Δημήτρη, γιατί δεν πας στο σπίτι σου;

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Μήπως έχουν δίκαιο τα παιδιά της Επιτροπής; Μήπως δεν κάνω για Πρόεδρος;



Η Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο, υπήρξε ιδιαίτερα προσεκτική να μην μπει στο χορό των θεωριών συνωμοσίας, τόσο κατά την κλοπή της σορού του Προέδρου Παπαδόπουλου, όσο και μετά τη δολοφονία του Α. Χατζηκωστή.
Σε αντίθεση με προκλητικά αρλουμπολογικά και ορνεοπρακτικά έντυπα που μιλούσαν για ξένες μαφίες, για λύτρα κλπ.

Αυτό όμως το οποίο επισημάναμε είναι η αποδόμηση του κοινωνικού ιστού επί καθεστώτος Χριστόφια. Και δικαίως, αφού συμβαίνουν πρωτοφανή γεγονότα στην κοινωνία μας.

Το καθεστώς Χριστόφια, αποδεικνύεται επιπλέον και ασυγχώρητα ανίκανο. Μετά το περσινό φιάσκο με τον Α. Κίτα, το να αφήνεται ΑΚΟΜΗ ανεξέλεκτος και να διατηρεί όπως φαίνεται, ο εν λόγω ισοβίτης τη δυνατότητα διαχείρισης "εξωτερικών" εγκληματικών δραστηριοτήτων, είναι κάτι που βαραίνει το καθεστώς Χριστόφια. Το οποίο αναλώνει δυνάμεις για συλλήψεις πολιτικών διαφωνούντων και για παρακολουθήσεις πολιτών, αλλά αφήνει ανεξέλεγκτο τον υπόκοσμο, να δρά κάτω από τη μύτη του!


Σύντροφον Γρουστόφκια, όι κάμεις μας κανέναν χαττάν τζιαι παραιτηθεί, γιατί πρέπει κλείσουμεν το κυπριακόν με τουρκικούς όρους!

Το καθεστώς Χριστόφια, μέρα με τη μέρα, δείχνει, εκτός από το αντιδημοκρατικό του πρόσωπο, όλη την τραγική του ανεπάρκεια να κυβερνήσει αυτό τον τόπο.

Και δικαίως ανακηρύσσεται ως Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που είχε ποτέ η Κυπριακή Δημοκρατία.

Δ. Χριστόφια, είναι σαφές πλέον ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να κυβερνήσεις κράτος και ότι είσαι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για την Κυπριακή Δημοκρατία. Γιατί δεν πας στο σπίτι σου, να ησυχάσεις κι εσύ και να ησυχάσουμε κι εμείς; Γιατί δεν κάνεις, έστω και την υστάτη, ένα μεγάλο καλό για τη μαρτυρική πατρίδα σου: ΤΗΝ ΑΦΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΟΥ!

ΤΕΡΕΝΤΙΟΣ για το christofias-watch

55 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όποιος αγωνίζεται δικαιώνεται: Η Σουηδία αναγνώρισε την γενοκτονία των Ποντίων

arxiepiskopos είπε...

ΤΕΡΕΝΤΙΕ,ο Χριστόφιας θα πάει σπίτι του όταν σε τρία χρόνια γίνουν εκλογές και οι πεντέξι κλανιάρηδες καταφέρετε να γίνετε πλειοψηφία. Παρεμπιπτόντως έμαθε κανείς τα αποτελέσματα των εκλογών στο ΤΕΠΑΚ; Ξύπνησαν οι φοιτητές, ΤΕΡΕΝΤΙΕ, και σας ακολουθούν;

Πλαστήρας είπε...

Ποια είναι τα αποτελέσματα Αρχιεπίσκοπε;

Και γιατί πανηγυρίζεις;

patriotis είπε...

προς επιτροπη για αποκατασταση της κλανιας στην κυπρο έχω να πω τα εξης¨

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ......ρε αχαιρευτοι τι μας λέτε σήμερα? οτι δεν προσπαθήσατε να εκμεταλευτειτε πολιτικά τον θάνατο του Αντη??? και την κλοπή της σορου του Τασσου?

ρε αρρωστημένα μυαλά, εσεις δεν βαζετε αρθρα εδωμέσα του αρρωστου Λάζαρου Μαυρου? εσεις δεν βαζατε αρθρα ενος αλλου αρρωστημενου ΜΠΛΟΚ που αφηνε να εννοηθει οτι μπορει να σκοτωσε τον Αντη ο Ντουνερ για το ΟΧΙ του?Ο άλλος ο ρήγας σας σήμερα προσπαθει να συνδεσει την κλοπή με τον υπουργο!!

ρε προδοτες και πράκτορες των τουρκων,.(έχω αποδείξεις επιδή διχαζετε τον κυπριακό λαό)γίνεστε ρεζιλι καθε μέρα, αλλα δεν φταιτε εσεις , αλλοι φτενε που σας δίνουν και υποσταση και σας δινουν και συνεντευξεις οπως ο παπαδάκης τησ ΕΔΕΚ, εισαστε ενα παναυρην

patriotis είπε...

ΠΡΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΛΑΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

σας παρακαλώ απαντάτε μου τα πιο κάτω βασανιστικά μου ερωτήματα¨

1. Γιατί οι οικογένεια του Τάσου δεν έδινε τις 200,000 ευρω , ενα πολυ μικρό ποσό για αυτους οταν τα ζητησε ο Ινδος και καθυστερησε με αυτο το τροπο η ευρεσης της σορου?

2. Γιατι ο Χρηματοδοτης σας ο Αρχιεπίσκοπος θελει να παει να δει τον Ερτογαν ενω πριν λιγο καιρο φωναζε οτι πρεπει να σταματησουμε τις συνομιλιες επιδη χανουμε τον χρονο μας με τους τουρκους??? τι αλλαξε? μηπως επιδή δεν θα παρει αποζημιωση απο το ΕΔΑΔ ????Θα παει να σας φερει τις επιταγες σας???

