Δύσκολο να μασάς 110,000 ΕΥΡΩ το χρόνο!

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010


Πήραμε επιστολή από το Blogger Σάββα Παπάκη, την οποίαν και αναδημοσιεύουμε. Από ό,τι μπορέσαμε να καταλάβουμε, η επιστολή έχει κάποια σχέση με τη χθεσινή μας ανάρτηση για τα επιχορηγημένα εμφυτεύματα του Άκη Παπασάββα.

"Ω Επίτροποι, Ανομιμοποίητοι Κουστωδοί του Λυσσαριδισμού και του Τασσισμού,

Εάν 10 εμφυτεύματα κοστίζουν 17,000 ΕΥΡΩ, ποσό στοιχίζει άραγε, πόσο κοστολογείται στις νομικοπολιτικές μας ψυχές το 1 εμφύτευμα;

Απλή η απάντησις: 1,700 ΕΥΡΩ. Αλλά....

Αλλά υπήρχαν και μεμβράνες.

Ω μεμβράνες, μαύρες μεμβράνες, κόκκινες μεμβράνες..... Ωωωωωωωω.....

Προσθετικές μεμβράνες ενισχυτικές των μασητικών ικανοτήτων.

Γιατί θέλει κόπο και ικανότητα μεγάλη και πάθος περισσό να μασάς τα 110,000 ΕΥΡΩ που φορτώνεις το Δημόσιο με την παρουσία σου.

Ναι, τερατογεννημένοι καλαθοβεργοδότες του τασσισμού και των αντιομοσπονδιακών συμπλεγμάτων, εμείς θα νικήσουμε, εμείς θα μασήσουμε τα ΕΥΡΩ.

Δεν περνούν ξυλοκόποι να ξυλεύσουν τις ψυχές και του Είναι μας τις Αρχές.
Γιατί πάντοτε εμείς Δημήτρη, Δημήτρη Αγάπη μου, Αγάπη μου Δημήτρη, πορευτήκαμε αντικομφορμιστικά και ενάντια στις υποδείξεις του ποιητή: "ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΝΟΜΟΤΑΓΟΥΣ".

Γράφω ποιήματα Προεδρικό Αγάπη μου- Αγάπη μου Προεδρικό, με της ψυχής το αίμα, για να μπορώ "να πιάσω τα χέρια σου",

Να ψηλαφίσω το σφιγμό σου
και να αγκαλιάσουμε τα μεγάλα δέντρα
που στο κάθε κορμί έχουμε χαράξει
τα Ιερά... ονόματα....
της αυταξίας, των αυταξιωμάτων και του ΑΚΕΛ,
50,000 Έποικοι αγάπη μου-Αγάπη μου 50,000 έποικοι,

Χάε χάε παγωτόν Ηράκλη ηστό Λήδρας μακρύδρομον, επόνησαν δόντια μου. Ιχέλω αλόπως κανέναν εμφύτευμαν. Τζιαι γιω κρατικόν αξιωματούχον ήμουν του συνιστώντος εστέητ! Τζιαι γιω χίλον Γρουστόφκια! Γίνεται "καταβάλετε το οφειλόμενόν μου ποσόν" τζιαι ημέναν; Εμέναν τζιαι το YENI ΠΟΛΙΤΗΝ εν χίλον μου τζιαι εφκάλαμεν χωτογραφίες με το Κασκανούιν οπότε εν θα μου γράψουν τίποτες τζιαι εν θα γίνει θέμαν!

Μέσα στη σημερινή αφασία των νομικοπολιτικών δρώμενων των κάθετα ανομιμοποίητων αντιπάλων της κυβέρνησης, μέσα σ' αυτό το συρφετό των καταστροφικών αντιδράσεων στους χειρισμούς του Δημήτρη μου, του νομιμοποιημένου από την ετυμηγορία του αγονάτιστου και απροσκύνητου κυπριακού λαού, νομικοπολιτικών αιτίων και υπαιτίων μαξιμαλιστών και του σύμφυτου κατεστημένου των νομικοπολιτικών διαστρεβλώσεων, ΟΥΤΕ ΘΕΗΛΑΤΗΣ-ΟΥΤΕ ΔΙΑΒΟΛΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ το christofias-watch, αλλά τερατογένεση και τερατοσκόρπισμα των απελθόντων τασσικών καταλοίπων.

Και των κυβερνήτων τα έργα πληρώνοντας η χτίσις θα φρίξει. Η συμπεριφορά των τροπαιούχων, με πράξεις και δηλώεις και συμπεριφορές που εξασφαλίζουν την καταστροφή και αυτοαναίρεση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Κατολισθήσεις-Κατακριμνήσεις, εθισμός, ύβρις της δημοκρατικής εαισθησίας και της αντίστασης, μέσα από την εμπύρετη νύχτα του τότες-τότε, έστω και τώρα, έστω και τώρα: ΣΚΑΣΜΟΣ!

Αυτό το δύσοσμο-κάκοσμο-δηλητηριώδες, κάθετα και απόλυτα αντινομικό Blog πρέπει να κλείσει.

Ούτε το νομικό-ούτε το πολιτικό-ούτε το ηθικό δικαίωμα...
έχουν αυτοί να μιλούν για Εσένα....

Ω Δημήτρη μου, Ακριβέ μου Δημήτρη. Φωνή λαού, Φωνή Θεού και ο διορισμός μου είναι από τη Φωνή του Θεού. Ας μη σπεύδουν να μιλούν εκ μέρους του λαού οι ΝΙΚΟΛΕΣ και οι ΛΥΣΣΑΡΙΔΗΔΕΣ και οι ανομιμοποίητοι ΚΟΥΛΙΕΣ. , οι απελθόντες ανομιμοποίητοι κουστωδοί του ανομιμοποίητου Τάσσου Παπαδόπουλου, οι αχυράνθρωποι κινδυνωδίκες που "αγρόν ηγόρασαν και ζεύγη βοών πέντε."!!, οι συντελούντες το ύψιστο και κινδυνοδέστατο έγκλημα - από την επόμενη των εκλογών- δια του μη σεβασμού από της πλευράς τους και όχι μόνον- διά του μη σεβασμού του αποτελέσματος των εκλογών.

Και ω οι περιουσίες σας σε έποικους και Αττίλες.

Τι λέω εγώ; Τίποτα. Χρυσοφόρος ο σκασμός μου εστί"

Επιμέλεια: Δορκώνας για το christofias-watch