O Τάσσος Παπαδόπουλος, ο άνθρωπος που ταυτίστηκε με το λαό του και που κέρδισε μια θέση στην αθανασία και στις χρυσές σελίδες της ελληνικής ιστορίας με το ιστορικό ΟΧΙ του, τυγχάνει αναγνώρισης από το πανελλήνιο.
Έτσι, η ιστορική πρωτεύουσα της Ελλάδας, το Ναύπλιο (τ' Ανάπλι), θα δώσει το όνομα του μεγάλου αυτού Έλληνα, σε πλατεία της πόλης.
Το όνομα του Τ. Παπαδόπουλου, ενός Κύπριου, θα είναι πλέον δίπλα στα ονόματα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη και άλλων μεγάλων Ελλήνων και αγωνιστών της επανάστασης.
Γιατί στην ιστορία, γράφονται οι έντιμοι και άξιοι Τάσσοι και όχι οι Ευέλικτοι Χριστόφιες!
Δημοσιεύουμε πιο κάτω τη σχετική ανακοίνωση που κυκλοφόρησε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ονοματοδοσία Πλατείας Τάσσου Παπαδόπουλου στο Ναύπλιο Ο Δήμος Ναυπλιέων αποφάσισε να δώσει το όνομα Τάσσος Παπαδόπουλος σε πλατεία του Ναυπλίου.
Η τελετή ονοματοδοσίας θα γίνει μεθαύριο Κυριακή, 25 Απριλίου 2010, στο Ναύπλιο.
Κύριος ομιλητής στην τελετή θα είναι ο Πρέσβης της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα Ιωσήφ Ιωσήφ, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνουν ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Παναγιώτης Αναγνωσταράς και ο γιος του Τάσσου Παπαδόπουλου, Βουλευτής Λευκωσίας και Αντιπρόεδρος του Δημοκρατικού Κόμματος Νικόλας Παπαδόπουλος.
Την τελετή θα τιμήσει με την παρουσία της η κυρία Φωτεινή Παπαδοπούλου μαζί με μέλη της οικογένειας του τέως Προέδρου της Δημοκρατίας.
Λευκωσία, 23 Απριλίου 2010
Δημοσιεύουμε πιο κάτω τη σχετική ανακοίνωση που κυκλοφόρησε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ονοματοδοσία Πλατείας Τάσσου Παπαδόπουλου στο Ναύπλιο Ο Δήμος Ναυπλιέων αποφάσισε να δώσει το όνομα Τάσσος Παπαδόπουλος σε πλατεία του Ναυπλίου.
Η τελετή ονοματοδοσίας θα γίνει μεθαύριο Κυριακή, 25 Απριλίου 2010, στο Ναύπλιο.
Κύριος ομιλητής στην τελετή θα είναι ο Πρέσβης της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα Ιωσήφ Ιωσήφ, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνουν ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Παναγιώτης Αναγνωσταράς και ο γιος του Τάσσου Παπαδόπουλου, Βουλευτής Λευκωσίας και Αντιπρόεδρος του Δημοκρατικού Κόμματος Νικόλας Παπαδόπουλος.
Την τελετή θα τιμήσει με την παρουσία της η κυρία Φωτεινή Παπαδοπούλου μαζί με μέλη της οικογένειας του τέως Προέδρου της Δημοκρατίας.
Λευκωσία, 23 Απριλίου 2010
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Δορκώνας για το christofias-watch
29 Σχόλια:
ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΜΝΗΜΕΙΟ ΑΚΕΛΙΣΜΟΥ!
ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ, ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ.
Ο Μεταξόπουλος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να απαντήσει τα ερωτήματα που του έθεσα, και έτσι ξεκίνησε τα γνωστά ΑΚΕΛικά: ύβρεις, χαρακτηρισμοί, χολή και μίσος!
Του έκανα κάποιες ερωτήσεις στοιχειοθετημένες με ημερομηνίες και παραπομπές, και αυτός δείτε πως απάντησε:
"γιωρκο της πενταρας, απο τωρα και στο εξης θα σε αγνοω. φασιστομουτρο τυφλωμενο αντιακελικο σαν εσενα δεν ξαναειδα
24 Απριλίου 2010 11:25 μ.μ."
