Όταν ο Ταλάτ κατέθεσε τις συνομοσπονδιακές του προτάσεις για το θέμα της διακυβέρνησης, διεμήνυσε προς όλους όσους ψεύδονται, ότι δεν υπάρχει κοινή βάση επί της οποίας διεξάγονται οι συνομιλίες.
Όταν ο Ταλάτ προεκλογικά δήλωσε ότι "Αν δεν εφαρμόσεις την οδηγία που έρχεται από την Τουρκία, τότε δεν θα έχεις λεφτά για να πληρώσεις τους μισθούς τον επόμενο μήνα", κατέρριψε πανηγυρικά το μύθο που καλλιέργησε ο ευέλικτος και ο σύντροφος του Γκόρντον, περί λύσης από τους Κυπρίους και για τους Κυπρίους.
Όταν ο Ταλάτ προεκλογικά εξέδωσε την περιβόητη αφίσα για ένωση με την Τουρκία, δεν άφησε περθώριο πλέον σε κανένα να πιστεύει ότι ο Ταλάτ είναι ο καλός Αττίλας και ο Έρογλου ο κακός Αττίλας.
Ας μη λυπούνται λοιπόν όσοι έκραζαν μέχρι χθες "solution now". Δεν υπάρχει καλός και κακός Αττίλας. Ο Αττίλας οργανώθηκε, εισέβαλε, βίασε, σκότωσε, απήγαγε, βασάνισε και μέχρι σήμερα συντηρείται από την Τουρκία, γι'αυτό εκτελεί πιστά τις οδηγίες από την Άγκυρα.
Μετά την παράνομη εκλογική διαδικασία στα κατεχόμενα μας εδάφη, ΑΛΛΑΞΕ Ο ΜΑΝΩΛΙΟΣ ΚΙ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΛΛΙΩΣ.
ΕΥΑΓΟΡΑΣ -για το christofias-watch
25 Σχόλια:
Βαριά λόγια από το διαδίκτυο. Τα μετάφρασα στη δημοτική από την καθαρεύουσα και τα παραθέτω χωρίς σχόλια.
Έλληνες,
Ο χριστιανισμός επεβλήθη διά της βίας στον Ελληνισμό. Ουδείς εχθρός δεν εξόντωσε ποτέ τόσους πολλούς Έλληνες, όσους οι αιμοσταγείς αυτοκράτορες του Βυζαντίου συνεπικουρούμενοι από τους μισέλληνες ρασοφόρους. Ουδείς επέφερε τόση καταστροφή στον Ελληνικό χώρο και στον Ελληνικό πολιτισμό όσο η ολέθρια ιουδαϊκή αίρεση που ονομάζεται χριστιανισμός.
Έλληνες,
Η Ελλάς πνέει τα λοίσθια. Αν δεν απαλλαγεί από τη σφικτοθηλειά του ιερατείου δεν πρόκειται να γλυτώσει. Το κράτος της σήμερα ούτε εδάφη έχει, ούτε τεχνολογία έχει ούτε παιδεία έχει, ούτε και πληθυσμό έχει. Τα μισά της εδάφη τα καρπούται το ιερατείο που με άνεση χρηματοδοτεί τη συνέχιση της επιβίωσης και της δράσης του.
Αντί εργαστηρίων έρευνας που θα παρήγαγαν τεχνολογία, ο Ελληνικός χώρος είναι γεμάτος εκκλησιές και μοναστήρια γεμάτα άτεκνους τεμπελχανάδες ρασοφόρους που ζούν από τον κόπο των Ελλήνων εργαζομένων.
Αντί ναούς παιδείας για απόκτηση επιστημονικής γνώσης διαθέτει σχολεία που το μόνο που καλλιεργούν είναι η χαλκευμένη ιστορία, η άλογη και παράλογη χριστιανολογία και η έχθρα απέναντι σε άλλα έθνη που παρέλαβαν την Ελληνική επιστήμη των αρχαίων προγόνων μας και την οδήγησαν στα άστρα. Άλλοι θαμβώνονται κάνοντας βόλτες στο διάστημα και μείς θαμβωνόμαστε βλέποντας τον ιεροκήρυκα να μας λέει παραμύθια και λόγια του αέρα. Δακρύζει η εικόνα της Παναγιάς λέει! Μετανοείτε! Να σφίξουμε κι’ άλλο τον χαλκά πού ‘μαστε δεμμένοι εννοεί.
