ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΣIΕΛΕΠΗ

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010


Αυτά που δε μας είπε το φυλλάδιο του ΑΚΕΛ για την Ομοσπονδία

Το δήθεν ενημερωτικό φυλλάδιο που κυκλοφόρησε η κυβέρνηση για τη Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία είναι ανεπαρκές και παραπλανητικό. Σοβαρότατα γεγονότα που αφορούν την κυπριακή πραγματικότητα δεν αναφέρονται καν. Για παράδειγμα:

Τίποτα δε λέει για το ότι η ομοσπονδία ήταν τουρκική απαίτηση πριν το 1974.
Για την εκ περιτροπής προεδρία – μούγκα!
Για τη σταθμισμένη ψήφο – μούγκα!
Για τους 50.000 εποίκους - μούγκα!

Αλλά και σαν μια γενική ακαδημαϊκή ενημέρωση περί Ομοσπονδίας το κείμενο παραλείπει ζωτικότατες πληροφορίες, τις πιο κάτω:

Στον κόσμο υπάρχουν δύο κατηγορίες Ομοσπονδιών, όσον αφορά τη βάση του διαχωρισμού των Ομόσπονδων μερών:

Α) Οι ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ όπου ο διαχωρισμός γίνεται καθαρά με γεωγραφικά κριτήρια για λόγους αποκέντρωσης και καλύτερης διοίκησης και καμία σχέση δεν έχει με την εθνικότητα ή τη θρησκεία του πληθυσμού των καντονίων. (π.χ. ΗΠΑ, Γερμανία, Αυστραλία). Σ’ αυτή την περίπτωση το σύστημα δουλεύει κανονικά χωρίς πρόβλημα. Τέτοιου είδους ομοσπονδία στην Κύπρο δε θα είχε νόημα γιατί θα είχαμε δύο Ελληνικές συνιστώσες πολιτείες, αφού οι Έλληνες ήμασταν πλειοψηφία σε ολόκληρο το νησί.

Β) Οι ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ, στις οποίες τα ομόσπονδα μέρη καθορίζονται πάνω στη βάση της εθνικής ή θρησκευτικής σύστασης του πληθυσμού. Ενδεικτικά δείγματα αυτών των χωρών αποτελούν η τέως Γιουγκοσλαβία, η τέως Τσεχοσλοβακία, η τέως Σοβιετική Ένωση, το Βέλγιο. Στην δεύτερη κατηγορία δεν υπάρχει καμία περίπτωση στον κόσμο που να μην παρουσιάστηκαν προβλήματα. Αυτές οι ομοσπονδίες είτε κατάρρευσαν παταγωδώς ειρηνικά, (Τσεχοσλοβακία, Σοβιετική Ένωση), είτε με αιματηρούς πολέμους (Γιουγκοσλαβία), είτε αντιμετωπίζουν σοβαρά αποσχιστικά προβλήματα.

Ακόμα και σε Ευρωπαϊκές χώρες όπως το Βέλγιο παρουσιάζονται ισχυρές φυγόκεντρες τάσεις μεταξύ Φλαμανδών και Βαλόνων, παρά το ότι οι Βρυξέλλες είναι η πρωτεύουσα της ΕΕ.

Ακόμα και σ’ αυτόν τον προηγμένο Καναδά που αποτελείται από 13 πολιτείες, το φάσμα της απόσχισης ενός μέρους πλανάται συνεχώς απειλητικά. Ο Καναδάς αποτελεί «υβρίδιο» των δύο ειδών Ομοσπονδίας και ενδεικτικό παράδειγμα των διαφορών τους. Όσο αφορά τις 12 αγγλόφωνες επαρχίες για τις οποίες η ύπαρξη και ο διαχωρισμός μεταξύ τους υφίσταται πάνω σε γεωγραφική - διοικητική βάση, δεν παρουσιάζεται κανένα πρόβλημα. Όσον όμως αφορά το γαλλόφωνο ΚΕΜΠΕΚ, το οποίο διαχωρίζεται από τις άλλες επαρχίες, πάνω σε γλωσσικά – εθνολογικά κριτήρια, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Τέσσερις λέξεις του στρατηγού Ντε Γκωλ, Vive le Quebec libre, (ζήτω το ελεύθερο Κεμπέκ) ήταν αρκετές για ξεσπάσει μια θύελλα η οποία απειλεί σοβαρά τη συνοχή της χώρας μέχρι και σήμερα.

Ας σημειωθεί ότι πάνω από τις ομοσπονδίες που διαλύθηκαν δεν βρισκόταν καμιά επεκτατική Τουρκία με εκατονταπλάσιο πληθυσμό απ’ αυτές.

Σ’ αυτή την κατηγορία ανήκει η διαβόητη Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία που ονειρεύεται να εγκαθιδρύσει ο Ευέλικτος στην Κύπρο!

Να υποθέσουμε ότι όλα τα πιο πάνω παραλείφθηκαν από το ενημερωτικό φυλλάδιο επειδή ο συγγραφέας του κειμένου είναι αμφισβητούμενων προσόντων ή γιατί το Καθεστώς θέλει να αποκρύψει την αλήθεια, να μας τυφλώσει και να μας παραπλανήσει;

Γιώργος Θαλάσσης για το christofias-watch


Υ.Γ. Ως συνταγματολόγος του ΑΚΕΛ στο διαδίκτυο, προσέξαμε ότι εμφανίζεται τελευταίως και ο γνωστός Ηλικιακός Ρατσιστής. Κρίμα που η Κυπριακή Δημοκρατία δεν απολαμβάνει τις υπηρεσίες του! Κρίμα που έχουμε μόνο ένα μέγα συνταγματολόγο, ενώ μπορούμε να έχουμε δύο! Ρε σεις εκεί στο ΑΚΕΛ, μήπως το αδικείτε το παιδί;

67 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε νέο ξεπούλημα κυριαρχικών δικαιωμάτων της Κυπριακής Δημοκρατίας προχωρά η κυβέρνηση Χριστόφια!
Έβαλε στο ράφι τον δεύτερο γύρο αδειοδοτήσεων για τα «οικόπεδα» στη θαλάσσια Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Κύπρου, παρά το γεγονός ότι οι προηγμένες μελέτες έχουν αποδείξει την ύπαρξη τεραστίου πλούτου σε φυσικό αέριο και σε υδρογονάνθρακες στις κυπριακές θάλασσες.
η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εμπορίου, προφανώς καθοδηγούμενη από τον Χριστόφια, δεν προχώρησε στον δεύτερο γύρο αδειοδοτήσεων και επιμένει να μην προχωρεί, καθώς οι πιέσεις από τους ξένους συνεχίζουν να υφίστανται και φυσικά συνεχίζει ο Χριστόφιας να ενδίδει σ’ αυτές.
Στόχος, δήθεν, είναι να μη χαλάσει το «καλό κλίμα» των συνομιλιών!
Πίσω από την αλήθεια φυσικά κρύβονται οι βρετανοί, οι οποίοι ευελπιστούν ότι η διευθέτηση του κυπριακού θα είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους και θα έχουν την ευκαιρία στο μέλλον, μαζί με την Τουρκία να βάλουν χέρι στον κυπριακό θαλάσσιο πλούτο.
Ο Χριστόφιας, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει από τότε που αναρριχήθηκε στην εξουσία, ξεπουλά κυριαρχικά δικαιώματα της Κυπριακής Δημοκρατίας, ξεπουλά την ευκαιρία για οικονομική ανάκαμψη και φυσικά αποτρέπει την σύναψη σημαντικών συμμαχιών, καθώς είναι γνωστό ακόμα και στους πρωτοετείς φοιτητές των Πολιτικών Επιστημών, η καθοριστική σημασία των οικονομικών συμφερόντων στη διαμόρφωση εξωτερικής πολιτικής.
Οι μεγάλες πολυεθνικές, αλλά και κρατικές εταιρίες δεν θα κάτσουν να περιμένουν πότε θα δεήσει η κυβέρνηση της Κύπρου να προχωρήσει στην διαδικασία. Ειδικά όταν διαβλέπουν ότι δεν υπάρχει η πολιτική βούληση για κάτι τέτοιο, θα στραφούν αλλού, όπως και το έχουν πράξει, π.χ. Ισραήλ.
Αυτό αποτελεί ακόμα μια τραγική απόδειξη του πόσο επικίνδυνη είναι αυτή η κυβέρνηση, για τα συμφέροντα του τόπου!

arxiepiskopos είπε...

Δίνω συνέχεια στο πιο πάνω ανέκδοτο του ΑΙΑΝΤΑ με ένα άλλο:Ομήρου και Κουταλιανός άστραψαν και βρόντησαν,γιατί,στον Ψευδά η "ηρωική" ΕΔΕΚ έγινε στόχος βάνδαλων και βομβιστών που είχαν στόχο να σιγήσουν την "ηρωική" φωνή της.Βγήκαν στις τηλεοράσεις και ....ξαφνικά ακούμε τις ειδήσεις:οι βάνδαλοι ήταν νεαροί που έκαμαν τους βανδαλισμούς,γιατί το οίκημα του εδεκίτικου σωματείου(αυθαίρετα κτισμένο)εμπόδιζε το άναμμα της λαμπρατζιάς.Και το ωραιότερο:οι δυο από τους συλληφθέντες και παραδεχθέντες την τοποθέτηση της βόμβας-κροτίδας είναι παιδιά τοπικού στελέχους της ΕΔΕΚ!!!

