ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΟΝΑΤΙΣΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΗ!

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010


«Μου επιδαψιλεύετε τιμές, και ειλικρινά
αισθάνομαι ευγνωμοσύνη, αλλά είμαι και ανέτοιμος να τις αποδεχθώ γιατί οι καταθλιπτικές καταστάσεις συνεχίζονται, γιατί τ' αηδόνια του Σεφέρη δολοφονήθηκαν, γιατί η αρχαία λαλιά βουβάθηκε στη Σαλαμίνα και την Επεια, γιατί η ελληνική παράδοση δολοφονείται και αισθάνομαι άβολα όταν ο πατριωτισμός λοιδορείται και η αναφορά στις ρίζες προβάλλεται ως σοβινισμός».



Αγαπητέ
Βάσο Λυσσαρίδη,
ποιητή,
συγγραφέα,
γιατρέ,
σοσιαλιστή ηγέτη,
επαναστάτη,
αιώνιε έφηβε,
απροσκύνητε μαχητή


το Παρατηρητήριο για τη Διακυβέρνηση Χριστόφια
σου εύχεται ολόψυχα Χρόνια Πολλά!


Έρχονται νέοι δημοκρατικοί αγώνες, ενάντια στους κατέχοντες την εξουσία, για την αλαζονική τους συμπεριφορά και την πνευματική τρομοκρατία που καλλιεργούν.


Θα είσαι δίπλα μας...Το ξέρουμε...
Σε ευχαριστούμε!


«Αρνούμαι να αποδεχθώ την πλαστογράφηση μιας πολυχιλιόχρονης ιστορίας, γιατί έτσι θα αυτοπυρπολήσω τις ρίζες μου, αρνούμαι να ρυτιδώσω τις σκέψεις μου και να ανεχθώ τη φίμωση της αρχαίας λαλιάς, να χάσω τη φωνή μου και τη γραφίδα μου».


ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ

69 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υποκλινομαστε μπροστα στην τεραστια φυσιογνωμια του Βασου Λυσσαριδη... Του καθολα αυθεντικου και αγνου ανιδιοτελη πατριωτη που γεννησε ο συγχρονος Ελληνισμος οχι μοναχα της Κυπρου αλλα ολης της υφηλιου...

Μακαρι να κοβει χρονια ο θεος απο εμας και να στα δοσει σε σενα Γιατρε...

Υποσχομαστε να συνεχισουμε το εργο που οι παρακαταθηκες σου μας εχουν καταδικασει για να αναλαβουμε... Με μεγαλη μας τιμη και χαρα ανταποκρινομαστε στο ιστορικο και κοινωνικοηθικο σου καλεσμα ... ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ να σου μοιασουμε ουτε στο ελαχιστο , ανθρωποι σαν εσενα ενας στα 100 χρονια μπορει να γεννηθει... Θα ειμαστε ομως χιλιοευχαριστημενοι να καταφερουμε να αντιγραψουμε ενα απειροελαχιστο κομματακι απο το τεραστιο εργο και προσφορα σου προς την πατριδα... Αν ολοι μαζι επιτυχουμε το προσωπικο αυτο απειροελαχιστο τοτε συναθροιζοντας τα μπορει ισως να συγκριθουμε με το δικο σου προσωπικο εργο... Εστω και ετσι μπορει και δικαιουμαστε να ελπιζουμε για δημοκρατια , ελευθερια και δικαιωσυνη .


Σε ευχαριστουμε απο τα βαθυ της καρδιας μας αγεραστε αγωνιστη...

Καποτε οταν ειχαμε συναντηθει ειπες το εξης

Υπαρχουν εφηβα μυαλα εγκλωβισμενα σε γερικα σωματα...

Υπαρχουν ομως και γερικα μυαλα χαραμισμενα σε εφηβα σωματα...

John Charalambous είπε...

Κι όμως. Να θυμηθούμε και τις ακελικές ύβρεις εναντίον του Β. Λυσσαρίδη:

1) Τον κατηγορούσαν στα καφενεία ότι θα έπαιρνε τα παιδιά του κόσμου σε πόλεμο, γιατί δεν τον ένοιαζε, γιατί δεν είχε παιδιά!

2) Τον κατηγορούσαν ότι ήταν εθνικιστής!

3) Τον έλεγαν τρελλό!

4) Αμφισβητούν συνεχώς την προσφορά του στον τόπο!

5) Τον 1998 τον είπαν γέρο που δεν κάνει για Πρόεδρος!

Αυτοί είναι οι ακελικοί ταγοί. Τόσο κομπλεξικοί και τόσο φασίστες.

Πλαστήρας είπε...

Ο Γιατρός είναι ο μεγαλύτερος εν ζωή Έλληνας πολιτικός. (Όχι σε ηλικία).

Ο Θεός να τον έχει καλά.

Ρήγας είπε...

Ο Γιατρός ήταν πάντα από τους πιο αξιοπρεπείς πολιτικούς. Είναι αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος Έλληνας πολιτικός.

Δεν είναι τυχαίο που πολεμήθηκε και βάλλεται ακόμα με λάσπη από δύο παρατάξεις:

Την άκρα δεξιά των απολογητών της χούντας και των επίορκων της αξιωματικών από τη μια και τους πιο φανατικούς της ηγεσίας του ΑΚΕΛ από την άλλη.

Τέτοια συμπαράταξη μεταξύ χούντας και ΑΚΕΛ δεν υπήρχε ούτε ακόμα και όταν φίλευαν τον Ασλανίδη στο οίκημα της Ομόνοιας, ή τα γλυκά καρυδάκια ή τις δεξιώσεις με τους χουντικούς.

Άντε λοιπόν τσογλάνια του κερατά. Στείλτε κανένα ανέκδοτο, ρίξτε λάσπη μπας και αποκτήσει αξία μέσα στο κρανίο σας η μίζερη ύπαρξη σας.

Γιατρέ, κράτα καλά.

--
Ρήγας

Chris είπε...

Αλύγιστος πατριώτης που ξέρει να μάχεται και μάχεται σωστά.

Ο Θεός να τον έχει καλά και πάντα μαζί μας.

patriotis είπε...

ναι ναι ξέρει να μάχετε με λόγια, σε αυτό συμφωνώ,μεγάλος ρήτορας, πολυ καλόε στις κλανιές , οταν ομος ήρθε η ώρα να πολεμήσει και να κάνει πράξη τις κλανιες που έριχνε για χρονια πριν την εισβολή, αυτός αντι να πολεμήσει πήδηξε μέσα στην πρεσβεία της Λυβυής!

ο λαος δεν κάνει λάθος που του έδινε πάντα ένα 5%

Ρήγας είπε...

patriotis,

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΗΓΗ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ;

Το έχω ρωτήσει πολλές ΠΟΛΛΕΣ φορές, αλλά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν απαντά.

ΠΟΙΟΣ το είπε; ΠΟΙΟΣ το έγραψε;

Και το σημαντικότερο: Από ΠΟΥ το γνωρίζει;

Ή είναι ιστορίες σαν αυτές που σας λένε στις κομματικές κατασκηνώσεις για να μπορείτε να κοιμάστε άνετα το βράδυ και τις αναπαράγετε σαν τα ανέκδοτα;

--
Ρήγας

patriotis είπε...

ολος ο κόσμος το ξέρει αυτό , όπου υπ'αρχει φωτιά υπάρχει και καπνος

ακομα κάτι για αυτον τον πολυλογά, ζει ακόμα σε κυβερνητική κατοικία και συνεχιζουμε εμεις να του πληρώνουμε το ρευμα ? η αγορασε τελικά δικο του σπιτι ?δεν έχει αξιοπρέπεια? ειναι τελια ποδκιαντροπος??

Unknown είπε...

Ο δε λόχος Λυσσαρίδη το 1974, διετάχθη να υποστηρίξει τη ΕΛΔΥΚ στην επίθεση κατά του θύλακα Κιόνελι, επί υψώματος κοντα στο χωριό Αγιος Βασίλειος, εγκαταστάθηκε εκεί αλλά εγκατέλειψε τις θέσεις του, χωρίς να επιτεθεί.

Στον Πενταδάκτυλο το 63-64 οι ομάδες Λυσσαρίδη, τραγικά, υπέστησαν ήττα από τους Τουρκοκύπριους στασιαστές, οι οποίοι κατέλαβαν τον Άγιο Ιλαρίωνα, Κοτζάκαγια και δυτική Άσπρη Μούττη. Με αυτό τον τρόπο ήλεγχαν το δρόμο Λευκωσίας Κερύνειας, σχημάτισαν τις βορειες παρυφές του θύλακα Κιόνελι επί υψωμάτων, απασχόλησαν όλες τις μοίρες καταδρομών τις κρίσιμες πρώτες μέρεσ του 74, συντόνιζαν την τουρκική αεροπορία από τον Αγ. Ιλαρίωνα και σχηματίστηκε το προγεφύρωμα.

Το 1974 ο φίλος του Καντάφι προσέφερε δωρεαν πετρέλαιο στον τουρκικό στρατο για τισ ανάγκες της εισβολής.

Πρόσφατα ο φίλος του Ασσαντ συναψε συμφωνίες με την Τουρκία και το ταξίδι του Λυσσαρίδη στη Συρία απέβη άκαρπο και η γραμμή Λαττακειας-Αμμοχώστου που μας κουβαλά έποικους συνεχίζεται.

Aντρέας Αντρέου είπε...

Ρε εσύ , patriotis τόσο μεγάλος είναι ο πατριωτισμός σου που μόλις νοιώσεις ότι στριμώχνεσαι, φυγομαχείς?
Δηλαδή αν τώρα αρχίσω να διαλαλώ ότι εκδίδεσαι επί χρήμασι χωρίς να το τεκμηριώσω και το επαναλάβουν άλλοι 10, συνεπάγεται αυτομάτως ότι αυτός ο λίβελος θα είναι και αληθής ?

Απάντα στο Ρήγα , θρασύδειλο ανθρωπάκι !!!!!!
Και δεν κάνω το δικηγόρο κανενός.

Aντρέας Αντρέου είπε...

