Επειδή ο φασισμός είναι ξανά εδώ, επειδή οι "φωτισμένοι" προσπαθούν να μας κοκκινίσουν τα μούτρα και να μας αλλάξουν τα φώτα, εμείς επιμένουμε σ' αυτό που μάθαμε, πριν χρόνια πολλά, από τους καλύτερους δασκάλους: ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ, ΦΟΡΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΝΑΠΟΔΑ, ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΕΣ ΜΕ ΝΤΟΥΦΕΚΙΑ**, ΦΩΝΕΣ, ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ, ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΛΕΥΤΕΡΙΑ.
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΛΕΥΤΕΡΟΥ ****
Θα ρίξω τα μαλλιά μου πίσω
θα φορέσω το πρόσωπο ανάποδα
και θα βγω στους δρόμους και στις πλατέες
με ντουφέκια, φωνές, με συνθήματα
να ρεζιλέψω τους οπαδούς του συρματοπλέγματος
να βάλω φωτιά στη Πρεσβεία του Θανάτου
Θα' ρθουν οι γνωστικοί
να μου βάλουν τρικλοποδιά,
γιατί τους διώχνω τους πελάτες από τα μαγαζιά.
Θα' ρθουν οι «ειδικοί αστυνομικοί»
να μου σπάσουν τα πλευρά
γιατί βάζω οργή και φωτιά στα παιδιά
Θα' ρθουν οι κόκκινοι
να μου κοκκινίσουν το μούτρο
γιατί είμαι πιο κόκκινος από αυτούς.
Θα' ρθουν οι λευκοί
να μου μαυρίσουν το μάτι
γιατί είμαι πιο λευκός απ' αυτούς.
Θα' ρθουν οι φωτισμένοι
να μου αλλάξουν τα φώτα
γιατί είμαι πιο φωτισμένος απ' αυτούς
Θα' ρθουν
οι γελοίοι, οι σοβαροί, οι ανατολικοί, οι δυτικοί,
οι προτεστάντες, οι καθολικοί, οι δικοί, οι οχτροί
οι διαόλοι, οι θεοί...
Τελοσπάντων όλοι, εκείνοι κι αυτοί
που παίρνουν τη ζωή σαν καπρίτσιο της στιγμής.
Μα εγώ, θα ξαναρίξω τα μαλλιά μου πίσω
Θα ξαναφορέσω το ματωμένο πρόσωπο ανάποδα...
Θα βγω στους δρόμους στις πλατέες
με ντουφέκια, φωνές και συνθήματα
Να διεκδικήσω:
ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΔΩΡΟΣ ΛΟΪΖΟΥ*****
*Επειδή το blog, μπορεί να διαβάζουν και θαυμαστές του κ.Δρουσιώτη *(όπως η κα Χόπλαρου, οι κολλητοί του κ. Συλικιώτη από την ΚΙΣΑ, ή η κα Ε.Χαραλαμπίδου) ή κάποια στελέχη της ηγεσίας του ΑΚΕΛ και της Επαγρύπνησης, τους ενημερώνουμε ότι Εθνική Αντίσταση κλήθηκε η αντίσταση στο γερμανοϊταλικοβουλγαρικό φασισμό, επί κατοχής της μάνας Ελλάδας. Σε αυτόν η Αριστερά είχε πρωταγωνιστικό ρόλο. Σε αντίθεση με τη μονίμως απούσα από αγώνες και αντιστάσεις, κυπριακή ψευδοαριστερά του ΑΚΕΛ.
** Τα ντουφέκια είναι μέρος του ποιήματος, το οποίο ερμηνεύεται αναλογικά. Οπότε, κ.κ. Δρουσιώτη-Χριστόφια, μη μας στείλετε τη δίωξη σπίτι μας στις 6 το πρωΐ. Δεν ετοιμάζουμε πραξικόπημα. Βεβαίως, "είδαμεν τες αδρωπιές σας", οπότε από αντιδημοκράτες σαν εσάς, όλα τα περιμένουμε.
