Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες θυμόμαστε πως ξεκινήσαμε πριν 55 χρόνια. Και την ίδια στιγμή σκεφτόμαστε που καταντήσαμε.
Ας ξαναθυμηθούμε αυτές τις μέρες τα παλιά μας όνειρα, που σήμερα έγιναν εφιάλτες, τον τοτινό εαυτό μας, που σήμερα ξεθώριασε και τραγικά προδόθηκε. Ας ξαναζήσουμε τις ωραίες και συγκινητικές στιγμές του Μεγάλου Αγώνα, που σήμερα ξεχάστηκαν μέσα στις φοβερές και οδυνηρές ώρες της Μεγάλης Αγωνίας.
Ας ξαναφέρουμε στη μνήμη μας τους ήρωες μας, τον Αυξεντίου και τον Μάτση, τον Καραολή και τον Δημητρίου, τον Παλληκαρίδη, τον Πατάτσο, τον Μάρκο Δράκο και τους άλλους ωραίους έφηβους, που κουράστηκαν μαρμαρωμένοι να μας βλέπουν από τα πάρκα και τα ηρώα.
Αλήθεια, τι είναι ένας ήρωας; Είναι αυτός που ξεπερνάει τον εαυτό του, είναι αυτός που διαψεύδει την φύση του ανθρώπου. Είναι αυτός που πολεμά όχι γιατί τον διέταξαν (δεν υπήρχε υποχρεωτική θητεία το ’55), αλλά γιατί βάζει την ιδέα πάνω από την επιθυμία και τις ανάγκες του. Και δεν κάνει μόνο το καθήκον του – κάνει το παραπάνω: Ο Μαχαιράς. Ο Αχυρώνας. Το Δίκωμο…
Τι να πούμε σ’ όλους αυτούς σήμερα; Πώς να τους πούμε ότι στην Κύπρο αγωνιζόμαστε για την εκ περιτροπής προεδρία, για τη νομιμοποίηση των εποίκων, για την εξίσωση του 82% με το 18%;
Πώς θα τους πούμε ότι στην Κύπρο του σήμερα επιστρατεύτηκε και συσσωρεύτηκε ό,τι πιο ανίκανο και τυχαίο διαθέτει ο τόπος μας για να τεθεί επικεφαλής ενός αγώνα;
Βέβαια, οι καιροί αλλάζουν, ο αγώνας παίρνει κάθε φορά άλλο περιεχόμενο, αλλά ο ηρωισμός μένει ο ίδιος: Το ξεπέρασμα της αδυναμίας, η θυσία του συμφέροντος, σε κάτι πιο σημαντικό: στην ιδέα του χρέους.
Γιορτάσαμε αυτές τις μέρες το ξεκίνημα του Μεγάλου Αγώνα του ’55. Και ντρεπόμαστε να θυμηθούμε τους Μεγάλους Νεκρούς μας. Όπως ντρεπόμαστε να βλέπουμε και τους μικρούς επιζώντες.
Η επέτειος της 1ης Απριλίου δεν είναι μέρα χαράς και εορτασμού, όπως θα έπρεπε να ήταν. Μέσα σε συνθήκες κατοχής και τραγωδίας, είναι μόνο μέρα μνήμης και τιμής. Μέρα ένοχης συνείδησης απέναντι σ’ εκείνους που χάθηκαν και που οι θυσίες τους αναμένουν δικαίωση. Μέρα ανανέωσης της απόφασης, της δύναμης και της θέλησης να μην υποκύψουμε, να μην παραδοθούμε, να συνεχίσουμε τον αγώνα εκείνων «με την ψυχήν όρθιαν και το φρόνημα κατακόρυφον».
Γιατί, μόνο λαοί που είναι αποφασισμένοι να μάχονται περήφανα και να έχουν θάρρος και να θυσιάζονται, πρέπει να είναι σίγουροι ότι αργά ή γρήγορα θα δικαιωθούν από την Ιστορία.
Η 1η Απριλίου είναι μια μέρα μοναδική τον χρόνο, αλλιώτικη από τις άλλες. Ο καθένας μας ας συναντηθεί και ας ανταμωθεί με τον καλύτερο εαυτό του. Και ας προσπαθήσει να μείνει λίγο περισσότερο στην 1η Απριλίου…
Ευθύβολος
Ας ξαναθυμηθούμε αυτές τις μέρες τα παλιά μας όνειρα, που σήμερα έγιναν εφιάλτες, τον τοτινό εαυτό μας, που σήμερα ξεθώριασε και τραγικά προδόθηκε. Ας ξαναζήσουμε τις ωραίες και συγκινητικές στιγμές του Μεγάλου Αγώνα, που σήμερα ξεχάστηκαν μέσα στις φοβερές και οδυνηρές ώρες της Μεγάλης Αγωνίας.
