«Διαφωνώ με αυτά που λες, αλλά θα κάνω ότι μπορώ, για να μπορείς να εκφράζεις ελεύθερα την άποψή σου». Η ρήση αυτή του Βολταίρου είναι το ευαγγέλιο του δικαιώματος της ελεύθερης έκφρασης της αντίθετης άποψης. Αυτή την αντίθετη άποψη πρέπει να μπορεί να την εκφράζει ελεύθερα και άφοβα ο κάθε ένας που έχει αντίθετη άποψη, γνώμη ή θέση. ‘Ομως πρέπει να τονίσουμε μερικά πράγματα για την αντίθετη άποψη. Για την άλλη άποψη.
Η άποψη του Εφιάλτη, που ήθελε τους Πέρσες να υπερφαλαγγίσουν τους Σπαρτιάτες και να κυριεύσουν την Αθήνα και την Σπάρτη, δεν ήταν αντίθετη άποψη. Για τούτο και η ιστορία την ονόμασε προδοσία και το όνομα εφιάλτης έγινε συνώνυμο του προδότη.
Ο Ιούδας είχε αντίθετη άποψη από το Χριστό. Την εξέφρασε μια και μοναδική φορά, εισπράττοντας τα αργύρια. ‘Υστερα αυτοκτόνησε. ‘Εκτοτε κανένας δεν ισχυρίστηκε ότι του στέρησαν το δικαίωμα της άλλης άποψης. Απλώς το όνομά του ταυτίστηκε με την προδοσία.
Οι περίφημοι «τουρκοπροσκυνημένοι», τους οποίους ο γέρος του Μωριά θεωρούσε ότι τους ταίριαζε η «φωτιά και το τσεκούρι», είχαν και αυτοί αντίθετη άποψη από τους ‘Ελληνες που ξεσηκώθηκαν και πέθαιναν για την ελευθερία της ‘Ελλάδας. Κανένας δεν κατηγόρησε τον Κολοκοτρώνη, ότι τους απειλούσε ή ότι τους στέρησε το δικαίωμα της έκφρασης της αντίθετής τους άποψης. Γιατί δεν είχαν αντίθετη άποψη. Απλώς ήταν προδότες.
Στα χρόνια της γερμανικής κατοχής στην Ελλάδα κάποιοι είχαν την άποψη, ότι έπρεπε να αξιοποιήσουν την κατοχή, συνεργαζόμενοι και τα κατοχικά στρατεύματα, για να αποκτήσουν πλούτη, όταν οι ‘Ελληνες πέθαιναν αντιστεκόμενοι. Αυτοί απλώς χαρακτηρίστηκαν δοσίλογοι και κανένας δεν σκέφτηκε ότι στερήθηκαν του δικαιώματος να εκφράζουν ελεύθερα την διαφορετική τους άποψη.
Στα χρόνια του απελευθερωτικού αγώνα, όταν οι αγωνιστές ανέβαιναν τα σκαλοπάτια της λευτεριάς ή ανέβαιναν στο ικρίωμα της αγχόνης, κάποιοι είχαν αντίθετη άποψη. Και την εξέφραζαν, φορώντας κουκούλες για να καταδώσουν τους αγωνιστές της ελευθερίας. Κανένας δεν είπε ποτέ ότι η εκτέλεσή τους ήταν στέρηση του δικαιώματός τους να εκφράσουν την αντίθετη άποψη.
Ο Εφιάλτης, ο Ιούδας, οι δοσίλογοι της γερμανικής κατοχής και οι κουκουλοφόροι που έδειχναν στους ‘Αγγλους τους αγωνιστές της ΕΟΚΑ δεν είχαν δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα την αντίθετη άποψη τους. Γιατί η αντίθεσή τους ήταν απλώς προδοσία.
Η χούντα, που οργάνωσε το πραξικόπημα το 1974 και οι υποστηρικτές της χούντας και συνεργοί στο πραξικόπημα, είχαν άλλη άποψη, αντίθετη με την άποψη του Μακαρίου, που τον υποστήριζε η συντριπτική πλειοψηφία του λαού. Εξέφραζαν με απειλές την άποψή τους. Και την επέβαλαν με το πραξικόπημα, που άνοιξε την πόρτα της εισβολής στην καραδοκούσα Τουρκία. Το πραξικόπημα χαρακτηρίστηκε προδοτικό και οι ηγέτες του προδότες. Η αντίθετη άποψή τους ήταν απλώς προδοσία.
Το 2004 ο λαός εξέφρασε δημοκρατικά την άποψή του και με το δημοψήφισμα απέρριψε τη διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Σήμερα η άλλη άποψη της εποχής του δημοψηφίσματος προσπαθεί να γελοιοποιήσει το ηχηρό ΟΧΙ του κυπριακού λαού, συκοφαντεί τον ηγέτη της πλειοψηφίας του λαού και προσπαθεί να πείσει το λαό να «διορθώσει» το ηχηρό ΟΧΙ και να απαντήσει με ένα δουλοπρεπές ΝΑΙ στην απαίτηση της Τουρκίας και των συμμάχων της. Αυτή είναι ή άλλη άποψη, που κάποιοι θέλουν να την επιβάλουν δημοκρατικά ως λύση. Αν ζούσε ο Κολοκοτρώνης σίγουρα θα έλεγε ξανά τη γνωστή του ρήση. Εμείς λέμε απλά. «περιφρονήστε τους τουρκολάγνους και τους τουρκοπροσκυνημένους (και τονίζουμε ότι δεν εννοούμε όσους καλόπιστα ή από απελπισία ψήφισαν ΝΑΙ, αλλά κάποιους που προβόκαραν ενσυνείδητα). Αγωνιστείτε για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, όπως την εκφράζουν καθημερινά και αλαζονικά και δώστε τους ξανά την απάντηση, όταν θα ζητήσουν τη ψήφο σας».
