Αυτές τις μέρες, βρήκαμε ευκαιρία να αναδημοσιεύσουμε κάποια σημαντικά κείμενα (όπως το αμέσως προηγούμενο κείμενο του Λ.Λουκαΐδη για τη διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία).
Συνεχίζουμε με τις πρόσφατες θέσεις του μεγάλου φίλου της Κύπρου μας, αριστερού πατριώτη, Μίκη Θεοδωράκη, για τα εθνικά θέματα, μαζί με την πρώτη επιστολή από τις 2 που έστειλε στο σπουδαίο ηθοποιό Στέφανο Ληναίο.
Αφιερωμένο σε κάποιους ημιμαθείς ψευδοαριστερούς του ΑΚΕΛ που βαφτίζουν την υποταγή στα ξένα κελεύσματσα και συμφέροντα ως προοδευτισμό και στα αλλοπρόσαλλα ψευδοδιανοούμενα πουντλ του ASTRA, που έσπευσαν να μετατρέψουν σε αγία την κα Δραγώνα.
Καλή ανάγνωση!
23 Δεκεμβρίου 2009
Το Μανιφέστο του Μίκη για την υπεράσπιση της εθνικής μας συνείδησης
Του Μίκη Θεοδωράκη
Σ’ αυτή την ιστορική καμπή που βρισκόμαστε, τρία είναι τα κύρια μέτωπα στα οποία οφείλουμε να πάρουμε σαφή στάση:
Το πρώτο αφορά την Κύπρο και το σχέδιο Ανάν. Το δεύτερο αφορά τα Σκόπια και το όνομα «Μακεδονία». Και το τρίτο την υπεράσπιση της ελληνικότητας μπροστά στην επίθεση που δέχεται από ελληνικές και διεθνείς οργανωμένες δυνάμεις.
1) Κύπρος: Παρά το ότι ο ελληνοκυπριακός λαός απέρριψε το Σχέδιο Ανάν με μεγάλη πλειοψηφία (70%), εν τούτοις τόσο μέσα στην Κύπρο όσο και στην Ελλάδα υπάρχουν πρόσωπα και δυνάμεις που συνωμοτούν, ώστε με την δημιουργία καταλλήλων συνθηκών να το επιβάλουν τελικά, μιας και η επικράτησή του εξακολουθεί να αποτελεί βασικό στόχο της πολιτικής των ΗΠΑ, που θέλουν μ’ αυτόν τον τρόπο να εξασφαλίσουν ένα σημαντικό στρατηγικό έρεισμα για τα άμεσα και μακροπρόθεσμα σχέδιά τους στην Μέση Ανατολή.
Είναι ανάγκη λοιπόν να βρεθεί ένας τρόπος, ώστε να ακουστεί η φωνή της μεγάλης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού που δεν συμφωνεί στην εφαρμογή αυτού του Σχεδίου, το οποίο είναι αντίθετο με τα συμφέροντα της Κύπρου και ειδικότερα των Ελληνοκυπρίων, που αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του Ελληνικού Έθνους.
2) Σκόπια: Δεν θα πρέπει να έχει για μας καμιά απολύτως σημασία το γεγονός ότι τα έχουν ήδη αναγνωρίσει με το όνομά τους πολλά κράτη δια διάφορους εμφανείς λόγους. Στην πραγματικότητα όσοι το κάνουν, αγνοούν ή και περιφρονούν την ιστορική αλήθεια. Άγνοια ασυγχώρητη, που οδηγεί στην ουσιαστική γελοιοποίησή τους. Το γεγονός και μόνο ότι έτσι θα νομίζουν ότι με την επιλογή τους αυτή θα συνυπάρχουν με τα τρισέγγονα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, θα αποτελεί γι’ αυτούς αιτία χλευασμού και υποτίμησης της σοβαρότητάς τους.
Και υποθέτουμε ότι είναι περιττό να επαναλάβουμε εδώ τα λόγια του ίδιου του πρώην Προέδρου των Σκοπίων κ. Γκλιγκόρωφ, ότι δηλαδή οι Σκοπιανοί είναι Σλαύοι , η εθνικότητά τους Σλαυική και η γλώσσα τους ένα μείγμα Σλαυικής και Βουλγαρικής διαλέκτου.