Έλληνες,
Είμαστε οι απόγονοι των σφαγιαθέντων Ελλήνων. Η παιδεία που μας προσφέρουν σήμερα με απαίτηση του ιουδαιοχριστιανικού ιερατείου είναι η παιδεία που ταιριάζει σε νεοαπαχθέντες γεννίτσαρους. Να απαρνηθούμε δηλαδή οτιδήποτε καθαρά Ελληνικό υπήρχε πρίν την επιβολή του χριστιανισμού και να τιμούμε την ιουδαϊκή κοσμολογία στο πρόσωπο ενός αγύρτη θαυματοποιού από τη Γαλιλαία, που απειλούσε θεούς και δαιμόνους μέχρι που συνελήφθηκε, καταδικάστηκε και εκτελέστηκε από τις κρατικές αρχές του καιρού του. Προς τιμήν της παρθένου τάχατες μητέρας του υπάρχουν πιο πολλές εκκλησιές και μοναστήρια παρά σχολεία και πανεπιστήμια. Το μόνο που παράγουν είναι περισσότερα λεφτά για το ιερατείο και τίποτε άλλο.
Έλληνες,
Χάθηκε και η Κύπρος, μην κοροϊδευόμαστε! Η κατάσταση της δεν είναι αναστρέψιμη και μη ρίχνετε το φταίξιμο στους σημερινούς ηγέτες του Ελληνισμού. Ούτε μπορούν να κάνουν θαύματα, ούτε και γίνονται θαύματα. Τη σημερινή τραγική κατάσταση μόνο το τρίπτυχο ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΗ-ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ μπορεί να την ανατρέψει με τον καιρό. Όποιος δεν βάλει τις δυνάμεις του τη θέληση του τον πλούτο του σ’ αυτούς τους τρείς στόχους ας είναι ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ.
Επί της ουσίας της ανάρτησης έχεις κάποιο επιχείρημα φίλτατε Ussu Olan; Εν εβαρέθηκες να κάμνεις paste τα ίδια πράματα ξανά και ξανά;
Πολύ σωστά το έθεσε η επιτροπή
ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα. Ο Ταλάτ ήταν το ίδιο ακριβώς πράγμα με τον Έρογλου.
Ο Ταλάτ είχε αφίσες που μιλούσαν για ΕΝΩΣΗ της Κύπρου με την Τουρκία
Ο Ταλάτ τον Μάη του 2009 σε συνέντευξη του στην Καθημερινή έλεγε πως ήθελε ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ αλλά «για να διατηρήσουμε την εποικοδομητική ασάφεια, χρησιμοποιούμε τον όρο ‘διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία’»
ΤΑΛΑΤ = ΕΡΟΓΛΟΥ
ΑΚΕΛ = το Δρασις-ΚΕΣ της Άγκυρας
Τριμίκλας = χα χα χα
ο Μαγάριος εκσπερματώνει στην ιδέα του Έρογλου
*Ιοσίλιος*
Emerson,
Επειδή το post όπου κάναμε κουβέντα για την Νότιο Αφρική έχει γίνει ανεπίκαιρο και πάει για το αρχείο, θα παραθέσω εδώ (σ’ αυτήν την ανάρτηση) μερικές ακόμα σκέψεις μου πάνω στο επίμαχα αυτό θέμα ...
Θα ξεκινήσω κάνοντας μια σύντομη αναφορά στο ιστορικό της συζήτησης μας,
Πρώτον για να δείξω ότι δεν “… απευθύνομαι σε 11χρονα ...” (όπως με κατηγορείς),
Αλλά κυρίως για να δείξω ότι κάποιες τοποθετήσεις σου είναι αφοριστικές, αξιωματικές και μεγαλόστομες κυρίως για λόγους εντυπωσιασμού! (Και μην μου πεις πάλι ότι χρησιμοποιώ χαρακτηρισμούς, γιατί αυτό που είπα αποτελεί μια γενικότερη πρακτική πολλών υμετέρων εδώ μέσα) ...
Στην πρώτη σου λοιπόν παρέμβαση στη συζήτηση σ’ αυτό το post είχες καταθέσει το πιο κάτω σχόλιο παρμένο από δημοσίευμα της “Σημερινής”:
“Ο/Η Emerson είπε...
Υπήρξε, πριν από χρόνια, μία και μόνη περίπτωση, παγκοσμίως, όπου προτάθηκε να υιοθετηθεί, αλλ’ απορρίφθηκε μετά βδελυγμίας η «λύση» της ΔΔΟ. Συνέβη στη Νότιο Αφρική όταν οι μακροχρόνιοι, ασυνθηκολόγητοι, αγώνες του Νέλσον Μαντέλα, του ANC και της Μαύρης Πλειοψηφίας, κατεδάφιζαν το ρατσιστικό καθεστώς, απαρτχάιντ, των Λευκών.
Οι σκληροπυρηνικοί ρατσιστές του καθεστώτος Μπόθα, σε μια ύστατη προσπάθεια να περισώσουν τον ρατσιστικό δικοινοτισμό, είχαν προτείνει λύση διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας, με ονομαστική μάλιστα αναφορά στην και τότε συζητούμενη για την Κύπρο ΔΔΟ.
