ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ...ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Παρασκευή, 22 Μαΐου 2009

Προειδοποιώ τα μέλη της Επιτροπής για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο. Αν δεν τους βρει η ομάδα ράγκμπυ που θα στείλει ο Συνταγματάρχης, αχ μπερδεύτηκα, εννοώ ο Πρόεδρος Χριστόφιας, να τους ισοπεδώσει, θα πάρω προσωπικά το γκλόμπ μου και θα τους παραλάβω έναν έναν.


Ο υπουργός Παιδείας και Αφελληνισμού ξανακτυπά. Αυτή τη φορά, όχι με την αλλαγή των βιβλίων της ιστορίας, όχι με το θέατρο στο γυμνάσιο του Ριζοκαρπάσου, όχι με την συναυλία επαναπροσέγγισης των εγκλωβισμένων μας με τους έποικους, όχι με την εισδοχή φοιτητών στο Πανεπιστήμιο με αγγλόφερτες εξετάσεις, αλλά με κάτι πολύ, μα πολύ προσβλητικό για όλο τον κυπριακό λαό.


Είναι πασίγνωστη η διεθνής έκθεση σύγχρονης τέχνης «Μπιενάλε», στην οποία η Κυπριακή Δημοκρατία αποφάσισε να συμμετάσχει φέτος. Στην έκθεση που θα πραγματοποιηθεί στη Βενετία από τις 7 Ιουνίου, θα μας εκπροσωπήσει η σημαιοστολισμένη τουρκική φρεγάτα, αμερικανικής κατασκευής εν ονόματι «Gelibolu», η οποία βρέθηκε στο ψευδοκράτος στο πλαίσιο των «επίσημων εορτασμών», της ανακήρυξης του ψευδοκράτους. Στη φωτογραφία απεικονίζεται επίσης μια εκ των φοινικιών που το ψευδοκράτος, εισήγαγε από την Αίγυπτο, μεταφέροντας ταυτόχρονα στα κατεχόμενα και αβγά κόμπρας τα οποία βρίσκονταν στο χώμα τους.


Τον σκλαβωμένο κυπριακό λαό θα εκπροσωπήσουν

η τουρκική φρεγάτα και η φοινικιά του ψευδοκράτους.


Αν και κύκλοι του υπουργείου Παιδείας αναφέρουν ότι αυτή η φωτογραφία συμβολίζει την κατοχή, στις προσκλήσεις που έστειλε ο υπουργός Παιδείας για δεξίωση που θα παραθέσει, με την ευκαιρία της συμμετοχής της Κύπρου στην έκθεση δεν αναγράφεται πουθενά η λέξη εισβολή ή κατοχή. Οι πρώτες αντιδράσεις δεν άργησαν να φτάσουν στο υπουργείο από διάφορους αξιωματούχους.


Καλό θα ήταν ο αχαρακτήριστος υπουργός, ο οποίος είτε εσκεμμένα, είτε λόγω άλλων ελλείψεων, έχει προβεί σε απανωτά λάθη από την ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντα του, να είχε παραιτηθεί χτες. Αυτό θα το επιχειρήσει ο κ.Χριστόφιας; Ας τον ενημερώσει κάποιος, ότι οι προηγούμενες κυβερνήσεις είχαν προβεί σε τέτοιες κινήσεις απομάκρυνσης, όπου και όταν χρειάστηκε.



ΕΥΑΓΟΡΑΣ για το christofias-watch

21 Σχόλια:

Κωνσταντίνα είπε...

Ρε παιδιά μα είσαστε σίουροι; Εν πιστεύκω ότι μπορεί να επροώθησε έτσι φωτογραφία.

Ανώνυμος είπε...

H selida pou anafereste en touth??


http://www.cyprusinvenice.org/

Ανώνυμος είπε...

http://www.facebook.com/group.php?gid=55637503566

Ανώνυμος είπε...

Εύκολα πλέον δικαιολογούνται τέτοιου είδους συμπεριφορές.
Ο υπουργός πουργουριδίζει...

ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗΣ

kyriakos είπε...

Πρόπερσι επι Tάσσου στείλαμε ΤΚ καλλιτέχνη τότε γιατί δεν φωνάζατε?

Δηλαδή τι μας λέτε έπρεπε να επενεύει ο υπουργός και να πει του καλλιτέχνη να βάλει ελληνική φρεγάδα?

Τι θα έλεγε το έργο τότε ?

θα ήταν ... πατριωτικό?