Εκείνο όμως που θα πρέπει να μας αφορά ως Έλληνες, είναι το γεγονός ότι ορισμένοι ηγέτες των Σκοπιανών αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν το όνομα «Μακεδονία», ανακηρύσσοντας τους εαυτούς τους ως μοναδικούς απογόνους-κληρονόμους της αρχαίας Μακεδονίας, του Φιλίππου και του Μεγάλου Αλεξάνδρου και με το εύρημα της «Μακεδονίας του Αιγαίου» να διεκδικούν χωρίς ντροπή τα εδάφη της σημερινής ελληνικής Μακεδονίας από δύση σε ανατολή χαράζοντας σαν σύνορα στον νότο τις παρυφές του Ολύμπου! Φτάνουν στο σημείο μάλιστα να διατείνονται ότι η Θεσσαλονίκη, που την προορίζουν ως πρωτεύουσά τους, βρίσκεται σήμερα υπό ελληνική κατοχή!
Πρόκειται για ένα βλακώδες, αισχρό και προσβλητικό παραλήρημα, απέναντι στο οποίο το μόνο που ταιριάζει σ’ έναν υπεύθυνο λαό και ένα υπεύθυνο κράτος είναι η απόλυτη περιφρόνησή. Που σημαίνει ότι δεν δεχόμαστε καμιά σχέση και ακόμα πιο πολύ καμιά συζήτηση μαζί τους. Είτε μόνοι μας είτε με τη μεσολάβηση του ΟΗΕ όπως γίνεται σήμερα. Και το μόνο που οφείλουμε να πράξουμε είναι να δηλώσουμε καθαρά ότι εμείς δεν πρόκειται ποτέ να τους χαρίσουμε το όνομα «Μακεδονία» και ότι δεν θέλουμε να έχουμε καμιά σχέση οικονομική και διπλωματική μαζί τους.
Κλείνουμε τα σύνορα. Και δεν καταδεχόμαστε ούτε να τους εμποδίσουμε να μπουν στην αγκαλιά του ΝΑΤΟ και της Ευρώπης, που τόσο πολύ επιθυμεί την παρουσία ανάμεσά τους των γνήσιων απογόνων του … Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ας τους χαίρονται λοιπόν, μιας και στην πραγματικότητα απολαμβάνουν την πλήρη εύνοια των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, που έχουν ήδη μεταβάλει μαζί με το Κόσοβο και τα μισά Σκόπια σε μια από τις μεγαλύτερες στρατιωτικές τους βάσεις στον κόσμο. Με άλλα λόγια αποτελούν ήδη ένα στρατηγικής σημασίας προτεκτοράτο των ΗΠΑ και για τον λόγο αυτόν οι απειλές τους με στόχο τα εδάφη μας θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπ’ όψιν.
Μετά από όλα αυτά η συμμετοχή μας στις διαδικασίες που μας επιβάλλονται άνωθεν για δήθεν σύνθετες ονομασίες για όλες τις χρήσεις και πράσινα άλογα -γιατί αυτό που θα γίνει τελικά είναι να παραμείνει το όνομα «Μακεδονία»- αποτελεί απαράδεκτη υποχώρηση, που θίγει την σοβαρότητα και την αξιοπρέπειά μας. Πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά ότι.η στάση αυτή δεν ταιριάζει σε λαούς όπως ο δικός μας, που είχε το θάρρος να αντιταχθεί στους ισχυρούς σε δύσκολες και κρίσιμες περιόδους προστατεύοντας την ιστορία του, την τιμή και την υπερηφάνεια του.
