Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΙΟΠΑΧΑΣ ΣΤΟ CHRISTOFIAS-WATCH!

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010


"Ο νεοθωμανισμός έχει απόλυτη ανάγκη τον νεοραγιαδισμό, στον οποίο και μας εκπαιδεύουν, εδώ και 36 χρόνια ανελλιπώς, οι μεγάλοι διδάσκαλοι διπλωματίας στα χαννάτα της Λευκωσίας και των Αθηνών"

"Γιατί η σιωπή είναι ανήθικη σκλαβιά. Γιατί, “οι νύχτες είναι γκαστρωμένες” κι ο Χριστόφιας, με το εμβρυουλκό ανά χείρας, ετοιμάζεται να ξεγεννήσει το τέρας με τα δύο κεφάλια στέϊτς, κάτι ανάμεσα σε δικέφαλο αετό και το παραφύσιν δέντρο στο έμβλημα του Πανεπιστημίου Κύπρου."


Το christofias-watch, έχει τη μεγάλη τιμή, να φιλοξενεί, υπό μορφή συνέντευξης, έναν από τους μεγαλύτερους και πιο διακεκριμένους εν ζωή Κύπριους. Το διεθνώς διακεκριμένο Κύπριο σκηνοθέτη Χρίστο Σιοπαχά.

Έναν σεμνό συμπατριώτη μας, ο οποίος όμως, δεν έχει μάθει να σιωπά. Σε μια εποχή που το να εκφέρεις κριτική γνώμη ενάντια στο καθεστώς Χριστόφια και στα λογής λογής κατεστημένα έχει κόστος, ο Χρίστος Σιοπαχάς, τολμά με παρρησία να στηλιτεύει την παράνοια, την υποκρισία και την ανεπάρκεια των κρατούντων.

Μπορεί οι απόψεις του κ. Σιοπαχά να σοκάρουν. Να ιντριγκάρουν. Ακόμη και εμάς τους ίδιους που του ζητήσαμε τη συνέντευξη, υπήρξαν σημεία που μας σόκαραν. Όμως οι απόψεις του κ. Σιοπαχά, είναι προϊόν ελεύθερης σκέψης. Καλόπιστου προβληματισμού από έναν ελεύθερο άνθρωπο. Από έναν πραγματικό αριστερό, που αρνείται να αποδεχθεί τη σύμπλευση της ακελικής αυτοαποκαλούμενης ροζ "αριστεράς" με τον παγκόσμιο ιμπεριαλισμό.

Η συνέντευξη θα δημοσιευθεί σε πολλά μέρη. Αυτό είναι το πρώτο.


ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΙΟΠΑΧΑΣ
βιογραφικό σημείωμα

Γεννήθηκε το 1947. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στην Πάντειο Ανωτάτη Σχολή Πολιτικών Επιστημών, Υποκριτική στις σχολές Π. Κατσέλη και Λ. Σταυράκου και Σκηνοθεσία Κινηματογράφου – Τηλεόρασης στο Πανενωσιακό Κρατικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου της Μόσχας (M.A.). Έκανε πρακτική δίπλα στον σκηνοθέτη Μιχαήλ Σβέϊτσερ στη ΜΟΣΦΙΛΜ.
Εργάστηκε ως σκηνοθέτης στο ραδιόφωνο (ΕΡΤ), τηλεόραση, θέατρο και κινηματογράφο. Έχει γράψει κριτική θεάτρου και κινηματογράφου για εφημερίδες και σενάρια για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Διετέλεσε Διευθυντής του ΘΟΚ.

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ για την ταινία ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΟ ΑΣΠΡO στο 12ο Φεστιβάλ Φοιτητών Κινηματογράφου, Μόσχα 1978, ΧΡΥΣΗ ΣΦΑΙΡΑ για την ταινία Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΝΝΙΑ στο 14ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Μόσχας, 1985, ΒΡΑΒΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ για την ταινία Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΝΝΙΑ στο Φεστιβάλ της Aix-A-Provance, 1985, ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ για την ταινία Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΝΝΙΑ στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, 1984, ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ για την ταινία ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΤΗΣ ΜΥΓΑΣ στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, 1995.

ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΚΟΥΚΟYΛΟΦΟΡΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ


Όταν σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι πνευματικοί άνθρωποι σιωπούν, εσείς γιατί βγαίνετε δημόσια και κάνετε κριτική στο καθεστώς;

Αυτό που κάνει τους ανθρώπους ελεύθερους, είναι η δυνατότητα να σκέφτονται και να εκφράζονται ελεύθερα. Ακόμη και σήμερα, ένα βήμα πριν την επιβολή, απ’ τη Νέα Τάξη, της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης, την ανάγκη της οποίας τονίζει και ο ανανιστής πρωθυπουργός της κατεχόμενης Ελλάδας και πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, οι ιδέες παραμένουν το μεγαλύτερο όπλο της ανθρωπότητας. Και οι συνεπακόλουθες εξ αυτών πράξεις. Απ’ τις οποίες, κρίνονται οι πάντες. Ομιλούντες και οι σιωπούντες.

Γιατί δεχόμαστε, ως λαός, γενική ιμπεριαλιστική επίθεση. Απ’ το εξωτερικό και το εσωτερικό.

Γιατί η σιωπή είναι ανήθικη σκλαβιά. Γιατί, “οι νύχτες είναι γκαστρωμένες” κι ο Χριστόφιας, με το εμβρυουλκό ανά χείρας, ετοιμάζεται να ξεγεννήσει το τέρας με τα δύο κεφάλια στέϊτς, κάτι ανάμεσα σε δικέφαλο αετό και το παραφύσιν δέντρο στο έμβλημα του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Και γιατί, αν δεν μιλήσει κανείς όταν κινδυνεύει η πατρίδα του, πότε θα μιλήσει;

Μερικοί βρίσκουν τα κείμενά σας επιθετικά. Πώς το σχολιάζετε;

Μιλάω μέσα από μια συνέντευξη ή ένα άρθρο, σημαίνει, συνομιλώ δημόσια με τους συμπολίτες μου. Σε ό,τι με αφορά, προσπαθώ να είμαι, στον τρόπο που αναπτύσσω και καταθέτω τα επιχειρήματά μου, καθαρός απέναντι στον συνομιλητή μου. Όσο μου επιτρέπει το πνευματικό μου επίπεδο, η αγωγή και η μόρφωσή μου. Δεν ζητώ τη δημόσια προσοχή για ν’ αποκρύψω, αλλά για να μοιραστώ, με τους συμπολίτες μου, σκέψεις πάνω στις όψεις των πραγμάτων. Ούτε δεσμεύσεις έχω απέναντι στον οποιονδήποτε, ούτε προσδοκώ τίποτα από κανέναν.

Τα συναισθήματα που προκαλεί ο τρόπος θεμελίωσης και σχολιασμού των επιχειρημάτων, το προσωπικό ύφος, ο τόνος γραφής και προπαντός οι οπτικές γωνίες, απ’ όπου παρατηρεί, κάθε φορά, κανείς, τα πράγματα, αποτελούν μέρος του όλου μηνύματος, που αποστέλλεται στον αναγνώστη – συνομιλητή.



Όταν χαρακτηρίζω την Κύπρο, “χώρα των κουκκουλοφόρων εννοιών”, εννοώ ότι οι ενδοτικές κομματικές ηγεσίες, έχουν εφεύρει με τη βοήθεια των άγγλων, ένα πολιτικό – εθνικό γλωσσάριο τύφλωσης κι όχι ανάβλεψης.

Η “επανένωση”, η οποία αντικατέστησε(!) την “ελευθερία”, είναι μια πολιτική έννοια “μπούργκα”, ένα εθνικό και πολιτικό συνειδητό ψέμα των ελληνοφώνων ηγεσιών της Κύπρου και της Ελλάδας, με αποκλειστικό σκοπό την εθνική και πολιτική τύφλωση των κυπρίων. Υπ’ αυτήν την έννοια, τα κείμενά μου προσπαθούν να είναι (αντ)επιθετικά κείμενα άμυνας απέναντι στο λυσσώδες ψέμα, τη λυσσώδη δημαγωγία, τη λυσσώδη τρομοκρατία και τη λυσσώδη βία της εξουσίας.

