ΟΥΤΕ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ;

Τρίτη 11 Μαΐου 2010


Ίχνος ντροπής δεν έχουν η εφημερίδα ΠΟΛΙΤΗΣ και ο
διώκτης της ιστοσελίδας αυτής Μ.Δρουσιώτης.


Είναι προφανές πια ότι η καταγγελία του Δρουσιώτη έγινε,
με το πρόσχημα κακουργήματος, για να ληφθούν τηλεπικοινωνιακά δεδομένα.


Αυτό φάνηκε από:

  • τη χθεσινή του παραίτηση από την Ένωση Συντακτών Κύπρου, γιατί η Ένωση έκανε το αυτονόητο: υπερασπίστηκε την ελευθερία του λόγου. Ο Δρουσιώτης φανέρωσε ότι στην πραγματικότητα δε φοβάται οτιδήποτε, αλλά ότι έχει προσωπικό πρόβλημα με το christofias-watch
Να τι δήλωσε: "στο συγκεκριμένο μπλογκ δεν υπάρχουν απόψεις, αλλά οχετοί ύβρεων, χαρακτηρισμών και απειλών". Να πούμε επίσης ότι θεωρούμε ύποπτο ότι ο Δρουσιώτης, ούτε αναζητά να βρει το Ρήγα, ούτε δείχνει να έχει κάποιο πρόβλημα που η Αστυνομία δε βρίσκει το Ρήγα.

  • το ότι δεν έχει πρόβλημα από την αναπαραγωγή ανά χιλιάδες του "απειλητικού" μηνύματος του Ρήγα από την εφημερίδα του.
  • το ότι δεν έλαβε κάποια προστασία από την αστυνομία αφού "κινδυνεύει η ζωή του"
  • το ότι ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ το "απειλητικό μήνυμα" στην ιστοσελίδα του.
Εμείς ΠΟΤΕ δεν υιοθετήσαμε και δεν υιοθετούμε το σχόλιο του Ρήγα για το Δρουσιώτη. Ποτέ δεν το αναπαράξαμε.
  • το ότι ο δικηγόρος του δήλωσε δημόσια ότι έχουν στόχο να κλείσουν το Christofias-Watch.
Βεβαίως, πλήρη συγκάλυψη στην κακοβουλία και την υποκρισία του Δρουσιώτη, δίνει και η εφημερίδα ΠΟΛΙΤΗΣ. Η οποία αναπαράγει και η ίδια το μήνυμα και η οποία διαμαρτύρεται και αυτή για τις "ύβρεις και τις απειλές".


Ποιοι μιλούν για ύβρεις; Αυτοί που εφηύραν τους όρους Νικωλάκις για το Ν. Παπαδόπουλο, Φωτεινός για τον Πρόεδρο Παπαδόπουλο, Αθυρόστομος Β' για τον Αρχιεπίσκοπο, Κακομοίρου για το Γ. Ομήρου, αυτοί που αναπαρήγαγαν προσβλητικά σενάρια για την οικογένεια του Προέδρου Παπαδόπουλου; Αυτοί που έριξαν λάσπη σε τόσο και τόσο κόσμο; Αυτοί που αποενοχοποιούν καθημερινά την Τουρκία για την κατοχή;


Εμείς τουλάχιστον είμαστε σατιρικό Blog. Με τα καλά μας και τα κακά μας.
Αλλά η κριτική μας υπήρξε πάντα πολιτική. Και δε γράψαμε ποτέ αρλούμπες ή θεωρίες συνωμοσίας. Αυτοί παρουσιάζονται και ως σοβαρή εφημερίδα και σοβαρός ερευνητής δημοσιογράφος.


Είστε υποκριτές (κυρίως εσύ αγαπητέ συντάκτη που μας στέλνεις και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο συνέχεια και μας λες "μην αναφέρετε το όνομά μου"-μην ανησυχείς όμως,ποτέ δε θα σε καταδώσουμε, εμείς ρουφιάνοι δεν είμαστε)!


Και
δε δεχόμαστε μαθήματα ευπρέπειας από μαγάριους όπως εσείς.

ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!
ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΑΓΑΡΙΟΤΗΤΑ!



Ρίμαχος- Πράξανδρος - Αλωεύς- Αγησιστράτη για το christofias-watch

72 Σχόλια:

Social Parachute είπε...

Συγχαρητήρια!

Μακάρι να είχαν και οι πολιτικοί μας το ίδιο θάρρος και να βγουν να τα πουν στις τηλεοράσεις!

Μπράβο!

Ρήγας είπε...

Τόσο ο Μ. Δρουσιώτης όσο και το καθεστώς βολεύονται από αυτή την ιστορία:

1. Ο μεν Δρουσιώτης βολεύεται διότι θυματοποιείται και ρίχνει την προσοχή αλλού, ενώ ως σήμερα δεχόταν ΦΤΥΣΙΜΟ από όλους (εκτός από την εφημερίδα στην οποία εργάζεται) για τα κατορθώματα του (μεταξύ των οποίων δες: Υπόθεση εκτελεσης Ε/Κ αιχμαλώτων Τζιάος, επίσκεψη στην Τουρκία, υπόθεση εκτέλεσης 320 Ε/Κ αιχμαλώτων στο Πέντε Μίλι και πολλά άλλα).

2. Το δε καθεστώς βολεύεται διότι εκφοβίζει φιλήσυχους πολίτες, μην τολμήσουν κάν να επισκέπτονται το παρόν ή παρόμοια ιστολόγια, μην τολμήσουν καν να εκφράζονται αντιπολιτευτικά πέρα από κάποιες γραμμές.


--
Ρήγας

Πενταρόγιωρκος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Πενταρόγιωρκος είπε...

Ο Μύξης του Σαϊττά έγινε Εισαγγελέας Φρονημάτων.

Ο Παπαπέτρου μας προέκυψε Ηθικός Διαπαιδαγωγός και μυγιάγγιχτος ηθικολόγος.

Ο Ταλάτ συνεχίζει να απολαμβάνει της ασυλίας του Μαγάριου, ο οποίος ΠΟΤΕ δεν αναφέρθηκε στα εγκλήματα του, όπως τότε που ήταν στην ΤΜΤ και έλουνε με βραστή ΚΕΑΝ τους Ελληνοκύπριους εθνοφρουρούς. Οστά Ελληνοκυπρίων εκτελεσθέντων βρέθηκαν στους βοτανικούς κήπους της Κερύνειας, απέναντι από το πατρικό σπίτι του Ταλάτ.

ΓΙΑΤΙ Ο ΜΑΓΑΡΙΟΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΑΛΑΤ; Γιατί στελέχη της ΤΜΤ όπως ο Ταλάτ τυγχάνουν της σιωπής του "δημοσιογράφου";

ΥΓ - ΚΥΡΙΕ ΔΡΟΥΣΙΩΤΗ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΑΣ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΒΙΤΣΙΑΡΙΚΟ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

Μετα την μανια καταδιωξης εναντιον του μπλογκ, και την παραδοχη (Μιχου Παπαπετρου) οτι "σκοπος ειναι να κλεισει το μπλογκ" η Χαραυγη ζητα την απολυση του εγκριτου δημοσιογραφου Παναγιωτη Δημοπουλου, γιατι ΤΟΛΜΗΣΕ να ασκησει κριτικη (κατι μου θυμιζει αυτη η τακτικη).
Φιλε Παναγιωτη μα πας καλα? Τολμας να εκφρασεις αποψη? Τολμας να ασκησεις κριτικη? Μα που ζεις και σε ποια εποχη ζεις στην Κυπρο νομισες? Ξεχνα την Κυπρο του Τασσου φιλε που ο καθε ΚωσταΚομπλεξ εβριζε και ποτε η αστυνομια δεν του κτυπησε την πορτα στος 6.30 το πρωι. Που εισαι νομιζεις Παναγιωτη που τολμας να διαφωνισεις? Ακουσον Ακουσον "Να απολυθει ο Δημοπουλος" .
Θαυμαστε τους!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κρατα καλα Παναγιωτη. Οπως και η επιτροπη του Χριστοφιας Γουοτς ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ, ΚΡΑΤΑ ΚΑΛΑ.

ΤΑ ΧΩΣΕ ΧΟΝΤΡΑ Ο ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ «ΧΑΡΑΥΓΗ»
Πιο εκρηκτικός από ποτέ ο παρουσιαστής. Δείτε το βίντεο που συζητά όλη η Κύπρος

Τρίτη, 11 Μάιος 2010 15:24

Με έναν μη συνηθισμένο τρόπο για τα κυπριακά δεδομένα, (ευτυχώς κάποιος τόλμησε να μιλήσει σε αυτό το τόπο) ο δημοφιλής δημοσιογράφος – παρουσιαστής του ΣΙΓΜΑ Παναγιώτης Δημόπουλος, απάντησε σήμερα το πρωί από την εκπομπή του ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ σε δημοσίευμα της εφημερίδας ΧΑΡΑΥΓΗ που ούτε λίγο ούτε πολύ τον κατηγορούσε για «χυδαιότητα και αντιδεοντολογική συμπεριφορά!!!!»Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο η αντιπαράθεση με την ΧΑΡΑΥΓΗ ξεκίνησε όταν τον προηγούμενο μήνα, ο παρουσιαστής σχολίασε χιουμοριστικά πρωτοσέλιδο θέμα της εφημερίδας.