Αυτό είναι κυρίες και κύριοι το ΑΚΕΛ! Ένα κόμμα που ΑΡΝΕΙΤΑΙ να πει ΟΧΙ στην Ένωση της Κύπρου με την Τουρκία που στηρίζει ο Ταλάτ, ένα κόμμα που ΣΤΗΡΙΖΕΙ τον μουτζαχίντ της ΤΜΤ Ταλάτ, ο οποίος έλουνε σαδιστικά τους αιχμαλώτους Ε/κ το 1974 με βραστή ΚΕΑΝ, και μετά στους βοτανικούς κήπους απέναντι από το σπίτι του στην Κερύνεια βρέθηκαν τα κόκκαλα εκτελεσθέντων Ε/κ.
Και ο ΑΚΕΛικός Μεταξόπουλος, μαζί με τον Anef_Oriwn/Arxiepiskopo δεν καταδικάζουν, άρα ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ αυτές τις πρακτικές!!
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ! ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΡΟΥ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ!
βλακα γιωρκο της πενταρας, σου απαντησα παλαιοτερα οτι δεν χρειαζεται ουτε το ΑΚΕΛ, ουτε και εγω, να απαντουμε στις βλακειες του ακθενος. οπως σου απαντησα συγκεκριμενα οτι εγω προσωπικα σαφως και καταδικαζω την κινηση του ταλατ να μιλησει για ενωση με τουρκια προεκλογικα. οταν καποιος ομως δεν βλεπει οτι κανενας ελληνοκυπριος δεν μπορει να το αποδεχτει αυτο, και ζητα απο τον καθε ενα να πει οτι δεν συμφωνει με αυτο, τι να πω?? η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα! γιε μου, εν αναγκη να με ρωτας ετσι πραματα?? η τυφλα σου ομως προς την καταπολεμηση του ακελισμου, δεν σε αφηνει ουτε καν να διαβασεις!
για να μην αναφερω το κατα καιρους βρισιδι που εφαγα απο εσενα και απο τους αλλους δημοκρατες ψευδοεπιτροπους.
αλλου αυτα
γιωρκο μου, το ΑΚΕΛ ειναι κυβερνηση. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΑΚΕΛ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ. σορρυ αν σε κρουζει α!
ναι οδηγησε με το οχι του την τουρκια στην μεγαλυτερη διπλωματικη της νικη
Μεταξόπουλε,
Ευχαριστώ που απάντησες. Άμα θες μπορείς να κάνεις συζήτηση σοβαρή. Απλως δεν χρειάζεται να βλέπεις παντού φαντάσματα "αντιακελισμού". Δεν μισεί κανένας το ΑΚΕΛ. Διαφωνούμε με τις πρακτικές του.
Αφού λοιπόν θες να κάνεις σοβαρή συζήτηση, θα ήθελα να μου απαντήσεις και τα άλλα ερωτήματα που έθεσα, και όχι μόνο αυτό με την Ένωση. Σ' ευχαριστώ που διευκρίνησες πως εσύ ΔΕΝ υποστηρίζεις την ΕΝΩΣΗ της Κύπρου με την Τουρκία όπως ο Ταλάτ, ας ελπίσουμε πως θα κάνει το ίδιο με σένα και το κόμμα σου το ΑΚΕΛ.
Ακολουθούν λοιπόν και οι υπόλοιπες ερωτήσεις, που ελπίζω να απαντήσεις. Υπενθυμίζω πως τα παρακάτω δεν είναι ούτε ψέματα, ούτε αποκυήματα της φαντασίας μου.
Ας τα πάρουμε ένα-ένα:
- Διαφώνησε ποτέ το ΑΚΕΛ, ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ, με την αφίσα του Ταλάτ για ΕΝΩΣΗ με την Τουρκία;
Ο ίδιος ο Ταλάτ κυκλοφόρησε αυτή την αφίσα, υπάρχει και στο διαδίκτυο και την έβγαλε στην φόρα η εφημερίδα Αφρίκα
- Διαμαρτυρήθηκε ποτέ το ΑΚΕΛ για την δράση του Ταλάτ ως μουτζαχιντ της ΤΜΤ;
Ποιο είναι το πρόβλημα εδώ; Ο ίδιος ο Ταλάτ το είπε αυτό σε συνέντευξη του σε εφημερίδα της Τουρκίας, την Ζαμάν το 2006
- Διαμαρτυρήθηκε ποτέ το ΑΚΕΛ για τις μαρτυρίες Ε/κ που βασανίστηκαν στα χέρια του Ταλάτ, ο οποίος τους έλουζε σαδιστικά με βραστή ΚΕΑΝ;
Και αυτό ψέμα; Μα γι'αυτο υπάρχουν μαρτυρίες από αιχμάλωτους στην Κερύνεια. Επίσης πρόσφατα βρέθηκαν και κόκκαλα στους βοτανικούς κήπους της Κερύνειας, απέναντι από το σπίτι του Ταλάτ.