*** Το δικό μας το ψωμί κ. Χριστόφια, εμείς το βγάζουμε δύσκολα. Πολύ δύσκολα. Τουλάχιστον όμως, το βγάζουμε τίμια και χωρίς ξένες πλάτες. Όσο για τη λευτεριά, εμείς τολμούμε να την ψελλίζουμε και να την ονειρευόμαστε. Εσείς, τη θεωρείτε "μαξιμαλισμό" και "εθνικισμό".
**** Το θυμάσαι Μιχάλη αυτό το ποίημα; Αυτό το τραγούδι; Που ήταν στα χείλια σου, όταν στεκόσουν στο πλάι μας στα δύσκολα χιλιόμετρα της πορείας; Τότε που από το στόμα σου έβγαιναν τραγούδια και συνθήματα και όχι τα αναμασήματα της κρατικής αυθαιρεσίας;
***** Ο ποιητής Δώρος Λοΐζου δολοφονήθηκε από τους φασίστες του Τότε. Γιατί τόλμησε να αντισταθεί, όταν άλλοι....
Επιμέλεια: Ρίμαχος για το christofias-watch
23 Σχόλια:
Απαγορεύεται να γράψουσιν δαμέ οτιδήποτε ο Ussu Olan, o antonis τζιαι το άλλον το γαουράγκαθον ο epanastatis. Εν μ’ αρέσκει να δκιεβάζω τούτους τους γραφικούς τους τύπους που γράφουν γράφουν γράφουν σαμπώς τζιαι επιτελούν κανέναν θεάρεστον έργον για την ανθρωπότητα. Κάτω κάτω οι γραφικοί!
Ενταξει φιλε μου με αποκαλεις γραφικο γιατι απαντισα στις ελαφρες κατηγοριες του ussu οτι οι χριστιανοι ελληνες δεν ειναι ελληνες αλλα εβραιοι δολοφονοι!! Δηλ η πλειοψηφια του ελληνικου λαου..Δηλ το να μην εισαι γραφικος σημαινει το να εισαι αδιαφορος η να ασχολεισαι μονο με αρλουμπες? Μπες στην επαγρυπνιση του Ακελ να απαγορευεις σε οσους θελεις ναχεις και κανενα μεροκαματο εξτρα..
Ήντα μπον ρε Αντωνούιν καραπουζιουκλίδικον. Φαίνεσαι μου ποτούτους τους τύπους που γυρεύκεις να κάμεις κλίκκες. Άκου να σου πω μιαν συμβουλή μεταξύ μας ρε φιλούιν γιατί εσυμπάθησα σε πολλά. Τύπους όπως τζιείνον τον Emerson τζιαι τον άλλον τον κροταλίαν τον Μεταξόπουλον μεν τους κάμνεις παρέα. Εν έχουν με ιερόν με όσιον.
Ταβάνι εγώ δεν σου κρατώ κακία!
Ρε Εμερσούιν ούτε σε χωνεύκω ούτε θέλω να ακούω για λλόου σου. Αλλά επειδή είμαι μιάλη ψυσιή ρε φιλούιν λαλώ σου καθαρά ότι έσιει κάτι τύπους δαμέσα, εν θα πω ονόματα, που εν σαν τες κάττες τες διμούτσουνες όπως τούτος ο antonis, ο άλλος ο Πλαστήρας τζιαι ο Πελασγός. Να φανταστείς εν σιειρόττεροι που λλόου σου. Πόφευκε τους ρε λεβέντη πόφευκε τους.
Για αυτό μου αρέσεις γιατί είσαι μεγάλη καρδιά!
Ο φασισμος δεν θα περασει ουτε απο το ταβανι!!