ΘΕΟΦΙΛΟΣ - για το christofias-watch
Πόσο woke νεοχλεχλές παραμένεις Πιέρρο Τζανετάκο;
-
Αυτοί οι άθλιοι αριστεροί που έχουν επιστρατεύσει οι νεοφιλελεύθεροι
χλεχλέδες της Ντόρας για να αμαυρώσουν την πατριωτική συνείδηση του Αντώνη
Σαμαρά...
44 Σχόλια:
φιλε Θεοφιλε διορθωσε σε παρακαλω την ημερομηνια για το δημοψηφισμα
Φίλε ΘΕΟΦΙΛΕ,διόρθωσε σε παρακαλώ τα σκουριασμένα μυαλά σου!
Ο Βολταιρος δεν ειπε το « Διαφωνω με αυτα που λες αλλα θα πολεμησω μεχρι θανατου/θα κανω τα παντα για να εχεις το δικαιωμα να το λες»
Πολυ σωστη ρηση αλλα δεν ειναι ιστορικο ντοκουμεντο πως την ειπε ο Βολταιρος.
Επισης πως συνδιαζετε σε αυτη την αναρτηση το : «οι προδοτες δεν ειναι αντιθετη αποψη και φωτια και ξεκουρη στους προδοτες»
με το « Διαφωνω με αυτα που λες αλλα θα πολεμησω μεχρι θανατου/θα κανω τα παντα για να εχεις το δικαιωμα να το λες»
Με τα τελευταια που εγιναν μηπως αυτο το μπλογκ ισως να πρεπει να μεν μιλα για φωτιες και τσεκουρια ;
Καλο θα ηταν να χαμηλοσετε λιγο τους τονους. Καμποσος κοσμος πιστευει πως το ΝΑΙ σε σχεδιο Αναν ειναι η καταστροφη της Κυπρου αλλα δεν μιλαει για φωτιες και τσεκουρια. Δεν μπορεις να συγκρινεις δημοκρατικες διαδηκασιες στις οποιες καποιοι επιλεγουν κατι καταστροφικο, με καταστασεις οπως αυτες του πραξικοπηματος της Χουντας του ελληνικου εμφυλιου και κατοχης η της Ελληνικης επαναστασης.
Αλλες οι συνθηκες σε τετοιο κλιμα και αλλες οι συνθηκες στην σημερινη Κυπρο.
Μπορεις βεβαια να συγκρινεις την κατασταση με την εκλογη του Χιτλερ στην Ναζιστικη Γερμανια. Προσωπικα εγω πιστευω πως οι Δημοκρατιες πρεπει να εχουν δικλυδες ασφαλειες και πρεπει να απαγορευουν την αυτοκαταργηση τους.
Σε ενα νορμαλ κρατος τελοσπαντων. Απλως σε ενα τετοιο κρατος δεν θα επιτρεπεται κανενας να καταργησει το δημοκρατικο πολιτευμα και να δημιουργησει εκ περιτροπης προεδριες. Αυτο θα προνοει το συνταγμα.
Αυτη η αποψη για καταργηση της δημοκρατιας βεβαια θα ειναι σεβαστο το δικαιωμα της να υπαρχει ως αποψη, αλλα στην πραξη δεν θα μπορει κανενας να καταργησει την δημοκρατια επειδη περιστασιακα ειχε την εξουσια.
Αυτη ειναι η αρχη μου οχι για την Κυπρο αλλα για ολες τις δημοκρατιες στον κοσμο.
Συμπεριλαμβανομενης δηλαδη και της Κυπρου. Για μενα εχει ηθικη υποχρεωση ο καθε Προεδρος της Κυπριακης δημοκρατιας να μην εργαζεται για καταργηση της δημοκρατιας στην Κυπρο.
Επισης ειναι μια ακρως φασιστικη και ακραια αποψη να λεει καποιος πως η εκ περιτροπης προεδρια ειναι καλη.
Οπως ακραιος και φανατισμενος ειναι να λεει καποιος φωτια και ξεκουρι στους προδοτες. Διοτι δυναμιτιζει το κλιμα. Δεν θελουμε κοινωνιες με επαναστασεις, και εξεγερσεις και εμφυλιους ελπιζω.
Χωρις βια ως πολιτισμενα οντα μεσω των νομων μπορουμε να λυσουμε τα οποιαδηποτε προβληματα.
Αρα ναι, συμφωνω πως δεν ειναι απλως μια αποψη το "Καταργηση της δημοκρατιας στην Κυπρο", διαφωνω με τα παραδειγματα για φωτια και ξεκουρι στους προδοτες κτλ κτλ.
Ειδικα στην περιπτωση της Χουντας, εμφυλιου στην Κυπρο και Τουρκικης εισβολης- εαν τα χειριζομαστε καλυτερα τα πραγματα εμεις στην Κυπρο, με περισσοτερο νου και λιγοτερο φανατισμο πιθανον να γλιτωναμε που πολλα δεινα.
Η απαντηση σε τετοιες απαραδεχτες φασιστικες αποψεις δεν ειναι αλλες παρα να της χαρακτηρισεις αυτο που ειναι. Και τις προσβαλλεις και δεν δυναμιτιζεις το κλιμα.
Η ρήση μάλλον ανήκει στην Beatrice Hall και την έγραψε στο βιβλίο The friends of Voltaire; (1906)
http://www.archive.org/details/friendsofvoltair00hallrich
Πολύ καλό Θεόφιλε!
Μπράβο!
Το θέμα της εκ περιτροπής προεδρίας ήταν στο προσκήνιο συνεχώς και είναι αυτό που κράτησε μακριά και τη συμφωνία.
ΕΔΕΚ, ΕΥΡΩΚΟ και Οικολόγοι ήταν έντονα εναντίον, όπως και το ΔΗΚΟ που βρέθηκε διά του Προέδρου του συνεχώς κοντά στον Δημήτρη Χριστόφια.
Ο ΔΗΣΥ υποστηρίζει λόγω των αντιδράσεων απόσυρση με ανταλλάγματα.
Ο Πρόεδρος αν και επανέλαβε πως η πρότασή του είναι πακέτο και υπενθύμισε πως ο Έρογλου απορρίπτει τη σταθμισμένη ψήφο, ωστόσο δεν παρέλειψε να πει πως η αδύνατη πλευρά
δύσκολα αποσύρει θέσεις.