3) Το τρίτο και σημαντικότερο εθνικό πρόβλημα που θα πρέπει να μας απασχολήσει, είναι η αποκάλυψη και καταγγελία στον ελληνικό λαό των κύκλων, ομάδων και οργανώσεων που σε συνεργασία με διεθνείς οργανισμούς επιδιώκουν την κατεδάφιση της ελληνικότητας. Μεταξύ των διεθνών οργανώσεων πρωτεύοντα ρόλο έπαιξε το «Ίδρυμα Σόρος», που συγκαταλέγεται μεταξύ εκείνων των δυνάμεων που αποφάσισαν την διάλυση της Γιουγκοσλαυίας, τον πόλεμο στην Γεωργία και την αποσύνθεσή της, την υποταγή στη Δύση της Ουκρανίας και που σήμερα αναμοχλεύουν τους εθνικισμούς στην Αλβανία προετοιμάζοντας το όραμα για την Μεγάλη Αλβανία με τη δημιουργία του Κοσόβου και με στόχο την Ήπειρο (Τσαμουριά) αλλά και στα Σκόπια με την ενίσχυση της προβολής της «Μακεδονίας του Αιγαίου».
Όσον αφορά τη χώρα μας, με στόχο το χτύπημα της ελληνικότητας αποβλέπουν στην αποδιοργάνωση της συνοχής του ελληνικού έθνους ξεκινώντας από την παραμόρφωση ιδιαίτερα της σύγχρονης ιστορίας μας -πριν, κατά και μετά την επανάσταση του 1821- και την εξάλειψη του ελληνικού πολιτισμού, παραδοσιακού και σύγχρονου.
Ορισμένοι Έλληνες, ουσιαστικοί πράκτορες αυτών των ύποπτων διεθνών οργανώσεων εργάζονται εδώ και πολύ καιρό συστηματικά. Έχουν διεισδύσει μέσα στους πλέον σημαντικούς και ευπαθείς τομείς της κοινωνικής μας ζωής, όπως η Παιδεία, η εξωτερική πολιτική, τα ΜΜΕ, καθώς και στους κομματικούς χώρους έχοντας ήδη κατορθώσει να σταθεροποιήσουν ένα σημαντικό προγεφύρωμα με την οικονομική ενίσχυση των ξένων και στηριζόμενοι στην άγνοια των πολλών και στην αποσιώπηση εκ μέρους των οπορτουνιστών έχουν ήδη προξενήσει μεγάλες βλάβες στην παραδοσιακή συνοχή του λαού μας τουλάχιστον ως προς τις παραδοσιακές του αξίες, που τον έκαναν να είναι αυτός που είναι. Σε πείσμα όλων των δεινών που κατά καιρούς δοκιμάζουν την αντοχή του.
Επομένως η καλλιέργεια του πατριωτισμού αποτελεί σήμερα την μοναδική απάντηση, ώστε ο λαός μας να μπορέσει να αποκρούσει ενημερωμένος, ενωμένος και άγρυπνος αυτό το σατανικό σχέδιο ξεσκεπάζοντας και απομονώνοντας τους εχθρούς του, όποιοι και αν είναι και όπου κι αν βρίσκονται.
Αρκετά κοιμηθήκαμε έως τώρα. Καιρός να ξυπνήσουμε, να εγερθούμε, να εξεγερθούμε και ενωμένοι να αντιμετωπίσουμε όπως αρμόζει τους μεγάλους κινδύνους που απειλούν την ιστορία, τον πολιτισμό, το ήθος, τις παραδόσεις και τελικά την ακεραιότητά μας.