Ρε Ταβανε μηπως σε εχουν στην επαγρυπνηση γελοτοποιο τους για να σπανε λιγο πλακα μετα τις παρακολουθησεις τα φακελωματα και τις λασπολογιες, ετσι να χαλαρωνουν λιγο τα κοπελια?
Ρε το Αντωνούιν μου ρε τζιαι πάω το πολλά. Ρε φιλούιν εσυμπάθησα σε πολλά πολλά μιλούμεν. Εγιώ δαμέσα λίους τύπους πάω. Κανέναν Μαγγανοπήγαδον, κανέναν Πενταρόγιωρκον, τούτοι εν οι παρέες μου. Αλλά κάτι μου λαλεί ότι εννά γινούμεν καλά φιλούθκια εμείς οι δκιο. Ρώτα τζιαι τους άλλους να σου πούσιν πόσον δύσκολος είμαι γιω στο να συμπαθήσω κάποιον. Αν μεν σε πάω που την αρκήν έχασες το παιχνίδιν, είσαι εναντίον μου. Αν σε συμπαθήσω τότε εκέρτισες. Τζιαι σέναν πάω σε πολλά ρε Αντωνούιν μου. Είσαι ένας λεβέντης. Ίσιος άδρωπος. Άκου με τζιαι εννά τα πάμε καλά εμείς οι δκιο δαμέσα ρε φιλούιν.
Ρε ταβάνι,
μιλάς σαν τον χώρκατο.
Λες αγαπητέ, νεοεμφανιζόμενε στο χριστοφογουτσιανό μπλογκ, σχολιογράφε ταβάνι, να μας βγει τελικά ο Έρογλου από αριστερά και να ανατρέψει τους εκλογικούς σχεδιασμούς Χριστόφια-Στεφάνου και Καρογιάν-Φωτίου, της περίφημης εκείνης συνάντησης του προεδρικού;Θα αντέξει άραγε ο Χριστόφιας, να τραβήξει το Κυπριακό μέχρι τις επόμενες βουλευτικές και προεδρικές εκλογές, για να τηρήσει τις μυστικές συμφωνίες ή θα πάθει ο εξουσιόκαυλος Αρμένης,την γκάφα της ζωής του, όπως την έπαθε ο πρωην «αριστερός» και νυν «δεξιός» Γιωργός Λιλλήκας το 2008;
μπας και το ταβανι ειναι ο ουσσου ολαν?πιστευω οτι ουσσου ολαν,ταβανι και ανεφ οριων ειναι ενας.το κοινο οτι βριζουν την θρησκεια μας ο ενας ειναι κομμουνι οι αλλοι δυο δεν ξερω τι ειναι αλλα στα ιδια με αυτους συμβαδιζουν.ψευδοταβανο δεν πας και στο ψευδοκρατος να πεις περι μωαμεθ?εμεις σε συγχωρουμε εκει χαλουν τα ταβανια.
ο μεταξιος τι ειναι?αθεος σαν τον τουρκοφκια?
AΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΤΗΣ "ΕΥΠΩΠΑΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ"
Σένα υπόγειο στην πλατεία Αβησσυνίας
συγκεντρωθήκαν τα ποντίκια μια φορά
για να σκεφτούν πώς θα γλιτώσουν μια για πάντα
από του γάτου τον αιώνιο βραχνά
Το συζητάγανε ημέρες και ημέρες
μα τελικά δεν καταλήξαν πουθενά
και είχαν όλοι πια συνειδητοποιήσει
ότι κομπλάρισε η συνέλευση γερά
Τότε πετάγετ' ένας νεαρός και λέει
-Βρήκα τη λύση του προβλήματος, παιδιά!
Θα πλησιάσουμε την ώρα που κοιμάται
και θα του δέσουμε κουδούνα στην ουρά
Κι όλοι φωνάξαν Μπράβο, αυτό είναι, συμφωνούμε!
και πέρασε η πρόταση του παμψηφεί
μα ένας γέρος ποντικός τους λέει Δικαίωμα!