ίσα ίσα εγώ το εκ λαμβάνω μια χαρά πατριωτικό και προβάλλει υπεραρκετα το εθνικό μας πρόβλημα όχι ως προπαγάνδα αλλά ως μια ήπια τραγική ειρωνεία μέσω μιας φωτογραφίας cart postal που δείχνει ένα κατα τα άλλα ειδυλλιακό τοπίο , ένα επίγειο παράδεισο, βυθισμένο στα όπλα και την κατοχή.

Μην ξεχνάτε ότι πρόκειται περι τέχνης και όχι για διαφημιστικό του ΚΟΤ.

Κατα την ταπεινή μου άποψη αν απο το έργο απουσίαζε η τουρκική φρεγάτα τότε το έργο αυτοαναιρείται

ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.. Στην bienalle της βενετίας (που γίνεται κάθε δύο χρόνια όχι κάθε χρόνο όπως γράψατε στο post) την κύπρο εκπροσωπούν καλλιτέχνες και όχι πολιτικοί. Οι οποίοι δικαιούνται να κάμουν ότι θέλουν χωρίς λογοκρισία (έχουμε δημοκρατία) Αλίμονο αν το κράτος επενέβαινε για να λογοκρίνει σε ένα έργο τέχνης.

Τοτε θα έπρεπε να φωνάζετε κύριοι 'υπερασπιστές της δημοκρατίας'..
Μόνο σε απόλυτα και τριτοκοσμικά κ
αθεστώτα υπάρχει όποιαδηποτε μορφή λογοκρισίας στην τέχνη.

Φάληρος Κυπριώτης είπε...

Ας μην μπερδεύουμε τα πράγματα.

Το έργο είναι μέρος συνόλου φωτογραφικών έργων ενός άξιου συμπατριώτη μας του Σωκράτη Σωκράτους από την Πάφο. Αν δει κανείς το ΣΥΝΟΛΟ των φωτογραφιών εύκολα μπορεί να αντιληφθεί πως είναι τελείως πικρόχολα σχόλια για την κατοχή και την κατάληψη του φυσικού χώρου τόσο από τα τουρκικά πλοία όσο και από τα φίδια, τις κόμπρες έφερε η κατοχική δύναμη αό την Αίγυπτο.

Στις λεζάντες των έργων υπάρχει σαφής αναφορά του καλλιτέχνη στην Κατοχή.

Καμία λογοκρίσια (ΚΑΜΙΑ) δεν είναι ποτέ δικαιολογημένη, κάτω από οποιαδήποτε περίσταση.

Η φρεγάδα από μόνη της, είναι το ξένω σώμα, ο εισβολέας, το παράσιτο, που προσβάλλει την φοινικιά και τον φυσικό χώρο.

Είναι ακριβώς, αυτά που λεει ο Κυριάκος πιο πάνω: "μιας φωτογραφίας cart postal που δείχνει ένα κατα τα άλλα ειδυλλιακό τοπίο , ένα επίγειο παράδεισο, βυθισμένο στα όπλα και την κατοχή".

Και ασφαλώς επί Τάσσου η Κύπρος εκπροσωπήθηκε από Τουρκοκύπριο καλλιτέχνη. Άλλη μία απόδειξη της μοναδικής οξυδέρκειας του ανδρός!

Προφανώς, ο φίλος Ευαγόρας, χτυπάει, και πολύ καλά κάνει, τα όποια κείμενα του Υπουργείου που συνοδεύουν τα έργα και στα οποία η κατοχή πήγε...διακοπές!

Αυτά!

vikar είπε...

Κοπέλια, έχετε την τιμητική σας.

Ο καλιτέχνης (Σωκράτης Σωκράτους) στην παρουσίασή του στη Bienalle αναφέρεται και σε σάς.

το κείμενο του λέει:

As is often the case, seemingly ‘trivial’ incidents lead to an unexpected outcome. Frequently, people are unable to predict their impact as they are caught unprepared. Yet an almost ‘magical’, poetic, or even eerie feeling may surround these incidents. This can form the starting point for rumours to erupt.

In the recent past, a large number of palm trees were imported to the north of Cyprus, as part of an attempt to create a more exotic, eastern feeling to the local environment. Almost as soon as planting began along the northern coast, stories started to spread. Rumour had it that, amongst the roots of these trees, hid the eggs of cobras; what’s more, these eggs had started to hatch. As snakes are not bound by political frontiers, the fear grew.

The two ethnic communities of Cyprus, Greek-Cypriot and Turkish-Cypriot, remain to this day separated by outside forces against their will, seemingly unable to find a way to coexist. Their political leaders are caught up in a perpetual cycle of negotiations, with no obvious end in sight.