Ποια τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Κύπρος στον τομέα του πολιτισμού;

Τα ίδια κι απαράλλαχτα μ’ αυτά που αντιμετωπίζει ο τόπος σ’ όλους τους τομείς παραγωγής, απ’ την παιδεία μέχρι το εθνικό μας θέμα: ο εσωτερικός Αττίλας ή βαθύ κομματικό κράτος αλά τούρκα· ο τυχοδιωκτισμός των ηγεσιών· οι διεφθαρμένοι· οι διαπλεκόμενοι· η απληστία των πολιτικών· ο καθημερινός φασισμός ή ρατσιστικός διαχωρισμός των πολιτών σε ημετέρους και μη· ο ερασιτεχνισμός· οι πρόθυμοι δούλοι· οι ευέλικτοι· οι αυλές και το εκμαυλιστικό τους έργο· τα γιουσουφάκια και οι εκπορνευτές τους· ο συνδικαλισμός – δικτατορία των μετριοτήτων· ο εξοστρακισμός των ταλαντούχων· ο αφελληνισμός και η δουλοπρέπεια απέναντι στους κατακτητές· και πάνω απ’ όλα, η ιδιωτεία, η μακαριότης και η ξεδιαντροπιά του χυλού με το ψευδώνυμο “κοινωνία”, που ενώ αναδεύεται διαρκώς από τις κομματικές κουτάλες στο ίδιο της το ζουμί, καμώνεται τον κεραμιδόγατο στη στέγη που περί άλλων σκούζει! Δυστυχώς, κάτω από ηγεσίες καθρέπτη του ιδίου, ο κύπριος έχει μεταλλαχθεί σε παχύδερμο πεζοδρομίου.

Κατά μάναν κατά κύρην, φθηνός απ’ τα γεννοφάσκια του, τρέχει στα κατεχόμενα ν’ αγοράσει φθηνά τρόφιμα να χλαπακιάσει με φθηνές τούρκικες μασέλες, φθηνά κρέατα, φθηνή ανθρώπινη σάρκα να νιώσει άντρακλας χωρίς να ξοδευτεί κι απαγορευμένα γεωργικά φάρμακα, να δηλητηριάσει αποτελεσματικότερα τους συμπατριώτες του. Για να ‘χει χρήμα, κάθε φορά που κάνει το ταξίδι της ντροπής, να τ’ ακουμπάει χοντρά στα καζίνα του Αττίλα. Απ’ τον “κόσμο”, περάσαμε στον “Υπό-κοσμο της Κύπρου”. Αναζητείται κατεπειγόντως ο νέος Διαμαντής για να τον μετουσιώσει από ανθρωπάριο, σε άνθρωπο.

Ποιά θα λέγατε ότι είναι η ευθύνη της σημερινής κυβέρνησης σ’ αυτά τα προβλήματα;

Καθοριστική. Θυμίζω ότι ο Χριστόφιας, αποτελεί, μαζί με τον αρχιερέα της διαπλοκής αλήστου μνήμης Κυπριανού, το δίδυμο των τυχοδιωκτών που έκαναν το θέατρο σαν τα γούστα και τα μούτρα τους! Τα δικά τους και των κομμάτων τους! Δυστυχώς, σε αγαστή συνεργασία και με τους υπόλοιπους κομματικούς κοτζαμπάσηδες, έχουν κάνει σαν τα μούτρα τους και την κοινωνία. Την οποία έχουν εκμαυλίσει και εξαχρειώσει σε τέτοιο βαθμό, που ούτε οι ψυχίατροι δεν μπορούν να κάνουν πλέον τίποτα. Έχουν πράξει όμως και χειρότερα.

