ΚΙΣΑ ή Ο ΚΡΥΠΤΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΣΜΟΥ

Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010


Στο βίντεο ο Ζ.Κουλίας, ξεσκεπάζει το ρατσισμό της ΚΙΣΑ!

Αναδημοσιεύουμε ένα εξαιρετικό και τεκμηριωμένο άρθρο για τον κρυπτοφασιστικό λόγο της ΚΙΣΑ, από έναν από τους μεγαλύτερους διανοούμενους του νησιού μας, το Σάββα Παύλου. Από το ιστολόγιό του.

ΚΙΣΑ ή Ο ΚΡΥΠΤΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΣΜΟΥ
ΣΑΒΒΑΣ ΠΑΥΛΟΥ, 13/11/2010

Οι σύνθετες καταστάσεις θέλουν σύνθετα μυαλά για να τις αναλύσουν, δυστυχώς επικρατούν οι διάφοροι μικρόνοες, αμβλυνούστατοι και ευήθεις, που εξοπλισμένοι με μερικές μπροσούρες και κραυγάζοντας κάποια απλοϊκά συνθήματα νομίζουν ότι μπορούν να εξηγήσουν τον πολύπλοκο κόσμο μας ή, ακόμη, να τον αλλάξουν.

Είναι χαρακτηριστικός, στην περίπτωση των λαθρομεταναστών της Κύπρου, ο εξευτελισμός και η γελοιοποίηση του πολιτικού ασύλου. Το πολιτικό άσυλο, (ένας όρος καθαγιασμένος μέσα στην πολιτική πρακτική αιώνων, που γλίτωσε τόσο κόσμο γιατί κάλυπτε αντιφρονούντες που κινδύνευαν λόγω των πολιτικών τους πεποιθήσεων και της πολιτικής τους πρακτικής και κατέφευγαν σε άλλη χώρα), στην Κύπρο έχει γελοιοποιηθεί. Το αίτημα του πολιτικού ασύλου το χρησιμοποιούν τα αφεντικά για να φέρνουν λαθρομετανάστες με χαμηλή αμοιβή για τις εργασίες τους, αποτελεί ένα εύχρηστο και εύκολο ψέμα για την οικειοποίηση ποικίλων επιδομάτων. Το χειρότερο, το αίτημα για πολιτικό άσυλο το χρησιμοποιούν και οι υποστηρικτές των πιο καταπιεστικών καθεστώτων, που χαίρονται και αγαλλιούν για τον εξευτελισμό των συμπατριωτών τους από τη δικτατορική εξουσία της χώρας τους, όταν δε ήταν στην πατρίδα τους έπαιξαν και τον ρόλο του τραμπούκου εναντίον των αντιφρονούντων στο καθεστώς, όμως ευρισκόμενοι στο νησί μας, και κατανοώντας τη βλακεία που δέρνει τους Κύπριους, πετούν και μια αίτηση για πολιτικό άσυλο, για τα γνωστά ωφελήματα. Και μετά, για κάθε τι που σχετίζεται με εργασίες και υποθέσεις με την πατρίδα τους, οδεύουν στην πρεσβεία της χώρας τους που τους εξυπηρετεί και συνεργάζεται μαζί τους εν πλήρει αρμονία, μαζί με αυτούς τους δήθεν μεγάλους αντικαθεστωτικούς και καταδιωγμένους που κινδυνεύουν (δήθεν, πάλι) και για να γλιτώσουν από το καθεστώς της χώρας τους κατέφυγαν στην Κύπρο ως αιτητές πολιτικού ασύλου.

Αθάνατη νεοκυπριακή βλακεία!!!

Και επειδή δεν θα ζήσουμε σε έναν ιδανικό κόσμο, και οι πολιτικές επιπλοκές, οι διώξεις και η καταπίεση θα συνεχιστούν, προειδοποιώ τους μικρόνοες της ΚΙΣΑ (Κίνηση για Ισότητα, Στήριξη, Αντιρατσισμό). Αν αύριο, στην Κύπρο αλλά και στις άλλες χώρες, θα χάσουν το πλεονέκτημα του πολιτικού ασύλου πραγματικά κυνηγημένοι, αυτό θα είναι αποτέλεσμα του εξευτελισμού και της γελοιοποίησης του θεσμού του πολιτικού ασύλου που έχει επιτευχθεί στην Κύπρο εξ αιτίας και της συμβολής της ΚΙΣΑ σ’ αυτή την κατρακύλα.