Τι εννοεί ο Πρόεδρος όταν λέει η αδύνατη πλευρά;
Εννοει πως οι Τουρκοι παραμενουν απαιτητικοι και οι γεναιοδωρες προσφωρες του δεν ηταν αρκετες. Ανταλαγματα ; Μπα. Πρεπει να δωσει τζι'αλλα.
Από τη στιγμή που κατεβαίνεις σε "διαπραγματεύσεις" πιστεύοντας ότι είσαι η "αδύνατη πλευρά" τότε είσαι χαμένος από χέρι!
Αν o Πρόεδρος θεωρεί ότι είμαστε η αδύνατη πλευρά στη διαπραγμάτευση με την Τουρκία τότε γιατί δεν μιλά κατευθείαν με την Τουρκία;
Πως η Ελληνοκυπριακή κοινότητα συζητάει με την Τουρκοκυπριακή Κοινότητα για "πολιτική ισότητα" πιστεύοντας ότι είναι η αδύνατη πλευρά;
Ένα δωδεκάχρονο παιδάκι βλέποντας τις ειδήσεις ρωτάει τον μπαμπά του:
- Μπαμπά, τι είναι πολιτική;
Ο πατέρας, που είναι φανερά ικανοποιημένος που ο γιος του δείχνει σημάδια ωριμότητας, του απαντάει με ένα παράδειγμα:
- Κοίταξε παιδί μου... Μια χώρα είναι σαν μια οικογένεια. Πάρε για παράδειγμα τη δική μας.
Η μαμά, είναι σαν την κυβέρνηση, κανονίζει τα πάντα μέσα στο σπίτι. Εγώ, ο πατέρας, είμαι σαν το μεγάλο κεφάλαιο, στηρίζω την οικονομία του σπιτιού.
Η υπηρέτρια, είναι σαν την εργατική τάξη, κάνει όλες τις εργασίες που πρέπει να γίνουν.
Εσύ, είσαι η κοινή γνώμη που παρατηρεί τα όσα συμβαίνουν γύρω της. Τέλος, το μωρό που έχουμε σπίτι συμβολίζει το μέλλoν της χώρας.
Σκέψου τα όλα αυτά το βράδυ, και αύριο θα συζητήσουμε για τα συμπεράσματα που έβγαλες, εντάξει;
- Εντάξει μπαμπά, απαντάει ο μικρός, και σκεφτικός πηγαίνει στο κρεβάτι του.
Στη διάρκεια της νύχτας και ενώ σκεφτόταν τα σοφά λόγια του πατέρα, ακούει κλάματα από την κούνια του μωρού. Σηκώνεται πάνω, πλησιάζει την κούνια και βλέπει ότι το μωρό έχει λερωθεί...
Πηγαίνει στην κρεβατοκάμαρα να το πει στην μητέρα του, ανοίγει την πόρτα και βλέπει μόνο τη μητέρα του στο κρεβάτι να κοιμάται.
Ο πατέρας άφαντος! Τον πιάνει πανικός!
Από την μισάνοιχτη πόρτα του δωματίου υπηρεσίας, ακούει ύποπτους θορύβους... Πλησιάζει, κοιτάει και βλέπει τον πατέρα του με την υπηρέτρια στα τέσσερα! Κάγκελο ο πιτσιρίκος!!!
"Τι να κάνω;", σκέφτεται, "να ξυπνήσω την μαμά; Θα δει τον μπαμπά με την υπηρέτρια. Να διακόψω τον μπαμπά; Ντρέπομαι, και ποιος θα αλλάξει το μωρό;;; Εγώ δεν ξέρω να το κάνω..."
Αποφασίζει, λοιπόν να κάνει την πάπια και πάει για ύπνο. Το επόμενο μεσημέρι, μετά το φαγητό, λέει ο πατέρας στον γιο:
- Λοιπόν; Σκέφτηκες αυτά που σου είπα εχθές;
- Ναι πατέρα, τα σκέφτηκα.
- Και τι συμπέρασμα έβγαλες;
- Όταν η κυβέρνηση κοιμάται, το μεγάλο κεφάλαιο πηδάει την εργατική τάξη , η κοινή γνώμη αδιαφορεί, και το μέλλον της χώρας είναι βυθισμένο στα σκατά !!
τελικα (μετα και το χτεσινο φτυσιμο του εθνικου συμβουλιου), εκτος απο το 55% (συμφωνα με τα γκαλοπ) του ακελ που συμφωνει με τους χειρισμους του, ο προεδρος μειοψηφιας ,κυριος χριστοφιας, για ποιους διαπαραγματευεται?
ΤΣΙΕΛΕΠΕ,πες μου ειλικρινά.Γράφεις και με το nick ΑΙΑΝΤΑΣ;Πώς δικαιολογείται η ίδια φρικτή γραφή και η ίδια ανεκδιήγητη ηλιθιότητα σε δυο διαφορετικά άτομα;
Το γινάτι που έχουν τα παπαγαλάκια του AKEL να επιμένουν στις φιλοτουρκικές τους παραχωρήσεις επιμένοντας ότι τις έκαναν άλλοι έχει γίνει παροιμιώδες.
Άκουγα σήμερα από το Λάζαρο τον Χριστοφίδη του AKEL και γαμώ το! Καταπίνουν κασέτα και την επαναλαμβάνουν όλοι τους συνέχεια; Έτσι κάνουν και τα στρατόπεδα της ΕΔΟΝ στα Περβόλια;
Ο/Η arxiepiskopos είπε...
Οι 3 αυτές έννοιες είναι αλληλένδετες , κάτι που η ελληνική γλώσσα μας το δείχνει με την παρακάτω εξίσωση :
ΠΑΤΡΙΣ = 80+1+300+100+10+200 = 691
ΚΡΑΤΟΣ = 20+100+1+300+70+200 = 691
ΙΣΤΟΡΙΑ =10+200+300+70+100+10+1 = 691
Άρα, πατρίς = κράτος = ιστορία = 691 ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΕΛΑΣΓΕ,ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:ΚΑΣΤΡΟ=20+1+200+300+100+70=691 ΕΠΙΣΗΣ:ΣΚΑΡΤΟ=200+20+1+100+300+70=691!Tώρα κατάλαβα το "Κάθε σπίτι καιΚΑΣΤΡΟ" του Λυσσαρίδη,που μετά την παραδοχή του για επιθυμία πρόκλησης πολέμου,αποκάλυψε το ΣΚΑΡΤΟ πολιτικό προφίλ του!!!