Ο Μαντέλα, το ANC και η Μαύρη Πλειοψηφία, στις συνομιλίες τους με τον Φρεντερίκ ντε Κλερκ, τελευταίο πρόεδρο του ρατσιστικού καθεστώτος, απέρριψαν ως «σωσίβιο του ρατσισμού» και ως «επιβίωση του απαρτχάιντ» τη διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία για τη Νότια Αφρική. Γιατί, λοιπόν, εδώ αποκρύπτουν το απαρτχάιντ περιεχόμενο της διζωνικής;
Σημερινή 2007
16 Απριλίου 2010 12:15 μ.μ.”
Ακολούθως εγώ, αφού δήλωσα μάλιστα ότι δεν “… κατέχω πράμα για την κατάσταση (και τη μορφή της Ομοσπονδίας) στην Νότιο Αφρική …”, σου ζήτησα να μου δώσεις περαιτέρω πληροφορίες (βασικά γιατί η Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία εξισωνόταν με το σύστημα φυλετικών διακρίσεων της Νοτίου Αφρικής – το απαρτχάιντ) μια και ως φαινόταν υιοθετούσες το σχετικό δημοσίευμα της Σημερινής. Τελικά και ενώ είχες ήδη πεις ότι “… δεν κατέχεις το θέμα ...” μου έδωσες κάποια links για να μελετήσω μόνος μου το ζήτημα! Και το περιεχόμενο του ενός link αναφερόταν στο Σχέδιο Ανάν, ενώ το άλλο παράθετε στοιχεία από το Σύνταγμα της Νοτίου Αφρικής. Με δκυο λόγια “που σου νέφκω τζιαι που πάεις”!!! Εγώ περίμενα κάποια δικά σου σχόλια και απαντήσεις στα ερωτήματα μου, αγαπητέ Emerson, που να τεκμηριώνουν τις θέσεις του περισπούδαστου αρθρογράφου της “Σημερινής”! Αλλά ότι πει ο Λάζαρος θεωρείται αξίωμα φαίνεται!!! Τζι’ εγώ λεω ότι ο Λάζαρος λαλεί μαλακίες και να διαφωνείς μαζί μου “… πες διαφωνώ για αυτούς τους λόγους …”
Προμηθέα, η διζωνική είναι ρατσιστική και προσομοιάζει με το απαρντχάιντ για τον απλούστατο λόγο ότι η συνταγματική βάση εδράζεται σε ΦΥΛΕΤΙΚΑ κριτήρια, και επίσης στις "πραγματικότητες" οι οποίες προέκυψαν από την εισβολή και την κατοχή.
Το πόσο παρόμοιο είναι με το νοτιοαφρικανικό απαρντχαιαντ ("εισβολή-κατοχη" λευκών, περισσότερη εξουσία σε αυτούς κλπ) είναι ολοφάνερο.
Αυτό δεν το βλέπεις δηλαδή;
Πρωμιθέα παραθέτω πιο κάτω την ερώτηση που μου έκανες
Ερώτηση προς τον Emerson
(που φαίνεται ότι κατέχει το θέμα):
Η Νότιος Αφρική έχει Ομοσπονδιακό σύστημα διακυβέρνησης σήμερα. Από πόσα συστατικά μέρη [κρατίδια, περιφέρειες, περιοχές, συνιστώντα στέιτς] αποτελείται η Ομοσπονδία αυτή και στη βάση ποιων πραγματικοτήτων δημιουργήθηκαν/συστάθηκαν αυτά τα states;
http://goo.gl/Ke3y
και αυτή είναι η ερώτηση όπως νομίζεις ότι την έκανες!
Ακολούθως εγώ, αφού δήλωσα μάλιστα ότι δεν “… κατέχω πράμα για την κατάσταση (και τη μορφή της Ομοσπονδίας) στην Νότιο Αφρική …”, σου ζήτησα να μου δώσεις περαιτέρω πληροφορίες (βασικά γιατί η Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία εξισωνόταν με το σύστημα φυλετικών διακρίσεων της Νοτίου Αφρικής – το απαρτχάιντ) μια και ως φαινόταν υιοθετούσες το σχετικό δημοσίευμα της Σημερινής.
Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του.
Το δημοσίευμα της Σημερινής λεει
Υπήρξε, πριν από χρόνια, μία και μόνη περίπτωση, παγκοσμίως, όπου προτάθηκε να υιοθετηθεί, αλλ’ απορρίφθηκε μετά βδελυγμίας η «λύση» της ΔΔΟ. Συνέβη στη Νότιο Αφρική
Λέει πουθενά ότι εφαρμόστηκε και ψάχνεις το σημερινό Σύνταγμα;
Το δημοσίευμα συνεχίζει
Οι σκληροπυρηνικοί ρατσιστές του καθεστώτος Μπόθα, σε μια ύστατη προσπάθεια να περισώσουν τον ρατσιστικό δικοινοτισμό, είχαν προτείνει λύση διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας, με ονομαστική μάλιστα αναφορά στην και τότε συζητούμενη για την Κύπρο ΔΔΟ.