Δεν είναι μόνο αυτό. Η ανεξέλεγκτη μετανάστευση δημιουργεί γκέτο και κρυψίνοια, υπόγειους και μυστικούς μηχανισμούς διαχείρισης εκ μέρους μαφιόζικων καταστάσεων. Παρά την ειδυλλιακή εικόνα που προωθεί η ΚΙΣΑ για τους μετανάστες, ότι πρόκειται για ένα ομοιογενές σύνολο από δυσπραγούντες, άσπιλους, άχραντους και άμωμους, κανείς δεν έχει ασχοληθεί με τα κυκλώματα εξουσίας που έχουν δημιουργηθεί και στην Κύπρο ανάμεσα στους μετανάστες. Μιλάμε για μαφιόζικες ομάδες μεταναστών που χτυπούν και απειλούν, λειτουργούν ως τραμπούκοι, εκβιάζουν, εξαναγκάζουν σε πορνεία, παίρνουν λεφτά για προστασία, τιμωρούν ανυπάκουους άλλους μετανάστες κ.λπ. Αν η Κύπρος χρειάζεται ξένους οικονομικούς μετανάστες τότε πρέπει να οργανώσει τη νόμιμη άφιξή τους και τη σωστή υποδοχή τους, με αξιοπρεπείς συνθήκες και με όλα τα δικαιώματά τους εξασφαλισμένα. Όπως γίνεται σήμερα εξυπηρετεί τα αφεντικά, τους μεσάζοντες, τους μηχανισμούς ελέγχου και τις μαφιόζικες ομάδες που λειτουργούν μέσα στους μεταναστευτικούς χώρους.

Κανείς δεν τα συζητά αυτά τα πράγματα, αντίθετα όλα καλύπτονται από ένα ειδυλλιακό κλίμα που δημιουργούν διάφοροι μεταναστοπατέρες. Δυστυχώς άρχισαν να παρουσιάζονται και αυτοί και θα τους γνωρίσουμε σιγά σιγά, όπως γνωρίσαμε τους εργατοπατέρες, παλαιότερα, τους προσφυγοπατέρες και τους φοιτητοπατέρες. Μεταναστοπατέρες με έξωθεν υποστήριξη, με υψηλόμισθες απολαβές, που στελεχώνουν διάφορες μη κυβερνητικές οργανώσεις με ποικίλα άλλα ωφελήματα.



Γράφτηκαν αυτά ως προκαταρκτικά λόγω της παρακολούθησης τηλεοπτικής εκπομπής στην οποία συμμετείχαν ο βουλευτής κ. Ζαχαρίας Κουλίας και ο εκπρόσωπος της ΚΙΣΑ κ. Δώρος Πολυκάρπου. Είναι γνωστά τα επεισόδια στη Λάρνακα ανάμεσα στην ΚΙΣΑ και τον φορέα που διαδήλωνε εναντίον της λαθρομετανάστευσης. Ο φορέας είχε οργανώσει συνέδριο για το θέμα καθώς και πορεία. Είχε πάρει τη σχετική άδεια από την αστυνομία εδώ και καιρό. Όμως η ΚΙΣΑ, που την ίδια περίοδο οργάνωνε εκδήλωση στη Λεμεσό, μετέφερε την εκδήλωση της στη Λάρνακα, σε χώρο που θα περνούσε και η πορεία του φορέα εναντίον της λαθρομετανάστευσης. Σε ερώτηση, γιατί μετέφεραν έτσι ξαφνικά την εκδήλωση της ΚΙΣΑ από τη Λεμεσό στη Λάρνακα, στην πόλη όπου θα εξελισσόταν μια άλλη εκδήλωση, που οργανώθηκε προ καιρού, με την άδεια της αστυνομίας, από άλλο φορέα, απάντησε με το εξής ανεπανάληπτο. “Εθέλαμε να τεστάρουμε πόσο δημοκρατικοί είσαστε.”

Έμεινα εκθαμβος από την φασιστική ανοησία που ξεστόμισε, και σκέφτηκα προς στιγμής ότι, ίσως, δεν άκουσα καλά ή δεν εκφράστηκε επακριβώς. Γιατί εκτός από ανελλήνιστος, με γραμματικά και συντακτικά λάθη, ο λόγος του χαρακτηριζόταν από νοητικά χάσματα και άλματα. Όμως σε λίγο το επανάλαβε. Ότι το κάνανε “για να τεστάρουμε τη δημοκρατικότητά σας.”

