Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΡΟΓΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΔΙΔΥΜΑ

Πέμπτη 22 Απριλίου 2010


Ποιος του το παραλάλησε του SUPER οΥάΟ Eyveliktou Πρέσιντεντ οφ Κίπρις ότι θα αντιμετώπιζε δριμεία επίθεση από τα αδερφά Τουρκικά ΜΜΕ! Ότι τάχα είναι και αδιάλλακτος ο Χριστόφιας μας και δεν θέλει λύση! Πως τάχα έχει ΤΡΙΚΥΜΙΑ (ή κάλλο;) ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ και πως δεν έχει ακόμη ωριμάσει!!!

Σχεδόν τον έλυσε η μίλλα μου τον άδρωπον. Ειλικρινά... τόσες γενναίες υποχωρήσεις και τόσα ξεβρακώματα και να πάνε όλα στράφι; Επένδυε 7 χρόνια στην ψευδοπροεδρία του Ταλάτ και πουλούσε υποσχέσεις στον κόσμο για λύση στη βάση του δίκαιου συστήματος του απαρχάϊντ. Δεσμεύτηκε μάλιστα πως αν δεν το λύσει δεν θα ξαναδιεκδικήσει προεδρία!

Οϊμέ! Μην μας το κάνεις αυτό! Σε παρακαλούμε Τζίμη θέλουμε να μας το λύσεις με 50.000 τουλάχιστον εποίκους, εκ περιτροπής Τούρκο πρόεδρο, 2 ρατσιστικές ζώνες. ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ. Χιλιάδες Εδονόπουλα βροντοφωνάζουν, ο Κάρογιαν, η Ακκελίδου, τα έγγραφα από τον Φούρνο, ο Υπουργός Τουρκικής Παιδείας της Κύπρου, οι S300 για την ασφάλεια της Κύπρου μας, ο Ανάν, ο Ετζεβίτ, ο Κεμάλ Αττατούρκ, η Απριλιανή Επαναστασις, ο Στάλιν, η Αξιοκρατία που τρέχει απ' τα μπατζάκια σου, τα νέα βιβλία ιστορίας και ο συνωστισμός στη Σμύρνη απαιτούν να μας το λύσεις τώρα!!!

Σε παρακαλούμε θέλουμε πάρα πολύ τη λύση που ονειρεύεσαι! Άλλωστε πολυχρονότατε χαμογελαστέ (Κακομοίρη στο πλάι του Εμίρη) δεν θα το αντέξουμε να μην σε ξανάχουμε πρόεδρο μας!!! Σε παρακαλούμε! Λύσε το όπως ονειρεύεσαι! Με τον Έρογλου μπορείς! Παραφράζοντας τη δική σου σοφή φράση, η Κατοχή και η Διζωνική είναι αδέρφια δίδυμα! Το σύστημά εκλογής που ονειρεύεσαι μπορεί να εφαρμοστεί με πλήρη επιτυχία και έτσι να δοξαστεί το νησί μας με τον Ντενκτάς εκ περιτροπής πρόεδρο όλων των Κυπραίων της Διζωνικής Κύπρου μας!

Γιατί να μην μπορεί άλλωστε; Οι θέσεις σου και οι προτάσεις σου είναι ως επί το πλείστον ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ θέσεις. Μην απορείς που οι Γκρίζοι Λύκοι (Ντενκτάς-Έρογλου) και οι παλιοί μαχητές της ΤΜΤ (Ταλάτ) σου παίζουν τους δύσκολους! Αντίθετα με σένα, οι τύποι ξέρουν να διεκδικούν και να κερδίζουν. Βλέπουν το πιόνι και το σπρώχνουν στον γκρεμό. Δυστυχώς για σένα και για κυρίως για μας στο χείλος του γκρεμού δεν υπάρχει καμιά μαγική δύναμη για να σε μεταμορφώσει σε πανίσχυρη Βασίλισσα στη σκακιέρα!

Αφού είσαι τόσο Ευέλικτος είμαστε σίγουροι ότι ξέχασες την υπόσχεση ότι οι υποχωρήσεις σου ισχύουν μόνο αν επιτευχθεί συνολική λύση. Ετσι νομίζοντας ότι στριμώχνεις --στραβάρα σου-- τον φασίστα Έρογλου θα βροντοφωνάζεις υπέρ των υποχωρήσεών σου. Θα τον «εξαναγκάσεις» να επικυρώσει τις υποχωρήσεις σου!

Η Πραξούλα, ο Μίχος, οι χτιστάες του Μιλτή, ο ορκισμένος επί Ευαγγελίου Κληρίδης, η μη μου τους εποίκους τάραττε κορούλα του, ο Τορναρίτης (άλλως ανοικτός βόθρος για κάθε αντιστεκόμενο Συναγερμικό), οι υπόλοιποι Συναγερμικοί άλλως πινγκ πονγκ του Τασάκια, η Ντόρα Μπακογιάννη Γκαντέμω, ο ΓΑΠ, η Ανδρούλα κι εγώ σε καλούμε να πεις ένα ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ!!!

Ίσως να χρειαστεί μια νέα ευέλικτη γενναία ΠΡΟΣΦΟΡΑ σου για να επαναφέρεις τον νεό κατοχικό ηγέτη στη «συμφωνημένη βάση λύσης» όμως... ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ακόμη χειρότερα!!!

Για το συντροφικό ιστολόγιο Christofias-watch: «ο Άππαρος με τη Βάκλα» (άλλως «Δίκαιη λύση επί Χριστόφια»)

66 Σχόλια:

arxiepiskopos είπε...

Επιτροπάκια,ένας βόθρος έχει περισσότερο ΒΑΘΟΣ από εσάς,αλλά πολύ λιγότερα ΣΚΑΤΑ!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Η αληθινή ιστορική πραγματικότητα επί Τουρκοκρατίας μέσα από τα παράθυρα του διαδικτύου.

Απόσπασμα.