Αθήνα, 21.12.2009
Μίκης Θεοδωράκης
Τα κείμενο εστάλη στο Στέφανο Ληναίο, μαζί με τις παρακάτω επιστολές:
Αγαπητέ μου Στέφανε,
Προχτές το βράδυ στην ΝΕΤ ο Νίκος Δήμου στην εκπομπή «Στα άκρα» επαναλάμβανε τις γνωστές απόψεις Ρεπούση-Λιάκου-Κουλούρη-Άννας Φραγκουδάκη και του νέου «φρούτου», της κ. Δραγώνα, βουλευτού του ΠΑΣΟΚ και «ειδικής γραμματέως του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων» δηλαδή στην καρδιά της διαμόρφωσης της σκέψης, των γνώσεων και του ήθους των Ελλήνων του μέλλοντος. Στην συμμορία συμμετέχει και ο κ. Νίκος Μουζέλης, σύζυγος της κ. Θ. Δραγώνα, καθηγητής του LSE (?) και επιστημονικός υπεύθυνος του «Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ»!!! Άλλο ένα πόστο-κλειδί. Το 1999 συναντάμε την κ. Δραγώνα μαζί με τους «επιφανέστερους Έλληνες αναθεωρητές ιστοριογράφους» σε διεθνές συνέδριο στην Χάλκη του CDRSEE (Κέντρο για την Δημοκρατία και την Συμφιλίωση στην Νοτιοανατολική Ευρώπη) και του ΕΛΙΑΜΕΠ (έδρα του κ. Βερέμη) με θέμα την «Εθνική Μνήμη» (δηλ. λέω εγώ, «πώς θα καταργήσουμε την εθνική μας μνήμη»). Η κ. Δραγώνα στο βιβλίο της «Τι είν’ η πατρίδα μας;» πιάνει τον … ταύρο από τα κέρατα (θαύμασε ύφος γραφής): «Η ελληνική ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού. Κοντολογίς κάποιοι από το εξωτερικό μας είπαν τον 19ο αιώνα ότι είμαστε Έλληνες κι εμείς το δεχθήκαμε για να κονομήσουμε (!!!) πουλώντας το παραμύθι ότι είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων». (Τρέμετε άθλιοι «κονομάκηδες» Σεφέρη και Ελύτη, που στην ομιλία σας κατά την απονομή του βραβείου Νόμπελ υμνήσατε την συνέχεια του ελληνικού έθνους από τον Όμηρο έως σήμερα). Στο εν λόγω βιβλίο της η σύμβουλος της κ. Άννας Διαμαντοπούλου αναφέρει σχετικά: «Η αρχαιότητα χρησιμοποιείται σαν πρότυπο υπεριστορικό (!) με αποτέλεσμα να «αποδεικνύει» την αναξιότητα της ελληνικής κοινωνίας και του πολιτισμού της».
Επίσης το Έθνος περιγράφεται ως «οντότητα υπερχρονική και στατική» με αποτέλεσμα να ναρκοθετείται η έννοια της εξέλιξης και να καλλιεργούνται αντίθετα με τις αξίες της εποχής μας εθνοκεντρισμός και ξενοφοβία».
Ο μόνος που απάντησε δημοσίως σ’ αυτά απ’ ό,τι γνωρίζω, είναι ο Κώστας Γεωργουσόπουλος σε τελευταίο άρθρο του στα «ΝΕΑ», ο οποίος προς τιμήν του απαντώντας σε σχετικό με τα παραπάνω άρθρο της κ. Άννας Φραγκουδάκη, στενής φίλης και ομοϊδεάτισσας της ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας: «Η κ. Φραγκουδάκη θεωρεί πως κάθε αναφορά σε πατρίδα, πατριωτισμό, έθνος είναι συντηρητική, δεξιά και σχεδόν φασιστική πολιτική (…). Έτσι καλό θα είναι να απαλειφθούν από τα σχολικά βιβλία όλα τα ποιήματα, τα διηγήματα και τα δοκίμια που αναφέρουν θετικούς χαρακτηρισμούς ως έννοιες «πατρίδα», «έθνος». Πρέπει ευθύς να αφαιρεθούν από τα σχολικά εγχειρίδια όλες οι αναφορές που υπάρχουν στο έργο του Σολωμού και ιδίως στον πατριδοκαπηλικό «Ύμνο εις την Ελυθερίαν» στις έννοιες «πατρίδα» και «έθνος». Αν δεν γίνεται να καταχωνιαστεί η «Ιστορία του Ελληνικού Έθνους» του Παπαρηγόπουλου, καλό θα είναι να καεί. Οπωσδήποτε όμως θα πρέπει να καεί και μάλιστα δημοσίως το φασιστικό μυθιστόρημα της Πηνελόπης Δέλτα «Για την Πατρίδα». Να εξοβελισθούν τα δεκατετράστιχα του Παλαμά «Πατρίδες» (…). Εντός σύντομης προθεσμίας πρέπει να αλλάξουν όνομα η ποδοσφαιρική ομάδα «Εθνικός», το «Εθνικό Θέατρο», η εφημερίδα «Έθνος», το «Πατριωτικό Ίδρυμα», το «Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών», το Υπουργείο Εθνικής Αμύνης και το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Εθνική Λυρική Σκηνή κλπ. κλπ.»
