Ε Κωνσταντακόπουλε, άμα σου δειχτεί ο Οδοστρωτήρας,
έννα σου πω εγώ αν θα κάμνεις τζιαι παραπονούθκια!
έννα σου πω εγώ αν θα κάμνεις τζιαι παραπονούθκια!
Η χθεσινή παρουσίαση του βιβλίου του Δ. Κωνσταντακόπουλου, σε μια αίθουσα γεμάτη κόσμο και γεμάτη φωτογραφίες της αγαπημένης μας Κερύνειας, ήταν μια μοναδική πανσπερμία ιδεών, νοητικών σχεδιασμάτων και πολιτικών προτάσεων από τους ομιλητές.
Όποιος δεν ήταν εκεί, όπως λέμε και στην καθομιλουμένη: έχασε.
Ο Βάσος Λυσσαρίδης, με την μεστή φωνή του και με τον πατριωτικό λόγο του, προειδοποίησε για την εσφαλμένη πορεία και για τους επικίνδυνους χειρισμούς. Τονίζοντας βέβαια ότι δεν είναι αργά για επανόρθωση. Σε ώτα μη ακουόντων δυστυχώς.
Ο Γ. Λοβέρδος του ΠΑΣΟΚ, άνκαι υστερούσε σε σχέση με τους άλλους ομιλητές, και άνκαι δεν έδωσε ακόμη εξηγήσεις για την απαράδεκτη στάση του ΠΑΣΟΚ το 2004, έδειξε να αντιλαμβάνεται ότι η λύση του Κυπριακού δεν μπορεί να είναι μη λειτουργική, ιδίως σε θέματα εκτελεστικής εξουσίας.
Ο Π.Λαφαζάνης του ΣΥΡΙΖΑ, με πολύ καυστικό τρόπο, αντιμετώπισε το Κυπριακό ως γνήσιος αριστερός, επιμένοντας στην αντικατοχική του διάσταση. Μας υπέδειξε μάλιστα, και πολύ σωστά, που πρέπει να βρίσκεται το Σχέδιο Ανάν: στον κάλαθο των αχρήστων.
Ο Α. Θεοφάνους, με επιστημονική τεκμηρίωση και με σπουδαία χρήση της λογικής, κατέληξε στο αυτονόητο συμπέρασμα ότι η λύση μπορεί και πρέπει να επέλθει μέσω αναθεώρησης του υφιστάμενου συντάγματος της Κυπριακής Δημοκρατίας. Και μας είπε και κάτι άλλο πολύ βασικό: ότι ο "οδυνηρός συμβιβασμός", δεν είναι πραγματικός συμβιβασμός. Η λύση δεν μπορεί να είναι χειρότερη της σημερινής κατάστασης. Επιβάλλεται να είναι καλύτερη. Επιβάλλεται να είναι τέτοια που να μπορούμε μετά να βλέπουμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη.
Ο Δ. Κωνσταντακόπουλος, ο συγγραφέας του βιβλίου, ήταν χείμαρρος ιδεών και συμπερασμάτων. Μας είπε για τα φρικτά λάθη της σημερινής μας κυβέρνησης, όπως το να μην λαμβάνονται τα πρακτικά των συνομιλιών και να μην γνωρίζει ο κόσμος τι επιτέλους συζητείται. Μας είπε ότι σε μια δημοκρατία ισχύει η αρχή της πλειοψηφίας. Μας είπε ότι ένα κράτος πρέπει να έχει τα χαρακτηριστικά της αυτοκυβέρνησης και της αυτοάμυνας. Διερωτήθηκε γιατί εμείς επιδιώκουμε ένα νέο μοντέλο κράτους που αντίκειται σε κάθε κανόνα οργάνωσης κράτους άνα το παγκόσμιο. Και μας είπε ότι είναι παράλογο το 80% των πολιτών να μη γνωρίζουν τι εστί "διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία", κάτι που είναι ο διακηρυγμένος στόχος της πολιτικής μας ηγεσίας.
Μελανό σημείο της εκδήλωσης η απουσία του επίσημου ΑΚΕΛ, κάτι για το οποίο φάνηκε πολύ στενοχωρημένος και ο συγγραφέας Δ.Κωνσταντακόπουλος. Ο πολιτικός σνομπισμός της ακελικής ηγεσίας, που δείχνει να θέλει μόνο "διαλόγους" σε κλειστές πόρτες και με τους δικούς της όρους, διαλόγους που δε μπαίνουν στην ουσία του Κυπριακού, έχει πλέον υπερμεγενθυνθεί. Ούτε στην παρουσίαση ενός βιβλίου δεν μας κάνουν την τιμή να εμφανιστούν, άνκαι καλούνται. Το ίδιο έκαναν και στην παρουσίαση του βιβλίου του Γ.Λιλλήκα, όταν ΔΕΝ εμφανίστηκαν στην παρουσίαση (το μόνο προσκεκλημένο κόμμα που αρνήθηκε να εμφανιστεί).
Οι ελεύθερα σκεπτόμενα αριστεροί, είναι δυστυχώς για την κυβέρνηση Χριστόφια και για την ακελική ηγεσία, μιάσματα!!!
Ενώ δήθεν αριστεροί τοποτηρητές/συνεργάτες του Αττίλα κύριοι Ταλάτ και σια, θεωρούνται από το Δ. Χριστόφια ως "σύντροφοι"!
ΡΙΜΑΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ CHRISTOFIAS-WATCH
59 Σχόλια:
Nai re, de milame me kanenan. Gi' afto exoyme kyvernisi me tin edek to diko kai toys oikologous.
Ate asixtir, koloevrokokia, pseftopalikaroi! Sas pirame xapari ti provokatores eisaste.
Μπορεί να έχουμε μαζί κυβέρνηση όπως ισχυρίζεσαι Ανώνυμε, αλλά τις δεσμεύσεις σας δεν τις τηρήσατε κύριοι.
Θα στείλω στα παιδιά της Επιτροπής για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο, ένα φοβερό ντοκουμέντο, που θα δείχνει τις δεσμεύσεις που δεν τηρήθηκαν.
Επίσης να πω ότι οι προβοκάτορες δεν είναι τα παιδιά του blog εδώ, αλλά αυτοί που μας ξεγέλασαν εμάς τις δημοκρατικές δυνάμεις, αφού ήμασταν εμείς και οι οπαδόι του ΔΗΚΟ που τους αναδείξαμε στην Προεδρία με την ψήφο μας. Οι προβοκάτορες είναι αυτοί που μας λένε εθνικιστές και πατριδοκάπηλους και την ίδια ώρα απεργάζονται τη διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Η ώρα της εξόδου από την κυβέρνηση έρχεται. Μεταξύ μας εμείς οι ΕΔΕΚίτε το θέτουμε όλο και πιο επιτακτικά.
Το αν το ΑΚΕΛ είναι αριστερό κόμμα, αυτό χωράει πολλή συζήτηση. Το ΑΚΕΛ φοβάται όπως ο διάολος το λιβάνι κάθε γνήσια προοδευτική φωνή η οποία απαρνείται τον αγγλοτουρκικό ρατσισμό της ΔΔ Ομοσπονδίας και τροχοδρομεί την Απελευθέρωση και την Αυτοδιάθεση της Κύπρου.
Αν ο Τσε Γκεβάρα ζούσε σήμερα στην Κύπρο, σίγουρα θα τους έφτυνε!
Πλαστήρα, σε θέλουμε κάτι: αν γίνεται επικοινώνα μαζί μας στο mail και θα σου πούμε.
Plastira kai EDEK I.V., fainetai oti to neo frouto einai na lete oti den eimaste aristeroi.
Einai gnwstoi kati typoi san esena kai ekeino to Xenofontos pou egrapse ekeino to emetiko livelografima stin Apopsi poy otan itan Thessaloniki ekame ti foititiki parataksi tis EDEK ena ethnikistiko kinima anef proigoumenou. Thymamai tous pou itan eksw apo to tourkiko prokseneio kathe mesimeri san ilithioi kai psinontan mes ton ilio kai moirazan fylladia gia na swsoun dithen tin patrida. Kai twra perithwriakos kai monos, grafei poda potziei oti malakia tou katevei.
Perithwriakes monades iparhoun panta: I Enosi, to Pontiki, to Hristofias watch, i apopsi, kati typoi san esas. Ton topo omws ton kyvernoun nousimoi anthrwpoi. Kai sta kommata ehei nousimous kai synenetikous anthrwpous kai de leei o kathenas o,ti malakia tou katevei.
Gia na men arkepsw na lew gia ta praktorakia tou Evroko mesa sto Diko, tous legomenous Tassikous, pou einai pou pisw apo afto to blog kai pou apoteloun ti thliveri meiopsifia tou Diko!
Ρε Εδέκ Η.Β. μήπως η ΕΔΕΚ με τις εθνικιστικές αντιλήψεις της εν σοσιαλιστικό κόμμα; Όσο για προεκλογικές δεσμεύσεις, ξέρεις πόσες θυμούμαι να έκαμε ο μακαρίτης ο Τάσσος (κάτι που ανάγκασε το Χριστόφια να πει το περίφημο "μα άλλαξε ο άνθρωπος σιόρ"); Εγώ είπα το πολλές φορές: ένα μεγάλο λάθος έκαμα στη ζωή μου. Που επίστεψα τις προεκλογικές του δεσμεύσεις. Πάντως εν ηξέρω για ποιες δεσμεύσεις τρου Χριστόφια μιλάς, αλλά τουλάχιστον έσσιει ακόμα 4 χρόνια τζείνος για να τις φέρει εις πέρας.