Ανώνυμος είπε...

«Οι συγκλίσεις στο Κυπριακό είναι όπως τα μανιτάρια, μεγαλώνουν στο σκοτάδι». Αυτό ανέφερε με νόημα ξένος πολιτικός, η χώρα του οποίου διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις προσπάθειες επίλυσης του Κυπριακού σε πρόσφατη συνάντηση που είχε με Κύπριο αξιωματούχο.

Φιλελεύθερος

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

αρχιμουφτη-ανεφ οριων-κατα κοσμο Χριστο gunaydin,

ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΛΙ, ΑΤΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΙΑΣΕΣ, ΝΑ ΣΕ ΣΥΧΩΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ "ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ"
ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΑ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΜΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΣΥΧΩΡΕΣΟΥΝ ΠΟΥ ΣΑΝ ΑΝΑΞΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΑ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ, "ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ"
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΝΑ ΣΥΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΕΛΕΕΙΝΕ ΠΡΟΔΟΤΗ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΙΣΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΓΓΟΝΙΩΝ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ.

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ψευτο-πατριωτης
ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΣΟΥ ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ, ΗΡΕΜΗΣΕ, ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΟΙΚΟΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΗ ΣΟΥ.

arxiepiskopos είπε...

ΠΛΑΣΤΗΡΑ,ειλικρινά δεν τα ξέρω ακόμα,αλλά πιστεύω πως θα είναι μια από τα ίδια:κλοτσιά στον κώλο της εξαλλοσύνης.Μήπως δεν είναι οι εκλογές που σας προσγειώνουν ανώμαλα,έστω και για λίγο;

Τηλέμαχος είπε...

Patriotis, άρχισε με lexotanil. Είμαι σίγουρος ότι θα σε βοηθήσουν.

Σου έχω ξαναπεί, απάντα μόνος σου τις καθυστερημένες ερωτήσεις σου τζαι παράτα μας!!! Το ίδιο κάμνει για σένα. Με αυτό τον τρόπο θα αυτοϊκανοποιηθείς περισσότερο.

Δεν μας είπες πατριώτη του κερατα, ο καθυστερημένος σαν εσένα ινδός που έκλεψε τον Τασσο με ποιους συνεργάστηκε τελικά; Με την σέρβικη μαφία η με τους φίλους του Τασσου; (θυμάστε το ανεπανάληπτο – τον Τασσο τον έκλεψαν οι φίλοι του!!)

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Arxiepiskope Anef_Oriwn, δεν ντρέπεσαι που πας στις Επιτροπές των κατεχομένων και που κοροϊδεύεις και χλευάζεις τους εκτοπισμένους μας;

Λαμβάνεις και αμοιβή για τις υπηρεσίες σου προς την κατοχική Τουρκία ή το κάνεις δωρεάν;

Jobscy.eu είπε...

Ποιος πιστεύετε ότι θα πληρώσει το τίμημα της οικονομικής κρίσης:
Vote at http://eiseparon.blogspot.com/

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Patriotis,

Λυπούμαι να διαπιστώσω ότι δεν έχεις επίπεδο. Είσαι άξεστος και βλάκας.

ΕΔΕΚ ΛΑΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!


Μικρέ Γκρίζε Λύκε Ιορδάνου,

Οι μέρες σου στο κόμμα είναι μετρημένες. Θα πάρεις το Χαννίδη από το χεράκι και θα σας στείλουμε στο ΑΚΕΛ, να πνάσει η ψυχή σας!

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Το τίμημα της οικονομικής κρίσης;

Ο Μιλτιάδης Νεοφύτου. Αντί να τα δίνει για παίκτες της Ομόνοιας, ας τα δώσει για το καλό του τόπου.

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Κήρυκα,

Πότε θα πάμε για κλέφτικο; Θα είμαι Κύπρο την ερχόμενη εβδομάδα. Αν νηστεύεις, πάμε για νηστίσιμα. Θα κανονίσουμε; Τι θα γίνει;

Kokkinos Barberis είπε...

ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΜΙΣΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΙΣΟΥΝ ΕΜΦΥΛΙΟ
Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2009

Αυτά συμβαίνουν επί διακυβέρνησης Χριστόφια, ο οποίος κατάφερε να εκμηδενίσει την κοινωνική συνοχή και την κοινωνική γαλήνη.

δεν τον άντεξαν, ούτε και νεκρό


Απλώς θα επισημάνουμε πως ο Άντης Χατζηκωστής, γιος του Κωστή Χατζηκωστή, ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος του Συγκροτήματος “Δίας” που περιλαμβάνει τον τηλεοπτικό σταθμό ‘Σιγμα’, το ‘Ράδιο Πρώτο’ και την εφημερίδα ‘Σημερινή’. Των ΜΜΕ, δηλαδή, που απετέλεσαν την “ναυαρχίδα του ΟΧΙ” και σήκωσαν στους ώμους τους τεράστιο μέρος της εκστρατείας, το 2004, για την καταψήφιση του ιμπεριαλιστικού, ρατσιστικού και διχοτομικού Σχεδίου Ανάν.
Απλά θα υπενθυμίσουμε πως η δολοφονία, ως προς τον τρόπο εκτέλεσής της, θυμίζει αυτήν του αγωνιστή Θεόφιλου Γεωργιάδη, στις 20 Μαρτίου του 1994, στην αυλή του σπιτιού του από εγκληματικά στοιχεία, όργανα των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών. Επίσης, να σημειώσουμε πως η δολοφονία λαμβάνει χώρα ακριβώς ένα μήνα μετά την κλοπή της σορού του Τάσσου Παπαδόπουλου, και εν μέσω πολλών συμβολοκτονικών δραστηριοτήτων όπως η υποστολή της ελληνικής σημαίας ανήμερα των γενεθλίων του Τάσσου από τον τάφο του ['ΚΥΠΕ' 08/01/2010], το κάψιμο ελληνικών και κυπριακών σημαιών στην Λεμεσό ['Καθημερινή' 11/01/2010] και οι βανδαλισμοί στον τάφο και του Σπύρου Κυπριανού ['ΚΥΠΕ' 11/01/2010], όπως επίσης και μετά την παράδοση των συνομοσπονδιακών προτάσεων διζωνικής διχοτόμησης του πολιτικού αττιλάρχη Μεχμέτ Αλί Ταλάτ προς τον Πρόεδρο Χριστόφια