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ

Αυτό δεν πολυάρεσε στην Διευθύντρια – Αρχισυντάκτρια Ανδρούλα Γκιούρωφ η οποία και τηλεφώνησε σε διευθυντικό στέλεχος του ΣΙΓΜΑ μιλώντας για λίβελο του δημοφιλή παρουσιαστή. Παρότι ο Δημόπουλος ενημερώθηκε άμεσα για το τηλεφώνημα της κ. Γκιούρωφ δεν έδωσε συνέχεια στο θέμα με αποτέλεσμα την περασμένη Παρασκευή η εφημερίδα ΧΑΡΑΥΓΗ να επανέλθει, γράφοντας πως οι τελευταίοι που πρέπει να κατηγορούν (!!!) την ΧΑΡΑΥΓΗ είναι οι εργαζόμενοι του ΔΙΑ επειδή ο Δημόπουλος εμφανιζόταν στην εκπομπή του με την φανέλα του ΑΠΟΕΛ όταν η ομάδα έπαιζε στο Τσάμπιονς Λιγκ!!! Δευτέρα πρωί ο Δημόπουλος απάντησε πως όχι μόνο είχε φορέσει και φανέλα της ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ όταν αυτή έπαιζε Τσάμπιονς Λίγκ αλλά φέτος θα φορέσει και φανέλα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ αν αυτή πάει Ευρώπη. ότι χαίρεται με τις επιτυχίες Κυπριακών ομάδων και απολογήθηκε στην ΧΑΡΑΥΓΗ αν αυτό την ενοχλεί…

Η ΧΑΡΑΓΑΥΓΗ όμως επανήλθε δριμύτερη σήμερα με παραπολιτικό άρθρο στην 5η σελίδα της και τίτλο «Η Χαραυγή, οι πολιτικές πρακτικές και ο κ. Δημόπουλος. Ο δημοφιλής δημοσιογράφος, το ανάγνωσε καυτηριάζοντας τα επίμαχα σημεία που τον ήθελαν «χυδαίο και αντιδεοντολόγο» και απάντησε με τον πλέον καυστικό τρόπο.Από εκείνη την ώρα όλη η Κύπρος μιλά γι αυτή την απάντηση, που oμολογουμένως αφήνει εκτεθειμένη ανεπανόρθωτα την ΧΑΡΑΥΓΗ. Μάλιστα τους είπε και την απίστευτη ατάκα "Αν σας τρώει... ξύστε τον"

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
http://www.youtube.com/watch?v=4FrIJ6e99Ew&feature=player_embedded

Ρήγας είπε...

Πολύ καλά τους τα λέει ο Δημόπουλος. Και λίγα τους λέει.

Η Γκιούρωφ αλλά και τα παραπούλια της στο διαδίκτυο ακολουθούν την ίδια σταλινική μέθοδο η οποία μπορεί να συνοψιστεί ως εξής:


1. Στην αρχή καπελώνουμε τα πάντα (λαϊκό κίνημα, πρωτομαγιά, κλπ).

2. Στην συνέχεια ρίχνουμε λάσπη και αποκαλούμε όσους δεν είναι μαζί μας ως εχθρούς του λαού ή άλλως πως (προσφιλείς χαρακτηρισμοί: μασκοφόροι, φασίστες, εθνικιστές, σωβινιστές, κλπ).

3. Αν μας απαντήσει κάποιος με επιχειρήματα, τον αγνοούμε και ρίχνουμε και άλλη λάσπη, πού θα πάει, θα βουλιάξει.

4. Αν τώρα δώσαμε πάνω σε κάποιον ξεροκέφαλο και τα επιχειρήματα του συνεχίσουν, αλλάζουμε θέμα, το πάμε αλλού, στην ορθογραφία, στα γεννοφάσκια του, ανέκδοτα, άσχετους παραλληλισμούς, για τον Χίτλερ, τον Γρίβα, την Εόκα-Β (παραλείπουμε να αναφέρουμε το γλυκο καρυδάκι, μένουνμε μόνο στα τανκς), κλπ.

5. Αν ο άλλος τώρα έχει τάσεις μαζοχισμού και επιμένει να ασχολείται μαζί μας, κάνουμε μια αρχική προσπάθεια απομόνωσης, περιθωριοποίησης, γελοιοποίησης. Θυματοποιούμαστε. Βλέπουμε φαντάσματα. Κάνουμε κυνήγι μαγισσών.

6. Αν πετύχει, καλώς. Θάβουμε αυτόν που καταφέρουμε να τσακώσουμε και όσους είναι γύρω του. Τώρα που βρήκαμε παπά, ας θάψουμε πεντέξι.

7. Αν δεν πετύχει, βάζουμε τους διάφορους μπράβους να ασκήσουν ψυχολογική και φυσική βία. Πάμε στους εργοδότες, φακελλώνουμε τα παιδιά, τα εγγόνια, ότι μπορεί να φακελλωθεί τέλοσπάντων. Στη συνέχεια, βρίσκουμε τρόπο να θυματοποιηθούμε κι'άλλο για να καλύψουμε τα δικά μας κατορθώματα. Όλα στο όνομα όσων καπελώσαμε (λαός, λαϊκό κίνημα, κλπ).

8. Ξαναπάμε με πείσμα στο [1].

--
Ρήγας

Πενταρόγιωρκος είπε...

Ώπα! Νέα περίπτωση φασισμού τώρα!!!

Ο Δημόπουλος νέο θύμα!!! ΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕΕΕΕΕΕ;;;

ΠΟΣΟΥΣ ΘΑ ΦΙΜΩΣΕΤΕ;;; Και τον Δημόπουλο πήγατε να κόψετε ρε φασιστάρια;;;

ΦΤΑΝΕΙ ΦΑΣΙΣΜΟ ΑΚΕΛ, ΦΤΑΝΕΙ ΦΑΣΙΣΜΟ

ΥΓ - ΚΥΡΙΕ ΔΡΟΥΣΙΩΤΗ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΑΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΩΙ.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

παραδοχη του ΚΥΡΙΟΥ Μιχου Παπαπετρου στην εκπομπη Επωνυμως του Ρικ1 τωρα "Ναι εμεις θελουμε να ερευνηθει το κομπιουτερ και να μαθουμε ποιοι κρυβονται πισω απο το μπλογκ και αν ειναι μεγαλοι και σοβαροι"

Δευτερη φορα που ο ΚΥΡΙΟΣ Μιχος Παπαπετρου παραδεχεται και λεει την αληθεια για το ολο φιασκο της καταγγελιας του ΚΥΡΙΟΥ Δρουσιωτη και των ενεργειων της Αστυνομιας.
Προχθες παραδεχτηκε οτι "σκοπος ειναι να κλεισει το μπλογκ"
Επιτελους η αληθεια απο το στομα του ΚΥΡΙΟΥ Μιχου Παπαπετρου . Ουδεμια απειλη και καμια απολυτως διερευνηση για το ποιος εγραψε το σχολιο.Μονος σκοπος-

1. να μαθουν ποιοι ειναι οι διαχειριστες
2. να κλεισουν το μπλογκ

και φυσικα ο ΚΥΡΙΟΣ Μιχος Παπαπετρου σαν ερευνητης, κατηγορος και δικαστης δηλωσε "ουδεμια αμφιβολια εχω οτι ο διαχειριστης ειναι ο Ξενης" ενω ο Γενικος Εισαγγελεας δηλωνει οτι "ουτε απειλη υπαρχει ουτε οποιοδηποτε στοιχειο που να συνδεει τον Ξενοφωντος με το μπλογκ"

Καημενε κυριε Ξενοφωντος, τι αμαρτιες πληρωνεις και εσυ?

christodl είπε...

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΤΕ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΡΙΚ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣΕ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝ ΛΕΒΕΝΤΗ ΤΟΥ ΤΕΩΣ!
Η δημοκρατια βρισκεται πλέον στο απόσπασμα.

Πλαστήρας είπε...

Συντονιστήκαμε, συντονιστήκαμε και τί είδαμε;

Τον μέγα αρχιναινέκο και ένα φερέφωνο του Καθεστώτος να προσπαθούν να δικαιολογήσουν τις σταλινικές πράξεις τους.

Aντρέας Αντρέου είπε...

Οι θιασώτες της Δ.Δ.Ο. του ΑΥΝΑΝΙΣΤΑΝ πέραν του ότι είναι φασίστες και τυχοδιώκτες , πάσχουν κι από άκρατο Δον Κιχωτισμό (άντρες & γυναίκες). Αυτό είναι συνεπεία του αυνανισμού πέραν μιας ηλικίας!!!!!
Παναγιώτη και Ξενή όλη η Κύπρος είναι μαζί σας.
Τα Τοξοπλάσματα στη σακούλα, όχι τα μωρα!

Aντρέας Αντρέου είπε...

1939 Molotov–Ribbentrop Pact
1939 USSR invades 5 countries. Finland, Latvia, Estonia ,Lithuania and Poland
1956 USSR invades Hungary
1968 USSR invades Czechoslovakia
1969 USSR conflict with china
1979 USSR invades Afghanistan and occupy till 1989

Αυτό θα πει ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ ! Πώς να μην είναι φασίστες τα συντρφάκια ?
ΑΛΉΘΕΙΑ, από πότε έχετε να τους ακούσετε να λεν ΝΑΤΟ ΣΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ η ΕΟΚ ΝΑΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ η να διαμαρτύρονται στην Επισκοπή και να φωνάζουν ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ? Μήπως τους έχετε δει να διαμαρτύρονται για τις αθλιότητες και την ακρίβεια που υπάρχουν στη χώρα μας ?