Έχεις άλλες πληροφορίες; Γιατί εδώ και 4 μέρες δεν μας τις λες να τελειώνουμε;
Είναι η δεν είναι ρατσιστική μια λύση που βασίζεται σε φυλετικές διακρίσεις όπως η ΔΔΟ;
Διαχωρισμός στην βάση εθνικών ή θρησκευτικών κριτηρίων θα ήταν ενάντιος σε κάθε έννοια και αρχή ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως διασφαλίζονται από τις διεθνείς και ευρωπαϊκές συμβάσεις. Ταυτόχρονα, δεν θα συνέβαλε στον στόχο της επανένωσης αλλά θα παγίωνε τη διχοτόμηση μέσω της προώθησης πολιτικών τύπου απαρτχάιντ.
Ερατώ Κοζάκου- Μαρκουλή
Υπουργός Συγκοινωνιών 2/10/2007 ως Υπουργός Εξωτερικών
Anef_Oriwn ή Πρωμιθέα (υποθέτω ότι πρόκειται για τον ίδιο χρήστη, αν είναι διαφορετικός, παρακαλώ να μου απαντήσει ένας από τους δύο σας ή έστω και οι δύο σας δε με πειράζει), θα σε παρακαλέσω με πολλή ευγένεια και με σεβασμό στην άποψή σου, να μου δώσεις μια απάντηση στο εξής, όταν θα επιστρέψεις σπίτι :
Γράφει η Χαραυγή χθες, ότι τον Έρογλου τον εξέλεξαν οι έποικοι και οι γκρίζοι λύκοι. Αν και πιστεύω ότι και τον Ταλάτ οι περισσότεροι που τον ψήφισαν τέτοιοι ήταν (αφού οι έποικοι είναι σχεδόν τριπλάσιοι των Τ/Κ στα κατεχόμενα), θα ήθελα να σε ρωτήσω να μου πεις:
Γιατί να συνεχίζουμε τότε τις δικοινοτικές συνομιλίες, αφού ο Έρογλου δεν εκπροσωπεί τους Τ/Κ; Γιατί δε διεκδικάμε απευθείας συνομιλίες με την Άγκυρα, που είναι και η αιτία του κακού και που είναι ο πραγματικός μας αντίπαλος;
Θα ήθελα τη γνώμη σου.
Αγαπητέ Ταύρο, θα ήθελα να απευθυνθώ και σε σένα. Έγιναν πολύ χειρότερα από τα όσα ισχυρίζεσαι. Τα οποία και τεκμηριώνονται και από δημοσιεύματα της τότε Χαραυγής. Το ΑΚΕΛ στήριξε τον Κληρίδη κατά το μεταπραξικόπημα. Αν το έκανε τρώγωντας digestives και πίνοντας Blue Curacao, δεν είναι τόσο ουσιώδες. Χάνεις φίλε μου την ουσία νομίζω.
Σχολιογράφε Σοφέ,
Επειδή ΔΕΝ συχνάζω σ’ αυτό το blog [είναι χάσιμο χρόνου να προσπαθώ να συζητήσω με άτομα όπως ο “Ταύρος” – κι εσύ ο ίδιος διαπίστωσες ότι οι “ταυρικές” αλλά και άλλες τοποθετήσεις είναι ανούσιες] θα προσπαθήσω να απαντήσω στα ερωτήματα σου με ειδική ανάρτηση στο Blog μου αλλά τούτο θα γενεί προς το τέλος της βδομάδας! [Εν ι-ξέρω αν ο Προμηθέας σου απαντήσει νωρίτερα] ...
Για την ώρα εν τζιαι μπορείς να ΜOY πεις ίνταμ που εν το «Blue Curacao», [γιατί είμαι τζιαι ανίδεος που έτσι πράματα];
Αγαπητέ Anef_Oriwn, αναμένω να δω τις τοποθετήσεις σου στο blog σου.
Όσο αφορά το blue curacao είναι ένα ποτό που φημολογείται ότι δοκίμασαν για πρώτη φορά στο αεροπλάνο για Λονδίνο οι εκπρόσωποι του ΑΚΕΛ, οι οποίοι στήριζαν το μεταπραξικόπημα και επιχειρούσαν να επιβάλουν στον Πρόεδρο Μακάριο την αποδοχή της διζωνικής.
Για μένα δεν είναι ουσιαστικό τι έπιναν και τι έτρωγαν και αυτό είναι που θέλω να καταλάβει και ο φίλος μου ο Ταύρος. Για μένα είναι ουσιαστικό,το ότι στήριζαν τον Κληρίδη και την τουρκική θέση για αποδοχή της ΔΔΟ.
