Ο πιο καλός ο μαθητής του ΔΗΣΑΚΕΛ είμαι εγώ!
Θέλω ΔΗΣΑΚΕΛική κυβέρνηση για να βοηθήσουμε τους φίλους τους Αμερικάνους στα Σχέδιά τους!
Θέλω ΔΗΣΑΚΕΛική κυβέρνηση για να βοηθήσουμε τους φίλους τους Αμερικάνους στα Σχέδιά τους!
Ένας anef_oriwn και anef_προηγουμένου πανικός έχει καταλάβει το καθεστωτικό στρατόπεδο: Η Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία «με ό,τι αυτό συνεπάγεται» πρέπει να επιβληθεί πάση θυσία μέσα στο 2010! Γι’ αυτό τον λόγο έχει ξεκινήσει μια anef_oriwn προπαγάνδα στις λαϊκές οργανώσεις και ετοιμάζεται διεύρυνσή της σε όλο τον λαό για να προετοιμαστούμε για την αποδοχή του νέου Σχεδίου Ανάν. Το 2004 η βάση του ΑΚΕΛ ήταν ανέτοιμη να δεχτεί ρατσιστικές πρόνοιες και πίεσε την ηγεσία του κόμματος σε βαθμό που κατάφερε να ανατρέψει το αρχικό ΝΑΙ της και να την κάνει να υποχωρήσει την τελευταία στιγμή στο χλιαρό όχι. Αυτή τη φορά η ντιρεκτίβα καθορίζει ότι οι «πεφωτισμένοι» του κόμματος θα επιβάλουν τη θέλησή τους στον αχάμπαρο λαουτζίκο, αλλάζοντας τα μυαλά των αντιδρούντων. Οι αριστεροί να γίνουν μπροστάρηδες στην επιβολή του Αμερικανοβρετανικού σχεδίου για το Κυπριακό με πρόνοιες διαχωρισμού τύπου αφρικανικού απαρτχάιντ!
Ο πιο ευέλικτος μαθητής όλων των εποχών είμαι εγώ!
Με τον Αναστασιάδη αλλάσσουμε τα φώτα στο κόμμα, τζι ας με νομίζουν κάτι Ταλιαδόροι ακλώνητο βράχο σε αρχές! Πού να 'ξεραν!
Με τον Αναστασιάδη αλλάσσουμε τα φώτα στο κόμμα, τζι ας με νομίζουν κάτι Ταλιαδόροι ακλώνητο βράχο σε αρχές! Πού να 'ξεραν!
Ο ιδεολογικός πατέρας του ρατσιστοφασισμού στις χαμηλόβαθμες τάξεις του ΑΚΕΛ, Γρηγόρης Φωτεινός ή Φωτισμένος, που στηρίζει την παντοτινή καρατόμηση των δικαιωμάτων όλων των Ελλήνων Κυπρίων πολιτών ως αντάλλαγμα για τις πράξεις μερικών ακραίων, ανακάλυψε προχτές («Πολίτης» 21.12.2009 σελίδα 14) ότι η Ομοσπονδία με την οποία όλοι (σημ.1) έχουν συμφωνήσει εδώ και καιρό είναι παντελώς άγνωστη στον λαό! Μα για χρόνια μας έλεγαν ότι αυτή έχει την έγκριση του λαού! Μήπως τελικά δεν την είχε αφού ο λαός και σήμερα, 32 χρόνια μετά την αποδοχή της, αδυνατεί να κατανοήσει τι πράγμα είναι; Γράφει ο Φωτισμένος ότι μόνο η τελευταία κυβέρνηση ήταν άξια να αποτολμήσει «να κινήσει τις διαδικασίες για σωστή προετοιμασία των πολιτών όσον αφορά το περιεχόμενο της επιδιωκόμενης λύσης». Και αν πράγματι αυτή η περιλάλητη Διζωνική Δικοινοτική δεν έχει τη νομιμοποίηση των πολιτών, δεν θα έπρεπε να την πάρει κάποτε, π.χ. με ένα δημοψήφισμα;
Αλλά στο τελευταίο Δημοψήφισμα μάς είπατε ότι το Σχέδιο ήταν μια Ομοσπονδία, πολύ καλή μάλιστα, η καλύτερη που μπορούσαμε ποτέ να πετύχουμε! Η απόρριψή της μήπως σας ψιθυρίζει κάτι στ’ αυτί; Πού πάει η επί 32 χρόνια προσήλωση «όλων» στη Διζωνική σας;
I'm the best student in class τζαι για τούτον με τιμήσασιν!
Δεν σας στα 'λεγα πως θα χεστούμε στις (τούρτζικες) λίρες;
Δεν σας στα 'λεγα πως θα χεστούμε στις (τούρτζικες) λίρες;
Μήπως υπάρχουν πολλές εκδοχές της Ομοσπονδίας; Μήπως υπάρχει μια «με το σωστό περιεχόμενο» και μια άλλη «με ό,τι αυτό συνεπάγεται»; Μήπως πάλι είναι και «ακατάλληλη» (14.9.2004) και «αφύσικη» (27.9.2009) για την Κύπρο όπως μας είπε ο Χριστόφιας; Τότε τι τα θέλετε τα φροντιστήρια για κάτι ακατάλληλο και αφύσικο; Μήπως είστε... ανώμαλοι ή μαζόχες;
Αλλά αν η Ομοσπονδία σας είναι η κοινά αποδεκτή λύση που όλοι επιδιώκουν τόσα χρόνια, γιατί υπάρχουν «αντιδράσεις προερχόμενες από όλο το κοινοβουλευτικό φάσμα πλην ΑΚΕΛ»; Ούτε καν ο σύμμαχός σας ο ΔΗΣΥ του Αναστασιάδη δεν στέκεται παρά το πλευρό σας;
Ο κύριος Φωτισμένος χλευάζει τις αντιρρήσεις και μας πληροφορεί ότι «αν μη τι άλλο με την προωθούμενη από την Κυβέρνηση ενημέρωση θα απαντηθούν στον απλό λαό» τα ζητήματα της εκ περιτροπής προεδρίας, των 50.000 εποίκων και της σταθμισμένης ψήφου, ζητήματα που ποτέ δεν έγιναν αποδεκτά από τα υπόλοιπα κόμματα! Δηλαδή η ενημέρωσή τους θα βασίζεται στην ΑΚΕΛική εκδοχή της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας και στις νέες υποχωρήσεις Χριστόφια «με ό,τι αυτές συνεπάγονται» και όχι σε αυτό το οποίο αποδέχτηκαν πριν 32 χρόνια;
Ο κύριος Φωτισμένος θεωρώντας ότι έπιασε «τον ταύρο από τα κέρατα» σε μια έκρηξη λαϊκισμού φωνάζει ότι «όσα πιο πολλά γνωρίζει ένας πολίτης, τόσο πιο ελευθέρα αποφασίζει». Βεβαίως και συμφωνούμε! Μια μικρή υποσημείωση: Για να γνωρίζει πολλά σημαίνει ότι δεν θα γνωρίζει την Ομοσπονδία μόνο όπως τη θέλει ο Χριστόφιας και ο Ταλάτ. Και για να αποφασίσει, πρέπει να του δοθεί η δυνατότητα να το πράξει έγκαιρα!
Με βάση τα δικά τους λεγόμενα, στα φροντιστήρια της Ομοσπονδίας οι πολίτες θα έρθουν για πρώτη φορά μετά από 32 χρόνια αντιμέτωποι με την αληθινή της όψη, θα αποκτήσει νόημα και περιεχόμενο και θα πάψει να είναι μια νεφελώδεις έννοια μιας ιδεατής λύσης. Ωραία. Μήπως θα ερωτηθεί η γνώμη τους κατά τη διάρκεια των φροντιστηρίων; Όχι φυσικά. Τα φροντιστήρια έχουν στόχο να εκπαιδεύσουν, να «προετοιμάσουν τον λαό για τη λύση», τη δική τους «λύση», όχι αυτή που θέλει πραγματικά ο λαός! Άρα πού πάει η ελεύθερη βούλησή του;
Christofias, πέρασε να σου δώσουμε ενημερωτικό υλικό για το απαρτχάιντ
και πώς το εφαρμόσαμε στην Αφρική!
και πώς το εφαρμόσαμε στην Αφρική!
Σε παλαιότερό του άρθρο (5.9.2009) ο Φωτισμένος μάς γέμισε φόβους διότι «η λύση στο Κυπριακό δεν μπορεί να είναι δίκαιη» και θα είναι «επώδυνη και οδυνηρή»! Η δε «ε/κ πλευρά θα κληθεί ν’ αποπληρώσει το βαρύτατο τιμολόγιο της λύσης». «Θα το πληρώσει ολόκληρος ο κυπριακός λαός, αθώοι, ένοχοι, συνένοχοι, προδότες, προδομένοι, πατριώτες, υπερπατριώτες και λιγότερο πατριώτες»! Κι όλα αυτά για μια λύση «ακατάλληλη» και «αφύσικη»! Ο λόγος που το έπραξε είναι προφανής. Οι οπαδοί της παραμονής εποίκων και της νομιμοποίησης της διχοτόμησης των δύο states επενδύουν «αποκλειστικά και μόνο στα φοβικά σύνδρομα των Ε/Κ, δημιουργώντας περαιτέρω προϋποθέσεις μη λύσης και παγίωσης των διχοτομικών τετελεσμένων». Φωτισμένε, συ είπας! Εμείς πάντως ούτε τη διχοτόμηση της διζωνικής σας αποδεχόμαστε, ούτε να γίνουμε οι πιο καλοί μαθητές σας στην πλύση εγκεφάλου.
Χριστόφια, μη σε κόψω πουθενά να «ενημερώνεις» για το πτώμα Ανάν!
Εμείς τότε πολεμούσαμε για το όνειρο της απελευθέρωσης,
όχι για τον εφιάλτη υποταγής στον ιμπεριαλισμό!
Εμείς τότε πολεμούσαμε για το όνειρο της απελευθέρωσης,
όχι για τον εφιάλτη υποταγής στον ιμπεριαλισμό!