και θέτει την εξής ερώτηση
Άμα μου λύσετε αυτή την απορία
τότε δε θά΄χω αντίρρηση καμιά
Ποιός από σας τολμάει το γάτο να ζυγώσει
να του κρεμάσει την κουδούνα στην ουρά
Και από τότε έχουν περάσει χίλια χρόνια
κι ακόμα ο γάτος τα ποντίκια κυνηγά
που πάει να πει ότι δε βρέθηκε κανένας
να του κρεμάσει την κουδούνα στην ουρά
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες
τότε και μόνο όταν είναι εφικτές
μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις
ασ΄τες καλύτερα, καθόλου μην τις λες.
Φοβού τους Ευέλικτους και δώρα φέροντες.
Φοβού τους Ευέλικτους
και δώρα φέροντες,
φοβάμαι τους τρελούς
και τους επαίροντες.
Παράξενα ηχεί η καλημέρα τους,
σαν ήχος μουσικής η καλησπέρα τους.
Αλλάξαμε εμείς ή κάτι γίνεται,
ναινέκο ξύπνα, γιατί κάτι ψήνεται.
Φοβού τους Ευέλικτους
και δώρα φέροντες,
τους ανθρώπους τους Μαγάριους,
τους προδότες χαμαιλέοντες.
Αλλάξαμε εμείς η κάτι γίνεται,
τα νώτα σου εξασφάλισε, αν γίνεται.
antonis είπε:
"απαντισα στις ελαφρες κατηγοριες του ussu οτι οι χριστιανοι ελληνες δεν ειναι ελληνες αλλα εβραιοι δολοφονοι!!"
Μάθε να συζητάς antonis. Δεν είπα ποτέ μου κάτι τέτοιο όπως το λες παραπάνω. Αυτά είναι κτυπήματα κάτω από τη μέση. Κοινώς πούστικα.
Είμαι υποχρεωμένος να σε αγνοήσω και να μην διαβάζω κάν τα μηνύματα σου από δω και πέρα, που έτσι κι αλλιώς είναι ψεύτικα παραληρήματα του Ιουδαιοχριστιανισμού προκειμένου να εξακολουθεί να απομιζά τα Ελληνικά κράτη και τους Έλληνες.
Δεν είναι με τη βία που επεβλήθηκε ο Χριστιανισμός στον Ελληνικό χώρο λένε.
«Επειδή έχουν συλληφθεί μερικοί, οι οποίοι διακατέχονται από την πλάνη των ανοσίων και μιαρών Έλλήνων, να διαπράττουν εκείνα που δικαιολογημένα εξοργίζουν τον φιλάνθρωπο θεό… θα υποβληθούν στην εσχάτη των ποινών… Θα παρεμποδίσουμε κάθε μάθημα που διδάσκεται από αυτούς που πάσχουν από την νόσο των ανόσιων Ελλήνων… Οι περιουσίες των ανθρώπων αυτών θα δοθούν στο δημόσιο, ενώ οι ίδιοι θα παραδοθούν στην εξορία. Αν κάποιος κρύβεται μέσα στο κράτος μας και πιαστεί να θυσιάζει και να διαπράττει το αμάρτημα της ειδωλολατρίας, θα υποβληθεί στις έσχατες τιμωρίες… Θεσπίζουμε τους ίδιους νόμους για τους αλητήριους Έλληνες…»
(«Ιουστινιάνειος Κώδικας» 1.11.10).
Υπάρχουν εκατοντάδες τέτοιοι και χειρότεροι νόμοι από τους χριστιανούς αυτοκράτορες του Βυζαντίου.
Όποιος απορεί για το κατάντημα της Ελλάδας σήμερα, που εγώ το χρεώνω εν πολλοίς στη χριστιανική θεοκρατική εξουσία που την κυβερνά, ας το ψάξει μόνος του.