Οι συνεχείς υποχωρήσεις στο εθνικό θέμα, έχουν αποθηριώσει την Τουρκία και έχουν καλλιεργήσει ανάμεσα στους τουρκοκυπρίους, αισθήματα ανώτερης φυλής απέναντι στους έλληνες, καθιστώντας οποιαδήποτε λύση αδύνατη. Και πώς αλλιώς, αφού απολαμβάνουν, με σειρά προτεραιότητος μάλιστα, δωρεάν ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης κι άλλα υψηλά προνόμια εκατομμυρίων, τα οποία πληρώνει ως κατοχικό φόρο υποτέλειας, το φτανόν αρνίν ή γκιαούρ πεζεβέγκ;! Πληρώνει μέχρι και το ρεύμα για τη σημαία του Αττίλα στον Πενταδάκτυλο! Να τη βλέπουν οι “αδελφοί τουρκοκύπριοι” και να είναι περήφανοι που η μητέρα Τουρκία κατέκτησε την Κύπρο. Να τη βλέπουμε κι εμείς και να μη ξεχνάμε τη δική μας μητέρα Ελλάδα, που μας παρέδωσε στους τούρκους για σφαγή.

Υπάρχει κράτος που μπορεί να λάβει αυτόν τον περίεργο λαό και τις ηγεσίες του, στα σοβαρά;! Ασχολείται κανείς με δούλους οι οποίοι σέρνονται στο έδαφος;! Ο νεοθωμανισμός έχει απόλυτη ανάγκη τον νεοραγιαδισμό, στον οποίο και μας εκπαιδεύουν, εδώ και 36 χρόνια ανελλιπώς, οι μεγάλοι διδάσκαλοι διπλωματίας στα χαννάτα της Λευκωσίας και των Αθηνών. Μόνον ο ζουρλομανδύας απομένει. Ως σημαία και επίσημος ενδυμασία του “έθνους των νεοκυπρίων”!

Συνεχίζεται


Επιμέλεια συνέντευξης: Αλωεύς-Αγησιστράτη-Πράξανδρος-Ρίμαχος-Θεόφιλος για το christofias-watch

14 Σχόλια:

arxiepiskopos είπε...

ΜΑΤΣΟΥΚΑ,σαράντα και χρόνων άνθρωπος ελεύθερος,ή πούστης ή μαλάκας είσαι.Αν ισχύει το πρώτο,πρόσεχε το σκύψιμο,γιατί ελλοχεύει(=καραδοκεί,παραμονεύει)δισκοπάθεια.Αν ισχύει το δεύτερο,άλλαζε συχνά χέρι,γιατί ελλοχεύει τενοντίτιδα.Είσαι που είσαι ένας αγράμματος ττόππουζος,τουλάχιστον να είσαι σωματικά υγιής.Επίσης κάμε μια τελευταία απελπισμένη προσπάθεια να παντρευτείς.Όλο και κάποια τυφλή ή καθυστερημένη θα βρεθεί.Αν είναι και αλλοδαπή,τόσο το καλύτερο,γιατί θα γνωρίζετε εξίσου την ελληνική γλώσσα!-MATΣΟΥΚΟΥΔΙ ΜΟΥ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ,ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΣ ΚΟΡΟΥΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΩ ΑΛΛΑ ΕΣΕΝΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΥΦΛΕΣ.ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.ΜΙΑ ΤΥΦΛΗ Ή ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΈΝΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΕΒΛΕΠΕ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΟΣΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ.ΕΤΣΙ ΤΟ ΝΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ,ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΩΦΕΛΟΥΝΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ.

arxiepiskopos είπε...

"...Πληρώνει μέχρι και το ρεύμα για τη σημαία του Αττίλα στον Πενταδάκτυλο!"(Χρ.Σιοπαχάς)-ΚΥΡΙΕ ΣΙΟΠΑΧΑ,ΜΑ ΑΚΟΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΜΕ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΟΥΣ;ΚΑΛΑ ΛΕΝ ΠΩΣ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΤΟΥΣ!

arxiepiskopos είπε...

Ρε παιδιά,κάποιος που ξέρει να μου πει:τι εζήτησεν τελευταία ο Σιοπαχάς από το Χριστόφια και του αρνήθηκε;Γιατί δεν είναι δυνατό να ξυπνά ξαφνικά με συνέντευξη στον κοπρόλακκο,έχοντας θαυμαστές τους ΤΣΙΕΛΕΠΟΥΣ και τους ΜΑΤΣΟΥΚΕΣ,ανθρώπους ασκήσιμους ένας Σιοπαχάς.Ρε ΑΝΕΦ,ξέρεις τίποτε;

katamutras είπε...