Τώρα έχουν άλλες προτεραιότητες . Πρέπει να σιγήσουν κάθε φωνή διαμαρτυρίας , κάθε φωνή ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ και ΝΑ ΣΤΡΑΓΓΑΛΊΣΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

arxiepiskopos είπε...

Η επανεμφάνιση του ΡΗΓΑ είναι απόδειξη του ότι ο εθισμός στη μαλακία δύσκολα αποβάλλεται!

arxiepiskopos είπε...

Ηρέμησε,ΠΕΛΑΣΓΕ,ή βγες στα βουνά αντάρτης να διώξεις τον τύραννο.Μην ακούς που λεν ότι η τρέλα δεν πάει στα βουνά! Πάει και καλοπάει!Πριν λίγες μέρες είδα το ΡΗΓΑ με τα μαύρα του γυαλιά στις Πλάτρες!!!

arxiepiskopos είπε...

ΡΗΓΑ,γιατί φοράς συνεχώς μαύρα γυαλιά;Για να κρύβεις τους μαύρους κύκλους;

Chris είπε...

Πέστα Δημόπουλε!

Μπράβο και σε σας παιδιά για το κουράγιο και επιμονή με αυτό το εξαίσιο έργο σας.

Υπομονή Ξενή και μην τα βάζεις κάτω. Τα τέρατα σας έχουν φοβηθεί.

arxiepiskopos είπε...

Μου άρεσε απόψε ο Νι-κωλάκης στην Κενεβέζου,που δήλωσε πως ο ΡΗΓΑΣ είναι ένας ανόητος ανισόρροπος νεαρός!Ε,όχι και...νεαρός;Καλά τα δύο πρώτα!

Jobscy.eu είπε...

Ντροπή σε όσους ασελγούν στην Δημοκρατία εξευτελίζοντας καταξιωμένους ανθρώπους. Δύο φορές ντροπή σε όσους όμως δεν αντέχουν την αντίθετη άποψη και προσπαθούν με Σταλινικές λογικές να συντρίψουν τον «εχθρό».

christodl είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΝΟΙΚΟΛΑΚΗ.ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.

Aντρέας Αντρέου είπε...

καλά ρε εσύ arxiepiskopos , στα όρη και τα παραρά εσύ τι εγύρευκες?

Ρήγας είπε...

Καλές οι αντιπαραθέσεις, αλλά τώρα που μας διαβάζει όλη η Κύπρος και η Ελλάδα, καλό είναι να επιτελέσουμε και κοινωνικό έργο για τα μικρά παιδιά που τυχόν να μας διαβάζουν.


Το αλφαβητάριο: ΣΦ

Σφαγή!
Σφαγή! Σφάδαζε ο σφογγοκωλάριος.

Σφίξανε οι ζέστες από τότε που επέστρεψε από την σφηκοφωλιά.

Θυμήθηκε που του έσφιγγε τον πωπό ο σφετεριστής της βόρειας Κύπρου και σφαγέας των Κούρδων και που με σφικτά τα χείλη χαμογελούσε αφού του άρεσε.

Άρχισε λοιπόν να σφυρίζει ένα τραγούδι:

Μαύρη, μωρέ, μαύρη ζωή που κάνουμε,
Μαύρη ζωή που κάνουμε εμείς τα γιουσουφάκια
θέλω να ζήσω εις την Τουρκιά,
εις του Πασά την πάχνη,
θελήματα να του'καμνα,
εγώ και η Πραξούλλα
Μίχο λεβέντη έβρε τον,
τον πουσταρά τον Ρήγα
ακούς εκεί τους πούστηδες
Γραικό να με νομίζουν



--
Ρήγας

Ρήγας είπε...

Δημόπουλε, θα με βγάλεις στον αέρα να απαντήσω στις ΥΒΡΕΙΣ εναντίον μου;

--
Ρήγας

Aντρέας Αντρέου είπε...

Ο Μαγάριος ΜΑΓΑΡΊΖΕΙ το στόμα του με ένα σωρό ΜΑΓΑΡΙΣΙΕΣ. Η Άντρη απλά τον αντιγράφει!!!!!!! Φυσικά υπάρχουν πολλά ζώα που όπου σταθούν μαγαρίζουν. Καμιά αρρώστια θα κολλήσουμε στο τέλος.
Ρήγας , είσαι ωραίος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ανοικτή πρόσκληση προς δέκα επώνυμους, πλούσιους, θρησκευτικούς και πολιτικούς ταγούς, γνωστούς για την "εθνική" τους ευαισθησία και το ενδιαφέρον τους για την επιβίωση του Ελληνισμού στην Κύπρο. Τυχερούς δηλαδή που τους έλαχε η αναπάντεχη ευκαιρία να αποδείξουν και στην πράξη τα φιλελληνικά τους αισθήματα. Εδώ! Ενώπιον Θεού και ανθρώπων.
Πρός,
Μακαριώτατο Χρυσόστομο Β,
Πανιερώτατο Λεμεσού Αθανάσιο,΄
Αξιώτιμο κύριο Βάσο Λυσσαρίδη,
Αξιώτιμο κύριο Νικόλα Παπαδόπουλο,
Αξιώτιμο κύριο Ζαχαρία Κουλία,
Αξιώτιμο κύριο Δημήτρη Συλλούρη,
Αξιώτιμο κύριο Ρίκκον Ερωτοκρίτου,
Αξιώτιμο κύριο Σταύρον Αγγελίδη,
Αξιώτιμο κύριο Γιώργο Λιλλήκκα,
Αξιώτιμη κυρία Ελένη Θεοχάρους,
Αξιώτιμον όποιονδήποτε άλλον κύριο που θα ήθελε να συμμετάσχει και να προσφέρει από το περίσσευμα του, το πιο κάτω ποσόν.

Ήρθε σε γνώση μου η τραγική κατάσταση εφταμελούς Ελληνικής οικογένειας από αγαπημένο νησί της Ελλάδας, της οποίας ο προστάτης πατέρας παραμένει άνεργος εδώ και αρκετούς μήνες λόγω του ότι για τη θέση εργασίας που κατείχε προτιμήθηκε ο φθηνότερος Πολωνός.
Το μόνο έσοδο της οικογένειας είναι κάπου 700 ευρώ βοήθεια από το κράτος. Με αυτό το ποσό πρέπει να πληρώνει ενοίκιο συν νερό ρεύμα κλπ, και να συντηρείται το ζευγάρι και τα πέντε αγοράκια όλα κάτω από τα 14.
Αντιλαμβάνεστε!
Ενώ αν είχαν τουλάχιστον ένα σπίτι;

Σας καλώ λοιπόν εσάς τα δέκα πρόσωπα πιο πάνω αλλά και όποιονδήποτε άλλον, να δώσετε από 20 000 ευρώ ο καθένας για να αγοραστεί ένα σπίτι γι' αυτή την οικογένεια. Είναι πολλά;
Έχω αποκαλύψει την διεύθυνση της οικογένειας σ' αυτό το μπλοκ, για την οποία εγώ είμαι απλά γνωστός και η οποία δεν έχει ενημερωθεί για την παρούσα προσπάθεια μου. Ιδού λοιπόν, πεδίον δόξης λαμπρόν. Από έναν ενεργό πολίτη. Όλα εδώ φανερά.
Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα!

Μαρκος Μεταξοπουλος είπε...

ψευδοεπιτροποι, να υποθεσω οτι το γκαλοπ σας δεν ειναι φασιστικο και βλακωδες? ατε ρε ψευτοπαλληκαραες παρετατε μας.

Mario είπε...

Exete fagothei metaxi sas...oi men iper tou blog kai oi de enantion. Exete ginei opadoi kai ex8roi rezili sta kanallia kai tis efimerides.
Giauto i Kipros tha minei panta misi kai sas axizei. To misos metaxi sas einai pio simantiko apo otidipote allo. Pragmatika eiste oloi gia lipisi....oti pathete sas axizei.

Kokoui είπε...

Προς WC:Μήπως είναι δημοκρατικό μου δικαίωμα και ελευθερία «έκφρασης» να κατεβάζω τα παντελόνια τζιε τα σώβρακα τζιε να «σιέζω» με τους«δρόμους της Αγίας Νάπας;»
Προς φιλομακαριακούς:Μήπως εάν η γκόμενα με απειλείσει, ότι θα με σκοτώσει, γιατί την απάτησα,τότε εγώ πρέπει να το εκλάβω αυτό ως «απειλή» για την ζωή μου και να στείλω αστυνομικούς έσσο της να τη βιάσουν;
Χωρίς την γνωστή, αχώνευτη κυπριακή υποκρισία, τα καίρια ερώτηματα που τίθονται είναι τα εξής.
1)Έχει το δικαίωμα η κυβέρνηση Τανκερόφια να κλείσει το CW;
2)Έχει δικαίωμα το CW να επικαλείται το «δικαίωμα ελευθερίας έκφρασης του λόγου», για να πολεμήσει με κάθε μέσο, την κυβέρνηση Τανκερόφια,το κόμμα της ψευδοαριστεράς και τους γλύφτες του ΔΗΚΟ;
Αχ μωρή παρθένες απειλείται η ζωή μου και το δικαίωμα έκφρασης της άποψης μου!
El sueno del mar
Kokoui

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα παιδια.