Απʼ την εποχή του αυτοκράτορα Θεοδοσίου και καθʼ όλη την περίοδο της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας οι τιμωρίες για τους «αλητήριους, ανόσιους και μιαρούς Έλληνες» εξελίχθηκαν σε φρικτά βασανιστήρια «…δεν θα χάσει μόνο την περιουσία του η οποία θα προγραφεί, αλλά θα υποστεί σωματικό βασανισμό με μεταλλικά όργανα…» («Ιουστινιάνειος Κώδικας» 1.11.8.). Με αυτές τις μεθοδεύσεις οι Έλληνες κάτοικοι της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας γενοκτονήθηκαν ή μεταλλάχθηκαν σε Ρωμιούς. Πίσω απʼ την μεθόδευση αυτή βρισκόταν βέβαια το Χριστιανικό ιερατείο που είχε καταλάβει ως ανίατη νόσος το παλάτι της Κωνσταντινουπόλεως, καθοδηγώντας τους Ρωμαίους αυτοκράτορες: «…Θεσπίζουμε δε και νόμο σύμφωνα με τον οποίο τα παιδιά όταν είναι σε μικρή ηλικία, θα πρέπει να βαπτίζονται αμέσως και χωρίς αναβολή, όπως και όσοι είναι μεγαλύτεροι στην ηλικία θα πρέπει να συχνάζουν στις ιερότατες εκκλησίες μας και διδάσκονται τις θείες γραφές και τους θείους κανόνες» («Ιουστινιάνειος Κώδικας» 1.11.10). Από εδώ ξεκίνησε και το χριστιανικό βάπτισμα ως τελετή εξευτελισμού του Έλληνα (γύμνωση βρέφους, αποβολή του σατανά-έλληνα από μέσα του με την αποτρόπαια φράση "απεταξάμην" (απεταξάμην τον Σατανά λέει, Σατανάς γι αυτούς ήταν και είναι ο Έλλην ελεύθερος άνθρωπος και με το βάπτισμα γίνεται δούλος του θεού, δηλαδή του ιερατείου), κόψιμο μαλλιών, φτύσιμο στο κεφάλι του και άλλα φρικτά που παραπέμπουν σε μαγικές πράξεις βουντού), που υποχρεούνται νʼ ακολουθούν ως «θεία» παράδοση οι παλαιοί και οι σύγχρονοι εν αφασία συμπολίτες μας.
Φίλε σκέψου:
Όταν οι παπάδες σε αποκαλούν δούλο του θεού, εννοούν δούλο ΤΟΥΣ.
Δεν δουλεύεις εσύ και παράγεις πλούτο, για να τους τον ακουμπήσεις μετά να σε βαφτίσουν, να σε αρραβωνιάσουν, να σου κάνουν γιορτή, να σου κάνουν αγιασμό στο σπίτι και στην περιουσία, να σου "καθαρίσουν" την γυναίκα μετά από τις γέννες, να σε θάψουν, να σε μνημονέψουν ξανά και ξανά και ξανά; Και πόσα πόσα άλλα;
Τίποτε απ' όλα αυτά δεν χρειάζεσαι.
Ξανασκέψου, είσαι δούλος τους ναι ή όχι;
Ούσσου ολάν αφού εσύ είδες το "φως σου" το ληγμένο δηλαδή, αντίς να μας τα πρίζεις δαμέσα, τράβα καμιάν πλατεία Ελευθερίας, έβκα πάσσε καμιάν κάσια τσιε άρκεψε να κηρύσσεις το κατά Ούσσου Ολάν λόγο.
Είμαι σιουρος οτι θα μαζευτούν αρκετοί να ακούσουν την σοφία σου. Τσιέ γιού νέβερ νόου. Μπορεί να φκάλεις τσιε τα τυχερά σου. Αν αρκέψουν να σου σύρνουν ντομάτες, ήβρες το πρώτο συστατικό για τη σαλάτα σου.