υπενθυμίζουμε πως το Συγκρότημα Δίας, μαζί με τον ‘Φιλελεύθερο’ και τον ‘ΑΝΤ1′, απετέλεσαν “στόχους” της UNFICYP και της “Πλατφόρμας του ΝΑΙ”, με τον Αλεξάντερ Ντάουνερ να ζητά επίμονα συναντήσεις με τους Κωστή και Άντη Χατζηκωστή τον Ιούνιο του 2009. Οι υπηρεσίες της UNFICYP, σύμφωνα με έγγραφα που έχουν διαρρεύσει, είχαν μάλιστα σκιαγραφήσει και τα “πορτραίτα” των Άντη και Κωστή Χατζηκωστή, καθώς και του καναλάρχη Λουκή Παπαφιλίππου…

η μέρα που ξημερώνει ίσως να είναι μια νέα Πρωτοχρονιά… Η Πρωτοχρονιά του νέου μας 1963…

--------------------------------

ΕΝ ΤΌΣΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΛΕΙΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

arxiepiskopos είπε...

Κokkinow Barberis,μα ποιος έγραψεν τούτην τη μαλακία που ανάρτησες;

arxiepiskopos είπε...

AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΕ.ΠΑ.Κ:Προοδευτική 43,58%, Πρωτοπορία 40,10%,ΦΑΚ 7,36%,Αναγέννηση 6,37%, Αγώνας 2,59%.Συνοπτικά οι "προδότες" πήραν 84% και οι πατριωτικές κλανιές 9%.Περαστικά σας και πάλι!

Ανώνυμος είπε...

Θέλετε να παίζουμε αυτό το παιχνίδι μέχρι αύριο;

Σοβαρότατη καταγγελία διατύπωσε από το βήμα της Κυπριακής Βουλής ο γγ του ΑΚΕΛ 'Αντρος Κυπριανού, κάνοντας λόγο ακόμη και για ενθάρρυνση "φυσικής εξόντωσης" του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια.
Στην ομιλία του για τον κρατικό προϋπολογισμό του 2010 ο κ. Κυπριανού ανέφερε ότι "το τελευταίο διάστημα είμαστε μάρτυρες μιας χυδαίας και εκβιαστικής επίθεσης, που γίνεται ενάντια στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μέσα από blog στο Internet, σατιρικές δήθεν εφημερίδες και άλλους".
Ο κ. Κυπριανού προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα καταγγέλλοντας ότι "ενθαρρύνεται η φυσική εξόντωση του Προέδρου. Βλέπετε αυτός είναι ο μόνος τρόπος, που γνωρίζουν για να απαντούν σε επιχειρήματα".

Ανώνυμος είπε...

ΟΜΩΣ, ένας ηγέτης δεν εκλέγεται για να αλλάξει το παρελθόν, μα το μέλλον. Δεν δεσμεύεται από τις θέσεις – πραγματικές η μη – των προηγουμένων του, αλλά μόνο από τα οράματα και τις θέσεις και του λαού. Ο λαός αποφάσισε στο Δημοψήφισμα και, όπως δείχνουν ευτυχώς οι δημοσκοπήσεις, παραμένει σταθερά αντίθετος σε ρυθμίσεις και λύσεις που κινούνται στη λογική το Σχεδίου που απέρριψε. Ο λαός, δεν σέβεται ούτε τις παραμέτρους, ούτε την «ευαίσθητη ισορροπία» του Σχεδίου εκείνου. Οι υποχωρήσεις που έγιναν πριν από το Δημοψήφισμα δεσμεύουν μόνο τους ασεβείς προς τη βούληση του λαού. Η επίρριψη της ευθύνης για υποχωρήσεις που γίνονται τώρα σε προηγούμενους συνιστά πολιτική δειλία. Η πολιτική δειλία αποτελεί το εξιτήριο από την εξουσία και το εισιτήριο στην περιφρόνηση της Ιστορίας. Όπως η Ιστορία, έτσι και ο λαός, αγαπά τους τολμηρούς, έστω κι αν κάποτε εκλέγει τους δειλούς.

patriotis είπε...

Κύριοι της επιτροπής, αρχίσατε για γράφετε μαλακιες παλι για την ΕΔΕΚ, τι έχει προσφέρει η ΕΔΕΚ σε αυτον τον μιζερο τοπο ρε αχαπαροι? μια ζωη να ειταν στην κυβερνηση , τι έκανε? απολυτως τιποτα, και οταν ηρθε η ωρα να πολεμησουν πηδηξαν μεσα στην πρεσβεια της λυβυης....ουστ..........

Πλαστήρας είπε...

Το ΦΑΚ τι είναι αρχιδεπίσκοπε;
Μήπως ήθελες να το γράψεις αγγλικά και συγχίστηκες;

Unknown είπε...

Απόφαση της Γενικής Συνέλευση της Ε.Φ.Ε.Κ.Θ. το Σάββατο 06 Μαρτίου 2010.