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Εγώ δεν το ξέρω το περιστατικό που λες Anef_Oriwn, αλλά επειδή εμείς οι ΕΔΕΚίτες καήκαμε στο χυλό, φυσάμε και το γιαούρτι. Επειδή εμείς δεν τα είχαμε καλά με το φασισμό (ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ), επειδή εμείς αντισταθήκαμε στο φασισμό (ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΣΑΣ), επειδή εμείς υπήρξαμε θύματα του φασισμού (ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΣΕΙΣ ΚΕΡΝΟΥΣΑΤΕ ΓΛΥΚΟ ΚΑΡΥΔΑΚΙ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΤΕ ΚΑΛΟ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗ), μπορεί να μας έμειναν φοβίες.

Ε και;

Εσένα ποιο είναι το πρόβλημά σου; Δείτε τα δικά σας νομίζω, που ξεπουλάτε την Κύπρο στην Τουρκία και αφήστε μας εμάς! Που αν τύχει και ανησυχούμε, έχουμε λόγο να ανησυχούμε.

Ανώνυμος είπε...

Απο φιλελευθερο <<... Επίθεση με τσεκούρια και τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στο κτίριο όπου στεγάζονται τα γραφεία του Κινήματος Σοσιαλδημοκρατών ΕΔΕΚ στον Ψευδά πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί από αγνώστους με αποτέλεσμα να καταστραφούν οι υαλοπίνακες της πόρτας και μέρος του περιτοιχίσματος. ...>>

Aperigrapte επαναλαμβάνω την ερωτηση που μου αφηνεις αναπαντητη . ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΖΩΗΣ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΔΟ?
Εδω εχουμε μια διασταση αποψεων , σημαντικη μεν, μεταξυ Ε/Κ και αρχισαν οι βανδαλυσμοι με ακραιες εμπριστικες πραξεις?

Τι θα γινει νομιζεις μεταξυ Ε/Η και Τ/Κ οταν οι σχεσεις μεταξυ των διεμβολιστουν και κακοπροεραιτα απο τους Αγγλους και την Τουρκια?
Για αυτ οφιλε μου οταν μια λυση δεν εχει ξεκαθερες εξασφαλισεις, κατανομη εξουσιων και ευθυνων να εισαι σιγουρος πως αυτη θα καταρευση με τα τραγικα επακολουθα που σου ξαναεξηγησα ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

arxiepiskopos είπε...

EΔEK H.B.,μα οι παραισθήσεις σας είναι μόνιμες;Εγώ που σου γράφω είμαι ο Αρχιεπίσκοπος κι εσύ απαντάς στον Άνεφ Ορίων; Μνήσθητι ΤΟΥ,Κύριε!

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Να σε ρωτήσω κάτι Αρχιεπίσκοπε:

Θεωρείς τον Anef_Oriwn ασεβή και πορνοσάτυρο για τα όσα λέει για τη Θεοτόκο στην τελευταία του ανάρτηση; Ναι ή όχι;

Είναι ο Anef_Oriwn πορνοσάτυρος;

arxiepiskopos είπε...

Δεν έχω υπόψη την ανάρτηση.Πότε;

Ανώνυμος είπε...

Ακελικοί αξιωματούχοι άρχισαν με την αποχώρηση της ΕΔΕΚ από τη συγκυβέρνηση, να προπαγανδίζουν από τα ΜΜΕ ότι με τους Εδεκίτες έδωσαν πολλούς αγώνες στο παρελθόν.
Στη μακρά περίοδο των τριών προηγούμενων δεκαετιών οι διαφορές μεταξύ ΕΔΕΚ και ΑΚΕΛ ήταν έντονες και διαρκείς. Οι ιστορικές διαφορές επεκτείνονταν σε συκοφαντίες κατά κύριο λόγο εναντίον του Βάσου Λυσσαρίδη, που τον χαρακτήριζαν πράκτορα... Το ΑΚΕΛ έδινε ανοχή στον Κληρίδη μέχρι τη μυστική συμφωνία του με τον Ντενκτάς το 1976. Σύμπραξη και συνεργασία με τον Κληρίδη επανήλθε το 1985, όταν από κοινού ΔΗΣΥ και ΑΚΕΛ συμπορεύονταν στο Εθνικό και ζητούσαν παραίτηση του Σπύρου Κυπριανού. Το Κόμμα υπήρξε σε όλες τις περιπτώσεις αμείλικτα κριτής αυτής της συμπόρευσης του ΑΚΕΛ με τη Δεξιά. Τότε ακριβώς το ΑΚΕΛ έχασε 6% των ψήφων του και επωφελήθηκε και η ΕΔΕΚ σε σημαντικό βαθμό. Όλα αυτά είναι αναντίρρητα.
α) Το ΑΚΕΛ (οι εκπρόσωποί του στη Βουλή) τήρησε εχθρική στάση έναντι των πικετοφόρων της Επιτροπής Αποκατάστασης της Δημοκρατίας στην Ελλάδα της 21ης Απριλίου 1971, συντάχθηκε με τη Δεξιά, για να πλήξει τον Λυσσαρίδη και την ΕΔΕΚ.
β) Στα γεγονότα του Πολυτεχνείου στην Αθήνα (1973) η ΕΔΕΚ ήταν εντός (ο Γιαννάκης Ομήρου π.χ. ήταν μεταξύ των ελεύθερων πολιορκημένων). Το ΑΚΕΛ πώς είδε την εξέγερση;
γ) Η ΕΔΕΚ ως δημοκρατικό κόμμα υποστήριζε (και ζητούσε) καθιέρωση της απλής αναλογικής. Το ΑΚΕΛ πότε εδέησε να την αποδεχτεί; Όταν την καθιέρωσε ο αείμνηστος Σπύρος Κυπριανού;
Δ) Σύμφωνα με μαρτυρία ενός άλλοτε κορυφαίου στελέχους του ΑΚΕΛ, στην εποχή του μίνιμουμ προγράμματος με το ΔΗΚΟ συναντιόταν ο ίδιος με τον αρμόδιο του συνεργαζόμενου κόμματος τακτικά και άνοιγαν τους καταλόγους τους και αποφάσιζαν ποιοι θα προαχθούν κάθε φορά. Άφηναν έξω και Εδεκίτες, καθηλωμένους στις θέσεις που είχαν πάρει από την εποχή του Μακαρίου.
Το συμπέρασμα είναι αντιληπτό απ’ όλους.

Unknown είπε...

Λοιπόν που λέτε αγαπητέ ΕΔΕΚ Η.Β. μου προκαλέσατε την περιέργεια με το σχόλιό σας και πήγα στην γωνιά του Άνευ Ορίων προκειμένου να "αντιμετωπίσω" την πορνο-Σατιρική και Ασεβεστάτη -κατά τα λεγόμενά σας- ανάρτησή του.

Απογοητεύτικα σφόδρα ομολογώ.

Το μόνο που βρήκα εκεί, είναι ένα κείμενο που προσεγγίζει σε λίγες αράδες την Επανάσταση του 21 με γεγονότα και επισημάνσεις που αποτελούν πλέον κοινό τόπο για κάθε σοβαρό άνθρωπο που προσπαθεί να ψηλαφίσει την ιστορία, διέκρινα τον σεβασμό του για τον Γεώργιο Καραϊσκάκη, διάβασα το σχετικό απόσπασμα που παραθέτει από μία ομιλία του Γ.Κολοκασίδη η οποία βρίθει από αναφορές και παραπομπές σε ιστορικά και διαπιστωμένα στοιχεία που έχουν καταγράψει Ιστορικοί όπως ο Γιάννης Κορδάτος, ο Νίκος Ψυρούκης, ο Τάσος Βουρνάς κ.α.

Μόλις χτες είδα στην τηλεόραση μία συνέντευξη της κυρίας Ελένης Γλύκατζη-Αρβελέρ (στην οποία είμαι ολίγον καχύποπτος λόγω της εμμονής της στο Βυζάντιο) η οποία όμως τοποθετήθηκε με τον ίδιο τρόπο για όλα αυτά...

Α! Ναι...υπάρχει η τελευταία παράγραφος που αφορά στην Παναγία...

Ποία λοιπόν η ασέβεια; Ό,τι άραγε αναφέρεται στην Χριστιανική παράδοση με τη Λέξη "Μυθολογία";

Ελληνικά γνωρίζετε αγαπητέ;

Είμαι βέβαιος πως έχετε ανοίξει αρκετά βιβλία στη ζωή σας. Καιρός να ανοίξετε και τα μάτια σας όμως...Οι θρησκείες -όλες χωρίς καμία εξαίρεση- έχουν τη μυθολογία τους που λειτουργεί συμβολικά, και καλά κάνει. Το αν κάποιος αποδέχεται μία θρησκεία ή όχι, είναι άλλο ζήτημα καθαρά προσωπικό και κυρίως φιλοσοφικό΄-έχει να κάνει με το αν αποδέχεται το αξιακό σύστημα που προτείνει η κάθε θρησκεία.

Σας ενόχλησε η κατ' εμε ελάχιστη νύξις με τη φράση για το "τι μπορεί να έγινε όταν κατέβηκε ο εξ ουρανού άγγελος";;;;

Έλεος κε ΕΔΕΚ. Η.Β.