Διαβαζοντας αρθρα απο την Χαραυγη ευκολα καταλαβεις πως οι ιδιοι ανθρωποι ειναι αυτοι που γραφουν εδω μεσα. Το υφος , η επιτηδευμενη πανσοφια, τα ιδιδ και τα ιδια ψευτοδιληματα , οι απαξιωτικοι χαρακτηρισμοι, οι μηδενιστικες προσεγγισεις καιτο ακμαζον ψεμα συγκαλημμενο με την μασκα της 'αγαπατε αλληλους'. Πολλοι απο αυτους βρισκονται και εδω σε μια προσπαθεια να απαξιωσουν το ομορφο αυτο μπλογκ.

Δεν υστερει φυσικα σε υφος και απαξιωση η αλλαη φυλλαδα που χρηματιζεται απο τους Αμερικανους. Η φυλλαδα του Μαγαριου, αυτου του αρχικελευστη των Ναινεκων , του δοσηλογου μειωδοτη, του ανθελληνα που εσχεει ποστερρ τον εφιαλτης τιτσιροα μεστο δωματιο του . Αυτοι ολοι οι κυριοι θα ισυχασουν οταν μας πουλησουν αφου τοτε θα τους γινει το εμβασμα...


Επαναλαμβανω την απορια. ΕΝ καιρο πολεμου ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚ' ΤΩΝ ΕΣΩ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ που απειλουν με δολοφονια την ζωη ολοκληρου λαου για ιδιοτελεις σκοπους??? Ποιος μας προστατευει απο Μαγαριους και αλλες εμπορικες εταιριες και λογοτυπα????????????????

arxiepiskopos είπε...

ΡΗΓΑ,βγάλε τα μαύρα σου γυαλιά,βγες από τη λιμουζίνα και κλάσε ελεύθερα.Το καθεστώς δε θα σε εμποδίσει.Δεν έχει καιρό να κλείει οχετούς και στόματα.Α,και πώς σε αποκάλεσε ψες ο Νι-κωλάκης;

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

παραδοχη του ΚΥΡΙΟΥ Μιχου Παπαπετρου στην εκπομπη Επωνυμως του Ρικ1 τωρα "Ναι εμεις θελουμε να ερευνηθει το κομπιουτερ και να μαθουμε ποιοι κρυβονται πισω απο το μπλογκ και αν ειναι μεγαλοι και σοβαροι"

Δευτερη φορα που ο ΚΥΡΙΟΣ Μιχος Παπαπετρου παραδεχεται και λεει την αληθεια για το ολο φιασκο της καταγγελιας του ΚΥΡΙΟΥ Δρουσιωτη και των ενεργειων της Αστυνομιας.
Προχθες παραδεχτηκε οτι "σκοπος ειναι να κλεισει το μπλογκ"
Επιτελους η αληθεια απο το στομα του ΚΥΡΙΟΥ Μιχου Παπαπετρου . Ουδεμια απειλη και καμια απολυτως διερευνηση για το ποιος εγραψε το σχολιο.Μονος σκοπος-

1. να μαθουν ποιοι ειναι οι διαχειριστες
2. να κλεισουν το μπλογκ

και φυσικα ο ΚΥΡΙΟΣ Μιχος Παπαπετρου σαν ερευνητης, κατηγορος και δικαστης δηλωσε "ουδεμια αμφιβολια εχω οτι ο διαχειριστης ειναι ο Ξενης" ενω ο Γενικος Εισαγγελεας δηλωνει οτι "ουτε απειλη υπαρχει ουτε οποιοδηποτε στοιχειο που να συνδεει τον Ξενοφωντος με το μπλογκ"

Καημενε κυριε Ξενοφωντος, τι αμαρτιες πληρωνεις και εσυ?

ΠΑΟΛΑ είπε...

Όταν πρωτοείδα το blog πυ μιλά για "αποκατάσταση της δημοκρατίας στην Κύπρο" γέλασα. Έξυπνο, είπα και ωραία σατιρικό.

Τώρα δεν γελάω! Νοιώθω ότι ζω σε ένα απολυταρχικό καθεστώς!

patriotis είπε...

Aντιγραφή απο κάπου



Άκουσα εχτές που τα νέα ότι εμπαγλαρώσαν τον διαχειριστή του Christofias-watch.

Η μεγαλύτερη μου περιέργια ήταν να δώ ποιός εν τούτος ο λεβέντης ούλλος. Τελικά όπως αποδείχτηκε, ο «λαικός ήρωας», εν δικηγόρος. Η αλήθκεια εν ότι υποψιάστηκα ότι κάτι τέθκοιο ήταν. Είτε δικηγόρος εννα ένει, είπα, είτε πολιτικός.

Αλλά πάλε, πολιτικός εν νάκκο απόμακρο. Εν τόσο μαννός, να φκαίνει να προπαγανδίζει τζιαι να ξιτιμάζει τον κόσμο, διακυνδινευοντας να τον έβρουν;

Η δουλεία του πλασμάτου, εν τζιαι παίζει ρόλο. Ο καθένας δικαιούται να έσιει τες απόψεις του, ότι δουλειά τζιαι να κάμνει. Φυσικά, εν διαφορετικός ο τρόπος που θωρεί τον κόσμο ο Κωστής που εν υπάλληλος σε ιδιωτική επιχείρηση τζιαι κουτσοπερνά, τζιαι εν διαφορετικός ο τρόπος που θωρεί τον κόσμο ο Ξενής που εν δικηγόρος τζιαι χτυπά έτσι χαλαρά το τρισιήλιαρο του το μήνα.

Φκάλλω του το καππέλο όμως.

Εν τζιαι εκτιμώ τα πράματα που γράφει αλλα όσον τζιαι να πείς, ο άνθρωπος είσιεν ενα ταλέντο. Εμπορούσε να πιάσει την μεγαλύτερη μ@λακία του κόσμου, να την αλλάξει, να την κάμει προπαγάνδα τζιαι να την στρέψει εναντίον του προέδρου τζιαι των νενέκων. Που ενίκησε ο Παγδατής ένα αγώνα τέννις, έφκαλε ποστ ότι ο Παγδατής κατάφερε κτύπημα στην κυβέρνηση Χριστόφια. Τες συνδέσεις κάμετε τες μόνοι σας Παγδατης – τέννις – break point – ρακέττα – γήπεδο – ρολάν γκαρός – Μόνικα Σέλερς – Στέφι Γκράφ – Γκραφστόφιας – Χριστόφιας. Όσον μαλ@κία τζιαι αν ακούετε εν ένα ταλέντο, είμαι σίουρος ότι έσιει πολιτικούς που εννα το χρησιμοποιήσουν σαν επιχείρημα.

.

arxiepiskopos είπε...

Είναι πάνω σε μια στέγη, ο Αγιος Βασίλης, μια χαζή ξανθιά και ένας ευφυής ΑΙΑΝΤΑΣ. Ποιος θα πέσει πρώτος;
Η χαζή ξανθιά, γιατί τα άλλα δύο, είναι ανύπαρκτα πρόσωπα!

patriotis είπε...

Οι απόψεις που εκφράζουνται που το μπλόγκ του εν εθνικιστικές, φασιστοειδής προπαγάνδες που καμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. Σε τόσο σημείο υπερβολής που αμφιβάλλω αν έσιει άνθρωπο που κόφκει ο νούς του που να μπορεί να τον πάρει στα σοβαρά.

Ο λόγος που έπιαε κίνηση;

Για τον ίδιο ακριβώς λόγο που ο κόσμος θωρεί την «Πρόβα Γάμου» τζιαι το «Μια νύφη για το γιό μου». Επειδή έσιει μέσα εικονούες που το φότοσιοπ που περιπαίζουν τον Χριστόφια τζιαι όσους διαφωνούν μαζί του. Εν εύκολο στην κατανάλωση τζιαι του Κυπραίου αρέσκει του να σκέφτουνται άλλοι αντι για αυτον.

Εξεκίνησε δειλά, δειλά. Έγραψε 1-2 άρθρα σοβαρά, είδε πως στ’αρχίδια του Κυπραίου η σοβαρότητα τζιαι άρκεψε να παρεκτρέπεται. Καμιά φατσούα πάνω σε άλλο σώμα, κανένα έμβλημα νάκκο αλλαγμένο, μ@λακίες να γελάσουμε.Ώσπου το αστείο, επαρατράβησε τζιαι ο παρέας ενόμισε πως εν ο Άης Γιώρκης τζιαι είρτε να γλυτώσει την Κύπρο. Άρκεψε να ξιτημάζει, να στολίζει με επίθετα γνωστούς τζιαι αγνώστους, να προσβάλλει όποιον εδιαφωνούσε μαζί του τζιαι να αποκαλεί προδότες τζιαι Τουρκοπροσκυνημένους, ανθρώπους που δεν εγνώρισε ποττέ στην ζωή του.