Όπως καταλαβαίνεις, μπροστά σ’ αυτή την βαρυχειμωνιά που μας προέκυψε ξαφνικά, ένας μονάχα κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη. Εκτός πια κι αν όλοι οι Έλληνες, ανώνυμοι και επώνυμοι, έχουν περιπέσει σε χειμερία νάρκη ή έχουν (έχουμε) χάσει τα ανακλαστικά μας ως Έλληνες πατριώτες…
Νομίζω ότι ήρθε ο καιρός, πρώτον να ενημερώσουμε όσο γίνεται πιο πλατειά, πιο υψηλά και πιο βαθιά τους Έλληνες πολίτες, ανεξάρτητα από μόρφωση, ιδιότητα, ειδικότητα, επάγγελμα και αξίωμα. Δεύτερον να αποκαλύψουμε τη συνωμοσία και τους συνωμότες έναν-έναν, να αποκαλύψουμε τις απόψεις, τις προσπάθειες, τις πράξεις και τα έργα τους και κυρίως αυτούς που κρύβονται πίσω τους, που φαίνεται ότι είναι τόσο ισχυροί και επικίνδυνοι, ώστε να έχουν ως τώρα κατορθώσει να τους προωθήσουν στα νευραλγικότερα σημεία της εθνικής μας ζωής και ειδικά στην Παιδεία, στα ΜΜΕ, ακόμα και στο Κέντρο όπου σχεδιάζεαι η εξωτερική μας πολιτική, στο Υπουργείο Εξωτερικών! Τρίτον, να προβάλουμε τις λεπτομερείς αποκαλύψεις του «ΑΡΔΗΝ» για την ΕΛΙΑΜΕΠ, που φαίνεται ότι παίζει τον ρόλο της ραχοκοκκαλιάς απ’ όπου εκπορεύονται οι ειδικευμένες ομάδες των συνωμοτών. Τέταρτον, να περάσουμε όσο γίνεται περισσότερο στην αντεπίθεση, αφού πρώτα πεισθούν όλοι ότι η πατρίδα μας αντιμετωπίζει τον μεγαλύτερο ίσως κίνδυνο στην ιστορία της, γιατί αυτή τη φορά προέρχεται από τα μέσα και όχι από έξω, όπως έως τώρα.
Δεν αντιμετωπίζουμε εχθρικούς στρατούς με όπλα που τραυματίζουν και σκοτώνουν τα σώματα αλλά την ψυχή μας! Γιατί έχουμε μέσα στο σώμα μας έναν καρκίνο, που αν τον αφήσουμε να γενικευθεί, το αποτέλεσμα θα είναι να καταστραφούν τα ευαίσθητά μας «όργανα», δηλαδή οι αξίες, πάνω στις οποίες στηρίζεται η ίδια η ζωή του «σώματος», που είναι η ελληνική κοινωνία, η ελληνική πατρίδα και το ελληνικό έθνος, που κατ’ εικόνα και ομοίωσή τους γεννηθήκαμε, μεγαλώσαμε και γίναμε αυτοί που είμαστε -καλοί, κακοί αλλά είμαστε εμείς και όχι κάποιοι απρόσωποι, όπως επιχειρούν ως φαίνεται να μας κάνουν ξένοι και ντόπιοι συνωμότες, για τα δικά τους συμφέροντα.
Επειδή γνωρίζω ότι συμφωνείς μ’ αυτές τις απόψεις, σου στέλνω μαζί με το γράμμα αυτό (που αν νομίζεις μπορεί να πάρει δημοσιότητα), μια προσωπική έκκληση προς τους συμπατριώτες μας, με τον τίτλο «Για την υπεράσπιση της εθνικής μας συνείδησης».