18 Μαΐου 2010 11:58 μ.μ.
Φίλε arxiepiskopos είναι εμφανές το ότι είσαι ειδήμων στην ελληνική γλώσσα , όμως το πιο πάνω παράδειγμα που έχεις επικολλήσει σε σχόλιο μου, προκαλεί θαυμασμό μόνο σε κάποιον αδαή.
Και ο λόγος είναι πάρα πολύ απλός. Και οι 2 λέξεις , σκάρτος και κάστρο έχουν Λατινική ρίζα και προέλευση άρα δεν έχουν τη μαθηματική η αριθμητική και μουσικότητα της ελληνικής γλώσσας.
Άρα άκυρα και τα όποια σχόλια σου προς το Γιατρό.
ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΕΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΓΝΟΙΑ.
Αριστοτέλης
19 Μαΐου 2010 7:26 μ.μ.
Το παρακάτω σχόλιο είναι δανεικό από σελίδα στο facebook.
Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤ' Δημοτικού επευφημεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπαίδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία
το αντίστοιχο βιβλίο των Τούρκων διδάσκει στους μαθητές ότι:
-Σελίδα19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».
Σελίδα 21. Η Ελλάδα δεν έχει τη
δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)
-Σελί δα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία
είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».
-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας.Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».
Αυτά και άλλα πολλά αντιλαμβάνεται κάποιος από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου. Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται τα «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (EgeDenizinde TurkHaklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1955! με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά.
Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης!
Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες, Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο. Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού»,του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!
Ακόμη πιο προχωρήμενη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunaniliskilerive filiki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το...2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης,Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής.
Η εργασία του εγκρίθηκε απ' το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικα σχολεία.
Φυσικά οι τούρκοι ιστορικοί ξέχασαν να πουν ότι είμαστε και αδέλφια μιας και έχουμε κοινή καταγωγή.
Αυτή τη δουλειά την κάνουν εργολαβικά οι ΝΑΙΝΕΚΟΙ και κάποιοι ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ που συστηματικά καπνίζουν συγκεκριμένη μάρκα πούρων.
ΠΕΛΑΣΓΕ,γνωρίζω την ετυμολογία των λέξεων ΚΑΣΤΡΟ και ΣΚΑΡΤΟ.Καταλαβαίνεις πως χρησιμοποίησα τη μέθοδο αυτή για λόγους ειρωνείας.Να το πω πιο απλά;Όταν ο γιατρός μάς παραμύθιαζε για αμυντική θωράκιση,όπως απέδειξαν τα πρακτικά του Εθνικού Συμβουλίου,στην πραγματικότητα ονειρευόταν πρόκληση ελληνοτουρκικού πολέμου.Αυτό είναι ΣΚΑΡΤΗ και ανεύθυνη πολιτική.Αυτό ήθελα να τονίσω κι ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις.Συγχαρητήρια για τη γλωσσική σου κατάρτιση.
ΠΕΛΑΣΓΕ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΣ.................................................
Το πρωί ο πρόεδρος Χριστόφιας δια μέσω του κυβερνητικού εκπροσώπου, κάλεσε τα πολιτικά πρόσωπα όπως αποφεύγουν δημόσιες συζητήσεις επί ευαίσθητων θεμάτων γιατί επηρεάζει την ΕΥΕΛΙΞΙΑ του προέδρου και αποδυναμώνει τις θέσεις μας.
Κι άλλο?????
Τελικά ποιος έκανε τα δώρα στον Ταλάτιο ? Μήπως η αντιπολίτευση ?
Μήπως τελικά δεν παρέλαβε το καινούργιο και ευέλικτο όχημα του ο πρόεδρος?
Ενώ όμως η τουρκοκυπριακή δεξιά προωθούσε ένα μοντέλο εθνοτικού εθνικισμού δίνοντας έμφαση στην κοινή καταγωγή και κουλτούρα με τους Τούρκους, η αριστερά προωθούσε ένα μοντέλο πολιτειακού εθνικισμού [civic nationalism] (Smith 1991) ή κυπροκεντρισμού, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον κοινό χώρο της Κύπρου και των ανθρώπων που ζουν σε αυτό ως (εν δυνάμει) κοινή πολιτεία Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων. Με την άνοδο στην εξουσία του αριστερού κόμματος CTP (Ρεμπουπλικανικό Τουρκικό Κόμμα) ξεκίνησε μια ριζοσπαστική αλλαγή των σχολικών εγχειριδίων ιστορίας με την άμεση παραγωγή τριών νέων βιβλίων για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα οποία καλύπτουν την ιστορία της Κύπρου από την άφιξη των πρώτων κατοίκων μέχρι το παρόν. Τα βιβλία αυτά πρωτοκυκλοφόρησαν το 2004 και αναθεωρήθηκαν το 2005 (ΜΕΚΒ 2005α, 2005β, 2005γ).
Η βασικότερη διαφορά με τα προγενέστερα εστιάζεται στην προσέγγιση τους στις έννοιες έθνος, εθνικισμός και ταυτότητα. Ο όρος «μητέρα-πατρίδα» για την Τουρκία δεν χρησιμοποιείται καθόλου και αντί αυτού χρησιμοποιείται συχνά η φράση «το νησί μας», ώστε να δημιουργηθεί ταύτιση με την Κύπρο αντί της Τουρκίας. Η λέξη «πατρίδα» χρησιμοποιείται τώρα αποκλειστικά για την Κύπρο (ΜΕΚΒ 2005β: 75). Γίνεται μάλιστα κριτική στα προγενέστερα βιβλία για το ότι «διδασκόταν ότι η Κύπρος είναι μια Τουρκική πατρίδα» (ΜΕΚΒβ: 65). Χρησιμοποιείται συχνά η λέξη «Κύπριοι», μια έννοια που συμπεριλαμβάνει και ελληνοκύπριους και τουρκοκύπριους, υποστηρίζοντας, για παράδειγμα, ότι η Κύπρος ήταν ο τόπος που όλοι αναγνώριζαν ως κοινή τους πατρίδα (ΜΕΚΒ 2005β: 59).