En mporo na katalavw giati en oulloi toso enantion tou AKEL. Ma kala, toso polla to misate sior? eleos diladi... Giati?? Je gw aristeri eimai alla exw je filous deksious je akrodeksious je dexome tin kathe diaforetiki apopsi je to otidipote. Mathete na dexeste tin diaforetikotita kurioi. Je na dexeste, mallon na paradexeste oti oso je na misate to AKEL oulloi kserete oti ekame kala pramata gia ton topo pou panta. Panta epoleman je ediekdikan pramata gia ton kosmo oullo je oxi mono gia tous lious.
Je file mou tis Edek pou eisai je tis agglias, na men milas katarxin gia to komma oullo dioti den eisai ekprosopos tipou je deuteron lia ta logia sou gia tous psifous. An den esimfwnas me to komma sou as epsifizes kati allo! Kanenas en se anagkazei ektos je an eisai je si arni je kamneis oti sou laloun opws peripezoun tous aristerous kati ''eksipnoi''.
Εννοώ τις δεσμεύσεις για το Κυπριακό.
Όσο για τα παιδιά του Αγώνα Θεσσαλονίκης που γράφει ο χυδαίος ανώνυμος πιο πάνω, μπράβο τους που έκαναν διαφώτιση έξω από το τουρκικό προξενείο. Είναι από τις χρυσές σελίδες στην ιστορία της ΕΔΕΚ. Το ίδιο γινόταν και εδώ στο Λονδίνο από κάποιους λεβέντες ομογενείς.
Από τον καιρό που σταματήσαμε τη διαφώτιση, πάμε κατά διαόλου και πρέπει να απολογούμαστε για τα αυτονόητα.
Και όχι δε δέχομαι ότι στα κόμματα είναι πάντα οι σοβαροί και οι νούσιμοι. Εμείς είμαστε γεμάτοι κομπλεξικούς, το ίδιο και το ΔΗΚΟ, το ίδιο και κάθε κόμμα.
Το ζητούμενο είναι, τα άτομα που έχουν σοβαρή πολιτική σκέψη και διάθεση για δράση, τα άτομα που έχουν ακεραιότητα, να είναι τα άτομα που θα κυριαρχούν στην πολιτική. Έχουμε μεν δρόμο, αλλά το προσπαθούμε.
Σοσιαλισμός, μεταξύ άλλων, είναι να αγαπάς την ελευθερία και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Όσοι υποστηρίζουν ρατσιστικές ρυθμίσεις, δεν είναι σοσιαλιστές: είναι ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ!
Ρε παλιέ εδεκίτη, που χάθηκες εσύ; Μπαίνεις, ρίχνεις βόμβες και εξαφανίζεσαι!
Ρε ΕΔΕΚ Η.Β. το στάτους κβο έννεν ρατσιστική ρύθμιση; Πέτε μας τι κάμνετε για να το πολεμήσετε. Εν το καταλαβαίνετε ότι με την πολιτική του Λυσσαρίδη παγιώνετέ την Τόσο απλά εν τα πράματα! Όσο δεν κάμνετε τίποτε παγιώνετε το στάτους κβο. Μεγάλος ποιητής ο γιατρός, αλλά από έργα μηδέν. Και καλός πολιτικός δεν είναι αυτός που λέει παχιά λόγια, αλλά που κάνει έργα. Και δυστυχώς ο γιατρός και οι συν αυτώ μόνο θεωρίες. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Να το πούμε απλά:
Αν μία λύση εγκυμονεί κινδύνους που μπορεί να οδηγήσουν σε κατάρρευση το νέο κράτος που θα δημιουργηθεί, καλύτερα να μην υπάρξει ούτε τώρα ούτε ποτέ.
Η Κυπριακή Δημοκρατία, αναγνωρισμένη από ολόκληρη τη Διεθνή Κοινότητα, ισότιμο και πλήρες μέλος της Ευρωπαϊκής και Νομισματικής Ένωσης δεν πρέπει επ’ ουδενί να ρισκάρει το μέλλον της για οποιαδήποτε επικίνδυνη λύση.
Οι Τουρκοκύπριοι συμπολίτες μας , όσοι είναι βέροι Κύπριοι με ταυτότητες και διαβατήρια της Δημοκρατίας να μπορούν ελεύθερα να έρθουν να εγκατασταθούν να εργαστούν και να προοδεύσουν στη νόμιμη Κύπρο. Πολίτες της είναι στο κάτω κάτω. Και να βοηθηθούν μάλιστα από τη Δημοκρατία γενναιόδωρα, με ευέλικτη και έξυπνη διαχείριση των Ευρωπαϊκών κονδυλίων.
Γιατί, αν υπάρξει μία λύση που θα περιέχει αδιέξοδες διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, εγγυήσεις από οποιαδήποτε Τρίτη χώρα (Αγγλία, Τουρκία, Ελλάδα) Ξένους δικαστές να λειτουργούν ως «διαιτητές» στις δικοινοτικές διαφορές που θα καθιστούν τον τόπο προτεκτοράτο, Πολιτική ισότητα στη βάση των κοινοτήτων και όχι με βάση την αρχή της δημοκρατικής πλειοψηφίας, Προεδρία εκ…περιτροπής κ.α. ουσιαστικά, συνυπογράφουμε έναν προς έναν όλους τους στρατηγικούς στόχους της Άγκυρας που αποσκοπούσαν πάντα στον άμεσο ή έμμεσο πλήρη έλεγχο της νήσου είτε δια της Κατοχής της ημίσεως αρχικά είτε μέσω ενός πολιτικού-νομικού μορφώματος που ακυρώνει την ιστορική πραγματικότητα του τόπου.
Ρωτάω ευθέως όλους τους συνσχολιαστές :
Πιστεύει κανείς σας πως υπάρχει έστω ένας Ελληνοκύπριος που δεν θα ήθελε την πατρίδα του πραγματικά επανενωμένη;
Θα συμφωνήσω με την άποψη πως υπάρχουν κάποιοι που εμφορούμενοι από οικονομικά συμφέροντα γράφουν στα παλιά τους παπούτσια και την κατοχή και την εισβολή και τα πάντα. Αυτοί, είναι ελάχιστοι μετρημένοι στα δάχτυλα. Θα συμφωνήσω επίσης πως υπάρχει μια μερίδα αχρείων που νομιμοποιούν το παράνομο καθεστώς του Βορά ακουμπώντας τα λεφτά τους στα Καζίνο ή αγοράζοντας φτηνή πορνεία.
Ο υπόκοσμος, σύνορα δεν έχει ούτε εθνική συνείδηση.
Αναφέρομαι στην συντριπτική πλειοψηφία του Κυπριακού λαού, των απλών ανθρώπων, ότι κι αν ψηφίζουν.
Ποιος δεν θέλει την επανένωση;
Ταυτόχρονα όμως ποιος θέλει να ακυρώσει την ίδια την ιστορία και να βάλει την Κυπριακή Δημοκρατία σε μια περιπέτεια που θα τινάξει στον αέρα όλες τις κατακτήσεις των τελευταίων δεκαετιών-που αν σκεφθεί κανείς ότι έγιναν με τη μισή πατρίδα κατεχόμενη, δεν είναι αστεία.
Ποιος από εσάς ωρέ θέλει να δει μια Λύση που μεθαύριο θα καταρρεύσει και θα αφήσει όλον τον λαό έκθετο και χωρίς την Κυπριακή Δημοκρατία που θα έχει ακυρωθεί διπλά;
Δεν προδιαγράφει κανείς πως θα γίνει έτσι! Ο φόβος όμως, φυλάει τα γέρημα λέει σοφά η παροιμία. Και έχουμε ήδη καεί, έχουμε κατοχή.
Στην προηγούμενη ανάρτηση, απλά ανέφερα λίγες σκέψεις μου και επίσης ανέφερα μια δήλωση του Αρχιεπισκόπου Μακαρίου στην οποία ανέλυε τις θέσεις του για τη «Διζωνική». Επίσης επειδή μπήκα στην ιστοσελίδα βιαστικά έκανα μία αναφορά στην χθεσινή παρουσίαση του βιβλίου του Κωνσταντακόπουλου.
Οι απαντήσεις που έλαβα-ενώ λόγω αρχής δεν υβρίζω ποτέ κανέναν:
Η μία, εις άπταιστον Ελληνικήν: Falire, eisai fasistas evrokokos!
I dizwniki dikoinotiki omospondia einai i symfwnimeni lysi, me o,ti afto sinepagetai
Η άλλη, στην ίδια ακριβώς διάλεκτο: Entaksei kyrie Kiprioti min kaneis kai to ferefwno sta fasistopaida gia tin ekdilwsi tous me ton Konstantakopoulo.
Mas to eipan kai oi idioi. Thrasideile Falire Kiprioti. An sou vasta, pes mas poios eisai.