Αντρέα, κλείσε το κουτί με τις μ@λ@κίες . σε παρακαλώ!!!

patriotis είπε...

αντρέα, τώρα το έμαθα οτι η Λυβυή έδινε πετρελαιο στον τουρκικό στρατό το 1974. Δηλαδή ο Λυσσαρίδης είταν κρυμένος μέσα στην πρεσβεία της Λυβυής την ίδια ώρα που η Λυβυή βοηθουσε τον τουρκικό στρατό????

εαν τα πιο πάνω είναι αλήθεια, τότε μιλάμε για την προδοσία του Αιώνα !!

patriotis είπε...

πελασγος, γράφω οτι διαβάζω, δεν είμουν ο θυρωρος της πρεσβειας της Λυβυης το 1974 για να ξέρω πιοι ειταν μέσα. Γράφω οτι διαβάζω απο δημοσιευματα εφημερίδων. Αυτοι κάτι θα ξερουν περισσοτερο απο εμας έτσι?


μαθαινουμε απο αυτα που διαβάζουμε. Π.χ απο διάβασα ο Λεωνιδας πολέμησε με 300 σπαρτιάτες, δεν ειμουν εκει να τους μετρήσω εαν ειταν 320 η 280 άρα βασιζομαι σε αυτά που διαβάζω

Aντρέας Αντρέου είπε...

Προς όλα τα ανθρωπάκια της τύχης και πατριώτες της φατζιής, ο Λυσσαρίδης ήταν ο μόνος πολιτικός που άρθρωνε πολιτικό λόγο. Και χάρις σε αυτόν τον άνθρωπο δεν υπεγράφηκε τον Αύγουστο του 74 στο Γ.Τ.Π. η ΔΙΧΟΤΌΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ.
ούτε έστειλε συγχαρητήριο τηλεγράφημα στον 8ήμερο όπως έκαναν τα συντροφάκια. ο υιός Σαμψών έχει τα τηλεγραφήματα

Aντρέας Αντρέου είπε...

Ρε εσύ , patriotis τόσο μεγάλος είναι ο πατριωτισμός σου που μόλις νοιώσεις ότι στριμώχνεσαι, φυγομαχείς?
Δηλαδή αν τώρα αρχίσω να διαλαλώ ότι εκδίδεσαι επί χρήμασι χωρίς να το τεκμηριώσω και το επαναλάβουν άλλοι 10, συνεπάγεται αυτομάτως ότι αυτός ο λίβελος θα είναι και αληθής ?

Απάντα στο Ρήγα , θρασύδειλο ανθρωπάκι !!!!!!
Και δεν κάνω το δικηγόρο κανενός.

Ρήγας είπε...

Μάλιστα.

ΛΑΣΠΗ.

Μονάχα ΛΑΣΠΗ.

Πηγές;

Περισσότερη λάσπη.

Το επιχείρημα του αιώνα: Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.

Ξέρετε βρε πόσος καπνός υπάρχει για το ΑΚΕΛ; Να τα απαριθμίσουμε; Μόνο για την περίοδο 1955 - 1959 έχουμε τόσο πολύ καπνό που θα μας τρέξει η GREENPEACE για μόλυνση του πλανήτη!

Λοιπόν, αποδείξεις για την "πρεσβεία της Λιβύθης";

ΜΟΥΓΚΑ!

Έλα βρε Ακελάκια, όλο και κάποιος μέγας Ακελικός παράγων θα έχει μιλήσει για το ...γεγονός.

Εξ ιδίων τα αλλότρια;

Ο μ. Λ. Σκαλιστής πρώην μέλος της ΚΕ ΑΚΕΛ στο άρθρο του "Οι προσωπικές μου μαρτυρίες..." (1988) γράφει:

"Όλα τα στελέχη-μέλη της Κεντρικής Γραμματείας πήγαν στις πρεσβείες σοσιαλιστικών χωρών και κρύφτηκαν."

Μάλλον ήταν και αυτός εχθρός του λαού. Γι'αυτό και τον έδιωξε το Κόμμα (ένα είναι το κόμμα).

Σχετικά με το 1974 και την εισβολή, η πηγή είναι μήπως το βιβλίο του ΧΟΥΝΤΙΚΟΥ αξιωματικού Σέργη; Εκείνου που έμαθε πού βρίσκεται η Κύπρος το 1975 όταν ήρθε στο νησί για πρώτη φορά; Δηλαδή βρε Ακελάκια, έχετε ως πηγή σας τους ΧΟΥΝΤΙΚΟΥΣ για να κτυπήσετε τον Λυσσαρίδη; "Ηττήθηκαν οι ομάδες Λυσσαρίδη" γράφει.

Τί μας λες ρε μάστορα;

ΕΣΕΙΣ οι επαγελματίες (λέμε τώρα) αξιωματικοί ΔΩΣΑΤΕ την Κύπρο στην Τουρκία μέσα στο πιάτο, προδώσατε και ρους όρκους σας και τα πάντα και σας φταίνε οι ΠΟΛΙΤΕΣ και οι απλοί φαντάροι (με ελάχιστες εξαιρέσεις αξιωματικών, Ελλαδιτών και Κυπρίων) που μείνανε εκεί και πολέμησαν;

--
Ρήγας

Patridas είπε...

Δηλαδή ρε Αντρέα και πατριοτι η χώρα του Γκαντάφι σας έδωσε το πετρελαιο για να κάνετε την εισβολή το 74;

Δεν το ήξερα.

Unknown είπε...

Ρηγα δεν είμαι ούτε του ΑΚΕΛ ούτε επαγγελματίας αξιωματικός. Έχω την εξής απορία- Ποιές ομάδας έδρασαν στον Πενταδάκτυλο την περίοδο 1963-1964 και πως βρέθηκαν οι Τουρκοκύπριοι να κατέχουν τον Άγιο Ιλαρίωνα, Κοτζάκαγια και δυτική Άσπρη Μούττη; Οι ομάδες του Λυσσαρίδη και ο ίδιος που ήταν;

Και μέχρι το 1974 γιατί δεν πήγε να τους κατεβάσει; Τότε δεν υπήρχε ο στρατός κατοχής εδώ να τον εμποδίσει....

Patridas είπε...

όντος.. Εν έτσι απλοϊκά που προσπαθεί τσιο Συντροφκιας να το λύση τσιε ννα βουρούμεν τσιε ννα μεν ιβρίσκουμε τόπο να χωστουμε...

Unknown είπε...

Για να καταλάβετε το επίπεδο αυτών που μας διοικούν απο την ανεξαρτησία και μετά (συμπεριλαμβάνω και τον Λυσσαρίδη)σας παραθέτω τα πιο κάτω. Στην περίοδο 1963-1964 οι δικοί μας επικεντρώθηκαν στις επτυχίες επί των Τουρκοκυπρίων στις πόλεις. Ο έξυπνος ο Σαμψών μάλιστα συνέλαβε στην Ομορφίτα και καμιά 200ριά γυναικόπαιδα και τα πήρε στο γυμνάσιο του Κύκκου και απειλούσε ότι θα τα σκότωνε. Οι Τουρκοκύπριοι χρησιμοποιήσαν αυτό το γεγονός μάλιστα για να πουν ότι είναι θύματα. Ενώ άφησαν τους άμαχους τους στις πόλεις οι Τουρκοκύπριοι να θυματοποιηθούν επικεντρώθηκαν στην κατάλυψη των υψωμάτων του Πενταδακτύλου που δεσπόζουν της Κερύνειας (εκεί που απέτυχαν οι ομάδες Λυσσαρίδη). Αυτά τα υψώματα τα κράτησαν μέχρι το 1974 και έπαιξαν πρώτιστο ρόλο στην έξέλιξη της εισβολής για τρεις λόγους- Απασχόλησαν την 31 και 33ΜΚ (ο διοικητης της 33ΜΚ σκοτώθηκε εκεί), συντόνιζαν την τουρκική αεροπορία απο τον Αγ Ιλαρίωνα και έλεγχαν το πέρασμα στον Πενταδάκτυλο από όπου πέρασαν τα τουρκικά τανκς προς την Μεσαορία.

Οι πολιτικοί της περιόδου εκείνης (συμπεριλαμβανομένου του Λυσσαρίδη) αλληλογοτρώγονταν, ανάμεσα σε μακαριακούς και γριβικούς, δημοκρατκούς και ενωτικούς και άφησαν τους Τούρκους να προετοιμάζονται. Το 1974 ήταν όλοι χασημιοί (συμπεριλαμβανομένου και του Λυσσαρίδη).

Τώρα, εγώ που δεν ήμουν καν ζωντανός τότε, τόσο βλάκας είμαι να τους πιστέυω ακόμα και να πίνω νερό στο όνομα τους επειδή έτσι που είπε ο παπάς μου;;;

Δηλαδή ας κάνουμε και λίγη κριτική. Απέτυχαν στο να χειριστούν κάποια πράγματα..

patriotis είπε...

για να μην λασπολογώ να κάνω τις ερωτησεις μου με αυτό το τρόπο

έχω διαβασει σε κυπριακή εφημερίδα παγκυπριας κυκλοφορίας οτι ο Λυσσαρίδης είταν κρυμένος στην πρεσβειά της λυβυής το 1974. Εχω διαβάσει επίσης οτι ζεί σε κυβερνητική κατοικία....

είναι ολα αυτα αλήθεια? εαν είναι ψέματα τοτε μπορειτε να μου πείτε που πολέμησε ο ρήτορας το 1974????

ευχαριστώ εκ των προτέρων

Unknown είπε...

Και για το 1963-64 να μας πουν παρακαλώ

Ανώνυμος είπε...

Patrioti σε ποια εφημερίδα το διάβασες;

Ιστολόγιο εφέδρων Μηχανικού ΕΦ είπε...

Παρακαλώ τους νεότερους να είναι προσεκτικοί με ό,τι διαβάζουν και ακολούθως υιοθετούν ως προσωπική άποψη:

1. Αν δεχθούμε ότι ο διαχρονικά πλήρως δικαιωμένος στις προβλέψεις και απόψεις του πολιτικός, ο Βάσος Λυσσαρίδης, είναι ένας δειλός απατεώνας ρήτορας και τίποτα άλλο, τότε περιττεύει κάθε συζήτηση για το μέλλον του τόπου. Απλά δεν έχουμε κανένα μέλλον!