Εξεμάνην. Ω τάλαν! είπα, ανόητε και μεγαλαυχίας κακέκτυπο! Ποιος είσαι εσύ που “τεστάρεις”; Ποιος σου έδωσε αυτό το δικαίωμα; Από που και ως που έχεις αναγορεύσει τον εαυτό σου σε λυδία λίθο που ελέγχει και δίδει πιστοποιητικά δημοκρατικότητας;

Ήταν μια ατάκα (λεχθείσα δις) που έδειξε τον βαθύτατο φασιστικό λόγο που υποκρύπτεται πίσω από διάφορες καταστάσεις και πρόσωπα που υποδύονται τους προοδευτικούς, τους μοντέρνους και τους ρηξικέλευθους. Γιατί πίσω από αυτή υποκρύπτεται ένας θεολογικός λόγος από τον οποίο η ΚΙΣΑ αρύεται το δικαίωμα της κρίσης για τους άλλους. Η ΚΙΣΑ μπορεί να “τεστάρει” γιατί είναι προοδευτικιά, έχει πάρει από άνωθεν κογκλάβιο αυτό το δικαίωμα που οι άλλοι δεν το δικαιούνται. Και ο Βίλχεμ Ράιχ καθώς και άλλοι θεωρητικοί του φασιστικού φαινομένου έχουν αναλύσει τον βαθύτερο θεολογικό λόγο που νοηματίζει τη φασιστική πρακτική.

Επιστρέφω στην εκπομπή. Γιατί υπάρχουν και άλλα. Ο εκπρόσωπος της ΚΙΣΑ μιλώντας για διάφορα θέματα χρησιμοποιούσε λόγον εξουσίας και απειλής. “Αυτό είναι ποινικό αδίκημα”, “είστε ηθικός αυτουργός”, “παραβιάζετε προσωπικά δεδομένα”, δηλώνοντας καθαρά ότι περίμενε την επέλαση του νόμου και του Εισαγγελέα. Αλλού, άνθρωποι που αναφέρονται και υποστηρίζουν αδύνατες ομάδες, περιθωριακούς, εν δυσπραγία ευρισκομένους, μιλούν έναν άλλο λόγο, της πειθούς, της κατανόησης, της ανθρώπινης συνεννόησης. Για όσους ξέρουν να διαβάζουν και πίσω από τις γραμμές, να κατανοούν τη συμπαραδήλωση των στάσεων και νοοτροπιών, ο λόγος του εκπροσώπου της ΚΙΣΑ μύριζε αφεντικίλα, ήταν ο λόγος των αφεντικών με τις έξωθεν ισχυρές πλάτες και ενισχύσεις.

Κλείνω όμως με ένα ερώτημα. Επειδή πολλή δημοκρατία πέφτει και επειδή η ισονομία αποτελεί πρόταγμα του δημοκρατικού μας βίου πώς θα το εύρισκε αλήθεια η ΚΙΣΑ αν σε κάθε εκδήλωση της παρεμβαίνει π.χ. η Ένωση Κυνηγών, Ενώσεις προσφύγων, Κερυνειωτών, συγγραφέων, φιλάθλων, το συνδικαλιστικό σωματείο τελωνειακών ή αεροσυνοδών, για να “τεστάρουν” τη δημοκρατικότητά της. ‘Η αυτό το δικαίωμα το έχει μόνο αυτή; Οπότε δημιουργείται άλλο δημοκρατικό έλλειμμα και άλλη παραβίαση της ισότητας, αφού η ΚΙΣΑ θα μας χωρίσει σε έχοντες το δικαίωμα να ¨τεστάρουν” όπως αυτή και σε όσους δεν μπορούν να ασκήσουν αυτό το δικαίωμα.

Υ.Γ. 1. Δες και το ιστολόγιο http://parbriz.blogspot.com για ευρύτερη επισκόπηση του θέματος

Υ.Γ. 2.

Μερικοί που διάβασαν το σημείωμα “ΚΙΣΑ ή ο κρυπτοφασιστικός λόγος του κυπριακού προοδευτισμού” με ρώτησαν: Συμφωνείς με τις ιδεολογικές τοποθετήσεις του φορέα εναντίον της λαθρομετανάστευσης; Η απάντηση: Δεν τις γνωρίζω, όμως είμαι σίγουρος ότι χάσμα μέγα εστήρικται μεταξύ ημών και του φορέα και σε μερικά θέματα η αντίθεσή μας θα είναι κάθετη. Οι άνθρωποι του φορέα προέρχονται κυρίως από τη δεξιά εγώ ανήκω στους μαρξιακούς, αυτούς δηλαδή που εκκινούν από τη μαρξιστική διαλεκτική αλλά την αφήνουν για να παρακολουθήσουν και τα διάφορα απελευθερωτικά ρεύματα σκέψης που εμπλούτισαν την ανθρώπινη κοινωνία τα τελευταία εκατόν πενήντα χρόνια, κάποτε ανατρέποντας και διάφορες συνισταμένες της μαρξιστικής σκέψης. Είναι όμως αλήθεια ότι στην Κύπρο των περιπεπλεγμένων καταστάσεων πολλοί που προέρχονται από τη δεξιά, επειδή αντιλαμβάνονται και έχουν ευαισθησίες για το μείζον θέμα που είναι το εθνικό και η προσπάθεια του τουρκικού επεκτατισμού να θέσει υπό την κυριαρχία του την Κύπρο, λειτουργούν απελευθερωτικά αφού αναφέρονται στα ανθρώπινα δικαιώματα και στη διεκδίκηση των βασικών ελευθεριών των κατοίκων του νησιού ενώ πολλοί που προέρχονται από την αριστερά, επειδή είναι με τις παρωπίδες που τους δημιουργούν κάποιες μπροσούρες ή επειδή δεν τολμούν να δουν το Κυπριακό σε όλες τις διαστάσεις του, παράγουν ένα λόγο διαστρέβλωσης και προκαλούν θόλωμα των νερών που λειτουργούν εγκλωβιστικά και καταπιεστικά για την κυπριακή κοινωνία.