«…επιδίωξή μας θα είναι η απελευθέρωση του νησιού μας και όχι η ομοσπονδία. Ζητάμε όπως οι όποιες συνομιλίες πραγματοποιηθούν μελλοντικά να γίνονται απευθείας με την Τουρκία, η οποία είναι το πραγματικό πρόβλημα, αφού αυτή εισέβαλε στο νησί και κατέχει παράνομα το 37% των εδαφών μας και σκοπό να έχουν την αποχώρηση όλων των εποίκων και των τουρκικών στρατευμάτων, με αποτέλεσμα την απελευθέρωση.»

Ανώνυμος είπε...

O πρώτος που έδωσε στην υπόθεση πολιτικό σχήμα ήταν ο ίδιος ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Ήταν στις Βρυξέλλες την ημέρα της κλοπής και κάλεσε συνέντευξη Τύπου το μεσημέρι, για να πει το εξής:
«Απευθύνω έκκληση στον κόσμο να παραμείνει ήρεμος μπροστά σε αυτή την προβοκάτσια. Δεν μπορώ να χαρακτηρίσω αυτή την πράξη διαφορετικά».
Μετά, η πρώτη ενέργεια της Αστυνομίας, δηλαδή της κυβέρνησης, ήταν να στρέψει τις έρευνες ενάντια σε δυο τρεις εθνικιστές (ΕΠΥ) κάποιοι συνελήφθησαν μάλιστα και όλοι μαζί οι τσιάκκοι της δημοσιογραφίας άρχισαν να μιλούν για ενέργεια εθνικιστών, ακραίων, Χρυσαυγιτών και τέτοιων. Αλλά, αυτό δεν ήταν πολιτικοποίηση.
Η Χαραυγή, στις 17 Δεκεμβρίου έγραφε: «Δεν αποκλείεται, πάντως, πίσω από αυτήν την αποτρόπαια πράξη να βρίσκονται εξτρεμιστικά εθνικιστικά στοιχεία που έφθασαν τις τελευταίες ημέρες στην Κύπρο, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να πρόκειται για προβοκάτσια για να προκληθεί ένταση και ανωμαλία στο εσωτερικό μέτωπο».

Ανώνυμος είπε...

Η Αλήθεια, μετά που έφερε ενώπιον του κυπριακού λαού την καλοσύνη του Τούρκου εισβολέα Ταγίπ Ερντογάν, αποφάσισε να ξεσκεπάσει και τους Ελληνοκύπριους εχθρούς. Αλλά, διαβάστε τι έγραφε στις 17 Δεκεμβρίου: «Το κίνητρο της προβοκάτσιας παραμένει για τους ανακριτές ως ένα από τα πιθανότερα ενδεχόμενα, στην υπόθεση. Αυτό διαφαίνεται και από το γεγονός ότι οι ανακρίσεις στράφηκαν κατά κύριο λόγο σε πρόσωπα τα οποία συνδέονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο με ακραίες εθνικιστικές οργανώσεις.» Και στις 18 Δεκεμβρίου: «Με βάση τις μέχρι τώρα ενδείξεις το ενδεχόμενο του κινήτρου της απαίτησης λύτρων φαίνεται να απομακρύνεται. Οι ανακριτές επικεντρώνουν την προσοχή τους στο ενδεχόμενο το κίνητρο της κλοπής της σορού να έχει σχέση με την πρόκληση πολιτικής αναστάτωσης ενόψει εξελίξεων στο Κυπριακό».
Όταν απέδιδαν το έγκλημα σε «ακραίες εθνικιστικές οργανώσεις» δεν ήταν πολιτικό δηλητήριο και δεν ενοχλούνταν τα ευγενικά τους αισθήματα. Ενοχλήθηκαν μόνο όταν κάποιοι έβαλαν ανάμεσα στους δικαιολογημένους προβληματισμούς και την πιθανότητα να ήταν πράξη της ΤΜΤ. Αυτό είναι που τους ενοχλεί. Μπορούμε δηλαδή να λέμε τα πάντα για τους κακούς Ελληνοκύπριους, αλλά όχι να κατηγορούμε και τους Τούρκους! Αυτό είναι απαράδεκτο.

Φιλελευθερος

patriotis είπε...

τι μας λένε πάλι οι κλανιάριδες της ΕΔΕΚ ? να συνομιλησουμε με την Τουρκια? τότε η επιτροπη αποκατασταστασης της κλανιας στην κυπρο που διαχειρηζετε αυτο το μπλοκ ΄΄εχει λαθος που μας λέει οτι ο Ταλατ ειναι πιονι της τουρκιας.......????

εγώ λέω οτι το ΜΠΛΟΚ έχει δικιο οταν λέει οτι ο Ταλατ περνει οδηγιες απο την τουρκια......αλλα οι κλανιαριδες τηε ΕΔΕΚ δεν το κατάλαβαν?? αχάπαροι,,,,,αυτος ειναι ο πατριωτισμος σας??? κλανιαριδες......

Unknown είπε...

Ισως να μην είναι ξεκαθαρο. Το πιο κάτω είναι αποτέλεσμα ψηφοφορίας της Γενικής Συνέλευσης των Κυπρίων φοιτητών στην Θεσσαλονίκη. Καμίας παράταξεις και κανενώς κόμματος.

«…επιδίωξή μας θα είναι η απελευθέρωση του νησιού μας και όχι η ομοσπονδία. Ζητάμε όπως οι όποιες συνομιλίες πραγματοποιηθούν μελλοντικά να γίνονται απευθείας με την Τουρκία, η οποία είναι το πραγματικό πρόβλημα, αφού αυτή εισέβαλε στο νησί και κατέχει παράνομα το 37% των εδαφών μας και σκοπό να έχουν την αποχώρηση όλων των εποίκων και των τουρκικών στρατευμάτων, με αποτέλεσμα την απελευθέρωση.»

patriotis είπε...