The enduring separation and dual existence of these communities, paired with a common tendency to highlight and manipulate events occurring on ‘the other side’, has systematically resulted, over the years, in an extensive set of stereotypes emerging about one another. A classic example is the characteristic perception of East versus West (the wilder, more exotic "Turkish-Cypriot north" compared with the ‘European’ "Greek-Cypriot south"), with reference both to lifestyle and the natural landscape.

The palm tree, like the cobra which it is about to ‘bear’, carries along with it a number of religious and mythological symbolisms dating far back in the history of civilisation and which continue to penetrate the collective unconscious. Modern literature is not short of examples either; following a trip to Cyprus in 1969, the Greek Nobel-prize winner Georgios Seferis, produced a collection of poems, one of which carries political connotations, using the metaphor of the snake as the evil conqueror.

In this year´s Venice Biennial, a palm tree wanders the city on a boat, protruding menacingly like the barrel of a cannon. The sight of this majestic plant, uprooted and placed awkwardly in an unfamiliar setting, puzzles the onlooker, creating a desire for it to be replanted again, somewhere suitable.

Snake-charmers roam the city, having travelled from India - a country whose colonial history uncannily resembles that of Cyprus. Allegedly, the snake-charmers alone have the power to lure the serpents from their hiding place.

And so the rumours start; there are snakes in the city”.

Η τελευταία παράγραφος εν σε σας που αναφέρεται

Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο είπε...

Το πρόβλημα είναι - και αυτό είναι ξεκάθαρο από την ανάρτηση- ότι στις προσκλήσεις που έστειλε ο Υπουργός, δε φαίνεται η κατοχή και δεν εξηγούνται τα όσα ο Σωκράτης Σωκράτους θέλει να παρουσιάσει, όπως τα αναφέρετε πιο πάνω.

Ούτε αν είναι Τ/Κ ο καλλιτέχνης, ούτε τι θέλει να πει ο καλλιτέχνης.

Αυτή είναι η ουσία. Όσοι βέβαια θέλουν να τα βάλουν με μας της Επιτροπής, αντί με τον απαράδεκτο Υπουργό Παιδείας για την παράλειψή του, εμπρός βαράτε.

ΠΡΑΞΑΝΔΡΟΣ

rocky smarties είπε...

Pragmatika den ehete ypo8esi!!!! eseis kai i simerini/phil

Φάληρος Κυπριώτης είπε...

Σωστά βρε rocky smarties, σωστά. Όσοι απλά λένε κάτι άλλο από σένα -σας, δεν έχουν υπόθεση. Τι καλά που θα ήταν να λέγαμε όλοι τα ίδια, να μη δίναμε καμία σημασία σε "λεπτομέρειες" όπως η μη αναφορά του Υπουργείου στην κατοχή κλπ κλπ κλπ.

Μα ούτε την ελληνική δεν γνωρίζετε μερικοί; Μονάχα την νεο-ακελική διάλεκτο (τουμπουτούμπου-ζα τουμπουζίτσου) μπορείτε να καταλάβετε;

Σε όλο τον κόσμο, σε όλες τις bienalle, όταν δεν είναι απλά καλλιτέχνες που προσκαλούνται ως μονάδες-προσωπικότητες αλλά Κράτη, που σημαίνει Εθνική/ Κρατική συμμετοχή, υπάρχει πάντα -always αν κατανοείς πιο καλά- κείμενο και συχνά πολύ αναλυτικό του επίσημου αποστολέα, δηλαδή του Κράτους που επεξηγεί την συγκεκριμένη επιλογή και τη φιλοσοφία που υπάρχει πίσω από την επιλογή αυτή.

Η μη αναφορά του Υπουργείου στην Κατοχή και τους προφανείς συμβολισμούς του καλλιτέχνη μόνο σε δύο αιτίες μπορεί να έχει:

1. απέραντη αδιαφορία και ερασιτεχνισμός εγκληματικού επιπέδου και

2...προτιμώ να μην αναφέρω, η πρώτη εκδοχή είναι η επιεικής.

Ανώνυμος είπε...

Για τον σιναγονιστιν τον ΠΑΛΙΟ ΕΔΕΚΚΙΤΙΝ:
Ρε μαηφρετ, μα για πεζης τελια τον πελλον τζε καννις πος εν καταλαης, για ισε με το σιμπαθκιον πολλα αμπαλατος για τα μπλοκ ... Εκαμες δικό σου μπλοκ τζε εν ιμπενης μεσα να δης αν σου αφηκαμεν απαντισις; Τζε ισερα βουρας να μας πεταξης τες σποντες σου για βουκκους τζε γλοσσουες ... Τα δικά μας του γιτονου μας νομιζο πος επαθαμεν ...