Σημείωση: Ο κύριος Φωτεινός (ή Φωτισμένος) με το τρισμέγιστο πολιτικό του εκτόπισμα στην κοινωνία, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι αυτοί που αντιδρούν στη Διζωνική Δικοινοτική όπως αυτοί και ο Ταλάτ την αντιλαμβάνονται είναι μόνο το ΕΥΡΩΚΟ και κάποιες πολιτικές ομάδες «μηδαμινού πολιτικού εκτοπίσματος». Παραγνωρίζουν σκόπιμα τις ενστάσεις πολιτικών προσώπων από τις υπόλοιπες δημοκρατικές δυνάμεις. Ο κύριος Φωτισμένος, υποστηρίζει ότι οι χιλιάδες αναγνώστες του ιστολογίου μας είναι διαφωνούντες. Κανείς τους δεν συμφωνεί μαζί μας, εκτός από 2-3 άτομα που έχουν από 2-3 χιλιάδες υπολογιστές στο σπίτι τους και μπαίνουν απ’ αυτούς φανατικά κάθε μέρα στο Christofias-Watch και ανεβάζουν την αναγνωσιμότητά μας! Φυσικά όταν ρωτήσεις οποιοδήποτε άλλο δεν θα γνωρίζει τι εστί Christofias-watch. Ο ΓΓ του ΑΚΕΛ ούτε που μας ξέρει. Ο πρόεδρος του καθεστώτος ούτε που μας ξέρει. Η ΚΥΠ ούτε που μας ξέρει. Ο Ντάουνερ ούτε που μας ξέρει. Οι αρθρογράφοι του Πολίτη ούτε που μας ξέρουν. Οι βουλευτές ούτε που μας ξέρουν. Οι πολίτες ούτε που μας ξέρουν. Συμπέρασμα: το Christofias-Watch κανείς δεν το ξέρει διότι απλά είναι μια ομάδα με μηδαμινό εκτόπισμα στην κοινωνία μας! Γι΄αυτό και όλοι κινούν θεούς και δαίμονες για να μας φιμώσουν!
ΑΡΚΑΣ για το christofias-watch
97 Σχόλια:
Ο τάσος παπαδόπουλος, το δήκο, η εδέκ, το ευρωκό έχουν ΟΛΟΙ επίσημα διακυρυγμένη θέση τους τη λύση σε βάση ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ....
--> άρα και ΟΛΟΙ οι πιο πάνω προωθούν τα αμερικανοβρετανικά σχέδια.... προωθούν ρατσιστική λύση κ.τ.λ.
Εκακοφάνηκεν της ΕΔΟΝ επειδή αποκαλούνται τα τέκνα της "ΕΔΟΝΟΠΟΥΛΑ"
Αφού εν όπως τα πουλλούθκια που ξηπουλιάζουν με την βοήθεια λάμπας.
Προσφορά imish!
Προφανώς εννούν με δηλητηριασμό και μαζική πλύση εγκεφάλου δια της χρήσης ληγμένων υποθέτων made in ΕΣΣΔ, περί ΔΔΟ με ότι αυτό σημαίνει.
ακόμα τσιε το πιο μικρό εδονόπουλλο εν πιο ώριμο αντιλαμβάνετε 2 πράματα, μπορεί να μιλίσει τσιε να πει τσιε κανένα επιχειρήμα
εν αντιθέση με τον ανώνυμο @1:21
φίλε @1:21 οι βρισιές τσιε οι ασυναρτησίες που λες αντανακλούν την προβληματική σου παιδική ηλικία...τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα για σ' ένα αν είχες τη τύχη να χεις τη παιδεία που έχουν τα εδονόπουλλα....
φιλιά
Ωπα, ωραιο θέμα!
ο καλυτερος μαθητής είναι o Νικόοοολας. Δεν δέχεται τουρκοκύπριο πρόεδρο αλλά δέχεται ΕΠΟΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΌΕΔΡΟ.
Ε πε αλλόνα ρε.
Δεν είπατε τίποτα ρε παπαγάλοι του christofias-watch. Προσπαθείτε να το κρύψετε? ο ΑΝΤ1 σας δεν είπε τίποτε.
Αλλα εσείς οι μέγα έλληνες βλέπετε τη δημοκρατία όπως σας συμφέρει. Κάτι που δεν αρμόζει σε πραγματικούς έλληνες. Είστε για τα παναϋρκα!!!!
Προσπαθείτε να αποπροσανατολίσετε το λαο. Δεν θα τα καταφέτε!!
Παπαγάλοι!!!
Κάτι τέτοιες αναρτήσεις που ξεσκεπάζουν την επιτροπή… η ρητορεία ενάντια στη διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία με αστεία επιχειρήματα τσιε ταυτόχρονα καμια ουσιαστική εναλλακτική πρόταση…. ή εφικτή πρόταση….π.χ. ένωσις !! όπως μας λέαν τα εοκαβητόπουλλα που μας ξεπούλησαν στην τουρκία χέρι χέρι με τη TMT και το νάτο….. τσιε κατάφεραν φυσικά να δημιουργήσουν τετελεσμένα που να μην αφήνουν περιθώρια για λύση ενιαίου κράτους που θα ήταν το ιδανικό.….κάτι που οδήγησε τσιε το Μακάριο το 77-79 να διατυπώσει πως η λύση Ομοσπονδίας είναι το μόνο λειτουργικό και βιώσιμο μοντέλο που μπορεί να υπάρξει στη κύπρο….
Οπότε κύριοι της επιτροπής σεβαστό αν διαφωνείτε με την Ομοσπονδία αλλά αν ήσασταν πράγματι ανεξάρτητοι και όχι κομματοσκυλλάκια θα έπρεπε να κατηγορείται και το μακάριο και το τάσο και όλες τις ηγεσίες των κομμάτων ….
Πλην του ΕΛΑΜ που προφανώς εν το μόνο που συμφωνείτε ότι διαφωνείτε με την ομοσπονδία.
"Ο ΤΑΣΟΣ ΗΤΑΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟΣ ΑΡΑ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΔΟΥΛΟΣ...."
Η Η ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΝ ΣΩΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΤΗ ΛΕΕΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ...
Η ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ ΤΟΣΟ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ....
ΚΑΙ ΤΑ 2 ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΕ....
Ερωτώ τον πιο πάνω Ανώνυμο που έγραψε 6 συνεχόμενες αναρτήσεις: Τι τελικά είναι ο Νικόλας Παπαδόπουλος;
Απορριπτικός που δε δέχεται καμμιά λύση ή υπερενδοτικός που θέλει έποικο Αντιπρόεδρο;
(Άμα αποφασίσετε τι ήταν ο πατέρας του, απορριπτικός που δεν ήθελε λύση ή ενδοτικός που δέχτηκε εκ περιτροπής και 50.000 έποικους εμένα να με χέσει όλη η Κίνα)
πάρακατο είναι η συμφωνία που υπέγραψε ο Τάσσος, είταν και αυτός "προδότης" ?
Συμφωνία 8ης Ιουλίου 2006 (μεταξύ του τέως Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Τάσσου Παπαδόπουλου και του Τουρκοκύπριου ηγέτη κ. Μεχμέτ Αλί Ταλάτ)
Συμφωνία 8ης Ιουλίου 2006 μεταξύ του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Τάσσου Παπαδόπουλου και του Τουρκοκύπριου ηγέτη κ. Μεχμέτ Αλί Ταλάτ
Δέσμη Αρχών
1. Δέσμευση για την επανένωση της Κύπρου με βάση μια διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία και πολιτική ισότητα, όπως καθορίζεται στα σχετικά ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας.
2. Αναγνώριση του γεγονότος ότι το στάτους κβο είναι απαράδεκτο και η παράτασή του θα είχε αρνητικές επιπτώσεις για τους Τουρκοκύπριους και τους Ελληνοκύπριους.
3. Δέσμευση στη θέση ότι μια συνολική διευθέτηση είναι επιθυμητή, καθώς και εφικτή, και δεν θα πρέπει να καθυστερήσει περαιτέρω.
4. Συμφωνία για άμεση έναρξη διαδικασίας, η οποία θα διαλαμβάνει δικοινοτική συζήτηση θεμάτων που επηρεάζουν την καθημερινή ζωή του λαού και, ταυτόχρονα, εκείνων που αφορούν ουσιαστικά θέματα, και τα δύο εκ των οποίων θα συμβάλουν σε μια συνολική διευθέτηση.
5. Δέσμευση να διασφαλιστεί ότι θα επικρατήσει 'κατάλληλη ατμόσφαιρα' για να είναι η διαδικασία αυτή επιτυχής. Συναφώς, μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης είναι ουσιαστικά, τόσο για βελτίωση της ατμόσφαιρας όσο και για βελτίωση της ζωής όλων των Τουρκοκυπρίων και των Ελληνοκυπρίων. Επίσης, σε αυτό το πλαίσιο, πρέπει να τεθεί τέρμα στο ούτω καλούμενο 'παιχνίδι επίρριψης ευθυνών'.
Όχι ρε αγάμητη, εν κρίμαν, τα . . . σκατά!
Άκουσα τον βουλευτή Ρίκκον Ερωτοκρίτου να λέει ότι στο παρόν μπλοκ γράφει και ο ίδιος. Το είπε στην βουλή των αντιπροσώπων κατά την τελευταία μέρα συζήτησης των προϋπολογισμών. Τον έδειχνε η τηλεόραση σε απευθείας μετάδοση! Αν κατάλαβα καλά μάλλον θα είναι και μέλος της επιτροπής του "Χριστόφιας watch". Θα ήθελα πολύ να τον παρακολουθήσω αλλά δεν ξέρω το ψευδώνυμο του. Θα ήθελα επίσης να μου λύσει και κάποιες απορίες μου όπως: Γιατί γράφει με ψευδώνυμο;
Ανέμενα να γράφει επώνυμα! Ένας βουλευτής ! ! !
Μπορεί να μου απαντήσει επώνυμα παρακαλώ;
Ευχαριστώ.
Ανώνυμο Κουτορνίθι 1:33
Κατά την παιδική μου ηλικία εισέπραξα/παρέλαβα ελληνοπρεπή, χριστιανική και αξιοπρεπή εκπαίδευση, σε αντίθεση με σένα που κοτζάμ μαντράχαλος (λέμε τώρα) καταβάλεσαι από αριστερίστικα σύνδρομα και θεοποιείς χρεοκοπημένες κομμουνιστικές ιδεοληψίες.
Όλα όσα παρέλαβα, τα παραδίδω στα παιδιά μου διότι είναι κληρονομία αιώνων και όχι μιας 80ετίας του ΑΚΕΛ.
Read my text:
Οι Τούρκοι ασχέτως ηγεσίας ακολουθούν μια στρατηγική μακράς πνοής αταλάντευτης. Ο σκοπός τους είναι η ανακατάληψη της Κύπρου είτε μέσω ΔΔΟ, είτε μέσω ενιαίου είτε μέσω συνοποσπονδίας είτε άλλως πώς. Την ημέρα που θα το καταλάβετε αυτό (εύχομαι να μην είναι αργά) θα θυμηθείς το text μου.