Για τον πρώτο κύριο τι να πω; Απεφάσισε για εμένα χωρίς εμένα πως είμαι «φασίστας» και μέλος του Ευρωκό.
Οι λέξεις έχουν χάσει πια το νόημά τους, γιατί προφανώς ο ένας δεν γνωρίζει καν τι φασισμός εστί. Συγχωρητέα η άγνοια.
Επίσης απεφάσισε πως ανήκω σε κάποιο κόμμα.
Δεν ανήκω σε κανένα κόμμα αλλά εφ’ όσον προκλήθηκα θα πω πως ψηφίζω με συνέπεια την ΕΔΕΚ από τις εκλογές της 24ης Μαΐου του 1981.
Ο έτερος «καπαδόκης» δεν με αποκαλεί φασίστα αλλά «Φερέφωνο» των φασιστοπαίδων. Πραγματικά μένει κανείς εμβρόντητος.
Θα επαναλάβω αυτό που είπε ψες ο κος Λαφαζάνης του ΣΥΡΙΖΑ, πως, καταντήσαμε όσοι μιλούμε για πατρίδα να μας ταυτίζουν με τον Φασισμό…
Αυτό, είναι έργο δικό σας κύριε, φροντίσατε να παραδώσετε τον Πατριωτισμό και την εμμονή σε πέντε αξίες σε καθάρματα όπως ο Καρατζαφέρης και καλλιεργήσατε την ενοχή για τα πατριωτικά συναισθήματα στους νεώτερους. (έλληνες είστε και φαίνεστε ρε)
Με αποκαλεί δε θρασύδειλο και με εγκαλεί να αποκαλύψω την ταυτότητά μου. Αλλά εδώ, σε αυτήν την πρόσκληση που μου απευθύνει αποκαλύπτει ταυτόχρονα, άθελά του την «ποιότητα» του ιδίου και των ομοίων του, καθώς περιλαμβάνει και μία άμεση απειλή.
«Αν μου βαστά» λέγει το θλιβερό ανθρωπάριο το Άνευ Ταυτότητος.
Όχι Άνευ Ταυτότητος ιντερνετικής, αλλά Άνευ Ταυτότητος Εθνικής και Προσωπικής. Είναι Άνευ Περιεχομένου και ουσίας.
‘Άλλο δεν ξέρει παρά να αναδύει τις θαναδκιές των όσων υποστηρίζει καθώς έρχεται εδώ ο ίδιος σαν αυθεντικός ελτσής της κομματικής ντιρεκτίβας.
Ωρέ Ακελικά ανδρείκελα λίγη ντροπή δεν έχετε;
Μια ζωή παρασυρμένες μαριονέτες θα είστε; Δεν είστε σε θέση να συζητήσετε μια αντίθετη από τη δική σας θέση διόλου!Αλλά έχουν θέση τα μαγνητόφωνα; Δεν έχουν!
Φορείς της μόνης και ιερής αλήθειας πιο επικίνδυνοι από τους ζηλωτές των θρησκειών, ταλιμπάνοι της κομματικής γραμμής!
Ε, τελικά, μέχρι πρόσφατα διαφωνούσα με τις διαγραφές των σχολίων σας, αλλά μάλλον θα αλλάξω γνώμη σταλινικά κατακάθια!
Και κάτι άλλο η "λύση" των αγγλοαμερικανικών μαγειριών, δεν θα περάσει που να χτυπιέστε κάτω!
Το λοιπόν! Η εκδήλωση ήταν ωραία, η αίθουσα κατάμεστη με πάρα πολλούς ορθίους, και οι ομιλίες Λοβέρδου του ΠΑΣΟΚ και Λαφαζάνη του ΣΎΡΙΖΑ, κυρίως του δεύτερου, εκπληκτικές. Τον γιατρό που μίλησε στην αρχή, δεν τον πρόλαβα. Προφανώς οι Λοβέρδος και Λαφαζάνης, είναι κι αυτοί φασιστόμουτρα. Οι οποίοι όχι μόνο στήριξαν τα όσα καταγράφει ο συγγραφέας αλλά τόνισαν και οι δύο την προοδευτική του ταυτότητα, και την αντίθεσή τους στον σωβινισμό.
Όχι, το «επίσημο» ΑΚΕΛ δεν ήταν εκεί.
Ωστόσο, «συνέλαβα» 3-4 αρκετά γνωστά στελέχη της Λευκωσίας που χειροκρότησαν με πάθος συγκεκριμένες «ατάκες» του Λαφαζάνη και του ίδιου του Κωνσταντακόπουλο.
Δύο από αυτούς, τους γνωρίζω καλά μα δεν τους αποκαλύπτω. Για τους ίδιους λόγους που δεν αποκαλύπτω τη δική μου ταυτότητα, για τους ίδιους λόγους που τα «φασιστόπαιδα» του «Χριστόφιας Watch» δεν αποκαλύπτουν τη δική τους. Στο φινάλε, τα ¾ του διαδικτύου είναι καλυμμένα πίσω από ψευδώνυμα!
Αλλά, πέρα από αυτό η ανάγκη για ανωνυμία καταδείχνει με σαφέστατο τρόπο την επιεικώς άβολη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην Κύπρο από την ανάδειξη του αρχιερέα της ιδεολογίας του Οδοστρωτήρα στην Προεδρία και των ΑΚΕΛικών παρατρεχάμενων ως άλλων ερυθροφρουρών στη δημόσια ζωή.
Τέλος πάντων.
Δεν ξέρω σε ποιο μικρόκοσμο ζουν και δεν με απασχολεί.
Ας έχουν στο νου τους μόνο, πως Λύση του Κυπριακού που θα καταστήσει την Κύπρο από Ημικατεχόμενη χώρα σε Προτεκτοράτο των αγγλοαμερικανών που θα είναι πλήρως εξαρτώμενο από αλλότριες βουλές, δεν θα περάσει που να χτυπιούνται χάμω.
Κάλλιο μισή ελεύθερη και με ολάκερη την ιστορία της παρά «συγκολλημένη» με το ζόρι και με ακρωτηριασμένη την ψυχή της, την ιστορία της, τη συνείδησή της.
Και όπως λέει κι ο Σαββόπουλος-και τραγούδησε πρόσφατα και ο Νταλάρας στο "Τάσσος Παπαδόπουλος-Ελευθερία"
Δεν είν' οικόπεδο που το καταπατούνε
ούτε και μούρλα εθνική που επιστρέφει
είναι η Κύπρος που οι εμπόροι τη μισούνε
και η ανάγκη μας που όνομα δεν έχει.
Που Δύσην ως Ανατολήν τζι απού βορράν ως νότον,
τζι από τα πέρατα της γης τον κόσμο προσκαλώ τον.
Δώστε μου την ακρόαση για να σας τραουδήσω
τζι ούλλους σας μιάλους τζιε μιτσιούς εννά σας κλαμουρήσω.
Ρε ακελικούθκια, αντί να συνεχίσετε στο ίδιο μοτίβο, του αντιακελισμού και αντικομμουνισμού των διαφωνούντων, των δήθεν εθνικιστικών και ακραίων στοιχείων που διαφωνούν, πρέπει σε κάποια φάση να διερωτηθείτε για κάποια απλά πράματα. Ο Π.Λαφαζάνης που ήταν εχτές στην παρουσίαση και εδιαχώρησε τη θέση του από το ΑΚΕΛ, ταυτίζοντας την με την γραμμή Τάσσου-Βάσου, είναι κι αυτός ακροδεξιός και φασίστας; Ο Δ.Κωνσταντακόπουλος, ο εξαίρετος αυτός συγγραφέας, που προέρχεται από τις τάξεις της αριστεράς και ο οποίος απορρίπτει τη λύση της ΔΔΟ, που κανένας δεν γνωρίζει ουσιαστικά τι προνοεί, είναι φασίστας που θέλει ενιαίο κράτος;
Θέλω να σημειώσω επίσης ότι στην παρουσίαση του ίδιου βιβλίου στην Αθήνα, όπου παρόν και ομιλητής ήταν ανάμεσα σε άλλους και ο Αλαβάνος, ο οποίος εδιαχώρησε την θέση του από το ΑΚΕΛ, όπως άλλωστε και ο Π.Λαφαζάνης, ήταν καλεσμένος και ο Ν.Κατσουρίδης, ο οποίος αν και αρχικά είχε πει ότι θα ήταν παρών, αν και τυπώθηκαν οι προσκλήσεις με το όνομα του στη λίστα των ομιλητών, τελικά δεν έπιασε το OK από το κόμμα. Την ίδια τακτική ακολούθησε το ΑΚΕΛ και στη χθεσινή παρουσίαση στην Κύπρο. Αλλά, δεν έδωσε καμία εξήγηση για τον λόγο που δεν αφήνει τους εκπροσώπους του να παρευρεθούν. Αρκέστηκε μόνο στο "θα δούμε και θα σας ειδοποιήσουμε".