Ας ξαναφέρουμε στη μνήμη μας τους ήρωες μας, τον Αυξεντίου και τον Μάτση, τον Καραολή και τον Δημητρίου, τον Παλληκαρίδη, τον Πατάτσο, τον Μάρκο Δράκο και τους άλλους ωραίους έφηβους, που κουράστηκαν μαρμαρωμένοι να μας βλέπουν από τα πάρκα και τα ηρώα.
Αλήθεια, τι είναι ένας ήρωας; Είναι αυτός που ξεπερνάει τον εαυτό του, είναι αυτός που διαψεύδει την φύση του ανθρώπου. Είναι αυτός που πολεμά όχι γιατί τον διέταξαν (δεν υπήρχε υποχρεωτική θητεία το ’55), αλλά γιατί βάζει την ιδέα πάνω από την επιθυμία και τις ανάγκες του. Και δεν κάνει μόνο το καθήκον του – κάνει το παραπάνω: Ο Μαχαιράς. Ο Αχυρώνας. Το Δίκωμο…
Τι να πούμε σ’ όλους αυτούς σήμερα; Πώς να τους πούμε ότι στην Κύπρο αγωνιζόμαστε για την εκ περιτροπής προεδρία, για τη νομιμοποίηση των εποίκων, για την εξίσωση του 82% με το 18%;
Πώς θα τους πούμε ότι στην Κύπρο του σήμερα επιστρατεύτηκε και συσσωρεύτηκε ό,τι πιο ανίκανο και τυχαίο διαθέτει ο τόπος μας για να τεθεί επικεφαλής ενός αγώνα;
Βέβαια, οι καιροί αλλάζουν, ο αγώνας παίρνει κάθε φορά άλλο περιεχόμενο, αλλά ο ηρωισμός μένει ο ίδιος: Το ξεπέρασμα της αδυναμίας, η θυσία του συμφέροντος, σε κάτι πιο σημαντικό: στην ιδέα του χρέους.
Γιορτάσαμε αυτές τις μέρες το ξεκίνημα του Μεγάλου Αγώνα του ’55. Και ντρεπόμαστε να θυμηθούμε τους Μεγάλους Νεκρούς μας. Όπως ντρεπόμαστε να βλέπουμε και τους μικρούς επιζώντες.
Η επέτειος της 1ης Απριλίου δεν είναι μέρα χαράς και εορτασμού, όπως θα έπρεπε να ήταν. Μέσα σε συνθήκες κατοχής και τραγωδίας, είναι μόνο μέρα μνήμης και τιμής. Μέρα ένοχης συνείδησης απέναντι σ’ εκείνους που χάθηκαν και που οι θυσίες τους αναμένουν δικαίωση. Μέρα ανανέωσης της απόφασης, της δύναμης και της θέλησης να μην υποκύψουμε, να μην παραδοθούμε, να συνεχίσουμε τον αγώνα εκείνων «με την ψυχήν όρθιαν και το φρόνημα κατακόρυφον».
Γιατί, μόνο λαοί που είναι αποφασισμένοι να μάχονται περήφανα και να έχουν θάρρος και να θυσιάζονται, πρέπει να είναι σίγουροι ότι αργά ή γρήγορα θα δικαιωθούν από την Ιστορία.
Η 1η Απριλίου είναι μια μέρα μοναδική τον χρόνο, αλλιώτικη από τις άλλες. Ο καθένας μας ας συναντηθεί και ας ανταμωθεί με τον καλύτερο εαυτό του. Και ας προσπαθήσει να μείνει λίγο περισσότερο στην 1η Απριλίου…
Ευθύβολος
12 Σχόλια:
Θα τους το πούμε απλά και κατανοητά ως εξής:"Τιμημένοι μας ήρωες,ο αρχηγός σας στην ΕΟΚΑ,δεκατρία χρόνια αργότερα παραφρόνησε και εξευτελίζοντας την ΕΟΚΑ με την ΕΟΚΑ Β' δημιούργησε τις συνθήκες για το πραξικόπημα,που έφερε τους Τούρκους στην Κύπρο.Κάτω,λοιπόν,υπό συνθήκες κατοχής,όχι θεόσταλτης,αναγκαζόμαστε να μιλούμε για ΔΔΟ,εκ περιτροπής προεδρία,σταθμισμένη ψήφο,παραμονή κάποιων εποίκων κ.τ.λ για να μπορέσουμε να διασώσουμε ο,τι μπορεί να διασωθεί" Αν μιλήσουμε στους ήρωές μας απλά,με τη γλώσσα της αλήθειας,θα καταλάβουν,κύριε επίτροπε!