2. Το 1964 η Κυπριακή Δημοκρατία υποχρεώθηκε μετά από αφόρητες πιέσεις των ξένων να τερματίσει τις επιχειρήσεις στον Πενταδάκτυλο που πήγαιναν καλά από στρατιωτικής απόψεως. Σημειώσατε ότι όλα τα στρατιωτικά τμήματα που υπεράσπισαν τους Έλληνες της Κύπρου το 1964, περιλαμβανομένων των «λόχων» Λυσσαρίδη και Σαμψών αποτελούνταν από εθελοντές με ελλιπή εκπαίδευση και ανεκδιήγητης ποιότητας οπλισμό, συγκρινόμενο με αυτό των Τούρκων στασιαστών.
Ανατρέξατε παρακαλώ στα βιβλία του Σπύρου Παπαγεωργίου για τεκμηριωμένη πληροφόρηση για την περίοδο 1960-1963 και τα γεγονότα του 1964.

3. Υπηρετούσα θητεία το 1974 και τώρα ακούω ότι υπήρχε οργανωμένο τμήμα με την επωνυμία «λόχος Λυσσαρίδη» το οποίο μάλιστα αρνήθηκε να εκτελέσει αποστολή!
Αλλά και να υπήρχε τέτοια παραστρατιωτική ομάδα πώς είναι δυνατόν να επανασυγκροτήθηκε 5 μέρες μετά την εκδήλωση του πραξικοπήματος και οι χουντικοί ηγέτες του ΓΕΕΦ να της ανέθεσαν και αποστολή επιτρέποντας μάλιστα στα μέλη της να μην παρουσιασθύν στις μονάδες τους;

4. Δεν γνωρίζω που κρύφτηκε ο Β. Λυσσαρίδης τις ημέρες του πολύ αιματηρού πραξικοπήματος για να αποφύγει την βέβαιη φυσική του εξόντωση. Αλλά υπάρχει λογικός άνθρωπος που θα απαιτούσε από ένα 55άρη να σταθεί στην μέση του δρόμου να τα βάλει μόνος του με τα τανκς όταν, παρά την σθεναρή του αντίσταση, το πάνοπλο Εφεδρικό είχε υποκύψει από το απόγευμα της Δευτέρας. Για αυτούς που δεν γνωρίζουν στις συγκρούσεις σκοτώθηκαν γύρω στους 30 καταδρομείς και 40 αστυνομικούς μέσα σε λίγες ώρες μαχών.

5. Επειδή βρισκόμουν στην Κερύνεια κατά την διάρκεια της απόβασης και γνωρίζω προσωπικώς τι έγινε θέλω να δηλώσω ότι η στρατιωτική μας αποτυχία προήλθε πρωτίστως από την ξεδιάντροπη προδοσία του ΓΕΕΘΑ της χούντας των Ιωαννίδη-Γαλατσάνου-Μπονάνου-Αραπάκη-Παπανικολάου και τωνανθρώπων τους στο ΓΕΕΦ που ο καθένας τους πρόδωσε την πατρίδα και με διαφορετικό τρόπο αλλά και από τη κατ' εξακολούθηση προδοσία που ξεκίνησε από τα γεγονότα της Κοφίνου και κατέληξε στα γεγονότα του 1974 που βρήκε πολλές μονάδες της ΕΦ, γενικά ομιλούντες, σε αθλία κατάσταση.(Οπλισμός, επιστράτευση και εκπαίδευση εφέδρων, εκπαίδευση μονάδων).

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

Πριν λιγο καιρο οι ανεγκεφαλοι οπαδοι 2 ομαδων της Λευκωσιας (ΑΠΟΕΛ και ΟΜΟΝΟΙΑΣ) ειχαν δωσει ραντεβου θανατου στα γηπεδα του Νουεβο Καμπο. Το θυμαστε??? Εκει επεσε το ξυλο του αιωνα ,κινδυνεψαν πραγματικα (οχι κατα φαντασιαν οπως ο ΚΥΡΙΟΣ Δρουσιωτης) ανυποψιαστοι πολιτες και εγιναν σωρεια ποινικων αδικηματων με το ξυλο του αιωνα που εδωσαν οι ανεγκεφαλοι ακομα και στον αυτοκινητοδρομο. Η ζωη ανυποψιαστων πολιτων τεθηκε σε πραγματικο κινδυνο και εγιναν ζημιες. Η ζωη ενος νεαρου κινδυνευει ακομα αφου βρισκοταν σε κωμα για πολυ καιρο και ακομα δεν εχει σταθεροποιηθει ,η ζωη του κινδυνευει πραγματικα (δεν απειληται κατα φαντασιαν οπως του ΚΥΡΙΟΥ Δρουσιωτη).
ΤΟ ΡΑΝΤΕΥΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΕΙΧΕ ΔΩΘΕΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ 2 ΜΠΛΟΓΚ ΤΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ.
Κινδυνευει ακομα η ζωη ενος πολιτη και εγιναν σωρεια ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ, ΚΑΙ ΟΜΩΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΟΥΤΕ ΕΨΑΞΕ ΟΥΤΕ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕς ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ.
ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ
τι εχουν να πουν για αυτο οι υπεραπιστες των καθεστωτικων αστυνομικων ενεργειων?
υ.γ Ο Μακαριος Ζει

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ1974 είπε...

μακαριος λυσσαριδης καραμανλης οι μεγαλοι προδωτες για να επαναφερουν την δημοκρατια στην ελλαδα ......

Ζήνων Αποστολίδης είπε...

soto δε σώζεσαι...η κατάσταση σου δεν έχει θεραπεία!

Για όσους βλέπουν τον καπνό κάποιων κωλοφυλλάδων και τον κάνουν φωτιά, για αυτούς που θέλουν να παρουσιάζονται σκεπτόμενοι, παρακαλούνται να χρησιμοποιούν και τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου τους!

ΜΑΡΚΟΣ είπε...

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. ΣΤΟΥΣ ΑΔΟΥΛΩΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΦΥΛΑΝΕ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ.ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΒΑΣΟ ΛΥΣΣΑΡΙΔΗ. ΣΤΟΝ ΜΑΧΗΤΗ ΔΩΡΟ ΛΟΪΖΟΥ. ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΔΕΚΚΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΑΝ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΚΑΡΙΟ.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΔΗΘΕΝ patrioti, soto και andrea.

Chris είπε...

Ρήγας,

τι το ψάχνεις; Θες και αποδείξεις...

Έχεις δει ποτέ αρνιά να βόσκουν με συνείδηση; Αυτά πάνε όπου πάει ο τσοπάνης ή τα τσοπανόσκυλα, άνευ όρων. Σήμερα μασούν μολόσιες αύριο τσουκνίθες μεθαύριο τα ίδια κλπ κλπ βαρεθήκαμε να τα ακούμε...πόσο μπεεεεξιμο. Άσε που τα συγκεκριμένα βόσκουν και σε ξένα χωράφια.

Aντρέας Αντρέου είπε...

Αγαπητέ patriotis μπορεί να έχουμε διαφορά πεποιθήσεων και απόψεων σε διάφορα θέματα , αλλά δεν παύουμε να είμαστε συνάνθρωποι , συνέλληνες και αδέρφια. Μπορεί μέσα από την ανωνυμία μας να αλληλοβριζόμαστε, να ειρωνευόμαστε η να αφορίζομε ο ένας τον άλλο, μπορεί να διαφαίνεται μέσα από τις αναρτήσεις μας κάποιου είδους εμπάθειας η μισαλλοδοξίας, όμως πιστεύω παρά την ανωνυμία μας , υπάρχει ανάμεσα μας η αγάπη και τολμώ να πω και ο απαιτούμενος σεβασμός, αλλιώς δεν θα υπήρχε αυτή η αλληλεξάρτηση και ο ψυχαναγκασμός να απευθυνόμαστε ο ένας προς τον άλλο παραθέτοντας ο καθένας ξεχωριστά τις θέσεις και τις απόψεις του.

Πιστεύω πήρες μια πολύ καλή απάντηση από τον Ferench Puskas.
Εγώ απλά θα προσθέσω ότι είναι λιγοστοί οι πολιτικοί στην παγκόσμια ιστορία, που πήραν το όπλο και πολέμησαν στα παιδία των μαχών.(εξαιρούνται φυσικά διάφοροι τύποι επαναστάσεων. Π.χ. Κούβα) Είναι ο ρόλος τους τέτοιος που καλώς η κακώς δεν πρέπει να χάνονται στα παιδία των μαχών. Ο στίβος μάχης των πολιτικών είναι πολύ διαφορετικός και ο ΒΑΣΟΣ ΛΥΣΣΑΡΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΑΞΙΟΥΣ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΤΙΒΟΥ ΜΑΧΗΣ.

Επίσης θα ήθελα να σου επισημάνω ότι η ιστορία δεν γράφεται μέσα από πολιτικές η παραπολιτικές εφημερίδες η φυλλάδες η οποιεσδήποτε πολιτικές αντιπαραθέσεις. Και όταν οι πολιτικοί χρησιμοποιούν λέξεις η φράσεις όπως: η ιστορία θα δείξει η ο ιστορικός θα πει συνήθως παραπλανούν. Για ένα συγκεκριμένο γεγονός που έγινε υπάρχουν 2 τρόποι αποδείξεως. Α) ιστορική απόδειξη και β) μαθηματική απόδειξη. Και ένα ιστορικό γεγονός για να είναι γενικά αποδεκτό και μη αμφισβητήσιμο πρέπει να είναι αποδεδειγμένο και με τους 2 τρόπους αλλιώς πάσχει.

Τα βιβλία του Σπύρου Παπαγεωργίου είναι πολύ καλά κι έγκυρα. Σας προτρέπω να τα διαβάσετε. Οι μεν συναγερμικοί θα φτύνετε τους οπλαρχηγούς σας για την κατάντια τους και οι μεν ακελικοί θα φτύνετε τους ξαγρυπνηστές σας για τη φθήνια τους.