Φίλε ΑΙΑΝΤΑΣ ούτε γω τα ήξερα μέχρι ψες. Τα δημοσίευσε κάποιος συνέλληνας από ελλάδα. Φυσικά θα ψάξω το θέμα για επαλήθευση και για να δω τι διδάσκονται περί Κύπρου.
Επισημαίνεται ότι οι Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι είχαν πολλές ομοιότητες και ότι αυτά που τους διαχώρισαν ήταν τα κινήματα των εθνικισμών, προερχόμενα από τις «μητέρες-πατρίδες», που υιοθετήθηκαν στην Κύπρο και η πολιτική του «Διαίρει και Βασίλευε» που εφάρμοσαν οι Βρετανοί (ΜΕΚΒ 2005β: 59).
Η ιστορία δεν παρουσιάζεται ως μονοδιάστατη ιστορία έχθρας, όπως στα προγενέστερα βιβλία. Αντίθετα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε παραδείγματα συνύπαρξης και συνεργασίας καθώς και ακόμα έμφαση στην οικονομική, πολιτιστική και κοινωνική ιστορία, δηλαδή στις σχέσεις και δραστηριότητες των λαϊκών στρωμάτων.
Όπως υποστηρίζεται, η συνεργασία ήταν συνηθισμένο φαινόμενο της καθημερινότητας από την Οθωμανική ως την πολύ πρόσφατη περίοδο σε πολλούς τομείς, όπως εργατικοί αγώνες, μουσική, ποδόσφαιρο, και εμπόριο (ΜΕΚΒ 2005β: 32, 39; ΜΕΚΒ 2005γ: 22, 32, 46-48, 51, 110-111). Οι Τουρκοκύπριοι (όπως και οι Ελληνοκύπριοι) δεν παρουσιάζονται ως μονολιθική κατηγορία και ούτε φέρονται να υπάρχουν ως εθνότητα εξ ανέκαθεν, αλλά εξηγείται πως σταδιακά καλλιεργήθηκε και υιοθετήθηκε τόσο η τουρκική όσο και η ελληνική εθνική ταυτότητα στην Κύπρο. Εφόσον η ταυτότητα δεν παρουσιάζεται ως ιστορικά προκαθορισμένη και δεδομένη, αλλά ως κοινωνική διαδικασία και ως πολιτική επιλογή, το πεδίο αφήνεται ελεύθερο και για μια μελλοντική ανασυγκρότηση της τουρκοκυπριακής ταυτότητας στο πλαίσιο μιας επανενωμένης Κύπρου, που αποτελεί και το πάγιο πολιτικό αίτημα της τουρκοκυπριακής αριστεράς.
φιλε Πελασγε να σε παρακαλεσω οτι σημαντικο προκυψει να το αναρτησεις γιατι το αντικειμενο αυτο ειναι τρομερα ευαισθητο και επικινδυνο για εμας...
Ειναι καιρος να καταρευση σε Ελλαδα και Κυπρο η υποτιθεμενη Ελληνο Τουρκικη φιλια και ο κοσμος να αντιληφθει πως ενα τετοιο μονοπλευρο παιχνιδι θα οδηγησει σε μια ακομη εθνοκαθαρση απο τα 'αδερφια μας' τα αγαπητα...
Οσο για τους πατρωνους της δηθεν φιλιας εντος των συνορων καιρος ειναι να αποκαλυφθουν οι πραγματικοι λογοι που υπνοτιζουν και παραπλανουν τον κοσμο... Σιγουρα καποια απειλη σε συνδιασμο με ενα παχουλο Ελβετικο λογαριασμο...
Σε παρακαλω ακομη μια φορα να δημοσιευσεις τα ευρηματα σου.
Εγω προσωπικα ειμαι σχεδον σιγουρος το τι θα ανακαλυψεις ομως καλα ειναι να τεκμιριωθει...
Ποτε δεν υπηρξε και ποτε δεν θα υπαρξη τετοιο πραγμα οχι γιατι εμεις δεν το θελουμε . Αντιθετα ολοι μας το επιζητουμε ομως για να γινει αυτο χρειαζεται αγνοτητα προθεσεων απο την Τουρκια κατι που ποτε σε ολη της την Ιστορια δεν ειχε
Anefiskope,
Πως σχολιάζεις το γεγονός πως ο μάστρος σου Άντρος Κυπριανού ΕΓΛΕΙΦΕ πατόκορφα τον Λυσσαρίδη στην ομιλία του στο Δάλι;
Δεν νιώθεις μαλάκας που εσύ βρίζεις τον Λυσσαρίδη και το αφεντικό σου τον γλύφει, εκθέτοντας σε εσένα και τα άλλα στελέχη της Επαγρύπνησης ανεπανόρθωτα;
Εγκωμιαστικά σχόλια για τον Β. Λυσσαρίδη
| Εκτύπωση | 12/05/2010 |
Ως μία από τις σημαίνουσες πολιτικές προσωπικότητες της Κύπρου χαρακτήρισε τον Βάσο Λυσσαρίδη ο ΓΓ του ΑΚΕΛ Άντρος Κυπριανού, σε χαιρετισμό του σε εκδήλωση του Δήμου Ιδαλίου προς τιμήν του κ. Λυσσαρίδη. Έκανε λόγο για έναν πολιτικό «που φέρει μαζί του πολλή πείρα και πολλές γνώσεις, αποτέλεσμα της έντονης δράσης του στα κοινά από πολύ νεαρή ηλικία», που «μέχρι σήμερα διατηρεί ακμαίο πνεύμα, με διαυγή κρίση και μεστό πολιτικό λόγο», αλλά και που χαρακτηρίζεται από διαχρονική συνέπεια και συνέχεια στις πολιτικές του θέσεις.