Οι αφελείς πιστοί βέβαια, είτε από ευσέβεια, είτε από ευσεβή φόβο, μπορεί οι ίδιοι ενίοτε να την περνούσαν «σπαρτιάτικα», αλλά το παπαδαριό δεν έμενε καθόλου νηστικό. Οι ελεεινοί ρασοφόροι -οι «χριστιανοί πασάδες-μιλλέτ ππασιά» όπως τους αποκαλούσαν, για να είναι καλυμμένοι, δεν επαφίονταν στην ευσέβεια των πιστών μόνο, αλλά φρόντιζαν να επινοούν και διάφορες «αρπαχτές» με την μορφή εισφορών, που στην πραγματικότητα δεν ήταν τίποτε άλλο από ένα είδος φορολόγησης-σκύλλευσης του αφελούς ποιμνίου. Έτσι, οι χριστιανοί ραγιάδες επί Τουρκοκρατίας, υποχρεώνονταν να καταβάλλουν, εκτός από το «χαράτσι» στους Οθωμανούς, και διάφορες «εισφορές» στους ρασοφόρους -έκτακτες και μη- που ανάλογα «βαπτίζονταν» ως «εμβατίκια», «φιλότιμα», «λειτουργικά», «ψυχομερίδια» κ.ά. Στάκτη στα μάτια δηλαδή!
Γι' αυτό με την απελευθέρωση των ραγιάδων και την εκδίωξη του Οθωμανού δυνάστη, το παπαδαριό βρέθηκε να έχει στην κατοχή του το 90% της Ελληνικής γης και εκκλησιές και μοναστήρια γεμάτα χρυσάφι και πολίτιμους λίθους, πλουσιώτερο κατά πολλάκις και απ' αυτής ακόμα της κατάπτυστης Βυζαντινής εποχής.
Σήμερα καμώνονται ότι τάχα δεν τους άρεσε η οθωμανοκρατία. Ανάγκάζονταν λέει να λειτουργήσουν το κρυφό σχολειό για να μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά λόγω οθωμανικής απαγόρευσης. Ουδέν αναληθέστερον. Το κρυφό σχολειό δεν ήταν τίποτε άλλο από την μυστική και σκοτεινή πρακτική των ρασοφόρων να ξεμοναχιάζουν τα παιδιά αφελών πιστών. Έτσι τους έπειθαν να προσφέρουν μέρος της περιουσίας τους στο "θείον" με αντάλλαγμα την ανταμοιβή τους στον . . . ουρανό. Χα! Εδώ δικαιούται όποιος θέλει γελάσει.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

εταξοπουλε σε ξαναρωτω,

μια και αναφερθηκε ο χατζηδημητριου

καθαρο ερωτημα , οι χατζηγεωργιου(ο πρωην tv star) και χατζηδημητριου προτοστατησαν και υπερψηφισαν (και ακομα αγωνιζονται για να επαναφερουν ) το σχεδιο αναν, σχεδιο το οποιο τοσο η ακελικη ηγεσια αλλα καιο κοσμος του ακελ διαολοστηελε.
ποια η αποψη σου για τους 2 "κυριους" οι οπιοι αντιτιθενται στην βουληση της ακελικης ηγεσιας και ακελικου λαου.
(ποσο ηταν θυμασαι το ποσοστο των ακελικων που διαολοστηλαν το αναν?)

τα υπολοιπα αστα καλυτερα για τα εδονοπουλα μπεεεεεεε στα περβολια.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

αρχιμουφτη-ανεφουλη-χριστο-κερατουκλη,

εισαι σπιτι? πες μου συνεταιρακι, να κανω και εγω το προγραμμα μου, εχω και αλλες δουλειες.
σαμπανια εφερες μας?
εχω ενα dvd για σενα, φρεσκο, "ο αντιστασιακος και η 50ρα που εδωσε την φιζα στον πραξικοπηματολαγνο αντρα της"
θα σου αφησω copy του dvd ,my boy
μμμμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

αρχιμουφτη-ανεφ-χριστο
ενας ταρανδoς εχει περισσοτερο μυαλο απο σενα, αλλα πολυ λιγοτερα κερατα.
μμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

και τουλαχιστον του ταρανδου τα κερατα εδωκεν του τα ο Θεος και η φυση, ενω εσενα, ο κηρυκας.
μμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arxiepiskopos είπε...

ΣΟΦΟΣ,παραπονείσαι πως εδώ δε γίνεται διάλογος αλλά ανταλλαγή βρισιών.Έχεις απόλυτο δίκιο.Όμως κοίταξε το περιεχόμενο της κεντρικής ανάρτησης και πες μου αν αυτό το μπλογκ προσφέρεται για συζήτηση.Όσον αφορά το θέμα των απευθείας συνομιλιών με την Τουρκία είναι κάτι που όλοι θα θέλαμε,η Τουρκία,όμως,αρνείται προτείνοντας πενταμερή για ευνόητους λόγους.Πώς,λοιπόν,θα "εξαναγκασθεί" η Τουρκία να δεχθεί απευθείας συνομιλίες;Όπως κι άλλες φορές εξήγησα,σημασία έχει όχι το "θέλω" αλλά το "μπορώ",όχι το "πρέπει"αλλά το "πώς".Και πώς απαντούν;"Είσαι προδότης"!Κάνε,λοιπόν,σοβαρή συζήτηση σ'αυτό το μπλογκ!

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
arxiepiskopos είπε...

Άστοχη τρύπα ,τσιελεποποιείσαι επικίνδυνα!

Ανώνυμος είπε...

Μαγγανοπήγαδε, διάλογο σε ορθολογικά δομημένο πλαίσιο;
Χμ ενδιαφέρουσα πρόταση!
Αλλά, μπα. Δεν γίνεται! Τα θέματα εδώ αλλάζουν κάθε μέρα. Δεν θα προλαβαίναμε.
Αν ενοχλείσαι όμως από τις αναρτήσεις μου, έχεις κάθε δικαίωμα να απαντήσεις. Δεν σου το απαγόρευσε κανένας.
Αν θες να βρίσεις κι' όλας . . . πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα για μένα.
Ότι επιθυμείς.

Ανώνυμος είπε...

Έλα βρε θεολόγε, κάνε αυτό που ξέρεις καλύτερα. Βρίσε βρίσε βρίσε. Δεν έχει πρόβλημα!

Ανώνυμος είπε...

Τι έπαθες τώρα θεολόγε; Δεν γουστάρεις πια τον . . . ορθολογικά δομημένο διάλογο;

Πενταρόγιωρκος είπε...

Arxiepiskope

Αφού θες να κάνεις σοβαρή συζήτηση, θα ήθελα να μου πεις την άποψη σου για τα παρακάτω θέματα, τα οποία ρώτησα και τον Anef Oriwn και τον Μεταξόπουλο σε άλλο ποστ και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα.

Τα παρακάτω δεν είναι ούτε ψέματα, ούτε αποκυήματα της φαντασίας μου.

Ας τα πάρουμε ένα-ένα:

- Διαφώνησε ποτέ το ΑΚΕΛ με την αφίσα του Ταλάτ για ΕΝΩΣΗ με την Τουρκία;
Ο ίδιος ο Ταλάτ κυκλοφόρησε αυτή την αφίσα, υπάρχει και στο διαδίκτυο και την έβγαλε στην φόρα η εφημερίδα Αφρίκα

- Διαμαρτυρήθηκε ποτέ το ΑΚΕΛ για την δράση του Ταλάτ ως μουτζαχιντ της ΤΜΤ;
Ποιο είναι το πρόβλημα εδώ; Ο ίδιος ο Ταλάτ το είπε αυτό σε συνέντευξη του σε εφημερίδα της Τουρκίας, την Ζαμάν το 2006

- Διαμαρτυρήθηκε ποτέ το ΑΚΕΛ για τις μαρτυρίες Ε/κ που βασανίστηκαν στα χέρια του Ταλάτ, ο οποίος τους έλουζε σαδιστικά με βραστή ΚΕΑΝ;
Και αυτό ψέμα; Μα γι'αυτο υπάρχουν μαρτυρίες από αιχμάλωτους στην Κερύνεια. Επίσης πρόσφατα βρέθηκαν και κόκκαλα στους βοτανικούς κήπους της Κερύνειας, απέναντι από το σπίτι του Ταλάτ.