αααα ΟΚ αφού η τουρκια θέλει ομοσπονδία πως θα σας δεκτει να συζητησετε καποια αλλη λυση ρε παικτες μου η τουρκια??????

εσείς εισαστε τελειος εκτος τοπου και χρονου, τουλαχιστον οι κλανιαριδες τηε ΕΔΕΚ κρυβοντε πισω απο το θεμα της εκ περιτροπης προεδριας και πισω απο το θεμα των εποικων

εσεις χάσατε τελειως την μπαλα....και ρε παικτες μου εαν αποχωρησουμε τωρα απο τις συνομιλιες τι θα γινει? και αλλες αποφασεις οπως αυτη που εγινε με το ΕΔΑΔ πριν λιγες μερες? η μηπως η τουρκια θα πει στον διεθνη παραγοντα οτι ειμαστε καλα παιδια και αστε τους να ερθουν κατω να συνομιλισουμε εμεις μαζι τους.....

ρε μα που ζειτε εσεις???????

Mario είπε...

Πατριώτης / Εμερσον,

Αυτα τα άρ8ρα που στείλατε σήμερα δείχνουνε πόσο ανώριμα πολιτικά είναι και οι δημοσιογράφοι και οι πολιτικοι στην Κύπρο. Ώρες μετα που κλάπηκε η σορός έτρεξαν όλοι να κάνουνε τους μάντηδες και οι μεν βλέπανε εθνικιστικά στοιχεία και προβοκάτσιες, οι δε άλλοι βλέπανε Τούρκους και διάσπαση του Εθνικου Μετώπου.

Πριν ακόμα καλα καλα η αστυνομία καταλάβει τι έγινε ολοι μας οι πολιτικοι ε΄χανε αποφασίσει τι εγινε.

Στην Κύπρο οποιος έχει μια θέση ανοιγει το στόμα του και λέει οτι θέλει. Καλυτερα να σκέφτοντε όλοι δυο και τρείς φορές πριν μιλάνε.

Μάριο

patriotis είπε...

Μάριε μίλησες για μια ακόμα φορά σωστά και συμφωνώ με αυτά που είπες.

όμως εδωμέσα δεν πρέπει να μιλάς με αυτό το ύφος, εδωμέσα δεν θέλουν γλυκόλογα, οι ανθρωποι πάσχουν απο συνδρομο καταδιωξης και παντου βλεπουν εχθρους και τουρκους. Σήμερα ο αλλος αφηνε να εννοηθει οτι ο υπουργος ειναι μπλεγμενος στην υποθεση της κλοπης του Τασου. Οι ανθρωποι αυτοι χρειαζοντε ψυχιατρικη βοηθεια και οχι γλυκολογα

επισης, υποψιαζομαι οτι ειναι πρακτορες των τουρκων για να διχαζουν τον κυπριακο λαο και να κανουν κακο στις συνομιλιες, για αυτο να τους φερεσε αναλογα για το καλο της πατριδας

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΑΤΟΧΙΚΟΣ ηγέτης Μεχμέτ Αλί Ταλάτ σε δηλώσεις του χθες κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε και απαντώντας σε σχετική ερώτηση αναφορικά με τη σύληση του τάφου του τέως Προέδρου της Δημοκρατίας Τάσσου Παπαδόπουλου, εξέφρασε την πεποίθηση πως πρόκειται για προβοκάτσια και πως ενδεχομένως η πράξη αυτή να έγινε από ομάδες, οι οποίες δεν νιώθουν ικανοποιημένες από το στάδιο στο οποίο έχει φτάσει η διαδικασία επίλυσης του Κυπριακού.
Φιλελεύθερος 14/12/2009

Unknown είπε...

ρε παίχτη μου που πότε το να τοποθετείς το πρόβλημα στο πλαίσιο του δικού σου "εφικτού" μας οδηγησε σε κάτι θετικό; Προς το παρόν διεκδικούμε λύση πολιτικής ισότητας με εκ περιτροπής προεδρία και σταθμισμένη ψήφο, εξασφάλισει των ανθρωπίνων δικαιωμάτων με παραμονή τούρκων εποικων στο νησί ενώ ταυτόχρονα η πολιτική μας ηγεσία να αναφέρεται στις ψευδοεκλογες ως κοινωτικές εκλογές, με αποδοχή του ντάουνερ ως διαμεσολαβιτή και των Ταλάτ να καταθέτει προτάσεις συνομοσπονδίας!!

Παιχτη μου προς το παρόν παρακολουθούμε τα αποτελέσματα τις πολιτικής που στηρίζεται!! Και οπώς δείχνουν τα πράγματα πάμε προς οριστική διάλυση με μια ΔΙζωνικη ΔΙκοινοτικη....ΔΙΧΟΤΟΜΙΣΗ!!

Αυτά παίχτη μου!

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

χαλοου μαριο,
ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ Ο ΕΠΟΙΚΟΜΟΥΡΗΣ, "Στην Κύπρο οποιος έχει μια θέση ανοιγει το στόμα του και λέει οτι θέλει. Καλυτερα να σκέφτοντε όλοι δυο και τρείς φορές πριν μιλάνε."
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ" ΘΕΩΡΕΙΣ?
ΔΗΛΑΔΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ, Ο ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ υπουργος δικαιοσυνης λουκας λουκα, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΕΜΕΝΕ ΣΑΤ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΠΙ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΟΤΙ ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΛΥΤΡΑ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΜΙΛΑ? Η ΜΗΠΩΣ ΑΠΛΑ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ Ο ανθρωπακος?

@ΕΔΕΚ Η.Β
ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ, ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΤΟ ΚΛΕΦΤΙΚΟΥΔΗΝ. ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ αρχιανεφ ,ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΓΕΛΟΥΜΕ?

Mario είπε...