Έχω ακούσει αμέτρητες "παναγίες και χριστούς" από ανθρώπους που πάνε στις εκκλησίες κάθε Κυριακή και παριστάνουν τους ευσεβείς πιστούς και είναι και δημόσια πρόσωπα...Ή καταπατούν με τον πλέον απροκάλυπτο και προκλητικό τρόπο τις φερόμενες ως βασικές αξίες της "πίστης τους".

Λοιπόν κε ΕΔΕΚ Η.Β. θα συμφωνήσω σε κάτι μαζί σας.

Δεν έχει νόημα να ψάχνουμε "λύση του Κυπριακού" και ατραπό συμβιβασμού με την άλλη πλευρά.

Και ξέρετε γιατί;

Γιατί όταν είμαστε τόσο απίστευτα φτηνοί στην μεταξύ μας κριτική, δεν έχει νόημα να ψάχνουμε να βρούμε αν μπορούμε να συνυπάρξουμε με οτιδήποτε άλλο.

Γιατί όταν ως μέσον πολιτικής αντιπαράθεσης ανάγεται η Διαπόμπευση του πολιτικού "αντιπάλου" τότε είναι άκυρος ο ίδιος ο πολιτικός λόγος, η λογική, αλλά και οι όποιες θέσεις, που υποχρεωτικά περνούν σε δεύτερη μοίρα καθώς κυριαρχεί ο θόρυβος και η ρύπανση των ύβρεων.

arxiepiskopos είπε...

politispittas,με κάλυψες πλήρως!

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Γ. Πήττα,

Τράβα να τα πάρεις από το ASTRA, το ραδιοσταθμό του AKEL και εμάς τους υπόλοιπους παράτα μας. Τι διαφορά είχαν οι μαυραγορίτες στην κατοχή που τα έπαιρναν από τους Γερμανούς από εσένα;

Όσον αφορά την ουσία για τον Anef_Oriwn, αν ήταν μία μικρή παράγραφος που έβριζε την Παναγία και όχι ένα ολόκληρο κατεβατό, τότε αυτό το κάνει εντάξει;Το να αφήνει κάποιος διεστραμμένος υπονοούμενα ότι η Θεοτόκος επιδιδόταν σε σεξουαλικές δραστηριότητες, δεν προσβάλλει τη θρησκευτική πίστη των συμπατριωτών σου; Είναι κάτι που αξίζει υπεράσπισης;

Έλεος κ. Πήττα. Για να παίζεις μουσική σε πληρώνει το ASTRA, όχι και για να υπερασπίζεσαι τους ακελικούς πορνοσάτυρους. Εκτός κι αν σκοπεύεις να ζητήσεις έξτρα μπόνους!

arxiepiskopos είπε...

ΕΔΕΚ Η.Β., η σύγχιση δεν δικαιολογεί επίπεδο πεζοδρομίου!

Unknown είπε...

Είχα την αίσθηση (προφανώς λανθασμένη) πως σας διακρίνει κάποια νηφαλιότητα ΕΔΕΚ. Η.Β.

Ή πως έστω, είσαστε σε θέση να απαντάτε στον ανάλογο τόνο με αυτόν που σας απευθύνουν.

Η νηφαλιότητα κατά το μάλλον ή το ήττον σας έχει εγκαταλείψει.

Αναφορικά δε με τον τόνο σας, είναι σαφές πως αν μεταθέσουμε υποθετι΄κά τον γραπτό λόγο σε προφορικό, κάποιος σας ομιλεί πιστεύω με ευγένεια και χωρίς ένταση και, εσείς, αποκρίνεστε μάλλον αγενώς και με δυνατή φωνή.

Γιατί;

Εάν προσέξατε, προσωπικά ουδέποτε μέμφομαι τις θέσεις και τις απόψεις του Άλλου, είτε τις δικές σας είτε οποιουδήποτε, απλά προσπαθώ να διαλεχθώ λογικά και χωρίς χαρακτηρισμούς.

Προφανώς, θέλετε να μου αποδείξετε πως είναι μάταιο.

Το καταφέρατε, συγχαρητήρια.

Δεν είμαι εγώ που εκτίθεμαι πάντως και το γνωρίζετε αυτό.

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Anef_Oriwn arxiepiskope, αν δεν είσαι ο Anef όπως διατείνεσαι, τότε να μας πεις:

τα σεξουαλικά υπονοούμενα εναντίον της Θεοτόκου σε εκφράζουν και εσένα;

Είναι πορνοσάτυρος ο Anef_Oriwn;

Βεβαίως, όλοι σε καταλάβαμε ποιος είσαι. Αποκαλύφθηκε και πριν καμία δύο εβδομάδες ότι είσαι ο Anef.

Πήττα γερμανοτσολιά, εσύ δεν έχεις τίποτε να πεις;

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

κ. Πήττα, επί της ουσίας, τίποτε δε μας λες. Μόνο αοριστίες και γενικότητες που είναι ένα φύλλο συκής για το προσωπικό σου ξεπούλημα.

Σε ξαναρωτώ:

"Όσον αφορά την ουσία για τον Anef_Oriwn, αν ήταν μία μικρή παράγραφος που έβριζε την Παναγία και όχι ένα ολόκληρο κατεβατό, τότε αυτό το κάνει εντάξει;Το να αφήνει κάποιος διεστραμμένος υπονοούμενα ότι η Θεοτόκος επιδιδόταν σε σεξουαλικές δραστηριότητες, δεν προσβάλλει τη θρησκευτική πίστη των συμπατριωτών σου; Είναι κάτι που αξίζει υπεράσπισης;"

Έλεος κ. Πήττα. Για να παίζεις μουσική σε πληρώνει το ASTRA, όχι και για να υπερασπίζεσαι τους ακελικούς πορνοσάτυρους. Εκτός κι αν σκοπεύεις να ζητήσεις έξτρα μπόνους!

patriotis είπε...

EΔΕΚ , είσαι αδιάβαστη και ανιστόρητη διότι

1. Η Παναγία έζησε με τον Ιωσήφ ως ένα αγαπημένο ζευγάρι, αυτό τι σημαίνει?
2. Πιστέυω οτι τον Χριστό τον έκανε με το Αγιο πνέυμα, τα υπολοιπα παιδια της τα έκανε και αυτα με το Αγιο Πνευμα? Ο Ιάκωβος, μαθητής του Χριστού δεν το ηξερες οτι είναι ο μικρότερος αδελφός του Χριστού?


οσο αφορά τον ηγέτη σας τον Κλανιάν, είδες πόσο αρρωστημένος είναι? Βάλανε 2-3 ροκόλοι κροτίδες για πλάκα όπως γίνετε πάντα το πάσχα και αυτος βγήκε να πει οτι υπάρχουν πολιτικά κινιτρα, ΝΤΡΟΠΗ σας , Ντροπή του, είναι καιρος τωρα να διχάζει τον κυπριακο λαο?? το ορνεο που έτρεχε πανω απο το πτώμα του αντη να πουλήσει μούρη....επιπεδο πατάτα, και η πλάκα ειναι οτι συνεληφθηκαν αμεσως 2 ροκόλοι και ειναι παιδια οπαδου της ΕΔΕΚ !!!!!!!!!!!!

είσαστε ανόητοι και επικύνδινοι για τον τόπο, αρρωστημένα και ανώμαλα μυαλά. Ο Ομήρου μου θυμίζει γυναικουλες σε χωριά που λένε διαφορα ψέματα για να θαβουν αλλες γυναικες....βλέπω μεγάλη ομοιότητα αυτού και μιας κουτσομπόλας χωριατισας

arxiepiskopos είπε...

ΕΔΕΚ Η.Β.,σηκώνω τα χέρια!Το απέδειξες:η βλακεία είναι αήττητη!

Unknown είπε...

Και να γίνω ακόμα πιο σαφής. Η ανάρτηση του «Γιώργου Θαλάσση» περιέχει κάποια ερεθίσματα που θα μπορούσαν να δώσουν σοβαρό και αξιόπιστο διάλογο-ειδικά πάνω στις νύξεις που κάνει για τις Γεωγραφικές και Πολυεθνικές Ομοσπονδίες. Βεβαίως κατά τη γνώμη μου (εφ όσον μου επιτρέπεται να έχω γνώμη ως αναγνώστης) η υστερόγραφη παράγραφος, δυναμιτίζει το πεδίο διαλόγου γιατί εκ των προτέρων «διώχνει» όποιον έχει διαφορετικές εκτιμήσεις ή έστω αποχρώσεις ή απορίες και επιθυμεί να κάνει πραγματική συζήτηση.

ΥΓ. Το όνομά μου δεν είναι «γερμανοτσολιάς» ούτε σας έχω εξυβρίσει ή μεμφθεί ή σαρκάσει ή αποδώσει τον οποιονδήποτε χαρακτηρισμό. Οπότε πως είναι δυνατόν να θέλετε να απαντήσω σε οτιδήποτε με ερωτάτε;

ΥΓ2. Δεν ξέρω τι κάνει ο Άστρα και δεν με ενδιαφέρει. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι πως δυστυχώς πρόκειται για τον μοναδικό παγκύπριο ραδιοφωνικό σταθμό που φιλοξενεί κλασική μουσική, λογοτεχνία, ποίηση, και μουσικές έξω από τα play lists που προωθούν οι δισκογραφικές εταιρείες. Ελπίζω να διατηρώ το δικαίωμα να το θεωρώ αυτό εξαιρετικά σημαντικό, μιας που απαντά σε κάποια κριτήρια μου.