σσσ!!!!
αγνοήστε τον.
ο σκοπός του ήνε να μεταφέρη τη σιζήτηση αλλού.

ο ΣΙΟΠΑΧΑΣ δε μηλά απλά. ατομικές στο προεδρικό ρίχνη .

aris είπε...

κ. Αρχιεπίσκοπε, ποια σχέση έχει το πρώτο σου σχόλιο με την ανάρτηση για τον Σιοπαχά ή τις θέσεις του; Όσο για το ρεύμα, ναι δεν τους το δίνουμε πια. Μας κλέβουνε όμως από γράμμες στη νεκρή ζώνη... Τι περιμένεις από ένα παράνομο, κατοχικό, στρατιωτικό, ανελεύθερο καθεστώς; Κλέφτες είναι και άρπαγες (παλιά τους τέχνη κόσκινο). Όμως από όσα είπε ο Σιοπαχάς, πήρες λαβή από το ρεύμα για να τον μειώσεις αμέσως και να πεις ότι "ζει στην κοσμάρα" του. Είσαι πράκτορας του καθεστώτος, και αυτή είναι η δουλειά σου; Πληρώνεσαι σίγουρα γι' αυτό δεν εξηγείται διαφορετικά, διότι η τόση σου ενασχόληση μ' αυτήν την τοποθεσία και η σπουδή σου να ρίξεις λάσπη μόλις αναρτηθεί κάτι, είναι ψυχική ασθένεια και λέγεται "εμμονή". Ή είσαι λοιπόν ψυχικά ασθενής (κάτι που δεν πιστεύω) ή είσαι πληρωμένος...

arxiepiskopos είπε...

Ο ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ...καθοδηγητής!Φανταστείτε επίπεδο οι καθοδηγούμενοι!Είναι τυχαίο που και οι λίγοι νούσιμοι(ΠΕΛΑΣΓΟΣ,ΕΜΕΡΣΟΝ...)το έβαλαν στα πόδια;

arxiepiskopos είπε...

Είναι πολλά τα λεφτά,aris!

aris είπε...

Το πόση απήχηση έχει στο λαό η πολιτική του Προέδρου, πόση αποδοχή έχουν οι θέσεις και οι προτάσεις του φαίνεται στο κυπροβαρόμετρο του ΑΝΤ1!!! Ούτε τα ποσοστά του ΑΚΕΛ δεν πιάνει σε αποδοχή... Ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο, ούτε μπορεί να χαλιναγωγηθεί από οποιοδήποτε κόμμα. Αυτό έχει φανεί και στις τελευταίες εκλογές αλλά και σε παλαιότερες (βλέπε αντίδραση δηκοϊκών στην απόφαση του Σπύρου το 98 να υποστηρίξει Ιακώβου. Μόλις 6% τον ακολούθησαν με αποτέλεσμα ο υποψήφιος του ΑΚΕΛ να ηττηθεί και το ΔΗΚΟ να μισοδιαλυθεί!). Φυσικά πάντοτε τα κόμματα (ιδίως τα μεγάλα) προσπαθούν να περιορίσουν τις διαρροές τους επισείοντας τον κίνδυνο επικράτησης του αντιπάλου, (όπως έκανε ο ΔΗΣΥ με τον Χριστόφια, και δεν έπιασε βέβαια, γιατί ο Γιαννάκης ήταν πολύ λίγος).

aris είπε...

Αυτοσαρκάζεσαι Αρχιεπίσκοπε; Ο αυτοσαρκασμός είναι ανώτερο λογοτεχνικό είδος - που μάλλον δεν ταιριάζει με το επίπεδό σου - και έχουμε μνημεία λόγου όπως ο "Μισοπώγων" του Ιουλιανού! Μάλλον, λοιπόν, μεταξύ σοβαρού και αστείου (και πάντα το σοβαρό ισχύει σε τέτοιες περιπτώσεις)... συ είπας!

Ανώνυμος είπε...

"Ο κύπριος έχει μεταλλαχθεί σε παχύδερμο πεζοδρομίου."