Πατριώτη,

Με κάνεις και γελώ. Δεν λέω γλυκόλογα απλά λέω τι πιστεύω. Πολλά πράγματα στην Κύπρο είναι γελοία που οι μισοί κατηγορούνε τους άλλους μισους και ανάποδα με περίπου τις ίδιες κατηγορίες.

Τώρα εσύ λες πως πολλοί εδώ είναι πράκτορες των Τουρκων. Είμαι σίγουρος οτι το λες έτσι απλά προκλητικά. Και πολλοί εδώ το ίδιο θα πούνε για σένα πως είσαι πράκτορας των Τούρκων.

Σκέφτηκατε ποτέ αν οποτε λέγαμε κάποιος ειναι πράκτορας, τους προσθέταμε θα βγάζαμε κοντα στον πλήθυσμό της Κύπρου. Είναι πολύ ανώριμο όποτε διαφωνούμε με κάποιο να λέμε πως είναι πράκτορας ή τα πέρνει απο ξένα κέντρα.

Μάριο

Mario είπε...

Κηρυκας,

Αυτό ισχύει για όλους ακόμα και για το μπλόκ εδώ αλλα φυσικά είναι πιο σημαντικό για τους πολιτικούς και για τους δημοσιογράφους. Να σταματήσουνε να πετουνε πελλάρες κάθε μέρα και να σκέφτοντε καλα πριν μιλάνε.

Μάριο

Lexi_penitas είπε...

Αποτελέσματα ΤΕΠΑΚ
Έγκυρα ψηφοδέλτια 1005
Προοδευτική 438 ψήφους ποσοστό 43,58%, 9 έδρες.
Πρωτοπορία, 403 ψήφους ποσοστό 40,10%, 8 έδρες.
Ανεξάρτητοι 74 ψήφους ποσοστό 7,36%, 2 έδρες.
Αναγέννηση 64 ψήφους ποσοστό 6,36% 1 έδρα.
Αγώνας 26 ψήφους ποσοστό 2,59%, 1 έδρα.

Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο είπε...

Ευχαριστούμε το Ναζί εκπρόσωπο του ΔΗΣΑΚΕΛ για την πληροφόρηση.

Mario είπε...

Επιτροπή,

Δηλαδή όποιος είναι με το ΔΗΣΑΚΕΛ ειναι και Ναζί? Αν έτσι έχουνε τα πράγματα τότε στην Κύπρο εχουμε 70-75% Ναζιστές.

Μάριο

arxiepiskopos είπε...

ΠΛΑΣΤΗΡΑ,πάντως στα αγγλικά το ΦΑΚ σίγουρα σημαίνει αυτό που σας έκαναν στις εκλογές του ΤΕΠΑΚ!

arxiepiskopos είπε...

Στις εκλογές του ΤΕΠΑΚ έλαβαν:Πατριωτικές κλανιές(ΑΓΩΝΑΣ της ΕΔΕΚ)2.59%, Μεσοβέζικες κλανιές(ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ του ΔΗΚΟ)6,37%, "Προδότες του ΔΗΣΑΚΕΛ(ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ και ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ) 84%.Ίντα τζιαιρούς εφτάσαμεν!

arxiepiskopos είπε...

Ο Παναγόπουλος συμβούλεψε τον Ομήρου να φύγει από τη συνεργασία για να αυξήσει τα ποσοστά του.Μετά την ηρωική του έξοδο,παρόμοια έξοδο έκαναν και οι φοιτητές από τον ΑΓΩΝΑ που έπεσε κατά 30% σε σχέση με πέρσι! Τζιαι κόμα που είσαι,Γιαννάκη μου!

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

αρχιμουφτη-ανεφ οριων-κατα κοσμο Χριστο gunaydin,

ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΛΙ, ΑΤΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΙΑΣΕΣ, ΝΑ ΣΕ ΣΥΧΩΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ "ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ"
ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΑ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΜΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΣΥΧΩΡΕΣΟΥΝ ΠΟΥ ΣΑΝ ΑΝΑΞΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΑ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ, "ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ"
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΝΑ ΣΥΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΕΛΕΕΙΝΕ ΠΡΟΔΟΤΗ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΙΣΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΓΓΟΝΙΩΝ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ.

Lexi_penitas είπε...

Ρε μισιαρούθκια επίτροποι, να σας γυρίζει ρε. Η λύση εκόντεψεν τζιαι εσείς κάμνετε παναΰριν με τον νου σας. Αποκαλώ σας μισιαρούθκια επειδη συμπαθώ σας τζιαι επειδή ο μισιαρός εν ενα μιτσικουρίν συμπαθητικόν ζωάκι.

τα σέβη μου

patriotis είπε...

Μάριε ξεκαθαριζω τις θεσεις μου

1. ειμαι υπερ λυσης ομοσπονδιας .

2. ειμαι εναντια στις προτασεις Ταλατ που δοθηκαν πριν μερικες εβδομαδες, ειταν προτασεις συνομοσπονδιας και οχι ομοσπονδιας.

3. στηρηζω τον προεδρο επιδη προσπαθει να λυση το κυπριακο, ειναι ειληκρηνης και δεν μας κοροιδευει οπως εκανε ο Τασος. Εαν προεδρος ειταν Ο κασουλιδης η Ο Μαρκιδης η ο Αναστασιαδης και ειταν σε συνομιλιες για λυση του κυπριακου θα τους στηριζα

4.Καταδικαζω την τουρκικη εισβολη και τα εγκληματα που κανανε κατη την διαρκεια της εισβολης. Μεγαλη ευθυνη γα την εισβολη φερει ο Μακαριος, γριβας, η εοκα Β, ο ακριτας του Γιωρκατζη, του Τασσου του χριστοδοουλου και του Κοσση

5. Σεβομαι το δικαιωμα των τουρκωκυπριων να ζησουν σε αυτο το νησι και καταδικαζω την παραμονη εποικων πριν καποιων που πρεπει να παραμεινουν για ανθρωπιστικους λογυς

6 ειμαι εναντιον του εθνικισμου και της κλανιας και του σωβινισμου, των φυλετικων και θρησκευτικου διαχωρισμου


7 γνωριζω πολυ καλα την κυππριακη ιστορια και εναντιωνομαι σε οσους με περνουν πισω στην δεκαετια του 60 οπως εκανε ο Τασσος και οπως επειχηρουν να κανουν ομοιοι του οπως ο Κουλιας,ο αρχιεπισκοπος ο Λυσσαριδης, ο Πιττοκοπιτης, ο Κουτσου, ο Πορδικης και οπως επιχειρει να κανει η οικογενεια του Τασσου τις τελευτεες μερες.