- Διέψευσε ποτέ το ΑΚΕΛ τη πτήση του στον Λονδίνο (την οποία τους κανόνισε ο Κληρίδης) όπου προσπάθησαν να κάνουν τον Μακάριο να αποδεχτεί την ΔΔΟ, την ώρα που στην Κύπρο οι φασίστες αλώνιζαν και οι Τούρκοι κατείχαν την μισή Κύπρο;
Και αυτό ψέμα; Αφού το ίδιο το ΑΚΕΛ το λέει. Ο Ανευ Ορίων στο μπλογκ μάλιστα παραθέτει και το έγγραφο που δόθηκε. Προς τούτο υπάρχουν και έγγραφα των Άγγλων.

Σε παρακαλώ προσπάθα να επικεντρωθείς στην ουσία. Τα πιο πάνω είναι όλα γεγονότα για τα οποία το ΑΚΕΛ δεν έχει λάβει ποτέ θέση και που δείχνουν πόσο "σοβαρό" κόμμα είναι...

arxiepiskopos είπε...

Μαγγανοπήγαδο,αντικατάστησε τα δύο -γ- με λάμδα και το -ν- με κάππα,για να ανταποκρίνεται το nick σου στο χαρακτήρα σου!

arxiepiskopos είπε...

ΠΕΝΤΑΡΟΓΙΩΡΚΟ,δεν καταλαβαίνεις πως ΕΣΥ και ο ΣΟΒΑΡΟΣ διάλογος είστε πράγματα ασύμβατα;Είναι σαν να μου λες να μιλήσω με τον Τσιέλεπο για την ορθογραφία!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για τη συμβουλή σου. Τώρα για . . . πέσ' μου. Ποιό είναι το πρόβλημα με τις αναρτήσεις μου και κάνεις σαν να σου πάτησα τον κάλλο; Είσαι στ' αλήθεια ιουδαιοχριστιανοθεολόγος ή μήπως ρασοφόρος;

Ανώνυμος είπε...

Ε ε ε Μαγγανοπήγαδε! Πού πήγες βρε!
Μην το παίρνεις σοβαρά. Εγώ σε εκτιμώ βρε θεολόγε μου. Βρίσε με κι' άλλο δεν έχει πρόβλημα.

Ανώνυμος είπε...

Α εδώ είσαι; Ε τι έχει το ψευδώνυμο μου αν αναφέρεσαι σε μένα;

arxiepiskopos είπε...

ΜΑΓΓΑΝΟΠΗΓΑΔΟ,έχει τελικά δίκιο ο USSU OLAN.Η ανάρτησή σου βρομάει παπαδίστικο χιούμορ και θεολογική αμβλύνοια!

Ανώνυμος είπε...

Χμ . . . μια και είσαι δώ μακαριώτατε, καθόλου παράξενο άλλωστε, πεσ' μου. Τελικά είδες τον Ερτογάν, ή όχι;

Ανώνυμος είπε...

Μαγγανοπήγαδε, τί σε πείραξε από τις αναρτήσεις μου; Αλλιώς καληνύκτα. Θα πάω για ύπνο. Στις αγκάλες του . . . Μορφέα. Όχι όχι εκείνου του στρατιωτουθκιού που είχε ο ηγούμενος. Άλλου! Του αρχαίου θεού του ύπνου.

arxiepiskopos είπε...

Μαγγανοπήγαδο,πριν πάω για ύπνο,λύσε μου την απορία:Γιατί αντί δίπλα που το nick σου να βάλεις φωτογραφία σου ανφάς ή προφίλ,προτίμησες να βάλεις φωτογραφία σου ...από κάτω;

Ανώνυμος είπε...

Επισκέπτης:
Θα ήθελα να δω τον ηγούμενο. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Μοναχός: Πολύ ευχαρίστως αλλά αργότερα, τώρα μάλλον θα κοιμάται.

Επισκέπτης:
Α α α! Έχει παραδοθεί στις αγκάλες του Μορφέα!

Μοναχός:
Ε ε ε . . . εν ένα στρατιωτούιν, αλλά εν ηξέρω αν εν Μορφέαν που το λαλούσιν.

Πενταρόγιωρκος είπε...

Arxiepiskope,

Μήπως δεν ξέρεις τι να πεις;

Σου έκανα κάποιες ερωτήσεις σαφέστατες, χωρίς ύβρεις και χαρακτηρισμούς, και εσύ επιμένεις να μην απαντάς;

Γιατί άραγε; Τι συμφέροντα έχεις;

Ανώνυμος είπε...

Καληνύχτα Μαγγανοπήγαδε. Θα τα ξαναπούμε σύντομα, μην ανησυχείς!

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Ussu Olan είπε...
Μαγγανοπήγαδε, τί σε πείραξε από τις αναρτήσεις μου; Αλλιώς καληνύκτα. Θα πάω για ύπνο. Στις αγκάλες του . . . Μορφέα. Όχι όχι εκείνου του στρατιωτουθκιού που είχε ο ηγούμενος. Άλλου! Του αρχαίου θεού του ύπνου.

23 Απριλίου 2010 1:01 π.μ.


Ο/Η arxiepiskopos είπε...
Μαγγανοπήγαδο,πριν πάω για ύπνο,λύσε μου την απορία:Γιατί αντί δίπλα που το nick σου να βάλεις φωτογραφία σου ανφάς ή προφίλ,προτίμησες να βάλεις φωτογραφία σου ...από κάτω;

23 Απριλίου 2010 1:01 π.μ.


ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΣΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΓΙΑ ΥΠΝΟ (1:01π.μ.)???????????


ΛΕΣ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ??????????????
ΛΕΣ????????????
Ή ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΖΕΥΓΑΡΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ????????????????
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΑΝΤΡΑ?????????????/

ΡΕ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΔΟΝ. ΠΡΩΑΓΟΥΝ ΝΕΑ , ΠΙΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ, ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΑ ΕΚΥΣΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ ΗΘΗ.

ΕΣΧΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΖΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ, ΤΖΑΙ ΕΝΤΗΝ ΑΝΤΙΝΑΣΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΤΖΑΙ ΕΠΑΡΕΞΗΓΗΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΕΞΕ ΣΙΩΠΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΤΟ ΟΙΚΗΜΑ ΤΖΑΙ ΗΡΤΕΝ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΤΖΑΙ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΑΡΙΕ-ΠΙΣΚΟΠΕ τζαι USSU OLAN ατε ξυπνατε ταγιουδκια μου τζζαι αηστε τις αγκαλιτσες και φιλακια. Ατε τζαι ενα παιξει οπου νασαι το εγερτηριο τζαι ενα την φατε ......................................................

Ατε ΑΡΙΕ-ΠΙΣΚΟΠΕ ξαπολα τον ΝΕΟ τζαι συνεχιζεται ποψες παλε

Ανώνυμος είπε...

Αίαντα,

Υπάρχουν οι εξής πιθανότητες:


1. Αρχιεπίσκοπος και Ούσσου Ολάν ίσως είναι το ίδιο άτομο με δύο περσόνες.

2. Ένα άτομο διχασμένη προσωπικότητα (η μια δεν γνωρίζει για την άλλη).

3. Δύο αγόρια που κοιμούνται μαζί.

4. Δύο αγόρια που κοιμούνται με δέκα μαύρους.

5. Δύο αγόρια που κοιμούνται με τον ταχυδρόμο του Γενί Πολίτη και δέκα μαύρους.

6. Δύο γυναίκες που κοιμούνται μαζί.

7. Δύο γυναίκες που κοιμούνται με τον ταχυδρόμο του Γενί Πολίτη και δέκα μαύρους.

8. Δύο μαύροι που κοιμούνται με άλλους 8.

9. Δύο νενέκια που κοιμούνται με μια διμοιρία Μεχμετζίκ.

10. Δύο αγόρια που κοιμούνται με μια διμοιρία Μεχμετζίκ, τον ταχυδρόμο του Γενί Πολίτη και δέκα μαύρους.


Πλήθος οι εικασίες. Πλήθος. Το σίγουρο πάντως είναι ότι οι δυό τους κοιμούνται μαζί.

Προσπαθεί και το Μαγγανοπήγαδο να κάνει διάλογο με τον Ούσσου Ολάν (ΟΥ-ΟΛ). Ο οποίος ΟΥ-ΟΛ κάτι έχει με τους παπάδες, κάτι κάποιος θα του έκανε του αγοριού και του έμεινε αΐπι.

Τώρα, αυτός είναι ο λόγος που κοιμάται μαζί με τον αρχιεπίσκοπο, ή αυτός είναι ο λόγος που αυτός με τον οποίο κοιμάται μαζί κυκλοφορεί με το ψευδώνυμο αρχιεπίσκοπος, δεν ξέρω.

Πλήθος οι εικασίες. Πλήθος. Το σίγουρο πάντως είναι ότι οι δυό τους κοιμούνται μαζί.



Ρ.

Ανώνυμος είπε...

Ρηγα καλημερα.

Ψηφιζω το 8 απλα προσθετω πως ειναι με ασπρες πατουσες..............................................
ως ενδειξη πως καποτε στον DNA τους υπηρχε και αιμα Ε/Κ.............................................

arxiepiskopos είπε...

ΡΗΓΑ και ΑΙΑΝΤΑ,μα 5 το πρωί κλείνετε το καμπαρέ;

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΧΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΡΕ ΑΡΙΕ-ΠΙΣΚΟΠΕ

Καλημερα σου..............

arxiepiskopos είπε...

ΑΙΑΝΤΑ,εκτός από πνευματικά,σωματικά δεν κοιμάσαι καθόλου;Ξύπνιος στις 5.30,ξύπνιος και στις 7.30;Τελικά ποιος είναι της επαγρύπνησης,εγώ ή εσύ;

Ανώνυμος είπε...

ειπαμε καλημερα ΑΡΙΕ-ΠΙΣΚΟΠΕ.

Δεν ειναι χιλιες λιρες .............................


Οσο για τον υπνο πως να κοιμηθει κανεις??????????? Χασαμε τον υπνο μας με τις ακροβασιες του ευελικτου.

Οποτε κλεισουμε λιγο τα ματια να κοιμηθουμε εμφανιζεται με την μασκα του SCREAM τζαι αντι για δρεπανι κραει μια τεραστια πεννα τζαι βουρα τον ΤΑΛΑΤ Πουπισω να του υπογραψει κατι χαρτια που του δια ενας μαυρος κουστουματος

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα

Ο Αρχιεπίσκοπος μια χαρά την κάνει τη δουλεία του. Κάνει το blog μπάχαλο ώστε να μην μπορεί να γίνει κανονική συζήτηση. Καλό θα ήταν να μην τσιμπάνε οι υπόλοιποι.

Όταν δυο άνθρωποι μαλώνουν, φταίει εκείνος που είναι πιο έξυπνος.

Βόλφγκανγκ Γκαίτε

arxiepiskopos είπε...

ΕΜΕΡΣΟΝ,συμφωνώ με τον Γκαίτε και σου υπόσχομαι ότι δε θα προκαλέσω καυγά.Πού θα πάει!Δε θα μάθω κι εγώ να κάνω copy paste;

arxiepiskopos είπε...

ΑΙΑΝΤΑ,καλημέρα!Για όνομα του Θεού(ενν να μας παραλάβει ο USSU OLAN που μιλούμε για Θεό)!Ηρέμησε και κοιμήθου!Ακόμα τρία χρόνια αυπνίας θα είναι ολέθρια ΚΑΙ για τη σωματική σου υγεία!

Ανώνυμος είπε...

Το θετικο ομως ειναι οτι ο Ταλατ ειναι προπονημενος τζαι φιτ που την θητεια στα μεχμετζι τζαι στην ΤΜΤ τζαι το πασχουρτουι εντον προκαμνει ποττε του. βουρα βουρα τζαι μενει μεσοδοτζι. Μανιχα εμεινε το το μακιγιαζ τζαι το ιμεητζ που το εκαμναν πριν τις εκλογες για να φαινεται κουλατος τζαι καλοστεκουμενος στραβαρα του .................

Ειπα σου το τζαι πριν εσχετε τζαι την πλακα σας.......

arxiepiskopos είπε...

Έχεις,δίκιο,ΑΙΑΝΤΑ,αλλά τώρα ίσως αλλάξει η τύχη μας.Θα έχουμε ως συνομιλητή εκείνο το καλό,διαλλακτικό παιδί,που τα άστρα του ταίριαζαν με του Τάσσου,θυμάσαι;

arxiepiskopos είπε...

Παρεμπιπτόντως,ΑΙΑΝΤΑ,ο εμίρης του Κατάρ δε σου φαίνεται ύποπτος;Εμένα έτσι μου φαίνεται!

Ανώνυμος είπε...