ΕΔΕΚ Η.Β. είπε...

Δεν είναι το όνομά σου Γερμανοτσολιάς, αλλά η ιδιότητά σου.

Σε ξαναρωτώ:

"Όσον αφορά την ουσία για τον Anef_Oriwn, αν ήταν μία μικρή παράγραφος που έβριζε την Παναγία και όχι ένα ολόκληρο κατεβατό, τότε αυτό το κάνει εντάξει;Το να αφήνει κάποιος διεστραμμένος υπονοούμενα ότι η Θεοτόκος επιδιδόταν σε σεξουαλικές δραστηριότητες, δεν προσβάλλει τη θρησκευτική πίστη των συμπατριωτών σου; Είναι κάτι που αξίζει υπεράσπισης;"

Ανώνυμος είπε...

<>> Αφου ειστε τοσο νηφαλιοι και μαγκες γιατι δεν κανετε καποια αναρτηση που να σατηριζει τον Μωαμεθ ή να λετε πως ήταν Ζιγκολο τζαι εγαμα τζαι εδερνε???????
Φοβαστε απο τα αδερφια σας τους Τουρκους εχοντας εμπειρια το τι εγινε στην Σουηδία? Μαγκιες εκει που δεν σας περνει να πουλατε

<<< Ή πως έστω, είσαστε σε θέση να απαντάτε στον ανάλογο τόνο με αυτόν που σας απευθύνουν>>>
Αφου εισε τοσο ακριβοδικαιος και η επικοδομητικη ασαφεια ειναι χαρακτηριστικο σας τοτε φανταζομε το σχολιο σου περιπλεκει ΟΛΑ τα ΝΕΝΕΚΙΑ που επισκεφθηκαν κατα καιρους το μπλογκ διοτι ειναι οι πρωτοι διδαξαντες στο να μην δινουν ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ παρα να υποβαλουν παραπλανητικα και αοριστα ερωτηματα. Μονο ενας , o aperigraptos , προσπαθησε να απαντησει προς τιμη του και στο τελος ειπε ‘ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΑ ΕΚΔΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ’. Αντε δεστε πρωτα τα του οικου σας και μετα να προσποιηστε τους διαλακτικους και δημοκρατες

Τηλέμαχος είπε...

Μα τι λες τώρα ΑΙΑΝΤΑ; Ο Μωάμεθ θα είναι ο μελλοντικός εκ-περιτροπης θεός! Δεν κάνει να λέμε τέτοια λόγια!

Κάθε τι Ελληνικό βάλλεται εξ-αριστερων και όχι μόνο. Εξάλλου είπαμε ότι η Ελλάδα είναι ένας ξιπετσισμένος κουρκουτάς!!!

Επιτροπή για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Κύπρο είπε...

Εμείς φίλε ΕΔΕΚ Η.Β., από τον Πήττα πάθαμε και μάθαμε. Μάθαμε για την αχαριστία, για την αφερεγγυότητα, για την αλλοπροσαλλοσύνη. Ένας φλύαρος και πομπώδης συμπλεγματικός έμμισθος του ASTRA είναι o Πήττας, που μας προκάλεσε ιδιαίτερη απογοήτευση.

Και όχι, δεν είναι γερμανοτσολιάς. Μάλλον ακελοτσολιάς είναι!

Που επανέρχεται συνεχώς, ζητώντας είτε σημασία, είτε εξιλέωση.

Ρίμαχος

Ανώνυμος είπε...

Φυσικά, η τουρκική μειονότητα της Κύπρου πρέπει να έχει όλα της τα δικαιώματα. Αλλά είναι (σεβαστή) μειονότητα σε ένα ελληνικό νησί.

ΑΚΕΛ 1952!

Πενταρόγιωρκος είπε...

Arxiepiskope-Lexifuhrer-Lexipenita-Lexinazi

Ακόμα δεν απάντησες διάφορα καίρια ερωτήματα μπαγασάκο!!!!

Αρνείσαι πως η διζωνική ήταν απαίτηση του Ετσεβίτ για νομιμοποίηση της εισβολής,και την ζήτησε αμέσως μετά;;;

Αρνείσαι πως την ζητούσε ο Ντενκτάς από την δεκαετία του 1960.

Γιατί εισαι οπαδός του Ετσεβίτ; ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ;;

Πενταρόγιωρκος είπε...

Παιδιά, ό,τι και να λέτε για τον Πήττα, εγώ νομίζω είστε άδικοι μαζί του.

Ο άνθρωπος πήγε να κάνει συζήτηση μαζί σας και εσείς τον βρίσατε. Δεν είναι σωστό αυτό.

Το ότι εργάζεται στον Άστρα είναι θέμα δικό του. Στον Άστρα εργάζεται και το σούργελο ο Μιχάλης Μιχαήλ,ο αστείος εκείνος δημοσιογράφος-ταχυδακτυλουργός, που μετακινεί βουνά με την πένα του και καταρρίπτει αεροπλάνα με τις βαρέλλες του.

Είναι το ίδιο; Όχι δεν είναι. Μακάρι να είχαν όλοι το ήθος του Πήττα και να μπορούσαν να κάνουν συζήτηση μαζί του.

ΕΔΕΚ ΗΒ,σε διαβάζω και μου αρέσεις,αλλά νομίζω είσαι κάπως άδικος. Γερμανοτσολιάς παρασημοφορημένος είναι ο Μεταξόπουλος, όπως επίσης και ο Νεοναζιπένητας-Λεξιπένητας-Arxiepiskopos.

Anef_Oriwn είπε...

Οοοπππααα “Κοπέλια”!!!
Πάλαι έχω την τιμητική ΜΟΥ τζι’ εν το πήρα πρέφα!!!

Σας διάβασα με πάσα προσοχή και θα επανέλθω για μια πιο περιεκτική απάντηση ...

Για την ώρα να πω ένα μεγάλο ΦΕΝΚΙΟΥ, στον φίλτατο PolitisPittas – τα είπε καλύτερα κι από ‘ΜΕΝΑ.

Παράλληλα θα ευχηθώ και ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ”, στον συμπαθέστατο κατα τ’ αλλά ΗνωμενοΒασίλειο, αν και η περίπτωση του είναι πλέον μη αναστρέψιμη! Και είναι κρίμα γιατί είναι και νέο πιδί!

Α, και κάτι για τον ΑΙΑΝΤΑ:
1. Δεν γράφουμε «βανδαλυσμοι», αλλά «βανδαλισμοί».
2. Δεν γράφουμε « κακοπροεραιτα», αλλά «κακοπροαίρετα».
3. Δεν γράφουμε «ΔΥΣΤΗΧΩς ή ΔΥΣΤΗΧΩΣ», [παρμένο από το προηγούμενο post] αλλά «ΔΥΣΤΥΧΩΣ».

Τέλος, αποφασίστε επιτέλους: Ο σχολιογράφος Arxiepiskopos, εν ο Anef_Oriwn yoksa ο Lexi_Penitas;

C u!

Anef_Oriwn είπε...

ΑΙΑΝΤΑ,
Ακόμα τρία σημεία:
1. 1. Δεν γράφουμε [εγώ] « φανταζομε», αλλά [εγώ] « φαντάζομαι».
2. Δεν γράφουμε «εισε», αλλά «είσαι».
3. Δεν γράφουμε « προσποιηστε», αλλά «προσποιείστε».

Παναγιώτης είπε...

http://www.sigmalive.com/news/politics/251627

Ανώνυμος είπε...

Παναγιώτη φταίει ο ...Τάσσος!

Παναγιώτης είπε...

...και η Κυβέρνηση Γλαύκου Κληρίδη, και ο Βασιλείου και μπλα μπλα μπλα (η ίδια πιππίλα: "εγώ εν τζαι")

Πενταρόγιωρκος είπε...

Anef_Oriwn

Είσαι ο πιο μεγάλος ηλικιακός ρατσιστής που έχω γνωρίσει

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ΜΠΗΚΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΗΤΑΝ ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ αστρα φμ (ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ΑΚΕΛ), ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑ
"ΤΟ ΚΑΚΟΥΡΓΟΔΙΚΕΙΟ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΟΥΝ ΣΕ ΔΙΚΗ Ο ΑΝΤΩΝΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΚΙΤΑΣ, Ο ΜΑΜΑΣ ΠΟΡΟΚΟΠΙΟΥ ΚΑΙ Ο Ι Ν Δ Ο Σ"
ΡΕ ΚΤΗΝΑ ΡΑΤΣΙΣΤΑΡΟΙ, Ο ΙΝΔΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΆΣΜΑ? ΠΕΣ ΑΜΣ ΚΥΡΙΕ ΠΟΛΙΤΗ ΠΙΤΤΑ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ. ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ-ΨΕΥΤΕΣ. Ο ΙΝΔΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ ΡΕ ΡΑΤΣΙΣΤΑΡΟΙ? ΟΞΑ ΜΟΝΟ ΤΑ "ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΑ" ΤΩΝ ΕΠΟΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΥΓΓΙΝΟΥΝ? ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ.
ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ-ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.

Πενταρόγιωρκος είπε...

Οχι μονο ρατσιστές, είναι και ηλικιακοί ρατσιστές όπως τον Anef_Oriwn

Anef_Oriwn είπε...