Πιστεύω ακράδαντα ότι όπως στην εποχή της Εθνικής Αντίστασης ο κύριος στόχος ήταν η Ελευθερία της πατρίδας και τον καιρό της Αντίστασης κατά της Χούντας η Δημοκρατία, σήμερα που προβάλλουν όλο και πιο πολύ οι κίνδυνοι, τόσο εξωτερικοί όσο και εσωτερικοί, για την ακεραιότητα της πατρίδας μας (κάθε μορφής), ο κύριος στόχος όλων των Ελλήνων, ανεξάρτητα από ιδεολογίες και κόμματα, θα πρέπει να είναι ο Πατριωτισμός.
Σε χαιρετώ με αγάπη,
Μίκης Θεοδωράκης
11 Σχόλια:
Να μας πει το ΑΚΕΛ, που παριστάνει τον υπέρμαχο της συμβίωσης (βέβαια εννοεί μία πλάι-πλάι συμβίωση) ποια ήταν η θέση του όταν υπογράφονταν οι συμφωνίες ανταλλαγής πληθυσμών και εδραιωνόταν έτσι η διχοτόμηση. Όταν μεταφέρονταν δεκάδες χιλιάδες Τ/Κ στα κατεχόμενα.
Διαφώνησε, συμφώνησε ή απλά τις ανέχτηκε (όπως κάνει συνήθως);
Υπάρχει διαχρονικά έστω και ένα κείμενό του που να καταδικάζει τις συμφωνίες αυτές;
Θέλουμε στοιχεία!
Παρακαλώ σχολιάστε το πιο κάτω απόσπασμα των δηλώσεων του Μ. Θεοδωράκη.
- Πώς κρίνετε τις εξελίξεις τα πέντε αυτά χρόνια;
Πολύ θετικές. Κι αυτό γιατί η Κύπρος έγινε και είναι ισότιμο μέλος της ΕΕ, γεγονός μεγάλης ηθικής, πολιτικής και στρατηγικής σπουδαιότητας. Περιττό να τονίσω ότι στην πορεία της αυτή έχει δίπλα της την Ελλάδα- λαός και κυβέρνηση ομόφωνα και αποφασιστικά τη στηρίζουν. Η παρούσα κατάσταση επιτρέπει στους Ελληνοκύπριους να αναπτύσσουν ελεύθερα τις εθνικές, κοινωνικές και οικονομικές δραστηριότητες που επιλέγουν, για την πρόοδο και την ευημερία τους ανεξάρτητα από την ιδιαιτερότητα με την ύπαρξη των Τουρκοκυπρίων, που επιμένουν να θέτουν τις εντολές της Τουρκίας πάνω από τα συμφέροντά τους.
- Τελικά το σχέδιο Ανάν είναι ιστορία ή περιμένει;
Είναι «ιστορία» και μάλιστα θλιβερή.
- Νιώθετε ασφάλεια με τον τρόπο που διαπραγματεύεται το Κυπριακό ο Πρόεδρος Δημήτρης Χριστόφιας;
Απόλυτη.
Με τον Πρόεδρο Χριστόφια μιλάτε; Του λέτε κάποιες δικές σας σκέψεις;
Θα μου επιτρέψετε να μη μιλήσω για την τελείως προσωπική πλευρά της φιλικής μας σχέσης.