Ως τότε διασκέδαζε σε επιχορηγημένες συναυλίες της ΕΔΟΝ και αρκέστου σε αναρχο-φασαρίες που σε κάναν να πιστέψεις ότι είναι "αντίσταση" στον ιμπεριαλισμό.
Κουτορνίθι! Άψε την λάμπα για να βράζουν τα ΕΔΟΝΟΠΟΥΛΑ
Αυτό το αντίπαλο δέος τί είναι ρε παιδιά; Δώστε πληροφορίες.
Τι πάει να πει χριστιανική και αξιοπρεπής εκπαίδευση ρε φίλε! Δηλαδή το να σε υποχρεώσουνε να πιστεύεις σε έναν αγύρτη που δεν δούλεψε ποτέ του στη ζωή του και το μόνο που έκανε ήταν να τριγυρίζει από 'δω κι' από 'κει και να βγάζει δαιμόνια και να απειλεί τον ελεύθερο κόσμο όλο, είναι αξιοπρεπής εκπαίδευση;
Δούλος του θεού σου δεν δηλώνεις κάθε μέρα; Πού είναι η Ελληνική αξιοπρέπεια σου; Δούλε;
Και το να έχεις για αρχηγό σου σήμερα έναν άνθρωπο που περιφρονεί την πλειοψηφία (Αρχιεπίσκοπος) εσύ το λες αξιοπρέπεια; Δούλε!
kopelia idete ti ipe to papadopouloui?
AHhahahahahahahaahah
Ahahahahahahahahaha
ahahahahahahahhahaahah
kopelia ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahahkopelia
ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahah
kopelia idete ti ipe to papadopouloui?
AHhahahahahahahaahah
Ahahahahahahahahaha
ahahahahahahahhahaahah
kopelia ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahahkopelia
ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahah
Πάολα,
ο Νικωλακης ούτε ενδοτικός είναι αλλά ουτε και αποριπτικός, προσωπικά πιστέυω ότι και ο ίδιος είναι συνχησμένος και δεν ξέρει τι θέλει και για αυτό συνχήζετε και κάνει λάθη πολλές φορές. Είναι βασικά ένας καιροσκόπος και όπου έχει αρπακτή δίνει μέσα όπως το κόλπο που έκανε μέ την Suphire ,και το κόλπο που πήγε να κάνει με το φυσικό αέριο της Κύπρου αλλά τον πήρανε χαπάρι και του τα βγάλαμε στην φόρα
έχω μια απορία και παρακαλώ όπως μου την απαντήσει κάποιος. Ο Νικόλας αυτές τις μέρες γιατί βγαίνει στις τηλεοράσεις και πάει σε κοινωνικές εκδηλώσεις όπως την έκδοση ενος βιβλίου?? είναι σοβαρά αυτά? δεν έπρεπε ολη μέρα να ψάχνει και αυτός με την αστυνομιά για την ανέυρεση της σορού του πατέρα του? πόσο σοβαρά τελικά βλέπει αυτό το ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ σοβαρό θέμα ο Νικολας? να θυμίσω επίσης το γεγονός ότι την μέρα που έγινε η κλοπή της σορού άργησε ενάμιση ώρα να πάει στο κοιμητητιο....πήγε η ώρα 9.30 ,,,,δεν είναι σοβαρός στο θέμα αυτο είτε δεν επικοινωνά με το περιβάλλον να αντιληφθεί την σοβαρότητα του πιο πάνω θεματος
πρός επιτροπή
Ο δικός σας ο¨"ευελικτος¨" Ο Τάσσος, έκανε μυστική συμφωνία στήν Στράκκα, χωρίς να ενημερώσει τον κυπριακό λαό με τον δολοφόνο Ντεκτάς το 2004 λίγο πρίν το Μπουντεσμπορκ
Είχε δηλαδή κάνει μια συμφωνία με ένα δολοφόνο και διχοτομικό. Παρακαλώ σχολιάστε
Εεεε... αποφασίσαμε ποιον έποικο θα ψηφίσουμε για Αντιπρόεδρο;
Ακόμα;
Ακόμα δεν πήρα ερώτηση στο QUIZ μου:
Ποιανού πτυχίου κάτοχος είναι ο Τσελεπής;
α) Foundation στο πανεπιστήμιο Λουμούμπα της Σοβιετικής Ένωσης.
β) Διπλώματος του νυκτερινού γυμνασίου Λάρνακας.
γ) Απόφοιτος του συστήματος μαθητείας.
δ) Απόφοιτος θερινών σεμιναρίων της ΕΔΟΝ με δάσκαλο τον Πάπη.
ε) Βραβείο Νόμπελ Νομικής και Συνταγματολογίας.
στ) Τίποτα από τα πιο πάνω.
Ο νικητής κερδίζει ένα εισητήριο για το Ραμαζάνι στη Μέκκα.
Ανώνυμε 2:58
Βλέπω είσαι πολύ ειαίσθητος και απώλεσες την ψυχραιμία σου.
Δεν είναι το ΑΚΕΛ που ανέβασε τον Βασιλείου του 0% (μηδέν) στο Προεδρικό ? Να μην γράψω πόσο πικρά πόνεσε το ΑΚΕΛ εκ των υστέρων.
Το τι κάνει ο κάθε Αρχιεπίσκοπος δεν με αφορά διότι η Εκκλησία και ο Χριστιανισμός δεν εστιάζονται σε πρόσωπα. Προσωπολατρίες να ψάξεις στον κομμουνισμό.
Κουτορνίθι
Ο Χρύσης Παντελίδης σε ποιό πανεπιστήμιο σπούδασε???
Εδονόπουλα, η διαφορα μας είναι ότι:
Εσείς συμφωνείτε ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ με ό,τιδήποτε δηλώσει κάποιος από τους δικούς σας ηγέτες,
Ενώ εμείς κρίνουμε τις δηλώσεις πολιτικών και συμφωνούμε ή διαφωνούμε αναλόγως.
Τί ακριβώς σημαίνει "τι λέτε τώρα με αυτά που είπε ο Νικόλας;" Ατυχής δήλωση. Πρέπει δηλαδή να συμφωνώ εκ των προτέρων σε ό,τι πει ο Νικόλας ή οποιοσδήποτε άλλος;
Το ξέρω ότι η αυτόνομη σκέψη είναι ξένη έννοια με σας, αλλά προσπαθείστε. Γίνεται.
Ρ.
Μπράβο ρε Ρήγα
Δεν φοβήθηκες να πεις ότι είναι λάθος του Νικόλα που θέλει Αντιπρόεδρο, ΤΟΥΡΚΟ, και έποικο μάλιστα.
Εσείς νενέκοι διαφωνείτε με έποικο αντιπρόεδρο; Διαφωνείτε και με έποικο Πρόεδρο; Μα τότε πρέπει να διαφωνείτε με την εκ περιτροπής Προεδρία και με την παραμονή έστω και ενός εποίκου!
Δηλαδή να πιστέψω ότι οι φίλοι που γράφουν εναντίον του Νικόλα,θα έγραφαν τα ίδια πράματα εαν στήριζε την πολιτική του κ.Χριστόφια?Αρα λοιπόν το θέμα ότι πολεμάται αγρίως όποιος έχει αντίθετη άποψη.
Φίλοι να προσέξουμε όλοι γιατί οι Τούρκοι μας την έχουν όλους στημένη, εάν μας καταφέρουν να μας διαλύσουν την Κυπριακή Δημοκρατία.
Τότε δεν θα ξεχωρίζουν μεταξύ των διαφόρων απόψεων.Θα μας έχουν όλους στην ίδια μοίρα.Και σκόπιμα δεν ξεχωρίζω τους Τουρκοκύπριους διότι θα είναι,όπως σήμμερα είναι,δυστυχώς, υποχείρια στην θέληση της Τουρκίας.Είναι εδώ που πρέπει όλοι να επικεντρωθούμε πώς επιβιώνουμε του Τούρκικου Κινδύνου.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους και ας χαρούμε και λίγο.Και καλή καρδιά.
πλαστήρα,
Διαφωνούμε με έποικο πρόεδρο, αντιπρόεδρο και γενικά οποιοδήποτε έφερε η τουρκία παράνομα μετά το προδοτικό πραξικόπημα και την εισβολή, ( σε αντίθεση με το Νικόλα)
εποικισμός = έγκλημα πολέμου,
όλοι συμφωνούμε,
γιατί ο τάσος παπαδόπουλος στο εθνικό συμβουλίου ΜΕΤΑ το σχέδιο αναν το 2004 , ΔΕΝ ζητά αλλαγή της πρόνοιας για παραμονή 48 000 +5% ειδικές περιπτώσης ==> περίπου 50 000 εποίκων ? ήταν τόσο αφελής ο τέως πρόεδρος και όλα τα κόμματα που τους διέφυγε? η παίζει κάτι άλλο? το να μην ζητάς να αλλάξει κάτι που έχεις μπροστά σου τσιε εν τόσο σοβαρό ζήτημα εν πάει να πει ότι το αποδέχεσαι?
διαφωτίστε μας...
ακόμα καμιά απάντηση για το ποιος εν λάθος,,,
ο Τάσος που ήθελε ομοσπονδία ή η επιτροπή που δεν θέλει?
Οι επιτρόποι σχολιαζουν όλα τα άλλα εκτός αυτό που τους ρωτάνε:
Συμφωνείτε η όχι με ΕΠΟΙΚΟ ΑΝΤΟΠΡΟΕΔΡΟ?
Ειναι η πρώτη φορά που Ελληνοκύπριος πολιτικός μιλά για να διοικούμαστε από ΕΠΟΙΚΟ.
Τεράστια παραχώρηση και τεράστια η σιωπή από τους ΠΟΝΙΚΟΥΣ,που σου απαντάνε σε όλα εκτός σε αυτό που τους ρωτάς.....
kopelia idete ti ipe to papadopouloui?
AHhahahahahahahaahah
Ahahahahahahahahaha
ahahahahahahahhahaahah
kopelia ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahahkopelia
ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahah
kopelia idete ti ipe to papadopouloui?
AHhahahahahahahaahah
Ahahahahahahahahaha
ahahahahahahahhahaahah
kopelia ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahahkopelia
ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahah
kopelia idete ti ipe to papadopouloui?
AHhahahahahahahaahah
Ahahahahahahahahaha
ahahahahahahahhahaahah
kopelia ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahahkopelia
ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahah
kopelia idete ti ipe to papadopouloui?