Χμ . . . δηλαδή εσέναν, άσιλα χωρκόν κύριε Σ. . . .; Παρίσσι; Παρίσσι; Ρεεεε βόοορτο!

*********************

"Θυμίζω ότι ο Χριστόφιας, αποτελεί, μαζί με τον αρχιερέα της διαπλοκής αλήστου μνήμης Κυπριανού."

Χα χα χα! Τούτα έννεν του Σ . . .! Τούτα εν του Νικωλάκη που θέλει να αρπάξει το ΔΗΚΟ γιατί θεωρεί το κληρονομιάν που τον τζιύρην του. Έσιει τζιαιρόν που ξέρομεν το σχέδιον του. Το σχέδιον του είναι να θάψει τους Σ. Κυπριανού, Μ. Κυπριανού, Μ. Κάραγιαν τζιαί τους λεγόμενους Κυπριανικούς του ΔΗΚΟ, τζιαί να τους φάει την ηγεσίαν του κόμματος. Ύστερα θα το διαλύσουν τζιαί θα κάμουν έναν τζιηνούρκον κόμμαν με την ΕΔΕΚ, το Ευρωκο, τους Οικολόγους, τον Λιλλήκκαν, την Θεοχάρους τζιαί κάποια άλλα απόβλητα του συναγερμού, που θωρούν την πόρταν της εξόδου που το κόμμαν κάθε μέρα που τον Νίκαρον. Τζιαί θα το ονομάσουν κάτι που να αθθυμίζει τη Ένωσιν Κέντρου του Τάσσου Παπαδόπουλου. Το μπλοκ τούτον χρηματοδοτεί το ο γιός του Τάσσου ο Νικώλας τζιαί ο αρχεπίσκοπος. Βάλλει τζιαί κάτι ο Λυσσαρίδης, αλλά λλία πράματα. Ο . . . τούτος μιαν ζωήν εν με δανεικά που επέρναν! Εδίαν τα για να πιάει ψήφους! Έπιαεν πολλούς!
Για τούτην την "συνέντευξιν" ο Σ . . . πρέπει να τα πήρεν χοντρά! Τωρά ποιός εν ο μαλάκας; Ο Σ . . . που τα πήρεν; Όξα ο χρηματοδότης που τα έδωσεν; Παίζεται Χ!

*********************
Σ . . .: Ούτε οι ψυχίατροι δεν μπορούν να κάνουν πλέον τίποτα.

Έν σου κάμνουν μέ οι ψυχίατροι τίποτε πιον; Να πάεις στην Λεμεσόν! Στον Αθανάσιον. Έσιει τη θεραπείαν μεν φοάσαι. Αρώτα τζιαί τον Πενταρόγιωρκον του christofias-watch. Πάρε τζιαί τον χρηματοδότην μετά σου. Εν να τον φελέσει τζιαί τζιείνον!

*********************

Σ . . .: Πληρώνει μέχρι και το ρεύμα για τη σημαία του Αττίλα στον Πενταδάκτυλο!

Το μνημείον για τα κατορθώματα του Γρίβα εννοείς! Άκου σημαία του Αττίλα! Ο καθένας ότι θέλει θωρεί φαίνεστε μου! Πού να το πείτε όμως; Ο Γρίβας ήταν ο μάστρος του τζιυρού σου κύριε Νικωλάαααακη!

********************

Μόνον ο ζουρλομανδύας απομένει. Ως σημαία και επίσημος ενδυμασία του “έθνους των νεοκυπρίων”!

Ευκαριστούμεν πολλά κύριε Σ . . . ! Ετέλειωσες; Έπιαες τζιαί τα ρυάλια σου; Εεε να σου αφιερώσω τζι έναν τροούδιν κάλο, για να μεν πεις ότι έν σε περιποιηθήκαμεν!

Τζιείνον το στόμαν σου πολλά
λόγια πικρά τζιαί βαρετά
είπεν να ξαπολύσει
Ρε Σ . . . ο ρόλος σου
έν τον φελά τον κώλον σου
που πεθυμά γαμήσι

Τζιαί μεν μας παίρνεις για χαζούς
γι' αχάπαρους τζιαί παλαβούς
φαίνεται το ππουσσλίκκιν
πόσιεις ποπίσω βαρετόν
τζι έτοιμον κώλον τρουμπωτόν
γι άλλον ξιβιλλιστρίκκιν.