Συνέντευξη του Μίκη Θεοδωράκη στην Αντιγόνη Δρουσιώτη στην Κυπριακή εφημερίδα «Φιλελεύθερος», 24 Μαΐου 2009
http://www.mikis-crete.gr/MikisPg910.htm
Τόσο απόλυτη εμπιστοσύνη έχει στον Ευέλικτο, που λέει τα εξής:
"1) Κύπρος: Παρά το ότι ο ελληνοκυπριακός λαός απέρριψε το Σχέδιο Ανάν με μεγάλη πλειοψηφία (70%), εν τούτοις τόσο μέσα στην Κύπρο όσο και στην Ελλάδα υπάρχουν πρόσωπα και δυνάμεις που συνωμοτούν, ώστε με την δημιουργία καταλλήλων συνθηκών να το επιβάλουν τελικά, μιας και η επικράτησή του εξακολουθεί να αποτελεί βασικό στόχο της πολιτικής των ΗΠΑ, που θέλουν μ’ αυτόν τον τρόπο να εξασφαλίσουν ένα σημαντικό στρατηγικό έρεισμα για τα άμεσα και μακροπρόθεσμα σχέδιά τους στην Μέση Ανατολή.
Είναι ανάγκη λοιπόν να βρεθεί ένας τρόπος, ώστε να ακουστεί η φωνή της μεγάλης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού που δεν συμφωνεί στην εφαρμογή αυτού του Σχεδίου, το οποίο είναι αντίθετο με τα συμφέροντα της Κύπρου και ειδικότερα των Ελληνοκυπρίων, που αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του Ελληνικού Έθνους."
Ο ίδιος λέει και τα δύο.
Ποιον από τους δύο Μίκη(δες) να πιστέψουμε;
αφιερωμένο στον μίκη:
Αυτά τα λόγια με σφίξανε σαν πένσα
τα είπε χθες το βράδυ μια ψυχή
Κι ένας φαλάκρας απ’ έξω κι από μέσα
χαμογελούσε, ναι, γιατί να σκοτιστεί
Θυμάσαι που βαλάντωνες εκεί στην εξορία
και διάβαζες και Ρίτσο και αρχαία τραγωδία
Τώρα κοκορεύεσαι απάνω στον εξώστη
και μιλάς στο πόπολο σαν το ναυαγοσώστη
Στη φοιτητριούλα που σ’ έχει ερωτευτεί
θα σε καταγγείλω, πονηρέ πολιτευτή
Εκείνο που υψώνεται και σε εκμηδενίζει
είναι της καρδούλας μου το φως που ξεχειλίζει
Κι ό,τι σε γλιτώνει και σου δίνει την αιτία
είναι που χρειάζεται κι η γραφειοκρατία
Ο πρώτος προβοκάτορας απ’ όλους στη ζωή μου
είναι η αφεντιά σου που αντιγράφει τη φωνή μου
Άλλαξες το σώμα μου με έπιπλα και σκεύη
σαν τον αριστεροχουντισμό που σε βολεύει
Τζάμπα χαραμίζει, θα πάω να τής πω
το νεανικό της και αγνό ενθουσιασμό
Χαρά, να σε γιαούρτωνα εκεί που ρητορεύεις
Εκεί που με χειροκροτάς χωρίς να το πιστεύεις
Παίρνεις την αλήθεια μου και μου την κάνεις λιώμα
Απ’ το πόδι με τραβάς βαθιά μέσα στο χώμα.
«Η ελληνική ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού."
Ρε παιθκιά τούτο έσιει μια δόση αλήθειας. Η εθνική ταυτότητα πράγματι εν τον 19ο αιώνα που διαμορφώνεται στην Ελλάδα όπως η γαλλική εθνική ταυτότητα εν μετά την γαλλική επανάσταση που διαμορφώνεται. Τούτο εν τζαι μειώνει κανένα έθνος.
Μια καλοπροαίρετη συμβουλή, είναι για να μεν λαλούμε πράματα τα οποία επιστημονικά δεν ευσταθούν παρόλο που ακούγονται εύηχα, να φροντίσουμε να έχουν μιαν επιστημονική βάση παρά λαικισμούς.
Εγώ δεσμεύομαι να μπω σε συζήτηση με άτομα που θα μιλούν σοβαρά χωρίς ξιτιμασιές (χωρίς καμιά παρεξήγηση αλλά οι πλείστες απαντήσεις στο μπλογκ εν προκλήσεις για καφκά παρά τεκμηριωμένες απαντήσεις)
Αν έχει κάποιος όρεξη για πραγματική συζήτηση για το θέμα, το οποίο εν πιο περίπλοκο από ότι φαντάζεστε, να το συζητήσουμε δαμέ.