ΚΗΡΥΚΑ,
Ήρεμα, μην ΜΑΣ πάθεις και τίποτε τζιαι να ‘χούμε τζιαι το κρίμα ΣΟΥ!
Κάπου χάθηκες τες τελευταίες μέρες και υπέθεσα πως θα μελετούσες ορθογραφία αλλά παραμένεις ξύλον απελέτζιητον! Γράφεις και με κεφαλαία για να μην βάλλεις τόνους αλλά τα λάθη ΔΕΝ εκλείπουν ...
Έχουμε τζιαι λέμεν:
1. Γράφεις: “ΠΕΣ ΑΜΣ ΚΥΡΙΕ …” - Με το «ΑΜΣ» προφανώς εννοείς «ΜΑΣ». Αυτό το λάθος στη γραφή αποτελεί ένδειξη δυσλεξίας και καλό είναι να το ψάξεις [καθώς έχω εντοπίσει κι άλλα παρόμοια λάθη στα γραπτά ΣΟΥ]!
2. Το «ΟΞΑ» είναι τούρκικο [από το «yoksa»] … Πρόσεχε γιατί θα ΣΟΥ βγει τ’ όνομα!
3. Γράφουμε «ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ» κι όχι «ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΑ».
4. Γράφουμε « ΣΥΓΚΙΝΟΥΝ» κι όχι «ΣΥΓΓΙΝΟΥΝ».

Πενταρόγιωρκος είπε...

Για το γεγονός πως ο Λεξιπένητας λογοκρίνει κείμενα και ιστολόγια γιατί δεν μιλάς ηλικιακέ ρατσιστή;

Για τον ηλικιακό σου ρατσισμό πότε θα τοποθετηθείς;

Για τις αλχημείες του σούργελου του Μιχάλη Μιχαήλ;

Mario είπε...

ΚΗΡΥΚΑΣ,

Εχεις απόλυτο δικαιο σε αυτό. Το κάνουνε όλοι οι σταθμοι και εφημερίδες. Αν σκοτωθεί Κύπριος σε δυστύχημα λένε το όνομα του αλλιώς λένε αλλοδαπός. Αυτο γίνετε καθημερινά και με πολλά παραδείγματα. Ακόμα δεν κατάλαβαν πως η Κύπρος γίνετε multicultural χώρα και πρέπει να σταματήσουνε να χωρίζουνε τον κόσμο σε Κύπριους και Αλλοδαπορύς.

Μάριο

Unknown είπε...

Κε Κήρυκα, η φράση:

"ΤΟ ΚΑΚΟΥΡΓΟΔΙΚΕΙΟ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΟΥΝ ΣΕ ΔΙΚΗ Ο ΑΝΤΩΝΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΚΙΤΑΣ, Ο ΜΑΜΑΣ ΠΟΡΟΚΟΠΙΟΥ ΚΑΙ Ο Ι Ν Δ Ο Σ"

είναι επιεικώς απαράδεκτη.


Ικανοποιήθηκες τώρα;

Το ποιες είναι οι δικές μου θέσεις σε αυτά και σε άλλα ζητήματα, όποιος πραγματικά θέλει, μπορεί να τις γνωρίζει και όχι να βγάζει συμπεράσματα από σχόλια.

* σημασία;;
** εξιλέωση;;;

Καλά κρασιά.

Πάντως δεν είμαι εγώ που αυτοανακήρυξα τον εαυτό μου σε Δημόσιο Κατήγορο και Εισαγγελέα.

Καλή συνέχεια στο μπλογκ, το οποίο προφανώς κρατά για τον εαυτό του ως αποκλειστικά μια σειρά από δικαιώματα που αφορούν την ευπρέπεια και την ευθυξία ενώ τα αντίστοιχα των υπολοίπων είναι αμελητέα και ανάξια ύπαρξης.

Τέτοιο σύνδρομο ανωτερότητας και έπαρσης-ομολογώ- δεν το έχω ξαναδεί.

Παρ'όλα αυτά, επειδή θα επιδιώξω να μην επανέλθω εδώ, υγείαν εύχομαι σε όλους και καλά μυαλά.

Over and Out.

Τηλέμαχος είπε...

Anef_Oriwn, ξέρεις, αυτοί που δεν έχουν όρια συνήθως θέλουν μάντρισμα για να ξέρουν τα όρια τους.

Εκτως από το να διωρθονης ορθωγραφεικά λάθυ τι άλλο έχης να δυλοσης;

arxiepiskopos είπε...

ΑΝΕΦ ΟΡΙΩΝ,θαυμάζω την βλάγκαν σου να μάθεις ορθογραφία τον ΚΗΡΥΚΑ.Όταν γίνεις τόσων χρόνων και μένεις τούβλο ορθογραφικά,ενώ πήγες σχολείο, ή δυσλεξικός είσαι ή βλάκας.Και ο ΚΗΡΥΚΑΣ δενείναι δυσλεξικός.Αφού το -ε- το γράφει σωστά και όχι -3-.Επίσης γράφει σωστά και το nickname του. Άρα;

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ρε Χριστο, εννοω ρε Ανεφ, δηλαδη αρχιμουφτη ηθελα να πω.
ευχαριστω για τις διορθωσεις ,να σαι καλα.
σε παρακαλω επειδη θελω να γραψω κατι και προφανως θα καμω ορθογραφικα λαθη παλι, σε παρακαλω παρε την ταυτοτητα σου, εκει που γραφει ονομα πατρος, και η ταυτοτητα σου διπλα γραφει, "εποικος αγνωστων στοιχειων" διαβασε μου σε παρακαλω πως γραφεται, κοπροσκυλο. ουστ κοπορσκυλο

Anef_Oriwn είπε...

Arxiepiskopε,
Διαφωνώ! Ο Κήρυξ είναι τελικά δυσλεξικός!
Αντί να γράψει «κοπρόσκυλο», έγραψε «κοπορσκυλο»

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ρε Χριστο, εννοω ρε Ανεφ, δηλαδη αρχιμουφτη ηθελα να πω.
ευχαριστω για τις διορθωσεις ,να σαι καλα.
σε παρακαλω επειδη θελω να γραψω κατι και προφανως θα καμω ορθογραφικα λαθη παλι, σε παρακαλω παρε την ταυτοτητα σου, εκει που γραφει ονομα πατρος, και η ταυτοτητα σου διπλα γραφει, "εποικος αγνωστων στοιχειων" διαβασε μου σε παρακαλω πως γραφεται, κοπροσκυλο. ουστ κοπορσκυλο

ΚΗΡΥΚΑΣ είπε...

ρε Χριστο, εννοω ρε Ανεφ, δηλαδη αρχιμουφτη ηθελα να πω.
ευχαριστω για τις διορθωσεις ,να σαι καλα.
σε παρακαλω επειδη θελω να γραψω κατι και προφανως θα καμω ορθογραφικα λαθη παλι, σε παρακαλω παρε την ταυτοτητα σου, εκει που γραφει ονομα πατρος, και η ταυτοτητα σου διπλα γραφει, "εποικος αγνωστων στοιχειων" διαβασε μου σε παρακαλω πως γραφεται, κοπροσκυλο. ουστ κοπορσκυλο

ΠΑΟΛΑ είπε...

Πολίτη Πίττα

με απογοήτευσες θανάσιμα. Η ανάρτηση του Άνευ Οργίων είναι το ίδιο αισχρή με την αισχρότητα που έγραψαν για τον φίλο σου που πέθανε, κλέβοντας το όνομά μου. Τελεία!

Αρχιδομούρη και patrioti άμα μιλάτε έτσι για την Παναγία μας, δεν έχετ καμμιά διαφορά από τη Τζούλια Αλεξανδράτου.

Τελικά κάποιος που δεν σέβεται την Πατρίδα του και είναι συνειδητός ΝΕΝΕΚΟΣ, δεν σέβεται τίποτα.

Νεογενίτσαροι, έ νεογενίτσαροι!

ΠΑΟΛΑ είπε...

Και παρεπιμπτόντως!

Εξαιρετικό το κείμενο για την Ομοσπονδία!

Απορώ, ειλικρινά απορώ, πως και τόσο πφθαλμοφανή γεγονότα δεν τα χωράει η ξερή κάποιων.

Ευέλικτε, είσαι ένας χώρκατος και τίποτα άλλο...

Anef_Oriwn είπε...