θα πολεμω οσους προσπαθουν να διχασουν τον κυπριακο λαο οπως κανει αυτο το μπλοκ

πιστευω οτι αυτο το μπλοκ εξυπηρετα τα συμφεροντα της τουρκιας που μας θελει διχασμενους. Δεν νομιζω να ειναι τοσο βλακες και να το κανουν δωρεαν .......

patriotis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΠΑΟΛΑ είπε...

Ρε ψευτοπατριώτη

ποιος είναι ειλικρινής; Ο Ευέλικτος; Που υποσχόταν δίκαιη λύση και δίκαιη κοινωνία;

Ας έλεγε αυτά που κάνει προεκλογικά (εκ περιτροπής προεδρία, σταθμισμένη ψήφο, εποίκους) και θα σου έλεγα αν θα έπαιρνε τους μισούς ψήφους από όσους πήρε!

Ο αλήτης!

patriotis είπε...

Κυριοι της επιτροπης για αποκατασταση της κλανιας στην Κυπρο, ζητατε απο τον προεδρο να παει σπιτι του επιδη συλλαβε αυτους που πιασανε τον Τασσο? τι φταει ο προεδρος ρε αχαπαροι για τις ενεργεις ενως ψυχοπαθη ο οποιος ειναι στις κεντρικες φυλακες?????? τι αλλο πρεπει να κανει του Κιτα? να τον θανατωσουν? δεν υπαρχει θανατικη ποινη στην κυπρο.


και σας ρωτω...ποιος φταιει? αυτος που συλλαβε τους ενοχους η η οικογενεια του Τασσου που δεν πληρωναν τα λυτρα να τελειωσει αυτη η ιστορια ενωριτερα?????

ουστ παναυρκα

patriotis είπε...

Πάολα οταν εκλεγοταν ο Προεδρος δεν ειχαν καν ξεκινισει οι συνομιλιες. Υποσχεθηκε εναρξη συνομιλιων και το εκανε. Φανηκε σωστος, ειναι ειληκρηνης για τοο γεγονος οτι θελει λυση, δεν μας κοροιδευει οπως εκανε ο Τασσος που δεν συζητησε τιποτε στο Μπουντερσπορκ και μετα το ΟΧΙ κλειδωθηκε στο προεδρικο και εγραφε τους παντες στα παπαρια του


για το θεμα εποικων το συμφωνησε και ο Τασσος σας να παραμεινει αριθμος εποικων.....
η πολιτικη της κλανιας σας χρεωκοπησε, μας εφερε τους τουρκους και τους συντηρα εδωμεσα τα τελευταια 35 χρονια.....

Mario είπε...

Πατριώτη,

Συμφωνώ σε πολλες απο τις ιδεες που είπες για το Κυπριακό. Ομως ηρέμησε λιγο και μη φωνάζεις πολυ. Ο άνθρωπος χαμηλών τόνων τυγχάνει πολυ πιο μεγάλου σεβασμού απο εκείνο που φωνάζει πολύ και λέει μεγάλα ευήχα λόγια.

Όσο για το Κυπριακό και το που πάει. Είδαμε την διακυβέρνηση Κληρίδη τι σχέδιο έφερε. Είδαμε την κυβέρνηση Παπαδόπουλου που δεν έφερε σχέδιο. Τώρα υπολογίζουμε οτι ο πρόεδρος θα φέρει κάποιο σχέδιο. Μακάρι να φέρει παρα να μιλάμε υποθετικά, να το δούμε, να το διβάσουμε προσεκτικα και σε λεπτομέρειεσ και να το κρίνουμε. Φυσικα πάντα θα το κρίνουμε και με βάσει τι άλλες επιλογές υπάρχουν.

Προσωπικα δεν πιστευω πως έχουνε απομείνει πολλές επιλογές και είμαστε πολύ κοντά στο τέλος της διαδρομής του Κυπριακού. Εννοω αν δεν λυθεί πολύ σύντομα ενα πρόβλημα που ξεκίνησε το 1963 δηλαδη πριν 47 χρόνια τότε θα το λύσει ο χρόνος που είναι εναντίον μας.

Όσο περνάνε τα χρόνια θα αυξάνοντε και οι φωνές να λυθεί όπως είναι σήμερα, οι πρόσφυγες θα πεθένει ο ενας μετα τον άλλο, οι έποικοι θα αυξάνοντε και όλα θα πάρουν το δρόμο της παγείωσης που θα φέρει και την αναγνώριση της ΤΔΒΚ.

Απο εκεί και πέρα ο καθένας ας κρίνει όπως νομίζει.

Μάριο

Mario είπε...

Όσο αφορά τον Κίτα, φέρουνε ευθύνη τεράστια όλες οι κυβερνήσεις τουλάχιστο τα τελευταία 30 χρόνια.
Οι Βρεττανοί έκτησαν τις φυλακές με πρότυπα του 1930 και εμεις ακόμα σήμερα δεν είμασταν άξιοι να έχουμε μια φυλακή επιπέδου. Κάθε φορα που γίνετε κάτι με τις φυλακές όλοι μιλάνε για σχέδια που μετα απο λίγες μέρες μπαίνουνε στα συρταρια.