Ακριβώς εδώ είναι που έχω και διαφωνία με το ΑΚΕΛ. Θεωρώ ότι ένα κόμμα που θεωρητικά εργάζεται για απάλειψη της κοινωνικής αδικίας, δεν μπορεί να εργάζεται υπέρ του φυλετικού διαχωρισμού. Γιατί ο διαχωρισμός της Κύπρου σε φυλετικές ζώνες, δηλαδή σε μια τουρκική και μια ελληνική, είναι και απαρτχάιντ και πολύ λίγο διαφέρει από τη σημερινή κατάσταση.
Επίσης δε θεωρώ ότι μια τεράστια υποχώρηση όπως η ΔΔΟ, πρέπει να αποτελεί σημαία για εμάς και να εκλιπαρούμε μάλιστα και τους Τούρκους να την δεχτούν.
Είναι αγαπητέ μου Anef_Oriwn, μία υποχώρηση δική μας προς την Τουρκία η ΔΔΟ και όχι της Τουρκίας προς εμάς. Μια υποχώρηση που έγινε για να λυθεί τότε, άμεσα, το 1977 το Κυπριακό και όχι για να χάναμε άλλα 30 χρόνια.
Δε γίνεται λοιπόν, να επιμένουμε εδώ και 30 πόσα χρόνια στη δική μας υποχώρηση, ενώ η Τουρκία έκανε ψευδοκράτος, θέλει συνομοσπονδία κλπ.
Συνοψίζω λέγοντας ότι:
1) το ΑΚΕΛ δεν είναι εντάξει πολιτικά, καθότι προωθεί με πρωτόγνωρο φανατισμό μια άδικη και ρατσιστική λύση
2) το ΑΚΕΛ έχει μετατρέψει μια τεράστια υποχώρηση σε σημαία
Επίσης, ακολουθούμε και λάθος διαδικασία. Ενώ το Κυπριακό είναι θέμα εισβολής και κατοχής, το αντιμετωπίζουμε ως δικοινοτικό, με αποτέλεσμα την αποδιεθνοποίησή του και τη διαστρέβλωσή του. Δε λέω ότι δεν υπάρχει δικοινοτική πτυχή. Αλλά τα εσωτερικά μας, δηλαδή τα των Κυπρίων, περνούν σε δεύτερη μοίρα, λόγω μιας ξένης επιδρομικής επέμβασης.
Άρα, επιπροσθέτως των όσων αναφέρω πιο πάνω, εντοπίζω και μια επιμονή σε μια λανθασμένη στρατηγική.
Εσύ τι λες γι' αυτά;
ε οχι, αυτό δεν το περίμενα. πλέον το ΑΚΕΛ προσπαθεί να παραγράψει και την ιστορία!!
ναι, στην ναυλωμένη πτήση Ακρωτήρι-Λονδίνο, όπου οι μεγάλες κεφαλές του ΑΚΕΛ Εζεκίας και Φάντης άραζαν, τα blue curacao, τα μπισκοτάκια και οι πουτίγκες έδιναν και έπαιρναν
αχ αχ αχ, γιατί να μας τύχει τέτοια αριστερά; γιατί να μας τύχουν τέτοιοι ηγέτες; που αντί να είναι στις επάλξεις και στον αγώνα συνωμοτούσαν με τον Γλαύκο Κληρίδη, τον αισχρό μεταπραξικοπηματία, και πετούσαν μαζί του για Λονδίνο, για να πείσουν τον ανατραπέντα από την Χούντα και την Εοκα Β Μακάριο να δεχτεί την διζωνική
κανείς δεν ξεχνά τα γλυκά καρυδάκια και τα blue curacao του ΑΚΕΛ, αυτά που ουσιαστικά βοήθησαν την Χούντα να ανοίξει τον δρόμο προς την Τουρκία
ο Νιόβρης του 1974 είναι ένας μαύρος μήνας και κανείς δεν πρέπει να απαρνιέται τις ιστορικές λεπτομέρειες, αυτές που άλλαξαν προς το χειρότερο την ιστορία της πατρίδα μας
Ρε ακελάκι Anef-Oriwn είναι πλέον φανερό ότι δεν μπορείς να κάνεις έστω και ΜΙΑ σοβαρή συζήτηση. Πάντα ψάχνεις τρόπο να ξεφεύγεις. Σαν χέλι! Δε θέλεις λόγο και αντίλογο γιατί δε σας τον έμαθαν εκεί στα κομματικά ακτίβ.