Το σημείωμα λοιπόν περιορίστηκε στη σημειολογία της εκπομπής, εκφράστηκε εναντίον του απλουστευτικού λόγου της μπροσούρας. Επ’ ευκαιρία να αναφερθώ και σε ένα σημείο που πληροφορήθηκα από την εκπομπή: Ότι ο φορέας θα πορευόταν και στη γειτονιά των λαθρομεταναστών. Διαφωνώ πλήρως. Δεν ευθύνονται οι μετανάστες, που η πλειοψηφία τους εργάζεται σκληρά, μέσα σε αντίξοες συνθήκες για να τα φέρει πέρα, για τα αρνητικά της λαθρομετανάστευσης. Για τα αρνητικά της λαθρομετανάστευσης υπεύθυνη είναι η κυβερνητική πολιτική που κλείνει τα μάτια ή διαχειρίζεται το θέμα λανθασμένα, δεν εφαρμόζει τα μέτρα που πρέπει. Αν ήθελαν λοιπόν να διαμαρτυρηθούν έπρεπε να όδευαν στα πολιτικά κόμματα που κάνουν τα στραβά μάτια και στην εξουσία που διαχειρίζεται το θέμα εντελώς λανθασμένα. Πολύ θα το διασκέδαζα αν πήγαιναν στο Υπουργείο που προΐσταται ο κ. Συλικιώτης, ακόμη καλύτερα αν συμπεριφέρονταν στα όργανα της τάξης που θα ήταν εκεί όπως συμπεριφέρθηκε ο κ. Συλικιώτης και η ΚΙΣΑ σε ανάλογη περίπτωση, όταν προπηλάκισαν αστυνομικούς και φέρθηκαν σκαιότατα. Ήταν, τότε, προεκλογική περίοδος και από τα διεθνή ιδρύματα παγκοσμιοποιημένης εξουσίας (όπως π.χ. του περιώνυμου Σόρος) τόνιζαν ξετσίπωτα ότι βασική συνισταμένη για τις εξελίξεις στο Κυπριακό αποτελούσε η απομάκρυνση του Τάσου Παπαδόπουλου από την προεδρία. Η ΚΙΣΑ έλαβε το μήνυμα και ασμένως ανέλαβε το μερίδιο που της αναλογούσε για υπονόμευση του Παπαδόπουλου. Έστησε τα μεγάφωνα έξω από το υπουργείο και άρχισε τις προβοκατόρικες ενέργειες για να δημιουργήσει σάλο και επεισόδια και να συντείνει έτσι στην προεκλογική φθορά της υποψηφιότητας Παπαδόπουλου. Και τα κατάφεραν.

Έτσι φτάσαμε στο σημερινό χάλι και σύντομα θα βρεθούμε στο τελευταίο σκαλί, ο κυπριακός ελληνισμός να μετατραπεί σε μια ανυπεράσπιστη κοινότητα που θα εκλιπαρεί και θα ζητιανεύει διεθνώς για προστασία.

Υ.Γ. 3. Αυτοπαρουσιαζόμενος με έπαρση ο εκπρόσωπος της ΚΙΣΑ δήλωσε ότι είναι “ακτιβιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων”. Τον αθεόφοβο! Δεν τον είδαμε σε μια προσφυγική εκδήλωση, να επιχειρηματολογεί και να γράφει για τα ανθρώπινα δικαιώματα των προσφύγων και το δικαίωμα επιστροφής τους, στην Κερύνεια ή την Καρπασία. Εκτός και αν οι πρόσφυγες δεν είναι άνθρωποι, ή, πάλι, μας έχει χωρίσει στα δυο, σε ανθρώπους με δικαιώματα και ανθρώπους χωρίς αυτά.