- Διέψευσε ποτέ το ΑΚΕΛ τη πτήση του στον Λονδίνο (την οποία τους κανόνισε ο Κληρίδης) όπου προσπάθησαν να κάνουν τον Μακάριο να αποδεχτεί την ΔΔΟ, την ώρα που στην Κύπρο οι φασίστες αλώνιζαν και οι Τούρκοι κατείχαν την μισή Κύπρο;
Και αυτό ψέμα; Αφού το ίδιο το ΑΚΕΛ το λέει. Ο Ανευ Ορίων στο μπλογκ μάλιστα παραθέτει και το έγγραφο που δόθηκε. Προς τούτο υπάρχουν και έγγραφα των Άγγλων.
Σε παρακαλώ προσπάθα να επικεντρωθείς στην ουσία. Τα πιο πάνω είναι όλα γεγονότα για τα οποία το ΑΚΕΛ δεν έχει λάβει ποτέ θέση...
Μεταξόπουλε, άχρηστε επαγρυπνίτη, το ΑΚΕΛ δεν είχε ποτέ αξίωμα Προέδρου. Ήταν πάντω Γ.Γ. της Κ.Ε.. Ούτε τα στοιχειώδη δεν τα ξέρεις.
Πενταρόγιωρκε, αν με λυπεί κάτι, είναι που τα ακελικά σκυλιά δεν έχουν ποιότητα λόγου και απόψεων. Δεν τοποθετούνται για τίποτε και υπάρχουν μόνο για να συντηρούν στη ζωήη το φασιστικό τους κόμμα.
Πες μας κι άλλα Μεταξό: Πιστεύεις ότι ήταν σωστό να δοθεί κλάδος ελαίας στους πραξικοπηματίες; Γιατί η ΕΔΕΚ ήταν το μόνο κόμμα που διαφώνησε και το ΑΚΕΛ υπερθεμάτιζε; Γνωρίζεις ότι το ΑΚΕΛ, την κρίσιμη ώρα, δεν καταδίκασε το φασιστικό πραξικόπημα;
ΕΔΕΚ, κοιταξε. Εγώ δεν εδωσα ΠΟΤΕ αφορμή σε ΚΑΝΕΝΑ.
Πάντα κάνω σοβαρό διάλογο. Αλλά ο Μεταξόπουλος, ο anefiskopos και άλλοι, δεν ξέρουν άλλο από βρισίδι.
Οφείλω όμως να παραδεκτώ πως ο Μεταξόπουλος τώρα προσπαθεί να μιλήσει σοβαρά, γι αυτό και εγώ μιλώ σοβαρά μαζί του και σέβομαι το γεγονός πως ξεκαθάρισε τη θέση του για το θέμα της Ένωσης της Κύπρου με την Τουρκία που στήριξε ο Ταλάτ και οι έποικοι. Ας ελπίσουμε πως θα τοποθετηθεί και το ΑΚΕΛ.
Μήπως όμως υπερβάλλεις για το θέμα του πραξικοπήματος;; Και εγώ συμπαθώ την ΕΔΕΚ,μάλιστα ένας αδελφός του παππού μου ήταν και στις ομάδες λυσσαρίδη το '70, αλλά πρώτη φορά ακούω τέτοιο πράμα.
Ο πατσόγερος ο Κληρίδης ξαναμίλησε. Ακόμα επιμένει και λέει ότι κατευθυνόμαστε στον γκρεμό για τον οποίο μας προειδοποίησε. Εννοεί βεβαίως ο αγγλοθρεμμένος ότι απορρίψαμε το πνευματικό του τέκνο το Σχέδιο Ανάν και δε λέει να το χωνέψει.
Αν σοφέ μου γέροντα οδηγούμαστε σε γκρεμό είναι εξαιτίας των χειρισμών του Ευέλικτου ομοιδεάτη σου του Δημήτρη Καταστρόφια.
ΠΑΩΛΑ, σε παρακαλώ να ανακαλέσεις το "πατσόγερος".