Aντρέας Αντρέου είπε...

Και patriotis υπάρχουν και άλλοι που μένουν σε κυβερνητικές κατοικίες που δεν ξέρω αν πληρώνουν η όχι. Ναι , θα έπρεπε να μας ενοχλεί όπως θα έπρεπε να μας ενοχλεί και το γεγονός ότι διάφοροι πρώην αξιωματούχοι του κράτους έχουν φρουρούς/οδηγούς αστυνομικούς την ώρα που το έγκλημα οργιάζει και αντί η αστυνομία να κυνηγά τους εγκληματίες καταδιώκει , συλλαμβάνει και στιγματίζει ευυπόληπτους πολίτες.

arxiepiskopos είπε...

Ναι,PATRIOTIS,ο Λυσσαρίδης,για να 'μαστε δίκαιοι,έδωσε πολλές μάχες για την Κύπρο.Οι πιο γνωστές είναι η μάχη του Προδρόμου και η πιο πρόσφατη η μάχη του Ψευδά!

arxiepiskopos είπε...

Ναι,PATRIOTIS,ο Λυσσαρίδης,για να 'μαστε δίκαιοι,έδωσε πολλές μάχες για την Κύπρο.Οι πιο γνωστές είναι η μάχη του Προδρόμου και η πιο πρόσφατη η μάχη του Ψευδά!

Πλαστήρας είπε...

Είδα απόψε στο ΜΠΑΙΡΙΚ τον Άντρο Κυπτριανού με τον Ομήρου. Αυτός ο Κυπριανού είναι ένα ρομπότ γεμάτο εμπάθεια με ξύλινη γλώσσα. Άοσμος, άχρωμος, και άγευστος. Περιττόν να πω ότι ο Καρεκλάς διέκοπτε πολύ περισσότερο τον Ομήρου...

Την Δευτέρα στο Ευχάριστο Νενεκόβραδο η Ειρηνιά θα ασχοληθεί με το Christofias Watch! Το πάνελ αρκετά στημένο, αρκεί ν απω ότι θα είναι ο Μαρκίδης και ο Δρουσιώτης. Ο Παπαπέτρου θα απουσιάζει φαίνεται... Το συζητάμε!!!!

Πλαστήρας είπε...

Ενώ ο Χριστόφιας αρχιεπίσκοπε πολέμησε στο Στάλινγκραντ και στο Κουρσκ.

arxiepiskopos είπε...

Ναι,PATRIOTIS,ο Λυσσαρίδης,για να 'μαστε δίκαιοι,έδωσε πολλές μάχες για την Κύπρο.Οι πιο γνωστές είναι η μάχη του Προδρόμου και η πιο πρόσφατη η μάχη του Ψευδά!

arxiepiskopos είπε...

Ναι,PATRIOTIS,ο Λυσσαρίδης,για να 'μαστε δίκαιοι,έδωσε πολλές μάχες για την Κύπρο.Οι πιο γνωστές είναι η μάχη του Προδρόμου και η πιο πρόσφατη η μάχη του Ψευδά!

Aντρέας Αντρέου είπε...

Ακαδημαϊκή ερώτηση προς πάσαν ΑΚΕΛΙΚΗ κατεύθυνση :
Γιατί το ΑΚΕΛ πριν 43 χρόνια ακριβώς, υπερψήφισε στη βουλή νομοσχέδιο που προνοούσε την ΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ?΄
Τότε εξουσία στην Ελλάδα ήταν η χούντα με τον Παπαδόπουλο.

(κατατέθηκαν 2 νομοσχέδια υπέρ ενώσεως της Κύπρου με τη μητέρα Ελλάδα. Το 1 το κατάθεσε ο Τζιρκώτης και το άλλο οι Λέλλος Δημητριάδης και Νίκος Κόσης. Επειδή ήταν πανομοιότυπα και μετά από κάποιες διαβουλεύσεις μόνο το ένα νομοσχέδιο κατατέθηκε στην ολομέλεια και το οποίο υπερψηφίστηκε ΟΜΟΦΩΝΑ.)

Aντρέας Αντρέου είπε...

arxiepiskopos, η επαναληπτική διαστροφή σου είναι πολύ καλύτερη από τα ανούσια αστεία σου και τα εμετικά σχόλια σου

Ρήγας είπε...

Γράφει ο μ. Λ. Σκαλιστής, πρώην μέλος της Κ.Ε. του ΑΚΕΛ, στο άρθρο του "Οι προσωπικές μου μαρτυρίες..." (1998):

" Όταν εγίνοντο διαδηλώσεις από μέρους των ομάδων Λυσσαρίδη ενάντια στην χούντα, ο επαγρυπνητής του ΑΚΕΛ μακαρίτης Κατσουρίδης, από μέρους της ηγεσίας του ΑΚΕΛ έδιδε οδηγίες να παν τα στελέχη της επαγρύπνησης να διαλύσουν τη διαδήλωση, γιατί είναι προβοκάτσια που στήνει ο γιατρός, ενώ τότε οι αγωνιστές έτρωγαν ξύλο από χουντικούς, κι αυτό δείχνει ότι έπαιζαν οι επαγρυπνιστές του ΑΚΕΛ το παιχνίδι των χουντικών."


Ο δε Σπύρος Παπαγεωργίου γράφει («Από την ΕΟΚΑ στην ΕΟΚΑ Β'. Αναμνήσεις και αποτιμήσεις»):

"μόνο η ΕΔΕΚ εκδήλωσε σαφή αντιχουντική τοποθέτηση και μόνη αυτή βγήκε στους δρόμους, «αντιμετωπίζοντας έξαλλους και οργανωμένους μπράβους». Χωρίς η αντιχουντική δράση της να της δώσει την ανάλογη λαϊκή επιβράβευση."

(Αναφορά από τον Σάββα Ιακωβίδη στην Σημερινή, 28 Μαρτίου 2010: http://www.sigmalive.com/simerini/politics/reportaz/251756).


--
Ροδίων Ρήγας

arxiepiskopos είπε...

Ο/Η ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ΟΧΙ (σε τσουζει ακομα ε ανεφ η λεξη) οχι ανεφ, δεν ειναι αυτο που νομιζεις, ο ρηγας δεν γυρνα με την 50αρα. απο βδομαδας ειναι η σειρα του. εχει αλλους μπροστα του.
μμμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΡΟΔΟΣΕΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ, ΠΡΟΔΟΣΕΣ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ, ΠΡΟΔΟΣΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΔΙΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΕΛΙΚΟΥΣ...Ε ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ Η 50ΡΑ ΣΥΖΥΓΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΔΟΣΕ ΕΣΕΝΑ, ΚΕΡΑΤΟΥΚΛΙ.
ΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TΣΙΕΛΕΠΕ,γύρνα πίσω!Σε παρακαλώ,νοστάλγησα αναβαθμισμένη βλακεία!!!

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ανεφ οριων(πισκοπε) σε ρωτησα και στο μπλογκ σου αλλα ως συνηθως αρχισες να βριζεις (σιγα μην ειχες απαντηση η το μυαλο να διαμορφωσεις αποψη).
ξαναρωτω (ειναι κανεις απο τους καθεστωτικους που διαφωνει?)
σε ξαναρωτω ρε ηλιθιε,

1.αυτο που εγινε στο νουεβο καμπο ειναι η οχι εγκληματικη ενεργεια?
2. κινδυνεψαν η οχι οι ζωες πολιτων?
3. χαροπαλευει η οχι ενας νεαρος (ανεγκεφαλος μεν) πολιτης δε?
4. Το ραντεβου δοθηκε η οχι μεσω μπλογκ?
5. Η αστυνομια γιατι ακομα και σημερα δεν συνελαβε-ανεκρινε τους διαχειριστες?
αφου ξερουν (λενε) να τους βρισκουν.
να σας βοηθησω λλιον, στα ερωτηματα 1-4 η απαντηση ειναι Ναι.
εχεις αποψη? ειναι η οχι εγκληματικη η απαθεια της αστυνομιας στο συγκεκριμενο θεμα?
υ.γ ο Μακαριος Ζει.

Unknown είπε...

Ferench Puskas είμαι νεότερος από εσάς και θα απαντήσω στα διάφορα σημεία που θέσατε- οι νέοι είναι προσεκτικοί και βεβαίως έχουν κριτική άποψη. Μην υποτιμάτε τους νέους εκ των οποίων παρα πολλοί έχουν σπουδάσει στα καλύτερα ιδρύματα του κόσμου.

Σημείο 1- Αν είναι δικαιωμένος διαχρονικά ο Λυσσαρίδης είναι καθαρά προσωπική σας άποψη και το μέλλον του τόπου δεν έγκυται σε οποιαδήποτε παραδοχή σχετικά με ποιος είναι ο Λυσσαρίδης.

Σημείο 2- Μιλάτε για αφόρητες πιέσεις των ξένων αλλά μετά τις επιχειρήσεις του Πενταδακτύλου ακολούθησαν οι επιχειρήσεις Κοκκίνων τον Αυγ 1964 και η επιχείρηση στην Κοφίνου το 1967. Άρα υπήρχε περιθώριο για δράση και στον Πενταδάτυλο μέχρι το 1974. Η κατάσταση του οπλισμού δεν ήταν τόσο χάλια αν λάβουμε υπόψη την κάθοδο της μεραρχίας, τα όπλα που απέκτησε η ΕΦ και τα όπλα που απέκτησε πιο μετά το εφεδρικό. Αν υποκύπτουμε στις πιέσεις ακόμη και σήμερα πρέπει να σηκώσουμε τα χέρια;;
Σημείο 3- Υπηρετούσατε το 1974. Ωσ τι; Όποιος υπηρετεί γνωρίζει τη διαρθρωση όλου του στρατέυματος; Και πόσο μάλλον την παρουσία παραστρατιωτικών εθελοντικών τμημάτων; Αυτά τα γνωρίζουν μόνο τα επιτελεία. Σε ότι αφορά την επιστράτευση όλοι γνωρίζουν πόσο ανεπιτυχής ήταν το 1974. Να σας παραθέσω και την άλλη διάσταση των καταστάσεων με το παράδειγμα του τάγματος εθελοντών στη Λεμεσό κατω από το Διάκο που ήταν επιτυχές κατα των ΤΚύπριων της Λεμεσού αλλά αποτελείτο από έφεδρους που δεν παρουσιάστηκαν στις κανονικές τους μονάδες.
Σημείο 4- Συμφωνώ μαζί σας
Σημείο 5- Αυτά που αναφέρετε είναι σε μεγάλο βαθμό η αλήθεια. Το ερώτημα των νεότερων είναι- με τα δεδομένα της εποχής σε ένα νησί με 600,000 Εκύπριους υπήρξε ανοχή στην μετριότητα στην εκπάιδευση, υπήρχε εκλελεγμένη κυβέρνηση να αναλάβει πρωτοβουλία για να αντιμετωπισθεί ο κίνδυνος από την Τουρκία. Οι Τουρκοκύπριοι επί του εδάφους οπλίζονταν και εκπαιδεύονταν ενώ οι δικοί μας αλληλοσπαράζονταν, με κανένα να έχει να επιδείξει ούτε ίχνος ευθύνης και κανένα να έχει να επιδείξει και καμιά επιτυχία.