Απόδειξη της διαστρεβλωμένης αντίληψης που έχουν στο ΑΚΕΛ περί Δημοκρατίας, είναι και η εξής φράση στελέχους της ΕΔΟΝ, όταν ρωτήθηκε για τις συλλήψεις αντιφρονούντων στην παρέλαση: "Τα ακροδεξιά εθνικιστικά στοιχεία δεν έχουν θέση στη Δημοκρατία μας". Κάτι τέτοιο έλεγε και ο Χίτλερ για τους εβραίους. Θεωρούσε ότι ήταν κάτι σαν αρρώστια και τους έκανε σαπούνια.
Το πιο λυπηρό γεγονός όμως είναι ότι για κάποιο αναξήγητο λόγο, υιοθετούνται αυτές οι απόψεις και από νέους ανθρώπους, επιστήμονες, οι οποίοι μπορεί να πιστεύουν στα αγνά ιδανικά της αριστεράς και να νομίζουν ότι εβρισκόμενοι στις τάξεις του ΑΚΕΛ, αυτά εξυπηρετούν και για αυτά αγωνίζονται. Όταν καταλάβουν όμως το λάθος τους θα έχουν ήδη στιγματιστεί σαν προσωπικότητες ανεπανόρθωτα.
Ευτυχώς η κριτική αυτή τη φορά προέρχεται εξ αριστερών. Αναμένουμε απαντήσεις κύριοι του ΑΚΕΛ, στα επιχειρήματα των γνήσιων αριστερών αδελφών, συντρόφων και συναγωνιστών!
Ρε Φάληρεεε! ΒόμβαΧ3 έριξες πάλε!
Οσοι είναι κρυμμένοι πίσω απο την ταμπέλα της ..Πατριωτικής αριστεράς για να βγάζουν τα πιο ρατσιστικά και φοβικά τους σύνδρομα ας διερωτηθούν για λίγο ποιος ήταν ο πρωτοστάτης αυτής της ιδεολογίας και ποια άλλα ιστορικά πρόσωπα την εφάρμοσαν.
Τα ακροδεξιά-εθνικιστικά στοιχεία πράγματι δεν έχουν θέση σε καμία Δημοκρατία. Τα υποκείμενα που διαχωρίζουν τους ανθρώπους φυλετικά οι συνήγοροι και προπαγανδιστές του μίσους είναι τοξικά απόβλητα. Μόνο που απομονώνονται πολιτικά. Αν υπάρχουν και πολλαπλασιάζονται, είναι πρόβλημα που δημιουργούν με τα ελλείμματα τους οι άλλες δυνάμεις. Και ας διαχωριστεί επιτέλους ο πατρωτισμός από αυτές τις θλιβερές έννοιες.
Προχωρώ στο κυρίως θέμα της ανάρτησης σας.
Γράψατε λοιπών:
''Ο Α. Θεοφάνους, με επιστημονική τεκμηρίωση και με σπουδαία χρήση της λογικής, κατέληξε στο αυτονόητο συμπέρασμα ότι η λύση μπορεί και πρέπει να επέλθει μέσω αναθεώρησης του υφιστάμενου συντάγματος της Κυπριακής Δημοκρατίας.''
Τόσο η διζωνική ομοσπονδία όσο και το κατάπτεστο σχέδιο Ανναν όσο ακόμα και η διχοτόμησή είναι 'αναθεώρηση του υφιστάμενου συντάγματος της Κυπριακής δημοκρατίας' γιαυτό ας προσέχετε λίγο τα λόγια σας.
Επίσης μια 'αναθεώρηση' ήταν αυτό που έδωσε την πολυπόθητη αφορμή της τουρκανταρσίας και της κατάρρευσης του κοινού κράτους το 64.
Με βάση τα πιο πάνω κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι στο συνέδριο λέγατε απλά γενικολογίες και αερολογίες χωρίς να προτείνετε κάτι το ουσιαστικό.
Γράψατε επίσης:
''Και μας είπε ότι είναι παράλογο το 80% των πολιτών να μη γνωρίζουν τι εστί "διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία", κάτι που είναι ο διακηρυγμένος στόχος της πολιτικής μας ηγεσίας.''
Αυτό είναι δική του εκτίμηση (το ότι δεν ξέρουμε δηλαδή) και κάπως προσβλητική θα έλεγα.. Υπαινίσσεστε ότι το 80% των Κυπρίων δεν γνωρίζουν Ελληνικά?
Διζωνική = Δύο ζώνες
Δικοινοτική = Δύο κοινότητες
Ομοσπονδία = Ενωμένες σε μια κεντρική εξουσία.
Αυτό που συζητάμε είναι το συνταγματικό περιεχόμενο. Επι τούτου δεν γράψατε τίποτε.
Η ομοσπονδία είναι πολύ διαδεδομένο σύστημα διακυβέρνησης και θα μπορούσε κάποιος να πει ότι όλες οι Αναπτυγμένες χώρες του πρώτου κόσμου εφάρμοσαν κάποια μορφή ομοσπονδίας για ενοποιήσουν τις χώρες τους. Πχ: ΑΜΕΡΙΚΉ ΑΓΓΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΒΕΛΓΙΟ ΕΛΒΕΤΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ και πάρα πολλές άλλες χώρες.
Αρα με βάση τα πιο πάνω η ομοσπονδία θεωρητικά είναι βιώσιμη και φυσικά πολύ πιο βιώσιμη απο το παρόν αποικιοκρατικό σύνταγμα.
Πριν μπούμε στην Ευρωπαική Ενωση οι Τούρκοι μπορούσαν να Αξιώσουν με βάση τα ψηφίσματα των Ηνωμένων Εθνων ότι το Διζωνική σήμαινε και περιορισμός στην εγκατάσταση.
Σήμερα χάρη στην ένταξη μας στην Ευρώπη κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να υπάρξει.
Ακόμη και το κατάπτυστο Ανναν προέβλεπε ελεύθερη εγκατάσταση (μετά απο κάποια χρόνια)
Με περιορισμό όμως στο δικαίωμά ψήφου αν δεν μάθαινες την τουρκική δεν θα μπορούσες να ψηφίζεις στις εκλογές της ΤΚ πολιτείας παρά μονάχα της Εκυπριακής
Αρα σε τι διαφωνούμε με το Αννάν; Στα χρονοδιαγράμματα και στο δικαίωμά ψήφου.
Νομίζω είναι λογικό ότι μπορούμε να πετύχουμε ελεύθερη εγκατάσταση χωρίς χρονοδιαγράμματα Σήμερα. Αρα καλώς διαπραγματευόμαστε.
Για το δικαίωμα ψήφου στην ΤΚ πολιτεία προσωπικά δεν με απασχολεί και ιδιαίτερα. Καλό θα ήταν να φύγει και αυτός ο περιορισμός καθώς είμαστε πλέων ευρωπαϊκό κράτος.
Γράψατε:
''Μας είπε ότι σε μια δημοκρατία ισχύει η αρχή της πλειοψηφίας. Μας είπε ότι ένα κράτος πρέπει να έχει τα χαρακτηριστικά της αυτοκυβέρνησης και της αυτοάμυνας''
Στο πρώτο και το δεύτερο συμφωνούμε, όμως και πάλι είναι πολύ αόριστο και γενικό αυτό που λέει καθώς και Στο Ανναν υπήρχε κεντρική κυβέρνηση. Εκτός δηλαδή απο τον πρόεδρο της κάθε κοινότητάς που θα συνεχίζαμε να εκλέγουμε κανονικά. Απλά επιπλέον θα ψηφίζαμε και κεντρική κυβέρνηση (όπως δηλαδή οι Αμερικάνοι ψηφίζουν τον κυβερνήτη και μετά τον μαύρο του λευκού οίκου.)
Στο τρίτο διαφωνώ κάθετα.
Ενα απο τα αρνητικά -αρνητικότατα- του Ανναν ήταν το 600-300 στρατού που θα έμενε στο νησί για να μας.. ''υπερασπίζετε'' όλοι είδαμε που μπορεί να οδηγήσει αυτό το 74 με το πραξικόπημα. Και εξάλλου ένα μικρό νησί με 700 χιλιάδες κατοίκους όσο στρατό και να έχει δεν μπορεί να αμυνθεί απο μόνο του. Ρεαλιστική προστασία μας θα πρέπει να είναι ο Ευρωστρατός που θα δημιουργηθεί με αν περάσει το νέο Ευρωσύνταγμα. Ζητούμε Πλήρη αποστρατικοποίηση. , Για να μην μπορούν οι Τούρκοι να μπήξουν το 600-300 που λειτουργεί σαν πυρήνας. Υπάρχει η αστυνομία και στην τελική δεν είναι μόνο οι Τούρκοι. Μην ξεχνάτε ότι η δημοκρατική Ελλάδα ανέχτηκε στην εξουσία για 7 ολόκληρα χρόνια ένα δικτάτορα ο οποίος δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει τον δικό του πυρήνα στη Κύπρο με απώτερο σκοπό να την προσαρτήσει στην κυριαρχία του μέσω της διχοτόμησης και των διπλών ενώσεων.
Στο Αννάν 123 του Γλαύκου Κληρίδη δεν υπήρχε κανένας στρατός. Ο πυρήνας ήταν κάτι που προσαρτήθηκε στο 5 επι της διαπραγματευτικής δεινότητας του άτεγκτου Τασσου Παπαδόπουλου.