Επίτροπε [και “διπλωματούχε συνταγματολόγε”] “Γιώργο Θαλάσση”,
[τζιαι “ΜπακκιρόΓιωρκε” – “ειδικέ” επί του ρατσισμού],

Προφανώς, με τον χαρακτηρισμό «Ηλικιακός Ρατσιστής», θα εννοείται το Επίτιμο Επιτρόπουλο του blog, τον Ρήγα, που πολύ πρόσφατα χαρακτήρισε τον Κληρίδη ως «αρτηριοσκληρωμένο μεθύστακα»!!!
Και, by the way, ΕΣΥ συνταγματολόγος [με βούλα] είσαι;

Ααα, τζιαι για την Ομοσπονδία, ρε “Γιώρκο Θαλάσση” [τζι’ ΕΣΟΥ Πάολα], τζιαι για να μεν επαναλαμβάνω τον ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, άμα ευκαιρήσεις από την ετοιμασία συνταγματικών αντιομοσπονδιακών πονημάτων, ρίξε τζιαι μια μαδκιά τζιαι στο link: http://www.epanenosi.com/index.php/archives/230, καθώς τζιαι στη συζήτηση που εκάμαμεν [επί του θέματος αυτού] με τον Emerson σ’ άλλο post [link: http://christofias-watch.blogspot.com/2010/03/is-back_21.html].
Τζιαι παρεμπιπτόντως [που λαλεί τζιαι η Παολού], στην πρώην Σοβιετική Ένωση και νυν Ρωσσία [όση έχει μείνει], ξέρεις το ότι εξακολουθεί να υπάρχει Ομοσπονδία σε βάση εθνοτική, θρησκευτική και πολιτισμική;
Τζι’ ακόμα κάτι κυρ-Επίτροπε: Εν τζιαι μπορείς [αν δεήσεις τζιαι απαντήσεις σ’ αυτά τα σχόλια ΜΟΥ] να ΜΑΣ κάμεις σε μπακκίρες [ή πεντάρες] ΤΙ θέλεις να πεις [ως ποιητής] με το παράδειγμα του ΚΕΜΠΕΚ στον Καναδά [στο οποίο κάμνεις αναφορά];

*****************
Και μερικά επιμέρους σκόρπια σχόλια:

PolitisPittas,
Λες [26 Μαρτίου 2010 7:09 μ.μ.]: “Τέτοιο σύνδρομο ανωτερότητας και έπαρσης-ομολογώ- δεν το έχω ξαναδεί.” - Πέτυχες διάνα φίλτατε. Τούτα τα χαρακτηριστικά [η ανωτερότητα και η έπαρση] ΠΑΝΤΟΤΕ όζουν φασισμό!

*****************
Arxiepiskopε,
Εν τζιαι αθθυμάσαι, τζιείνην την “μάχη των βεγγαλικών”, που έγινε κάποτε στο Τρόοδος - πριν καμιά 20ρια χρόνια;

*****************
ΠΑΟΛίτσα,
Εσύ ΔΕΝ είσαι «Άνευ Οργίων», αλλά «Μετά Οργίων»;
Φαίνεται ότι τα Ανώνυμα Accessories που κατέβηκαν στα σχόλια της τελευταίας ανάρτησης του Blog ΜΟΥ [και δεν έχουν τ’ αρχίδια να γράψουν έστω και με ψευδώνυμο κάποιες απόψεις] εν η Παολού, ο ΗνωμενοΒασίλειος [με την τακκουρημένη την οκκά] τζι’ ο ΜπακκιρόΓιωρκος!
*****************
Τηλέμαχε,
Εν τζιαι είσαι ειδικός στα μαντρίσματα;

Anef_Oriwn είπε...

“Γιώρκο Θαλάσση”,
Τόσους πραγματικούς ήρωες στον ελληνικό χώρο κι ΕΣΥ επέλεξες τον φανταστικό “Μικρό Ήρωα” που κατασκευάστηκε κατα την περίοδο της χουντικής επταετίας;

Ανώνυμος είπε...

Ο Γιώργος Θαλάσσης, ή "παιδί-φάντασμα", είναι χαρακτήρας του ελληνικού κόμικς Μικρός Ήρως, τον οποίο εμπνεύστηκε στα 1952 ο εκδότης και συγγραφέας Στέλιος Ανεμοδουράς και μετέφερε στο χαρτί το πενάκι του εικονογράφου Βύρωνα Απτόσογλου.

Το τελευταίο τεύχος κυκλοφόρησε το 1967, οπότε απαγορεύτηκε η έκδοσή του από τη δικτατορία. Συνολικά 788 τεύχη, 788 ιστορίες έθρεψαν τη φαντασία πολλών παιδιών και εφήβων.

Anef_Oriwn είπε...

Emerson,
Σ’ ευχαριστώ για την ενημέρωση! Έρχεται να επιβεβαιώσει αυτό που περίπου είπα στο προηγούμενο σχόλιο μου: “Ο Γιώργος Θαλάσσης, ή «παιδί-φάντασμα» …”, ήταν ένας μεμονωμένος “ήρωας” [με φανταστικές ικανότητες που αγωνιζόταν μαζί με την μικρή του παρέα από παιδιά] ενάντια στους γερμανο-ιταλούς και κατασκευάστηκε ως αντιστάθμισμα στους [πραγματικούς ήρωες του μαζικού αντιστασιακού κινήματος της Αριστεράς, του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ!
Παρεμπιπτόντως εν τζιαι είσ’ ΕΣΥ, ο Επίτροπος Γιώργος Θαλάσσης; Μαζί είχαμε σε προηγούμενο post τη συζήτηση για την Ομοσπονδία [απ’ όπου θα προέκυψε και η ανάγκη για μια ανάρτηση από το blog ΣΑΣ πάνω στο θέμα αυτό] ... Τελικά σ’ αυτό το blog ΔΕΝ μπορείτε να ξεφύγετε από τους χαρακτηρισμούς και τους αφορισμούς!

Unknown είπε...

Φάνηκαν οι ηλικιακοί ρατσιστές οι πραγματικοί.

Εγώ αν και δεν προέρχομαι κομματικά από τον ΔΗ.ΣΥ, οφείλω να ομολογήσω πως ένα στοιχειώση σεβασμό τον τρέφω για τον σοφό γέρο της πολιτικής.

Αν μη τι αλλο υήρξε ειλικρινής, ηθικός και τίμιος. Και το ότι δεν έφερε τους S300 ήταν μια πολύ σοφή απόφαση. Ευτυχώς τότε δεν έπεσε στην παγίδα των απορριπτικών της ΕΔΕΚ και του ΔΗΚΟ.

Το λάθος μας ήταν που δεν του δώσαμε την ευκαιρία το 2003 να επανεκλεγεί για να ολοκληρώσει το έργο του με τη λύση στη βάση του Σχεδίου Αναν. Δυστυχώς ακόμα και το ΑΚΕΛ παρασύρθηκε από τα ψέυδη του Τάσσου και έκανε τη λάθος επιλογή. Βλέπετε ο Τάσσος άλλη μας έδειξε και άλλη μας έμπειξεν.

Αυτά για σήμερα

Κύπρος - Kibris -Cyprus

Ανώνυμος είπε...

Όπως έχω ξαναπεί δεν έχω καμία σχέση με το blog.

Αναφέρεις ότι ο “Μικρός Ήρωας” κατασκευάστηκε κατα την περίοδο της χουντικής επταετίας ενώ αντίθετα η χούντα απαγόρευσε την κυκλοφορία του. Οπότε ένα "έκανα λάθος θα έφτανε!"

Παρεμπιπτόντως την αντίσταση δεν την έκανε μόνο το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ υπήρξε και ο Εθνικός Δημοκρατικός Ελληνικός Σύνδεσμος (ΕΔΕΣ).

ΠΑΟΛΑ είπε...

Ξεσάλωσε ο Άνευ Οργίων! Αυτό σημαίνει ότι η ανάρτηση για την Ομοσπονδία ενοχλεί τους νεο-γενίτσαρους! Ενοχλεί γιατί δεν έχουν τρόπο να απαντήσουν, ούτε ακόμα κι αν καταφύγουν στις εξισώσεις του Τσελεπή:

π.χ 18=82
εκ περιτροπής + σταθμισμένη = δίκαιη λύση

ΠΑΟΛΑ είπε...

Αν ζούσε σήμερα ο Άρης Βελουχιώτης σίγουρα το AKEL θα τον αναθεμάτιζε σαν εθνικιστή, σωβινιστή κλπ.

Τόσο ύπουλο είναι το "αριστερό" κόμμα της Κύπρου.

Anef_Oriwn είπε...

Emerson,
Δεν είπα «έκανα λάθος», απλούστατα γιατί ΔΕΝ νομίζω να έκανα λάθος. Ποτέ ξεκίνησε να γράφεται και να κυκλοφορεί η σειρά του “Μικρού Ήρωα” δεν ξέρω, αλλά εκείνο που θυμάμαι είναι πως το έβλεπα στα περίπτερα [εδώ στην Κύπρο] μέχρι και το 1969-70.
Δεν θα μπω στη διαδικασία να κάμω συγκρίσεις μεταξύ ΕΑΜ-ΕΛΑΣ και ΕΔΕΣ, γιατί ΔΕΝ υπάρχει ούτε καν θέμα σύγκρισης!!!

****************
ΠΑΟΛΑ,
Έχεις και μεταφυσικές και μπορείς να μιλάς και με το υπερπέραν;
Άραγε γιατί νοιώσατε την ανάγκη να κάμετε ανάρτηση για την Ομοσπονδία και με ειδική αναφορά στο άτομο μου μάλιστα;

Ανώνυμος είπε...

Ρε ανευ-οριων οτι εισαι σατυρος το ξεραμε αλλα να επαναλαμβανεσε συνεχως αυτο ειναι αυτομαζωχισμος στην καλητερη τον περιπτωσεων και στην φυσιολογικοτερη, για την φαρα σου, ειναι αυτοσυνουσιασμος.