αφου τα ειπαμε ο Εμιρης κανει την επενδυση για το Καζινο .............................. Τα εγραψα χτες αυτα

Ανώνυμος είπε...

Αφιερωμένο

Το πολιτικό μεθύσι
μ'έζησε και θα με ζήσει
θέλω να'χω κ'εξουσία
πήτε τήνε και μανία...
Να με ιδεί εξουσιαστή
η Πατρίδα κι ας χαθεί!
λυτρωτή της να με κράξει
και, στο διάολο, ας βουλιάξει!
Εμέ η δόξα μου να ζήσει,
και το Έθνος ας ψοφήσει!
(Ανδρέας Λασκαράτος)

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

μεταξοπουλε σε ξαναρωτω,
μπορει να απαντησει και ο ανεφ-αρχιμουφτης(μπα!!! σιγα μην απανατησει)

μια και αναφερθηκε ο χατζηδημητριου

καθαρο ερωτημα , οι χατζηγεωργιου(ο πρωην tv star) και χατζηδημητριου προτοστατησαν και υπερψηφισαν (και ακομα αγωνιζονται για να επαναφερουν ) το σχεδιο αναν, σχεδιο το οποιο τοσο η ακελικη ηγεσια αλλα καιο κοσμος του ακελ διαολοστηελε.
ποια η αποψη σου για τους 2 "κυριους" οι οπιοι αντιτιθενται στην βουληση της ακελικης ηγεσιας και ακελικου λαου.
(ποσο ηταν θυμασαι το ποσοστο των ακελικων που διαολοστηλαν το αναν?)

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

αρχιμουφτη-ανεφ-χριστο
ενας ταρανδoς εχει περισσοτερο μυαλο απο σενα, αλλα πολυ λιγοτερα κερατα.
μμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

και τουλαχιστον του ταρανδου τα κερατα εδωκεν του τα ο Θεος και η φυση, ενω εσενα, ο κηρυκας, και οχι μονο προφανως
μμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ειδες το εργο,"ο αντιστασιακος και η 50ρα που εδωσε την φιζα στον πραξικοπηματολαγνο αντρα της"
θα σου αφησω copy του dvd ,my boy
μμμμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο όρος «Νενέκος», είναι συνώνυμος της εθνικής προδοσίας και μάλιστα του χειρίστου είδους, καθώς ο προδότης δεν περιορίζεται απλά στην επαίσχυντη πράξη της προδοσίας, αλλά παίρνει εμφανώς το μέρος του εχθρού, τασσόμενος εμπράκτως εναντίων των συμπατριωτών του.

Η απαξιωτική και μειωτική αυτή έκφραση, οφείλεται στον Νενέκο, έναν οπλαρχηγό της Επανάστασης του 1821. Ο Δημήτριος Νενέκος καταγόταν από το χωριό Ζουμπάτα των Πατρών κι έγινε οπλαρχηγός του προκρίτου της Πάτρας Βενιζέλου Ρούφου (ο Ρούφος αργότερα, διετέλεσε πρωθυπουργός), αφού προηγουμένως δολοφόνησε τους πολεμιστές Σπανοκυριάκο και Σαγιά που διεκδικούσαν το ίδιο αξίωμα.

Αρχικά διακρίθηκε στις πολιορκίες της Πάτρας και του Μεσολογγίου, αλλά μετά την άλωση του, συνεργάστηκε με τον αλβανικής καταγωγής, Αιγύπτιο στρατηγό Ιμπραήμ, ο οποίος του προσέφερε ορισμένα προνόμια. Το 1826 προσκύνησε και συμπαρέσυρε μαζί του και πολλούς άλλους. Το 1827, επικεφαλής των Τουρκοπροσκυνημένων πολέμησε εναντίον των Ελλήνων και τους νίκησε. Για αυτά τα «κατορθώματα» του και με τη μεσολάβηση του Ιμπραήμ, έγινε με διαταγή του Σουλτάνου, «μπέης».

Οι «προσκυνημένοι», σε συνάρτηση και με την επέλαση του Ιμπραήμ, αποτέλεσαν εκείνη την εποχή, μεγάλο πρόβλημα για την έκβαση της Επανάστασης και την έθεταν σε άμεσο κίνδυνο. Ήταν τότε, που ο Γέρος του Μοριά, Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, βλέποντας τις θυσίες και τους αγώνες των Ελλήνων, να πηγαίνουν χαμένοι, από την μάστιγα των «προσκυνημένων» (στα απομνημονεύματά του ο Κολοκοτρώνης μάλιστα σημειώνει χαρακτηριστικά: «Μόνον εις τον καιρόν του προσκυνήματος εφοβήθηκα διά την πατρίδα μου»), αντέτεινε το ιστορικό «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!» και «ξαναζωντάνεψε» την ετοιμοθάνατη Επανάσταση. Απάντησε με μια χωρίς προηγούμενο τρομοκρατία στην τρομοκρατία του Ιμπραήμ. Όσα χωριά αρνούντο να επανέλθουν στο ελληνικό στρατόπεδο, δέχονταν αιφνιδιαστικές επιθέσεις από τους άνδρες του Γέρου. Σε όλο τον Μοριά οι πρωτεργάτες του προσκυνήματος συλλαμβάνονταν και εκτελούνταν. Στις πλατείες των χωριών οι απαγχονισμένοι συνεργάτες του εχθρού έκαναν τους διστακτικούς κατοίκους να λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους τις απειλητικές προειδοποιήσεις του Έλληνα στρατηγού.

Όταν ο Ιμπραήμ από την Πάτρα ξεκινούσε για τα Καλάβρυτα με τον στρατό του και το Νενέκο με 2.000 δικούς του(!) στο χάνι του Βερβένικου ο Ιμπραήμ παραδρόμησε και περαπλανήθηκε μέσα στο δάσος ώσπου έπεσε πάνω στο Νενέκο και τους Αρβανιτάδες του. Στου Δεσπότη τη Βρύση καθώς προχωρούσε αυτός με τη νέα του συνοδεία κοιμήθηκε. Στην διάρκεια του ύπνου του όμως τον φύλαγαν καλά οι Νενεκαίοι γι’ αυτό σαν έφτασε στο στρατόπεδό του «επήνεσε τον Νενέκον δια την πίστην του,και παρρήσια μάλιστα τον εχάιδευσε με τα χέρια του ενώπιον των επισήμων Τούρκων». Ο Κολοκοτρώνης μαθαίνοντας ότι ο Νενέκος είχε τον Ιμπραήμ στα χέρια του και δεν τον «έφαγε», σύμφωνα με τα απομνημονεύματα του υπασπιστή του Φωτάκου, αγανάχτησε που «…ωρκίσθει παρρησία ημών εις τον Μεγάλον Θεόν των Ελλήνων και είπεν, ότι επιθυμεί τον φόνον του Νενέκου, και αν τον εύρισκε πουθενά με τα ίδια του τα χέρια τον εφόνευεν, πράγμα πολύ παράξενον και πρωτάκουστον απο το στόμα του Κολοκοτρώνη να ομιλή περί φόνου, και ότι μόνος του θέλει να τον κάμη».