«Δεν είναι νοητό να μιλάει κάποιος για την ΕΔΕΚ και να μη φέρει στο μυαλό του, ή να μην αναφέρει το όνομα Βάσος Λυσσαρίδης», σημείωσε ο κ. Κυπριανού. Είπε, ακόμη, πως το ΑΚΕΛ έδωσε πολλούς αγώνες μαζί με την ΕΔΕΚ σε πολλές φάσεις της σύγχρονης κυπριακής ιστορίας. «Υπερασπιστήκαμε τη δημοκρατία και τη νομιμότητα στις πιο μαύρες περιόδους. Δώσαμε μαζί πολλούς κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες, επιτυγχάνοντας σημαντικά αποτελέσματα για τους εργαζόμενους και την κυπριακή κοινωνία», σημείωσε, προσθέτοντας πως «σ’ αυτούς τους κοινούς αγώνες και δράση καθοριστική ήταν και η συνεργασία με τον Βάσο Λυσσαρίδη». «Ανεξάρτητα από τις όποιες διαφορές και τις όποιες διαφωνίες προέκυψαν κατά καιρούς ή εξακολουθούν και σήμερα να υφίστανται, εκτιμούμε ότι ως πολιτικές δυνάμεις και πολιτικά πρόσωπα είμαστε φυσικοί σύμμαχοι, που θα βρεθούν ξανά μαζί στον πολιτικό στίβο», πρόσθεσε και ευχήθηκε στον Βάσο Λυσσαρίδη «να είναι πάντοτε καλά, να ζήσει πολλά χρόνια, ακμαίος, δυνατός και ενεργός», και «να συνεχίσει να προσφέρει στο κόμμα του και στον κυπριακό λαό».
Κύριοι της επιτροπής για αποκατασταση της κλανιάς στην Κύπρο, μπορείτε σας παρακαλώ να τον ρωτήσετε τι έγιναν τα 20 εκ ευρώ που δοθηκαν στο Χαρβαντ? ερωτήσεις οπως γιατί δοθηκαν ?, πιος τα πήρε?κλπ κλπ?
ΠΕΝΤΑΡΌΓΙΩΡΚΟ,με το να προβάλλω τις περί πολέμου θέσεις του γιατρού δεν τον βρίζω.Λέω γεγονότα.Όσο για τα σχόλια του Άντρου Κυπριανού πιστεύω ότι πρόκειται για τυπική εκδήλωση ευπρέπειας σε εκδήλωση για το γιατρό.Εσύ θα έβριζες κάποιο στου οποίου την τιμητική εκδήλωση παρίστασαι;Είναι και 90 χρονών κι ως γνωστόν "Ο θανών δεδικαίωται".Τι τώρα,τι λίγο αργότερα οι καθιερωμένοι έπαινοι.Αυτό δε δηλοί και πολιτική προσέγγιση.
έχω διαβασει σε κυπριακή εφημερίδα παγκυπριας κυκλοφορίας οτι ο Λυσσαρίδης είταν κρυμένος στην πρεσβειά της λυβυής το 1974. Εχω διαβάσει επίσης οτι ζεί σε κυβερνητική κατοικία....
είναι ολα αυτα αλήθεια? εαν είναι ψέματα τοτε μπορειτε να μου πείτε που πολέμησε ο ρήτορας το 1974????
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Η ΕΔΕΚ, το ΔΗΚΟ, το ΕΥΡΩΚΟ, οι 1.910 (Πορδικολόγοι) και κάποιες άλλες δυνάμεις και μονάδες της πολιτικής μας ζωής, τσαντίζονται αφάνταστα με κάτι τέτοια διλήμματα διότι τους φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση για έναν πολύ απλό λόγο: Ανάμεσα στη Διζωνική και τη Διχοτόμηση, επιλέγουν εδώ και καιρό το δεύτερο ως το μη χείρον. Απλώς δεν έχουν τα κότσια να βγουν και να το πουν. Θέλουν να πιστεύουν (ακόμη και μετά από τόσα χαστούκια που εισπράξαμε) ότι μπορεί, ως εκ θαύματος, να προκύψει κάτι καλύτερο (κάπου, κάποτε...) και είναι διατεθειμένοι να το ρισκάρουν και να αφήσουν την οριστική διχοτόμηση να γίνει γεγονός.
μήπως διάβασες και που ήταν ο Χριστόφιας ή ο κορίος ασχολείται μόνο με τον Λυσαρίδη;
Ο καημός του κ. Βαρνάβα και του κόμματός του, ενός κόμματος το οποίο ξεκίνησε με λαμπρές προοπτικές αλλά παρότι μπορούσε να γίνει ένα σοσιαλιστικό κίνημα όπως τα άλλα της Ευρώπης κατέληξε ένα περιθωριακό πράγμα το οποίο κατάντησε να συμβαδίζει με το ΕΥΡΩΚΟ και την υπόλοιπη ακροδεξιά, όμηρος του «Flatline» του πολιτικού μυαλού του Ομήρου αλλά και των γεροντικών εμμονών του «συνότζαιρου» του άλλου Ομήρου (του ποιητή), ο καημός λοιπόν όλων αυτών είναι γιατί το ΡΙΚ έθεσε το δίλημμα «Ομοσπονδία ή Διχοτόμηση». 'Αλλον λόγο δεν μας είπαν.
Anefiskope,
Από την τοποθέτηση σου φαίνεται ξεκάθαρα πως:
1. Όντως νιώθεις μαλάκας και δεν ξέρεις τι να πεις. Ο Γλειφάνδρος μίλησε συγκεκριμένα και έγλειψε ουσιαστικά τον Λυσσαρίδη, μιλώντας για κοινούς αγώνες.
2. Είσαι στ' αλήθεια ο Anef_Oriwn, αφού εξέφρασες και πάλι τον αρρωστήμενο σου ηλικιακό ρατσισμό κατά του γιατρού, και μάλιστα ευχήθηκες κιόλας να πεθάνει.