Εν λογικό, η ανωνυμία κουντά σε να κάμεις την μαλακί@. Αμα εν σε ξέρει κανένας, παίζει τ’αππάρι σου πως να το κάμουμε. Τούτοι ούλλοι που μπαίνουν τζιαι ξιτημάζουν μες τα μπλόγκ, έννεν ούλλοι ανώνυμοι; Τόσο φοούνται άμπα τζιαι ανακαλύψει τους κανένας, που ενώ εν ήδη ανώνυμοι μες το ίντερνετ (με οποιοδήποτε nickname τζιαι να βάλεις, πάλε είσαι ανώνυμος) γράφουν τζιαι «Anonymous» στο όνομα τους. Παντές τζιαι αν γράψουν Κωστής, εννα ξέρουμε ποιοι ένει.

Έτσι τζιαι ο Ξενής. Πέ τζιαι να πείς, ξιτήμασε τζιαι να ξιτημάσεις, κατηγόρα τζιαι να κατηγορήσεις, εκατέληξε να αφήκει υπονοούμενα για απειλές κατα της ζωής κάποιου ανθρώπου τζιαι εμπαγλαρώσαν τον. Ε, ως πόσον να παίζεις τον Ρίνγκο ρε παίχτη μου; Η προσγείωση εν δύσκολη.

Ανωνυμία στην Κύπρο. Ωραίο ανέκδοτο. Μπορεί σιόρ ο Κυπραίος να εν ανώνυμος;

Ο Κυπραίος να κλάσει, εννα το χουμιστεί του κόσμου ούλλου. Εν δυνατόν να μεν έξερε κανένας ποιος εν που ήταν. Αφου του δικηγόρου του, έπιασε του τζιαι συνέντευξη τζιαι έβαλε την μες το μπλόγκ του. Στον κύκλο του πρέπει να το εξέραν ούλλοι ότι ήταν δικό του το μπλόγκ, εν τζιαι αρκεί να πάει το χαπάρι σε όποιον ψάξει. Εν νομίζω να χρειάζεται να είσαι χάκερ για να έβρεις ποιός έσιει ένα μπλόγκ στην Κύπρο.

Ανώνυμος, ξεανώνυμος, εσυνάξαν τον.

Τζιαι να σας πω τζιαι κάτι, εγώ εν λυπούμαι έτσι πλάσματα. Τζείνους που ξιτιμάζουν τζιαι βάλλουν κατάρες σε ανθρώπους που εν εγνωρίσαν ποττε στην ζωή τους, εν αξίζει να τους λυπάσαι ούτε να τους δείχνεις κατανόηση.

Έσιει αρχίδια να πάει να πεί του Ασερά για του Άνεφ, μούτρο με μούτρο, τα πράματα που ελάλεν μες το μπλόγκ του; Καυλιές σιειστές. Έσιει τα κότσια να πάει να πεί τα πράματα που ελάλεν, μούτρο με μούτρο, του Χριστόφια για του Αναστασιάδη; Εν τα έσιει.

Τζιαι εγώ εκνευρίστηκα πολλές φορές με πολλή κόσμο. Έγραψα πολλά πράματα. Εν εξιτήμασα ποττέ κανένα όμως. Έκρινα απόψεις ναι, αλλα εν έθιξα την οικογένεια ούτε την αξιοπρέπεια κανενός. Πίσω που την οθόνη εν ούλλα ωραία τζιαι καλά, ο κόσμος όμως εν ξεκινά ούτε τζιαι τελείωνει τζιαμέ. Αμα θίγεις κάποιον, εν θίγεις την οθόνη του υπολογιστή του. Θίγεις τον ίδιο τζιαι πρέπει να είσαι διατεθημένος να απολογηθείς τζιαι να αναλάβεις τες ευθήνες σου.

Ο Ξένης εν δικηγόρος. Σίουρα ξέρει τι εν ο λίβελλος. Απλά να παρακαλά τωρά που εμάθαν ποιος εν που ένει, να μεν του κατεβούν τζι’ αλλοι θιγμένοι τζιαι να τραβά τα μουστάτζια του.

Τζιαι τούτοι ούλλοι που αθυμηθήκαν τωρά την ελευθερία του λόγου (που την εξηχάσαν το 2004) να κάτσουν την μάππα χαμέ. Έννεν για το μπλόγκ που τον εσυνάξαν, το μπλόγκ ίσως να ήταν η αιτία. Επειδή εν αρχάριος, σε κάποια φάση έκαμε το λάθος που επεριμέναν ούλλοι. Αφορμή βοήθα μου που λαλούμε.

patriotis είπε...

Τζιαι τούτοι ούλλοι που αθυμηθήκαν τωρά την ελευθερία του λόγου (που την εξηχάσαν το 2004) να κάτσουν την μάππα χαμέ. Έννεν για το μπλόγκ που τον εσυνάξαν, το μπλόγκ ίσως να ήταν η αιτία. Επειδή εν αρχάριος, σε κάποια φάση έκαμε το λάθος που επεριμέναν ούλλοι. Αφορμή βοήθα μου που λαλούμε.

Αν εκάθουμουν εγώ σε ένα καφέ τζιαι εφώναζα ότι του Πανίκκου ή του Γιαννή αξίζει του λάκκος με ασβέστη ή ότι ο Άλφα ή ο Βήτα εν πούστης τζιαι Τουρκόσπορος, εν θα έρκετουν τζείνος που εκατηγόρουν να μου πεί «΄Ήντα που έσιει κούμπαρε;»

Έτσι έγινε τζιαι τωρά, επαράσιεσε το τζιαι κάποιος εθίκτηκε. Άλλο η ελευθερία του λόγου τζιαι άλλο να λαλείς ότι μαλ@κία σου κατεβεί νομιζώμενος ότι εννα την γλυππάρεις.

Έτσι που λέτε, εν τον λυπούμαι. Όσον αναουλιάζουμουν άμα άκουα για το μπλόγκ του, τον τζιαιρό που εν έξερα ποιος ένει, τόσο αναουλιάζουμαι τζιαι τωρά που ξέρω

arxiepiskopos είπε...

ΠΑΟΛΑ,υπάρχουν προσφορές κρησφυγέτων.Πολύ καλές τιμές!

Ανώνυμος είπε...

Για να γράφεις από το πρωί μέχρι το βράδυ σε ένα blog που μισείς archipiskope πρέπει να σε πληρώνουν καλά...

βλέπω ότι εκτός από το να βρίσκεις ip σου έμαθαν να κάνεις και copy paste!

arxiepiskopos είπε...

Patriotis, ο Ξενής δεν είναι ο Ρήγας!Ο Ρήγας είναι πιο μεγάλος,δεν έχει μουστάκι και δεν αποχωρίζεται τα γυαλιά του ήλιου.Και είναι ΚΑΙ εμφανισιακά τέρας!Βρες τον!

patriotis είπε...

αυτό το μπλόκ κάνει 2 πράγματα

1. στηρίζει την πολιτική της τουρκίας η οποία είναι η διχοτόμιση της Κύπρου και η αναγνώρισει του Ψευδοκράτους. Το κάνει αυτό στηρίζοντας το ΟΧΙ για λύση του Τασσου και πολεμόντας τις συνομιλίες για λύση του κυπριακου που γίνονται αυτή την στιγμή

2 Στηρίζουν πολιτικούς που δεν θέλουν λύση για προσοπικά οικονομικά η πολιτικά συμφέροντα. Παραδειγμα, στηριζουν τον Αγγελίδη του Δηκο ο οποιος μας οδήγησε στην καταστροφική αποφαση του ΕΔΑΔ για τις περιουσιες στα κατεχομενα.Επίσης δεν εστειλε τον γιο του να υπηρετήσει την εθνική φρουρα οπως έκανε και ο Ρικκος. Στηρίζουν τον Τάσσο που έδωσε ημερομηνία εναρξης ενταξιακών διαπραγματευσεων για την τουρκια, που ειπε ΟΧΙ σε ένα σχεδιο λύσης και που άφησε 400,000 εποικους και 50,000 τουρκικο στρατο σε αυτο το νησί.¨Εχω και άλλα πολλά παραδείγματα

3. προσπαθεί να διχάσει τον Κυπριακό λαό (ελληνοκυπριους και τουρκοκύπριους) παραδείγματα είναι οι αναρτήσεις που έβαζε για την δολοφονία του Αντη οτι τάχατες δολοφονηθηκε απο τουρκους, για την κλοπή της σορού του Τάσσου οτι ταχατες βρέυηκε ασβέστης απο τα κατεχομενα κλπ κλπ κλπ


με βάση την μέχρι σήμερα σταση των διαχειριστών αυτου του μπλοκ, έχω την έυλογη υποψία οτι οι διαχειριστές, μπορεί να είναι πράκτορες των τουρκων και της ΜΙΤ. Αυτό είναι ένα λογικό συμπέρασμα, μακάρι να έχω λάθος, προκαλώ τους διαχειριστές να παραθέσουν και αυτοί τα επειχηρήματα τους και να υπερασπιστουν με σωστα επειχηρήματα και όχι βρισίες τις πιο πάνω υποψίες μου ......

patriotis είπε...