Με βάση το πιο πάνω έχουμε ακόμη ένα χειροπιαστό παράδειγμα απο τα πάρα πολλά που υπάρχουν, στο πως η διαπραγματευτική πολιτική φέρνει χειροπιαστά αποτελέσματα και στο πως οι μαξιμαλιστικές πετυχαίνουν ακριβώς το αντίθετο. Για να ενισχύσω την επιχειρηματολογία μου προσθέτω και την υπόθεση Οραμς καθώς και τον μαξιμαλιστή Ραούφ Ντενχτάζ που όσο μεσουρανούσε οι ΤΚ ήταν πλήρως απομονωμένοι. Ο ''διαλλακτικός'' Ταλάτ μας έκθεσε ανεπανόρθωτα.
Αρα υποθετικό ερώτημα:
Αν ω μη γένοιτο η διαπραγματευτική προσπάθεια του Χριστόφια φέρει ένα σχέδιο στο οποίο απουσιάζουν τα χρονοδιαγράμματα, οι εγγυήσεις, και ο περιορισμός περιορισμός εγκατάστασης (κάτι που πολύ πιθανών να γίνει) θα ψηφίζατε ΟΧΙ επειδή δεν θα είχε στρατιωτική δύναμη?
Εγώ θα ψήφιζα ΟΧΙ αν υπάρξει κάτι τέτοιο.
ο εθνικισμος δεν ειναι αλλη μια φωνη μεσα στη δημοκρατια.ειναι οτι πιο σαπιο γεννησε η ιστορια. καμια ανοχη καμια εμμεση ή αμεση στηριξη σε τετοιες προπαγανδες. Η μονη απαντηση ειναι η καθετη ρηξη, η ανατροπη τους.
Εξηγω:
πιονια του ιμπεριαλισμου ( θελουν ενταξη στο ΝΑΤΟ και στο ΣγΕ, ναι του πασοκ στο αναν)
ιδεολογικη μεταλλαξη ( καμια ρηξη με την ε.ε, καμια διεθνιστικη δραση, στηριξη στο Σωτηρα Ομπαμα!)
εθνικιστικη ρητορεια ( συνεργασια με ευρωκο, υιοθετηση επιχειρηματολογιας ευρωκο περι μη ονομασιας λυσης, ουτε ο Τασσος δε το εκαμε τουτο,επαναπροσεγγιση ισως μετα τη λυση)
τελος μια σημαντικη διαφορα.η κοσμοπολιτικη αντιληψη της αστικης πτερυγας του ΔΗΣΥ για λυση οτι νανε οσο και να το παλεψετε δεν ταυτιζεται με διαχρονικες ξεκαθαρες θεσεις. μαλλον εσας απορροφα ο ΔΗΣΥ αρα μη βιαζεστε να ταυτιζεται πολιτικες.νομιζω θα γελασει και το παρδαλο κατσικι.λεω..
Βρε λαφαζάνηδες, επαναστάτες του γλυκού νερού, γιατί δεν παίρνετε τα όπλα...και να κάνετε ΝΤΟΥ...? Ποιές είναι οι πραγματικές αντιστασιακές σας δράσεις πέραν του κατσιαρίσματος και της αρλουμπολογίας (διανθισμένης φυσικά με τα εντυπωσιακά-πλην κενά περιεχομένου-ρητοριλλήκκια που δίδαξε ο "σπίτις και κάστρος")? Έτσι βρε θα σώσετε την πατρίδα? Με το να μαζεύεστε και να αυτολιβανίζεστε ηδονικά ακροαζόμενοιτους λόγους του κάθε λαφαζάνη, του κάθε λοβέρδου και του κάθε σού'πα-μου'πες. Διαλέξατε όλοι πατριωτικά ψευδώνυμα που παραπέμπουν σε ελληνόψυχους πατριώτες που είναι με το καρυοφύλι παραπλεύρως, έτοιμοι να ορμήξουν στον Ομερ Βρυώνη. Βρε Πιττοκοπίτιδες, βρε Κουλίες, βρε Αντιγόνες, βρε Ττόμμηδες (β'), βρε Τασσούδκια, βρε Κενεβεζούδκια...εν εσείς ρε που εννα μας σώσετε? Ή πως εμείς που διαφωνούμε μαζί σας δεν είμαστε άξιοι σωτηρίας? Θα σώσετε επιλεκτικά μόνο όσους συμφωνούν μαζί σας? Ας είναι...όπως λέει και το άσμα...δεν μου αρέσουν οι σωτήρες...δεν γουστάρω να σωθώ...
Βρε λαφαζάνηδες, επαναστάτες του γλυκού νερού, γιατί δεν παίρνετε τα όπλα...και να κάνετε ΝΤΟΥ...? Ποιές είναι οι πραγματικές αντιστασιακές σας δράσεις πέραν του κατσιαρίσματος και της αρλουμπολογίας (διανθισμένης φυσικά με τα εντυπωσιακά-πλην κενά περιεχομένου-ρητοριλλήκκια που δίδαξε ο "σπίτις και κάστρος")? Έτσι βρε θα σώσετε την πατρίδα? Με το να μαζεύεστε και να αυτολιβανίζεστε ηδονικά ακροαζόμενοιτους λόγους του κάθε λαφαζάνη, του κάθε λοβέρδου και του κάθε σού'πα-μου'πες. Διαλέξατε όλοι πατριωτικά ψευδώνυμα που παραπέμπουν σε ελληνόψυχους πατριώτες που είναι με το καρυοφύλι παραπλεύρως, έτοιμοι να ορμήξουν στον Ομερ Βρυώνη. Βρε Πιττοκοπίτιδες, βρε Κουλίες, βρε Αντιγόνες, βρε Ττόμμηδες (β'), βρε Τασσούδκια, βρε Κενεβεζούδκια...εν εσείς ρε που εννα μας σώσετε? Ή πως εμείς που διαφωνούμε μαζί σας δεν είμαστε άξιοι σωτηρίας? Θα σώσετε επιλεκτικά μόνο όσους συμφωνούν μαζί σας? Ας είναι...όπως λέει και το άσμα...δεν μου αρέσουν οι σωτήρες...δεν γουστάρω να σωθώ...
Δείγμα πολιτικής γραφής, τετραγωνισμένης και λογικής, γεμάτης με επιχειρήματα αντλημένα από ιστορικά διδάγματα και εμπειρία.
Παρακαλώ θερμά τους διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου να διαφυλάξουν το παραπάνω κείμενο και στη συνέχεια να το δώσουν σε ειδικό τεχνίτη της πέτρας ώστε να χαραχθεί και να τοποθετηθεί σε κάποιο κεντρικό μέρος της πόλεως. Θα διδάξει τις επερχόμενες γενεές τον λεκτικό πλούτο και τον πολιτισμό του είδους Homo Nenekous.
Χαίρομαι όταν υπάρχουν ΕΔΕΚίτες όπως ο ΕΔΕΚ Η.Β., με τον οποίο γνωρίζομαι και προσωπικά που έχουν τέτοιες απόψεις.
ΕΔΕΚ Η.Β., πρέπει κι εμείς να κάνουμε το μεγάλο βήμα της εξόδου. Μακάρι να το κάναμε και μαζί και μακάρι να ήμασταν σε ένα μεγάλο κεντρώο κόμμα που να ξεκινά από τις παρυφές της κεντροαριστεράς και θα έφτανε μέχρι τις παρυφές της κεντροδεξιάς.
Ένα μεγάλο μαζικό κίνημα αντίστασης. Που να μπορεί να ανεβάσει Πρόεδρο το ίδιο, αντί να κάνει το δεκανίκι των άλλων.
Όταν ο Βάσος Λυσσαρίδης διάβαζε τον επικήδειο του Προέδρου Παπαδόπουλου, αυτό σκεφτόμουν συνέχεια. Πως είμαστε έτσι διχασμένοι τόσα χρόνια;
ΑΤ
Η μαγική λέξη που ψάχνεις φίλε, είναι "καρέκλα"!
Μόνο ο Λιλλήκας μπορεί να μπει μπροστά σε κάτι τέτοιο που λες φίλε ΑΤ. Και εχει και την ευλογία του Γιατρού. Αλλά τι περιμένουν;
V.T
Thymamai tous pou itan eksw apo to tourkiko prokseneio kathe mesimeri san ilithioi kai psinontan mes ton ilio kai moirazan fylladia gia na swsoun dithen tin patrida. Kai twra perithwriakos kai monos, grafei poda potziei oti malakia tou katevei.
Για την φίλη/o greeklish που παρά της απεγνωσμένες μας προσπάθειες δεν μας σέβεται αλλά συνεχίζει να μας ταλαιπωρεί ΝΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΗΜΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΣΑΝ ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ ΕΔΙΝΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΦΩΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ!!
Αν έχεις μεγάλο πρόβλημα με αυτό τότε κάτι πάει λάθος με το μυαλό σου και κοιτάξου πριν είναι αργά!!