Τελικά αποφάσισε τι είσαι. Είσαι χέλι ή ταρανδούλης; Μμμμμμμ;
Emerson,
Πράγματι το πρώτο ερώτημα μου προς εσένα (μετά που παράθεσες το απόσπασμα από το δημοσίευμα της Σημερινής) ήταν αυτό παραθέτεις: Η Νότιος Αφρική έχει Ομοσπονδιακό σύστημα διακυβέρνησης σήμερα. Από πόσα συστατικά μέρη [κρατίδια, περιφέρειες, περιοχές, συνιστώντα στέιτς] αποτελείται η Ομοσπονδία αυτή και στη βάση ποιων πραγματικοτήτων δημιουργήθηκαν/συστάθηκαν αυτά τα states;”
Ακολούθως στην πορεία της αδιέξοδης κουβέντας μας κατάθεσα κι αυτή την θέση (στις 17 Απριλίου 2010 3:39 μ.μ. και μετά που είπες ότι “… δεν κατέχεις το θέμα ...”): “… Ειλικρινά περίμενα, μια και εσύ κάμνεις συγκρίσεις μεταξύ της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας (όπως εσύ την αντιλαμβάνεσαι) και του τι προωθείτο (κάποτε) στη Νότιο Αφρική, ότι θα μπορούσες να μας διαφωτίσεις καλύτερα. Αλλά φαίνεται από κεκτημένη συνήθεια και προκατάληψη βιάστηκες να δεχτείς (χωρίς να το διασταυρώσεις τούτη τη φορά) ότι κάτι τέτοιο έγινε και στην Νότιο Αφρική. Και είναι αυτό ακριβώς που εγώ έκρινα αναφορικά με τα γραφόμενα στου για τη Νότιο Αφρική: Τη σπουδή σου να υιοθετήσεις κάτι χωρίς να το διερευνήσεις (και να περιμένεις από μένα να σου δώσω επεξηγήσεις) ...”
Που είδες τελικά την αντίθεση ή την αντίφαση στο ερώτημα της τελευταίας παρέμβασης μου, αγαπητέ Emerson; “… γιατί η Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία εξισωνόταν με το σύστημα φυλετικών διακρίσεων της Νοτίου Αφρικής – το απαρτχάιντ”;
Μάλλον ψύλλους στ’ άχυρα ψάχνεις ή παίζεις πελλόν (κάμνεις τζιαι την πάπια αλλά τζιαι μανούβρες υπεκφυγής) αφού δεν έχεις απαντήσεις. (Κάτι είπε και ο Χαραλάμπης πιο πάνω για «χέλια»!)
Το σημερινό Σύνταγμα της Νοτίου Αφρικής το ‘βαλες εσύ για να το συγκρίνω με το Σχέδιο Ανάν, λες και τώρα θα παμε για το Δημοψήφισμα.
Εκείνο που εγώ ζήτησα από σένα (και ζητάω κι από τον Πενταρόγιωρκο, μια και απευθύνεται σε μένα και λέει ότι “… η διζωνική είναι ρατσιστική και προσομοιάζει με το απαρντχάιντ για τον απλούστατο λόγο ότι η συνταγματική βάση εδράζεται σε ΦΥΛΕΤΙΚΑ κριτήρια ...”) είναι να μας πείτε (πέραν από γενικότητες κι αοριστολογίες) πως οι προτάσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας (κι όχι των Τούρκων) για τη Δικοινοτική Διζωνική Ομοσπονδία είναι ρατσιστικές ή/και συνιστούν εθνοτικό, φυλετικό ή θρησκευτικό διαχωρισμό;
Για την Ν Αφρική ρωτάς
Η Νότιος Αφρική έχει Ομοσπονδιακό σύστημα διακυβέρνησης ΣΗΜΕΡΑ. Από πόσα συστατικά μέρη [κρατίδια, περιφέρειες, περιοχές, συνιστώντα στέιτς] αποτελείται η Ομοσπονδία αυτή και στη βάση ποιων πραγματικοτήτων δημιουργήθηκαν/συστάθηκαν αυτά τα states;
και μετά και μου λες εγώ δεν ζήτησα το σύνταγμα!!
Επιπλέον εγώ δεν σου ζήτησα επεξηγήσεις! Εγώ σε ρώτησα ποια είναι η άποψη σου.
Ας πούμε λοιπόν ότι εγώ ο ευκολόπιστος παρασύρθηκα από το δημοσίευμα της ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ. Εσύ γιατί εδώ και 4 μέρες δεν έχεις απαντήσει σε τι διαφωνείς με αυτό το δημοσίευμα; Απλώς θέτεις ερωτήματα και ειρωνεύεσαι. Τι στοιχεία έχεις που αντικρούουν το δημοσίευμα;
Στην Κύπρο το προτεινόμενο ομοσπονδιακό κράτος θα απαρτίζεται (όπως ο όρος διζωνική εξυπακούει) από δυο μόνο περιφέρειες και θα κυβερνώνται από τις δυο κοινότητες Ε/Κ και Τ/Κ αντιστοίχως.
Για να επιτευχθεί αυτό απαιτείται δημιουργία περιοχών βάσει γεωγραφικού διαχωρισμού και κοινοτικών/φυλετικών διακρίσεων. Είναι αυτό ρατσιστικό ναι ή όχι;
Ξέρεις εσύ τις προτάσεις του χριστόφια; Αν ναι διαφώτισε μας και εμάς.