μετά την μάσκα του Αρχιδεπισκόπου που έπεσεστν και φανέρωσε το πραγματικό του προσωπο,πέσανε ταυτόχρονα ακομα 2 μασκες. Αυτή της Ομήρου, που προσπαθησε για μια ακόμη φορα η κυρια αυτη να διχάσει τους κυπριους λέγοντας οτι πίσω απο τις κροτιδες ψευδά κρυβονται πολτικά κινιτρα ακι η δευτερη μάσκα που έπεσε ειναι αυτή της οικογένειας Παπαδοπουλου όταν στην δίκη του Κιτα για την κλοπη ειπώθηκα απο μαρτυρες οτι ο ινδος ζητουσε απο μέρες πριν λυτρα και δεν τα εδιναν. Θυμαστε τι έλεγα για μέρες?? οτι δεν εδιναν τα λυτρα για να μην βρεθει το πτωμα για να εχουνε πολιτικα οφλέλη? θυμαστε που έλεγα οτι δεν τιμουσαν τον πατερα τους???? ξεφτιλισμος σε ολο του το μεγαλεια , να σας ζησουν οι ηγετες σας, αυτοι σας αξιζουν
και κατι ακομα, μα ειναι αληθεια αυτο που έμαθα? οτι πριν 20 χρονια καπιοι νεαροι στο τροοδος εριξαν κροτιδες και ο Πταιωτης της κλανιας λυσσαριδης ισχυριστηκε οτι εγινε αποπειρα δολοφονιας του??? τον αλητη ! ετρεχε και παλι στην πρεσβεια της λυβυης???
Α,και για να μην το ξεχάσω,ΑΙΑΝΤΑ.Στην ανάρτηση που (αντ)έγραψες, το ρήμα "βαττολογώ" με το οποίο άρχισες την ανάρτησή "σου",σημαίνει "φλυαρώ" και όχι..."μιλώ για βάττες"!
προς επιτροπή για αποκατασταση της κλανιας στην Κυπρο, δεν γινετε να μιλατε για ηρωες του 55-59 και απο την αλλη να στηριζετε τους Ρικκο και Αγγελιδη που δεν στειλανε τους γιους τους στην εθνικη φρουρα ετσι? δεν γινετε να μιλατε για ηρωες και να υποστηριζετε τον Κουλια που εκτισε μεσα στην νεκρη ζωνη και την πουλησε ...δεν γινετε να υποστιριζετε τον Ομηρου του οποιου ριξανε μια κροτιδα και ειδε πολικα κινιτρα,,,δεν γινετε να μιλατε για ηρωες και μετα να στηριζετε τον ψευτη και χεστη λυσσαριδη που πηδηξε μεσα στην πρεσβεια της λυβυης το 74 ετσι????
κάπου πατε λαθος,,,,,,εσεις συνχησατε τις βρουτσες με τις πουτσες,,,,,,,,
Δηλαδή ηττοπαθή ανθρωπάκια άνευ αντιστάσεων θέλετε να πείτε ότι θυσιάστηκε ο Αυξεντίου, ο Ματσης και ο Ευαγόρας για να καρποφορήσει η εκ-περιτροπης πεοεδρια και τα άλλα δωράκια που έδωσε ο ευέλικτος στους Τούρκους;
Καληνύχτα,Κυριάκο Γρ.Σαββίδη(για την αντιγραφή,ΑΙΑΝΤΑ)
Όχι,μη ηττοπαθή ΤΗΛΕΜΑΧΕ,θέλουμε να πούμε πως οι βλακείες και οι ήττες τελικά πληρώνονται.Πατριωτισμός σε τέτοια περίπτωση είναι η μείωση του κόστους.Γι'αυτό ρωτώ και παλιν,τι ήταν ο Βενιζέλος της Συνθήκης της Λοζάνης;Πατριώτης ή προδότης;
Αυτά τα Πομακόπουλα, αυτά τα περήφανα μουσουλμανάκια, σας δείχνουν τον δρόμο ρουφιάνοι και cheerleaders του Ταλάτ, γλείφτες του Ερντογάν και ξεπλυμένα μυαλά από την προπαγάνδα του αποτυχημένου δημοσιογράφου Μιχάλη Μιχαήλ:
http://www.youtube.com/watch?v=nZrdz2H11i4
Το ΑΚΕΛ ήταν κατά της ΕΟΚΑ το 1955
Το ΑΚΕΛ θεωρούσε τον Γρίβα όργανο των Άγγλων το 1956
Το ΑΚΕΛ έκανε αυτοκριτική και ήταν υπέρ της ΕΟΚΑ το 1957
Το ΑΚΕΛ πήγε κόντρα στον Μακάριο γιατί πρόδωσε την ΕΟΚΑ το 1959
Το ΑΚΕΛ συνεργάστηκε με τον Μακάριο το 1960
Το ΑΚΕΛ καλοσώρισε τον Γρίβα το 1964
Το ΑΚΕΛ ψήφισε υπέρ της Ένωσης το 1967
Το ΑΚΕΛ τάχθηκε κατά της Ένωσης το 1970
Το ΑΚΕΛ ανέχτηκε την Χούντα μέχρι το 1974
Το ΑΚΕΛ στήριξε Κληρίδη το 1974
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΣΟΒΑΡΟ" ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ!!!!