AHhahahahahahahaahah
Ahahahahahahahahaha
ahahahahahahahhahaahah
kopelia ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahahkopelia
ekatsete pano.
Anikse antipalo deos.Tzie gia tin akrivia en polla parapano oi potzoi.
Mouhahahhahahahahahah
Rikko erotokrito antropoui ise kai ashimos ise tzie agenis.
Eshis provlima megalo me to akel.
Perastika sou.
Mouhahahahah
etsi VILIAN mes ta xristougenna tzie pou to idalma sas NIKWLAKOI den to perimenete. ashisen ta kolomerka sas.idika esena re rikko!!!!!!!
βρε βλάκα, εμείς δεν είμαστε προσωπολάτρες όπως εσείς τα ρίφια. Στ' αρχίδια μας τι είπε ο νικόλας.
εμείς είμαστε υπεράνω προσώπων και ιδεολογιών.
φάε τον σανό σου παλιοπαπάρα και σκάσε.
παλιορίφι.
Boooobbbyyyyyyy
OUuuuuuuouuuuuuu
Ti kanis trelo agori?
Ti kanis?
OUuuuuuuuuuuOUUUUUUUUUUUU
νομίζω τα άτομα της επιτροπής είναι η μεγαλύτεροι προσωπολάτρες ...
ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ το Χριστοφια...έχουν μπλοκ αφιερωμένο στο ίνδαλμα τους και μέρα νύχτα ασχολούντε και κρέμμοντε από τα χείλη του....
Χωρίς Χριστόφια δεν υπάρχουν...
επίσης νομίζω οι ποιο ευέλικτοι μαθητές είναι επίσης τα άτομα της επιτροπής....
αφού ότι θέλουν απαντούν ( μάλλον ότι συμφέρει) ... ο τσιελεπής είπε "τούτος" για το λυσσαρίδη τσιε βάλαν 3ις αναρτήσεις...
ο Ν. Παπαδόπουλος είπε πως δέχετε ΕΠΟΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ.... η ευέλικτη επιτροπη δεν έβαλε ούτε μια...(επίσης το παρατσούκλι EPOIK LOVER που τώρα δικαιωματικά πρέπει να πάει στο Νικολάκι η ευέλικτοι επιτροπή δεν το αφήνε σε άλλο)...
επίσης η επιτροπή επικαλείτε μέρα διάφωρα σεβαστά επιχειρήματα εναντίον της ομοσπονδίας και λίγο πολυ εβάφτισε όλους όσους την υποστηρίζουν τουρκόσπορους, προδότες, αμερικανόδουλους,....
ο Τάσος Παπαδόπουλλος όμως που υποστήριζε ομοσπονδία με αποκορύφωμα την 8η Ιουλίου, για την ευέλικτη επιτροπή παραμένει εθνοσωτήρας....
ΕΥΕΛΙΚΤΟΙ...ΟΙ ΠΙΟ ΕΥΕΛΙΚΤΟΙ
Καλά, εσείς δεν είστε που κόπτεστε ότι "η καρδιά των εποίκων κτυπά στην Κύπρο";
ΠΟΙΟΣ το είχε πει αυτό; Απο ΠΟΙΟ πολιτικό/κομματικό χώρο; και ΠΟΙΟΣ από το ΔΗΣΑΚΕΛ είχε αντιδράσει όταν λέχθηκε; Κανένας.
Πάμε πάρακάτω.
Αφού λοιπόν η καρδιά των εποίκων κτυπά στην Κύπρο και αφού ΕΣΕΙΣ είστε που δεν βλέπετε ούτε εθνότητες, ούτε τίποτε άλλο παρά μόνο ..."ανθρώπους", ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΝΙΚΟΛΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ;
Αντί να την επικροτείτε, είστε ΚΑΙ ΕΔΩ εναντίον. Πώς γίνεται αυτό;
Τελικά, είστε εναντίον ΙΔΕΩΝ, ή είστε εναντίον ΠΡΟΣΩΠΩΝ;
Για νάστε εναντίον ιδεών, υπάρχουν ορισμένες προϋποθέσεις:
1. Να έχετε ΙΔΕΕΣ. Ιδέες δικές σας ΔΕΝ έχετε.
2. Να έχετε ραχοκοκκαλιά. Ραχοκοκκαλιά ΔΕΝ έχετε. Είστε σαν το τοφού: Είναι μεν της μόδας, αλλά δεν έχει γεύση.
Είστε τα γιουσουφάκια των πολιτικών κομμάτων.
Και κάτι τελευταίο: Αν αύριο σας πούνε τα κομματικά αφεντικά να ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ Νικόλα Παπαδόπουλο επειδή έτσι ή επειδή αλιώς, θα το κάνετε και θα πείτε και ένα τραγούδι. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΚΕΛ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΌ ΤΟ '60 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
Επομένως λίγα λόγια και να σκέφτεστε πριν ανοίγετε το στόμα σας. Το ξέρω ότι η αυτόνομη σκέψη είναι δύσκολο πράγμα, αλλά κάντε μια προσπάθεια. Γίνεται.
Ρ.
Διαβάζουμε από Σημερινή (23/12):
«Ερωτηθείς αν η οικογένεια έχει θέσει θέμα τρομοκρατικής ενέργειας και για το πώς η Αστυνομία αντιμετωπίζει ένα τέτοιο ενδεχόμενο, ο Αρχηγός ανέφερε πως δεν τέθηκε ποτέ ενώπιον της Αστυνομίας ένα τέτοιο ενδεχόμενο.»
Στη συνέχεια ο αρχηγός ανέφερε:
«Οι Αρχές, αλλά και η οικογένεια δεν αποκλείουν κανένα ενδεχόμενο.»
Πώς γίνεται αρχηγέ μου την ώρα που δηλώνεις ότι δεν αποκλείεις κανένα ενδεχόμενο, να λες επίσης ότι δεν έχεις θέσει έστω την πιθανότητα για τρομοκρατική ενέργεια;
Ρ.
ρήγα
εσύ με την αυτόνομη σκέψη ... πέ μας τελικά ...
ΠΟΙΟΣ είναι λάθος ...
α) Η επιτροπή και εσύ που είσαστε εναντίον τις ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ...και των εποίκων...
β) Ο Τάσος που ήταν υπέρ της ομοσπονδίας...και ήταν και οκ με την παραμονή 48 000 και πλέον εποίκων ( γιαυτό δεν ζήτησε την αλλαγή στη κωσικοποίηση του 2004...μετά το σχέδιο αναν)
απάντα ...γίνεται...
Όταν ο Νηκώλας λέει ότι δέχεται έποικο αντιπρόεδρο, πόσους είναι έτοιμος να δεκτεί για να μπορούν να τον εκλέγουν;
Να απαντήσω αφού γίνεται.
Μετά τις 24 Απριλίου του 2004, το "σχέδιο Ανάν" μετατράπηκε σε "πτώμα Ανάν." Ο λαός το απέρριψε ολόκληρο, όχι το μισό, όχι μερικές προτάσεις, όχι μερικές πρόνοιες. Ολόκληρο. ΑΥΤΗΝ ακριβώς την έννοια έχουν τα δημοψηφίσματα.
Ο Τάσος Παπαδόπουλος ήταν υπέρ μιας λύσης που --ανεξάρτητα με το όνομα της-- θα είχε ένα περιεχόμενο σωστό, όπου το "σωστό" έχει να κάνει με πολλές πρόνοιες όπως λειτουργικότητα, βιωσιμότητα, κλπ.
Ας υπάρξει κάποιο σχέδιο με σωστό περιεχόμενο και ονομάστε το και "Τσελεπή" αν θέλετε.
Η έννοια της 'ομοσπονδίας' είναι πολύ γενική και μάλλον αόριστη. Η ομοσπονδία των ΗΠΑ, του Καναδά και της πρώην Γιουγκοσλαβίας π.χ. είναι πολύ πολύ διαφορετικές. Η διζωνικότητα (βασισμένη σε εθνικούς διαχωρισμούς) και οι πρόνοιες που προνοούν τα σχέδια της ΔΔΟ για την Κύπρο (αναφέρομαι σ'αυτά που έχουμε δει ως τώρα) είναι απαράδεκτα.
Ρ.
Ο κύριος ή κυρία ανώνυμος ή ανώνυμη που έστειλε μήνυμα στις 3.21μμ (23/12/2009) έχει τα κότσια να μας το και το όνομά του/της; Όχι για τίποτα άλλο, αλλά για να δείξει ότι έχει το θάρρος της γνώμης του/της. Διότι η ανωνυμία στα ιστολόγια υπάρχει για να προστατεύει την ελευθερία της έκφρασης και όχι την κατάχρησή της από τους ιστολογούντες. Σίγουρα δεν υπάρχει για να καλύπτει την αχρειότητα και την δειλία. Όποιος/α και να είναι καλά κάνει να απολογηθεί και να σιωπήσει ή να αποκαλύψει την ταυτότητα και να είναι ανοικτός/ή σε κριτική.
Ας κάνω, επίσης, μια έκκληση σε φίλους και εχθρούς. Ας αφήσουν τον Τάσσο Παπαδόπουλο ήσυχο. Τουλάχιστον αυτές τις μέρες. Δεν ταιριάζει σε Κυπραίους αυτή η καλυμμένη στην ανωνυμία κανιβαλική αγριότητα. Δεν τιμά κανένα μας.
Δυστυχώς εν απάντησες...
αφου η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ δεν είναι ταπέλα...έχει ουσία τσιε πολλά συγκεκριμένη μάλιστα...
τσιε αν δεχτούμε τούτο που λέεις ότι εν 'αόριστη' παει να πει πως υπάρχει τσιε μια 'ορισμένη' μορφή η ένα εύρως 'ορισμένων' μορφών ομοσπονδίας που είναι τσιε βιώσιμη τσιε λειτουργική....
ο ΛΑΟΣ απέριψε τσιε καλά έκαμε το σχεδιο ΑΝΑΝ ... ΜΟΝΟ για τούτο είμαστε σίγουροι.... το ΑΝΑΝ ήταν μια κακή μορφή ομοσπονδίας...τσιε το κυπριακό άρα τσιε ένα σχέδιο ένε θέμα μόνο οσπονδία η μη....άρα δεν μπορεί κανένας να ισχυριστεί ότι ο ΛΑΟΣ απέριψε την ομοσπονδία σαν βάση...εξ άλλου ο πιο συνεπής υποστηρικτής της ο Δ.Χριστόφιας εξελέγει τσιε στην εξουσία με σύνθημα την ομοσπονδία...