Μυστικές συνομιλίες για το Κυπριακό, 1974:
Μην ξεχνάτε επίσης ότι --σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία των Βρεττανών-- ο ΜΕΤΑΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΙΑΣ και κατά το AKEL "καλός καραβοκύρης", αυτός που εν απουσία του εκλελεγμένου προέδρου της ΚΔ μιλούσε για εκλογές, είχε ζητήσει από το Βρεττανικό καθεστώς και είχε λάβει ΑΣΥΛΟ για τον ίδιο και για την οικογένεια του.
Με αυτόν λοιπόν το κατά τα άλλα αριστερό, μαρξιστικό και λενινιστικό AKEL κάθησε σε μυστικές συνομιλίες το 1974 σύμφωνα με τις υποδείξεις των Βρεττανών για λύση ομοσπονδίας.
Την ίδια ώρα που στην Κύπρο το Τούρκικο καθεστώς έκανε εθνοκάθαρση στον βορρά και οι φονιάδες της Εόκα-Β έκαναν αντίσταση στην ...Πάφο και την Λεμεσό, για να βρουν μετά καταφύγιο και προστασία και βουλευτικές έδρες και εξουσία στον ΔΗΣΥ.
Ο Παπαγεωργίου (που αν δεν κάνω λάθος, είχε διοριστεί ως "διευθυντής" του ΓΤΠ επί πραξικοπήματος) στο τελευταίο του βιβλίο λέει ότι οι μόνοι που όντως έκαναν αντι-χουντικό αγώνα στην Κύπρο και οι μόνοι που αντιστάθηκαν στην Εόκα-Β ήταν η ΕΔΕΚ.
Ρ.
21 Απριλίου 1967 - 21 Απριλιίου 2010.
"Θυμούμαι πολύ καλά ότι το ΑΚΕΛ εμπόδιζε το δημοσιογραφικό του όργανο, την Χαραυγή, να μιλά και να γράφει για τους «μαύρους» συνταγματάρχες της Αθήνας, για να μην τους προκαλούν, όπως έλεγε ο μακαρίτης Γ.Γ. του ΑΚΕΛ Παπαϊωάννου και ο υπεύθυνος της επαγρύπνησης, μακαρίτης Γιάννης Κατσουρίδης.
Εκεί που θα έγραφε η Χαραυγή για τους πραξικοπηματίες της Ελλάδας, έπρεπε να ήταν αρκετά προσεκτική και, παρόλες τις οδηγίες του καθοδηγητικού πυρήνα του ΑΚΕΛ, εξαιτίας της ύπαρξης γνήσιων δημοκρατικών πατριωτών συντακτών της, παρέβαιναν τις εντολές του και δημοσίευαν κριτικές αυστηρές για τη χούντα των Αθηνών και το ρόλο της στην Κύπρο.
Ορισμένα άλλα βασικά δεδομένα αποδεικνύουν ότι το ΑΚΕΛ δεν αγωνίστηκε ενάντια στην κύρια αιτία για το πραξικόπημα στην Κύπρο, δηλαδή την χούντα των Αθηνών που τα πλοκάμια της έφταναν στην Κύπρο, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις συνεργάστηκε μαζί της.
Στο μητρώο της «Ομόνοιας», το πρώτο μέλος ήταν ο Ασλανίδης, ένας από τους πρωτεργάτες του πραξικοπήματος στην Ελλάδα. Η φωτογραφία του ήταν αναρτημένη στους τοίχους της Ομόνοιας. Όταν ήρθε ο δικτάτορας Παπαδόπουλος στην Κύπρο, οι πρώτοι που πήγαν στη δεξίωση του Προεδρικού ήταν η ηγεσία του ΑΚΕΛ, ενώ άλλοι πολιτικοί παράγοντες απέφυγαν να πάρουν μέρος. Όταν εγίνοντο διαδηλώσεις από μέρους των ομάδων Λυσσαρίδη ενάντια στην χούντα, ο επαγρυπνητής του ΑΚΕΛ μακαρίτης Κατσουρίδης, από μέρους της ηγεσίας του ΑΚΕΛ έδιδε οδηγίες να παν τα στελέχη της επαγρύπνησης να διαλύσουν τη διαδήλωση, γιατί είναι προβοκάτσια που στήνει ο γιατρός, ενώ τότε οι αγωνιστές έτρωγαν ξύλο από χουντικούς, κι αυτό δείχνει ότι έπαιζαν οι επαγρυπνιστές του ΑΚΕΛ το παιχνίδι των χουντικών."
Λ. Σκαλιστής (πρώην μέλος ΚΕ ΑΚΕΛ), "Οι προσωπικές μου ματυρίες για τον ρόλο του ΑΚΕΛ στο πραξικόπημα του 1974", 1988.
"Πάντως εμείς θα τους αντισταθούμε.
Όποιοι κι αν είναι. Όσο δυνατοί κι αν είναι"
Δώρος Λοΐζου
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΜΑΣ
Ρ.