Με τες υγείες σου κύριε Σ . . .!

aris είπε...

Ενώ το πουσλίκιν του εγκεφάλου σου εν το θωρείς, ένεν; Διότι εν πιο μεγάλον πουσλίκκιν να απαιτείς την υποταγή ενός ολόκληρου λαού σε κατοχικά τετελεσμένα για τις μαλακίες του Γρίβα τζιαι της χούντας...

arxiepiskopos είπε...

Λοιπόν,ψάχνοντας κανείς,βρίσκει!12-06-2010,άρθρο του Χρ.Σιοπαχά στο "Φιλελεύθερο" με τίτλο "Ου συ με λοιδορείς Χριστόφια,αλλ' ο τόπος".Σ'αυτό το δημοσίευμα ο Χρ.Σιοπαχάς παραθέτει επιστολή του προς τον κ.Κυριαζή,με την οποία ζητούσε την ανάληψη σκηνοθεσίας έργων του ΘΟΚ και την απορριπτική απάντηση προς αυτόν.Μετά από την εξέλιξη αυτή,έπιασε τον Σιοπαχά το πατριωτικό του!Εντελώς συμπτωματικά και εντελώς ανιδιοτελώς!Θου,Κύριε,φυλακήν τω στόματί μου!

Σάββας Παπάκης είπε...

Οι κακοφορμισμένες αναθυμιάσεις σας, τερατογεννημένοι Σιοπαχάδες, διαπιστωτικά, σχηματικά και ενδεικτικά,που αναδεικνύεστε, καταδυκνείεστε και αποδεικνύεστε ποδηγετημένοι και οδηγημένοι και καθοδηγημένοι από συντονιστικά κέντρα εναντίον του Ηγέτη μας, εναντίον εμάς Δημήτρη Αγάπη μου, Αγάπη μου Δημήτρη, πάντοτε μνήμονες και επιλήσμονες στα τερατογεννήματα και στα τερατοσκορπίσματα, στους κοασμούς και στα βασιλικά σύνδρομά σας

Ερχόντουσαν πάντα Δημήτρη...
Έρχονται πάλι
Έρχονται Φεντερίκο
Άβε Άβε Μαρία

Και τότε θα σηκώσω τα πληγωμένα χέρια μου, να τιμωρήσω τους ξεδιάντροπους υβριστές του Δημήτρη μου...

Όπως και Τότες-Τότε, Έτσι και Σήμερα, προμηθεϊκά, σχηματικά, καίρια επίκαιρα, σκασμό εντέλλουμε, σκασμό μιλάμε, απειλούμε και διατάσσουμε, εμείς οι Νομιμοποιημένοι διορισμένοι και εκ του Δημήτρη εκπορευόμενοι.

Σκασμό, σας διατάσσουμε, αδιάλειπτα, ολοκληρωτικά και αντινομικά, κάθετα και απόλυτα αντινομικά, για να επιβάλουμε μονοδρομικά μονοδρομημένοι, τη δική μας αλήθεια, την αλήθεια των 50,000 εποίκων, με προορισμό αυριανό, αυριανό ναι, ναι αυριανό, τα "γυρίσματα των Καιρών". Εμένα(-Εμένα= το αφειδώλευτο ξόδεμα και ζευγάρωμά μου με το ΑΚΕΛ, ΑΚΕΛ αγάπη μου, αγάπη μου ΑΚΕΛ-). Φίλοι της "αλλαγής και της απαλλαγής", θαθελα να πιστεύω ότι ο Ηγούμενος της "Λεόντειας Εταιρείας" των αντιφρονούντων, Βάσος Λυσσαρίδης, ο πανάθλιος άθλιος προστρεξας και προστρέχοντας εναντίον του Δημήτρη Αγάπη μου-Αγάπη μου Δημήτρη, ο δύσοσμος κάκοσμος και δηλητηριώδης Λυσσαρίδης, θα απομονωθεί με τους άλλους καλαθοβεργοδότες εχθρούς του λαού και του Δημήτρη μου. ΑΚΕΛ Αγάπη μου-Αγάπη μου ΑΚΕΛ, για ένα διορισμό, για ένα πουκάμισο αδειανό, εγώ ειμί ο Διώκτης τους, εγω ειμί το φως, εγώ η Αλήθεια, εγώ τα χιλιάδες ΕΥΡΩ του χρυσοφόρου μου σκασμού, της χρυσοφόρας μου σύμπλευσης με το Προεδρικό και το Δημήτρη Αγάπη μου-Αγάπη μου Δημήτρη. Κάθετα και απόλυτα και αυτονόητα αντίθετα καθοδηγητικά όπως ήταν όπως πρέπει χθες πρέπει και σήμερα.