αλλά εσείς με την "αυτόνομη" και ευέλικτη σκέψη όποτε εν να προπαγανδίσετε εναντίον της ομοσπονδίας θυμάστε τσιε την ουσία...όποτε κληθείτε να απολογηθείτε για τα διάφορα πολιτικά πρόσωπα που προβάλετε αρκέυκετε τις αερολογίες για να μεν βάλουμε ταπέλες στη λύση κ.τ.λ. .... σε λίο ενα μας πείτε τσιε για ευρωπαϊκή λύση...
θυμίζετε μου κάτι ξανθές πρωτοπόρες που συγχύζουντε αμαν ενα μιλήσουν για κάτι άλλο εκτός που πάρτουθκια...
ξαναρωτώ .... Ο ΤΑΣΟΣ ΗΘΕΛΕ ΔΙΖΩΝΙΚΗ ΔΙΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ....ΕΝ ΟΡΟΣ ΜΕ ΠΕΡΙΕΧΩΜΕΝΟ τουτος ΔΕΝ είναι ταπέλλα....
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ και Ο ΡΗΓΑΣ εχει παμπολες τοποθετήσεις εναντίον τις ΔΔ ομοσπονδίας κ.τ.λ. . ...
τσιε οι δκιο σωστοί....
δεν γίνεται
Ο Ρήγας έμεινε μόνο Ρο με τελεία – Ρ.; Έσυρε στο πλύμμαν;
Όποιος καταφέρει και βρει τη σχέση του τίτλου του post, των φωτογραφιών κι των σχόλίων κάτω απ’ αυτές με το περιεχόμενο του κειμένου, κερδίζει έναν ... αστέρι!
Α, ρε ΑΡΚΑΣ, από την Πόλη έρχεσαι και στην κορφή κανέλλα!
Έβλεπα απόψε τις ειδήσεις του ΜΠΑΙ-ΡΙΚ σήμερα και πραγματικά θαύμασα την Γκαιμπελική νοοτροπία τους.
Έρχονται οι νενέκοι να μας παριστάνουν τους πατριώτες ότι δεν θέλουν έποικο Αντιπροεδρο. Κατ' αρχάς ποιος ξέρει (ή μήπως ξέρει;) πόσοι έποικοι θα μείνουν. Άμα ο βλάκας ο Ευέλικτος έριξε την πρόταση από αέρος πριν καν κάτσει στο τραπέζι των συνομιλιών οι Τούρκοι σίγουρα θα του οιάσουν τον κώλο 100%.
Ύστερα ποιος θα μπορεί να ελέγξει αν ο εκλεκτός των Τούρκων δεν θα είναι εξ Ανατολίας.
Όσο για το τι δέχομαι εγώ, πιστεύω στο ένας άνθρωπος μία ψήφος. Και δεν θέλω ούτε Τουρκοκύπριο ούτε Τουρκότουρκο Πρόεδρο ή Αντιπροεδρο.
kopelia ekatsete pano.
Oti tzie na pite en sozeste.
Oi re
HRISTOUGENNIATIKO DORO BY NHKWLAS
aHAHAHAHHAHAHAMOUUUUUUUUUUUUUUUUGHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
MOUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHA
ΑΚΕΛ, Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ. ΠΑΡΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΑ:
- Ο Χριστόφιας συμφώνησε με τον Μπράουν να παραμείνουν οι Βάσεις.
- Ο Υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ Κόλιν Πάουελ πήρε τηλέφωνο τον Χριστόφια τον Απρίλη του 2004 για να παρακάμψει τον Τάσσο Παπαδόπουλο
- Ο Βρετανός πρωθυπουργός γράφει πρωτοσέλιδα άρθρα στην Χαραυγή
- Η Τουρκία πανηγυρίζει για την μη-επιβολή κυρώσεων τον Δεκέμβρη του 2009. Η μόνη εφημερίδα που πανηγύρισε στις ελεύθερες περιοχές ήταν η Χαραυγή
- Ο Ανδρέας Χρίστου τον Οκτώβρη του 2009 παρεβρέθη στα εγκαίνια των γραφείων γνωστού υπουργού του πραξικοπήματος στη Λεμεσό
- Μετά το πραξικόπημα στις 15 Ιουλίου 1974 οι ΑΚΕΛικοί κερνούσαν τους χουντικούς αξιωματικούς γλυκό καρυδάκι
- Οι ηγεσία του ΑΚΕΛ δεν αντιτάχθηκε στην Χούντα και δεν προετοίμασε αντίσταση κατά το πραξικόπημα
- Η ΚΥΠ και η Επαγρύπνηση συντηρούν το ΕΛΑΜ και την Χρυσή Αυγή
- Οι υποστηρικτές της ΕΟΚΑ Β Αναστασιάδης, Πουργουρίδης, Χάσικος στηρίζουν φανατικά Χριστόφια
- Το ΑΚΕΛ υποστηρίζει ρατσιστική λύση του Κυπριακού στη βάση ζωνών, όπως έκανε η ναζιστική Γερμανία και οι Λευκοί στην Ν.Αφρική
- Το ΑΚΕΛ στηρίζει νεοφιλελεύθερες, αντεργατικές πολιτικές
- Ο Γρηγόρης Φωτεινός του ΑΚΕΛ απαιτεί να τιμωρηθεί συλλήβδην ο λαός για τα εγκλήματα της ΕΟΚΑ Β, όπως κάνει δηλαδή το Ισραήλ εναντίον των Παλαιστινίων
- Το ΑΚΕΛ βρίζει το Χριστόφιας-Watch, το μόνο δημοκρατικό μπλογκ που αντιδρά στις φασιστικές-λογοκριτικές μεθόδους στο διαδίκτυο, όπως αυτές του αρχιλογοκριτή ΛεξιΠένητα
- Ο φιλοκαθεστωτικός τύπος, ακολουθώντας την γραμμή που πρώτος έθεσε ο Μιχάλης Μιχαήλ (δημοσιογράφος Αστρα) αφήνουν να νοηθεί πως η ίδια η οικογένεια του Τάσσου ευθύνεται για την κλοπή της σορού του, με σκοπό να καλύψουν ενδεχομένως πράξεις ξένων μυστικών υπηρεσιών και να ασκήσουν ψυχολογικό πόλεμο στην οικογένεια και στους οπαδούς του ΟΧΙ
- Ο Χριστόφια θεωρεί πως η κλοπή της σορού του Τάσσου δεν έγινε από τουρκικές μυστικές υπηρεσίες, πράγμα που λέει και ο Ντενκτάς
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΒΟΟΥΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ.
ΞΥΠΝΑΤΕ.
Ο προσφάτως μετονομασθείς σε: "Εκείνος που δέχεται Τούρκον έποικο για αντιπρόεδρο", έτσι πρέπει να αναφέρεται πλέον στα ιστολόγια.
Ακούσατε τα νέα;
Η ΕΔΟΝ ενοχλείται που τα μέλη της αποκαλούνται ΕΔΟΝΟΠΟΥΛΛΑ! Προτιμούν τα πρόβατα;
Η Τσεχία θα κηρύξει το ΚΚ της παράνομο και θυμώνει το AKEL.
Ο Ν.Παπαδόπουλος, μιλούσε -και το διευκρίνισε αυτό- τι θα γίνει σε μια λύση όπως ο Χριστόφιας την αποδέχεται, με 50,000 εποίκους.
Βεβαίως και δεν είπε ότι δέχεται έποικο αντιπρόεδρο. Μάλιστα σήμερα, το διευκρίνισε και δημόσια, μετά την προβοκάτσια του ΠΟΛΙΤΗ και της Χαραυγής. Λέγοντας ότι δε δέχεται εποίκους στην Κύπρο.
Αφού το διευκρίνισε, γιατί επιμένει ο Χριστόφιας και ο Άντρος να του φορτώνουν κάτι που δεν είπε; Πόσο χυδαίοι μπορεί να είναι;
Οι μετρ των υποχωρήσεων, γιατί μέμφονται άλλους;
Αυτό που έγινε δείχνει και τη νοοτροπία ορισμένων.
Που τα κολαουζάκια τους βγαίνουν βόλτα κι εδώ και λεν τις μαλακίες τους ότι δήθεν "Ο Νικόλας δέχεται έποικο αντιπρόεδρο".
oh my god! den sas emathen kanenas pos syzita o kosmos? Eisasten pathetic.
να ρωτησω κατι οσους ειναι εναντιον της λυσης που μας δινουν?εζησε καποιος απο εσας σε διζωνικη δικοινοτικη ομοσπονδια?αφηστε το να περασει να το δοκιμασουμε και αν δεν μας συμφερει αλλασσουμε το σιορ.που ειναι το προβλημα σας?εκτος αν σπουδασατε πολιτικες επιστημες σαν τον χριστοφιοπουρεκκο και ξερετε.τι λυση θελετε?διχοτομηση?η την αστεια ενωση με την ελλαδα που συνιστα καταλυση του κρατους που ζειτε?
ΔΥΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ:
1. ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΕΝΩΣΗ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΗΤΡΙΚΑ ΣΤΕΪΤΣ
2. ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΝΙΣΤΩΝΤΩΝ ΣΤΕΪΤΣ
Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΠΑΛΙΟΦΑΣΙΣΤΕΣ.
>ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΚΡΑΤΟΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ<
Συγχαρητήρια στον Τουμάζο Τσιελεπή από το ΦΑΣΙ.Κ.Κ.
Ο οχλοδημοκρατισμός, ο ενιαιοκρατισμός και τα λυσσαριδικά "εξαπτέρυγα του Μούσκου" δεν θα περάσουν!
Συμπαράσταση στον Πρόεδρο Χριστόφια και στον αγώνα του για διζωνικό απαρτχάιντ.
Kıbrıs'ta FAŞI.K.K. Engellenemez
Τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει το ΦΑΣΙ.Κ.Κ. στην Κύπρο
Γραμματεία Τύπου, Διαφωτισμού και Ενημέρωσης
http://fasikk.blogspot.com/
Επειδή κάποιοι εμάθαν να δικαιλογούν τα πάντα, ακόμα τζαι τις πατάτες ανθρώπων που υποστηρίζουν.
Τζιαι επειδή εμίλησεν ο Συλλούρης για προβοκάτσιες κάποιοι πιάννουν το τζιαι πιππιλλούν το.