Η εκτέλεση του Νενέκου, έγινε τελικά το 1828, κατ’ εντολήν του Κολοκοτρώνη, από τον αδελφό του δολοφονημένου Σαγιά.

Έκτοτε, το όνομα του Νενέκου ταυτίστηκε με τον προσκυνημένο, το δουλοπρεπή άνθρωπο, το μίασμα, τον προδότη, τον άνθρωπο που δεν έχει σε τίποτα να ξεπουλήσει τις ιδέες του, την αξιοπρέπεια του, την εθνική, την αγωνιστική του ταυτότητα, πουλώντας τους παλιούς συναγωνιστές του και συμπράττοντας με παλιούς αντιπάλους του προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συγκυριακά του συμφέροντα.

arxiepiskopos είπε...

ΕΜΕΡΣΟΝ,μα ο Ανδρέας Λασκαράτος έγραψε ποίημα για το Συλλούρη και το Νι-κωλάκη;Πρώτη φορά το ακούω!

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ειδες το εργο,"ο αντιστασιακος και η 50ρα που εδωσε την φιζα στον πραξικοπηματολαγνο αντρα της"
θα σου αφησω copy του dvd ,my boy
μμμμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arxiepiskopos είπε...

ΕΜΕΡΣΟΝ,σε παρακαλώ μη μου χαλάς τη δουλειά.Εντάξει,εσύ είσαι έξυπνος,καταλαβαίνεις καλύτερα κάποια πράγματα,αλλά σε παρακαλώ μη μου τους ξυπνάς!Κι εγώ τη δουλειά μου κάνω εδώ στην Επαγρύπνηση!

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

μεταξοπουλε σε ξαναρωτω,
μπορει να απαντησει και ο ανεφ-αρχιμουφτης(μπα!!! σιγα μην απανατησει)

μια και αναφερθηκε ο χατζηδημητριου

καθαρο ερωτημα , οι χατζηγεωργιου(ο πρωην tv star) και χατζηδημητριου προτοστατησαν και υπερψηφισαν (και ακομα αγωνιζονται για να επαναφερουν ) το σχεδιο αναν, σχεδιο το οποιο τοσο η ακελικη ηγεσια αλλα καιο κοσμος του ακελ διαολοστηελε.
ποια η αποψη σου για τους 2 "κυριους" οι οπιοι αντιτιθενται στην βουληση της ακελικης ηγεσιας και ακελικου λαου.
(ποσο ηταν θυμασαι το ποσοστο των ακελικων που διαολοστηλαν το αναν?)

Ανώνυμος είπε...

«Bye, bye Βέλγιο», «Αυτή η χώρα έχει ακόμη νόημα;» : οι πρώτες σελίδες των βελγικών εφημερίδων, κυρίως των γαλλόφωνων, αντανακλούν τις ανησυχίες ολόκληρου του βελγικού τύπου για το μέλλον της χώρας.

Η εφημερίδα Le Soir των Βρυξελλών είναι η περισσότερο αν
ήσυχη. Η πρώτη της σελίδα έχει το τίτλο «Αυτή η χώρα έχει ακόμη κάποιο νόημα;» .

«Υπάρχει ακόμη νόημα στη διατήρηση μιας χώρας όπου δεν υπάρχουν πια άνδρες και γυναίκες, ή συστήματα ικανά να οικοδομήσουν συμβιβαστικές λύσεις, ακόμη και περιορισμένης βάσης, απαραίτητα για τη συνέχιση της ύπαρξης του Βελγίου;» . Εάν ισχύει αυτό, «θα χρειασθεί να περάσουμε σε κάτι άλλο και να αναλάβουμε την ευθύνη», αναφέρει η εφημερίδα.

Η γαλλόφωνη La Derniere Heure αποχαιρετά στην πρώτη της σελίδα τη χώρα με τον τίτλο «Bye, bye Βέλγιο» .

Για τη La Libre Belgique, η προσοχή εστιάζεται στο «φλαμανδικό πραξικόπημα», δηλαδή την απόπειρα χθες όλων των φλαμανδικών κομμάτων για την ψήφιση αιφνιδιαστικά από το βελγικό κοινοβούλιο νομοσχεδίου που θέτει σε αμφισβήτηση τα γλωσσικά δικαιώματα των γαλλόφωνων που ζουν στη Φλάνδρα.

Η De Stardaard βλέπει στην αναταραχή «ένα σαφές σημάδι για την αδυναμία της βελγικής πολιτικής» .

«Στη χώρα αυτή, οι γαλλόφωνοι και οι Φλαμανδοί δεν είναι πλέον σε θέση να καταλήξουν σε συμφωνία για ένα σύμβολο», γράφει η εφημερίδα.

Η Gazet van Antwerpen θέτει το ερώτημα που ταλανίζει όλους τους Βέλγους: «τι θα γίνει μετά το χάος;» .

Πενταρόγιωρκος είπε...

Arxiepiskope, θα απαντήσεις σε αυτά σε ρώτησα ή θα επιμένεις να με βρίζεις και να αποφεύγεις;

Διότι αυτή η υπεκφυγή σου σημαίνει πως τα αποδέχεστε εκεί στο ΑΚΕΛ.

Σοφός είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Σοφός είπε...

Πενταρόγιωρκος θέλω να σε συγχαρώ, γιατί φροντίζεις να ανεβάζεις το επίπεδο! Είναι πολύ θετικό να αναγνωρίζουμε τις αδυναμίες μας και να καταβάλλουμε προσπάθειες αυτοβελτίωσης.

Για μένα, αυτό είναι στάση ζωής και προσπαθώ να επισημαίνω τα λάθη στα λόγια και στις συμπεριφορές μου.

Ας ελπίσουμε ότι θα λάβεις και απαντήσεις.

Αγαπητέ Anef_Oriwn, δεν με πειράζει ιδιαίτερα αν είσαι το ίδιο πρόσωπο με τον arxiepiskopos. Δεν έχω ανάγκη να το πιστέψω ή να το απορρίψω.

Έρχομαι ξανά στο θέμα του διακοινοτικού διαλόγου, ο οποίος επαναλαμβάνω, πρέπει να αναθεωρηθεί ως διαδικασία επίλυσης του Κυπριακού.