Μην γίνεσαι και εσύ ηλικιακή ρατσίστρια σαν τον φιλάργυρο Ανευ Ορίων.
παιδια, γιωρκο της πενταρας, ακομα να καταλαβετε οτι ολοι εδω δειχνουμε και τον καλο και τον κακο μας εαυτο? ποιος δεν εκανε λαθος τοποθετηση εδω? ποιος δεν εβρισε? συμφωνω οτι μερικοι βριζουν χωρις λογο, και οτι μερικοι βριζουν περισοτερο απο οτι ισως να πρεπει. ειναι και αυτα μεσα στο παιχνιδι, της υγιους αντιπαραθεσης.
οσο για το πρωτο σου ποστ εδω γιωρκο, χολη και μισος βγαζεις περισοτερο απο ολους εδω.
στο θεμα μας τωρα.
σου ξαναλεω οτι ουτε τα νηματα κινω στο ΑΚΕΛ, ουτε τιποτε. εγω απλα την αποψη μου εκφραζω.
για την αφισα: τα υπολοιπα κομματα την καταδικασαν, τζαι εμεινε το ΑΚΕΛ? τι διαφορετικο ειπε το ΑΚΕΛ απο τα υπολοιπα κομματα?
για τον ταλατ: διαμαρτυρηθηκαν τα υπολοιπα κομματα? τζαι εμεινεν το ΑΚΕΛ πισω? να σου υπενθυμισω οτι ΟΛΑ ανεξερετως τα κομματα, μετα την εκλογη ερογλου, ειπαν οτι θα προτιμουσαν να εχουν τον ταλατ.
σου ζητω να μου πεις τι καταδικασαν τα αλλα κομματα, που δεν καταδικασε το ΑΚΕΛ.
γιατι τοση επιθεση προς το ΑΚΕΛ? αν το ΑΚΕΛ δεν ηταν κυβερνηση, θα σας εκοφτε τοσο να απαντηθουν τα ερωτηματα σας?
Όταν ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας δηλώνει ότι λυπάται που δεν μπορεί να στείλει στη μαριονέτα της άγκυρας 30,000 ψήφους (από που θα τους έβρισκε τους 30,000 άραγε) για να μπορέσει να εκλεγεί εγκρίνει την προεκλογική αφίσα ή την καταδικάζει;
Έχεις δίκιο sotο έπρεπε να πούμε ναι και να διαλύσουμε την Κυπριακή Δημοκρατία ώστε η Τουρκία να μην κερδίσει τη διπλωματική της νίκη. Η διάλυση λοιπόν της Κυπριακής Δημοκρατίας θα ήταν ήττα της Τουρκίας!
καλα μιλαμε μεταξενια ,η βλακεια σου δεν εχει ορια. εσενα πρεπει να σε αφησουμε να μιλας μονος σου, γινεσαι ποιο ρεζιλι απο ποτε.
πρωτα λες οτι ο κυπριακος λαος που απερριψε το σχεδιο αναν σε ρεζιλεψε, ρεζιλι.
μετα λες οτι ο χριστοφιας δεν ξεκινιησε απο λευκο χαρτι.
μα ποσο βλακας εισαι? αν ο ευελικοτς δεν ηταν ανανολαγνος και δεν χρωστουσε στα αφεντικα του (θυμασαι τα μεταμεσονυκτια τηλεφωνηματα των αμερικανων) απο τη στιγμη που ο λαος σε ρεζιλεψε (και καλα σου εκανε) και απεριψε το αναν, μπορουσε να αρχισει ητε απο την 8 ιουλιου, ητε οπως λεει ο ερογλου τωρα απο μηδενικη βαση ρε βλακα. το μονο που ηταν δεσμιος ο χριστοφ ειναι στην ανεπαρακεια στον ενδοτισμο και στονε γωισμου του ρε βλακα.
μαγκες, μαγκισσες και μεταξενια μεταξοπουλένια,
σας στελνω τους χερετισμους μου απο την ομορφη αχνα. ειμαι εδω απο χτες, λογο του οτι ο ανεφπισκοπος-χριστος-ανεφ οριων απουσιαζει το διημερο σε κοματικο πολυσυμπλεγματικο φορουμ, οποτε καταλαβενετε μμμμμμμμμμμ!!!!!!!!