αρχιεπίσκοπε,,,,τα διάβασα κάπου και τα έφερα εδώ , δεν με ενδιαφέρει ποιος είναι ο Ρήγας και ποιος είναι ο Ξενής η ο κάθε Ρήγας που εξυπηρετά τα συμφέροντα της τουρκίας ......αυτό που με ανησυχά είναι οτι βοηθούν την τουρκία με την στάση τους και έχω την υποψία οτι το κάνουν επίτηδες και οτι δεν είναι τυχαίο. Αυτή την υποψία την στηρίχω και στο γεγονος οτι ειναι μορμομένοι και αντιλαμβάνονται αυτο που κάνουν, εννοό οτι δεν ειναι αδαης και βοηθάνε την τουρκία χωρις να το αντιλαμβάνονται

Ανώνυμος είπε...

Στρατηγική επιδίωξη της Τουρκίας δεν είναι η διχοτόμηση αλλά η ακύρωση του κυπριακού κράτους.

patriotis είπε...

Mαγγανοπαιδο, κάπου πας λάθος, τώρα είναι που η Τουρκια έχει ολη την Κύπρο. Σας το είπα 100 φορές, που ζήτε τελικά????

1. κατέχουν το 40% των εδαφών μας

2. οι τουρκοκύπριοι έχουν ευρωπαικο διαβατήριο.

3. οι τουρκοκύπριοι δικαιουνται ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη στις ελευθερες περιοχες

4 οι τουρκοκύπριοι δικαιουνται τις περιουσιες τους στις ελευθερες περιοχες, ιδη πολλοι απο αυτους τις πουλησαν....

5. οι τουρκοκύπριοι ζουνε η και εκμεταλευονται τις ελληνοκυπριακες περιουσιες στα κατεχομενα.....

6 υπάρχουν 400,000 εποικοι και 50,000 τουρκικος στρατος στις κατεχομενες περιοχες....

κατέχουν τις περιουσιες μας στα κατεχομενα και έχουν ολα τα δικαιωματα τους στις ελευθερες περιοχες.


μα που ζήτε τελοσπαντον? στο τζιμπουτί η στην Ουγκαντα???? δεν βλέπετε που μας έχετε καταντήσει με τις εθνοκλανιες σας???

Ανώνυμος είπε...

Όπως είπες κατέχουν το 40%. Θέλεις να τους δώσεις τη δυνατότητα να ελέγχουν και το υπόλοιπο 60%;

Για τα υπόλοιπα ουδέν σχόλιο δείχνουν απλώς πόσο υποτιμάς τη νοημοσύνη μας!

patriotis είπε...

emerson, ναι τώρα αλλάξατε το τροπάριο σας, τόσο καιρό φωναζατε οτι η τουρκία θέλει διχοτόμιση, τώρα που υπάρχει μπροστά μας σχέδιο λύσης ομοσπονδιας φωναζετε οτι στόχος της τουρκίας ειναι η καταλυση της Κυπριακης δημοκρατιας!

αφου συζητάμε λύση ομοσπονδιας εδώ και πολλα χρονια, πως θα παραμηνει η Κυπριακή δημοκρατια??????

αντιλαμβανεστε τι λέτε ??? εαν δεν θέλετε λυση και θελετε να παραμηνει ως εχει αυτη η τραγική κατασταση στην κυπρο....τοτε παραδεκτήτε το αυτονοητο και μην μας βαφτιζετε προδοτες εμας που θέλουμε ειρήνη στο νησι και λυση του κυπριακου με ομοσπονδια ,........

patriotis είπε...

μαγγανοπαιδο, αφου είδη οι τουρκοκυπριοι απολαμβανουν το υπολοιπο 60% , γράφω λεπτομερεις, μα ποσο τυφλος εισαι τελοσπαντο???? δεν διαβάζεις τι γράφω????

είναι αφέντες στον Βορρα και συνετεροι στον νοτο......και εσεις θέλετε αυτη την τραγικη για εμας κατασταση να την αφησετε να συνεχιζετε .......και να χανουμε συνεχεια δικαιωματα ,....βλεπε προσφατη αποφαση ΕΔΑΝ, απευθειας εμποριο.....κλπ κλπ

δεν καταλαβετε οτι αυτο που κανετε ειναι αυτο που θελει η τουρκια?

Ανώνυμος είπε...

patrioti

εσενα ποιος θα σε συλλαβει και καταδικασει για ξεπουλημα της πατριδας και εξυπηρετηση ξενων συμφεροντων??? Οποιος μιλα και γραφει Ελληνικα δεν σημαινει πως στοχευει στην ευημερια και ειρηινικγ συμβιωση των Ελληνων και Τουρκων της Κυπρου...

Εσυ τζαι ουλα τα Δρουσιοτουθκια που αποφοιτατε που την σχολη εισαστε το λιοτερο εντεταλμενη να ξεπουλησετε την Κυπρο με καθε κοστος.

Οποιος ειδε τον Λαζοπουλο εψες που εδειξε αποσπασπα απο ρεπορταζ που μιλα για οικονομικους δολοφονους και πως μεσω αυτων ελεγχουν κυβερνησεις ολοκληρες και υποθηκευουν λαους... Ολα γινονται εκ των εσω σε υψηλα κλιμακια ειτε με εκατομμυρια στην τζεπη ειτε με απειλες για δολοφονια. Το ντοκιμαντερ ειναι συγκλονιστικο και δειχνει πως ο κοσμος σημερα ελεγχεται απο την εταιροκρατια με αυτων τον τροπο... Σιγουρα εσεις ειστε αυτοι με τα εκατομμυριακια στην τζεπη γιατι τοσο χεστηδες εισαστε οπως εξελου το δηλωνει και η ιστορια σας. Δεν εχετ ετα κοτσια να αγωνιστειτε για τα δικαι των λαων παρα μονο να καπιλευεστε συνθηματα και αγωνες αλλων..

Πατριωτη σαν εσενα εισχε παντα η ιστορια ΤΥΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΠΕΡΓΑΖΟΝΤΑΝ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ , ΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΩΝ μαλιστα με των συγκεκλαυμενο τροπο να υποστιριζετε με λογια ακριβως τα αντιθετα απο οτι οι ενεργειες σας υποδειλωνουν...


Καιρος για ξεκαθαρισμα ρολων και αγνοτητας προθεσεων πολιτικων και πολιτων....

Σας βαρεθηκαμε , μας προδοσατε 1-2-3-4 φορες φτανει... Καιρος για εξυγιανση ηθων και αρχων. Καιρος να ξεχωρισουν οι αριστεροι πατριωτες απο τους μασκαρεμενου αριστερους μειωδοτες και δοσιλογους.....

Ανώνυμος είπε...

Παρόλο του ότι με αγνοείς προσπαθώ να καταλάβω πόσο αφελής μπορεί να είσαι αν πιστεύεις ότι είναι "έλεγχος" αν οι Τουρκοκύπριοι δικαιούνται ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στις ελεύθερες περιοχές!!!

Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως

Στρατηγική επιδίωξη της Τουρκίας δεν είναι η διχοτόμηση αλλά η ακύρωση του κυπριακού κράτους.

patriotis είπε...

Aianta ανακάλυψες την ταχινοπιτα, ανακαλυωψες μεσω της εκπομπης του Λαζόπουλου οτι οι μεγάλες χώρες ξεζουμίζουν οικονομικά ολοκληρα κρατη, ΜΠΡΑΒΟ σου , καλιο αργα παρά ποτέ , ανακαλυψες και εσυ σήμερα κατι το οποια υπαρχει και γνωριζουμε εδω και 2000 χρονια.

Μπορεις να μου εξηγήσεις ομως , τι σχέσει έχει αυτο με την προσπαθεια συμφιλιωσης Ελληνοκυπριων και Τουρκωκυπριων?????

έκατσες και εγραψες ένα σορο ασυναρτισιες , ανακατεμενες κουβέντες , κλανιες, κουβέντες εκτος θέματος, πολύ συνχισμένος μου φένεσαι

patriotis είπε...

εμερσον, είναι η δέν ειναι οι τουρκοκύπριοι συνεταιροι στις ελευθερες περιοχές? δικαιουντε η δεν δικαιουντε τις περιουσιες τους στις ελευθερες περιοχες???

Ανώνυμος είπε...

patrioti αν καποιος ειναι συγχισμενος εισαι εσυ...

Δεν ανακαλυψα εγω την τασχινοπιτα αλλα εσυ ακομη δεν ανακαλυψες οτι η γη γυριζει...

Ολα τα αναφερα για να καταλαβει ο κοσμος πως μας κυβερναει ενας κοκονοκεφαλος με εκατομμυριακια στην τζεπη οπως και οι πληστοι συνεργατες του ειτε ειναι πολιτικοι ειτε ειναι δημοσιγραφοι ειτε εισαι εσυ ο ηλιθιος...

Επισης να καταλαβει ο κοσμος οτι ειστε χεστιδες για αυτο επιλεγετε την δωροδοκια αντι της αντιστασης και πιθανης θυσιας για τα δικαι των λαων...

Απλα ετσι ειναι τα πραγματα και το λεω για να παει ο κοσμος να δεο το ντοικιμαντερ να καταλαβεςι οτι αυτα δεν ειναι θεωριες συνομοσιας και πως η Κυπρος με την αριστερα του ουρανιου τοξου εχει καταστει ενα γραναζι στην εταιροκρατια.


Πρεπει και ειναι καιρος νασας δικασουν για εσχατη προδοσια και παραδωση της Κυπρου στον Τουρκο... Καιρος για δικες

patriotis είπε...