Δεν είναι λογικό, να εγκαταλείψουμε μια λανθασμένη διαδικασία όπως αυτή του διακοινοτικού διαλόγου, αφού δεν επιφέρει θετικά αποτελέσματα; Ή έστω να το επαναθεωρήσουμε;

Η θέση ότι αφού δε δέχεται η Τουρκία, τότε ας μην το ζητήσουμε συνιστά μεμψιμοιρία. Είναι και αντίθετη με το δόγμα του Τσε Γκεβάρα που επανέλαβε και ο Πρόεδρος "να είμαστε ρεαλιστές. να ζητάμε το "ανέφικτο""(βεβαίως ο Τσε εννούσε το φαινομενικά, για κάποιους συντηρητικούς ανέφικτο).

Αντιλαμβάνομαι ότι δεν είναι εύκολο να δεχθεί η Τουρκία, αλλά δεν θα ήταν τουλάχιστον αυτονόητο και λογικό να προσπαθούσαμε; Να το ζητούσαμε πρώτα; Να το θέταμε ως πρόταση προς τη διεθνή κοινότητα; Να το θέσουμε ως όρο για την ενταξιακή της πορεία; Έχουμε άραγε κάτι να κερδίσουμε με το να της δίνουμε άλλοθι;

Μη πραγματιστική αλλά και κάπως ευσεποθιστική είναι η επιμονή σε μια διαδικασία που επί δεκαετίες, μόνο αρνητικά παράγει και που παρέχει το τέλειο άλλοθι στην κατοχική Τουρκία.

Θεωρείς δηλαδή ότι οι διακοινοτικές, έχουν κάποια θετικά αποτελέσματα; Αν ναι, δώσε κάποια παραδείγματα και στάθμισέ τα, αν υπάρχουν δηλαδή, με τα όποια οφέλη έχει η Τουρκία από τις διακοινοτικές (άλλοθι, αποενοχοποίηση κλπ).

Ευχαριστώ.

John Charalambous είπε...

κ. Σοφέ, μπορεί να μη θέλεις χαρακτηρισμούς, αλλά του Ηλικιακού Ρατσιστή Σάτυρου Άνευ Οργίων, του πάνε γάντι.

Θα σε πληροφορήσω όμως ότι ούτως ή άλλως ο κ. Άνευ Οργίων, είναι μπεμπεράκι του ΑΚΕΛ που ποτέ δεν κάνει διάλογο.

Πάντα παριστάνει τη θιγμένη μιξοπαρθένα, που δήθεν θίγεται και δήθεν αναρωτιέται αν έτσι και αν αλλιώς, απλά και μόνο για να συγχύσει τον άλλο και να αποφύγει το διάλογο.

Ποτέ του μα ποτέ του, ούτε μια φορά δε θα τον δεις να κάνει διάλογο και να χρησιμοποιεί επιχειρήματα.

arxiepiskopos είπε...

ΣΟΦΟΣ,αναγνωρίζω την αγωνία σου για το αύριο.Όμως όλοι οι πρόεδροι μας ζήτησαν συνομιλίες με τον Τούρκο πρωθυπουργό κι αυτός αρνείται,στηριζόμενος στα ψηφίσματα του ΟΗΕ,που καλούν σε διάλογο μεταξύ των δύο κοινοτήτων.Εσύ τι θα έκανες;Θα κατάγγελλες τη διαδικασία και θα έφευγες;Για να κάνεις τι,εκτός ΟΗΕ και ΕΕ;Εμείς είμαστε υπό κατοχήν κι όχι η Τουρκία.

Σοφός είπε...

Arxiepiskopos,

Κανένας δεν είπε να φύγουμε από τα Η.Ε. ή την Ε.Ε.. Κάτι τέτοιο θα ήταν μια ακραία και περιθωριακή κίνηση, αψυχολόγητη όσο και η συνέχιση των διακοινοτικών συνομιλιών.

Τα ψηφίσματε του ΟΗΕ λένε κι άλλα πολλά (ιδίως το 3212, το οποίο μάλιστα το ψήφισε και η ίδια η Τουρκία!!!). Αυτά μιλούν για αποχώρηση των ξένων στρατευμάτων. Μιλούν για επιστροφή Αμμοχώστου ως προτεραιότητα. Αυτά δεν τα διεκδικούμε δυστυχώς.

Επιπλέον η κατοχή ανεξάρτητου κράτους μέλους των Η.Ε. από άλλο, αφορά τα Η.Ε., γιατί είναι παραβίαση του διεθνούς δικαίου. Όπως και η κατοχή ευρωπαϊκού εδάφους.

Ποτέ δεν το ζητήσαμε και δεν το θέσαμε ως προτεραιότητα (με εξαίρεση το 86-88, που εγκαταλείφθηκε άρον άρον από τον κ. Βασιλείου). Οπότε δεν το διεκδικήσαμε σοβαρά.

Σε ξαναρωτώ φίλε μου: κερδίσαμε κάτι από τις δικοινοτικές; Κάτι περισσότερο από την αποενοχοποίηση της Τουρκίας που παρέχαμε, μέσω αυτών;

Επιπλέον: δεν κερδίζεις το λαχείο, αν δεν αγοράσεις λαχνό. Δεν κερδίζεις χωρίς διεκδίκηση. Άλλωστε αυτό δεν ήταν και το σύνθημα του ΑΚΕΛ; "Όποιος διεκδικεί, κερδίζει";

Η εμμονή σε ένα λάθος είναι συντηρητισμός. Κατά τη γνώμη μου.

Πενταρόγιωρκος είπε...

Arxiepiskope, σε ρώτησα κάτι αλλά εσύ αρνείσαι να κάνεις σοβαρό διάλογο.

Εξυπηρετεί κάποιον συμφέρον αυτό που κάνεις; Το ΑΚΕΛ που εκπροσωπείς τα αποδέχεται όλα αυτά;

Πενταρόγιωρκος είπε...

Όσο για σένα Σοφέ, μπράβο για την αντοχή σου, αλλά θα επαναλάβω τι είπα σε προηγούμενο πόστ.

Ελπίζω να μην πέσεις στην παγίδα που σου στήνει ο Ανευ Ορίων και να πας εκεί στο μπλογκ του, γιατί σκοπός του είναι βέβαια να αυξήσει τις επισκέψεις στο μπλογκ του για δύο λόγους:

1. να μαζέψει και να φακελώσει ip διαφωνούντων
2. να κερδίζει λεφτά από κλικ στις διαφημίσεις

Αν θέλει να κάνει συζήτηση, ας την κάνει εδώ. Στο κάτω κάτω εδώ μέσα μπαίνουν οι αναγνώστες, γιατί αυτός δεν θέλει να κάνει εδώ την συζήτηση; Μήπως διότι ξέρει πως εδώ θα δουν τις απαντήσεις και οι μη-τακτικοί "θαμώνες" του μπλογκ του, και μπορεί να ξυπνήσουν ορισμένοι;

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

μεταξοπουλε σε ξαναρωτω,
μπορει να απαντησει και ο ανεφ-αρχιμουφτης(μπα!!! σιγα μην απανατησει)

μια και αναφερθηκε ο χατζηδημητριου

καθαρο ερωτημα , οι χατζηγεωργιου(ο πρωην tv star) και χατζηδημητριου προτοστατησαν και υπερψηφισαν (και ακομα αγωνιζονται για να επαναφερουν ) το σχεδιο αναν, σχεδιο το οποιο τοσο η ακελικη ηγεσια αλλα καιο κοσμος του ακελ διαολοστηελε.
ποια η αποψη σου για τους 2 "κυριους" οι οπιοι αντιτιθενται στην βουληση της ακελικης ηγεσιας και ακελικου λαου.
(ποσο ηταν θυμασαι το ποσοστο των ακελικων που διαολοστηλαν το αναν?)