Έτο δαμαί τι ελέχθηκε τζιαι ο καθένας ας φκάλει τα συμπεράσματα του:
«Τάκης Χατζηγεωργίου: «Επειδή υπάρχει συχνή αναφορά ότι αυτή η διαδικασία θα οδηγήσει στην εκλογή προέδρου Τούρκου έποικου και νομίζω ότι αυτό είναι μία προσπάθεια τρομοκράτησης του κόσμου, επειδή πιστεύω ότι αυτή η πιθανότητα δεν υπάρχει, επειδή ακριβώς υπάρχει η στάθμιση, θέλω να πω δυο λόγια: Αν υποθέσουμε ότι επικρατούσε η θέση του ΔΗΚΟ ότι ο Τ/Κ έπρεπε να είναι μόνο αντιπρόεδρος και εξέλεγαν μόνο οι Τ/Κ τον δικό τους που θα ήταν πάντοτε αντιπρόεδρος, αυτό θα οδηγούσε πάρα πολύ πιθανόν σε αυτό που φοβάται (σ.σ. ο κ. Παπαδόπουλος). Να εκλεγόταν Τούρκος έποικος ως μόνιμος αντιπρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας».
Νικόλας Παπαδόπουλος: «Ναι, θα δεχόμουν. Πρόεδρο δεν δέχομαι. Με εκτελεστική εξουσία, όμως».
Τάκης Χατζηγεωργίου: «Προσέξτε τι είπε. Να είναι Τούρκος έποικος αντιπρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας. Μόλις το έχει πει. Εγώ δεν δέχομαι(...)»
Νικόλας Παπαδόπουλος: «Τι σημαίνει δεν δέχεσαι; Δεν είσαι εσύ που θα διαλέξεις».
Τάκης Χατζηγεωργίου: «(...)Η στάθμιση αποκλείει την πιθανότητα Ελληνοκύπριος να ψηφίσει έποικο για να εκλεγεί πρόεδρος ή αντιπρόεδρος. Όμως, ο κ. Παπαδόπουλος, μόλις το έχει πει, δέχεται αντιπρόεδρο Τούρκο έποικο».
Νικόλας Παπαδόπουλος: «Ναι, αν θα είναι πρόεδρος Ε/Κ...»
Τάκης Χατζηγεωργίου: «Ωραία! Είδατε; Εγώ δεν δέχομαι όμως. Δεν δέχομαι Τούρκο έποικο. Και πιστεύω ότι η στάθμιση αποκλείει την πιθανότητα...».
Νικόλας Παπαδόπουλος:« Μα πώς δεν δέχεσαι Τάκη ,αφού εσείς αφήσατε πενήντα χιλιάδες τουλάχιστον - εγώ λέω θα είναι περισσότεροι - και με τον τρόπο που θα ψηφίζουν υπάρχει και το ενδεχόμενο να εκλεγεί και έποικος;».
Τάκης Χατζηγεωργίου: «Σας απαντώ. Με τη στάθμιση, εάν δεν ψηφίσουν οι Ε/Κ, δεν μπορεί να γίνει αυτό. Και μην μου πείτε ότι υπάρχει Ελληνοκύπριος - εκτός από εσάς που μόλις το είπατε τώρα - που θα ψηφίσει έποικο Τούρκο για να γίνει πρόεδρος ή αντιπρόεδρος».
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=918634&-V=articles
Α! Τζιαι πού είσαι ΕΔΕΚ Η.Β.: Περαστικάάάάά
Η ομοσπονδία που πραγματεύεται ο Ευέλικτος είναι πάνω σε Εθνοτικό διαχωρισμό των κρατιδίων. Όπως ήταν και η Γιουγκοσλαβία, η οποία δυαλύθηκε μέσα σε ποταμούς αίματος. Κάπως έτσι θα καταντήσουμε και εμείς με την εξής διαφορά: Η Τουρκία από πάνω μας θα καραδοκεί...
Πολύ ευέλικτοι οι Ποντικοί που κινούνται εδώ μέσα.
Είπεν ξεκάθαρα ο τύπος ότι δέχεται για αντιπρόεδρο Τούρκο, και ΕΠΟΙΚΟ μάλιστα (δηλαδή εγκληματία πολέμου) και κανείς από τους Ποντικούς δεν τον καταδίκασε.
Μήπως είναι με ΤΟΥΡΚΟ ΕΠΟΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ που εννοείται εσείς λύση με σωστό περιεχόμενο?
Απαιτούμε κυβέρνηση συνεργασίας ΦΑΣΙΚΚ-ΔΗΣΑΚΕΛ με υπηρεσιακό πρόεδρο τον Τουμάζο Τσιελεπή για να τσιμεντώσουμε πέραν των 50,000 εποίκων: για να έχουμε ΚΑΙ Πρόεδρο ΚΑΙ Αντιπρόεδρο ΕΠΟΙΚΟ!
Πολύ ευέλικτοι οι Ποντικοί που κινούνται εδώ μέσα.
Είπεν ξεκάθαρα ο τύπος ότι δέχεται για αντιπρόεδρο Τούρκο, και ΕΠΟΙΚΟ μάλιστα (δηλαδή εγκληματία πολέμου) και κανείς από τους Ποντικούς δεν τον καταδίκασε.
Μήπως είναι με ΤΟΥΡΚΟ ΕΠΟΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ που εννοείτε εσείς λύση με σωστό περιεχόμενο?
Από Φιλελεύθερο (24/12):
"Ο κ. Παπαδόπουλος σε γραπτή δήλωσή του, τονίζει ότι δεν επιθυμεί την παραμονή ούτε ενός εποίκου στην Κύπρο και δεν προτιμά να δει έποικο σε οποιοδήποτε αξίωμα."
Ό,τι και να είχε λεχθεί σε τηλεοπτική (;) συζήτηση, αφού το ξεκαθαρίζει και μάλιστα με γραπτή δήλωση, το ζήτημα πρέπει πλέον να θεωρείται λήξαν.
Ρ.
Ρήγα μα περιπαίζεις μας?
Ήταν φυσικό επόμενο να καλύψει τη γκάφα του. Οι χθεσινές του δηλώσεις ητανε ξεκάθαρες. Μόνο ένας βλάκας δεν θα έκανε διόρθωση.
Ο δικηγόρος του ΝΙΚΟΛΑ, ο ποντικός Ρήγας, δεν έχει το θάρρος να πει ότι είναι απαράδεκτη υποχώρηση η λύση του Τουρκου, έποικου μάλισταμ αντιπροέδρου. Και ότι είναι απαράδεκτος αυτός που έκανε αυτή την υποχώρηση
Βρε Εδονόπουλλα,
Γιατί ΕΣΑΣ να σας ενοχλεί έποικος σε πολιτειακό αξίωμα; Μόλις τώρα θυμηθήκατε ότι ο /εποικισμός/ είναι ΕΓΚΛΗΜΑ; Μέχρι χθες άλλα μας λέγατε. Αφού ΕΣΕΙΣ τους δέχεστε να μείνουν, τί θέλετε δηλαδή; Να μην έχουν το δικαίωμα να εκλέγονται σε αξιώματα;
Όταν εμείς λέμε /κανένας έποικιος να μην μείνει/, εσείς μας λέτε ΦΑΣΙΣΤΕΣ και διάφορα άλλα χαζά. Ο Νικόλας, ό,τι και να είπε ή να μην είπε απο την τηλεοπτική συζήτηση, το ξεκαθάρισε.
ΕΣΕΙΣ, δεν έχετε ξεκαθαρίσει ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.
>>>ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΟΙΚΟΥΣ, ΝΑΙ Η ΟΧΙ;<<<
** Αν ΝΑΙ, τους θέλετε να έχουν τα ΙΔΙΑ δικαιώματα με τους Τ/Κ, ΝΑΙ Η ΟΧΙ; Αν /ναι/ επομένως θα έχουν το /δικαίωμα/ να εκλέγονται και να εκλέγουν. Αν /όχι/, τότε τί ακριβώς έχετε υπ'όψην; Να μείνουν, αλλά μόνο για να πλένουν πιάτα;
** Αν ΟΧΙ, τότε να που συμφωνούμε.
Βάλτε τα στο τραπέζι, κάντε την αριθμητική και αν και όταν βγάλετε άκρη, τα ξαναλέμε.
Διότι πολύ μπερδεμένα τα έχετε στο μυαλό σας και πολύ μπερδεμένα μας τα λέτε.
Ρ.
Βρε ΗΛΙΘΙΟ εδονοΠΟΥΛΛΟ 12:58, διάβαζε ΟΛΑ που έγραψα και θα βρεις εκεί που λέω ότι ΑΝ έγινε τέτοια δήλωση τότε είναι ατυχής.
Σας έσβησαν την λάμπα και κρυώνετε και τα έχετε χάσει.
Εγώ ρώτησα κάποια πράματα. Μπορεί κάποιο εδονόΠΟΥΛΛΟ να μας απαντήσει;
Ρ.
Ρήγα
Η θεση του ΝΙΚΟΛΑ είναι ότι δέχεται Τούρκο εγκληματία πολεμου για αντιπρόεδρο. Είναι κρίμα που φοβάσαι να καταδικάσεις αυτη τη θέση.
ΗΛΙΘΙΑ εδονόΠΟΥΛΛΑ κο-κο-κο...
switch-off ....Μπρρρρρ
switch-on
switch-off ....Μπρρρρ
switch-on
switch-off ....Μπρρρρ
Περιένω απαντήσεις για αυτά που έχω ρωτήσει.
ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΙΚΟΥΣ.
ΑΝΑΜΈΝΩ.
Διαφορετικά... switch-off.. Μπρρρ
Ρ.
Ρήγα
Τα ερωτήματα που θέτεις είναι προβοκατόρικα.
Πες εσύ με ποια πολιτική θα αποτραπεί το πολύ πιθανό σενάριο οι έποικοι να ανέλθουν σε δύο εκατομύρια σε 15 χρόνια.
Πες με ποια πολιτική θα φύγουν τα Τουρκικα στρατεύματα.
Όχι το τι λένε οι άλλοι να μας πεις. Τη δική σου θεση θελουμε.
Όποιος γνωρίει ΕΛΛΗΝΙΚΑ μπορεί να διαβάσει τί έγραψα: ΑΤΥΧΗΣ (αν όντως έτσι λέχθηκε).
Στα Τούρκικα "şanssız" για να το καταλάβουν και τα εδονόΠΟΥΛΛΑ. Κο-κο-κο...
Ρ.
Του Αρχι Ποντικου Ρήγα, θα του κοπεί ο μισθός αν πει για τον ΠΑΠΑ του τον κυριο που θέλει έποικο αντιπρόεδρο.
Δείξτε λίγη κατανόηση ρε κοπέλλια
Νικόλας Παπαδόπουλος: «Ναι, θα δεχόμουν. Πρόεδρο δεν δέχομαι. Με εκτελεστική εξουσία, όμως».