Σου απαντω σχετικα με το πνευμα που πουλας για τον πανσοφο δηθεν της ορθογραφιας
1) Ας πουμε οτι εγκαθηστω και εγω στον υπολογιστη οπως οι πληστοι τον αυτοματο συστημα διορθωσης ορθογραφιας τοτε θα ειμαστε ολοι χαπιιι?{οι ποτζεινο που πινεις με τις φουχτες καθε 8 ωρες}
2)Επι της ουσιας εχει κατι να πεις ή εισαι για ακομη μια φορα, μαζι με ολους τους αλλους Νενεκιδες , ενα μπαρουφοπυρπολιτης . Για να στο κανω πιο λιανα να καταλαβεις . Αν εγω μαθω ορθογραφια τοτε θα ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ{Επι της ουσιας ειπαμε}?
3)Οτι εισαστε ηλικιακοι ρατσιστες το ξεραμε οτι μας προκυψατε και ταξικοί ρατσιστες ειναι καινουργιο και δεν το περιμεναμε απο ενα ΤΑΧΑΤΕΣ αριστερο{συγνώμη ΑΚΕΛΙΚΟ…αλλο αριστερος αλλο ΑΚΕΛΙΚΟΣ}. Για να στο κανω και αυτο πιο λιανα λογω του οτι η υπεροψια που σας διακατεχει που ειναι προφανεστατη και ξεκινα απο τον μαστρο σας {τζινος με το μιστρι τζαι την σικοουα με τον τσσιμεντο} δεν σας αφηνει να αντιληφθειτε πως με τοσα σφαλαματα και ατοπιματα που κανετε σε καθε σας αναρτηση ειστε υποψηφιοι για το οσκαρ του κοπρολαγνου.
Με το να ειρωνευεσαι οσους κανουν ορθογραφικα λαθοι, πιστευοντας πως αυτο σε αυτοκατατασει σε αλλη ταξικη κατηγορια, αυτοματος ερχεσαι σε συγκρουση με την βαση του κομματος σου που πολλοι ειναι χτιστες και αλλα λαικα επαγγελματα? ΤΙ ΕΙΠΕΣ? ΓΙΑ ΞΑΝΑΠΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΛΑ? Το ξερω καλη μου πως την εφαγες ξεροσφυρη ομως δεν φταιω εγω , αλλα να αιτιασε την υπεροψια σου που σε οδηγει σε πνευματικο και νοητικο ξεγυμνωμα. Συνεχιζω φιλεναδα το δημοσιο σου εξευτελισμο λεγοντας πως αν λοιπων για σενα ειμαι εγω και οσοι κανουν ορθογρφικα λαθοι κατωτερος τοτε σημαινει πως η λυση που εσεις μαγειρευεται ελπιζεται να υποστηριχτει απο ανθρωπους κατωτερους αποΕΣΑΣ , αφου η βαση του κομματος ειναι αποτελειται απο ανθρωπους που κανουν συχνα ορθογραφικα λαθοι. Αποφασισε καλη μου. Τελικα τους θελεται αυτους ή τους αποριπτεται λογω ορθογραφικων λαθων. Αν τους θελεται τοτε σημαινει πως μια λυση υποστηριζομενη απο ανορθογραφους ειναι προχειρη , σαθρη, ημιτελης και αθεμελιωτη. Οταν πας στην επομενη γενικη του κομματος πες τους να κανεται μια ορθογραφοκαθαρση στο κομμα να μεινουν μονο οι επαιοντες.
4) Παμε λοιπων κοριτσακι και στο σημαντικοτερο σημειο της γυμνειας και την ντροπης σου. Θα σου κανω ενα απλο λεξικο μαθημα που ειναι τοσο απλο σαν να λεμε 1 + 1 = 2 και οχι 1+1= ΑΚΕΛ. Ερωτηση πρωτη: ΤΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟς? Μορφωμενος ειναι ενας χτιστης που κατεχει την μορφωση της ανεγερσης κτισματων ομως δεν μπορει να κανει βιολογικες ερευνες. Μορφωμενος ειναι ενας βιολογος που κατεχει την μορφωση της βιολογιας ομως δεν μπορει να χτισει πολυκατοικιες. Μορφωμενος ειναι ο Μουσικος που κατεχει την μορφωση της Μουσικης ομως ειναι ανορθογραφος. Μορφωμενος ειναι ενας φιλολογος που κατεχει την μορφωση της γλωσσας ομως δεν μπορει να παιξει βιολι. ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑς κυρα μου και οπως καταλαβες μορφωμενος δεν ειναι μονο ο φιλολογος αλλα και ουτε αυτος που τελειωσε πανεμιστημιο . Εσυ προφανως , τυφλωμενος απο την αλαζονεια σου , θα εννουσες καλιεργημενος και οχι μορφωμενος. Καλιεργημενος ομως μπορει να ειναι ο καθενας αν απο προσωπικο ενδιαφερον παρει στα χερια λοιπα βιβλια και αλλες πηγες γνωσεων{ποικιλες φυσικα και οχι κατευθυνομενες και επιλεγμενες σαν την συνεπαρτζζια σου} και διεβασει με απωτερο σκοπο την γνωση και την συγκριση . Καλιεργημενος λοιπων και παλι δεν σημαινει σπουδασμενος αλλα και ουτε οτι ξερει την ορθογραφια καθε λεξης. ΤΙ ΕΙΠΕΣ? ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΓΥΜΝΗ? ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΕΣΥ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕς

Ανώνυμος είπε...

5)Και κλεινω την ετοιμασια τσσσιαγιουυ με την εξης ερωτηση. Γνωριζεις μηπως αν ολοι οι ηρωες του εθνους μας {και σε ολα φυσικα τα εθνη του κοσμου} πριν πολεμησουν αν εγραφαν διαγωνισμα ορθογραφιας? ΚΑΙ ΟΜΩς οι ανθρωποι αυτοι ειχαν μεγαλια αθανατα στην ψυχη και το πνευμα σε αντιθεση με πολλους που οσα βιβλια και αν διεβασουν, οσα πτυχια και αν εχουν δεν θα καταφερουν ποτε μα ποτε στην ζωη τους να μιμηθουν εστω και το μπουσουλισμα αυτων υων ανθρωπων οταν ηταν 3 μηνων,

Ανακεφαλαιωνω πριγκηπεσα σου υπενθυμιζω πως μορφωμενος και καλιεργημμενος καποιος δεν γινεται αν δεν επιτρεψει πρωτα στον εγκεφαλο του να εργαστει περα απο βιβλια, νορμες, προκαταληψεις, στερεοτυπες αντιληψεις και κοντοφθαλμες ιδεες. Ουτε και αν εισαι αψογος στην ορθογραφια σε κατατασει στην ελιτ των διανοουμενων επειδη ετσι πιστευεις. Το γεγονος πως καποιος αυτοανακηρυσεται σε γκουρου της γνωσης και της διανοησης αυτοματος αυτουποβιβαζεται στην βαση της γνωσιακης και μορφωτικης πυραμιδας μιας κοινωνιας. Συ ANEFAKI εισαι πολυ μικρος μπροστα σε ανθρωπους με τεραστιο μεγαλειο ψυχης και που ομς δεν ξεραν να γραφουν το ονομα τους. Και σαν ακελικο ανδρικελο θα οφειλες τουλαχιστον να σεβαστεις την βαση του κομματος που σας συντηρει πολιτικα και οικονομικα τοσα χρονια για να μπορειται εσεις να διαπραγματευεσται τις τυχες του λαου ολοκληρου και την Ελληνικη ιστορια 3500 χρονων με απωτερο σκοπο την τραπεζικα εξαγορασμενη προσφυγια σας σε ενα πτωχο καντονιο της ομοσπονδης φτωχης Ελβετιας.

Α και κατι τελευταιο ΦΕΝΚΙΟΥ γλυκια μου που τέτοιο σύνδρομο ανωτερότητας και έπαρσης-ξεγυμνωνεσαι δημοσια . Μια σαμπανια να παρεις και θα δεις που θα γυρισεις και DVD . Θα πωλησεις τρελα.

Μαζι σου Over and Out. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΘΕΣΗ.

Ανώνυμος είπε...

Και τωρα ας συνεχισουμε με τα σοβαρα θεματα(οι παρατηρησεις σε κακομαθημενα κοριτσακια ηταν μια απλη παυση απο την αγωνιστικη μας γραμμη)

Ο εν Κύπρω ραγιαδισμός ανθεί και έχει επικρατήσει στην πολιτική σαν η υποτιθέμενη «ρεαλιστική» σχολή. Η υποταγή στον ισχυρότερο και η προσαρμογή στις ορέξεις του δεν μπορεί να είναι ρεαλισμός, εκτός κι αν στην πολιτική το μόνο που επιδιώκουμε είναι η ατομική και εφήμερη επιβίωση με οιονδήποτε τίμημα!

Ανώνυμος είπε...

Σ Τ Ο ΕΙΚΟΝΟΣΤΑΣΙ του έθνους ο μαρτυρικός Ρήγας Βελεστινλής. Που τύπωνε και διέδιδε στο σκλαβωμένο Γένος, τον Θούριο και την Επαναστατική του Προκήρυξη, τα Δίκαια του Ανθρώπου και το Σύνταγμά του: «Περί της δημοκρατίας» άρθρον 121: «Οι Έλληνες δεν κάμνουν ποτέ ειρήνην με έναν εχθρόν όπου κατακρατεί τον ελληνικόν τόπον»… Στην κατάντια του έθνους, ημείς σήμερα, τυπώνουμε και διανέμουμε την υποταγή μας στη «Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία» που απαίτησε ο Τούρκος κατακτητής. Και αναγγέλλουμε εκστρατείες εμπέδωσης και της τουρκικής εκ περιτροπής προεδρίας…

Ω, Τριακόσιοι και του Εικοσιένα, σηκωθείτε και ξανάλθετε σε μας, τα παιδιά σας για να φτύστε, που δεν μοιάζουμε με σας…

Ρήγας είπε...