Μαρκος Μεταξοπουλος είπε...

βεβαιως! πως να μην παινεψουν τον πνευματικο τους πατερουλη τα παιδια της ψευδοεπιτροπης??

εισαι σαν να τελει υπο την αιγιδα του φασιστα γλαυκου κληριδη ο τελικος μεταξυ αποελ-απολλων! στις κερκιδες τον οποιων και ναζιστικα χαιρετισαν οπαδοι, και σημαιες με την σβαστικα εβγαλαν. με μια διαφορα απο το ατυχες συμβαν στην κερκιδα της ομονοιας. οι οπαδοι αποελ και απολλων, τα εκαναν οι ιδιοι, ηταν ολοι τους ελληνοκυπριοι, ηξεραν τι εκαναν (ναι, οπως τον ολετηρα γριβα) και απολαμβαναν αυτο που εκαναν, λογω περιορισμενης μορφωσης και παιδειας (κατι σαν τον ΚΗΡΥΚΑ, τον πενταρογιωρκο, τον μαγγανοπηγαδο, τον ΑΙΑΝΤΑ, τον ΡΗΓΑ). ενω η καταδικαστεα σημαια του ψευδοκρατους στην κερκιδα της ομονοιας αναρτηθηκε απο 2 τουρκοκυπριους, και ελαχιστα λεπτα αργοτερα αποσυρθηκε.

Aντρέας Αντρέου είπε...

ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΥΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ και ΑΧΑΠΑΡΟΥΣ ΑΚΕΛΙΚΟΥΣ

Παρακαλώ όπως υποβληθείτε σε DNA test για να επιβεβαιώσετε την τούρκικη καταγωγή σας η μη.

Παρακαλούνται όλοι οι άρρενες ΑΚΕΛΙΚΟΙ που τεκνοποίησαν να διενεργήσουν test πατρότητας DNA.

Και όταν κάνετε τα πιο πάνω παρακαλώ διαβάστε για τον Άρη Πουλιανό και μετά μελετήστε σε βάθος το έργο του.

Ο Άρης Πουλιανός γεννήθηκε το 1924 και είναι ένας από τους κορυφαίους ΕΛΛΗΝΕΣ του 20ου αιώνα. Υπήρξε μέλος του ΕΛΑΣ και του ΔΣΕ και έως το 1965 εργάστηκε στο Τμήμα Ανθρωπολογίας της Σοβιετικής Ακαδημίας Επιστημών, και διηύθυνε ερευνητικές αποστολές στη πρώην ΕΣΣΔ και σε άλλες χώρες, ενώ παράλληλα δίδασκε στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας.

Α κελάκια ; όσο και να θέλετε να ήσασταν η να υπερηφανεύεστε ότι είστε «τουρκόσποροι», πάντα θα υπάρχει ο σύντροφος Πουλιανός να υπενθυμίζει την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΣΑΣ.

Τσεκούρι και φωτιά στους ΛΙΝΟΒΑΜΒΑΚΟΥΣ !!!!!!

Aντρέας Αντρέου είπε...

Ο Άρης Πουλιανός ίδρυσε την ΑΕΕ (Ανθρωπολογική Εταιρεία Ελλάδος ) το 1971 http://www.aee.gr/hellenic/1contents/contents.html

Aντρέας Αντρέου είπε...

Οι ΑΚΕΛΙΚΟΙ το μόνο που ξέρουν να κάνουν καλά είναι να ΜΑΓΑΡΙΖΟΥΝ το στόμα τους με ένα σωρό ΜΑΓΑΡΙΣΙΕΣ και να ΜΑΓΑΡΙΖΟΥΝ όπου σταθούν κι όπου βρεθούν.

ΜΑΓΑΡΙΟΣ ΜΑΓΑΡΙΖΕΙ ΜΑΓΑΡΙΣΙΕΣ !!!!!!

Τσεκούρι και φωτιά στους ΛΙΝΟΒΑΜΒΑΚΟΥΣ !!!!!!

Patridas είπε...

Φοβερός ο Μεταξοπουλος.. Ο Μάρκος δηλαδή. Ακολουθεί την ρήση του αγαπημένου του πατερούλη συντροφουλη. Όπου για ότι έκαμε φταιν οι άλλοι... "Εγώ εν τζιέ.. εν οι άλλοι πού τα έκαμαν"..

Μιλά ο Μεταξένιος μας για τους φιλάθλους Αποελ και Ομόνοιας. Και ενώ οι φίλαθλοι του Αποελ είναι κατάπτυστη, οι φίλαθλοι της ομόνοιας είχαν ένα "ατυχές συμβάν".

Αναφέρετε φυσικά στην σημαία του ψευδοκράτους που άκουσον άκουσον αποσύρθηκε μετά από λίγα λεπτά. χεχεχε...

http://img413.imageshack.us/img413/2442/tourkokipriakirt1.jpg

τα δικά σας δικά σας τσιε τα δικά μας πάλε δικά σας μεταξένιε μου.

Ατε να δεχτώ ότι αποσύρθηκε μετά που λίγα λεπτά (που δεν έγινε έτσι). Αυτή την φωτογραφία πως την εξηγείς μεταξένιε?

http://i36.tinypic.com/124bsw6.jpg

Αυτή τώρα;

http://img147.imageshack.us/img147/7729/panwp9.jpg

Γράφοντας αυτά αναγνωρίζω ότι οι οπαδοί του Αποελ κάνουν μέγα λάθος με χρήση ναζιστικών συμβόλων και λοιπόν που έκαναν κακό στο τόπο μας... αλλά έλα που επίσης αναγνωρίζω (διότι δεν είμαι μαντρισμένο αρνί, μεταξένιε μου) ότι και οι φίλαθλοι της ομόνοιας χρησιμοποιούν κατάπτυστα σύμβολα για να περάσουν το όποιο μήνυμα τους.

Η διάφορα μας μεταξένιε;

Εγώ δεν έχω το Ακελ που να μου λέει ότι "μα εμείς εν τζιε" και να με προστάζει να το πω και εγώ...

3 χρόνια έμειναν.. 3 τσιε οι Κύπρος οσο πάει κλαίει τσιε παραπάνω.


Αύριο μεταξένιε θα καταλάβεις ότι η κυβέρνηση Συντρόφκια ήταν ένα ατυχές γεγονός για την Κυπρο.

Ελπίζω βέβαια να μην είναι αργά.

patriotis είπε...

γιά να τελειώνουμε με αυτόν τον φαφλατά τον Λυσσαρίδη έχω να πώ τα εξής

δεν αμφιβάλω οτι αγαπά την πατρίδα μας , δεν αμφιβάλλω οτι νιώθει Ελληνας αλλά με έχει απογοητέυσει ενώ έλεγε στον Μακάριο να πολεμήσουμε τους τουρκους (πριν απο την εισβολή) οταν ήρθε η ώρα να πολεμήσει ετρεξε σαν λαγός να κρυφτεί και πολέμησαν αλλοι οπως ο Τασος Μαρκου και ο Γεωργιος Κατσανης.

αυτο που έκανε ειναι ασυνχώρητο. Να σας δώσω ενα παραδειγμα....ενα ζευγάρι ειναι πατρεμένη για 15 χρόνια, η γυναικα τίμια και πιστή στον άντρα της αλλά μια μέρα όταν επιστρεφει απο την δουλεια του ο συζηγος την βρισκει μεσα στο κρεβατι με τον κηπουρό. Τι πρέπει να κάνει ο συζηγος? να την συνχωρέσει επιδη τοσα χρονια ειταν πιστή????? ΟΧΙ φυσικά .....έτσι και εγώ δεν συγχωρώ τον Λυσσαρίδη , ενώ αγαπά την πατρίδα του , την ώρα που έπρεπε να τιμήσει την πατρίδα του , την πρόδοσε οπως πρόδοσε η πιο πάνω γυναίκα τον συζηγο της .

δεν υπάρχει συγχώρεση

Unknown είπε...

Πελασγε- άλλο η γενετική καταγωγή-ταυτότητα, άλλο πολιτιστική ταυτότητα και άλλο εθνική συνείδηση.
Για παράδειγμα οι Αρβανίτες στην Ελλαδα (παραδείγματα-Μιαούλης, Μαρκος Μπότσαρης, Μπουμπουλίνα, Πάγκαλοι, Κουντουριώτης) είναι γενετικά Αλβανογενείς αλλά έχουν ελληνική πολιτιστική ταυτότητα/συνείδηση και ανήκουν στο χώρο και κράτος της συγχρονης Ελλάδας.
Ο πληθυσμός της Τουρκίας είναι σε μεγάλο βαθμό γηγενής. Δηλαδή εξισλαμισμένοι πρωην Ορθόδοξοι. Το ίδιο και οι Τουρκοκύπριοι. Είναι πιστοί και έχουν αφομοιώσει όμως ένα άλλο πολιτισμό, γλώσσα κτλ.