Ανώνυμε 17/06 10:52, ίσως αυτή να μην είναι η καλύτερη πηγή, γιατί μία τηλεοπτική ψηφοφορία ουδέποτε ακολουθεί τους επιστημονικούς κανόνες μίας σωστής έρευνας αλλά είναι μια ένδειξη πως η εκτίμηση πως ο κόσμος δεν κατέχει τι εστί ΔΔΟ δεν είναι ουρανοκατέβατη.
http://img3.imageshack.us/img3/411/n50945426311462265698.jpg
Επειδή έγινε αναφορά στο όνομά μου, θα δώσω απάντηση:
Αισθάνομαι περήφανος για το ότι ψηνόμασταν κάποιοι "ηλίθιοι" και "τρελλοί" στον ήλιο όπως λέει ο Ανώνυμος υβριστής.
Κάποιος κάποτε έλεγε ότι ο κάθε Κύπριος είναι και ένας μικρός πρέσβης των δικαίων της πατρίδας μας στο εξωτερικό. Και είχε δίκαιο.
Είτε εμείς τότε ο Αγώνας, είτε η Αναγέννηση, είτε η ΠΕΟΦ, είτε η Προοδευτική ή η Πρωτοπορία, έκαναν οποιεσδήποτε αντικατοχικές εκδηλώσεις, είτε μόνες είτε από κοινού, αυτό ήταν προς τιμήν τους.
Ο ρόλος των φοιτητών και των νέων δεν πρέπει να είναι μόνο να κοιτάζουν την πάρτη τους και την καλοπερασή τους, αλλά να αγωνίζονται και για την πατρίδα τους.
Λυπάμαι που ενώ δίναμε τον αγώνα, κάποιοι δικοί μας, νέοι κι αυτοί της ημικατεχόμενης πατρίδας μας, μας χλεύαζαν και μας κοροΐδευαν.
Όπως λέει και ο ΕΔΕΚ Η.Β. πιο πάνω, δέστε που καταντήσαμε σήμερα χωρίς διαφώτιση.
@Αντιομοσπονδιακέ
Το Λινκ που μου έδωσες είναι κουτσό. Ομως παρόλα αυτά ας υποθέσουμε ότι έχεις δίκαιο. Οχι μόνο 80% αλλά και το 99% να μην ξέρει..
Εμείς το 1% που ξέρουμε και διαφωνούμε ή συμφωνούμε μαζί του και γράφουμε και βιβλία αλήθεια τι ξέρουμε;
Την τύφλα μας ξέρουμε αν δεν δούμε το τελικό σχέδιο και ο λόγος είναι πολύ απλός. Έχει τόσο πολύ μεγάλο φάσμα ερμηνείας αυτός ο όρος, εμπεριέχει τόσες πολλές προεκτάσεις που αν δεν μελετήσεις το προτεινόμενο σχέδιο καθαυτό και πεις εκ προοιμίου είμαι ενάντια ή υπέρ της ΔΔΟ για μένα δεν είσαι σοβαρός.
Επιμένω ότι το γενικό πλαίσιο της ΔΔΟ είναι πλήρως κατανοητό απο τον μέσο Κύπριο καθότι είναι απλά ελληνικά και εδώ και 30 χρόνια εκλέγει στην εξουσία ηγέτες που διαπραγματεύονται το συγκεκριμένο μοντέλο. Άσχετα με την σύγχυση που έχει δημιουργηθεί περί τούτου τελευταία απο κάποιους που γυρίζουν και λενε, δεν ξέρω γιατί, ας με διαφωτίσει κάποιος, ότι ΔΔΟ δεν μπορεί να σεβαστεί τα ανθρώπινα δικαιώματα ούτε το διεθνές δίκαιο ούτε και τα Ευρωπαϊκά ιδεώδη. Αυτά δεν είναι απλά ανακρίβειες είναι και υβριστικά ψέματα καθώς αφήνουν να εννοηθεί ότι όλοι οι ηγέτες που διαπραγματεύτηκαν και διαπραγματεύονται την ΔΔΟ είναι λίγο ως πολύ ή βλάκες ή μειοδότες.
Ευτυχώς δεν είναι όλη η ΕΔΕΚ, σαν τους πατριωταράδες επισκέπτες της σε αυτή την ιστοσελίδα.
Ο κάθε πονεμένος και ο κάθε απομακρυσμένος από την ΕΔΕΚ, έχει θέση και άποψη!
Ένα θα πω: όταν το δεύτερο γύρο, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΜΑΣ, αγωνιζόταν το κόμμα να εκλέξει το Δ. Χριστόφια για να μην επανέλθει η δεξιά στην εξουσία, κάποιοι φώναζαν τον κόσμο να ρίξει άκυρο και λευκό και έλεγαν "Κανέναν", σαν να είμαστε τίποτε ευρωκόκοι.
Τελικά εκλέξαμε το Δημήτρη και θα σταθούμε πλάι του για τη δίκαιη κοινωνία που θέλει να πετύχει.
Εσύ μάλιστα κύριε ΕΔΕΚ Η.Β., καταλάβαμε ποιος είσαι. Οι φοιτητές όμως της ΕΔΕΚ, τόσο στο Η.Β. όσο και σε όλους τους σπουδαστικούς χώρους στηρίξαμε το Δημήτρη, ακόμη και με τις διαφωνίες μας μαζί του, γιατί είναι εχέγγυο για ένα καλύτερο αύριο. Γιατί δε θέλουμε τη Δεξιά στην εξουσία.
Γιατί δε θέλουμε τη συντήρηση και την προσκόλληση στο παρελθόν.
Εγώ εκατάλαβα ότι ούτε οι πολιτικοί μας ξέρουν τι είναι η ΔΔΟ. ΓΙα αυτό λέμεν και ξαναλέμεν για το περιεχόμενο.
για αυτό και ο Ταλάτ εφκήκε και είπε ότι ονομάζουμε την ΔΔΟ αλλά εν συνομοσπονδία που συζητούμε.
Διότι κανένας δεν το έχει 100% ξεκαθαρισμένο τι είναι συνταγματικά - νομικά κλπ η ΔΔΟ.
Υπάρχει σύγχιση. Ο καθένας μερικά θέματα ερμηνεύει τα όπως θέλει και όπως τον βολεύουν.
Και μαντέψτε ποιους συμφέρει αυτό...
Ναι ρε Γιώργο.
Είσαι Εδεκκίτης. Φαίνεται που ένα μίλι τόπο.
Είπαμε οι Κυπραίοι είμαστεν αρνιά αλλά όι τζαι έτσι!
Γιώργο θα θελα να μου εξηγήσεις τι εννοείς Δεξιά όταν λες δεν θέλουμε την Δεξιά στην εξουσία.
Επίσης θα θελα να μου πεις πώς η Αριστερά της κυβέρνησης του Χριστόφια διαφοροποιείται από αυτήν τη δεξιά.
Ευχαριστώ.
Κι εγώ υποψιάζομαι Γιώργο ποιος είσαι. Είσαι ο βρωμομάσχαλος ο κατσιαρίστρας , το φτώμαν του Ηνωμένου Βασιλείου!
Κομμένα τα πρακτοριλίκια στο Χριστόφκια ρε Γιωρκούιν. Χτιτζιοζολοείς σε όλη τη χώρα και συ, και το στόμα σου και τα πόδια σου τα άλουτα!
Και σε πήραν χαπάριν όλοι.
Φάληρε Κυπριώτη..επί της ουσίας τι απαντάς στον Ππαλουζέν? Εκτος που να ειρωνεύεσε (αλλά δεν βρίζεις - ιμίσιη μου) και να το παίζεις ο γαμών και ο δέρνων του πατριωτισμού, γιατί δεν απαντάς? Απλά κρύβεσε άθλιε γυμνοσάλιαγκα με την "τετραγωνισμένη λογική" (εγώ βρίζω) και παραφράζεις ομιλίες και γραπτά του Μακρυγιάννη, του Γέρου του Μωριά κ.α. (Άκου "Ποιός από σας ωρε..) - Ε τζαι που είσαι ρε...?
Έχεις χάσει περιουσίες από την εισβολή ρε? Έχεις χάσει συγγενείς από το πραξικόπημα? Εγώ που έχασα και το περιουσία και συγγενείς...και που κατατάσσομαι στην "συντριπτική πλειοψηφία του Κυπριακού Λαού, των απλών ανθρώπων" σου λέω ότι είσαι ένας δειλός. Ο Φόβος φίλε φυλαέι τα γέρημα όταν είσαι ένας δειλός ανθρωπάκος. Ο φόβος φίλε μου- ανδρώνει την επιθυμία για λύση- την επιθυμία να αντιμετωπίσω τα προβλήματα της όποιας λύσης δεκτεί ο Λαός, παρά να κρύβομαι στην τρύπα μου και να φυλάω τα γέρημα κατουρημένος από τον φόβο.
Άρα άμα δεν είστε όλα αυτά που λεέι ο Ππαλουζές, τότε παρέτα και πήγαινε να κλαδέψεις τις καμέλιες και τις βασιλιτζιές σου.
Εγώ καταγγέλλω ότι ο Γιώρκος που εμφανίστηκε πιο πάνω και το παίζει ΕΔΕΚΙΤΗΣ είναι Χριστοφάκι, πράκτορας της Επαγρύπνησης και ανήκει στο είδος “Homo Nenekous”. Επιτέλους η Επιτροπή τι κάνει; Εν να μας φάσιν. Ήρταν έσσω μας τζιαι λαλούν ότι θέλουν ...