το κρατικό ιστολόγιο του Ηλικιακού Ρατσιστή Anef Oriwn βαράει διάλυση
*Ιοσίλιος*
Emerson,
Είσ’ εσύ που «γιατί εδώ και 4 μέρες» νεκατώνεις τα χώματα (στηρίζοντας δογματικά και χωρίς τεκμηρίωση τις όποιες τοποθετήσεις και θέσεις ενάντια στη Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία – όπως αυτές στο δημοσίευμα του Λάζαρου Μαύρου στη “Σημερινή”), εσήκωσες ττόζιν τζιαι χωματσσιάν τζιαι τελικά εμπήκαν τα χώματα μέσ’ τα μμάδκια σου, με αποτέλεσμα τώρα να μασάς τζιαι τα λόγια σου.
Καταλαβαίνω την αδυναμία και τη δυσκολία σου να προβάλεις πειστικά επιχειρήματα για να στηρίξεις αυτά που δέχεσαι, γι’ αυτό και δεν θα επανέλθω! Θα ήταν όμως πιο σωστό από μέρους σου αν εξέφραζες καθαρά τη διαφωνία σου για την ομοσπονδιακή λύση γενικότερα παρά να προσπαθείς να υπεκφύγεις και να κρυφτείς πίσω από το δάχτυλο σου με άλλ’ αντ’ άλλων σχόλια. Κι αυτό φαίνεται κι από την παραδοχή σου ότι είσαι “… ευκολόπιστος και παρασύρθηκες ...”! Μα τι μας λες τώρα!
Τέλος που απαντά το απόσπασμα από το Σύνταγμα της Νότιας Αφρικής (όπου με παράπεμψες) στο ερώτημα μου “Από πόσα συστατικά μέρη [κρατίδια, περιφέρειες, περιοχές, συνιστώντα στέιτς] αποτελείται η Ομοσπονδία αυτή και στη βάση ποιων πραγματικοτήτων δημιουργήθηκαν/συστάθηκαν αυτά τα states;”;
Καταρχάς Πρωμιθέα έχω πει ξεκάθαρα εδώ μέσα ότι είμαι κατά της ομοσπονδίας όποτε δεν χρειάζεται κάθε φορά να τα λέω ξεχωριστά σε κάθε καινούργιο nickname που εμφανίζεται στο blog ;)
Το ποιος δεν έχει λόγια το αφήνω σε αυτούς που διαβάζουν. Μέχρι στιγμή πάντως την δική σου άποψη εγώ δεν την ξέρω,μάλλον δεν είμαι άξιος για να την μοιραστείς μαζί μου. Τα χώματα δεν έχω ανάγκη να τα νεκατώσω γιατί σε αντίθεση με εσένα δεν χρειάζεται να πείσω κάποιον.
Εσύ δεν έχεις αναφέρει έστω και ένα επιχείρημα για να καταρρίψεις αυτά που δεν δέχεσαι;
Στην επίσημη ιστοσελίδα της Κυβέρνησης της Νοτιου Αφρικής που σου έδωσα από την αρχή (και όχι το απόσπασμα από το σύνταγμα όπως παραπλανητικά αναφέρεις) υπάρχουν οι απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που έθεσες μπορείς να τις ψάξεις.
«Από πλευράς ανθρωπίνων δικαιωμάτων ο γεωγραφικός διαχωρισμός δυο ξεχωριστών εθνικών ομάδων είναι εξαιρετικά προβληματικό εγχείρημα που δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς επέμβαση με πολύ οδυνηρούς και δραστικούς τρόπους με τις ζωές και τα ανθρώπινα δικαιώματα του επηρεαζόμενου λαού.
Οποτεδήποτε αυτό συνέβηκε οι ζωές των θυμάτων κατεστράφησαν σε ουσιαστικό βαθμό και μόνο τα παιδιά τους ή άλλοι απόγονοι τους μπόρεσαν λίγο πολύ να αναπτύξουν ρίζες κάπου αλλού. Κάτω από ομαλές συνθήκες φαίνεται κυριολεκτικά αδύνατο να βρεθεί ένα νόμιμο δημόσιο συμφέρον που θα ήταν αρκετά ισχυρό για να δικαιολογήσει μια τέτοια δραστική επέμβαση στα ανθρώπινα δικαιώματα.»
Didier Pfirter νομικός σύμβουλος του Αλβαρο Ντε Σοτο για το Σχέδιο Αναν.
Τι Ταλάτ, τι Έρογλου!
All dogs one generation!
"Εφημερίδα Ένωσις
τζι ας γινεί το γαίμαν μας αυλάτζιν"
ο ουσου ειναι πλανημενος απο τοςυ γνωστους ανθελληνες.οι οποιοι αποτελουν ενα μεγαλο κομματι των χιτλερικων εθνικιστων!για αυτο λεμε ο εθνικισμος πρεπει να καταστραφει.
Ούουουσσου ολάν επαναστάτη ολάν!
Δημοσίευση σχολίου