Τάκης Χατζηγεωργίου: «Προσέξτε τι είπε. Να είναι Τούρκος έποικος αντιπρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας. Μόλις το έχει πει. Εγώ δεν δέχομαι(...)»
Νικόλας Παπαδόπουλος: «Τι σημαίνει δεν δέχεσαι; Δεν είσαι εσύ που θα διαλέξεις».
Τάκης Χατζηγεωργίου: «(...)Η στάθμιση αποκλείει την πιθανότητα Ελληνοκύπριος να ψηφίσει έποικο για να εκλεγεί πρόεδρος ή αντιπρόεδρος. Όμως, ο κ. Παπαδόπουλος, μόλις το έχει πει, δέχεται αντιπρόεδρο Τούρκο έποικο».
Νικόλας Παπαδόπουλος: «Ναι, αν θα είναι πρόεδρος Ε/Κ...»
Τάκης Χατζηγεωργίου: «Προσέξτε τι είπε. Να είναι Τούρκος έποικος αντιπρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας. Μόλις το έχει πει. Εγώ δεν δέχομαι(...)»
Νικόλας Παπαδόπουλος: «Τι σημαίνει δεν δέχεσαι; Δεν είσαι εσύ που θα διαλέξεις».
Μάλιστα.
ΜΟΥΓΚΑ!
Βρε καλά σας λένε οι αποελίστες ότι είστε λαγουδάκια.
Ρ.
Νικόλας Παπαδόπουλος: «Τι σημαίνει δεν δέχεσαι; Δεν είσαι εσύ που θα διαλέξεις».
Του Αρχι Ποντικου Ρήγα, θα του κοπεί ο μισθός αν πει για τον ΠΑΠΑ του τον κυριο που θέλει έποικο αντιπρόεδρο.
Δείξτε λίγη κατανόηση ρε κοπέλλια
Βρε λαγουδάκια,
Είδατε λάμπα αναμένη και μαζευτήκατε;
Πάμε λοιπόν χαλαρά: Μπορεί κάποιος να καταλάβει το πιο κάτω;
Δίνω ένα καρότο σε όποιον μπορεί να το διαβάσει και να το καταλάβει και να μας το πει με δικά του λόγια:
Γιατί ΕΣΑΣ να σας ενοχλεί έποικος σε πολιτειακό αξίωμα; Μόλις τώρα θυμηθήκατε ότι ο /εποικισμός/ είναι ΕΓΚΛΗΜΑ; Μέχρι χθες άλλα μας λέγατε. Αφού ΕΣΕΙΣ τους δέχεστε να μείνουν, τί θέλετε δηλαδή; Να μην έχουν το δικαίωμα να εκλέγονται σε αξιώματα;
Όταν εμείς λέμε /κανένας έποικιος να μην μείνει/, εσείς μας λέτε ΦΑΣΙΣΤΕΣ και διάφορα άλλα χαζά. Ο Νικόλας, ό,τι και να είπε ή να μην είπε απο την τηλεοπτική συζήτηση, το ξεκαθάρισε.
ΕΣΕΙΣ, δεν έχετε ξεκαθαρίσει ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.
>>>ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΟΙΚΟΥΣ, ΝΑΙ Η ΟΧΙ;<<<
** Αν ΝΑΙ, τους θέλετε να έχουν τα ΙΔΙΑ δικαιώματα με τους Τ/Κ, ΝΑΙ Η ΟΧΙ; Αν /ναι/ επομένως θα έχουν το /δικαίωμα/ να εκλέγονται και να εκλέγουν. Αν /όχι/, τότε τί ακριβώς έχετε υπ'όψην; Να μείνουν, αλλά μόνο για να πλένουν πιάτα;
** Αν ΟΧΙ, τότε να που συμφωνούμε.
Ρ.
Νικόλας Παπαδόπουλος: «Τι σημαίνει δεν δέχεσαι; Δεν είσαι εσύ που θα διαλέξεις».
Τάδε έφη Ρήγας ο ασβεστοφόρος!
Ο συνήγορος εκείνου που δέχεται για αντιπρόεδρο της Κύπρου Τούρκον έποικο.
Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΥΛΙΚΤΕ ΠΟΝΤΙΚΕ
Νικόλας Παπαδόπουλος: «Τι σημαίνει δεν δέχεσαι; Δεν είσαι εσύ που θα διαλέξεις».
Θα του κόψει το μισθό........για αυτό δεν μπορεί να καταδικάσει
Λαγουδάκια,
Το θλιβερό, αυτό που αποδεικνύεται καθημερινά με αυτά που λέτε, είναι που δεν έχετε ΙΔΕΑ τί προνοούν τα σχέδια λύδης που σας σερβίρουν τα αφεντικά σας. Και δεν έχετε ΙΔΕΑ τί προνοούν όλα αυτά που εσείς οι ίδιοι ισχυρίζεστε.
Και μια μέρα, αν γίνει ΔΔΟ, κάποιοι θα ξυπνήσετε και θα ψάχνετε το ΛΑΘΟΣ... Τότε όμως θάναι πολύ αργά.
Μην απαντήσετε τις ερωτήσεις μου αφού δεν θέλετε. Ρίξτε όμως μια ματιά σ'αυτά που σας ρωτώ.
Ρ.
Άκουσα τον βουλευτή Ρίκκον Ερωτοκρίτου να λέει ότι στο παρόν μπλοκ γράφει και ο ίδιος.
Το είπε στην βουλή των αντιπροσώπων κατά την τελευταία μέρα συζήτησης των προϋπολογισμών. Τον έδειχνε η τηλεόραση σε απευθείας μετάδοση! Αν κατάλαβα καλά μάλλον θα είναι και μέλος της επιτροπής του "Χριστόφιας watch". Θα ήθελα πολύ να τον παρακολουθήσω αλλά δεν ξέρω το ψευδώνυμο του. Θα ήθελα επίσης να μου λύσει και κάποιες απορίες μου όπως: Γιατί γράφει με ψευδώνυμο;
Ανέμενα να γράφει επώνυμα! Ένας βουλευτής ! ! !
Μπορεί να μου απαντήσει επώνυμα παρακαλώ;
Ευχαριστώ.
ΡΗΓΑ
Ο ΠΡΩΤΟΜΑΣΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΔΙΖΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΙΝΩΤΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΞΕΡΕΙς ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝΕ ΕΤΣΙ? Ο ΤΑΣΣΟΣ
πριν 2 ώρες συζητούσα με τον Φτωχόπουλο και συμφωνήσαμε στο εξής:
δεν μας νοιάζουν τα πρόσωπα. Στον αγώνα μας για την συντριβή των φασιστικών σχεδίων σας, θα βρείτε μπροστά σας τον ΛΑΟ ρε κουφάλες.
τον ΛΑΟ, τον Έλληνα της Κύπρου, όχι τους καιροσκόπους πολιτικούς.
σαν άξιοι μαλθακοί που είστε, κάθεστε και παίζετε με τις λέξεις.
Έχετε τρομοκρατηθεί. Διότι ξέρετε πολύ καλά πως για ακόμη μια φορά θα πιάσετε τον Μίτα που τ' αυτιά.
Γι' αυτό και τ' αφεντικά σας της Ν.Τ.Π. πιέζουν η λύση να μην περάσει από δημοψήφισμα.
Όση προπαγάνδα κι αν κάνει το κόμμα, θα μας βρείτε μπροστά σας.
Διότι η Κύπρος ανήκει σ' εκείνους που έχουν μέσα τους τους μοναδικούς ήρωες που έβγαλε ετούτος ο τόπος.
Εσείς δεν πιστεύετε σε τίποτα. Περιφέρετε σε μπλουζάκια τον Τσε, χωρίς, ρε πανάθλιοι, να έχετε να επιδείξετε κάποιον αγώνα.
Καπιταλιστικές κι άψυχες κοκκινοσκουφίτσες είστε, και τρέμετε.
Θα συντριβείτε και τα γέλια μας άθλιοι θα σας κουφάνουν τ' αυτιά.
και μετά...
... κάθε ποντικός στην τρύπα του
Ανύπαρκτοι
Ανώνυμε 1:29:
Λάθος!
Για ελληνοτουρκική ομοσπονδία (και για την Κύπρο), ο πρώτος θεωρητικός ήταν ο Ελληνοκαναδός ακαδημαϊκός (Τουρκολόγος και Διεθνολόγος) Δημήτρης Κιτσίκης. Ο οποίος ζει ακόμα και βρίσκεται στο παν-μιο του Waterloo στο Οντάριο του Καναδά. Για ομοσπονδία στην Κύπρο μίλησε επίσης και **Γεώργιος** Παπαδόπουλος, ο ηγέτης της χούντας.
Η Βρεττανία δήλωσε ότι επιθυμεί διεύρυνση της ΕΕ με ένταξη της Τουρκίας. Στη δήλωση αντέδρασαν ΔΗΚΟ-ΕΔΕΚ.
Φυσικά το κομμουνιστικό AKEL δεν έχει πρόβλημα. Γιατί νάχει;
ΠΟΙΟΣ όμως όρμησε σαν πηδηκτούλα χαζοχαρούμενη cheerleader να υποστηρίξει και να δικαιολογήσει το Βρεττανικό καθεστώς;
Ο Ευέλικτος ο μέγας αριστε-ροζ.
Γκιβ μι α Γιού !
Γκιβ μι α Κέυ !
Γιού - Κέυ !
Γιού - Κέυ !
Και μετά τα εδονόΠΟΥΛΛΑ ισχυρίζονται ότι έχουν τάχα πρόβλημα με Τούρκο αντιπρόεδρο στο μέλλον.
Εδώ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΗΜΕΡΑ, ο αντιπρόεδρος του μέλλοντος τους μάρανε.
Ούτε για την Αίγια Φούξια δεν κάνει ο Χριστόφιας.
Ούτε για την Αίγια Φούξια.
Ευτυχώς τώρα με την εν'αλλάξ προεδρία, ο επόμενος πρόεδρος θα πρέπει νάναι Έλληνας, σωστά;
Ρ.
Ρήγα μου σόρρυ αλλά σήμερα με εκπλήσσεις.
Θα μπορούσες όμορφα και ωραία να πεις ότι ο νικόλας έκαμε τραγικό λάθος και ότι δεν συμφωνείς μαζί του και το θέμα θα ήταν λήξαν.