Ένα νέο φαινόμενο μπαίνει τα τελευταία χρόνια στη ζωή των Ελλήνων: η εμφάνιση της αρχαιολατρίας ή νεοειδωλολατρίας. Βεβαίως, παρόμοια φαινόμενα κατέγραψε η ιστορία και στο Βυζάντιο, λίγο πριν την Άλωση, στις μέρες του Πλήθωνα. Όμως η σύγχρονη μορφή της νεοειδωλολατρείας είναι ένα ειρωνικό μειδίαμα ή η γνώμη ότι δεν πρέπει να ασχολείται κανείς με τέτοια πράγματα· υπάρχουν σοβαρότερα. Ή ακόμη βλέπουμε τους οπαδούς του νεοεποχίτικου αυτού ρεύματος σαν αθεράπευτους νοσταλγούς ενός ενδόξου παρελθόντος χωρίς επιστροφή.
Μια τέτοια αντιμετώπιση είναι ποιμαντικά εσφαλμένη και ασφαλώς δηλώνει άγνοια των νέων δεδομένων, της εκτάσεως και του μεγέθους του προβλήματος. Αντίθετα από ό,τι νομίζεται, η νεοειδωλολατρεία στις μέρες μας σαγηνεύει και θα πλανήσει πολλές ψυχές και μάλιστα νέων ανθρώπων, διότι η νεοποχίτικη αυτή ιδεολογία στοχεύει στην εθνική υπερηφάνεια.
Το σύνθημα ότι όλες οι θρησκείες είναι καλές, ο Θεός είναι ένας και ο ίδιος παντού, που καλλιεργείται ευρύτατα από τα ρεύματα της Νέας Εποχής, έχει οδηγήσει τον σύγχρονο άνθρωπο να μη μπορεί να διακρίνει εύκολα τον Αληθινό Θεό από τους ψευδείς θεούς- τα είδωλα. Άλλωστε ο σύγχρονος άνθρωπος ανύψωσε σε λατρεία την θεραπεία της επιστήμης και της τεχνολογίας και έτσι κατήντησε να είναι στην πράξη πιο ειδωλολάτρης από τους αρχαίους ειδωλολάτρες. Είναι αυτό που ο μακαριστός π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος εχαρακτήριζε σαν θρησκεία εκκοσμίκευσης. Όπως σημειώνει σύγχρονος διανοούμενος ο αστικός πολιτισμός - στη βάση του καταναλωτικός - είναι ουσιαστικά πιο ειδωλολατρικός από την αρχαιοελληνική πολυθεΐα. Ο ίδιος συμπληρώνει ότι η προσπάθεια (της επαναβιώσεως της ειδωλολατρίας) αποκτά ιδιαίτερη σημασία, αφού εμφανίζεται συνυφασμένη με το αίτημα ανεύρεσης ή βίωσης της γνήσιας Ελληνικότητας. Συγκεκριμένα η ειδωλολατρία θεωρείται το πλέον εναρμονισμένο με τον Ελληνισμό θρησκευτικό σύστημα (Β. Μπακούρου, Θα μπορούσε να αναβίωση σήμερα η αρχαία Ελληνική θρησκεία; Τρίτο Μάτι, Οκτώβριος 1997, σελ. 22).