Πρωμιθεας

Ανώνυμος είπε...

re promithea, ma en epies nipiagogio?

kyriakos είπε...

Φίλε Φάληρε δεν ξέρω αν φταίει η φωτογραφία σου αλλά φαίνεσαι σοβαρός άνθρωπος, γιατί δυο μέτρα και δυο σταθμά? Επι Τάσσου δηλαδή να μιλάμε για πολιτική οξυδέρκειά του ανδρος ενώ επι Χριστόφια όλα να εκλαμβάνονται ως μειοδοσία.

Γιατί δηλαδή η κυβέρνηση Χριστόφια να καλείται συνεχώς να δώσει εξετάσεις πατριωτισμού;


..Άσε μην απαντήσεις..
είναι ρητορικό το ερώτημα..

..............................................

Οσο για τις λεζάντες όπου τελικά αποφασίσαμε ότι εστιάζεται το πρόβλημα και πάλι ο τελικός λόγος πέφτει στον καλλιτέχνη και όχι στον υπουργό. Είναι το λιγότερο προσβολή να πει ο υπουργός στον καλλιτέχνη: -Ξέρεις να βάλουμε λεζάντα διότι τα έργα σου δεν καταλαβαίνεται τι θέλεις να πεις και μπορεί κάποιοι να παρεξηγήσουν.

Δεν ξέρω αν εγώ είμαι ιδιαίτερα πιο έξυπνος ή εσείς ιδιαίτερα αρνητικά προκατειλημμένοι αλλά χωρίς να ξέρω τίποτε για τον καλλιτέχνη και το ποιόν του, μόνο και απο την συγκεκριμένη φωτογραφία μου είναι ξεκάθαρο το περι τίνος πρόκειται, θεωρώ την λεζάντα πλεονασμό.

Ανώνυμος είπε...

Η λεζάντα ήταν απαραίτητη, γιατί η φωτογραφία δεν "μιλά από μόνη της". Άσε που εν χάλια φωτογραφια δηλαδή!

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί κάποιος να μας πει που χάθηκε ο Μελένιος;

ΜΕΛΕΕΕΕΕΝΙΟΟΟΟΟ

maria είπε...

kyriako moy o kalitexnhs evale oxi apla lezanta alla olokliro keimeno poy e3igei tin fotografia tou.

ara den einai prokatali4i. einai stin kaliteri periptosi h proti epilogi tou falirou.

Λένιν είπε...

Εγώ νομίζω ότι ο Κυριάκος, απόφοιτος του Λυκείου Δασούπολης εν έτει 2003, διαμαρτύρεται επειδή ήθελε να στείλουμε την φωτογραφία του

Ανώνυμος είπε...

Θεωρώ απαράδεκτο το πιο πάνω σχόλιο. Με το να διούμε προσωπικές πληροφορίες για τον καθένα μας εν βοηθά στην συζήτηση.

Όσο για τη φωτογραφία Κυριάκο, ο καλλιτέχνης συνοδεύει την φωτογραφία με ένα κείμενο που περιγράφει ακριβώς το σκεπτικό που την πλαισιώνει που δεν είναι άλλο από αυτό της κατοχής και της μοιρασμένης Κύπρου.

Τωρά γιατί ο Υπουργός Παιδείας μας το παρέλειψε να το αναφέρει το θέμα της φωτογραφίας... άγνωστες οι βουλές του υπουργού μας!

Αλέξανδρος

B'6 είπε...

re kyriakouin ma esou eisai re gare? ti kamneis? eisai kala? egv diafwnw mazi sou filoui mou. damesa enje eipe kanenas gia tous t/k...to point einai i "paraleipsi" apo ton "ipourgo" na simeiwsei kapoia pramata epi tis fwtografias.

Apo tin stigmi pou o idios o kallitexnis e3iga kati, den mporei na to paraleipoun alloi. Gi'afto filoudin men viazesai na ipostiri3eis kapoious etsi efkola

kyriakos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Romano Prodi είπε...

"kyriakos"

είδα ΠΟΛΛΟΥΣ βλάκκες στην ζωή μου ρε φίλε, αλλά ΤΟΣΟ βλάκα, τζιαι με ΤΕΘΚΟΙΑΝ φάτσα που να αντικατοπτρίζει ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ την βλακεί του ΦΟΡΕΑ της ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ειλικρινά, βλέπω.

Ρε φίλε, κάμε μια πλαστική. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΣΑΙ. Και το χειρότερο είναι ότι είσαι και πανίβλακας. Κρίμα.

ROMANO PRODI