αχαχαχαχα
Το Κόμμα ΓΚΑΟΥ-ΑΟΥ!
Λέτε ο Κόκκινος Ιαβέρης να μεγαλώσει τα παιδιά του να γίνουν έτσι;
http://www.youtube.com/watch?v=nZrdz2H11i4
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΜΑΣ.
Ρήγας
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ
Εγώ ήθελα να ΚΑΝΩ μια καταγγελία προς την ΕΠΙΤΡΟΠΗ. Μπορεί να έχω χαθεί τελευταία, ΑΛΛΑ δεν ξεχνώ ΠΟΤΕ να διαβάζω τι κάνουν οι διαδικτυακοί δούλοι του ΔΗΣΑΚΕΛ.
Βλέπω πως ο Ηλικιακός Ρατιστής, ο μεγάλος φασίστας ΑΝΕΦΟΡΙΩΝ επέστρεψε στο Χριστόφιας Watch. Και εδώ θα κάνω την ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ μου, διότι δεν είναι απλώς ΗΛΙΚΙΑΚΟΣ ρατιστής, ο ΑΝΕΦΟΡΙΩΝ είναι και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ρατιστής.
Ιδού τι είπε:
«1. Γράφεις: “ΠΕΣ ΑΜΣ ΚΥΡΙΕ …” - Με το «ΑΜΣ» προφανώς εννοείς «ΜΑΣ». Αυτό το λάθος στη γραφή αποτελεί ένδειξη δυσλεξίας και καλό είναι να το ψάξεις [καθώς έχω εντοπίσει κι άλλα παρόμοια λάθη στα γραπτά ΣΟΥ]!»
Αυτό το έγραψε στις 26 Μαρτίου 2010 6:40 μ.μ. στο https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1086116881863285076&postID=1000109502515349343
Επίσης έγραψε:
«Arxiepiskopε,
Διαφωνώ! Ο Κήρυξ είναι τελικά δυσλεξικός!
Αντί να γράψει «κοπρόσκυλο», έγραψε «κοπορσκυλο»»
Αυτό το έγραψε στις 26 Μαρτίου 2010 8:06 μ.μ. στο ίδιο URL
Αυτό κατατάσσει τον περιώνυμο ΑΝΕΦΟΡΙΩΝ στην κατηγορία του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΡΑΤΣΙΣΤΗ, εκτός του ηλικιακού. Είναι δηλαδή DISABLE RACIST.
Η ΟΡΟΛΟΓΙΑ στα αγγλικά έχει ως εξής:
Ableism is a neologism of United States coinage used to describe effective discrimination against people with disabilities in favor of people who are not disabled. An ableist society is said to be one that treats non-disabled individuals as the standard of ‘normal living’, which results in public and private places and services, education, and social work that are built to serve 'standard' people, thereby inherently excluding those with various disabilities. By contrast with the US, United Kingdom usage favours 'Disablism' to describe the same processes. Other English-speaking nations may use either term or both.
Αυτά είναι λοιπόν ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΑΚΙΑ του ΑΚΕΛ, οι βρωμεροί υπαλληλάκοι της ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗΣ και οι ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ που στίλβωναν τα άρβυλα της ΕΟΚΑ ΒΗΤΑ.
ΗΛΙΚΙΑΚΟΙ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ, επαγγελματίες ψεύτες, υβριστές, λασπολόγοι, τυφλοί οπαδοί του ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ.
Ντροπή στο ΑΚΕΛ που για χάρη του φΑΣΙΣΤΙΚΟΥ διζωνισμού μετατράπησε σε πιο ρατσιστικό και ελιτιστικό κόμμα και από το NSDAP.
Δημοσίευση σχολίου