Το πρόβλημα βέβαια είναι ότι εσείς οι λεγόμενοι αντιομοσπονδιακοί εν μπορείτε να ξεχωρίσετε τους συμμάχους σας. Γιατί στο ηλίθιο μυαλό σας ο κόσμος εν μοιρασμένος σε νενέκους και αντιστασιακούς, όπου όλοι οι νενέκοι εν προδότες και όλοι οι αντιστασιακοί εν πατριώτες. Πράμα το οποίο εν βλακεία και παγίδα για εσάς γιατί που την μιαν πρέπει να χρειάζεται να δικαιολογείτε οποιαδήποτε ανοησία λαλεί ο κάθε αντιομοσπονδιακός, τζαι που την άλλη χρησιμοποιείτε οποιαδήποτε ανοησία πει ενας ομοσπονδιακός για να κατηγορήσετε τους ομοσπονδιακούς. Έννεν σωστά που τα λαλώ? Έννεν γι'αυτο που εν πορίφκετε τον Λυσσαρίδη και τον Νικόλα? Έννεν γιαυτό που όταν οποιοσδήποτε διατυπώσει ομοσπονδιακά επιχειρήματα γίνεται αμέσως "Εδονόπουλο"?.
Άνθρωπε μου είμαι θετικός προς την ομοσπονδία και ΠΟΤΕ δεν ήμουν εδονόπουλο, ούτε συναγερμικός είμαι ούτε οτιδήποτε άλλο. Και γι'αυτόν και δεν μου χρειάζεται να υπερασπίσω κανένα ακελικό ή συναγερμικό νενέκο γιατί πολύ απλά δεν είμαι σε ένα φανταστικό μέτωπο.
Έλα όμως που έχει ο καιρός γυρίσματα τζαι τζιαμέ που εσιέσετε εννά τζοιμηθήτε τωρά. Γιατί μόνοι σας εμπήκετε σε τούτην την πλάνη που εν μπορείτε να ξεμπλέξετε. Γιατί στην πραγματικότητα αν κάμετε διάκριση μεταξύ του μετώπου των αντιομοσπονδιακών σε: παπαδοπουλικούς - ματσικούς - λυσσαριδικούς τζαι την σαλάτα του χριστόφκιας γουότς, εννά χρειαστεί να ανακαλύψετε ότι εσείς τούτου του μπλογκ αριθμητικά εκπροσωπεύετε τες απόψεις όχι του 76% όπως νομίζετε, αλλά ίσως του 000000,76%, δηλαδή της "επιτροπής". Τζαι εν συμφέρει.
ΕΓΩ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΠΟΙΚΟ:
- ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΟΙΚΟΥΣ.
- ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ 50,000 ΕΠΟΙΚΩΝ.
- ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΩΝ ΤΑΚΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΕΠΟΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ (ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΙΟΛΑΣ) ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΥΠΡΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΕΠΟΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ Ο ΕΥΕΛΙΚΤΟΣ.
ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗΣ, ΕΔΟΝΟΥΠΟΥΛΛΑ, ΚΟΛΑΟΥΖΟΙ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΓΛΕΙΦΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ-ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ 50,000 ΕΠΟΙΚΩΝ.
50 000 έποιοκους εν ο Τασος που τους εδέχτηκε το 2004 μέσα στο εθνικό συμβούλιο
Πάντως δεν μπορω να ακολουθήσω τον τρόπο που γράφουν μερικοί, απο όλες τις μεριές,για να είμαστε δίκαιοι.
Ας σταθούμε όμως στο θέμα των εποίκων.Συμφωνούμε όλοι ότι ο επικοισμός είναι έγγλημα πολέμου?
Εαν συμφωνήσουμε σαυτό τότε είμαστε σε μια ευθεία.Είναι πολύ σημαντικό μέσα απο τις διαφωνίες μας,να βρούμε κάτι που μας ενώννει.
Παρακαλώ σχολιάστε αυτή την τοποθέτηση.
Και ξανά Καλά χριστούγεννα για όλους.Είμαστε αδέλφια ρε παιδιά έστω κιαν διαφωνούμε σε ορισμένα θέματα.Ετσι δεν είναι?
Ανώνυμε, 4:33πμ (24 Δεκ):
>>Θα μπορούσες όμορφα και ωραία να πεις ότι ο νικόλας έκαμε τραγικό λάθος και ότι δεν συμφωνείς μαζί του και το θέμα θα ήταν λήξαν.
Σε παρακαλώ δες το μήνυμα μου στις 4:33 (23 Δεκ) που λέω:
---------------------------------
Εδονόπουλα, η διαφορα μας είναι ότι:
Εσείς συμφωνείτε ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ με ό,τιδήποτε δηλώσει κάποιος από τους δικούς σας ηγέτες,
Ενώ εμείς κρίνουμε τις δηλώσεις πολιτικών και συμφωνούμε ή διαφωνούμε αναλόγως.
Τί ακριβώς σημαίνει "τι λέτε τώρα με αυτά που είπε ο Νικόλας;" Ατυχής δήλωση. Πρέπει δηλαδή να συμφωνώ εκ των προτέρων σε ό,τι πει ο Νικόλας ή οποιοσδήποτε άλλος;
--------------------------
Εφόσο ο ίδιος αργότερα ξεκαθάρισε τί θέλει, δεν τίθεται θέμα να "απαντήσω" περισσότερα στη δήλωση του. Αν δεν το ξεκαθάριζε και το άφηνε στον αέρα, τότε ΒΕΒΑΙΩΣ και καταδικάζω την δήλωση και δεν τίθεται θέμα δηλαδή εφόσον πολλές φορες έχω πει ότι δεν θέλω έποικους και έχω χαρακτηριστεί και 'φασίστας' και 'ρατσιστής' γι'αυτό. Και αν διάβαζες όλα τα μηνύματα του θέματος θα δεις ότι στις 1:02 (24 Δεκ.) γράφω επίσης:
---------------------------------
Όταν εμείς λέμε /κανένας έποικος να μην μείνει/, εσείς μας λέτε ΦΑΣΙΣΤΕΣ και διάφορα άλλα χαζά.
---------------------------------
Έκανα όμως και μερικές ερωτήσεις, για το τί θέλετε να γίνει με τους έποικους. Διότι πολύ φοβούμαι αγαπητέ ότι από την μια τους θέλετε να μείνουν, ή έστω δεν έχετε πρόβλημα ή (στη καλύτερη περίπτωση) θα τους δεκτείτε, αλλά δεν συνειδητοποιείτε την σοβαρότητα του θέματος. Στο ίδιο μήνυμα (1:02) γράφω:
---------------------------------
>>>ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΟΙΚΟΥΣ, ΝΑΙ Η ΟΧΙ;<<<
** Αν ΝΑΙ, τους θέλετε να έχουν τα ΙΔΙΑ δικαιώματα με τους Τ/Κ, ΝΑΙ Η ΟΧΙ; Αν /ναι/ επομένως θα έχουν το /δικαίωμα/ να εκλέγονται και να εκλέγουν. Αν /όχι/, τότε τί ακριβώς έχετε υπ'όψην; Να μείνουν, αλλά μόνο για να πλένουν πιάτα;
** Αν ΟΧΙ, τότε να που συμφωνούμε.
----------------------------------
Συνοψίζοντας: Όχι δεν θέλω έποικους. Λέω επίσης ότι έστω και ένας έποικος αν μείνει, τότε θα πρέπει να δεκτούμε την πιθανότητα να τον δούμε και σε κάποιο πολιτειακό αξίωμα εφόσον θα παραμείνει ως πολίτης του κράτους. Από την στιγμή που θα δεκτούμε την παρουσία του (εγώ δεν την δέχομαι, αλλά άλλοι την δέχονται), από κει και πέρα δεν θα μας πέφτει λόγος.
Συμφωνείς με την εικόνα που παρουσιάζω ή διαφωνείς;
Αναμένω τώρα από εσένα να μου πεις τί πιστεύεις και --εάν επιθυμείς-- αφού ρίξεις μια ματιά στις ερωτήσεις που θέτω πιο πάνω, να μου απαντήσεις.
Ρ.
Βοbby sands,
Nα πεις τζιαι του φιλου σου του Φτωχοπουλου που απασχολει στην ταβερνουα του μετανάστες να μην τους κακοπληρώνει και μετεπειτα να το παιζεο ανθρωπιστης του κωλου.
τζιαι
πες του φτωχόπουλου να πάει να καμει κανένα κοπελλούι κ να παραιτήσει τους ρομαντισμούς κ τες φυλλάδες γιατί αν ακολουθήσουμε το παράδειγμα του, το εθνος μας θα αφανειζόταν άμεσα ενώ οι Τουρκοι εννα ακουμπήσουν τα 75 εκατομμυρια....Και να μην εσιει απορίες γιατί θα λαλούμε μωαμεθανο-χριστούγεννα
τουτα για τον αριστερο εθνικιστή.
Διότιμε, είμαι ο Ανώνημος 3.21μμ , έμενα ζήτησες το όνομα μου εάν έχω κότσια και έχω να σου πώ τα ακόλουθα
1. Υπόσχομαι να δώσω το όνομα μου μόλις πούνε και της επιτροπής τα δικά τους.
2. Λες να αφήσω τον Τάσο ύσηχο, στο εαυτό σας έπρεπε να το πείς πρώτα αυτό αφού απο την ημέρα της κλοπής επιδιόξατε πολιτικά οφέλη απο αυτο το απεχθές έγκλημα και προσπαθεισατε να διχάσετε τον Κυπριακό λαό επιρίπτοντας ευθείνες σε αθώους.
3. Στο μύνημα το οποίο αναφέρεσε εγώ τίμησα τον Τασσο, αφού είπα ότι
α) Ο Γίος του καθυστέρησε να πάει το κοιμητήριο εκείνη την μέρα της είδησης, το έμαθε η ώρα 8 και πήγε εκεί η ώρα 9.30 με μια επιστολή έτοιμη , έιχε προτερεότητα το γράψιμο μιας επιστολής η ο Πατέρας του?
Β) Αντί τώρα να τρέχει μέρα νύκτα με την αστυνομία σε συκεψεις και έρευνες, αυτός τρέχει να κανάλια και εγκένια βιβλίων .
έαν έκαναν κάτι τέτοιο στον Δικό μου πατέρα δεν θα έκανα το Α και Β πιο πάνω.
Διάβασε καλά το μύνημα μου, εγώ τίμησα τον Τασσο στο μύνημα αυτό , έιναι ο γιος του που δεν τον τίμησε σωστά
Ετσι δικηγορο ουτε στα ονειρα του ο νικολακης!
Δικηγορικο γραφειο Ο Ρηγας!
Ρηγα,γλυκο μου παιδι,ο εποικος αντιπρπεδρος θα ηταν περηφανος για εσενα!
Δημοσίευση σχολίου