Anef, get a life!
ΔΗΚΕΔΕΚ, hav u got e life. It seems u hav a dable life …
γιατί εμένα ο ΄΄Γιώργος΄΄ μυρίζει μου Southampton?
Η μπόχα πόθεν έρκεται;
Re Anef, 50 years old from the Little Forest, your english sucks.
You pervy naughty boy
Άλουτοι είσαστε και φαίνεστε!
Και μη νομίζετε ότι δεν κατάλαβα ότι είστε οι γνωστοί ακροδεξιοί προβοκάτορες.
εν γιαυτό που εκατέβην ο καρατζαφέρης κύπρο, βάλλει φτί στους ακελικούς και εννα κατεβεί να κάμει κόμμαν,
βλέπουν παντού ακροδεξιούς χαχαχαχα και λαλεί εν καλό το πεδίο χαχαχαχα
εν παίζεστε
Αυτή η ανάρτηση, όπως και οι πιο πολλές εδώ μέσα, δεν ασχολείται με την ουσία του θέματος που προσπαθεί να πραγματευτεί (δηλ. να παρουσιάσει την επιχειρηματολογία του Κωνσταντακόπουλου βάσει της οποίας αποδεικνύεται ο προδοτικός ή έστω ο υποχωρητικός ή και νεοταξικός ρόλος του Προέδρου και του ΑΚΕΛ), αλλά με επιμέρους ζητήματα (ας πούμεν το σνομπισμό της Ακελικής ηγεσίας και την απουσία της από την εκδήλωση – άραγε γιατί δεν είχε εκεί και αντιπρόσωπο/ομιλητή από το ΚΚΕ;) με αποτέλεσμα αντι να επικεντρώνετε την προσοχή σας στο δάσος δίνετε πιότερη σημασία στο δέντρο. (Επίσης ενώ μιλάτε για την Ακελική ηγεσία, βάζετε φωτογραφία του Χριστόφια – τόσο πολύ σας την δίνει;).
Ο Κωνσταντακόπουλος στο βιβλίο του καταπιάνεται (με αφετηρία το Σχέδιο Ανάν) με το πολύ σημαντικό και κομβικό ιδεολογικό/θεωρητικό ζήτημα (της κοσμοθεωρίας της Αριστεράς) για τη σχέση εθνικού – διεθνικού. Μέσα από ένα αντιιμπεριαλιστικό λεξιλόγιο υπερτονίζει το πρώτο (την εθνική διάσταση του κυπριακού) και με αναφορές και στον Λένιν ακόμα κάνει αυστηρή κριτική στην πολιτική του ΑΚΕΛ. Ούτε το κείμενο της ανάρτησης αλλά ούτε και η συζήτηση που έχει ακολουθήσει έχει αγγίξει έστω και ακροθιγώς αυτό το θεωρητικό ζήτημα και πόσο βάσιμη είναι η κριτική του Κωνσταντακόπουλου όχι απαραίτητα σε σχέση με το ΑΚΕΛ αλλά γενικότερα σε σχέση με την Αριστερά ...
Ο Κωνσταντακόπουλος όπως και ο Καραμπελιάς και διάφοροι άλλοι τύποι που κινούνται (στον ελλαδικό χώρο) γύρω από τα έντυπα “Ρεσάλτο”, “Ρήξη”, “Άρδην”, “Πριν”, αρέσκονται να αυτοαποκαλούνται “Πατριωτική Αριστερά”, υψώνουν όμως τείχη από την υπόλοιπη Αριστερά και συνήθως ο λόγος τους είναι έντονα εθνικιστικός και ελιτίστικος. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτές οι προσεγγίσεις έχουν τις ρίζες του και στον σταλινικό εθνικισμό. Ουδέποτε κατάλαβα πως ο αντιιμπεριαλιστικός αγώνας δεν μπορεί να είναι παράλληλα κι αγώνας για το σοσιαλισμό και πως γίνεται να διαχωρίζεται σε στάδια ο δρόμος προς το σοσιαλισμό, με το εθνικοαπελευθερωτικό στάδιο να προηγείται του σταδίου της μεταλλαγής της κοινωνίας ... Αυτά τα δυο (νομίζω) ότι έπρεπε να πανε πακέτο.
Κι ας μην τρέξουν οι διάφοροι γνωστοί Ανώνυμοι να μου πουν για τι κάνει το ΑΚΕΛ (για την ΕΔΟΝ και την Επαγρύπνηση) , γιατί δεν είναι τούτο το ερώτημα που θέτω ...
Είσαι απλά ένας ακόμα Ακελίκος που έμαθες η κοσμοθεώρια σου να είναι ότι πει το κόμμα και ακόμα και αλλιώς να είναι εσείς θα το φέρετε έτσι όπως σας συμφέρει...
Διάβασα και γω το βιβλίο αλλά δεν έκατσα να το κάνω κοινωνική ανάλυση και κυρίως ανάλυση που θα βγάζει το Ακέλ κούππα άπαννη,
απλά κρατάμε τις πικρές αλήθειες και συνέχιζουμε...
Έλεος με τούτο το αλάθητο του Ακέλ!!!
Καλά ρε Ανώνυμε, που με είδες να λαλώ ότι το ΑΚΕΛ εν “κούππα άπαννη” (έκφραση δική σου); Μάλιστα επειδή το προέβλεψα ότι εκεί θα καταλήγατε (κάποιοι Ακελολόγοι), είπα και ετόνισα ότι πρέπει να δούμε “… πόσο βάσιμη είναι η κριτική του Κωνσταντακόπουλου όχι απαραίτητα σε σχέση με το ΑΚΕΛ αλλά γενικότερα σε σχέση με την Αριστερά …”, ή την Αριστερά ιδεολογία μελετώντας το από την άποψη της σχέσης του εθνικού - διεθνικού... Έθεσα μάλιστα ένα πολύ ουσιαστικό ερώτημα το οποίο έκανες γάργαρα, επανερχόμενος στα γνωστά σας τροπάρια για ΑΚΕΛ: Γιατί “… ο αντιιμπεριαλιστικός αγώνας δεν μπορεί να είναι παράλληλα κι αγώνας για το σοσιαλισμό και πως γίνεται να διαχωρίζεται σε στάδια ο δρόμος προς το σοσιαλισμό, με το εθνικοαπελευθερωτικό στάδιο να προηγείται του σταδίου της μεταλλαγής της κοινωνίας ...”.
Νομίζεις ότι το ΑΚΕΛ συμφωνεί μ’ αυτή μου την θέση (που θέτω υπό μορφή ερωτήματος);
Αφήστε και μια φορά τις αντιακελικές σας εμπάθειες κατά μέρος, και πείτε μας και δυο πράγματα επί της ουσίας.
Δεν θέλουμε να ακούμε για Ακέλ ούτε για ΔΗΣΥ ούτε για κανένα, Πατρίδα μας είναι η Κύπρος αυτή νοιαζόμαστε κανένα κόμμα!!!
Έχετε πόλλα άλλα blogs να γράψετε για τα αγαπημένα σας κόμματα, εδώ ας συζήτησουμε για την αρπαγή της Κύπρου από ξένους και ντόπιους...
Ε Γιώργο πιάε ένα κλεφτοφάναρο τζαι πίεννε γύρεψε τα ποσοστά που έχασε ο Αγώνας Η.Β. λόγω της δράσης σου. Εν τζαιν να δυσκολευτείς πολλά, μια ματιά στα στατιστικά των εκλογών δείχνει που επήαν τζαι ξέρεις πολλά καλά γιατί είσαι ένας που τους φταίχτες που επήαν τζιαμέ τζαι τωρά φυσούμε του ούλοι ομαδικώς τζαι εν κρυώνει. Είσαι η προσωποποίηση της επιτυχίας τζαι πρέπει ούλοι να εμπιστεφκούμαστε την κρίση τζαι την άποψη σου.
Ανώνυμε 17/06
Δεν χρειάζεσαι σχέδιο για να απορρίψεις το μοντέλο ΔΔΟ. Εγώ για παράδειγμα απορρίπτω το concept των ζωνών. Όσο κι αν το ωραιοποιήσουν σε ένα σχέδιο, παραμένει απαράδεκτη η απαίτηση για ύπαρξη εθνικώς αμιγών ζωνών ή έστω ζωνών με συνταγματικά κατοχυρωμένη κυριαρχία της μίας κοινότητας έναντι στην άλλη. Κάποτε υπήρχαν ξεχωριστά λεωφορεία για τους λευκούς και τους μαύρους. Εμείς θέλουμε, στον 21ο αιώνα, να έχουμε όχι ξεχωριστά μέσα μεταφοράς αλλά ξεχωριστές γειτονιές για τους Έλληνες και τους Τούρκους! Αυτό είναι ρατσιστικό και δεν το δέχομαι, σε όσα διαφορετικά σχέδια και αν μου το φέρεις να μου το προτείνεις. Ό,τι και να λέει το σχέδιο, ό,τι και να λένε το σχέδιο, από την στιγμή που η φιλοσοφία των ζωνών παραμένει πάντα η ίδια, παραμένω κι εγώ πάντα αντιομοσπονδιακός.