Ολες οι κυβερνήσεις της Κύπρου είναι παρα πολύ κοντόφθαλμες. Δεν κάνουνε πλάνα για το αυριο αλλα μόνο για το σήμερα. Και αυτο είναι σε όλα τα θέματα. Απο την αφαλάτωση μέχρι τις φυλακες, μεχρι το αεροδρόμιο, την ισότητα, την ασφάλεια των αεροπλάνων, το Κυπριακό και άλλα πολλά.

Δεν θέλω να πω ότι το UK που ζώ είναι τέλειο αλλα μερικά πράγματα που συμβένουνε εδώ μου αρέσουν. Αυτες τις μέρες κάνουνε σχέδια για τα αεροδρόμια το 2020 και 2025.
Κάνουνε πλάνα για τα τραίνα του Λονδίνου που θα ξεκινήσουν το 2019.

Είναι αυτο που λείπει απο την Κυπρο. Ο προγραμματισμος. Οτι νέο εργο είναι να γινει πρέπει να γίνει οταν φτάσει ι θηλειά στο κόμπο. Τίποτε δεν γίνετε μακροπρόθσμα. Αφαλατωση για να γινει έπρεπε να φτασουμε σε σημείο να φέρνουμε νερό απο Ελλάδα. Αεροδρόμιο έπρεπε να περιμένουμε σχεδόν να πέσει πανω μας εκείνο που υπήρχε. Και παρα πολλα αλλα.

'Ολοι ζούνε για το σήμερα χωρίς να τους καίγεται καρφί για το αύριο λες και δεν θα έρθει.

Μάριο

ΠΑΟΛΑ είπε...

Το 2004 τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών ήτανε πολύ διαφορετικά;

Η ΦΑΚ τι θέσεις έχει για το Κυπριακό;

pao giapanda είπε...

παντως ρε παιδια αποκλειεται ο "αρχιδεπισκοπος" να ειναι βαλτος νεκατωστρας της επαγρυπνησης!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΙΣΟΒΙΤΗ ΚΙΤΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ;

Τα ερωτήματα παραμένουν.

Ο Κίτας ΠΑΡΑΝΟΜΑ κυκλοφορούσε ελεύθερος και ανενόχλητος επί πολλούς μήνες, διαμένοντας σε ιδιωτικό νοσοκομείο, κάνοντας "μπίζνες" μέρα-νύκτα.

Σήμερα, αυτοί που τότε τον κάλυπταν (προεδρικό, υπουργείο δικαιοσύνης, αστυνομία)...

...και που αργότερα μιλούσαν για "σερβικές μαφίες", εθνικιστές, χρυσή αυγή, προβοκάτσια, οικογένεια Τάσου (!), κλπ.,

...και που συνελάμβαναν Ελλαδίτες ΕΠΥ,

...οι ίδιοι που μας έλεγαν ότι τουλάχιστον έξι άτομα χρειάζονται για να μεταφέρουν την πλάκα του τάφου κλπ,

...σήμερα μας λένε ότι ο Κίτας και δύο φίλοι του, είναι πίσω από την κλοπή,

...και καλά, ο Κίτας είναι σήμερα φυλακή, την πλάκα την μετακίνησαν δύο χωρίς τσίλιες, ή ένας και ο άλλος φύλαγε τσίλιες;

ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ;

Πολύ σωστά, η οικογένεια Παπαδόπουλου ζητά να μάθει ποιός είναι ο ηθικός αυτουργός.

Όσο για την αναβάθμιση Κίτα σε "Ρομπέν των Δασών" από το καθεστώς και τα ΜΜΕ που ελέγχει είναι από χυδαία εώς ανησυχητική.

Ο Κίτας είναι ένας ΑΛΗΤΗΣ που ΒΙΑΣΕ και ΣΚΟΤΩΣΕ και ΕΘΑΨΕ μια κοπέλλα για όσους θυμούνται.

Εκτός και αν το γεγονός ότι ΔΕΝ ήταν "χαμηλοβλεπούσα Κυπριοτοπούλα" αυτό σημαίνει ότι "τα ήθελε."

Σε οποιαδήποτε ΚΑΝΟΝΙΚΗ χώρα στον κόσμο θα ήταν (στην καλύτερη περίπτωση) κλειδωμένος επί ζωής, αντί να απολαμβάνει υπερδικαιώματα και να έχει κάλυψη για τα πάντα.

Σε αρκετές μάλιστα χώρες θα ήταν ήδη στο χώμα μετά από θανατική ποινή και κανένας δεν θα τον ήξερε.

Στην Κύπρο όπου οι προδότες γίνονται μεγάλοι και τρανοί και κυκλοφορούν ελεύθεροι και δειπνούν και φωτογραφίζονται ακόμα και με τον Ενρτογκάν ή βγαίνουν στον αέρα από τον Άστρα, ο ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ μετατρέπεται σε "Ρομπέν των Δασών" και οι οικογένειες των θυμάτων χλευάζονται και γελειοποιούνται αφού τολμούν να ζητούν δικαιοσύνη.

ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.

Ρ.

Μαρκος Μεταξοπουλος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μαρκος Μεταξοπουλος είπε...

Σας ομιλει ο Μαρκος Μεταξοπουλος, για οσους με γνωριζουν. εχω απλα να πω οτι σε καθε "συζητηση" που γινεται εδω, παντα οι κοκκινοι κεντρο-αριστεροι και αριστεροι κερδιζουν τη μαχη των εντυπωσεων, και βαζουν στη γωνια τους πραξικοπηματιες-διχοτομιστες-κιστημενους. αυτο ειχα να πω. συνεχειστε συντροφοι να κατατροπωνετε τον φασισμο και την αδιαλλαξια. Σας βλεπουμε και σας χαιρομαστε