Στην προσπάθεια όμως αυτή της Ελληνικής νεοειδωλολατρίας για την δήθεν ανεύρεση της Ελληνικής γνησιότητας διαπιστώνεται το έξης παράδοξο: γίνεται ένα τεράστιο ιστορικό άλμα από την αρχαιοελληνική πραγματικότητα στην σύγχρονη εποχή και αποσιωπάται ή παραβλέπεται, εκ μέρους των νεοειδωλολατρών, ή απορρίπτεται μετά βδελυγμίας η χιλιετής Βυζαντινή περίοδος. Και τίθεται το ερώτημα: Γιατί αυτή η προκατειλημμένη, αντιϊστορική, αντιεπιστημονική, και κατά βάθος ανθελληνική συμπεριφορά; Μήπως η Βυζαντινή περίοδος δεν είναι βασικό και μάλιστα μακρόχρονο τμήμα της ιστορίας του Ελληνικού Έθνους; Μήπως οι Βυζαντινοί μας πρόγονοι της Άγιά-Σοφιάς και της Αλώσεως, των Κομνηνών και των Παλαιολόγων δεν ήσαν Έλληνες; Μήπως άραγε συμπλέομε με τις κατά καιρούς εμφανιζόμενες παρόμοιες ξένες, ανθελληνικές και αυθαίρετες τοποθετήσεις; Μήπως οι Βυζαντινοί Έλληνες, μέσα στα πλαίσια των πολιτισμικών ανακατατάξεων, μιας ολόκληρης χιλιετίας δεν είχαν το δικαίωμα επιλογής στο θρήσκευμα, αποποιούμενοι τους μύθους της ειδωλολατρίας; Ή μήπως η αρχαιοελληνική θρησκεία, την οποία δήθεν επαναβιώνουν οι νεοειδωλολάτρες, ήταν αμιγώς ελληνική και γηγενής, απηλλαγμένη συγκριτιστικών διεργασιών μεταξύ της ελληνικής ειδωλολατρίας και των λοιπών θρησκευτικών μορφών της ανατολικής Μεσογείου, της Μέσης Ανατολής και των κατακτήσεων του Μ. Αλεξάνδρου; Περίεργο κι όμως αληθινό: οι νεοειδωλολάτρες συμπατριώτες μας με ένα παράλογο άλμα αναζητούν μόνον τους παππούδες τους και αρνούνται τους πατέρες τους;
Και όμως, τα έθνη επιβιώνουν διαχρονικά. Και η ελληνικότητα του Έθνους μας, έτσι όπως προβάλλεται στα πλαίσια της νεοειδωλολατρικής αναβιώσεως είναι ασφαλώς ακρωτηριασμένη από ένα σημαντικό τμήμα της, αφού εξοστρακίζεται απ’ αυτή ο Βυζαντινός πολιτισμός, που είναι γέννημα δικό της. Η πορεία του Ελληνικού Έθνους περνά ιστορικά και υποχρεωτικά μέσα από το Βυζάντιο.
Είναι δε απορίας άξιο ότι σ' αυτή την προσπάθεια συμπλέουν οι Έλληνες νεοειδωλολάτρες με τους δυτικούς στοχαστές, οι όποιοι πρώτοι τόνισαν ως αναγκαιότητα για την δήθεν επανασύνδεση των νεοελλήνων με την Αρχαιότητα την αποτίναξη της Ορθόδοξης Εκκλησίας και την εγκόλπωση της ειδωλολατρίας (π.χ. Charles de Mouy) (Β. Μπακούρου, έθν. άνωτ. Σέλ. 22).
Είναι φανερό ότι ο κύριος λόγος αυτού του βιασμού της ιστορίας είναι η προσπάθεια να αποξενωθή ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός από τα κύρια ερείσματα του, δηλαδή κατόρθωσε το θαύμα της εναρμονίσεως της Χριστιανικής Αλήθειας και της Ελληνικής γλώσσας και σοφίας δια των Ελλήνων Πατέρων της Βυζαντινής περιόδου. Γι' αυτό θα μπορούσαμε να πούμε ότι η προσπάθεια των Ελλήνων νεοειδωλολατρών είναι αντιιστορική και προκρουστική, εξωπραγματική και άκρως ουτοπική, αφού μάλιστα επιδιώκει να επιβληθή στο λαό σαν μορφολογικό κατασκεύασμα λογίων παγανιστών και δεν έχει ερείσματα στα βιώματα, όχι μόνο του Ελληνικού λαού, αλλά και του ευρωπαϊκού πολιτισμού γενικώτερα που θεμελιώνονται στην Χριστιανική αντίληψη περί Θεού και κόσμου.