Οι Γερμονόφωνοι Ελβετοί είναι πιστοί στο ανεξάρτητο κράτος τους και όχι στη Γερμανία. Το ίδιο και οι Γερμανόφωνοι Αυστριακοί. Αραβες μουσουλμάνοι έχουν ιδρύσει και είναι πιστοί σε τόσα διαφορετικά κράτη.

Στη θεωρία της εθνογένεσης είναι κεντρικό σημείο αναφοράς η γενετική καταγωγή, αλλά από μόνο του αυτό το σημείο δεν σημαίνει τίποτα. Απαιτείται μια ομάδα ανθρώπων να το πιστέψει και να θέλει να ανήκει στο συγκεκριμένο οργανωμένο σύνολο. Πολλές φορές γίνεται αναφορά σε ένα ένδοξο παρελθον, δημιουργούνται μύθοι. Η οργάνωση μιας ομάδας σε ένα κράτος βάση γενετικών/ εθνικών χαρακτηριστικών απαιτεί εδαφικές διεκδικήσεις (αλυτρωτισμός). Αυτό επιδίωξε και ο Ελληνοκυπριακός πληθυσμός της Κύπρου με τον αγώνα 55-59. Να ενσωματωθεί το νησί στον ελλαδικό χώρο.
Αλλά από το 1960 όμως και μετά, αφού η Ένωση δεν πραγματοποιήθηκε, έχουμε ανεξάρτητο κράτος και έχει αναπτυχθεί ένα άλλο σημείο αναφοράς, το κυπριακό κράτος. Πολλοί ελληνοκύπριοι άσχετα με τη γενετική τους καταγωγή ή πολιτιστική ταυτότητα προτιμούν το δικαίωμα ανεξαρτησίας από την Ελλάδα. Προτιμούν να έχουν ξεχωριστό κράτος με άλλες δομές/οργάνωση, με εξέλιξη της ταυτότητας προς άλλες κατευθύνσεις, με χαρακτηριστικά όπως η ξεχωριστή διάλεκτος, ξεχωριστός τρόπος ζωής, διαφορετική αντίληψη πραγμάτων κτλ.
Περίπου όπως οι Αυστραλοί και η Μεγάλη Βρεττανία. Κοινή καταγωγή αλλά δυο διαφορετικές κρατικές οντότητες, με διαφορετική εξέλιξη και μεταλλαγή (αρκετές φορές συγκρουόμενες)

Patridas είπε...

ενώ οι πολιτικοί ηγεσία του Ακελ κατάφερε σημαντικές απώλειες στον τουρκο εισβολέα;

φάτσα γεμάτη απορία.....

Ρήγας είπε...

Αυτό ΠΡΩΤΗ φορά το ακούμε. Γράφει ο Μεταξόπουλος προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ:

"η καταδικαστεα σημαια του ψευδοκρατους στην κερκιδα της ομονοιας αναρτηθηκε απο 2 τουρκοκυπριους."


Τί μας λες ρε Μεταξόπουλλε; Μα πού βρίσκεσαι νομίζεις και σε ποιούς απευθύνεσαι;

Το "Γαμώ το έθνος σας" από ποιούς εμφανίστηκε; Από Τούρκους έποικους οπαδούς της Ομόνοιας;

Το "Έλληνες είστε και φαίνεστε";

Και το ειρωνικό ξέρεις ποιό είναι ρε ατελείωτε; Ότι ΟΛΑ αυτά τα συνθήματα είναι αντιγραμμένα από τα Ελλαδικά γήπεδα!

Το "Οι εθνικές γιορτές μας αηδιάζουν";

Οι Ελληνικές σημαίες που καίγονται;

Μάλλον θα πρόκειται για το πασίγνωστο μεν ανεξήγητο δε επιστημονικό φαινόμενο "spontaneous flag combustion."

Οι Ελληνικές σημαίες που βεβηλώνονται - αφαίρεση σταυρού και αντικατάσταση με σφυροδρέπανο;

Όλα αυτά είναι στην φαντασία μας, ή δεν έχεις δει το φωτογραφικό υλικό;

Σε λίγο θα μας πεις ότι και οι σημαίες της Κίνας που εμφανίζονται κατά καιρούς στις κερκίδες της Ομόνοιας είναι από Κινέζους φοιτητές που είναι κι'αυτοί οπαδοί της Ομόνοιας;

Καλα ρε τσίφτη, αλλά οι σημαίες της ΕΣΣΔ; Από κανέναν ξεχασμένο Μπολσεβίκο που ήρθε στην Κύπρο για επανάσταση και χάθηκε στις απέραντες στέππες στα Περβόλια Λάρνακας;

Της Κούβας; Μάλλον από τον πρόξενο της στην Λευκωσία.

Σημαίες με τις νεκροκεφαλές του Λένιν και του Στάλιν; Μάλλον πό πρώην μέλη της KGB που και αυτοί είναι οπαδοί της Ομόνοιας (καλά, εδώ να σε πιστέψουμε).

Και της 17 Νοέμβρη ρε τσακάλι;

Μάλλον θα είχε πάρει υπηρεσιακό ο Κουφοντίνας από τον Κορυδαλλό και ήρθε στην Κύπρο να δει την ομάδα του λαού.

Καλά ρε τεράστιε, το σύνθημα "ΕΟ - μωρέ - ΕΟΚΑ - πουτανόπαιδα" (και άλλα παρόμοια) ποιός το φωνάζει; Οι εξωγήινοι από τον ουρανό και απλώς δεν φαίνονται διότι είναι πάνω από τα σύννεφα;

Ούτε καν τα ΚΟΤΣΙΑ να παραδεχτείτε τί λέτε και τί κάνετε δεν έχετε. Είστε θρασύδειλοι.

Τίποτε άλλο.


--
Ρήγας

patriotis είπε...

patridas, η διαφορά του Λυσσαρίδη με την ηγεσία του ΑΚΕΛ είναι οτι οι δευτεροι, δεν το παιζουν σωτήρες του έθνους ουτε και ρίχνουν εθνοκλανιές και εθνοπορδές και ούτε έχουν ζητήσει ποτέ του Μακάριου να κανουμε πόλεμο με τους τουρκους . Αυτός ζητούσε πολεμο και εριχνε και συνεχίζει να ρίχνει εθνοκλανιές, φτανει, κουραστήκαμε με τις κλανιές, η Κυπρος χάνετε μερα με την μέρα και αυτος συνεχίζει τις κλανιές

η πολιτική της κλανιάς απέτυχε , είμαστε μικρή και αδύνατη στρατιωτικά χώρα , δεν μπορουμε να πουλουμε μουρη και πατριωτισμο και εθνικισμό , θελουμε ειρήνη και οικονομική αναπτυξη ,οι κλανιες δημιουργησαν το προβλημα στην κυπρο και δεν μπορουν να το λυσουν

Patridas είπε...

πατριοτη αν δεν κάνω λάθος το Ακελ ήταν μαζί σχεδόν εξ αρχής με τον Μακάριο. Και φυσικά το Ακελ ήταν παρόν όταν πάρθηκαν σημαντικές αποφάσεις για την τύχη του τόπου.

13 σημεία..

Διαταγή προς Γρίβα για επίθεση στην Κοφίνου...

Συντήρηση αρνητικού κλίματος για την παρουσία της μεραρχίας.

Και σι βέβαια στα γνωστά. "Μα εμείς εν τζιεν. Αναλάβαμεν μετά την εισβολή για να σώσουμε το τόπο. Ως πριν ήμασταν εκτός."

patriotis είπε...

patridas, συμφωνώ οτι όσα αναφέρεις έκαναν ζημία στην κύπρο . Το ΑΚΕΛ στάθηκε στο πλευρο του μακαριου μετά το 1967.

Ολα αυτά που αναφέρεις προηγήθηκαν του 1967 και εάν δεν κάνω λάθος ΑΚΕΛ διαφώνησε με την τροποποιηση του συνταγματος με τα 13 σημεία που αναφέρεις ....

Μαρκος Μεταξοπουλος είπε...

ρηγουλη, δεν μετανιουμε για τιποτα. ναι ρε, ελληνες ειστε και φενεστε, που θελετε να ονομαζεστε και ελληνες και σηκωνουν οπαδοι του αποελ κατα συρροην ναζιστικες σημαιες που πληγωσαν οσο κανενας αλλος την "μητερα" τους ελλαδα.

ποιο το κακο στη σημαια της κουβας η της ΕΣΣΔ η της Κινας?? ειναι απαγορευμενα συμβολα?

και νε στην κερκιδα της ομονοιας βρισκονται και τουρκοκυπριοι, και βουλγαροι, και ρωσσοι και ρουμανοι και κινεζοι φοιτητες. το προβλημα που ειναι? στον ρατσισμο σας?

Ρήγας είπε...

Χε χε... Μεταξένιε, εσύ όχι απλώς τσίμπησες το δόλωμα, αλλά έφαγες και το καλάμι και την βάρκα και τα κουπιά...

"ρηγουλη, δεν μετανιουμε για τιποτα. ναι ρε, ελληνες ειστε και φενεστε,..."

Εσύ μεταξένιε, δεν είσαι ψαράκι όπως τους άλλους. Είσαι ο Μπόμπυ Ντικ, η φοβερή άσπρη φάλαινα.

Ρ.

Patridas είπε...

Μεταξενιε γιατι δεν σχολιαζεις και τα δικα μου;

Γαμω το εθνος σας

Istanbul 1453

Γιατι κατηγορας τα του Αποελ και οχι τα δικα σας;

Αλλα τιν επαθες με την απαντηση ποθ εδωσες στον Ρηγα..

Ειμαστε ρε και χαιρομαστε γιαυτο. Και την πατριδα μας ΔΕΝ την ξεπουλαμε.

Aντρέας Αντρέου είπε...