οφειλω να τον ευχαριστησω για τη φιλοξενια, μακαρι να ειναι καλα, κε το καρυδακι μου ειχε φιζες γεματες , δεν μου ελειψε τιποτε. απολυτως τιποτε ομως μμμμμ!!!!!!!!
thanx my boy
ειχα την ευκαρια να ολοκληρωσω τα 2 νεα DVD "η 50ρα και ο αντιστασιακος" και "η 50ρα που εκρατε την φιζα για τον πραξικοπηματολαγνο ταρανδαντρα της"
κερατουκλι συνεταιρακι, ανεφ-ανεφπισκοπε-χριστο
τα θα κυκολοφορουν μαζι με δωρο CD, σε εκτελεση του ανεφ-αρχιμουφτη-χριστου το ταργουδι "ΤΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ"
παντα τετοια my boy
μμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο Anef_Oriwn_Anefiskopos θα είναι μάλλον ο μόνος Κυπραίος που τις πορτοκαλάδες της ΚΕΑΝ αντί να τις βάζει στο ψυγείο τις βάζει στον φούρνο!!
Από τις σελίδες του Ελληνικού διαδικτύου:
- - - - - - - - - - - - - - - - - -Την Κυριακή της ορθοδοξίας, αναγινώσκονται οι κάτωθι αναθεματισμοί:
1. ... και την Ελληνικήν μυθολογίαν, και των κτισμάτων λατρείαν τη καθαρά και αμώμω των Χριστιανών Πίστει προστριβομένοις, ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
2. Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων και τας Πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις, ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
3. Τοις τα Ελληνικά διεξιούσι μαθήματα ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ
4. Τοις δεχομένοις, και παραδίδουσι τα μάταια και Ελληνικά ρήματα ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ .
5. Τοις ευσεβείν μεν επαγγελομένοις, τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη και Καθολική Εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γής, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς, ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
6. Τοις την μωράν των έξωθεν (=Ελλήνων) φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμώσι, ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
7. Τοις λέγουσιν, ότι οι των Ελλήνων σοφοί κρείττονες εισί κατά πολύ, και ενταύθα, και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
Νά τι "δημιούργησαν" οι "άγιοι" πατέρες των οικουμενικών συνόδων και τι διαβάζουν ακόμη και σήμερα οι ιερείς κατά την λειτουργία της Κυριακής της ορθοδοξίας!
Πώς το ανέχεται αυτό ο Ελληνικός λαός;
Πώς δεχόμαστε αυτούς τους αναθεματισμούς, εμείς που θεωρούμε εαυτούς Έλληνες;
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
ρε αρχιεπισκοπε ελιωσε σε η μιλα μου. Εξαπολισες το ποστο σου για δκυο μερες για να παεις να οργανωσεις την φιεστα των πανηγυρισμων για το πρωταθλημα που ενα επιανε η Ομονοια τζαι εμεινες με δκυο σχειλι καμενα . Καμε υπομονη ως τα αλλο Σαββατοκυριακο με αγχωνεσαι τζαι ενε καλα.
Παντως η αληθκεια ειναι οτι ελέιπες τζαι ηρεμησαν τα πραματα δαμεσα σε τεθκοιο βαθμο που τελικα πιστευκω εισαι η κινητητριος δυναμη και γεννησιουργος αιτια των πλειστον σχολιων .
Των πλείστων ρε ΑΙΑΝΤΑ, των πλείστων.
Πενταρόγιορκε
δεν είμαι καθόλου ηλικιακή ρατσίστρια.
Απλά υπάρχουν καλοί γέροι, κακοί γέροι, σεβάσμιοι και σοφοί γέροντες και πατσόγεροι ή πουστόγεροι.
Το ίδιο ισχύει και για τους νέους και για όλες τις πληθυσμιακές ομάδες.
Πάωλα,
Δηλαδή πως σχολιάζεις πως ο Anefiskopos Anef Oriwn εκδήλωσε ηλικιακό ρατσισμό κατά του Βάσου Λυσσαρίδη;
Σημαίνει πως τον δικαιολογείς κατά κάποιο τρόπο.
ΑΙΑΝΤΑ,ΤΣΙΕΛΕΠΕ,ΠΕΝΤΑΡΟΓΙΩΡΚΟ,το σεμινάριο στα Περβόλια έληξεν επιτυχώς.Τώρα μπορώ εύκολα να εντοπίσω το I.P σας.Εκείνο που με δυσκολεύει αφάνταστα να εντοπίσω είναι το I.Q σας!