.
Από την μελέτη των κειμένων των νεοειδωλολατρών και τις εμφανίσεις νεοειδωλολατρών-αρχαιολατρών, που όλο και πληθαίνουν σε περιοδικά, εφημερίδες, σεμινάρια, ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς, ομιλίες ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, εξάγεται αβίαστα η διαπίστωση ότι επιδιώκεται η ανατροπή των θεμελιωδών βάσεων και των ηθικών αξιών, πάνω στις όποιες εδράζεται η κοινωνική συνοχή και η πολιτιστική πρόοδος, ο Ελληνισμός και Ευρωπαϊκός πολιτισμός γενικότερα. Ο Νόμος της Αγάπης που για τους Χριστιανούς είναι η πεμπτουσία της ζωής και της ανθρώπινης συμπεριφοράς, υποβαθμίζεται από τους νεοειδωλολάτρες και στην θέση της κηρύσσεται η Δίκη (δικαιοσύνη- υπό ποία άραγε έννοια). Ο Εβραιοχριστιανισμός, (δηλώνει εκπρόσωπος της νεοειδωλολατρίας), έχει σαν πρώτιστο ιδανικό του την Αγάπη, κι όταν λέμε Αγάπη εννοούμε ένα συναίσθημα που δεν έχει Μέτρο, ούτε Λογική, είναι δηλαδή Ά-μετρο και Ά-λογο, ενώ εμείς αντιθέτως είχαμε την Δίκη (δικαιοσύνη) σαν πρώτιστο ιδανικό μας (ΜΕΕ, Διϊπετές, τ.4, σελ. 26-27).
Ακόμη, η περί καλού και κακού γενικά αντιχριστιανική αντίληψη των ρευμάτων αυτών, δηλαδή η καθαρά νεοεποχίτικη διδασκαλία ότι δεν υπάρχει διαφορά-διάκριση μεταξύ καλού και κακού, μπορεί να προκαλέσει συγχύσεις, ουσιώδεις κοινωνικές αλλαγές ή και κοινωνικές συγκρούσεις. Η αντίστροφη αυτή ηθική εκτός από τα κείμενα τους, διαφαίνεται και στον ελευθεριάζοντα τρόπο συμπεριφοράς κατά τις φυσιολατρικές ή άλλες νεοπαγανιστικές λατρευτικές εκδηλώσεις τους. Περαιτέρω, η συγκριτιστική προσπάθεια, όπου αυτή υπάρχει, στην ανάμειξη ειδωλολατρικών και χριστιανικών παραδόσεων και εθίμων (π.χ. αναστενάρια, θυσίες ζώων-ταύρων, ή άλλοι τρόποι εκχύσεως αίματος) ή η συμβολική και μυστική τάχα ερμηνεία χριστιανικών διδασκαλιών και μυστηριακών λατρευτικών πράξεων, μπορούν να προκαλέσουν αλλοίωση του Ορθόδοξου φρονήματος και νόθευση της Χριστιανικής Αλήθειας με δεισιδαιμονίες και ποικίλα μυθεύματα.
Η. Ασφαλώς εμείς οι νεοέλληνες, όσο και αν είμαστε υπερήφανοι για το ένδοξο και λαμπρό αρχαιοελληνικό παρελθόν μας, δεν θα επιστρέψωμε στην προ αυτών σκοτεινή περίοδο της ειδωλολατρίας. Πάσα περαιτέρω, προσπάθεια για επαναβίωση της λατρείας των ειδώλων πρέπει να ερμηνευθή μόνον ως αυτονόμηση του ανθρώπου από τον Αληθινό Θεό και πάσα προσφορά λατρείας στα είδωλα ως πράξη δαιμονική, καθόσον α θύει τα έθνη, δαιμονίοις θύει και ου Θεώ (Α Κορ. ι' 20).
).
Δημοσίευση σχολίου