μαγγανοπαιδο, αφου είδη οι τουρκοκυπριοι απολαμβανουν το υπολοιπο 60% , γράφω λεπτομερεις, μα ποσο τυφλος εισαι τελοσπαντο???? δεν διαβάζεις τι γράφω????

είναι αφέντες στον Βορρα και συνετεροι στον νοτο......και εσεις θέλετε αυτη την τραγικη για εμας κατασταση να την αφησετε να συνεχιζετε .......και να χανουμε συνεχεια δικαιωματα ,....βλεπε προσφατη αποφαση ΕΔΑΔ, απευθειας εμποριο.....κλπ κλπ

δεν καταλαβετε οτι αυτο που κανετε ειναι αυτο που θελει η τουρκια?

Ανώνυμος είπε...

Patrioti σε αντίθεση με εσένα εγώ δεν έχω πρόβλημα με τους ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΟΥΣ αλλά με την ΤΟΥΡΚΙΑ. Οι Τουρκοκύπριοι αν δεν κάνω λάθος είναι ήδη πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας την οποία η Τουρκία επιθυμεί να διαλύσει.

Θα μπορούσες βέβαια να μου εξηγήσεις πως αποτρέπεις τον έλεγχο από τους Τουρκοκυπρίους (με τους οποίους φαίνεται ότι έχεις απωθημένα) βάζοντας εκ περιτροπής πρόεδρο Τουρκοκύπριο;

Ουσιαστικά φάσκεις και αντιφάσκεις

Ξεκόλλα από το δάκτυλο σου δείχνω το φεγγάρι!!

patriotis είπε...

aiantas,,,,,,NAI συμφωνώ ειναι καλή ιδέα να δικαστουν οσοι βλάψανε την Κυπρο..το προβλημα σας είναι οτι θα φυλακίσουν εσας, τους κλανιάριδες και τους φουστανελαδες για τα πιο κάτω¨

1. δολοφονίες τουρκοκυπριων την περιοδο 1963-1974

2. πραξικοπημα 15-7-1974 και φερατε τους τουρκους εδω


δεν το αντιλαμβανεστε οτι η πολιτική της κλανιας και του εθνικισμου σας καταστρεψε και συνεχιζει να καταστρεφει αυτο το νησι?

patriotis είπε...

emerson,,,,,δεν έχω προβλημα με τους τουρκοκυπριους, οι θεσεις μου ειναι ξεκαθαρες, θεωρω οτι η μονη εφικτη λυση , ειναι η λυση ομοσπονδιας, αυτο ειναι αποδηξη οτι δεν έχω προβλημα με τους τουρκοκυπριους

γράφω για τα πιο πάνω για να αποδηξω την δινή θεση στην οποιά μας φερατε εμας τους ελληνοκυπριους, εσεις, οι κλανιάριδες , οι φουστανελλαδες με τις ενεργειες το 1974 στο πραξικοπημα και μετα.....

Ανώνυμος είπε...

Patrioti το Ακελ ηταν ειτε συμμετοχο ειτε βρωμικα και συνενοχα αμμετοχο σε ολες τις μαυρες σελιδες της Κυπριακης ιστοριας , που μερικες απο αυτες ειναι και αυτες που αναφερεις. Ναι εχεις δικιο και για αυτα πρεπει να σας δικασουν με μοναδικη αποφαση να εκρεμει να ειναι ο τροπος που πρεπει να σας εκτελεσουν σκατοβρωμοπροδοτες...


Αποψη μου ειναι πως ο δικαστης πρεπει να επιλεξει τον πλεον επωδυνο και αργο τροπο

Ανώνυμος είπε...

Με γνωρίζεις; Σε έβρισα; Εγώ είμαι ένας κλανιάρης φουστανελάς και εσύ η φωνή της λογικής;

Εσύ ζητάς να γίνει η Κύπρος προτεκτοράτο της Τουρκίας και το πασπαλίζεις με λίγη "ομοσπονδιακή" ζάχαρη για να το χωνέψουμε καλύτερα.

ΠΑΟΛΑ είπε...

Εγώ ΕΧΩ πρόβλημα με τους Τ/Κ κι ας τους θεωρεί ο ψευδοπατριώτης σαν την Άρεια Φυλή.

Είναι συμφεροντολόγοι, ζουν στις κλεμμένες περιουσίες μας στα Κατεχόμενα, και απομυζούν την Δημοκρατία με όλα όσα ηλιθιωδώς τους προσφέρει το Καθεστώς.

Και ναι,

η διχοτόμηση είναι ένα σύνθημα που μόνο αφελείς μπορεί να πείσει. Η Τουρκία ΔΕΝ θέλει τη μισή Κύπρο. Τη θέλει ΟΛΗ μέσω ενός σχεδίου αλά Ανάν, που θα την καθιστά κυρίαρχο στο βορρά και συγκυρίαρχο στο νότο.

arxiepiskopos είπε...

Σήμερα δε θα κάνω άλλες αναρτήσεις ανεκδότων.Το κενό το καλύπτουν επάξια οι αναρτήσεις του ΑΙΑΝΤΑ,του ΕΜΕΡΣΟΝ και της ΠΑΟΛΑΣ.Όσο για τα παπαδίστικα του ΜΑΓΓΑΝΟΠΗΓΑΔΟΥ τα παρορώ λόγω ...ταπείνωσης!

Ανώνυμος είπε...

η ελληνοτουρκική "φιλία" ή αλλιώς με ποιους προσπαθούμε να δημιουργήσουμε "ομοσπονδιακό" κράτος!

Σειρά αεροναυτικών επεισοδίων είχαμε σήμερα τη νύχτα στο Αιγαίο με τις τουρκικές δυνάμεις να συμπεριφέρονται όχι απλώς προκλητικά, αλλά καθαρά επιθετικά, με εγκλωβισμούς ελληνικών μαχητικών και ενός μεταφορικού αεροσκάφους C-130 από ραντάρ τουρκικών φρεγατών (!), αλλά και να παραβιάζουν περισσότερες από 17 φορές τον Ε.Ε.Χ. με ανθυποβρυχιακά ελικόπτερα S-70 και μαχητικά αεροσκάφη. Την σκυτάλη πήραν σήμερα το πρωί στις 09.14 τουρκικά μαχητικά F-16 που προχώρησαν σε παραβιάσεις του ΕΕΧ στο Βόρειο και Κεντρικό Αιγαίο.

Όλα τα επεισόδια, τα σοβαρότερα και περισσότερα εδώ και πολλούς μήνες κρατήθηκαν μυστικά από την κυβέρνηση, προφανώς για να μην «χαλάσει το κλίμα» της επίσκεψης του Ρατζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα σε δύο ημέρες.

G. είπε...

Η επίμαχη φράση ήταν "Φωτιά και τσεκούρι στους τουρκοπροσκυνημένους". Για να νιώσει κάποιος ότι απειλείται από την φράση αυτή τότε εξ ορισμού αποδέχεται τον χαρακτηρισμό "τουρκοπροσκυνημένος".

Εύλογη απορία: Με την καταγγελία που έκανε ο κ.Δρουσιώτης ότι απειλείται από την πιο πάνω επίμαχη φράση αποδέχεται συνάμα και τον πιο πάνω χαρακτηρισμό για το πρόσωπο του;

arxiepiskopos είπε...

ΜΑΓΓΑΝΟΠΗΓΑΔΟ,γιατί απ'όλα τα είδη βλακείας,η παπαδίστικη γίνεται αντιληπτή από χιλιόμετρα;

Aντρέας Αντρέου είπε...

Καλά βρε εσείς arxiepiskopos & patriotis , πρέπει να είσαστε και πολύ περιορισμένης ευθύνης μυαλά για να αρθρογραφείτε καθημερινώς στο συγκεκριμένο blog. ΓΝΩΘΙ Σ' ΑΥΤΟΝ .!!!!!!
Γιατί εσείς δεν γράφετε με το πραγματικό σας όνομα ? γιατί δεν αναρτάτε τη φωτογραφία σας και γιατί καταναλώνεστε συνεχώς με τις ίδιες μ@λ@κίες?
Γιατί και οι 2 σας κατηγορείτε τους άλλους για το ήθος τους ενώ εσείς γίνεστε χειρότεροι?
Σας προκαλώ όλους σε ένα δημόσιο I.Q. TEST. ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ !!! το μόνο που ξέρετε να κάνετε τόσο καλά είναι να μαγαρίζετε πέρα δώθε!!!!
Και patriotis άλλαξε σε παρακαλώ ψευδώνυμο, γιατί όχι μόνο δε σου πάει αλλά δεν ξέρεις και την σημασία της λέξης αυτής καθεαυτής .

«Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον».
Ηττώ υπέρ δικαίου
Εχθρούς αμύνου
Θνήσκε υπερ Πατρίδος
Σοφοίς χρω.

ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ(τουρκοπροσκυνημένοι)
Πουλημένοι πουλημένοι
Άλλη στράτα δεν σας μένει
Μνήμα σας προσμένει
Κάσα καρφωμένη

Για τους πουλημένους
Βόλι δεν χαλάμε
Με πέτρες και κοτρόνια
Τους πετροβολάμε

Πουλημένοι πουλημένοι
Άλλη ώρα δε σας μένει
Μνήμα σας προσμένει
Κάσα αφορισμένη

Και για όλους ίδια
Θα ’χετε κονάκι
Λακκούβες με σκουπίδια
Κι απάνω τους κοράκι

Όλοι οι πουλημένοι
Είστε καταραμένοι
Απ’ την δική μας τη γενιά
Από εργάτη ποιητή
Κι από γροθιά.