οι απειλες κοινος πορτοι φενεται ειναι το νεο σχεδιο του πανικοβλητου ακελ.
μετα τον διαδυκτιακο πορτη τραμπουκο μεταξενιο που απειλουσε να δερει τους διαφωνουντες στο διαδυκτιο προστεθηκε ο νεος πορτης ανεφ-αρχικερατας-αρχιμουφτης-χριστος που απειλει να βρει τα IP μας.
ρε πορτη δεν ψαχνεις καλυτερα να βρεις κατι μικρους κηρυκες που σου αφησα στα σεντονια ενω ελειπες και ασε τις πορτο-απειλες.
και κερατας και γελοιος καταντησες βλακα.
μμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΣΙΕΛΕΠΕ,μάταια ψάχνω το Ι.Q σου.Πάντως σ'ευχαριστώ(όσοι έχουν I.Q θα κατάλαβαν γιατί)!
Τελικά ο Αρχιεπίσκοπος και ο Άνευ Οργίων είναι το ίδιο άτομο;
ΤΣΙΕΛΕΠΕ,αν διέθετες I.Q θα με είχες στείλει και φυλακή.Να σου εξηγήσω πώς:Έχω,λες,γυναίκα πενηντάρα,την οποία ο φίλος σου ο ΠΕΝΤΑΡΟΓΙΩΡΚΟΣ(άλλο I.Q αυτός)λέει πως τη γνώρισες το 1974,ενώ ήμαστε παντρεμένοι.Άρα 50-36=14.Βγάλε και δυο χρόνια αρραβώνας,14-2=12.Την αρραβωνιάστηκα στα 12 της.Άρα είμαι και... παιδεραστής!Πώς και σου διέφυγε,σαίνι μου;
O δρ Μάλλινσον (πρώην Βρετανός διπλωμάτης
και διακεκριμένος καθηγητής διπλωματικής ιστορίας) μιλώντας στον ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ εξέφρασε την ελπίδα ότι η ε/κ πλευρά θα εμμείνει σε θέσεις που να εκφράζουν το Διεθνές Δίκαιο και το Ευρωπαϊκό Κεκτημένο και θα αντισταθεί στις πιέσεις να υποκύψει σε μια «πολιτική» διευθέτηση η οποία θα παραβιάζει διεθνώς κατοχυρωμένα δικαιώματα ελευθερίας και δημοκρατίας
Ο λαός της Κύπρου, κατά τον κ. Μάλλινσον, πρέπει να μην συναινέσει στη δημιουργία ενός καθεστώτος ΑΠΑΡΤΧΑΙΝΤ σε χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
"...και κερατάς και γελοίος κατάντησες,βλάκα".ΤΣΙΕΛΕΠΕ,πόσες φορές να σου πω να μη γράφεις μπροστά από τον καθρέφτη;
Αναρτησάκια ΕΜΕΡΣΟΝ,μην ανησυχείς!Μόνοι μας θα σώσουμε την τιμή της Ευρώπης,που έλεγε κι ο Λιλλήκκας!
arxhiepiskopos σε λυπάμαι και σε καταλαβαίνω...
εκρηξη αντι-δημοκρατικης συμπεριφορας απο τα τσογλανια του καθεστωτος. πρωτα η μεταξενια απειλει (ο πορτης) με ξυλο οσους διαφωνουν με τον ευελικτο ανεπαρκη και σημερα ο αρχικερατας-ανεφ οριων-αρχιμουφτης-χριστος της αχνας απειλει οτι εχει εκπαιδευτει να βρισκει τα IP οσων διαφονουν (πορτης στο τετραγωνο)
βρε κερατουκλι συνεταιρακο (με την 50αρα γυναικα μμμμμ!!!!! που εβασταν την φιζα) δηλαδη το σεναριο να την παντρευτηκες μετα το 74 και να ηταν απλα 14 το 74 δεν σου περασε απο το νου ετσι? με το δικιο της σου τα φορα αφου εσυ τοτε σαν παξικοπηματολαγνο εδονοπουλο που ησουν θα ειχες περασει τα 25. χαχαχα το κερατο βλεπω σε εχει καταντησει ποιο βλακα απο ποτε
και κερατας και γελοιος ρε αξιολυπητε βλακα.
αφιερωμενο ανεφουλ"Τινος ειναι ρε ανεφπισκοπε τα παιδια¨?
Δημοσίευση σχολίου