Ωραία πολιτικά επιχειρήματα. Σφουγγάρισε λίγο τα σάλια του Γενικού Γλείφτη του ΑΚΕΛ, θα γλιστρήσει κάποιος και θα έχετε το κρίμα του.
Αυτό το μπλόκ κάνει 2 πράγματα
1. στηρίζει την πολιτική της τουρκίας η οποία είναι η διχοτόμιση της Κύπρου και η αναγνώριση του Ψευδοκράτους. Το κάνει αυτό στηρίζοντας το ΟΧΙ για λύση του Τασσου και πολεμόντας τις συνομιλίες για λύση του κυπριακου που γίνονται αυτή την στιγμή
2 Στηρίζουν πολιτικούς που δεν θέλουν λύση για προσοπικά οικονομικά η πολιτικά συμφέροντα. Παραδειγμα, στηριζουν τον Αγγελίδη του Δηκο ο οποιος μας οδήγησε στην καταστροφική αποφαση του ΕΔΑΔ για τις περιουσιες στα κατεχομενα.Επίσης δεν εστειλε τον γιο του να υπηρετήσει την εθνική φρουρα οπως έκανε και ο Ρικκος. Στηρίζουν τον Τάσσο που έδωσε ημερομηνία εναρξης ενταξιακών διαπραγματευσεων για την τουρκια, που ειπε ΟΧΙ σε ένα σχεδιο λύσης και που άφησε 400,000 εποικους και 50,000 τουρκικο στρατο σε αυτο το νησί.¨Εχω και άλλα πολλά παραδείγματα
3. προσπαθεί να διχάσει τον Κυπριακό λαό (ελληνοκυπριους και τουρκοκύπριους) παραδείγματα είναι οι αναρτήσεις που έβαζε για την δολοφονία του Αντη οτι τάχατες δολοφονηθηκε απο τουρκους, για την κλοπή της σορού του Τάσσου οτι ταχατες βρέυηκε ασβέστης απο τα κατεχομενα κλπ κλπ κλπ
με βάση την μέχρι σήμερα σταση των διαχειριστών αυτου του μπλοκ, έχω την έυλογη υποψία οτι οι διαχειριστές, μπορεί να είναι πράκτορες των τουρκων και της ΜΙΤ. τό είναι ένα λογικό συμπέρασμα, μακάρι να έχω λάθος..........
Κύριοι της επιτροπής για αποκατασταση της κλανιάς στην Κύπρο, μπορείτε σας παρακαλώ να τον ρωτήσετε τον Λιλλήκα τα ακολουθα ?
1 τι έγιναν τα 20 εκ ευρώ που δοθηκαν στο Χαρβαντ? ερωτήσεις οπως γιατί δοθηκαν ?, πιος τα πήρε?κλπ κλπ?
2 Ποσα πήρε το διαφημιστικό γραφείο της γυναικας του για την εκστρατεια υπερ του ΟΧΙ το 2004??
πενταρογιωρκε, ο arxiepiskopos σου εδωσε μια απαντηση, και εσυ ΣΑΦΩΣ και δεν την δεχτηκες. ναι πενταρογιωρκε μου, μονο εσυ εχεις δικαιο, ναι ναι. οτι σου μπει μες τον φασιστικο σου νου, τζινον ηταν! θα πριεσε οσπου να βαρεθεις! πιε λιη βραστη ΚΕΑΝ τζαι καμε μπανιο μες τα σαλια του Γ.Γ. του ΑΚΕΛ να σου περασει γιε μου!
ΑΙΑΝΤΑ, αυτους τους εθνικους κινδυνους, μονο εσυ και ο πλευρης τους βλεπετε! αν εισαι ρατσιστης τζαι μισας τους τουρκους, εν δικο σου το προβλημα, ενεν δικο τους!
ΡΗΓΑ, ΡΗΓΑ, εισαι εδω?
νικολας, παυλος, χριστος, χριστος, παυλος, ξενης, ττιμης, προδρομος
Μετά τον πρόεδρο Χριστόφια δια στόματος Κ.Ε. μίλησε και ο Γλειφάνδρας για ΕΥΕΛΙΞΙΑ.
Για πάνω από 40 χρόνια ξελαρυγγίζονταν φωνάζοντας ΝΑΤΟ ΣΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΕΟΚ – ΝΑΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ, ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ (ο Άντρος να κλείσει την πόρτα)και ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ – Ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ.
Τώρα τα τελευταία 2 χρόνια το μεγάλο σύνθημα είναι η ΕΥΕΛΙΞΙΑ.
Ξέχασαν , ΝΑΤΟ, αμερικάνους , εγγλέζους και το κυριότερο απαλλάγηκαν από τον τούρκικο ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΟ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ από τον οποίο υποφέρει ολόκληρη η Κύπρος τα τελευταία 46 χρόνια.
Πότε μας έλεγαν ψέματα. Πριν το 2008 η μετά ?
Την αλήθεια που επιμελώς μας κρύβετε την μάθαμε. Σας μάθαμε .!!!!!!!
Και κάτι τελευταίο, δια της επαγωγής δεν πείθετε, γιατί επιχειρήματα , γιόκ !!!!!!
Ποιοι νόμισαν ότι είναι η επιτροπάριοι και δίνουν και διπλώματα πατριωτισμού;;
Καμία απολύτως σχέση έχουν τα διάφορα παραδείγματα που έδωσες (Θερμοπύλες/Εφιαλτης/Κολοκοτρώνης/Νενέκος/1940/συνεργοί Γερμανών/1955/καταδότες/Πραξικόπημα/χουντικοί) με τη διαδικασία του δημοψηφίσματος. Όλα αυτά τα λες για εφφέ για να δημιουργήσεις ένα μύθο.
Το δημοψήφισμα ήταν μια συμφωνημένη διαδικασία, που ακολούθησε περίοδο διαπραγμάτευσης. Σε αυτή τη διαπραγμάτευση πηρε μέροσ μερικώς ο Κληρίδης και τελικά ο Τασσος. Ο Τάσσος δεχτηκε να παμε σε δημοψήφισμα και δέκτηκε επίσης την επιδιαιτησία.