Ο ΜΕΤΑΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΑΣ ποτέ του δεν απάντησε σε ερώτηση επί της ουσίας.

Μας έλεγε πάντα για την γιαγιά του τί του έλεγε, για τον παππού του, ιστορίες του κώλου, ανέκδοτα, παροιμίες, τσιατιστά, κλπ.

Οι άλλοι του έκαναν ερωτήσεις και αυτός τους απαντούσε με ανέκδοτα και με ιστορίες.

Και όταν βρίσκεται ανάμεσα στα γιουσουφάκια του και αρχίσουν τα χειροκροτήματα και τα δάκρυα, παίρνει φόρα και μιλά για το ευαγγέλιο, για τον Θεό και για τον Αρχάγγελο Γαβριήλ, τις προφητείες του πάτερ Παΐσιου, τα γραπτά του Άλιστερ Κράουλι, κλπ.

Και επειδή εμείς τον θυμόμαστε και από την δεκαετία του '70 να βγαίνει στην τηλεόραση και να κάνει συζητήσεις, τον θυμόμαστε και που ήταν και ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ εκτός των άλλων.

Με μαθηματική ακρίβεια, τέσσερα πράγματα συμβαίνουν:

1. Είτε είναι αυτιστικός,

2. Είτε είναι αρτηριοσκληρωτικός,

3. Είτε είναι απλώς ένας μεθύστακας.

4. Είτε ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.

Να ξεκαθαρίσω κάτι διότι μερικά γιουσουφάκια άρχισαν να διαμαρτύρονται:

Ως εδώ δεν θα υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα αν ήταν ΙΔΙΩΤΗΣ.

Ομως δεν είναι.

Και εκτός από τα πιο πάνω, είναι και ΣΦΟΓΓΟΚΩΛΑΡΙΟΣ των Εγγλέζων και των Τούρκων.

Και ως πρόεδρος ήταν ΨΕΥΤΗΣ και ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ.

Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε διότι κάποια γιουσουφάκια προσπαθούν να μας παρουσιάσουν τον ΜΕΤΑΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΑ δικηγορίσκο της Εόκα-ΒΗΤΑ σε Δαλάϊ Λάμα.

Ρ.

arxiepiskopos είπε...

ΡΗΓΑ,γιτί όταν τελιώνεις την ανάρτησή σου δεν τραβάς το νιαγάρα;Βρόμησες το blog,ηλιθιε!

Ρήγας είπε...

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙΕΙ γιουσουφάκι μου.

Ρ.

Ρήγας είπε...

Το παραμύθι συνεχίζεται: Έγραψε ο ημιμαθής αποτυχημένος έμμισθος υπαλληλάκος του Κόμματος:

“Γιώρκο Θαλάσση”, Τόσους πραγματικούς ήρωες στον ελληνικό χώρο κι ΕΣΥ επέλεξες τον φανταστικό “Μικρό Ήρωα” που κατασκευάστηκε κατα την περίοδο της χουντικής επταετίας;

Και αντί να βγει και να πει Έκανα Λάθος, ή έστω να το βουλλώσει, επιμένει, νομίζοντας ότι απευθύνεται σε εδονόΠΟΥΛΛΑ:

Δεν είπα «έκανα λάθος», απλούστατα γιατί ΔΕΝ νομίζω να έκανα λάθος. Ποτέ ξεκίνησε να γράφεται και να κυκλοφορεί η σειρά του “Μικρού Ήρωα” δεν ξέρω, αλλά εκείνο που θυμάμαι είναι πως το έβλεπα στα περίπτερα [εδώ στην Κύπρο] μέχρι και το 1969-70.

Πάμε λοιπόν:

"Ο Μικρός Ήρως ήταν εβδομαδιαίο ανάγνωσμα που συνέγραψε ο Στέλιος Ανεμοδουράς και διάνθισε με σκίτσα του ο Βύρων Απτόσογλου για μία ολόκληρη 16ετία, από το 1953 έως το 1968 όταν και διακόπηκε για λόγους που είχαν άμεση σχέση με την επιβολή λογοκρισίας που εφάρμοσε το τότε δικτατορικό καθεστώς."
Πηγή: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B9%CE%BA%CF%81%CF%8C%CF%82_%CE%89%CF%81%CF%89%CF%82

"Σας καλωρίζουμε στο δικτυακό τόπο του «Μικρού Ήρωα». Του θρυλικού περιοδικού που δημιούργησε δύο γεννιές φανατικών και πιστών αναγνωστών, στα 16 χρόνια της συνεχούς κυκλοφορίας του (1953-1968)."
Πηγή: Ιστοσελίδα περιοδικού: http://www.mikros-iros.gr/index1.html

Ρ.

Ρήγας είπε...

Τί έγινε ρε έμμισθε;

Το κατάπισες και σου έκατσε στο λαιμό;

ΜΟΥΓΚΑ!

Ρ.

arxiepiskopos είπε...

ΡΗΓΑ,έχω καλή όσφρηση και ξεχωρίζω τη βρομιά από την αλήθεια.Η πρώτη μυρίζει έντονα εγγόνι του παππού του Θησείου!

Ρήγας είπε...

Χε χε.. Σας τσούζει πολύ βλέπω!

Τσιμπάτε και το δόλωμα και το αγκίστρι και την βάρκα και τα κουπιά!

Τί είσαι εσύ ρε; Ο Μόμπι Ντικ;

Ρε μάγκα, είσαι σίγουρος ότι το ...εγγόνι δεν είσαι εσύ; Η γιαγιά σου είναι δυνατόν να μην ...βόλεψε κανέναν Χίτη;


Ρ.

arxiepiskopos είπε...

ΡΗΓΑ,όσο πας τα επιχειρήματά σου γίνονται πιο "σοβαρά",ακολουθώντας κατά πόδας τη σοβαρότητα της κατάστασής σου!

Kotsiroshyllos είπε...

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Εγώ ήθελα να ΚΑΝΩ μια καταγγελία προς την ΕΠΙΤΡΟΠΗ. Μπορεί να έχω χαθεί τελευταία, ΑΛΛΑ δεν ξεχνώ ΠΟΤΕ να διαβάζω τι κάνουν οι διαδικτυακοί δούλοι του ΔΗΣΑΚΕΛ.

Βλέπω πως ο Ηλικιακός Ρατιστής, ο μεγάλος φασίστας ΑΝΕΦΟΡΙΩΝ επέστρεψε στο Χριστόφιας Watch. Και εδώ θα κάνω την ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ μου, διότι δεν είναι απλώς ΗΛΙΚΙΑΚΟΣ ρατιστής, ο ΑΝΕΦΟΡΙΩΝ είναι και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ρατιστής.

Ιδού τι είπε:

«1. Γράφεις: “ΠΕΣ ΑΜΣ ΚΥΡΙΕ …” - Με το «ΑΜΣ» προφανώς εννοείς «ΜΑΣ». Αυτό το λάθος στη γραφή αποτελεί ένδειξη δυσλεξίας και καλό είναι να το ψάξεις [καθώς έχω εντοπίσει κι άλλα παρόμοια λάθη στα γραπτά ΣΟΥ]!»

Αυτό το έγραψε στις 26 Μαρτίου 2010 6:40 μ.μ. στο https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1086116881863285076&postID=1000109502515349343

Επίσης έγραψε:

«Arxiepiskopε,
Διαφωνώ! Ο Κήρυξ είναι τελικά δυσλεξικός!
Αντί να γράψει «κοπρόσκυλο», έγραψε «κοπορσκυλο»»

Αυτό το έγραψε στις 26 Μαρτίου 2010 8:06 μ.μ. στο ίδιο URL

Αυτό κατατάσσει τον περιώνυμο ΑΝΕΦΟΡΙΩΝ στην κατηγορία του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΡΑΤΣΙΣΤΗ, εκτός του ηλικιακού. Είναι δηλαδή DISABLE RACIST.

Η ΟΡΟΛΟΓΙΑ στα αγγλικά έχει ως εξής:

Ableism is a neologism of United States coinage used to describe effective discrimination against people with disabilities in favor of people who are not disabled. An ableist society is said to be one that treats non-disabled individuals as the standard of ‘normal living’, which results in public and private places and services, education, and social work that are built to serve 'standard' people, thereby inherently excluding those with various disabilities. By contrast with the US, United Kingdom usage favours 'Disablism' to describe the same processes. Other English-speaking nations may use either term or both.

Αυτά είναι λοιπόν ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΑΚΙΑ του ΑΚΕΛ, οι βρωμεροί υπαλληλάκοι της ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗΣ και οι ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ που στίλβωναν τα άρβυλα της ΕΟΚΑ ΒΗΤΑ.

ΗΛΙΚΙΑΚΟΙ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ, επαγγελματίες ψεύτες, υβριστές, λασπολόγοι, τυφλοί οπαδοί του ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ.

Ντροπή στο ΑΚΕΛ που για χάρη του φΑΣΙΣΤΙΚΟΥ διζωνισμού μετατράπησε σε πιο ρατσιστικό και ελιτιστικό κόμμα και από το NSDAP.