Φίλε Andreas πολύ σωστά τα όσα ανάφερες στις 03.58μ.μ. χαίρουμε που σε βρίσκω διαβασμένο. Μια Μικρή λεπτομέρεια όμως. Μέχρι το 1878 ο διαχωρισμός ήταν ανάμεσα σε χριστιανούς και μουσουλμάνους . Το ίδιο το σύνταγμα μας , μας κατηγοριοποιεί σε ΕΛΛΗΝΟΚΎΠΡΙΟΥΣ , ΤΟΥΡΚΟΚΎΠΡΙΟΥΣ κτλ.. Άρα είναι επόμενο εμείς να νοιώθουμε έλληνες γιατί είμαστε και μάλιστα είναι ιστορικά και μαθηματικά αποδεδειγμένο. Αν ήταν αλλιώς τα πράματα δεν θα υπήρχαμε ως λαός.
Και οι τουρκοκύπριοι νοιώθουν και είναι τούρκοι. Άσχετα αν οι περισσότεροι είναι Λινοβάμβακοι. Να παίρνω τη σημαία της Κύπρου σε κομματικές συγκεντρώσεις η σε ποδοσφαιρικούς αγώνες η στην παρέλαση την 1η Οκτωβρίου είναι σημεία εθνικισμού. Και χωρίς τον ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ και λησμονώντας την ιστορία μας θα γίνουμε όλοι υπόδουλοι του εβραϊκού σιωνισμού μέσω της παγκοσμιοποίησης. Αυτό ισχύει για όλες τις χώρες.

Και μείς δεν μιλήσαμε για ένωση η διπλή ένωση ,αλλά τασσόμαστε ενάντια στην τουρκοποίηση της Κύπρου με σχέδια τύπου Ανάν η με ΔΔΟ και ζητούμε απλά μια λύση δίκαιη που να είναι και βιώσιμη.

Η μόνη διαφωνία μου με την απάντηση σου είναι σε ότι αφορά τον αγώνα της ΕΟΚΑ και το θέμα της ΕΝΩΣΙΣ.. Ο κυπριακός ελληνισμός ουδέποτε είχε εδαφικές διεκδικήσεις και μάλιστα για εδάφη που δεν του ανήκουν.
Όσον αφορά το θέμα ΕΝΩΣΙΣ αρχίζει από το 1821 ενώ από το 1878 ήταν το πάγιο αίτημα των δεξιών και μετέπειτα της εθναρχίας και από το 1946 ήταν και αίτημα του ΑΚΕΛ. Και είναι χάριν του ΑΚΕΛ που έγινε το δημοψήφισμα για ένωση το 1950 .

Patridas είπε...

Παρεπιπτονος εχει ιστοσελιδες στο δυαδικτιο που το κυριο τους θεμα ειναι να αποδειξουν (με τραγικα και γελοια βεβαια για εκεινους αποτελεσματα) οτι δεν ειμαστε Έλληνες.

ιτ κοους γουιδαουτ σεειινκ βεβαια οτι ειναι τουρκικες και τ/κυπριακες ιστοσελιδες.

Οπως βεβαια και ο Ομηρος ηταν εξ Ανατολιας τουρκος ονοματι Χομερ...

Ατε ολαν που δαμε....

Patridas είπε...

άσχετο με τον Βάσο Λυσσαρίδη αλλά σχετικό με τα ποδοσφαιρικά του μεταξένιου...

Ο Συντροφκιας στην παρουσία αντιπροσωπείας της ομάδας του Παναθηναϊκού έδωσε εξηγήσεις γιατί δεν πάει στο Αποελ - Ομονοια. Και σαν άλλος μεταξένιος (που τα βλέπει όλα από το δικό του φακό) είπε ότι δεν πάει διότι δεν του αρέσει να βλέπει πανό που να αναγράφουν "Συντροφκια Προδότη Καταδότη".

Ενώ φυσικά του αρέσει να βλεπη το

"Γαμώ το Έθνος σας"
Istanbul 1453 και τα λοιπά.

Πάντως μεταξένιε ακολουθείς βλέπω τη γραμμή του κόμματος πιστά. Η επαγρύπνηση μακάρι για σένα να σε παρακολουθεί. Κερδίζεις πόντους.

patriotis είπε...

Ενώ άπαντες τον είχαν πολιτικά τελειωμένο, ο θάνατος του τέως προέδρου, στα τέλη του 2008, του προσέδωσε αναπάντεχα κεντρικό ρόλο στη σκηνή του πολιτικού μας θιάσου. Είναι αυτό που λέμε "θάνατός σου η ζωή μου". Εξάλλου, τι Βάσσος (τα δύο σίγμα δεν είναι τυπογραφικό λάθος), τι Τάσσος.
Ο αειθαλής πολιτικός ήταν κατά το χρόνο που πέρασε η ενσάρκωση στα εγκόσμια της πολιτικής παρακαταθήκης του τέως προέδρου που μας έφυγε, με προοπτική να γίνει στα 90 του ο αρχηγός του πολιτικού σχήματος των αγωνιστικών δυνάμεων και, αν όλα πάνε καλά, ο υποψήφιος πρόεδρός τους στις εκλογές του 2013.
Η ιστορική διαδρομή του "γιατρού" υπήρξε εντυπωσιακή και η συνέχειά της αναμένεται ακόμη πιο λαμπρή:
- Αναγνωρισμένος αγωνιστής της ΕΟΚΑ (με μετάλλιο του ΣΙΜΑΕ), αν και η δράση του δεν καταγράφεται σε καμιά ιστορική πηγή. Το 2009, μιλώντας για τον Γρίβα, τον αποκαλούσε "ο Αρχηγός" και κολλούσαν τα χείλη του.
- Το 1960 κρατούσε τον Σαμψών στους ώμους και γύριζε τα χωριά, παίρνοντας μερίδιο από τη δόξα του.
- Αρχηγός παρακρατικών ομάδων το 1963 (άκαπνος και από τα μετόπισθεν) με σούρτα φέρτα με τον μετέπειτα δικτάτορα Γεώργιο Παπαδόπουλο, όταν στην Κύπρο τον ήξερε μόνον τούτος (συγνώμη αυτός) και ο Γιωρκάτζης.
- Το 1970, μετά τη δολοφονία του Γιωρκάτζη, ζήτησε αστυνομική φρουρά. Την πληρώνουμε μέχρι σήμερα.
- Το 1972, στην πρώτη σοβαρή απόπειρα πραξικοπήματος, ο αρχηγός της οργανωμένης μακαριακής αντίστασης, κρύφτηκε στην πρεσβεία της Αιγύπτου.
- Το 1974 όταν έγινε το πραξικόπημα κρύφτηκε στην πρεσβεία της Λιβύης.
- Μια ομάδα παρανοϊκών της ΕΟΚΑ Β' αποπειράθηκε να τον δολοφονήσει και παρ' ολίγον να τον κάνει ήρωα. Ο Δώρος Λοΐζου ευτυχώς σκοτώθηκε νωρίς. Ο ίδιος απέδρασε από την Κύπρο με καράβι και έκατσε στο εξωτερικό για δύο μήνες, μέχρι να ξεθυμάνει η κατάσταση.
- Δήλωσε παρών στο μεταπολεμικό κυπριακό οικονομικό θαύμα. Ίδρυσε τη Cyprolybia, την εταιρεία του 3%, για κάθε εξαγωγή στη Λιβύη.
- Εναντιώθηκε σε όλα τα σχέδια λύσης από το 1959 μέχρι σήμερα (ακατάγνωτα).
- Ζει σε κυβερνητική κατοικία, κυκλοφορεί με κρατικά αυτοκίνητα και εξακολουθεί να έχει πολυπληθή φρουρά.
- Το 2009 επιστέφει στις ρίζες του. Η εφημερίδα του Σαμψών τον ανακήρυξε "Αγία Τράπεζα" της κυπριακής πολιτικής!
Δίκαια, λοιπόν, ο Βάσσος ανακηρύσσεται η προσωπικότητα του πολιτικού μας θιάσου, καθώς έχει υπό τη πολιτική σκεπή του την ΕΔΕΚ, τους σκληρούς του ΔΗΚΟ (υπάρχουν και μαλακοί;), τους κληρονόμους του Τάσσου, τον Λιλλήκα, τον Λουκή, τα ποντίκια και τους αρουραίους, τα φαντάσματα (όχι μόνο της Κοπεγχάγης και της Κάτω Δευτεράς), τον Αρχιεπίσκοπο και τις λοιπές αγωνιστικές δυνάμεις.
Σημ: Σύμφωνα με πρώην στέλεχος της ΕΔΕΚ, "ο γιατρός εν σαν τη συτζιά. Στον οσσιόν της εν βλαστά τίποτε". Οπόταν, σύντροφε, δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας, κανένας...

patriotis είπε...

Λυσσαρίδης: «Και η διζωνική δεν είναι εφικτή, Μακαριώτατε. Να κατανοήσουμε ότι οι ΗΠΑ έχουν τη δική τους γραμμή λύσης του Κυπριακού. Και Τουρκία το ίδιο. Οι ΗΠΑ θέλουν διχοτόμηση. Η Τουρκία δεν θέλει (διχοτόμηση) επειδή θα έχει την Ελλάδα στα νότια σύνορά της. Και έτσι θα έχει και τη δυνατότητα (η Ελλάδα) να διαδραματίσει ρόλο στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου. Απ' εδώ πρέπει να ξεκινούμε. Γι' αυτό, μόνο ο αγώνας θα μας σώσει. Να προετοιμαζόμαστε, να εξοπλιζόμαστε. Πρώτα αμυντικά κι ύστερα να πάμε παρακάτω. Να αρχίσουμε να παρενοχλούμε τους Τούρκους μ' επιθέσεις στα εδάφη που κατέχουν. Και η Ελλάδα θα είναι υποχρεωμένη να κάμει πόλεμο με την Τουρκία. Η κατάσταση της Τουρκίας είναι οικτρή. Απομονωμένη. Γραμμή μας η εθνική επιβίωση.»

patriotis είπε...

Μακάριος: «Κάναμε λάθος να δεχτούμε την Ομοσπονδία; Και οι δύο μορφές είναι επικίνδυνες.»

Λυσσαρίδης: «Συμφωνώ μαζί σας Μακαριώτατε. Γι' αυτό βασικό θέμα είναι η αγωνιστική διάθεση του λαού και προετοιμασία να πάρουμε πίσω το βορρά.»