Εαν η μια από τις 2 επιλογές του δημοψηφίσματος ήταν προδοτική, τότε ο μεγαλύτερος προδότης θα έπρεπε να ήταν ο Τάσσος που δέκτηκε αυτή τη διαδικασία.
Αλλά τα πράγματα δεν είναι έτσι.
Είναι προβοκατόρικα συμπεράσματα αυτά πολύ χαμηλού επιπέδου, κυνήγι μαγισσών κτλ
andreas, τα σέβη μου, ορθος
τα λέω ολη μέρα , χέρομε που γίναμε 2
andreas, Τώρα να δεις που θα σε βαφτίσουν και εσεμα προδότη που τολμησες να ασκήσεις κριτική του Τασσου
Τραμπουξόπουλε, άρχισες τις ύβρεις πάλι;
Μήπως σάλταρες μπαγασάκο που ο Γενικός Γλείφτης του ΑΚΕΛ έγλειψε ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ τον Βάσο Λυσσαρίδη, ενώ σε παλαιότερη περίπτωση ο Δημήτρης Χριστόφιας έγλειψε ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ τον Συλλούρη και τον Κουτσού;
Πως νιώθεις; Μήπως νιώθεις μαλάκας και λέεις ασυναρτησίες; Πώς νιώθετε εκεί στην Επαγρύπνηση τώρα που ο Γλειφάνδρος σαν ρεζίλεψε δημοσίως; Χαχαχαχαχα! Όλη η Κύπρος γελά με τα παναΰρκα σας!
Τραμπουξόπουλε, ΑΚΕΛικέ φασίστα, τι προσπαθείς να κάνεις "διάλογο" ρε πεταμένο, εσύ μόνο με τις σιδερογροθιές και τα γκλομπς ξέρεις να μιλάς! Και στον ελεύθερο σου χρόνο να σφουγγαρίζει τα σάλια του Γλειφάνδρου, και να καθαρίζεις τα υπολείμματα βραστής ΚΕΑΝ του σύντροφου σου, φασίστα Ταλάτ της ΤΜΤ.
Ξεχνάς τις απειλές σου στον κόσμο; Θυμάσαι που απειλουσες με ξύλο όποιον δεν είναι ΑΚΕΛικός;
Να θυμήσουμε τους πάντες ΠΟΙΟΣ εισαι τραμπούκε, βίαιε ταγματασφαλίτη:
http://christofias-watch.blogspot.com/2010/01/blog-post_2131.html
Αν αυτό δεν σε κάνει ΑΚΕΛοφασίστα, φιλοδικτάτορα, χουντικό, τότε τι σε κάνει; Δημοκράτη; Χαχαχα!
Ρε Αιαντούιν καραπουζιουκλούιν μάσιεσαι να κλικκώσεις με τον άλλο τον αχώνευτο τον Πελασγό για να μου υποσκάπτετε τον arxiepiskopos; Ο arxiepiskopos εν που την προστασία μου. Εν σας πάω τίποτε με σας με τον άλλο το Μεταξό. Αν ξανακούσω ότι μάσιεστε να μπείτε στα χωράφκια μου εννά βάλω τους παρέες μου τζιαι ειδικά τον Πενταρόγιωρκο τζιαι το Μαγγανοπήγαδο να σας σάσουν καλά.
Ρε Scorpion τζιαι σου φαίνεσαι μου για μιάλος αχώνευτος. Ό,τι θα λαλείς θα πιστεύκω το αντίθετο.
Ωραια. Εγω λαλλω πως εν εν ωρα για να μιλουμε για τσεκουρια, προδοτες,εμφυλιους και πρεπει να προσεχουμε τα λογια μας και να μειωσουμε τον φανατισμο μας.
Εσυ αρα πιστευεκεις εν ωρα να σκοτωθουμε τουλαχιστον στα λογια!
Εγω λεω πως μονο ειρηνικα και μεσω νομιμων διαδηκασιων μπορουμε να πετυχουμε τον στοχο μας, οχι μονο απεναντι στους Τουρκους αλλα και απεναντι στους Κυπριους που πιστευκουμε πως ακολουθουν καταστροφικες πολιτικες.
Εσυ αρα θελεις κανεναν εμφυλιο.
Εγω λαλλω πως η εκ περιτοπης προεδρια και διαφορες αλλες συγκεκριμενες παραμετρους που συζηταει ο Προεδρος μας ειναι ακρως αντιδημοκρατικες και καταστροφικες ενω εσυ μαλλον θεωρεις την εκ περιτροπης προεδρια το αποκορυφωμα της δημοκρατιας και φυσικα λειτουργικη και βιωσιμη !
Εγω λαλω πως οι δημοκρατιες πρεπει να εχουν προνοιες που να διασφαλιζουν πως δεν μπορουν να αυτοκαταργηθουν εαν καποιος που εχει περιστασιακα την εξουσια το αποφασισει. Εσυ μαλλον δεν το πιστευκεις απαραιτητο.
Εγω λαλω πως επιπροσθετως ο καθε προεδρος εχει ηθικη υποχρεωση να διασφαλισει την συνεχεια της δημοκρατιας, εσυ μαλλον δεν θεωρεις αυτο που εκανε ο Χιτλερ στην Γερμανια την δεκαετια του 30 ως ανηθικο.
Εγω μιλω για ανθρωπινα δικαιωματα που ποτε σε μια δημοκρατια δεν μπορουν να παραβιαστουν. Φυλετικοι διαχωρισμοι, εκπτωσεις στην δημοκρατια η απουσια διακρισης των θεσμων και εξουσιων, τιποτα απο αυτα δεν μπορει να γινει αποδεκτο.
Με λιγα λογια ρε ταβανι, οπως βλεπω εισαι πολλα εξυπνος. Καλα ρε πελε με ετσι νου τι καμνεις δαμε στην Κυπρο ; Εισαι για μεγαλη διεθνη καριερα.
Δημοσίευση σχολίου