Μαρκος Μεταξοπουλος είπε...

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&ct=13&artid=4570732

Πενταρόγιωρκος είπε...

Μεταξόπουλε, περιμένω ακόμη απάντηση.

Με το να μην απαντάς σε αυτά τα σοβαρά ερωτήματα, σημαίνει πως τα αποδέχεσαι, και πως τα αποδέχεται και το ΑΚΕΛ το οποίο εκπροσωπείς.

arxiepiskopos είπε...

ΣΟΦΟΣ,όταν λέω "εκτός ΟΗΕ και ΕΕ" εννοώ έξω από τις διαδικασίες και τις αποφάσεις ΟΗΕ και ΕΕ και δεν εννοώ αποχώρησή μας από τους δυο οργανισμούς.Όσο για τη διεκδικητικότητα δοκιμάσαμε τα πάντα.Δόξα τω Θεώ είχαμε και "ανένδοτους" προέδρους,που ο ένας μας κατέληξε στην ανακήρυξη του ψευδοκράτους και ο άλλος στο Ανάν 5.Συνήθως Η ΣΚΛΗΡΉ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ ΠΡΟΣΓΕΙΏΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΟΠΌΛΟΥΣ ΕΚΤΌΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΌΝΟΝ ΟΝΕΙΡΟΠΌΛΟΙ(και δεν υπονοώ εσένα που φαίνεσαι διαλεκτικός)

Πενταρόγιωρκος είπε...

Arxiepiskope,

Έκανες μπάνιο με την βραστή ΚΕΑΝ του διαλεκτικού Ταλάτ;

Skorpion είπε...

Τελικα το Βελγιο παει για διαλυση. Αυτα συμβαινουν οταν πρεπει να ειναι 50%, 50% ουλοι οι υπουργοι-και οταν εχουμε αλλες διαχωριστικες προνοιες.


Ειναι παραδοξο παντως πως οι οπαδοι της Διχοτομησης στην Κυπρο που βρισκονται στις Ελευθερες περιοχες, εχουν προβλημα με την ελληνικο εθνικο στοιχειο και ειναι υπερμαχοι του κυπριωτισμου.

Ισως να μην ειναι παραδοξο, διοτι στην Κυπρο, οι μονοι που ενδιαφερονται για την Κυπριακη δημοκρατια, ανθρωπινα δικαιωματα και επανενωση του νησιου, ειναι οι Ελληνες της Κυπρου. Και Οχι φυσικα οι Τουρκοι.

Αρα βλεπουμε το παραδοξο(που στην πραξη βλεπουμε πως δεν ειναι παραδοξο), οι οπαδοι της διχοτομησης και του ρατσισμου αντις να υποστηριζουν την αυξηση του Ελληνικου εθνικισμου, συντασσοντε με τον Τουρκικο εθνικισμο. (Βλεπε Ταλατ και Ερτογαν, υπερεθνικιστες, σφετεριστες των περιουσιων μας, εχθροι της δημοκρατιας μας. Αλλα θα ελεγα πως και ο καθε Χριστοφιας ως εχθρος του δημοκρατικου συστηματος και στους φασιστες πρεπει να λογιζεται.)

Βεβαια το σωστο δεν ειναι ουτε ο Ελληνικος εθνικισμος. Εξαλου δεν υπαρχει πλευρα στην Κυπρο που να εκπροσωπει τετοια αποψη εκτος απο μικρες μειοψηφιες. Το ΑΚΕΛ θελει να καμνει τον κοσμο να νομιζει για κινδυνο ελληνικου εθνικισμου, αλλα βεβαια ολα αυτα ειναι δικες του μαλακιες.

Το σωστο θα ηταν να συντασσονταν με τα συμφεροντα της Κυπρου και οχι με καποιον συγκεκριμενο εθνικισμο.

(οπαδοι της διχοτομησης και διαλυσης της κυπριακης δημοκρατιας αλλα και της φιλοσοφιας της δημοκρατιας = οπαδοι του σχεδιου Αναν, του σχεδιου Τζιμοισμενου Χριστοφκια. κτλ).

Εγω επισης φκαλω το συμπερασμα, κανωντας στον εαυτο μου το ερωτημα για το αυγο και την κοτα, πως οι συγκεκριμενοι τυποι, ποτε δεν ειχαν σε καμποσο σεβασμο την δημοκρατια, τα ανθρωπινα δικαιωματα,την εθνικη κυριαρχια ενος λαου και ενος κρατος τους, και βεβαια δεν τους εκοφτε ποτε ο λαος της Κυπρου και το μελλον του.


τα απο πανω που περιγραφω ειναι τα παραδοξα της Κυπρου οπου εχουμε την εμπλοκη ενος ιμπεριαλιστικου κρατους και απο την αλλη τον λαο της Κυπρου.

Αντιθετως στο Βελγιο και υπο διαλυση να πανε, το πολυ πολυ να προκυψουν δυο κρατη τα οποια θα μπορουν να επιβιωσουν. Οσα προβληματα και εαν εχουν σημερα, δεν εχουν Τουρκια στα ποδκια τους και βεβαια δεν παιζει η μια απο της δυο πλευρες τον ρολο του "κακου". Δεν θα με χαλουσε εαν ημασταν στην θεση των Βελγων και αντις Τουρκους ειχαμε Φλαμανδους στα ποδκια μας. Παρολο που οι προοπτικες δεν θα ηταν σιγουρες τουλαχιστον θα υπηρχαν προοπτικες.

Ανώνυμος είπε...

Αχ βρε Τσιελεπή μουσουπέττη, μόλις το έφερες για "παράδειγμα" στο φυλλάδιο σου, πάει για διάλυση η χώρα...

Πες μας και για την καλή Τουρκία, μπας και βαρέσει διάλυση επιτέλους.

Μητσοτάκη, ε Μητσοτάκη!

Ρ.

Πενταρόγιωρκος είπε...

"Επιτροπάκια,ένας βόθρος έχει περισσότερο ΒΑΘΟΣ από εσάς,αλλά πολύ λιγότερα ΣΚΑΤΑ!"

Θαυμάστε τo ήθος του ΑΚΕΛ.