Σάββας Παπάκης είπε...

Οι κακοφορμισμένες αναθυμιάσεις σας, τερατογεννημένοι χριστοφογουοτσιανοί, διαπιστωτικά, σχηματικά και ενδεικτικά,που αναδεικνύεστε, καταδυκνείεστε και αποδεικνύεστε ποδηγετημένοι και οδηγημένοι και καθοδηγημένοι από συντονιστικά κέντρα εναντίον του Ηγέτη μας, εναντίον εμάς Δημήτρη Αγάπη μου, Αγάπη μου Δημήτρη, πάντοτε μνήμονες και επιλήσμονες στα τερατογεννήματα και στα τερατοσκορπίσματα, στους κοασμούς και στα βασιλικά σύνδρομά σας

Ερχόντουσαν πάντα Δημήτρη...
Έρχονται πάλι
Έρχονται Φεντερίκο
Άβε Άβε Μαρία

Και τότε θα σηκώσω τα πληγωμένα χέρια μου, να τιμωρήσω τους ξεδιάντροπους υβριστές του Δημήτρη μου...

Όπως και Τότες-Τότε, Έτσι και Σήμερα, προμηθεϊκά, σχηματικά, καίρια επίκαιρα, σκασμό εντέλλουμε, σκασμό μιλάμε, απειλούμε και διατάσσουμε, εμείς οι Νομιμοποιημένοι διορισμένοι και εκ του Δημήτρη εκπορευόμενοι.

Σκασμό, σας διατάσσουμε, αδιάλειπτα, ολοκληρωτικά και αντινομικά, κάθετα και απόλυτα αντινομικά, για να επιβάλουμε μονοδρομικά μονοδρομημένοι, τη δική μας αλήθεια, την αλήθεια των 50,000 εποίκων, με προορισμό αυριανό, αυριανό ναι, ναι αυριανό, τα "γυρίσματα των Καιρών". Εμένα(-Εμένα= το αφειδώλευτο ξόδεμα και ζευγάρωμά μου με το ΑΚΕΛ, ΑΚΕΛ αγάπη μου, αγάπη μου ΑΚΕΛ-). Φίλοι της "αλλαγής και της απαλλαγής", θαθελα να πιστεύω ότι ο Ηγούμενος της "Λεόντειας Εταιρείας" των αντιφρονούντων, Βάσος Λυσσαρίδης, ο πανάθλιος άθλιος προστρεξας και προστρέχοντας εναντίον του Δημήτρη Αγάπη μου-Αγάπη μου Δημήτρη, ο δύσοσμος κάκοσμος και δηλητηριώδης Λυσσαρίδης, θα απομονωθεί με τους άλλους καλαθοβεργοδότες εχθρούς του λαού και του Δημήτρη μου. ΑΚΕΛ Αγάπη μου-Αγάπη μου ΑΚΕΛ, για ένα διορισμό, για ένα πουκάμισο αδειανό, εγώ ειμί ο Διώκτης τους, εγω ειμί το φως, εγώ η Αλήθεια, εγώ τα χιλιάδες ΕΥΡΩ του χρυσοφόρου μου σκασμού, της χρυσοφόρας μου σύμπλευσης με το Προεδρικό και το Δημήτρη Αγάπη μου-Αγάπη μου Δημήτρη. Κάθετα και απόλυτα και αυτονόητα αντίθετα καθοδηγητικά όπως ήταν όπως πρέπει χθες πρέπει και σήμερα.