα που λεω επρεπε να τα αντιλαμβανομασταν εδω και καιρο. Αλλα δεν κοφκει ο νους μας.
Δεν εχουμε καν την επιλογη διχοτομηση η κατι αλλο.
Απο την καταργηση της δημοκρατιας , αναγνωριση ψευδοκρατους ταχατες για να ξεκαθαρισουν τα πραγματα - φυσικα δεν αξιζει καν συζητηση , πως ειναι επιθυμητο να διατηρησουμε το στατους κβο - να πολεμησουμε την αναβαθμιση του ψευδοκρατους. να κυνηγησουμε οσες υποθεσεις Οραμς μπορουμε.
Μια χορηγεια για οσους κυνηγουν τετοιες υποθεσεις και εξτρα κινητρα πχ θα ηταν κατι που μπορουσαμε να κανουμε.
Στοχος επισης επρεπε να ηταν να κανουμε οτι περνα απο το χερι μας για να μην αναπτυχθουν οι κατεχομενες περιοχες.
Αλλα τα καναμε σκατα. Και οχι μονο αυτο αλλα συζηταμε σοβαρα για Εκ περιτροπης προεδριας και σημεια και τερατα.
Σε οποιαδηποτε νορμαλ δημοκρατια ο Προεδρος της δεν θα ειχε τετοιες δυνατοτητες - οσοι καν το θεωρουσαν ως συζητησιμο θεμα (και οχι θεμα που σηκωνει αμεσως αντιδρασεις χωρις να το δεχεσαι ως θεμα που αξιζει συζητηση. Πχ καποιος λαλει στην Γερμανια να καταργησουμε την δημοκρατια) θα ηταν οι ακραιοι των ακραιων - αλλα δεν ειμαστε νορμαλ κρατος.
Αγαπητέ, δεν διαφωνώ. Μάλιστα, όταν λέω διχοτόμιση, το ξεκαθάρισα ότι εννοώ /καθαρή διχοτόμιση/ (χωρίς υπερπρονόμια, χωρίς διαβατήρια, χωρίς ταυτότητες, κλπ). Αυτό το τελευταίο το προτιμώ από οποιανδήποτε μορφή ομοσπονδίας. Ναι, και η ομοσπονδία είναι μορφή διχοτόμισης, βεβαίως. Συγκεκριμένα, είναι διχοτόμιση /συν/ περιορισμένα ανθρώπινα και πολιτικά δικαιώματα Ελλήνων, έλεγχος Τούρκων πάνω στον νότο, πάνω στην εξωτερική πολιτική και αλλού και πολλά άλλα τα οποία λέμε κάθε μέρα...
Ρ.
ΡΗΓΑ,μιλάς για διαφορά του "θέλω" από το "προτιμώ". Άντε,σου έμεινε ένα βήμα για να αντιληφθείς και τη διαφορά του "θέλω" από το "μπορώ".
The Devil Knows ...
Christofias, Queen Elizabeth, and Vladimir Putin all die and go to hell.
While there, they spy a red phone and ask what the phone is for.
The devil tells them it is for calling back to Earth. Putin asks to call
Russia and talks for 5 minutes.
When he was finished the devil informs him that the cost is a million
dollars, so Putin writes him a cheque.
Next Queen Elizabeth call England and talks for 30 minutes.
When she was finished the devil informs her that cost is 6 million dollars,
so Queen Elizabeth writes him a cheque.
Finally Christofias gets his turn and talks for 4 hours to comrades.
When he was finished the devil informed him that there would be no charge for the call and feel free to call Cyprus anytime. When Putin hears this he goes ballistic and asks the devil why Christofias got to call to Cyprus for free.
The devil replied, "Since Christofias became President of Cyprus , Cyprus has gone to hell, so it's a local call and it's for free"
"Αγαπητέ, δεν διαφωνώ. Μάλιστα, όταν λέω διχοτόμιση, το ξεκαθάρισα ότι εννοώ /καθαρή διχοτόμιση/ (χωρίς υπερπρονόμια, χωρίς διαβατήρια, χωρίς ταυτότητες, κλπ). Αυτό το τελευταίο το προτιμώ από οποιανδήποτε μορφή ομοσπονδίας. Ναι, και η ομοσπονδία είναι μορφή διχοτόμισης, βεβαίως. Συγκεκριμένα, είναι διχοτόμιση /συν/ περιορισμένα ανθρώπινα και πολιτικά δικαιώματα Ελλήνων, έλεγχος Τούρκων πάνω στον νότο, πάνω στην εξωτερική πολιτική και αλλού και πολλά άλλα τα οποία λέμε κάθε μέρα...
"
πως ακριβως θα το πετυχουμε αυτο (χωρις ταυτοτητες προνομια κτλ) , διοτι το κακο ηδη εγινε.
Και κοιταξε γιατι το τονιζω αυτο , διοτι καποιοι που μιλανε για διχοτομηση εννοουν αναγνωριση του ψευδοκρατους για να μεν το εχουμε στα ποδκια μας ταχα και εμεις ποδα τζαι τζινοι ποτζη.
Μα ετσι μονο επιταχυνουμε την τουρκοποιηση της Κυπρου.
Φυσικα λυσεις τυπου Αναν ειναι χειροτερες.
Απο οτι καταλαβα εσυ δεν εννοεις διχοτομηση οπως την εννοει ο Ματσακης πχ.
Δεν διαφωνουμε μαλλλον (διοτι και εγω θα ηθελα να χασει την αναβαθμιση που εχει κερδισει το ψευδοκρατος και να υποβαθμιστει στον παλιο του ρολο). Ομως δυστυχως βλεπω το κακο να εγινε ηδη.
Δημοσίευση σχολίου