Παύλος Μάτεσης

Aντρέας Αντρέου είπε...

να το δώ κι αυτό κι ας πεθάνω!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Παει τζαι ο Ματεσησ...........

Ενα παει ναα καμει παρεα του Κολοκοτρωνη μεστο τζελουι...

Α ρε Μαγαριε εστειλες τους ουλοθς φιλακα... Οπου Ελληνα τζυνιας τον. Εθα ησυχασεις αν μεν καμεις εθνοκαθαρση...

patriotis είπε...

Λεβέντες κλανιάριδες , φουστανελάδες....γνωρίζω την εννοια της λεξης "πατριωτης" εσεις δεν την γνωριζετε διοτι για εσας πατριώτες ειναι οι ακολουθοι¨

- αυτοί που θελουν να αφήσουν στο νησι 50,000 τουρκους στρατιωτες
-αυτοι που θέλουν να αφησουν στην κυπρο 400,000 εποικους
- Αυτοι που τους δινουνε πίσω ενα μεγάλο κομμάτι της Κυπρου και λενε ΟΧΙ δεν το θέλουμε επιδή θέλουμε να μεινουμε ως έχει η καταστασης

- αυτοί που δεν στέλλουν τα παιδια τους στρατο(Ρικκος ,Αγγελιδης) ενώ εμεις οι μαλάκες υπηρετήσαμε 26 μήνες με επιπρόσθετες ειδικότητες και καθηκοντα.

-αυτοι που ζουνε σε κυβερνητικες κατοικιες σαν παρασιτα και οταν ηρθε η ωρα να πολεμήσουν πήδηξαν μεσα στην πρεσβεια της λυβυης

- αυτοι που κτιζουμε μεσα στην νεκρά ζωνη και την πουλανε σε Αγγλους

-αυτοί που αναγκασανε η δώσανε δικαιολογια στο ΕΔΑΔ να μας στείλουν στους τουρκους (Π.χ Αγγελίδης)

-Αυτοι που απενοχοποιησανε την Τουρκια και την βγάλανε απο μια δυσκολη θεση το 2004 με το ΟΧΙ μας στο σχεδιο ΑΝΑΝ που αυτοι ζητησανε να μας το φέρουν , μας το εφεραν και πηρανε τον Λαο σε δημοψιφισμα και μας εκθεσανε

-αυτοι που κανανε το πραξικοπημα και φερανε την τουρκια?

-αυτοι που ενω ειχαμε την δημοκρατια μας θελανε να πεταξουνε τους τουρκοκυπριους στην θαλασσα?


αυτοι ειναι οι ηγετες σας? αυτοι ειναι οι πατριωτες? έχετε συνχηστει......αυτοι ολοι , οι πιο πάνω ειναι εχθροι της πατρίδας μας και οχι πατριώτες

και οσοι επιζητουν την ειρήνη στο νησί ειναι οι αληθινοι πατριώτες

Aντρέας Αντρέου είπε...

patriotis
Έπεα πτερόεντα.
ὕβριν χρὴ σβεννύναι μᾶλλον ἢ πυρκαϊήν. Ηράκλειτος

ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΣ

Μαρκος Μεταξοπουλος είπε...

εμερσον, γνωριζεις τη στρατηγικη επιδιωξη της τουρκιας στο κυπριακο? πως και? απο ποιον το ακουσες? ποιος σου το ειπε? μα οποιος αχαπαρος ερκεται τζαι λαλει οτι του κατεβει στο νου, πρεπει να προσπαθουμε να του αποδειξουμε οτι εν λαθος τζινο που σκεφτετε?

συναγωνιστη patrioti, αστους τρελλους στη τρελλα τους.

Ανώνυμος είπε...

Κοιμήσου Μεταξόπουλε...όταν ξυπνήσεις θα είναι αργά! Ακου ποιος μου το είπε το λένε οι ίδιοι οι Τούρκοι κάθε μέρα το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις τα αυτιά σου και να ακούσεις!

Μαρκος Μεταξοπουλος είπε...

εμερσον, πενταρογιωρκε, αιαντα, κηρυκα, κουιζναιτ, ρηγα, μαγγανοπηγαδε, πελασγε, μαγγανοπηγαδε, ειστε διχοτομιστες, τουρκοι, τουρκοκυπριοι, προδοτες, τουρκοπροσκυνημενοι, πρακτορες των αγγλων, πρακτορες των τουρκων, κιστιμενοι ακομα απο την εκλογη αριστερου προεδρου, πληρωμενοι του νικου, πληρωμενοι του δηκο, πληρωμενοι του τομμυ, η απλως βλακες και ανιδεοι? (ερωτηση - παγιδα, το τελευταιο συμεριλαμβανει ολα τα αλλα)

patriotis είπε...

αυτό το μπλόκ κάνει 2 πράγματα

1. στηρίζει την πολιτική της τουρκίας η οποία είναι η διχοτόμιση της Κύπρου και η αναγνώρισει του Ψευδοκράτους. Το κάνει αυτό στηρίζοντας το ΟΧΙ για λύση του Τασσου και πολεμόντας τις συνομιλίες για λύση του κυπριακου που γίνονται αυτή την στιγμή

2 Στηρίζουν πολιτικούς που δεν θέλουν λύση για προσοπικά οικονομικά η πολιτικά συμφέροντα. Παραδειγμα, στηριζουν τον Αγγελίδη του Δηκο ο οποιος μας οδήγησε στην καταστροφική αποφαση του ΕΔΑΔ για τις περιουσιες στα κατεχομενα.Επίσης δεν εστειλε τον γιο του να υπηρετήσει την εθνική φρουρα οπως έκανε και ο Ρικκος. Στηρίζουν τον Τάσσο που έδωσε ημερομηνία εναρξης ενταξιακών διαπραγματευσεων για την τουρκια, που ειπε ΟΧΙ σε ένα σχεδιο λύσης και που άφησε 400,000 εποικους και 50,000 τουρκικο στρατο σε αυτο το νησί.¨Εχω και άλλα πολλά παραδείγματα

3. προσπαθεί να διχάσει τον Κυπριακό λαό (ελληνοκυπριους και τουρκοκύπριους) παραδείγματα είναι οι αναρτήσεις που έβαζε για την δολοφονία του Αντη οτι τάχατες δολοφονηθηκε απο τουρκους, για την κλοπή της σορού του Τάσσου οτι ταχατες βρέυηκε ασβέστης απο τα κατεχομενα κλπ κλπ κλπ


με βάση την μέχρι σήμερα σταση των διαχειριστών αυτου του μπλοκ, έχω την έυλογη υποψία οτι οι διαχειριστές, μπορεί να είναι πράκτορες των τουρκων και της ΜΙΤ. Αυτό είναι ένα λογικό συμπέρασμα, μακάρι να έχω λάθος, προκαλώ τους διαχειριστές να παραθέσουν και αυτοί τα επειχηρήματα τους και να υπερασπιστουν με σωστα επειχηρήματα και όχι βρισίες τις πιο πάνω υποψίες μου ......

Aντρέας Αντρέου είπε...

Μαρκος Μεταξοπουλος εσύ και ο ΑχαΠατριώτης πάσχετε από άκρατο Δονκιχωτισμό και μόνο δια της ιατροφαρμακευτικής περιθάλψεως θα ήταν δυνατό να το ξεπεράσετε.

Ο Αχαπατριώτης είπε σε άλλο σχόλιο του ότι πήγατε και στρατό. Για πέστε μας , σε ποιάς χώρας το σύνταγμα και νόμους ορκιστήκατε ? Μήπως της Δ.Δ.Ο. του ΑΥΝΑΝΙΣΤΑΝ ?

Μήπως μετά από την πλύση ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ που δεχθήκατε συρρικνώθηκε ο εγκέφαλος σας και ξεχάσατε τον όρκο που δώσατε υπέρ πίστεως και πατρίδος?

Ελπίζω την επόμενη φορά να είναι τους δικούς σας πατέρες που θα σκοτώσουν , να είναι οι γυναίκες σας οι αδελφές σας που θα βιαστούν από τους μεγάλους αδελφούς σας και να αγνοούνται οι δικοί σας αδελφοί.!!!!!!!!
Και μια ακαδημαϊκή ερώτηση προς κάθε υπέρμαχο του ΑΥΝΑΝΙΣΤΑΝ.: ΑΜΑ ΒΙΑΣΩ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΩ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ Ο ΕΚΛΕΧΤΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΑΣ?

Και το τσεκούρι και φωτιά στους τουρκοπροσκυνημένους του Μέγα Θεόδωρου δεν το ασπάζομαι καθόλου μα καθόλου, γιατί εγώ λέγω ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΝΟΒΑΜΒΑΚΟΥΣ !!!!!!!!

Και μαθήματα πατριωτισμού δεν δέχομαι από θρασύδειλους και δοσίλογους.

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΝΤΡΙΣΜΕΝΑ ΑΡΝΙΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΑΓΑΡΙΖΟΥΝ ΞΕΡΟΥΝ.
«Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι ελεύθερος»
Ν. Καζαντζάκης