Μακάριος: «Δεν πιστεύω ότι μπορούμε να διώξουμε την Τουρκία με πόλεμο. Πιστεύω στην αμυντική θωράκισή μας.»

Λυσσαρίδης: «Αμυνα με προοπτική την επίθεση.»

Κληρίδης: «Με πολλή ελαφρότητα μιλάμε για πόλεμο με την Τουρκία. Ας υποθέσουμε ότι γίνεται ένας πόλεμος και μπαίνει σ' αυτόν και η Ελλάδα. Ποιο θα 'ναι το αποτέλεσμα; Η Ελλάδα θα προχωρήσει να πάρει εδάφη στον Εβρο. Η Τουρκία να πάρει νησιά. Και τελικά θα κάτσουν να διαπραγματευθούν. Στο μεταξύ, η Κύπρος θα καταληφθεί από την Τουρκία, ολόκληρη. Και δεν υπάρχει θέμα Κύπρου.»

patriotis είπε...

αυτον τον φαφλατά στηρίζετε ρε πράκτορες της ΜΙΤ.....ναι σε εσάς απευθυνομαι την επιτροπή της αποκαταστασης της κλανιάς στην Κυπρο.

Στηρίζετε τον Φαφλατα ο οποιος παροτρυνε τον Μακαριο το 1975 να επιτεθουμε στους τουρκους. Εαν το κάναμε σήμερα θα είχαν ολη την Κυπρο οι τουρκοι. Ο κλανιάς ηθελε να σήρει σε πολεμο την Ελλαδα με την Τουρκια , να σκοτωθουν χιλιάδες νέοι αθρωποι.....ο ανοητος....αυτος που ειτανε κρυμένος στην πρεσβεια της λυβυης, μολις βγήκε απο την τρυπα του , ηθελε πολεμο!! εεε βεβαια,,,,,αφου αυτος είχε ανοικτη την πορτα της πρεσβειας να ξαναμπει μέσα.,.. ο λαγος...................ανοητοι ,κλανιαριδες, πρακτορες των τουρκωνν

Aντρέας Αντρέου είπε...

patriotis πες στον πατέρα σου να κάνει τεστ πατρότητας DNA . Γιατί αυτός μιλά μόνο ελληνικά και συ από τη μέρα που γεννήθηκες μόνο τούρκικα φυτευτά μιλάς

Aντρέας Αντρέου είπε...

Όλοι οι πρόεδροι και πρωθυπουργοί ανά το παγκόσμιο κάνουν γκόμενες και μόνο ο δικός μας, μας έλαχε πισωμηχανάκιας κι έκανε γκόμενο τον Μεμέτη.

Ιστολόγιο εφέδρων Μηχανικού ΕΦ είπε...

Ο Ferench Puskas απαντά στον ΑΝΔΡΕΑ:

1. Όχι μόνο δεν υποτιμώ κανένα νέο αλλά σας «ζηλεύω» διότι και καλύτερες σπουδές από εμάς έχετε κάνει και διότι η σημερινή τεχνολογία είναι στα χέρια σας όπλο πολλαπλών χρήσεων. Απλώς είπα να είστε προσεκτικοί με πληροφορίες από γεγονότα που δεν ζήσατε.

2. Βεβαίως και δεν εξαρτάται το μέλλον μας από το ποιόν του Β.Λυσσαρίδη. Απλώς το όνομά του συνοψίζει πλέον την αποφασιστικότητα της πλειοψηφίας των Κυπρίων να μην υποδουλωθούν εθελουσίως στην Τουρκία. Αν και αυτός ο «συμβολισμός» είναι κάλπικος τότε αργά ή γρήγορα θα «τσιμεντωθεί» η παράδοση της πατρίδας μας στους Τούρκους.

3. Με κατέπληξε η αναφορά σου στον «Λόχο Λυσσαρίδη» που δεν βοήθησε την ΕΛΔΥΚ. Το έψαξα το θέμα και κατάλαβα! Αναφέρεσαι στο 11 Τακτικό Συγκρότημα (11 ΤΣ) το οποίο είχε έδρα το στρατόπεδο στο ποτάμι, πίσω από το Προεδρικό, όπου και η τότε οικία Λυσσαρίδη!
Βρήκα αναφορά-μαρτυρία βετεράνου Ελδυκάριου που διερωτάται «...γιατί το 301 ΤΕ και το 11 ΤΕ(;) (λόχος Λυσσαρίδη) δεν πλαγιοκόπησε το Κιόνελλι;...».
καταλαβαίνεις λοιπόν πόσο εύκολο είναι να δημιουργηθούν εσφαλμένες εντυπώσεις από μια κατά τα άλλα αξιόπιστη διήγηση! Θυμόταν ο άνθρωπος ότι το 11 ΤΣ το αποκαλούσαν και λόχο Λυσσαρίδη
(προφανώς λόγω γειτνίασης με την οικία Β.Λ.)!
Για το πού υπηρέτησα και τι έκανα στην ΕΦ την περίοδο 1973-1975 δεν είναι σωστό να το προβάλω. Απλώς δεν είμαι ανεύθυνος για να μιλώ για πράγματα που δεν γνωρίζω.

4. Κοιτάζοντας γύρω μας, σε Λευκωσία και Αθήνα, διαπιστώνει κανείς ότι ασφυκτιούμε όλοι μας, νέοι και παλιοί,εν μέσω δοσιλόγων πολιτικών, έτοιμων να μας παραδώσουν, επισήμως και εννόμως, στους Νεο-Οθωμανούς. Στην Αθήνα, πολιτικοί, δημοσιογράφοι και εργολάβοι,όλοι τους πουλημένα καλόπαιδα των ξένων μυστικών υπηρεσιών και της Wall Street, παρέδωσαν τους Έλληνες σε μια νέα αδίστακτη Ξενοκρατία. Κλέβουν οι τοκογλύφοι την σύνταξη του γεράκου και του λένε και από πάνω«καλά να πάθεις απατεώνα κωλόγερε, μου ήθελες και Cayenne»!

5. Από το 1963 η προδοσία είναι διαχρονική και με πολλούς παίκτες. Διαβάστε από τα πλήρως τεκμηριωμένα βιβλία του Σ.Παπαγεωργίου και ειδικά από το «Από την ΕΟΚΑ στην ΕΟΚΑ Β'» και από μικρές λεπτομέρειες θα φανεί τι πραγματικά έγινε το 1963-64, το 1967 (Σ.Π.«Επιχείριση Κοφίνου»)κλπ.
Ερωτήματα αμείλικτα:

1. Το 1964 οι Αμερικάνοι επέτρεψαν την κάθοδο του Γρίβα και της Μεραρχίας διότι κάποιοι στην Αθήνα τους υποσχέθηκαν ότι η Μεραρχία θα επέβαλε το Σχέδιο Άτσεσον; Ή απλώς η Μεραρχία ήρθε και εδραίωσε την ασφάλεια των Ελλήνων της Κύπρου;

2. Γιατί το 1965 η γριβική εφημερίδα «Πατρίς» δημοσίευσε αυτούσιο το σχέδιο «Ακρίτας» και στην ουσία έδωσε απρόσμενο δώρο στους Τούρκους παρέχοντας άλλοθι για την ΤΜΤ, την Τουρκανταρσία του 1963 και τις διχοτομικές τους απαιτήσεις;

3. Το 1967, ποιος τελικά επέβαλε την στρατιωτική επιχείριση στην Κοφίνου, παρά την σφοδρότατη αρχική αντίδραση του Γρίβα;
Ποιοι Κύπριοι και Ελλάδίτες είδαν με πολύ καλό μάτι την αποχώρηση της Μεραρχίας;
Μακάριος, Γιωρκάτζης, Γ. Παπαδόπουλος;

4.Από το 1967,όπως πολύ σωστά παρατηρείς, αφέθηκε να φθείρεται το υλικό και το επίπεδο εκπαίδευσης των μονάδων της ΕΦ, ενώ η εφεδρεία ήταν μόνο οι αποθήκες των ΤΕ! Οι αποθήκες της εφεδρείας αποτελούσαν για ορισμένους ασυνείδητους το μέσο κάλυψης των φθορών και των απωλειών της ενεργού μονάδας.

5. 1971-1974, Γρίβας και ΕΟΚΑ β',
Βία, αντιβία, πόκερ Μακάριου με Χούντα,πραξικόπημα,ομιλία Μακάριου στα ΗΕ, σικέ εισβολή των Τούρκων με τους ηλίθιους προδότες της Αθήνας όλα αυτά έσπειραν το θάνατο και την καταστροφή.

Ενωμένοι Πολίτες είπε...

Λεμεσίανικο Lobby

Με λύπη μας σας αναφέρουμε ότι η οργάνωση μας "Ενωμένοι Πολίτες" δέχεται αλλεπάλληλα κτυπήματα και απειλές από άτομα του πολιτικού κόσμου. Εκφραστήκαμε δημόσια για την ύπαρξη του Lobby για την Λεμεσό με πρωταγωνιστές τον Δήμαρχο Λεμεσού, Νεοκλή Συλικίωτη, πρώην Υπουργό Συγκοινωνιών και έργων Νικολαΐδης, Μάριο Κάραγιαν, και άλλα πολλά στελέχη σε θέσης κλειδιά που παίρνονται αποφάσεις για τα κατασκευαστικά έργα και που θα διανέμονται τα κονδύλια, και ποίες προσφορές να κατοχυρώνονται. Τα τελευταία 4 χρόνια όλα τα έργα στις άλλες πόλεις έχουν σταλώσει και δεν προχωράνε ενώ στην Λεμεσό δια μαγείας όλα κυλάνε ρόδινα χωρίς καμία δυσκολία και φυσικά χρήμα άφθονο.

Έτσι η οργάνωση αποφάσισε να στηρίξει με οποιονδήποτε τρόπο, την πληροφόρηση του κόσμου, διότι το εν εξελίξει lobby λειτουργεί εις βάρος των άλλων πόλεων. Με αυτόν τον τρόπο θα συγκροτηθούν όλες οι φωνές και να ξυπνήσει ο κόσμος να δει τι γίνετε γύρο του.

Θα επανέλθουμε.

Ευχαριστώ.