Τι ξερει ο Θεοδωράκης μπροστά στον Τσιελεπή; Είναι ένας φασίστας, εθνικιστής, ρατσιστής, σωβινιστής κ.ο.κ κι αυτός;
Τι θα ΄λέει τώρα η Επαγρύπνηση στα απορημένα Εδονόπουλλα;
Η στατική άποψη της ιστορίας βεβαίως και καταρρίπτεται. Βεβαίως και δεν υπάρχει απόλυτος συνδετικός κρίκος αυτού που αποκαλούμε Έλληνα σήμερα με τους Έλληνες στην αρχαιότητα. Ας μη ξεχνούμε τι μεσολάβησε και πως αλλοιώθηκε το γενεαλογικό μίγμα των Ελλήνων, πως αλλοιώθηκε η ιδιοσυγκρασία, η γλώσσα, το συστημα παρδοχών κτλ. Το ίδιο ισχύει και για όλα τα έθνη κράτη σήμερα. Ως ένα σημείο δημιουργείται ενας ρομαντικός δεσμός με κάποιο ένδοξο παρελθόν για να αποτελεί τη γόμα που κρατα το έθνος-κράτος μαζί. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός είναι και άσχετος.
''Η παρούσα κατάσταση επιτρέπει στους Ελληνοκύπριους να αναπτύσσουν ελεύθερα τις εθνικές, κοινωνικές και οικονομικές δραστηριότητες που επιλέγουν, για την πρόοδο και την ευημερία τους ανεξάρτητα από την ιδιαιτερότητα με την ύπαρξη των Τουρκοκυπρίων''
Όταν κάποιος ισχυρίζεται τα πιό πάνω ενώ εξακολουθεί να υφίσταται η κατοχή, με όλα τα συνεπακόλουθα της σε επίπεδο καταπάτησης ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τότε δεν μπορεί κανείς παρά να αμφισβητεί την ικανότητα του συγκεκριμένου ατόμου να κρίνει ορθά και αντικειμενικά, τα όποια πολιτικά δεδομένα.
Αν όντως ο Μίκης Θεοδωράκης έχει πει τα πιό πάνω τότε ο καθένας ας κρίνει την βαρύτητα των όσων λέει
Γιατί φετιχοποιείτε τους Τ/Κ; Ποιοι είναι αυτοί; Απόγονοι εξομοτών και Τούρκων στρατιωτών μετά την Οθωμανική κατάκτηση της Κύπρου.
Ή καλύτερα πόσοι είναι αυτοί που παίζουν πρωτεύοντα ρόλο στην πολιτική μας σκέψη;
70.000;;;;;;;;;
δεν φετιχοποιεί κανένας τους ΤΚυπριους.
Απλά η πολιτική των Τουρκοκυπρίων ανέκαθεν ήταν 'διχοτόμηση ή θάνατος' και τώρα ένα μεγάλο φασμα των Ελληνοκυπρίων συμφωνεί μαζί τους!!
Επίσης επειδή πίσω απο αυτούς υπάρχει η Τουρκία των 70 εκατομμυρίων, δυστυχώς τους λαμβάνουμε υπόψιν.
Παλιά οι Τουρκοκύπριοι 1960-74 μπήκαν στο περιθώριο, λογω ακριβώς του ότι πιστευαμε αυτά που σχολίασες Πλαστήρα για την καταγωγή τους, αλλά είδαμε τα αποτελέσματα...
Και επιπλέον όλοι οι πρόεδροι της δημοκρατίας μας, που είναι και διεθνώς αναγνωρισμένοι καταδέχονται να πηγαίνουν σε συνομιλίες με τον ηγέτη τους!!!
Ο Μακαριος το 1972 όταν είχαμε το απάνω χέρι έστελνε τον Κληρίδη συνομιλιτή!!
Τώρα απο ότι φαίνεται γυρίσανε κάπως τα πράγματα.....
Δημοσίευση σχολίου