Αναφορικά με το δεύτερο σημείο σου, δεν έχεις κανένα απολύτως αποδεικτικό στοιχείο ότι ο λαός εξέλεξε οποιανδήποτε κυβέρνηση από το 1974 και έκτοτε με σκοπό να λύσει το Κυπριακό με ΔΔΟ. Ας μην γινόμαστε αστείοι. ΠΑΝΤΑ στις εκλογές της Κυπριακής Δημοκρατίας τα προεκλογικά προγράμματα έχουν λίγο από όλα μέσα και ποτέ δεν αφορούν αποκλειστικά στο Κυπριακό. Αν η κόρη σου είναι τρία χρόνια άνεργη και ο κουμπάρος σου ξέρει καλά τον υποψήφιο Χ, που είπε ότι αν βγει «θα το κανονίσει το μωρό», εσύ θα ψηφίσεις χωρίς δεύτερη σκέψη τον Χ, ασχέτως των αντιλήψεών του στο εθνικό θέμα (το εσύ είναι πάντα υποθετικό έτσι, δεν αναφέρομαι στο άτομό σου προσωπικά). Αν ήσουν πγιατρός και ο υποψήφιος Χ έλεγε ότι πρώτη του προτεραιότητα είναι το ΓΕΣΥ που εσύ δεν γουστάρεις καθόλου και ο υποψήφιος Ψ έλεγε ότι θα το θάψει, θα ψήφιζες δαγκωτό τον Χ, ασχέτως θέσεων στο Κυπριακό. Το ίδιο ισχύει και αν ήσουν πατατάρης και ο ένας υποψήφιος σου έταζε επιδοτήσεις και ο άλλος όχι, αν ήσουν έκτακτος και ο ένας σου έταζε να σε διορίσει και ο άλλος όχι. Επίσης αν ήσουν συνταξιούχος και ο Χ υποψήφιος έλεγε ότι αυτόματα στο επόμενο τσέκκι της σύνταξης θα έπερνες 100 ευρώ περισσότερα, ενώ ο υποψήφιος Ψ έλεγε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι βιώσιμο και εσύ είχες ανάγκη τα έξτρα 100 ευρώ για να τα βγάλεις πέρα, τον Χ θα ψήφιζες κι ας είσαι κάθετα αντίθετος με τις τοποθετήσεις του στο Κυπριακό. Που προσπαθώ να καταλήξω με τα παραδείγματα; Ότι είναι τόσοι πολλοί παράγοντες που καθορίζουν τις προτεραιότητες του καθενός μας σε κάθε εκλογική διαδικασία, που είναι το λιγότερο αφελές να ισχυρίζεσαι ότι τους ψήφιζαν ειδικά γιατί υποστηρίζουν ΔΔΟ. Μία και ΜΟΝΑΔΙΚΗ φορά ήρθε αντιμέτωπη η ΔΔΟ με την κάλπη και είδες τι έπαθε…
Η ΔΔΟ όντως δεν μπορεί να σεβαστεί τα ανθρώπινα δικαιώματα και το ευρωπαϊκό κεκτημένο, γιατί η ίδια της η «φύση» εναντιώνεται σε αυτά. Όταν το ευρωπαϊκό κεκτημένο μιλά για ελεύθερη εγκατάσταση αλλά σύμφωνα με την ΔΔΟ μπορείς να εγκατασταθείς ελεύθερα μόνο στη δική σου ζώνη είναι πρόβλημα. Όταν η αρχή της ισότητας λέει ότι κάθε άνθρωπος δικαιούται μία ψήφο, αλλά λόγω πολιτικής ισότητας ανάμεσα στα κρατίδια, η τ/κ ψήφος μετρά τέσσερις φορές και η δική σου μόνο μία, τότε καταρρίπτεται η ισότητα, όπως αυτή καθορίζεται από την ψήφο. Κι αυτά είναι δύο πρόχειρα παραδείγματα, είναι πολύ περισσότερα.
Όλοι οι ηγέτες διαπραγματεύονταν σε αυτά τα πλαίσια. Ποτέ κανένας δεν ρώτησε τον λαό ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ επ’ αυτών, πλην του 2004, που έλαβε μια ξεκάθαρη απάντηση. Δεν είμαι άνθρωπος που αρέσκεται σε χαρακτηρισμούς τύπου «μειοδότες», «προδότες» κτλ. Καλύπτομαι και από την φράση «έκαναν λάθος».
Ατε παλε το παραμυθιν.
Ενας ανθρωπος ενας ψηφος.
Θκιαβασε λιον για τις ομοσπονδιες τζαι αν ισχυει το ενας ανθρωπος ενας ψηφος με βαση τον πληθυσμο της καθε πολιτειας. Τα ιδια ισχυουν και στα ενιαια κρατη οπου γινετε γεωγραφικος διαχωρισμος των ενοριων/περιφεριων και οχι πληθισμιακος.
Η Διζωνικη δεν επιτρεπει την ελευθερη εγκαταστασην ανθρωπων.
Μπορεις να παεις τζαι να κατσεις οπου θελεις. Εν το ποιος ανηκει σε καθε κοινοτηταν και το δικαιωμα ψηφου στην κοινοτηταν ρυθμιζει.
Τζαι να αθθυμασε, σημερα ισχυει το συνταγμα του 60 (ξεχωριστοι εκλογικη καταλογοι Ε/Κ Τ/Κ, ποσοστοσεις στη Δημοσια Υπηρεσια και Βουλη, Αντιπροεδρος με βετο συνθηκη εγγυησεων, συμαχιας κλπ)
Όπως υπάρχει πατριωτική δεξιά υπάρχει και πατριωτική αριστερά. Σ' αυτήν δεν ανήκει ούτε το ΑΚΕΛ ούτε ο Συναγερμός. Όπως υπάρχει εθνομηδενιστική δεξιά υπάρχει και εθνομηδενιστική αριστερά (ΔΗΣΑΚΕΛ).
ΤΟ ΑΚΕΛ έλαμψε δια της απουσίας του.
Ανώνυμε,
Καταπληκτικά τετράγωνη η λογική σου: Ο αστυνομικός είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο, άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι! Έμεινα άφωνος από την επιχειρηματολογία σου!
Και εγώ με τη δική σου προτελευταίε Ανώνυμε. Εκτός κι αν θεωρείς το ΔΗΣΑΚΕΛ πατριωτικό κόμμα οπόταν πάω πάσο.
Πιο πάνω Ανώνυμε, δίνεις και HACCP πατριωτισμού;
Φίλε Αντιομοσπονδιακέ έχεις λάθος, και είναι κρίμα να μηδενίζεις με αυτό τον τρόπο τα πάντα.
ΔΔΟ δεν σημαίνει περιορισμός εγκατάστασης και ιδιαίτερα μέσα στην Ευρωπαϊκή ένωση καμία λύση είτε συνομοσπονδία είτε ακόμη και δύο χωριστών κρατών δεν μπορεί να περιορίσει αυτο το δικαίωμά. Πόσο μάλλον μια λύση ΔΔΟ Μιλάμε για μια απο τις θεμελιώδες αρχές της ευρωπαϊκής ένωσης (ΕΝΩΣΗΣ)
Εδώ υπάρχει ελεύθερη εγκατάσταση μεταξύ κρατών δεν θα υπάρχει μεταξύ ζωνών? Είναι αστείο να λες κάτι τέτοιο. ΔΔΟ δεν σημαίνει περιορισμός εγκατάστασης.
Σημαίνει στη χειρότερη των περιπτώσεων ότι θα υπάρχουν (αρχικά) δύο ενιαίες ζώνες που θα ελέγχονται απο την εκάστοτε κοινότητά Μεσα σε δέκα χρόνια απο την εφαρμογή της η ΔΔΟ σημαίνει ενιαίο κράτος καθώς θα αγοράσουμε τα πάντα πίσω.
Μην ξεχνάς ότι πρώτα οι Κρητικοί αγόρασαν το 99% του εδάφους της Κρήτης και μετά το 'απελευθέρωσαν'
Ο Γιώργος που είναι Southampton είμαι εγώ, και δεν άφησα ποτέ ξανά (πέραν αυτού) σχόλιο στο christofias-watch. Αν αφήσω, ως ένδειξη γνησιότητας θα έχει link στο blogger μου.
Γιώργος Ιορδάνου
Ο ΔΗΣΥ και το ΑΚΕΛ είναι τόσο πατριωτικά κόμματα όσο η ΕΔΕΚ και το ΔΗΚΟ. Ούτε λιγότερο ούτε περισσότερο.
Ευτυχώς που σε βρήκα Γιώργο και εδώ για να σου τα πω!
Μας έκανες ρεζίλι. Ρεζιλεύεις τις ιδέες μας και το κόμμα μας. Μας παραπονέθηκαν άλλοι φοιτητές για σένα. Κάθε φορά που ανοίγεις το στόμα σου, χάνουμε ψήφους.
Διαλύεις με την απερισκεψία σου τη φοιτητική μας παράταξη.
Είχε πάντα το κόμμα ηλίθιους, αλλά εσύ είσαι το Νο 1!
Δημοσίευση σχολίου